« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: wyrachowany właściciel przychodni

Fot. sxc.huFot. sxc.huSkrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Chcę ostrzec przed jakością obsługi w jednej z ostrołęckich przychodni wielospecjalistycznych. W placówce jest pan, który zamiast rozmawiać z pacjentami, krzykiem wyprasza ich z przychodni.

Dwukrotnie byłam świadkiem jak mężczyzna pracujący w przychodni, podający się za rzekomego jej właściciela zamiast spokojnie rozmawiać z pacjentami, krzykiem tłumaczy pacjentom, że to on jest osobą zarządzającą tą placówką i mają go słuchać. Dodam, że klientami przychodni są osoby schorowane, które bardzo często są pod działaniem silnych leków. Wskazane jest, aby dyrektor odnosił się do swoich klientów ze zrozumieniem i szacunkiem. Dla mnie, jako obserwatora całego zdarzenia oraz pozostałych osób znajdujących się w przychodni były to bardzo niezręczne. Mogę tylko przypuszczać, jak czuły się pacjentki, z którymi owy właściciel, dyrektor, kierownik czy po prostu taki sam człowiek jak każdy z nas miał przyjemność rozmawiać.
Jestem pacjentką wielu przychodni zarówno ostrołęckich, jak i w innych dużych miastach i nigdy nie spotkałam się z tak wyrachowanym i niemiłym zachowaniem w przychodni zdrowia.

Wyświetleń: 9187
 
12:29, 05.07.2015 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne