Sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii
Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Chciałam poinformować o przykrym zdarzeniu, jakie mnie spotkało chcąc dokonać opłaty parkingowej na terenie szpitala. Maszyna jest często popsuta, połyka monety. Ponadto budka, w której powinien być pracownik była pusta.
Byłam tam w godzinach 17.00-18.00 nie o 22.00. Czy dyrekcja wie o tym, że system pobierania opłat parkingowych na terenie szpitala jest zepsuty?
Odpowiada Ryszard Sidorzak, zastępca dyrektora ostrołęckiego szpitala ds. administracyjno-technicznych:
Tak postawione przez czytelniczkę pytanie nie pozwala na udzielenie jednoznacznej i wyczerpującej odpowiedzi na problem niesprawności parkometru, ponieważ nie znamy daty zdarzenia i godziny.
Pragnę natomiast stwierdzić, że pomimo czytelnych instrukcji umieszczonych na kasach parkingowych, problemy z opłaceniem biletu wynikają najczęściej z powodu wrzucania przez klientów parkingu banknotów w miejsce monet. Podczas wybierania gotówki z kas parkingowych zdarza się, że w akceptorze banknotów znajdują się monety. O każdym takim incydencie pracownicy szpitala odpowiedzialni za obsługę parkingu wiedzą na bieżąco.
Zachęcamy użytkowników do uważniejszego stosowania się do instrukcji obsługi kas automatycznych, jednocześnie uprzejmie informujemy, że na kasach parkingowych znajduje się informacja, że w przypadku problemów z opłaceniem biletu parkingowego należy zgłosić się do pracownika obsługi parkingu lub poza godzinami jego pracy do pracownika ochrony w szatni lub na izbie przyjęć, który udzieli wyjaśnień i umożliwi wyjazd z terenu szpitala.