« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 26 kwietnia 2024 r., imieniny Marzeny, Klaudiusza, Marceliny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Wracamy do tematu: ceny biletów MZK bez zmian?

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Ostatnio było głośno o obniżce cen biletów przez MZK w Ostrołęce. Na wyświetlaczach przystankowych cały czas pojawia się informacja, że od 1 lutego bilety będą tańsze i że spółka zaprasza do korzystania z komunikacji miejskiej.

W piątek 3 lutego próbowałem kupić bilet bądź karnet w nowej, niskiej cenie. Jakież było moje zdumienie, gdy w czterech kioskach (wszystkie wokół dworca PKS) były bilety, ale tylko te drogie po 2,80 zł. Zapytałem się sprzedawczyń, dlaczego ceny biletów nie są niższe według wcześniejszej zapowiedzi MZK. Odpowiedziały, że spółka ich nie przygotowała. Czuję się nabity nie w butelkę, a w gąsior. O szacunku dla klienta nie wspomnę.

Od redakcji:
Ceny biletów sprawdziliśmy w poniedziałek 6 lutego w kilku kioskach znajdujących się na terenie naszego miasta (m.in. przy dworcu PKS, ul. Gorbatowa, ul. Kopernika). Okazało się, że w sprzedaży są bilety w nowej, niższej cenie.

Odpowiada Monika Święcka, dyrektor ds. finansowych MZK Ostrołęka:
Informujemy, że nowe ceny biletów obowiązują od dnia 1.02.2017 r. W związku z planowanymi zmianami spółka od początku miesiąca stycznia 2017 r. podjęła działania zmierzające do zapewnienia odpowiedniej ilości biletów w nowych cenach. Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. ma pozawierane umowy z firmami zewnętrznymi na sprzedaż biletów komunikacji miejskiej i to one zaopatrują swoje punkty w odpowiednie ilości i nominały. Jeśli w punktach sprzedaży są jeszcze bilety po starych cenach można je wymienić bez żadnego problemu na aktualnie obowiązujące w punktach biletowych MZK.

Jednocześnie informujemy, że sprzedawanie biletów w nieaktualnych cenach, a tym samym wprowadzanie klientów w błąd za pomocą ceny, może zostać potraktowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jako naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

MZK Spółka z o.o. przeprasza za zaistniałą sytuację, jednakże nie ponosi za nią odpowiedzialności. W tym przypadku zawinił przedsiębiorca, który miał obowiązek w swoich punktach zapewnić bilety wg nowego cennika.

Wyświetleń: 3865
 
13:41, 11.02.2017 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne