« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: zamknęła okienko i ciężarna odeszła z kwitkiem

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
10 lutego br. stałam w kolejce do okienka pocztowego 20 minut, przede mną były dwie osoby. Kiedy nadeszła moja kolejność, pani obsługująca punkt stwierdziła, że jest już godzina 19.00 i mnie nie obsłuży.

Skarga dotyczy urzędu pocztowego w budynku marketu E. Leclerc. Kiedy nadeszła moja kolejność, stałam już sama przed okienkiem. Na moje pytanie dlaczego nie zostanę obsłużona, uzyskałam odpowiedź: - "Bo takie polecenie dostałam wcześniej od kierowniczki. Nikt mi za nadgodziny nie płaci". Zapytałam, dlaczego widząc, że stoję w kolejce, nie zostałam poinformowała wcześniej np. że proszę nie czekać, bo o godz. 19.00 jest zamykane okienko i nikt nie będzie obsłużony po godz. 19.00 lub że czeka pani na własne ryzyko. Nadmienię, że jestem w zaawansowanej ciąży - ósmy miesiąc. Nie pomogły moje prośby o obsługę. Odeszłam z kwitkiem. Jako ciężarna kobieta stałam tam 20 minut chcąc wysłać trzy zwykłe listy. Jest to dla mnie bardzo przykre przeżycie.

Odpowiada przedstawiciel biura prasowego Poczty Polskiej S.A.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów planujemy wydłużyć czas pracy we wspomnianej placówce i zwiększyć obsadę kadrową. Dotychczas nie odnotowaliśmy stamtąd uwag dotyczących jakości obsługi, gdyż prowadzi go doświadczony zespół pracowników z długoletnim stażem w naszej firmie. Obecnie obsługa klientów trwa od godziny 8.00 do godziny 19.00 - co jest zakomunikowane na miejscu, nad skrzynką pocztową. Pracownicy po godz. 19.00 opracowują i przekazują do nadania przyjęte przesyłki oraz wykonują niezbędne czynności operacyjne.

Wyświetleń: 7616
 
11:24, 25.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne