« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Ostrołęczanie tracą pieniądze i czas, zarządca uspokaja

Ostrołęczanie wrzucają monety do nowych parkomatów, ale nie otrzymują biletów z potwierdzeniem. Do tego tworzące się kolejki przy urządzeniach i obawa o otrzymanie mandatu. Jednym słowem ogromne zamieszanie. Wszystko to przez nowe urządzenia, które nie zdają egzaminu.

Skargę ze zdjęciem tworzących się kolejek do parkomatu przy ul. Prądzyńskiego w Ostrołęce w czwartek 16 października przesłał pan Władysław. Ostrołęczanin skarżył się na nowe urządzenia, które połykają pieniądze, ale nie drukują biletów z potwierdzeniem.

- Parkomaty połykają pieniądze. Sam tego doświadczyłem. Wpłaciłem 3,50 zł, ale nie otrzymałem biletu. Zmieniłem parkomat na inny i od razu wydał mi bilet. Ludzie przeklinają nowe urządzenia. Jeden z mieszkańców nie mógł kupić biletu. Wrzucił 5 zł i nie otrzymał biletu - mówił czytelnik.

Skargę jeszcze tego samego dnia skierowaliśmy do zarządcy. Radosław Wilkiewicz, dyrektor ds. Kontroli i Jakości City Parking Group S.A. przyznał, że problem jest mu znany i już podjął kroki do wyeliminowania usterek.

Poniżej pełna odpowiedź Radosława Wilkiewicza:
Wszystkie środki zebrane z parkometrów w SPPN w Ostrołęce są własnością miasta Ostrołęki i przekazywane są w całości na konto urzędu miasta. Nadmienię, że sytuacje, w których parkomat pobierze pieniądze i nie wyda biletu zdarzają się niezmiernie rzadko. Wszystkie operacje w parkometrze (każde działanie) jest rejestrowane w naszej komputerowej bazie i jeżeli dochodzi do sytuacji, gdy urządzenie pobierze bilon, a nie wyda biletu jest podstawą do reklamacji, którą można złożyć w Biurze SPPN. System komputerowy umożliwia nam weryfikację czy rzeczywiście do takiej sytuacji doszło.

Odnosząc się do kwestii tworzących się kolejek przy niektórych parkometrach, informuję, że problem jest przez naszą firmę znany i robimy wszystko, aby do takich sytuacji nie dochodziło.

Nadmienię, że niedogodność nie jest związana z awarią parkometrów, problem wynika z łączności 3G parkomatów z naszym serwerem, która jest zapewniana przez jednego z operatorów komórkowych. Nasza firma złożyła w tej kwestii stosowne reklamacje i operator zobowiązał się do usunięcia przyczyn problemu z łącznością naszych urządzeń w ciągu kilkunastu dni. Jeżeli zapewnienia naszego dostawcy usług przesyłania danych nie potwierdzą się, rozważamy zmianę dostawcy tych usług.

Korzystając z okazji chciałbym podziękować za przekazanie nam informacji płynących od mieszkańców, związanych z funkcjonowaniem SPPN w Ostrołęce. Wszystkie takie sygnały traktujemy bardzo poważnie i stanowią dla nas istotny sygnał do stałego podwyższania jakości wykonywanych przez nas usług.

Nie bagatelizując problemu, jestem przekonany, że znaczna ilość kłopotów kierowców z nowymi parkomatami związana jest z nową funkcjonalnością - wprowadzania numeru rejestracyjnego parkowanego pojazdu i potrzeba kilku tygodni zanim mieszkańcy Ostrołęki przyzwyczają się do trochę innej procedury zakupu biletu.

Dodam że funkcjonalność ta została wprowadzona zgodnie ze specyfikacją przetargową przygotowaną przez przedstawicieli władz miasta Ostrołęki. Zapewniam, że City Parking Group S.A. - operator SPPN w Ostrołęce dołoży wszelkich starań, aby problemy z niektórymi parkometrami jak najszybciej usunąć, tak aby mieszkańcy mogli w pełni i wygodnie korzystać ze wszystkich zainstalowanych urządzeń.

Wyświetleń: 5244
 
13:06, 23.10.2014 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne