Czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora
Park Wodny "Aquarium" w Ostrołęce dołączył do ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-promocyjnej "Radość z Pływania", mającej na celu wspieranie aktywności sportowej wśród dzieci. Akcja adresowana jest do uczniów klas I-III szkoły podstawowej i podzielona została na dwa cykle.
Ponadto misją kampanii jest angażowanie i motywowanie do nauki pływania, a także do zabaw towarzyszących wspólnym spotkaniom na pływalniach oraz zachęcanie do nabywania nowych umiejętności pływackich.
Akcja "Radość z Pływania" kierowana jest do trenerów programu powszechnej nauki pływania "Umiem Pływać", wspieranej przez Kinder+Sport. Została objęta patronatem ministra sportu i turystyki.
Kinder+Sport to program przygotowany przez grupę Ferrero, w celu promowania aktywnego stylu życia poprzez zachęcanie do gier i zabaw ruchowych dzieci i młodzież. Projekt opiera się na głębokim przekonaniu, iż aktywny styl życia jest treningiem nie tylko dla ciała, ale również dla emocji oraz ważnym elementem edukacji w rozwoju dziecka.
Pierwsza edycja kampanii zakończy się 31 grudnia tego roku. Podzielona została na dwa cykle. Pierwszy cykl rozpoczął się 19 stycznia i potrwa do 31 sierpnia, drugi cykl będzie trwał od 1 września do 31 grudnia.