Piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego
Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
W poniedziałek 1 grudnia wysłałem paczki z prezentami na Mikołajki przy pomocy paczkomatu należącego do firmy InPost, który znajduje się przy ul. Sienkiewicza w Ostrołęce. Tego dnia paczkomat uległ awarii.
Ze strony pracowników InPostu zupełna beztroska, paczek nie wyjęli do soboty 6 grudnia. Twierdzili, że nie mają klucza, a serwis kiedyś przyjedzie (miał być w czwartek). Już nie chcę wysłać paczek, tylko je odzyskać, bo dzieci i tak nie dostaną już prezentów na Mikołajki. Proszę o pomoc.
Od redakcji:
Jak poinformowali nas pracownicy Działu Handlowego InPost Paczkomaty, firma zapoznała się ze zgłoszeniem w sprawie problemów z odbiorem przesyłek przez mieszkańców z Paczkomatu InPost, zlokalizowanego przy ul. Sienkiewicza w Ostrołęce, które jak twierdzi czytelnik miały miejsce w dniach 1 - 6 grudnia.
Z ustaleń firmy wynika, że pierwsze zgłoszenie dotyczące problemów z korzystaniem ze wskazanego paczkomatu zostało złożone w dniu 2 grudnia 2014 roku. Po otrzymaniu tej informacji niezwłocznie przeprowadzono zdalną próbę ponownego uruchomienia urządzenia, a następnie w dniu 3 grudnia usunięcie usterki zlecono serwisowi technicznemu, który naprawił urządzenie i wyjął wszystkie znajdujące się w nim paczki. Przesyłki zostały w dniu 5 grudnia ponownie nadane i skutecznie dostarczone do paczkomatów docelowych.
Według firmy nieprawdą jest to, że dzieci, o których pisze czytelnik nie mogły otrzymać paczek z prezentami. Po szczegółowym zapoznaniu się z zapisem trasy znajdujących się w paczkomacie przesyłek pracownicy firmy ustalili, że wszystkie były gotowe do odbioru w dniu 6 grudnia 2014 roku.