« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Wygrali i pojechali w Tatry (zdjęcia)

Fot. II LO w OstrołęceFot. II LO w OstrołęceMłodzież z II Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce ma za sobą niesamowitą przygodę i weekend marzeń. Uczniowie klasy 3G spędzili kilka dni w malowniczych Tatrach. Wszystko dzięki wygranej w rankingu internetowym Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu.

Sama klasa relacjonuje wyjazd tak:
Dzięki Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu mięliśmy możliwość spędzenia kilku dni w malowniczych Tatrach. Dla niektórych z nas była to pierwsza przygoda w górach. Chodzenie po szlakach, mimo ogromnego wysiłku, które dało nam się we znaki, sprawiło nam wiele radości. Byliśmy nad Morskim Okiem, Czarnym Stawem czy w Jaskini Mroźnej. Nie mogliśmy też pominąć samego Zakopanego z popularną Gubałówką i Krupówkami. Kontakt z naturą oraz przepiękne widoki dodały nam sił do dalszej pracy w klasie maturalnej. Dodatkowo przeszliśmy warsztaty poprowadzone przez dwóch koordynatorów Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu. Zajęcia miały na celu nauczenie nas współpracy oraz bycia liderem zespołu. Dzięki nauce poprzez zabawę na pewno wiemy teraz, jak sprawdzić się w tej roli. Z tego miejsca pragniemy podziękować każdemu z osobna za wsparcie i oddanie na nas cennego głosu. Musimy przyznać, że przygoda z Akademią Nowoczesnego Patriotyzmu wiele nas nauczyła. Zapraszamy i zachęcamy do wzięcia udziału wszystkich rówieśników.
Klasa 3G, II LO w Ostrołęce.

O udziale w konkursie oraz wygranej młodzieży z II LO pisaliśmy w artykule pt. Klasa z II LO pojedzie na weekend marzeń! ".

Zdjęcia z wycieczki można zobaczyć na stronie internetowej II LO w Ostrołęce.