« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: kurs odwołano, ale pasażerowie nic nie wiedzieli

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
W niedzielę 28 maja planowałam dojechać z Ostrołęki do Warszawy autobusem grupy Mobilis. Niestety na planach się skończyło, ponieważ okazało się, że kierowca, który miał mieć kurs o godz. 10.15 po prostu się nie pojawił.

O tym fakcie pasażerowie dowiedzieli się 20 minut po planowanym odjeździe i na dodatek od ochroniarza pracującego na dworcu. Nikt nie postanowił wcześniej poinformować pasażerów, choćby przez głośnik, który znajduje się na zewnątrz dworca. Zawsze można przecież ustalić jakieś zastępstwo dla danego kierowcy, bo wiadomo, że różne rzeczy w życiu się zdarzają. Czy firma Mobilis będzie traktowała pasażerów poważnie?

Odpowiada Barbara Matusik z biura prasowego Mobilis Group:
W imieniu Mobilis Group PKS Ostrołęka pragniemy przeprosić wszystkich pasażerów za niedogodności związane z niezrealizowanym połączeniem autobusowym z Ostrołęki do Warszawy. Kurs, który miał się rozpocząć w niedzielę 28 maja o godzinie 10.15 na dworcu PKS w Ostrołęce, został odwołany z powodu niezależnych od nas okoliczności losowych, związanych z chorobą kierowcy. Uprzejmie informujemy, że dyspozytor Mobilis Group, który był obecny na dyżurze, próbował znaleźć zastępstwo umożliwiające nam realizację wyżej wymienionego połączenia. Ze względu na fakt, że była to sytuacja nagła, która dodatkowo miała miejsce w niedzielę, niestety nie był jednak w stanie zagwarantować zastępstwa ze strony innych kierowców, którzy dostatecznie szybko potwierdziliby swoją dyspozycyjność. Jednocześnie informujemy, że w niedzielę pasażerowie mogą zasięgnąć informacji na temat rozkładu jazdy i statusu kursów, dzwoniąc na infolinię Mobilis Group, która funkcjonuje w soboty, niedziele i wybrane święta w godz. 10.00-20.00. Dworcowa informacja pasażerska, obsługiwana przez pracowników Mobilis Group PKS Ostrołęka obecnych na dworcu, jest dostępna w dni robocze. Jedyną osobą, która była w niedzielę obecna na dworcu PKS i mogła poinformować pasażerów o odwołanym kursie, był pracownik ochrony, który w dobrej wierze, wykraczając ponad swoje standardowe obowiązki, przekazał tę wiadomość pasażerom. Bardzo przepraszamy wszystkich pasażerów za odwołany kurs i wszelkie związane z tym niedogodności. Reklamacje związane z niezrealizowanym połączeniem kierować można na adres: infolinia@mobilis.pl.

Wyświetleń: 6387
 
09:18, 04.06.2017 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne