Skrzynka skarg: nie zostałem zarejestrowany do ortopedy, bo panie wyłączyły komputery
Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów: W kolanie zrobił mi się stan zapalny. Nie mogłem chodzić. Kolano wyglądało jak bulwa. Poszedłem do lekarza rodzinnego, gdzie otrzymałem skierowanie do ortopedy. Zgłosiłem się do ostrołęckiego szpitala.
Byłem tam po godz. 10.00. Panie w rejestracji powiedziały, że nie ma już zapisów i żebym zapytał się lekarza czy mnie przyjmie. Tak zrobiłem. Ortopeda powiedział, że powinien mnie przyjąć. Poczekałem pod drzwiami lekarza pięć godzin. Przed godz. 15.00 wyszła z gabinetu pielęgniarka z wiadomością, że zostanę przyjęty, tylko muszę się zarejestrować. Poszedłem do rejestracji, tam panie powiedziały mi, że nie zarejestrują mnie, bo pracują do godz. 15.00 i mają już wyłączone komputery i cały system. Zrozumiałbym, gdyby faktycznie była taka godzina, ale było 5-10 minut przed 15.00. Wróciłem do lekarza i opowiedziałem całą sytuację. Ortopeda skierował mnie na SOR, gdzie otrzymałem pomoc. Sytuacja miała miejsce w środę 23 sierpnia. Czy panie, które rejestrują pacjentów, mogą postępować z nimi taki sposób?
ReklamaOdpowiada Włodzimierz Kucharski, zastępca dyrektora ds. opieki zdrowotnej w ostrołęckim szpitalu: Dyrekcja Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce uprzejmie wyjaśnia, że rejestracja do Poradni Urazowo-Ortopedycznej jest czynna w godzinach 7.30-15.05 - dobowa norma czasu pracy pracowników medycznych wynosi 7 godzin 35 minut. W dniu 23.08.2017 r. na zarejestrowanie do ww. poradni o godzinie 14.55 oczekiwało dwóch pacjentów z pozwoleniem przyjęcia od lekarza. Ostatni pacjent w systemie został zarejestrowany o godzinie 14.58. Kolejne, pozostałe formalności w historii choroby tego pacjenta były dokonywane już po godzinie 15.05. W tym dniu rejestracja zakończyła pracę o godzinie 15.15.
Dziękujemy, że postanawiasz zgłosić komentarz do sprawdzenia przez administrację serwisu. Nie prowadzimy stałej moderacji, ale reagujemy na zgłoszenia. Tak jak Ty, nie zgadzamy się na poniżające i obrażające komentarze oraz treści ujawniające dane osobowe, nawołujące do nienawiści lub szerzące nieprawdę.
Wskaż główny powód, dla którego przesyłasz komentarz do sprawdzenia i zatwierdź formularz przyciskiem "Zgłaszam".