piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Reklama   |   Kontakt

Kandydaci do samorządu

Aktualności

Skrzynka skarg: kolejna firma nie przelewa pieniędzy swoich klientów (aktualizacja)

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Chciałam zgłosić skargę, a jednocześnie przestrzec inne osoby przed dokonywaniem opłat za rachunki w punkcie sieci Plus przy ulicy Głowackiego w Ostrołęce.

Opłacałam rachunki w kasie tej firmy 11 września br. Pani przyjęła ode mnie wszystkie wpłaty, przybijając pieczątkę na każdym blankiecie, jednocześnie pobierając ode mnie standardową prowizję w kwocie 1,50 zł. Po kilku dniach otrzymałam informację SMS-ową od sieci komórkowej, że zalegam z płatnością ostatniego rachunku.

ReklamaUdałam się do punktu celem wyjaśnienia. Pani poinformowała mnie, że mieli awarię, ale pieniądze trafią na konto w tym samym dniu. Pani wykonała kserokopię mojego potwierdzenia, chociaż nie wiem dlaczego, skoro mają swoją część potwierdzenia i poinformowała, że dadzą znać jak zobaczą, że wpłata będzie zaksięgowana.

Niestety nikt się nie odezwał, a co gorsze, nadal otrzymywałam wiadomości, że pieniądze nie dotarły. Sprawdziłam moje inne wpłaty i okazało się, że część z nich dotarła, a część nie. Ponownie udałam się do punktu, a było to już 10 dni od mojej wpłaty. Ponownie otrzymałam informację, że to niemożliwe i że musi już być zaksięgowane. Bardzo się zbulwersowałam, gdyż taką samą informację dostałam podczas poprzedniej wizyty. Najgorsze, że taką sytuację w tym punkcie miałam już miesiąc temu, wtedy jednak po interwencji, pieniądze dotarły do odbiorcy. Udało mi się dotrzeć do innych osób, które także mają problemy z płatnościami - część przelewów dotarła do odbiorców, a część nie.

ReklamaPieniądze finalnie trafiły na moje konto, ale z ponad dziesięciodniowym opóźnieniem. Najgorzej poszkodowane będą osoby, którym zależy na czasie, wpłacające pieniądze często ostatniego dnia przewidzianego terminem zapłaty. Banki widzą historię naszych opłat i po czasie może się okazać, że nie zostanie przyznany nam kredyt, bo nie regulujemy należności na czas. Muszę dodać, że obsługa konsultantów w punkcie sieci jest bardzo miła, ale funkcjonowanie kasy pozostawia wiele do życzenia. Polecam sprawdzić rachunki wszystkich osobom, które opłacały tam rachunki, czy na pewno trafiły na docelowe konto. Uważajcie komu przekazujecie swoje pieniądze. Ja osobiście nie opłacę tam już żadnego rachunku.

Od redakcji:
Skargę czytelniczki przesłaliśmy do punktu obsługi sieci Plus przy ul. Głowackiego w Ostrołęce. Od kierownika dowiedzieliśmy się, że firma miała problemy techniczne. Nie zdradził nam jednak czy zaległe przelewy trafiły już do właściwych odbiorców i jak duże zaległości miała firma z wpłatami klientów.

Czekamy na pełną odpowiedź oraz ustosunkowanie się do skargi czytelniczki, gdyż nadal nie wiadomo czy problem został rozwiązany.

Aktualizacja
Po publikacji artykułu głos zabrał kierownik punktu, Dariusz Bachmura.

- Bardzo przepraszamy poszkodowanych klientów za zaistniałą sytuację. Z powodu awarii systemu rozliczeń przelewy zostały zaksięgowane z kilkudniowym opóźnieniem. Będzie nam bardzo miło jeśli pomimo tych chwilowych utrudnień, zostaniecie państwo naszymi klientami - napisał krótko Bachmura.

O podobnym przypadku pisaliśmy w sierpniu bieżącego roku w artykule "Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców". Wówczas klient firmy Ariva BMB skarżył się, że wpłaty nie dotarły do odbiorców.

Wyświetleń: 17816 komentarze: -
05:23, 21.10.2017r. Drukuj