poniedziałek, 26 sierpnia 2019 r., imieniny Marii, Natalii, Sandry

Aktualności

Skrzynka skarg: kolejna firma nie przelewa pieniędzy swoich klientów (aktualizacja)

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Chciałam zgłosić skargę, a jednocześnie przestrzec inne osoby przed dokonywaniem opłat za rachunki w punkcie sieci Plus przy ulicy Głowackiego w Ostrołęce.

Opłacałam rachunki w kasie tej firmy 11 września br. Pani przyjęła ode mnie wszystkie wpłaty, przybijając pieczątkę na każdym blankiecie, jednocześnie pobierając ode mnie standardową prowizję w kwocie 1,50 zł. Po kilku dniach otrzymałam informację SMS-ową od sieci komórkowej, że zalegam z płatnością ostatniego rachunku.

Reklama Udałam się do punktu celem wyjaśnienia. Pani poinformowała mnie, że mieli awarię, ale pieniądze trafią na konto w tym samym dniu. Pani wykonała kserokopię mojego potwierdzenia, chociaż nie wiem dlaczego, skoro mają swoją część potwierdzenia i poinformowała, że dadzą znać jak zobaczą, że wpłata będzie zaksięgowana.

Niestety nikt się nie odezwał, a co gorsze, nadal otrzymywałam wiadomości, że pieniądze nie dotarły. Sprawdziłam moje inne wpłaty i okazało się, że część z nich dotarła, a część nie. Ponownie udałam się do punktu, a było to już 10 dni od mojej wpłaty. Ponownie otrzymałam informację, że to niemożliwe i że musi już być zaksięgowane. Bardzo się zbulwersowałam, gdyż taką samą informację dostałam podczas poprzedniej wizyty. Najgorsze, że taką sytuację w tym punkcie miałam już miesiąc temu, wtedy jednak po interwencji, pieniądze dotarły do odbiorcy. Udało mi się dotrzeć do innych osób, które także mają problemy z płatnościami - część przelewów dotarła do odbiorców, a część nie.

Reklama Pieniądze finalnie trafiły na moje konto, ale z ponad dziesięciodniowym opóźnieniem. Najgorzej poszkodowane będą osoby, którym zależy na czasie, wpłacające pieniądze często ostatniego dnia przewidzianego terminem zapłaty. Banki widzą historię naszych opłat i po czasie może się okazać, że nie zostanie przyznany nam kredyt, bo nie regulujemy należności na czas. Muszę dodać, że obsługa konsultantów w punkcie sieci jest bardzo miła, ale funkcjonowanie kasy pozostawia wiele do życzenia. Polecam sprawdzić rachunki wszystkich osobom, które opłacały tam rachunki, czy na pewno trafiły na docelowe konto. Uważajcie komu przekazujecie swoje pieniądze. Ja osobiście nie opłacę tam już żadnego rachunku.

Od redakcji:
Skargę czytelniczki przesłaliśmy do punktu obsługi sieci Plus przy ul. Głowackiego w Ostrołęce. Od kierownika dowiedzieliśmy się, że firma miała problemy techniczne. Nie zdradził nam jednak czy zaległe przelewy trafiły już do właściwych odbiorców i jak duże zaległości miała firma z wpłatami klientów.

Czekamy na pełną odpowiedź oraz ustosunkowanie się do skargi czytelniczki, gdyż nadal nie wiadomo czy problem został rozwiązany.

Aktualizacja
Po publikacji artykułu głos zabrał kierownik punktu, Dariusz Bachmura.

- Bardzo przepraszamy poszkodowanych klientów za zaistniałą sytuację. Z powodu awarii systemu rozliczeń przelewy zostały zaksięgowane z kilkudniowym opóźnieniem. Będzie nam bardzo miło jeśli pomimo tych chwilowych utrudnień, zostaniecie państwo naszymi klientami - napisał krótko Bachmura.

O podobnym przypadku pisaliśmy w sierpniu bieżącego roku w artykule "Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców". Wówczas klient firmy Ariva BMB skarżył się, że wpłaty nie dotarły do odbiorców.

Wyświetleń: 17669 komentarze: 38 Wrzuć na Facebooka 21.10.2017, 05:23r. Drukuj




Powrót


KtoKto @ 05:35, 21.10.2017

IP: 31.41...133

Jak komputer na chacie... to wystarczy zalogować się na stronę konta w swoim banku, ustawić opcję opłaty stałe oraz wielkość opłaty oraz datę przelewu... Bank zrobi to automatycznie sam lub iść do siedziby banku i tam ustawić opcję opłat stałych...

LUDZIE @ 05:50, 21.10.2017

IP: 178.42...71

polecam PAna przy starym basenie w obowniczym obok warzywniaka spoko chłopak.

maniek @ 07:05, 21.10.2017

IP: 37.47...209

Ariva Bmb chciała się wzbogacić ludzkimi pieniadzami tutaj może być podobnie także nie dajcie się walić w rogi

Xxx @ 07:47, 21.10.2017

IP: 46.169...57

Miałam wręczidentyczną sytuację jak ta pani powyżej byłam kilka razy o to żeby rachunki dotarły na moje konto.udalo się ale rachunków więcej tam nie oplacam

xxxx @ 08:09, 21.10.2017

IP: 37.47...17

boze, to w tych czasach ludzie jeszcze stoja w kolejkach zeby rachunki oplacic i placa za to jeszcze??????? masz babo komputer z internetem, skargi wypisujesz, wejdz na swoje konto bankowe i zrob przelew. 5minut ci to zajmie i bez zadnych oplat

OMG @ 08:18, 21.10.2017

IP: 94.254...63

Za 1.5 zł to i ja Wam mogę porobić przelewy albo i za 1zl. Powaga!!!

xxxx @ 08:32, 21.10.2017

IP: 94.254...66

Nie każdy posiada konto w banku ponieważ po pierwsze nie ma takiego obowiązku, a po drugie ktoś na przykład może nie mieć takiej ochoty..Masz konto w banku, robisz przelewy, płacisz kartą to miej świadomość, że państwo wie o tobie i twoim życiu bardzo wiele.. Nie masz do czynienia z bankami i nie dorabiasz złodziei odsetkami i prowizjami jesteś bardziej anonimowy. Po za tym prezes też nie ma konta w banku, a to przecież najwyższy przywódca, sól tej ziemi i naczelnik państwa..

Adolf Hitler @ 09:16, 21.10.2017

IP: 178.42...132

Jak sie nie chce mieć konta w banku tylko dorabiać jakieś szemrane budki to tak właśnie się dzieje. Tyle razy media i zwykli ludzie ostrzegają przed parabankami skokami czy innymi budami z opłatami a kurpiowskie ciemnoty dalej ciągną do tych krętaczy a potem skargi do wszystkich tylko nie do siebie. Dobrze wam tak skoro nie rozuniecie słowa pisanego ani mówionego to niech was wygolą do cna

mi @ 09:28, 21.10.2017

IP: 31.41...155

Ja bym drugi raz nie płaciła w tym miejscu. Mam swoje dwa pkt które działają bez zarzutu ale reklamować nie bede

Dolek @ 09:35, 21.10.2017

IP: 31.0...220

Nie krytykujcie ludzi, którzy nie korzystają z bankowości elektronicznej ani z żadnych kart płatniczych, sms-ów do bankowości itp.Każda wasza operacja w sieci jest kopalnią wiedzy o was a niedługo ma wejść ustawa o podłączeniu wszelkich kas fiskaknych do sieci internetowej on-line. Nie dość, że urząd skarbowy może kontrolować wysokość twoich wydatków i porównywać je z twoimi dochodami to jeszcze na bierząco będzie można śledzić miejsca twojego pobytu. Zresztą telefonia komórkowa to doskonały lokalizator twojej osoby a odpowiednie słuzby po wejściu ustawy inwigilacyjnej ze stycznia 2016 roku mogą kontrolować twoje dane internetowe bez zgody żadnego sądu a co się z tymi danymi potem dzieje to jeden Bóg raczy wiedzieć. Chcesz zachować swoją prywatność dla siebie, to jak najmniej " komunikacji " internetowej.

KIEROWNIK PUNKTU @ 10:22, 21.10.2017

IP: 176.109...21

Bardzo przepraszamy poszkodowanych Klientów za zaistniałą sytuację. Z powodu awarii systemu rozliczeń przelewy zostały zaksięgowane z kilkudniowym opóźnieniem. Będzie nam bardzo miło jeśli pomimo tych chwilowych utrudnień, zostaniecie Państwo naszymi Klientami.

Dariusz Bachmura
kierownik punktu

Chrześcijanin @ 11:37, 21.10.2017

IP: 83.28...202

Wszystko PIS podniósł w górę opłaty, podatki, składki, żywność, ubezpieczenia, paliwo, a to wszystko, aby sobie wypłacać większe wypłaty i premie, gdzie Polacy muszą, pracować za 1500zł netto, i płacić podatki, od wszystkiego VAT 23%, leczyć się prywatnie, bo państwowa służba zdrowia to fikcja. Emeryci, którzy pracowali ponad 40 lat muszą przeżyć za 1000zł brutto, na dodatek płacą składki zdrowotne i podatek, zostaje im 750zł netto (25zł na dzień) tak wygląda państwo opiekuńcze według PIS. A pieniądze Polaków idą na zbrojenia, miesięcznice, Smoleńsk, pomniki dla pseudo bohaterów wyklętych ludobójców, limuzyny, premie i nagrody. Nie wstyd Wam PIS bogacić się kosztem pracy najbiedniejszych ciężko pracujących Polaków? A gdzie obietnice wyborcze PIS? Obniżka VAT? Zniesienie podatków dla najbiedniejszych? Wprowadzają nowe ustawy i wymyślają coraz nowsze opłaty dla Polaków: opłaty paliwowa, węglowa, śmieciowa, wodna, abonamentowa TVPiS.... gdzie te wasze prawo i sprawiedliwość społeczna? Rządzący Misiewicze z PIS w spółkach skarbu państwa nawet po 100 tysięcy złotych wynagrodzenia, wysokie nagrody i ciche premie, a Polacy, którzy przepracowali dla Polski po 40 lat po 8 zł, niech was diabli wezmą za krzywdę, którą wyrządzacie Polakom i bliźnim. Bóg wam tych krzywd nie wybaczy.

Filip @ 11:44, 21.10.2017

IP: 83.28...56

Witam
Uważam ,że awarie systemów komputerowych zdarzają się i nie mamy na nie wpływu.
Punkt funkcjonuje przez ponad 10 lat i nigdy nie było problemu z niczym a obsługa jest na najwyższym poziomie więc nie ma potrzeby "wieszać psów " i przekreślać wszystkiego co przez lata budowali w relacjach z klientami.
Drodzy klienci jedno potknięcie na , które żaden z pracowników salonu nie miał wpływu nie może w danej chwili budować złej opinii.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów

F.W smile smile

Marcopolo @ 15:38, 21.10.2017

IP: 94.254...27

Mialem to samo u w tym dokladnie w tym pukcie !!! Co.ciekawe ta awaria musiała trwać z 40 dni bo ja dokonywalem wpłaty kilkanascie dni po pani która opisuje problem. I az mi konto zablokowali a zapłaciłem nawet wiecej niz rachunek ( na poczer przyszłego miesiąca) nie dosc ze biorą hajs za to nie umieją wykonac uslugi . Nie polecam tego puktu !!!!!! Ps. Konkurecja na ten moment ma lepsze oferty :)

brexit @ 16:04, 21.10.2017

IP: 82.28...1

Filip @ 11:44, 21.10.2017
IP: *.*.121.56

Witam
Uważam ,że awarie systemów komputerowych zdarzają się i nie mamy na nie wpływu.
Punkt funkcjonuje przez ponad 10 lat i nigdy nie było problemu z niczym a obsługa jest na najwyższym poziomie więc nie ma potrzeby "wieszać psów " i przekreślać wszystkiego co przez lata budowali w relacjach z klientami."

Ta owszem ,że awarie systemów komputerowych się zdarzają.Tylko w imię czego mam korzystać z usług firmy , która ma awarię skoro mogę korzystać z usług firmy , która awarii nie ma i nie naraża mnie na karne odsetki , albo kary umowne za nieterminowe płatności.

Poza tym , zakładając ,że opis sytuacji w artykule jest zgodny z rzeczywistością to uderza brak zachowania elementarnych standardów ze strony firmy.

Klientka dowiaduje się ,że przelewy nie poszły od odbiorcy wpłaty , a nie od przedstawiciela firmy.Poza tym w przeciągu kilku dni podawane jest to samo tłumaczenie przez przedstawiciela firmy .Więc albo pani z okienka nie wie co się dzieje i klepie formułkę , której została nauczona , albo wie co się dzieje i świadomie wprowadza klientkę w błąd.Bez względu na to , który przypadek zachodzi to albo firma nie potrafi prowadzić swojej podstawowej działalności bo wpłaty nie docierają , albo procedury wewnętrzne na wypadek problemów o ile są są wdrożone są do do bani , albo personel nie jest przeszkolony , albo jest przeszkolony źle.
Ale dla klienta to bez znaczenia.Po jaką cholerę ma się zastanawiać nad tym, z czym sobie firma nie radzi , skoro może iść do firmy ,która takich problemów nie ma.

XXX @ 17:29, 21.10.2017

IP: 83.6...239

Jaka awaria? Przecież idąc do takiego punktu płacimy dajmy na to te 2 zł za przelew, Pani w okienku ma otwarty system bankowości, wklepuje nowy przelew i z konta idą pieniądze, a te od klienta wkłada do kasy. Nie czytałem by żaden bank miał problem z bankowością internetową, ktoś tu kłamie laughing

Daro @ 18:46, 21.10.2017

IP: 178.235...128

ja miałem w tym punkcie taką samą sytuacje w lipcu i w sierpniu angry coś często się im te awarie zdarzają, zachodziłem tam bo miałem po drodze, ale teraz już unikam.

Marchewka @ 19:11, 21.10.2017

IP: 94.254...66

Ja na miejscu tej kobiety to bym wezwał policję i wyjaśnił jej sprawę aaa poza tym to wydają pokwitowania dokonanych wpłat Polecam udawać się robić przelewy do punktu plusa w galerii Bursztynowej do Pana Łukasza i będzie wszystko dobrze :)

arnold @ 19:29, 21.10.2017

IP: 79.189...98

lol kopa lol lol lol lol

arnold @ 19:31, 21.10.2017

IP: 79.189...98

alla hagbar

brian kiełbasa @ 19:33, 21.10.2017

IP: 79.189...98

kiełbasa pierdzi bąki........................................
......

lol @ 19:38, 21.10.2017

IP: 79.189...98

pare minót pozniej

lol @ 19:40, 21.10.2017

IP: 79.189...98

888888888888888888888888888888888888888+-+-+
-+-+-+-+-77777777777777777777777777777777777
77777777777777777777777777777777777777777777
77777=

Lodzia @ 20:05, 21.10.2017

IP: 83.6...174

A czy za Po były większe emerytury i PiS im zabrał i podatków nie było pomysł pacanie nie to przekręty wychodzą na jaw korupcja i po się boi bo kasy lewej nie będzie.....

Dolek @ 21:25, 21.10.2017

IP: 5.172...70

Banki też mają problemy i swego czasu była potężna awaria systemu w WBK Bank Zachodni która na wiele godzin położyła usługi operacyjne i obsługę klienta.

Darek @ 01:48, 22.10.2017

IP: 94.254...83

A kiedy Moja-Ostroleka przeprosi za "awarie" na stronie ogłoszeń? Od wielu dni komputery wchodzących na ogłoszenia zarażane są trojanem firmy Coinhive, a pan admin milczy.

Czekamy na pełną odpowiedź oraz ustosunkowanie się do skargi, gdyż nadal nie wiadomo czy problem został rozwiązany.

Dolek @ 08:51, 22.10.2017

IP: 5.172...70

Potwierdzam, antywirus krzyczy jak otwieram strony z ogłoszeniami na Mojej Ostrołęce.

niewierny @ 08:58, 22.10.2017

IP: 94.254...2

Tylko bank powinien być organem obracającym pieniędzmi a nie jakieś inne instytucje finansowe i firmy "krzaki" Tylko bank i tylko kasiora, bez kart, bankomatów, kont internetowych, w sklepach płacenie tylko gotówką a kto niema "miedzi" to niech w domu siedzi. Przyjdzie czas że cały ten wirtualny system finansowy znienacka pierdyknie i ludzie na śniadanie będą jedli swoje karty a swoich pieniędzy i lokat będą szukali w wirtualnej "chmurze" bo w kieszeniach zostanie im tylko wiatr. Wystarczy nawet globalna awaria prądu i będzie "po ptakach"

brexit @ 09:16, 22.10.2017

IP: 82.28...1

No to ja może dołączę się do pytających.Proponuję pisać posty z pytaniami pod każdym tematem , dopóki panowie Kleczkowski i Chojnowski nie raczą odpowiedzieć.

Cytat z forum portalu :

"Od kiedy Moja Ostrołęka kopie kryptowaluty za pośrednictwem strony?"

Proszę o wyjaśnienie właściciela serwisu.Jeżeli to prawda to jest to przykład totalnego zburaczenia.
Panie ( o ile mnie pamięc nie myli ) Chojnowski czy bez mojej wiedzy i zgody wykorzystuje Pan coś do nie jest Pana własnością czyli moc obliczeniową mojego kompa?
Brak odpowiedzi potraktuję jako potwierdzenie zarzutów.
Czy używany jest do tego skrypt Coinhive i czy znajduje się on na Państwa serwerze ?
Czy korzystacie państwo jako portal moja-ostroleka z usług firmy pro-net ?
Jeżeli tak to czy jest to firma pro-net , której udziałowcem jest radny Maciej Kleczkowski ?
Czy firma pro-net pisze skrypty dla portalu moja-ostroleka?
Jaki jest zakres współpracy pomiędzy pro-net i moja-ostroleka?

I pytania do radnego Kleczkowskiego.
Czy jest Pan udziałowcem firmy pro-net ?
Z Pana oświadczenia majątkowego w 2016 roku wynika że tak.Czy jest Pan udziałowcem obecnie?
Czy posiada Pan tylko udziały, czy też wykonuje pan jakieś zlecenia?
Jaki jest Pana wpływ na politykę firmy , w tym czy ma Pan świadomość i choćby elementarną wiedzę na temat tego jakie skrypty pisze pro-net i jakie zewnętrzne wykorzystuje na stronie ?
Czy ma Pan wiedzę na temat kopania walut przez portal m-o , wykonywanym z wykorzystaniem kompów osób odwiedzających strony m-o bez wiedzy i zgody tych osób?
Czy zdaje Pan sobie sprawę ,że w wypadku gdyby zarzuty kopania walut przez portal m-o się potwierdziły to jest to działanie w najlepszym przypadku nieetyczne?

o co tu chodzi @ 09:53, 22.10.2017

IP: 37.248...212

kiedy usuniecie ten skrypt coinhive z wirusem przy wchodzeniu na ogłoszenia do ku.rwy nędzy angry angry angry

Adrian @ 11:29, 22.10.2017

IP: 78.88...206

Jakie opóźnienia? Moja narzeczona niedawno płaciła rachunek za abonament w Galerii Bursztynowej i pieniądze zostały przelane na zupełnie inne konto niż na kwicie? Jak to możliwe? Zwykła pomyłka? Wątpię

mk @ 14:55, 22.10.2017

IP: 83.28...31

Chcecie zaoszczędzić na opłacie transakcji a potem wielkie larum crying crying
Zapomnieliście o czymś takim jak poczta????
Opłata oczywiście wyższa, a z dotarciem jeszcze tego samego dnia na wybrane konto 3.50 zł...ale zero problemów,nerwówki i biegania.
Wszystkie opłaty wykonuję tylko tam i nigdy nie było problemów.

Beata @ 19:40, 22.10.2017

IP: 46.215...141

Zgadzam się z tym całkowicie też miałam przygody z kasą w punkcie Plusa na Głowackiego ciągle miałam jakieś niedopłaty cieszy mnie fakt że wreszcie ktoś poruszył ten temat siedzą tam zupełnie niekompetentne osoby

skrypt @ 07:52, 23.10.2017

IP: 37.47...200

nie długo i poruszą portal moja ostrołęka wszystko w swoim czasie tak jak szybko zostało założone tak szybko zostanie zniesione cóż takie realia

xxx @ 09:19, 23.10.2017

IP: 83.28...215

W przeciwieństwie do brexit@, tępiciel lemingów @, którzy są utrzymywani całe życie przez podatników.

Polacy, mieszkańcy, pracodawcy płacą podatki miastu, więc to za nasze pieniądze są utrzymywane deficytowe i zadłużone spółki miejskie, a mieszkańcy ze swoich często skromnych dochodów muszą utrzymywać prezesów, dyrektorów, komendantów, wszelkiego rodzaju zastępców i członków, którzy mają kilkotysięczne wynagrodzenia za pieniądze Polaków, i pieniądze z budżetu miasta zamiast zostać wykorzystane na zaspokojenie potrzeb mieszkańców (poprawę bezpieczeństwa w mieście, poprawa infrastruktury) i inwestycje, są przeznaczone na wynagrodzenia, łatanie dziur budżetowych i umarzania długów miejskich spółek.

Skandaliczne jest fakt, że za rządów PiS na utrzymanie uprzywilejowanych prezesów spółek miejskich , zarabiających po kilkanaście tysięcy złotych na miesiąc, wciąż składają się najbiedniejsi Polacy, emeryci i renciści.

Gdzie jest ta wasza dobra zmiana i sprawiedliwość społeczna?

Elsa @ 10:45, 23.10.2017

IP: 37.47...150

Darek!!!!Ulepimy dziś bałwana??? 😂

Dolek - Do Plusa Kierownika @ 11:17, 23.10.2017

IP: 5.172...159

Ja rozumiem, że była awaria ale sam Pan przyzna , że należało te pieniądze przelać inną drogą na konta adresatów i nawet z tego tytułu ponieść dodatkowe koszty. Wydaje mi się, że chyba najbardziej liczy się dobre imię firmy i zaufanie waszych klientów , które jak sam Pan widzi - łatwo stracić.

xxx @ 14:10, 25.10.2017

IP: 176.109...102

?