wtorek, 23 kwietnia 2019 r., imieniny Jerzego, Wojciecha, Adalberta

Aktualności

Kupił dom, umorzył opłaty, a teraz sprzedaje działkę pod galerię

Podział działek przy zbiegu ulic Targowej i ZawadzkiegoPrezydent Ostrołęki Janusz Kotowski kupił dom od prezesa spółki Targor Truck, rok później umorzył związanej z nim firmie ponad 68 tys. zł, a ostatnio tej samej spółce chce bez publicznego przetargu sprzedać atrakcyjną działkę miejską. Dlaczego?

Dzisiejszy artykuł będzie miał inną formę niż zawsze, bo temat jest bardzo kontrowersyjny. Przedstawiam fakty poparte dowodami, które z łatwością Państwo zinterpretujecie i dokonacie oceny konkretnych osób i ich działań.

Początek historii
W 2010 r. w Ostrołęce istniała tylko jedna galeria handlowa (Alius). Trzech lokalnych biznesmenów zachęconych jej sukcesem złożyło do Urzędu Miasta Ostrołęki wnioski o zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta w celu budowy na rogu ulic Targowej i Zawadzkiego nowej galerii handlowej.

W czerwcu 2010 r. miało miejsce posiedzenie komisji technicznej, na którym wnioski zostały odrzucone. Jedną z firm reprezentował Piotr Rutkowski. Osobą, która wnioskowała o odrzucenie zmian, był prezydent Janusz Kotowski. Potwierdza to zapis znajdujący się w projekcie uchwały nr 567/LXIX/2010 Rady Miasta Ostrołęki z dnia 24.06.2010 r.

Reklama Rok 2011 - kupno domu
Decyzja o odrzuceniu wniosku najwyraźniej wpłynęła pozytywnie na relacje między Januszem Kotowskim a Piotrem Rutkowskim, gdyż w styczniu 2011 r. Kotowski kupił od biznesmena dom znajdujący się przy ul. Liliowej w Ostrołęce. W tym samym roku ulica została wyremontowana, pojawiły się ładne latarnie, i - czego jeszcze w Ostrołęce nie było - trawa z rolek.

Rok 2012 - galeria jednak będzie
Rok po kupnie domu Janusz Kotowski zmienił zdanie w sprawie nowej galerii i w maju 2012 r. zdecydował się przedstawić radzie miasta projekt zmiany studium zagospodarowania przestrzennego, dzięki czemu firma reprezentowana przez Piotra Rutkowskiego dostała zielone światło na budowę dużej galerii handlowej przy skrzyżowaniu ulic Targowej i Zawadzkiego.

Rok 2012 - niższe podatki
Był to również dobry rok dla firmy Targor Rutkowscy sp. j., której wspólnikiem upoważnionym do samodzielniej reprezentacji jest Piotr Rutkowski. Prezydent Janusz Kotowski zdecydował w 2012 r. umorzyć opłaty publicznoprawne, które firma Targor Rutkowscy sp. j. miała zapłacić w wysokości niemal 68,5 tys. zł, uzasadniając to jednym zdaniem: "ważny interes podatnika".

Minęły cztery lata
W 2014 roku Janusz Kotowski został po raz trzeci prezydentem Ostrołęki, a ja zostałem radnym. Zainteresowany tym czy powstanie nowa galeria handlowa, w listopadzie 2016 r. wystąpiłem z wnioskiem o udostępnienie dokumentacji dotyczącej projektowanego układu komunikacyjnego wokół nowej galerii na rogu ulic Targowej i Zawadzkiego. Niestety, tych materiałów mi nie udostępniono, stwierdzając, że jak już będą gotowe i zaopiniowane, to je zobaczę.

Reklama Czego miałem nie zobaczyć?
Od tamtej pory zastanawiałem się, dlaczego ratusz nie chce mi udostępnić dokumentacji, co może być tego powodem i po co ta tajemniczość. Teraz już wiem i postanowiłem podzielić się z Państwem tą wiedzą.

Nowa galeria ma powstać przy skrzyżowaniu ul. Zawadzkiego i Targowej. Wielu mieszkańców zna to miejsce doskonale i wie, iż na ten obszar składa się powierzchnia zajmowana przez sklep Jysk oraz parking tuż przed sklepem. I tu dochodzimy do sedna sprawy, gdyż teren, na którym znajduje się Jysk, należy do spółki Targor Rutkowscy sp. j., reprezentowanej przez Piotra Rutkowskiego, a parking zlokalizowany bliżej ul. Targowej jest własnością miasta (patrz mapka na górze artykułu).

Czemu piszę o tym teraz?
Zgodnie z zarządzeniem numer 282 z dnia 25 września 2017 r. Prezydent Miasta Ostrołęki (podpisał je wiceprezydent Grzegorz Płocha), zdecydowano sprzedać działki, na których znajduje się parking w drodze bezprzetargowej, a to oznacza, że nieruchomości sprzedane zostaną konkretnej osobie, będącej właścicielem sąsiadującej z nią działki o numerze 40499 czyli spółce Targor Rutkowscy sp. j., w której Piotr Rutkowski jest wspólnikiem.

Działka, na której w najbliższym czasie ma powstać galeria handlowa, jest sprzedawana z uzasadnieniem wskazującym na "poprawę warunków zabudowy". Dzięki temu eliminuje się innych potencjalnych kupców, którzy mogliby zaoferować wyższą cenę, a także zaniża wartość nieruchomości, która w chwili obecnej zostanie sprzedana po cenie około 23 tys. zł za ar.

Dla porównania kilka lat temu, gdy miasto budowało ulicę Rodziny Ulmów (przedłużenie ul. Korczaka obok Galerii Bursztynowej), musiało wykupić grunty należące do prywatnych właścicieli. Jedna z firm otrzymała 423 tys. zł za działkę o powierzchni 16 arów czyli około 26 tys. zł za ar.

Reklama To było kilka lat temu. Działka przeznaczona była pod drogę, a nie galerię handlową. Ceny nieruchomości w tym czasie wzrosły, dlatego wartość sprzedawanej działki powinna być zdecydowanie wyższa. Sama działka powinna być sprzedana w normalnym postępowaniu przetargowym po to, by miasto zarobiło na niej jak najwięcej, a wybrana procedura nie budziła wątpliwości, bo jak powszechnie wiadomo transparentność przetargów jest w samorządach niezwykle ważna, a tajemnice budzą wątpliwości i kontrowersje.

Podsumowując, prezydent Kotowski najpierw był przeciw budowie kolejnej galerii handlowej przez m.in. Piotra Rutkowskiego, później kupił od niego dom, następnie zdecydował, że galeria to jednak dobry pomysł i umorzył jego firmie opłaty w wysokości ponad 68 tys. zł. Ostatnio zaś uznał (poprzez wiceprezydenta Płochę), że warto sprzedać mu działkę pod budowę tej galerii na preferencyjnych warunkach.

Wybrany sposób sprzedaży to dobry interes dla firmy Piotra Rutkowskiego. Na pytanie czy jest równie korzystny dla miasta musicie odpowiedzieć Państwo sami.


Radny Miasta Ostrołęki
Łukasz Kulik

Kontakt: [email]kontakt@lukaszkulik.pl[/email]

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej (za: Urząd Miasta Ostrołęki)

Lp.1.2.
Numer księgi wieczystej0S10/00055771/6OS10/00077384/6
Numer działki według ewidencji gruntów40498/740498/9
Powierzchnia działki w m kw.3051599
Położenie i opis nieruchomościNiezabudowana, położona w Ostrołęce przy ul. Tadeusza Zawadzkiego "Zośki", przeznaczona na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przylegającej oznaczonej numerem 40499.
Przeznaczenie gruntu i sposób jego zagospodarowaniaPod wielofunkcyjny zespół usługowy.
Forma zbyciaNa własność
Cena netto w złotych57.420,00 zł301.180,00
Podatek VAT 23% w złotych13.206,60 zł69.271,40


Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 31782 komentarze: 254 Wrzuć na Facebooka 24.10.2017, 08:12r. Drukuj




Powrót


Pięknie @ 08:23, 24.10.2017

IP: 195.38...141

Pięknie Qrwa pięknie. Wałki się kręcą.

Nie do wiary @ 08:31, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Tak PiS katolicy się poustawiali w mieście, a ludzie na nich głosują.

Z życia AnkiRumianki @ 08:34, 24.10.2017

IP: 188.146...141

Znam katechetę Janusza
Go żadna krytyka nie wzrusza
Choć Kulik szarpie mu nerwy
Do wałków nie braknie mu werwy
Wspomaga pisowskie lobby
Widocznie takie ma hobby
Nadrabia skrzywioną mordą
Gdy wytkną mu drobne z torbą

oh @ 08:35, 24.10.2017

IP: 95.49...82

Mnie już nic nie zdziwi....
.... a przed ołtarzem w pierwszych rzędach....

daro @ 08:39, 24.10.2017

IP: 37.47...41

kruk krukowi oka nie wykole , biznesmen z bozej laski smile

ostrołęczanin @ 08:45, 24.10.2017

IP: 94.254...66

Panie radny Kulik, czy w powyższej sprawie złożył pan lub planuje złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury oraz zawiadomić Centralne Biuro Antykorupcyjne? To jest pana obowiązek jako radnego oraz osoby publicznej.Śmierdzi korupcją na odległość w związku z kupnem domu na ulicy Liliowej, który to dom mógł być po prostu łapówką w naturze i dziwna jest ta nagła zmiana zdania na przychylne..

Amen @ 08:55, 24.10.2017

IP: 2a00:f41...2e8b

I właśnie dlatego nie warto głosować na tzw duże partię. Lokalni biznesmeni dorobli się krzywdą zwykłych ludzi przy pomocy darmozjadów. Życie jest długie i sprawiedliwe!!!

Mikekun @ 08:56, 24.10.2017

IP: 95.49...104

witam

Formalnie sprawa wygląda następująco. Po pierwsze zarzut działalności na szkodę dla miasta związane z nie dopełnieniem obowiązku procedularnego który wymagany jest przy każdej działce sprzedawanej przez miasto. Po drugie zarzut malwersacji finansowej który doprowadził do tego że miasto niespodziewanie poniosło starty w dość znacznych kwotach. Po trzecie zarzut zmowy i utrudnianiu jawności dokumentów miejskich odnośnie działań miasta wobec działek które jest ich właścicielem. Konstytucja jasno mówi że miasto ma udostępniać wszystkie dokumenty gdzie jest mowa o znacznych kwotach pieniężnych które miasto straciło albo mogło zyskać jeśli obywatel domaga się takowych dokumentów. W innych miastach uzyskanie takich informacji nie jest utrudnianie.

Ostrołęczanin @ 08:57, 24.10.2017

IP: 188.146...58

Tym powinno się zająć

Centralne

Biuro

Antykorupcyjne

Panie Łukaszu prosimy o złożenie doniesienia, rozgoni pan tą sitwę....

Don @ 08:58, 24.10.2017

IP: 89.75...204

Zastanawiam się tylko kto będzie w tej galerii ? Skoro nawet Jysk przenosi się do Bursztynowej... Tak przynajmniej MO pisało jakiś czas temu...

staś @ 09:01, 24.10.2017

IP: 2a02:1812...e464

A mnie to 5zł nie umożyli brawo angry

? @ 09:03, 24.10.2017

IP: 77.113...89

Nie nowość, a działka 52044/2, zapewne pod rozbudowę galerii Bursztynowej
Przetarg ograniczony, czyli jaki to przetarg gdy tylko jeden może kupić?

tak bylo @ 09:07, 24.10.2017

IP: 194.71...230

wciaz lepiej niz za PO!!!!!!111111111

tak jest do IP: *.*.254.230 @ 09:15, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Wszystko PIS podniósł w górę opłaty, podatki, składki, żywność, ubezpieczenia, paliwo, a to wszystko, aby sobie wypłacać większe wypłaty i premie, gdzie Polacy muszą, pracować za 1500zł netto, i płacić podatki, od wszystkiego VAT 23%, leczyć się prywatnie, bo państwowa służba zdrowia to fikcja. Emeryci, którzy pracowali ponad 40 lat muszą przeżyć za 1000zł brutto, na dodatek płacą składki zdrowotne i podatek, zostaje im 750zł netto (25zł na dzień) tak wygląda państwo opiekuńcze według PIS. A pieniądze Polaków idą na zbrojenia, miesięcznice, Smoleńsk, pomniki dla pseudo bohaterów wyklętych ludobójców, limuzyny, premie i nagrody. Nie wstyd Wam PIS bogacić się kosztem pracy najbiedniejszych ciężko pracujących Polaków? A gdzie obietnice wyborcze PIS? Obniżka VAT? Zniesienie podatków dla najbiedniejszych? Wprowadzają nowe ustawy i wymyślają coraz nowsze opłaty dla Polaków: opłaty paliwowa, węglowa, śmieciowa, wodna, abonamentowa TVPiS.... gdzie te wasze prawo i sprawiedliwość społeczna? Rządzący Misiewicze z PIS w spółkach skarbu państwa nawet po 100 tysięcy złotych wynagrodzenia, wysokie nagrody i ciche premie, a Polacy, którzy przepracowali dla Polski po 40 lat po 8 zł, niech was diabli wezmą za krzywdę, którą wyrządzacie Polakom i bliźnim. Bóg wam tego nie wybaczy.

elo @ 09:16, 24.10.2017

IP: 2a01:110f...ff63

debiil here, mógłby ktoś jakoś prościej napisać o co afera bo za głupi jestem i nic nie rozumiem. dziękuję i pozdrawiam cieplutko

M. @ 09:17, 24.10.2017

IP: 194.29...8

WYBORY SIĘ ZBLIŻAJĄ
KAŻDY MUSI PODŁOŻYĆ ŚWINIĘ

tak jest do IP: *.*.254.230 @ 09:18, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Polacy, mieszkańcy, pracodawcy płacą podatki miastu, więc to za nasze pieniądze są utrzymywane deficytowe i zadłużone spółki miejskie, a mieszkańcy ze swoich często skromnych dochodów muszą utrzymywać prezesów, dyrektorów, komendantów, wszelkiego rodzaju zastępców i członków, którzy mają kilkotysięczne wynagrodzenia za pieniądze Polaków, i pieniądze z budżetu miasta zamiast zostać wykorzystane na zaspokojenie potrzeb mieszkańców (poprawę bezpieczeństwa w mieście, poprawa infrastruktury) i inwestycje, są przeznaczone na wynagrodzenia, łatanie dziur budżetowych i umarzania długów miejskich spółek.

Skandaliczne jest fakt, że za rządów PiS na utrzymanie uprzywilejowanych prezesów spółek miejskich , zarabiających po kilkanaście tysięcy złotych na miesiąc, wciąż składają się najbiedniejsi Polacy, emeryci i renciści.

Najbiedniejszych mieszkanców ściga się komornikami, a bogatym umarza podatki co rok.

Gdzie jest ta wasza dobra zmiana i sprawiedliwość społeczna?

brexit @ 09:22, 24.10.2017

IP: 82.132...190

Brawo panie Łukaszu.
To co mnie martwi to to , że jest to artykuł sponsorowany.Wcale nie dlatego , że podejrzewam nieczyste intencje.Takie sprawy powinny być opisywane przez lokalne media ich siłami.Pan co najwyżej powinien być zacytowany jako źródło. O ile nie da się portalu m- o otworzyć , żeby nie natknąć się na newsy z życia produktu lansowanego usilnie jako zbawca ludzkości , a już na pewno jako kandydata na prezydenta , to już raczej nie należy oczekiwać merytorycznych artykułów.
To , że musiał Pan zamieścić ten tekst jako artykuł sponsorowany świadczy o lokalnych mediach.

Dolek @ 09:25, 24.10.2017

IP: 31.0...130

Fakty
- Amber Gold 800 mln zł.strat PiS-powołał Komisję Śledczą
- SKOK-i 4,5 miliarda zł. strat PiS nie zgodził się na powołanie Komisji Śledczej
- Wałęsa to UB-ek jak i wielu innych urzędników państwowych to UB-ecy wyrzuceni obecnie ze swoich stanowisk
- Piotrowicz, Kryże , " TW Wolfgang " -Przyłębski a ostatnio jego żona prezes Trybunału Konstytucyjnego sędzia Przyłębska oskarżeni o współprace z SB ale według PiS-u to Dobrzy UB- ecy i mogą dalej piastowac swoje urzędy
- Jaruzelski dostał swoją willę od Komuchów i teraz należy ją odebrać jego rodzinie
- Kaczyńscy też dostali willę od Komuchów ale wszystko jest O.K i nie muszą nic oddawać

tank102 @ 09:28, 24.10.2017

IP: 31.41...29

smilePo prostu pomoc Miasta w rozwijaniu przedsiębiorczości w Ostrołęce , tworzenie miejsc pracy i rozwój Ostrołęki smile
smileInnymi słowami demokracja, większość rządzi. Koniec i korpka smile

ja @ 09:29, 24.10.2017

IP: 185.166...121

Wyślijcie artykuł do RMF-ki, TVN lub Polsat Uwaga, niech sie ktoś wreszcie zainteresuje co dzieje się na tym zagłębiu PISu i nagłośnią jak dobrze radzi sobie ekipa rządząca bo to nie pierwszy taki przekręt z udziałem szanownie panującemu nam...przy innej galerii i wylewaniu asfaltów na koszt miasta, czy dokładaniu sie miasta do prywatnych inwestycji. NIECH KTOŚ WRESZCIE TO NAGŁOŚNI I SIE TYM ZAJMNIE

Kooleg @ 09:30, 24.10.2017

IP: 5.172...154

bla bla bla zobaczymy jak zagłosujecie za rok

Rebeliant Remek @ 09:31, 24.10.2017

IP: 188.146...202

Niestety, ale muszę zgodzić się z brexitem. Lokalne media TO dno.

Falafel @ 09:33, 24.10.2017

IP: 94.254...46

Dzisiejszy artykuł będzie miał inną formę niż zawsze bo w końcu mamy jakieś dowody. Tak odbieram pierwsze zdania artykułu. :D

wielebny @ 09:35, 24.10.2017

IP: 176.221...218

Sprzedaż działki jest zgodna z prawem. Wszystko.

marta @ 09:44, 24.10.2017

IP: 157.25...130

Panie Rany Kulik, mieszkańcy proszą - niech Pan złoży zawiadomienie do prokuratury/CBA, może w końcu wymiar sprawiedliwości się za nich weźmie...

Jaro @ 09:47, 24.10.2017

IP: 5.172...139

Ludzie myślący inaczej niż PiS, zwłaszcza pracujący w Urzędach, szkołach albo prowadzący działalność gospodarczą , często pomimo posiadanej wiedzy na tematy niewygodne dla władzy, boją się cokolwiek powiedzieć bo po prostu się boją i są zastraszeni o swoje miejsce pracy lub nagły nawał nieoczekiwanych i permanentnych kontroli skarbowych lub z Urzędu Pracy,Sanepidu kóre mogą położyć firmę.

;/ @ 10:01, 24.10.2017

IP: 94.254...67

C B A angry

Nadzieja @ 10:10, 24.10.2017

IP: 2a01:110f...4f1e

Polecam Państwu film "Proroctwo", który można oglądać w intrenecie. Film może być udostępniony w kinach ale bez biletowania, gdyż twórcy założyli ZERO dochodów. Przekaz jest bardzo ważny, bo dotyczy wszystkich ludzi i powstał dla ich ratowania. Zniknie i ta władza ludzi fałszywych, przekupnych o fałszywej prawości, zajmujących pierwsze miejsca w Kościołach .Jest nadzieja!

Do wielebny @ 10:12, 24.10.2017

IP: 94.254...109

Można robić takie wałki, które będą zgodne z prawem. A poza tym prawo też nie jest idealne.

Mieszkaniec @ 10:19, 24.10.2017

IP: 94.254...14

W niedzielę jak zwykle pierwszy do kościoła przyleci bezwstydnik.
Proponuję akcje zrobić plucia w twarz, jak i on pluje nam.

kaktus @ 10:22, 24.10.2017

IP: 176.109...58

brexicik, dzieciaku specjalnej troski, a skąd wiesz jak było z tym artykułem?

To, że sprawę przeanalizował i przedstawił radny, nie musi oznaczać niczego dla jakichkolwiek mediów - co innego, gdyby było tak, że radny skontaktował się z portalem, który odmówił publikacji, to co innego, ale moim zdaniem radny chciał tę sprawę przedstawić jako swój sukces, w tropieniu przekrętów władz miasta (i bardzo słusznie), co zaskutkowało taką jego formą i redakcja nie ma tu nic do gadania, poza tym, że mogła się nie zgodzić na jego wyemitowanie.

Rozumiem, Twoja narrację na zasadzie "bardzo dobrze, ale...", tyle, że w tym przypadku, jak w wielu innych, jakby to powiedzieć "pierniczysz, jak mały Kazio w gorączce".

Ja również mam nadzieję, że ta sprawa i nie tylko ta, znajdzie swój finał w sądzie z władzami miasta na ławie oskarżonych i w efekcie skazanych i zadziała PiSowska ustawa o profilaktycznym zabezpieczeniu majątku, mogącego pochodzić z przestępstwa.

Remek, tak naprawdę, to o co masz pretensję do MO, o to, że nie wykryła tej sprawy?

Daro @ 10:23, 24.10.2017

IP: 178.235...128

czyli zmiana tonu nastąpiła po ZAKUPIE domu? ..... wassat

Rebeliant Remek @ 10:28, 24.10.2017

IP: 188.146...202

Kaktus. TO. Tygodnik Ostrołęcki i jego zgnuśniali dziennikarze śledczy.

Ostrołęczanin @ 10:29, 24.10.2017

IP: 83.28...14

Włos się na głowie jeży, toć to się nadaje do prokuratury

K. to najgorszy prezydent w historii miasta i od zawsze to powtarzam, mam nadzieję że ktoś go jeszcze rozliczy, ale nie Bóg, tylko Sąd!

Robson @ 10:34, 24.10.2017

IP: 77.254...19

Brawo dobra zmiana. Ksiądz kazał to ciemny lud zagłosował. Doić teraz ile wejdzie bo więcej takiej okazji nie będzie.

Zed @ 10:44, 24.10.2017

IP: 194.50...11

I jeszcze gotowy jest wrócić i religii uczyć hipokryta jeden.

Do Zed @ 10:47, 24.10.2017

IP: 94.254...109

Hahaha 😄😄😄

@ @ 10:51, 24.10.2017

IP: 94.254...82

Rutkowski stał się ''biznesmenem ''dzięki upadłości byłych Zakładów Mięsnych ,która była wymuszona.Opisane sytuacje są jak najbardziej prawdopodobne u takich osób.

ola @ 11:01, 24.10.2017

IP: 31.0...244

Super, że p. KULIK nie boi się mówić o tym głośno. Ta trzecia kadencja to za dużo jak na tego człowieka, szkoda też, że zabrakło tych ok. 1000 głosów w ostatnich wyborach Panu Lukaszowi!

Januszek @ 11:03, 24.10.2017

IP: 188.146...30

Reklamówkowym skrytożercom, mówimy-NIE!!!

Robson @ 11:08, 24.10.2017

IP: 77.254...19

To była ostatnia reklamówka księcia Barykenta.

2oo @ 11:14, 24.10.2017

IP: 185.137...32

na mo jeszcze nie ma info o nowym rozkładzie mzk, to dopiero będzie jazda laughing
www . mzk . ostroleka . pl/index.php?artykul=744

brexit @ 11:20, 24.10.2017

IP: 82.132...190

Sprawa do prokuratury.Nie wiem czy podane fakty zakładając , że są prawdziwe wystarczą do postawienia zarzutów , ale powinny wystarczyć do zakończenia politycznej kariery prezydenta Kotowskiego.Dla PiS też będzie obciążeniem , zwlaszcza jak wynik PiS w Ostrołęce bedzie daleki od potencjału

Elo @ 11:27, 24.10.2017

IP: 94.254...133

C
B
A

Ocena @ 11:35, 24.10.2017

IP: 94.254...34

To nie jest sprawa do prokuratury, mógł kupić od niego dom, mógł umorzyć podatki i może sprzedać mu działkę. Chodzi o to, że to na odległość śmierdzi wałkiem. Poza tym wiadomo jak jest, na umówię jest jedno, a co kto sobie przyklei poza umową to drugie.

Robert @ 11:56, 24.10.2017

IP: 31.41...182

Jeżeli to prawda,to pan Prezydent powinien zostać wyrzucony na bruk,a cała sprawa trafić do prokuratury.Coraz więcej znaków przemawia za tym,że do dobrej zmiany bardzo nam daleko.

rebeliant @ 11:56, 24.10.2017

IP: 213.251...110

Rutkowski i Kotowski to jedna szajka, szajka która jest bardzo duża, udają wielkich katolików, a robią pod tym takie przekręty, ze nawet nie wiecie. Wokół duża głupia, naiwna społeczność, także interes dobrze się kręci

wo @ 11:57, 24.10.2017

IP: 178.42...183

Przecież nie oddał za darmo tych działek tylko sprzedał 23tys za ar. Dużo, niedużo... Cena działki zależy od lokalizacji. Targowa to nie Manhattan więc taka kwota jest dość racjonalna. Bicie piany w Ostrołęckim stylu... POkraki, Kodziarze i byli zomowce nadal walczą...

TVN 24 @ 11:57, 24.10.2017

IP: 188.146...30

TVN 24

Dolek @ 12:01, 24.10.2017

IP: 5.172...63

Tu akurat zgadzam się z brexitem, jeżeli okaże się że tak faktycznie było. to sprawa może nie jest prokuratorskiego kalibru ale " smród " wydostał się na zewnątrz. Szczerze powiem, że trudno mi w to uwierzyć.

do wo @ 12:06, 24.10.2017

IP: 185.137...32

No tak, sprzedał, tylko czemu nie w wyniku przetargu?

nadzieja @ 12:11, 24.10.2017

IP: 2a01:110f...6c11

Wierzyć prokuraturze czy sądom to wątpliwa nadzieja. Jeśli partia przejęła dobra państwowe, to układ zamknięty staje się szczelny. Podziwiam ich dobre samopoczucie. Wyrzucili na bruk tyle ludzi uważając ich za złodziei. Partie najbardziej dzielą ludzi i POLSKIE społeczeństwo. Kłamią, oczerniają, są aroganccy. To musi się zmienić bo to jest diabelstwo w wykonaniu katolickiej partii.

..... @ 12:13, 24.10.2017

IP: 94.254...18

Bardzo dobrze niech im się dobiorą do du.... Bogacze (złodzieje) !!!!!!!!!

😃 @ 12:16, 24.10.2017

IP: 37.248...99

Ktoś nie tak dawno temu pisał że ostrołęka jest taka super i mamy wspaniałych włodarzy. Zamydlanie oczu własnym mieszkańcom to jest super ? Patologia !!!

wo @ 12:22, 24.10.2017

IP: 178.42...183

Widocznie miał jakiś powód. Artykuł sponsorowany więc o czym my mówimy... Szkoda tylko że pan radny nie zapytał o powody bo całość wygląda na jednostronny atak bez możliwości obrony.
Łatwo sobie wyobrazić artykuł atakujący prezydenta gdyby działki nie sprzedał: Miasto nie chciało sprzedać działki lokalnemu biznesmenowi. Ratusz jest w układzie z właścicielami gal. Bursztynowej.
Wtedy oczywiście cała horda kaktusów, remków i innych specjalistów zaczęłaby bicie piany jak to miasto nie wspiera lokalnych inwestorów/pracodawców.
Dajcie się wypowiedzieć UM - może coś wniosą do sprawy. Wg mnie jeśli jednemu pozwolili budować to i innym nie powinni tego utrudniać. Działki za darmo nie poszły do nowego właściciela a 10%-owy rozrzut w nieruchomościach to norma.

wo @ 12:26, 24.10.2017

IP: 178.42...183

Kiedyś pewien tygodnik na literę "o" również wytropił aferę. Skończyło się sądem i przeprosinami więc nie wyciągajmy pochopnych wniosków.

Qwe @ 12:26, 24.10.2017

IP: 94.254...176

Warto by jeszcze most/przeprawe prześwietlić jak takie kwiatki/kwiatowe wychodzą

Zbulwersowana @ 12:26, 24.10.2017

IP: 95.49...243

Szkoda tylko, ze taki obrotny nie jest jesli chodzi o most!!
Brawo Panie Lukaszu!!
Zgadzam sie, ze sprawa powinna byc zgadana przez CBA!!
Jestesmy mieszkancami tego miasta a robi nas ciagle w bambuko..
Nie glosowalam na niego i nie moge sie doczekac wyborow!!!
A takie to religijne wszystko,!!
Rzygac sie chce tymi brudami!!!
Tvn 24!!!
Wstyd!!!!!!

do wo @ 12:30, 24.10.2017

IP: 185.137...32

"Widocznie miał jakiś powód"
Jak to jakiś powód, a to jego prawo nie obowiązuje?
Przepisy można sobie naginać?

obywatel PIS @ 13:07, 24.10.2017

IP: 81.15...1

Może go Kulik w trąbe cmoknąć ... wszystko odbyło się zgodznie z prawem ...

obywatel PIS @ 13:13, 24.10.2017

IP: 188.166...141

wszystko odbyło się zgodnie z prawem i sprawiedliwością laughing

a że jest to złe prawo to już wina platformy i psl, ponieważ przez osiem ostatnich lat ... laughing

brexit @ 13:15, 24.10.2017

IP: 82.132...190

Każde z tych zdarzeń pojedyńczo nie jest obciążające. Natomiast opisana sekwencja to zupełnie co innego.O ile moim zdaniem wątpliwe , jest aby
te i tylko te zdarzenia były wystarczające do postawienia zarzutów , o tyle po podjęciu czynności sprawa może przybrać inny obrót. W najlepszym przypadku jest to zachowanie nieroztropne , bo tworzy pożywkę dla utraty wizerunku niezbędnego do pełnienia funkcji publicznej.Co praktycznie przekreśla dalszą karierę polityczną.

uuuu @ 13:16, 24.10.2017

IP: 37.47...69

Tak budujcie galerie bo malo ich w miescie. Zamist budowac bloki dla ludzi potrzebujacych. Ktorym los nie szczedzi i nie stac na kupno swojego lokum a najny sa drigie a orezydent umaza dlugi bogatym

art @ 13:20, 24.10.2017

IP: 83.15...138

działka ma szerokość 15 m...odliczając po 4 m z każdej strony bo tyle trzeba zachować odstępu ściany z oknem od granicy działki, to jaki budynek można postawić, budkę z frytkami? Na działce trzeba też wydzielić teren na miejsca postojowe, komunikację. Myślcie rozsądnie, ta działka nadaje się tylko na polepszenie warunków działki sąsiedniej. Nikt inny by jej nie kupił nawet gdyby była w przetargu. Biorąc pod uwagę kształt działki i lokalizację cena też nie jest zaniżona. Zastanówcie się jeszcze nad jednym: porównywać cenowo działkę na targowej/zawadzkiego (dzielnica niemal przemysłowa) z tą w centrum przy największym obiekcie handlowym w mieście?...litości

Wiesiek @ 13:27, 24.10.2017

IP: 195.38...141

budkami z frytkami przy galerii to wcale nie jest zła perspektywa. Powinien być przetarg - gdzie ta transparentność pisu ?

brexit @ 13:36, 24.10.2017

IP: 82.132...190

Zwróć cie uwagę na kształt i położenie tej działki. Przecież dla każdego innego inwestora poza Targorem ta działka nie ma praktycznie żadnej wartości.Więc nawet w przypadku przetargu i tak cena nie byłaby rażąco wyższa.
Decyzja ratusza jest dziwaczna- na takiej decyzji może stracić budżet miasta i wizerunkowo prezydent.

dr. Joint @ 13:37, 24.10.2017

IP: 80.50...118

CBA? Prokuratura?

art @ 13:44, 24.10.2017

IP: 83.15...138

Kolego Wieśku... kupiłbyś działkę za prawie pół bańki, żeby postawić na niej budkę z fast-foodem? gratuluję pomysłu na biznes :)

Do brexit @ 13:55, 24.10.2017

IP: 95.49...243

Do Brexit...to on ma jeszcze jakis wizerunek?

Kabrio @ 13:57, 24.10.2017

IP: 2405:3800...f386

Taka działka to idealne miejsce na komis samochodowy. Ostatnio komisy przenoszą się na obwodnicę.

Po co pisać, że ta działka jest zła. Wystarczyło ogłosić zwykły przetarg i by się prezydent przekonał czy jest zainteresowanie. Jeśli nie ma to kupiłby sąsiad po cenie wywoławczej.

k... @ 13:58, 24.10.2017

IP: 83.6...1

ja bym oddał biednym a biedni by mi sprzedali za grosze czego chcecie od pisu galeria w polsce zadna by nie powstala gdyby tak myslano

zrobicDROGE @ 14:06, 24.10.2017

IP: 94.254...87

niech zrobia 2 kierunkowa z pasami dla rowerow i pieszych pozadna droge!!

zrobicDROGE @ 14:07, 24.10.2017

IP: 94.254...87

Dwu pasmowke

cała prawda @ 14:25, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Biednych urząd miasta ściga komornikami za nie zapłacony czynsz, sprawy sądowe i eksmisje są nagminne, a bogatym umarza podatki. Czym kieruje się przykładny katolik wybierając potrzebujących pomocy? , a jak może patrzeć w lustro skazując najbiedniejszych na cierpienie, biedę i głód? Jaka jest podstawa prawna czy moralna, aby umorzyć bogatym, a ścigać biednych?

Ocena @ 14:33, 24.10.2017

IP: 94.254...34

Jeżeli inwestor może na tej działce dużo zyskać to dałby i więcej pieniędzy. Celem włodarza jest uzyskać jak największy zysk dla miasta, a nie dać dalej się bogacić biznesmenowi. Jeżeli znalazłaby się osoba, która miałaby jakiś pomysł na biznes i chciałaby go rozkręcić to ma prawo startować w przetargu. Tak jest sprawiedliwie. Do tego nie zapominajcie, że swój dom kupił właśnie od tego samego pana... dziwny zbieg okoliczności. Takie rzeczy nie powinny się zdarzać gdy pełni się tak ważną funkcję publiczną.

eh @ 14:34, 24.10.2017

IP: 91.229...26

Ciekawe kiedy radny - autor wszechstronnej, opublikowanej tutaj analizy - znowu będzie przepraszał pana Prezydenta... poczekamy. Acha i skoro to takie niezgodne z prawem, to czemu radny nie dopełniając swoich obowiązkowo nie zawiadamia organów ścigania pytam się ? Odpowiedź: bo w prokuraturze możan za opowiadanie banialuk odpowiedzieć karnie, a na łamach MO można wylewać tony jadu i to ukrywając się pod równymi nickami jak i ja czynię... tongue tongue tongue

Ocena @ 14:35, 24.10.2017

IP: 94.254...34

No i umożenie podatków osobie, od której nabyło się dom... to już śmierdzi z kilometra.

do eh @ 14:38, 24.10.2017

IP: 188.166...30

możesz wskazać, co w powyższym tekście jest kłamstwem?
za co Kulik miałby przepraszać?

Do eh @ 14:40, 24.10.2017

IP: 78.88...71

A kiedy przepraszał, bo nie przypominam sobie :) Także bez kłamstw 😉

Tępiciel tępiciela lemingów @ 14:43, 24.10.2017

IP: 46.169...211

Jaki interes miało miasto w umorzeniu 68 tys. długu Targorowi? Co do tematu działki. Skoro wiadomym było, że na sąsiedniej działce ma powstać galeria to była ona łakomym kąskiem dla osób, które mogły chcieć założyć jakiś mały biznes przy samej galerii.

lucek @ 14:44, 24.10.2017

IP: 176.109...110

O czym Wy, o cho lery PiSzecie, facio na stanowisku prezydenta miasta kupuje, prywatnie, od firmy dom, a następnie umarza tej firmie podatki i Wy nie widzicie w tym nic dla prokuratury?
Następnie ten sam facet, bezprzetargowo tej firmie sprzedaje miejską ziemię - trzeba być ślepym, głuchym i pozbawionym rozumu, żeby nie wiedzieć w tym nic do sprawdzenia dla wymiaru sprawiedliwości.

cała prawda @ 14:50, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Skoro wiadomo ile jest gotowy zapłacić "Targor" to wystarczy rozpisać przetarg a cenę wywoławczą ustalić na tę którą proponuję "Targor" + 68 tysięcy złotych, które dostali w prezencie od miasta. PiS zadłużył mieszkańców i miasto na rekordową sumę 130 milionów złotych i bogatym prezenty robi. W 2016 roku umorzyli aż pół miliona złotych, większość nie trafiła do ubogich tylko do rozbijających się luksusowymi samochodami biznesmenów. Ludzie w was nie ma ani wstydu ani Boga. Wszyscy Ci pseudo katolicy dawno Diabłu duszę sprzedali.

Sprawa dla CBA @ 14:59, 24.10.2017

IP: 83.28...249

W cywilizowanym kraju takie postępowanie to ewidentny konflikt interesów, który powinien być sprawdzony przez CBA, aby stwierdzić czy nie zaszło do naruszenia prawa. W takim przypadku tylko śledztwo może potwierdzić, że te działania są zgodne z prawem.

Weto @ 15:21, 24.10.2017

IP: 188.146...230

Poczekajmy co bedzie jak wybory wygra Kulik . Zwykly donosiciel i manipulant czyli posiadacz najlepszych cech swojej partii .

Do weto @ 15:27, 24.10.2017

IP: 94.254...139

Uważasz, że taki donos do mieszkańców na prezydenta to zła rzecz? Ja tam uważam, że dobra :)

Adam @ 15:27, 24.10.2017

IP: 95.40...102

czytam ten artykuł i czuję smród, a to z komputera śmierdzi przekręt opisany w tym artykule, gorzej niż na polach gdy makaron leży.

do Weto @ 15:28, 24.10.2017

IP: 188.166...30

i to jest właśnie myślenie żywcem wyjęte z czasów komuny
jak ktoś ma wątpliwości co do uczciwości innego człowieka na stanowisku i wyrazi je publicznie, to od razu jest kapuś i donosiciel
zrozumcie, że komuna się skończyła, teraz to że ktoś interesuje się naszym wspólnym dobrem, zarządzaniem nim, i nie chce żeby społeczeństwo było okradane, to nie jest żaden donosiciel

Do weto @ 15:32, 24.10.2017

IP: 207.154...46

gdyby tobie ktoś okradł mieszkanie i twój sąsiad widział sprawcę i wskazał go policji to również, wg ciebie byłby donosicielem

REKLAMÓWKA @ 15:32, 24.10.2017

IP: 95.51...214

reklamówka musi być PEŁNA laughing

do wyborców @ 15:36, 24.10.2017

IP: 176.109...48

Zobaczymy jak nasza hołota zagłosuje za rok laughing

Darek @ 15:47, 24.10.2017

IP: 94.254...83

Kotowski kupił dom od Rutkowskiego, a potem umorzył jego firmie 68 tys. zł? Teraz jeszcze ta działka bez przetargu... Ale to śmierdzi!

??? @ 15:51, 24.10.2017

IP: 79.191...189

A co się wyprawia w spółkach miejskich ???

SKUTEK @ 15:52, 24.10.2017

IP: 37.47...60

Kolego od donosicielstwa, to cały PIS jest donosicielem? a to afera reprywatyzacyjna a to afera z podsłuchami? wiele takich przypadków które teraz PIS próbuje wyciągać na światło dzienne Czyli PISowi wolno a na PIS nie?

dziobak @ 16:23, 24.10.2017

IP: 195.167...20

Nie od dziś czas na wydalenie z PiS ostrołęckiego kolesiostwa: prezydenta razem z dyrektorem od oświaty z urzędu. Nepotyzm i nieuczciwość nielicująca z pięknym szyldem.

Koza @ 16:26, 24.10.2017

IP: 31.41...60

Będą się smażyć w PIEKLE oj będą

wkurzony @ 16:38, 24.10.2017

IP: 188.146...27

Spokojnie - już było kilka sensacyjnych informacji dotyczących prezydenta Ostrołęki i jak dotychczas te pomówienia zostały przez sąd oddalone i sprawy zakończyły się korzystnym wyrokiem dla p.prezydenta Ostrołęki nawet wtedy kiedy rządziło PO.Jeśli dobrze kojarzę to minister w rządzie PIS któremu udowodniono przestępstwo został jako jedyny członek jakiegokolwiek rządu został skazany i osadzony w zakładzie karnym.w przypadku innych rządów podobne przypadki w innych rządach zakończyły się jak nie samobójstwami to niezamieceniem pod dywan.Wydaję mi się ,ze p.prezydent ma trochę niższe stanowisko od skazanego ministra i w przypadku potwierdzenia się zarzutów zostaną wyciągnięte konsekwencje i to dosyć szybkie tak jak było to w przypadku innych osób członków PIS..

Henio @ 17:03, 24.10.2017

IP: 178.42...225

Widziałem samochód TVP na placu Bema

Ostrołęckanin @ 17:03, 24.10.2017

IP: 94.254...38

Myślałem że skala się wyczerpała przy gruzińskiej torbie...

do Henio @ 17:12, 24.10.2017

IP: 188.166...109

tvp to reżimowa tuba, więc pewnie przyjechali zrobić materiał o wspaniałym wprowadzeniu bezpłatnej komunikacji w naszym mieście tongue

wkurzony @ 17:14, 24.10.2017

IP: 188.146...27

do HENIO -Więc tv- "pis"zainteresowała się informacją ,więc potwierdza to moje ostatnie zdanie z poprzedniego komentarza sprawa zostanie niezwłocznie wyjaśniona.radzę posłuchać TVP info - przesłuchanie Marcina P. Amber gold.

Rebeliant Remek @ 17:15, 24.10.2017

IP: 188.146...202

W obronie Janusza. Już wtedy się bał powrotu do dziurawych butów i tureckich swetrów. Taki był kiedyś żywot katechetow.

wkurzony @ 17:20, 24.10.2017

IP: 188.146...27

Staje się na głowie żeby zaszkodzić "Sondaż CBOS: Poparcie dla rządu najwyższe od początku jego funkcjonowania
Polska
Dzisiaj, 24 października (12:05)
W październiku do zwolenników rządu zaliczało się 44 proc. badanych. Zadowolenie z premier Beaty Szydło deklarowało 53 proc. ankietowanych, a 55 proc. badanych pozytywnie oceniło politykę gospodarczą - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Opinie o rządzie są najlepsze od początku jego funkcjonowania - podkreśla ośrodek.

zielonka @ 17:24, 24.10.2017

IP: 79.184...165

Można ,można trzeba składać mocno ręce w kościele jak to robi pan Kotowski i można kręcic jak tylko się da.

Kurp @ 17:37, 24.10.2017

IP: 83.28...104

Taaak! Wybierzcie platfusów albo nowoczesnych i znowu Ostrołęka będzie miała tyły. Kto to jest tak głupi, że myśli, że platfusy lub nowocześni wygrają wybory parlamentarne...

wkurzony @ 17:37, 24.10.2017

IP: 188.146...27

TVP info teleexpres extra -zakończenie budowy tymczasowego mostu przez wojsko a w tej chwili zeznania p.Marcina P.przed komisja -bardzo ciekawe.

Przechodniem @ 17:44, 24.10.2017

IP: 83.28...225

Tu wyżej to są fakty - jak twierdzi autor. Rutkowski nie dostał zgody, Rutkowski sprzedał Kotowskiemu. Kotowski umorzył Rutkowskiemu. Kotowski zaproponował. Kotowski ogłosił zamiar sprzedaży Rutkowskiemu.
Czy z nich coś wynika? Dla wyborców - powinno.
Dla przywoływanych służb ABC, BCD itp. i prokuratury - zapewne nic.
Można nie lubić ww. Panów, można źle oceniać działania obecnego prezydenta.
Ależ czy uważacie Go idiotę nierozważnego?

tępiciel lemingów @ 17:50, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Ta wiadomość stawia władze miasta jako przyjazne przedsiębiorcom. Dobrze, że sprzedano tą działkę sąsiadowi, a nie w przetargu komuś innemu. Przecież cena za taki wąski pasek byłaby niższa, bo co można zbudować na 15 szerokości? Ktoś chciał to kupić taniej, by potem drożej odsprzedać panu Rutkowskiemu? Ja tak rozumiem treść tego artykułu. Dobrze, że mamy takie władze miasta.

Hahaha @ 18:08, 24.10.2017

IP: 94.254...153

Tempiciel swoim myśleniem wymiata wszystkich 😁😁😁😁. Wieczór już, weź leki tempicielu, bo sanitariusze znowu kaftan ci założą😂😂😂😂&#
128514;

xxx @ 18:10, 24.10.2017

IP: 87.205...230

Złodziej, złodziej , i złodziej złodziejem pogania. Przykro.

tępiciel lemingów @ 18:15, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Hahaha, ale masz stalinowskie metody, oni też tylko takie argumenty mieli. Tylko Psychuszka? A może sam skorzystaj ze swoich rad? Napisałem co o tym myślę.

Nie odpowiedziałeś na moje pytania. Dlaczego miasto źle zrobiło, że nie sprzedało komuś innemu tego terenu?

do tępiciel lemingów @ 18:18, 24.10.2017

IP: 94.254...83

To jaki jest problem z ogłoszeniem przetargu? Jeśli nie będzie chętnych na tę działkę, to Rutkowski kupi po cenie wywoławczej. A jeśli będą chętni, to Rutkowskiego stać na kupno tej działki po wyższej cenie. To bardzo bogaty człowiek.

Takie postępowanie Kotowskiego jest wbrew interesowi miasta i budzi wątpliwości co do uczciwości prezydenta, więc sprawą jak najszybciej powinno zająć się CBA.

brexit @ 18:19, 24.10.2017

IP: 82.28...1

Radny Kulik o nic prezydenta Kotowskiego nie oskarżył.Więc nie będzie miał za co przepraszać.W bardzo klarowny i logiczny sposób przedstawił sekwencję zdarzeń .
Są tylko fakty.To jest nokaut.W UK gdyby taki artykuł ukazał się o polityku , to dymisja z zajmowanego stanowiska nastąpiłaby jeszcze w tym samym dniu.
I już nieważne , czy coś jest na rzeczy czy nie.Polityk ,który podejmuje działania , narażające go na taki cios to nie profesjonalista tylko amator.A taka historia jest tak poważnym obciążeniem wizerunkowym dla polityka i jego partii ,że jego koledzy zmuszą go do rezygnacji praktycznie natychmiast ,żeby partii nie szkodził.
I nigdzie się go nie da schować w żadnej spółce ,czy radzie nadzorczej.Jest skończony.

tępiciel lemingów @ 18:26, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów , problem jest taki z ogłoszeniem przetargu, bo ktoś inny nie dałby za taki wąski pasek działki (15m) dużo pieniędzy. A potem chciałby zarobić na sprzedaży tego gruntu panu Rutkowskiemu.

Dlaczego miasto miałoby postępować źle przeciwko przedsiębiorcom? Sprzedano sąsiadowi działkę za kwotę bliską ceny innych działek. Kto chciał kupić tą działkę i zarobić na jej sprzedaży?

CBA niech się tą sprawą zajmie i rozwieje wszelkie wątpliwości.

Henio @ 18:53, 24.10.2017

IP: 178.42...225

CBA czy trybunał Konstytucyjny to instytucje partyjne. Wiarygodność taka jak za PZPR-u.

Wacław @ 18:57, 24.10.2017

IP: 212.7...108

Tępicielu, jak chcesz wiedzieć jak na takim cienkim pasku pobudować 4 piętra z pomieszczeniami pod wynajem, to zapytaj Piotra Liżewskiego - Komendanta Straży Miejskiej, o budynek na rogu Goworowskiej i Sienkiewicza. Wiesz który, czy napisać dosadniej. I od razu zapytaj go jak mu się udało zbudować taki wysoki budynek tak blisko granicy działki bez zgody sąsiadów z domu obok. Czekam z niecierpliwością czego się dowiesz ...

Myślący @ 19:00, 24.10.2017

IP: 94.254...139

Każdy kto był choć raz w jysku wie jakiej wielkości jest tam parking. Spokojnie można postawić budynek na biura, myśle że dla nie jednej firmy to byłaby to atrakcyjna lokalizacja. Wiec weź te swoje bzdury pisz gdzie indziej

tępiciel lemingów @ 19:01, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Wacław, to pan Piotr Liżewski chce kupić i tą działkę?

jasko @ 19:08, 24.10.2017

IP: 188.146...79

#tematdlauwagi

do tępiciel lemingów @ @ 19:09, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Radny Piotr Liżewski w ubiegłym roku zgromadził 20 tys. zł oszczędności. Jest współwłaścicielem domu o pow. 180 m kw. o wartości 400 tys. zł, a także gruntów rolnych o pow. 3 ha o wartości ok. 60 tys. zł, z tytułu których osiągnął dochód w wysokości ok. 1 tys. zł (środki unijne). Ponadto posiada:
- działkę budowlaną o pow. 235 m kw. o wartości 235 tys. zł (współwłasność małżeńska Liżewskich w ½ części),
- działkę budowlaną o pow. 12 m kw. o wartości 12 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 235 m kw. o wartości 235 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 4 m kw. o wartości 5 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 39 m kw. o wartości 48 tys. 750 zł (współwłasność),
- budynek gospodarczy o pow. ok. 145 m kw. o wartości 50 tys. zł (współwłasność),
- budynek usługowo-mieszkalny o pow. 560 m kw. o wartości ponad 1 mln zł (współwłasność małżeńska Liżewskich w ½ części),
- budynek usługowo-mieszkalny o pow. 640 m kw. o wartości 2 mln 830 tys. 899 zł (współwłasność),
- udział współwłasności działki zakupiony w 2015 r. za kwotę 35 tys. 227 zł (współwłasność).

Piotr Liżewski z tytułu zatrudnienia w Straży Miejskiej w Ostrołęce (na stanowisku komendanta) uzyskał dochód w wysokości 89 tysięcy 153 złote,
z najmu - 228 tysięcy 143 zł, natomiast funkcja radnego przyniosła mu 17 tysięcy 893 zł. Posiada audi A4 z 2007 r. o wartości ok. 40 tys. zł. Radny ma zobowiązania pieniężne w postaci trzech kredytów: 175 tys. 169 zł, 700 tys. 878 zł, 361 tys. 615 zł.

Tępiciel bo tępy @ 19:10, 24.10.2017

IP: 94.254...139

Weź czytaj ze zrozumieniem, chodzi o to że na goworowskiej jest mniejsza działka na której stoi budynek, a w całym mieście jest o wiele więcej mniejszych działek gdzie stoją biurowce ...

sznebuldog @ 19:35, 24.10.2017

IP: 188.146...128

ponawiam, po raz nie wiadomo który, aby nie odpowiadac na posty pislamskich trolli bo jak widac powyżej nie ma to najmniejszego sensu. <a, nadzieję, że o sprawie zostana poinformowane krajowe media i dowie sie o nich nadprezes naczelnik Polski. Ciekawi mnie jego reakcja, bo przecie podobno taki uczciwy i prawy.

sznebuldog @ 19:42, 24.10.2017

IP: 188.146...128

tak, ten budynek pana Piotr Liżewski tez jest dla mnie zagadką - jak udało sie ominąc prawo budowlane, odpowiedni parking, windy dla niepełnosprawnych i inne przepisy który zwykły zjadacz chleba musi spełnić. Ciekawe tez skąd pan straznik mieski miał środki na nieruchomości o wartości ponad 4 MILIONY.

Grz @ 19:46, 24.10.2017

IP: 94.254...82

Oj brudna będzie ta kampania wyborcza coś czuję, oj brudna.

MEZO @ 19:50, 24.10.2017

IP: 94.254...75

HNDLOWCY Z HALI targowej FENIKS otwórzcie szeroko oczy przestańcie wierzyć ślepo w dobre intencje uwaga rutoookkkowski nie śpi

tępiciel lemingów @ 19:51, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @ , to pan Liżewski chce i tą działkę kupić, by zaszkodzić panu Rutkowskiemu?

Przecież każdy przedsiębiorca na miejscu pana Rutkowskiego chciałby takiego rozwiązania sprawy jak to się odbyło.

tępiciel lemingów @ 19:55, 24.10.2017

IP: 94.254...157

sznebuldog, stąd:

"Radny Piotr Liżewski w ubiegłym roku zgromadził 20 tys. zł oszczędności. Jest współwłaścicielem domu o pow. 180 m kw. o wartości 400 tys. zł, a także gruntów rolnych o pow. 3 ha o wartości ok. 60 tys. zł, z tytułu których osiągnął dochód w wysokości ok. 1 tys. zł (środki unijne). Ponadto posiada:
- działkę budowlaną o pow. 235 m kw. o wartości 235 tys. zł (współwłasność małżeńska Liżewskich w ½ części),
- działkę budowlaną o pow. 12 m kw. o wartości 12 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 235 m kw. o wartości 235 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 4 m kw. o wartości 5 tys. zł (współwłasność),
- działkę budowlaną o pow. 39 m kw. o wartości 48 tys. 750 zł (współwłasność),
- budynek gospodarczy o pow. ok. 145 m kw. o wartości 50 tys. zł (współwłasność),
- budynek usługowo-mieszkalny o pow. 560 m kw. o wartości ponad 1 mln zł (współwłasność małżeńska Liżewskich w ½ części),
- budynek usługowo-mieszkalny o pow. 640 m kw. o wartości 2 mln 830 tys. 899 zł (współwłasność),
- udział współwłasności działki zakupiony w 2015 r. za kwotę 35 tys. 227 zł (współwłasność).

Piotr Liżewski z tytułu zatrudnienia w Straży Miejskiej w Ostrołęce (na stanowisku komendanta) uzyskał dochód w wysokości 89 tysięcy 153 złote,
z najmu - 228 tysięcy 143 zł, natomiast funkcja radnego przyniosła mu 17 tysięcy 893 zł. Posiada audi A4 z 2007 r. o wartości ok. 40 tys. zł. Radny ma zobowiązania pieniężne w postaci trzech kredytów: 175 tys. 169 zł, 700 tys. 878 zł, 361 tys. 615 zł."

Jan @ 19:58, 24.10.2017

IP: 212.7...243

Tępy, może i każdy, ale nie każdy wcześniej sprzedał dom Januszowi Kotowskiemu.

Były pracownik @ 20:04, 24.10.2017

IP: 77.113...111

Targor to banda przekrętów płacą najniższe krajowe a resztę dają 20 w kopercie żeby oszukać urząd skarbowy. Na takich jak oni nie ma siły

tępiciel lemingów @ 20:08, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Jan, i dobrze, jeśli uważasz, że każdy przedsiębiorca na miejscu pana Rutkowskiego nie chciałby, by pan Liżewski kupił od miasta tą działkę. Stało się dobrze dla przedsiębiorcy.

Źle byłoby, gdyby ktoś inny kupił tą działkę i odsprzedał ją z zyskiem panu Rutkowskiemu. Lub zbudował tam budynek jak pan Liżewski. To byłoby na szkodę lokalnemu przedsiębiorcy jakim jest pan Rutkowski.

Władze miasta są przyjazne przedsiębiorcom.

Ooooo @ 20:11, 24.10.2017

IP: 89.249...198

To patrzę że Pan Komendant nieźle się dorobił przy Panu Prezydencie. Ktoś może wie gdzie te budynki 560 i 640 m2 co mają taką wartość się znajdują ? I te 2.3 ara za 235 tysięcy ? Gdzie te działki po tyle chodzą ? Wychodzi 100 tysięcy za ar ? Tępy, to te 23 co ma zapłacić za 1 ar Targor to dużo czy mało ?]

Tępy, a Ty to już u Rutkowskiego na etacie siedzisz że takie wazeliniarskie opinie piszesz ? A może po rodzinie ?

krzys @ 20:13, 24.10.2017

IP: 31.41...42

Z artykułu wynika że pan, za przeproszeniem prezydent Kotowski to kryształowo czysty urzędnik państwowy tfu literówka urzędnik PiS-owski i w ogóle dziewica , a wszystkie zdradzieckie mordy niech się gonią i powinni za przykład Go stawiać. Tylko mi jakaś myśl się kołacze nieczysta czy to aby nie inna forma gruzińskiej reklamówki? A kysz, idź precz siło nieczysta, jak mogłem nawet tak pomyśleć.

tępiciel lemingów @ 20:17, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Oooo, jestem operatorem koparki, a nie u pana Rutkowskiego pracuję.

Jak rozumiem z Twojego wpisu, to pan Liżewski chciałby po kupnie od miasta tej działki uzyskać od pana Rutkowskiego 100 tysięcy zł za ar?

brexit @ 20:18, 24.10.2017

IP: 82.28...1

sznebuldog @ 19:35, 24.10.2017
IP: *.*.97.128
" o sprawie zostana poinformowane krajowe media i dowie sie o nich nadprezes naczelnik Polski. Ciekawi mnie jego reakcja, bo przecie podobno taki uczciwy i prawy."

Jak dojdzie to do prezesa to lokalna struktura PiS się zatrzęsie w posadach.I nic to z uczciwością bądź jej brakiem nie będzie miało wspólnego.Za rok wybory samorządowe i wizerunkowo PiS nie może sobie pozwolić na tolerowanie takiej sytuacji w Ostrołęce ,gdy jednocześnie w Warszawie zwalczana jest mafia , zajmująca się odzyskiwaniem kamienic, bo to podważa wiarygodność , a Pis jest bliski wygranej w Warszawie.Dlatego w Ostrołęce polecą głowy.Jeżeli kolega poseł informował władze partii o takich trupach w szafie to może spać spokojnie.
Ale gdyby nie to prezydent Kotowski nie będzie jedynym politykiem tej partii , którego kariera polityczna się właśnie zwichnęła.
Ale na miejscu opozycji nie biegałbym po mediach.To idealny cel taki wrzód.Po co to rozcinać jak będzie ciągnął w dół notowania.
A jak władze partii posprzątają na ostrołeckim podwórku na skutek info w mediach centralnych to PiS tylko zyska bo w oczach wyborców jest to partia , która nie toleruje niejasnych powiązań nawet we własnych strukturach , co istotnie odróżnia ją od PO.
Analogiczna sytuacja była z policją nie pamiętam już gdzie .Dopóki nagrania nie wyciekły w mediach to PiS nic z tym nie robił.Ale jak się mleko wylało to nie zawahano się ani chwili ,żeby poświęcić niewygodne osoby.
I to naprawdę nie ma znaczenia , czy jest tu jakiś probelem czy realnie go nie ma.
Wizerunkowo to naprawdę źle wygląda , a dziś się liczy dobrze opowiedziana narracja w mediach , a nie fakty.Wyborcy kierują się emocjami zamiast logiką.
Do mediów centralnych można uderzyć dopiero wtedy jak wladze PiS zaczną sprzątać , czyli jak usuną słabość to wtedy można ją spożytkować , bo i tak stanie się bezużyteczna.

Piot @ 20:20, 24.10.2017

IP: 94.254...35

Możecie naskoczyć! Moje porsche jest najszybsze, dziewczyny blond najładniejsze, skóra i komóra. A wy ciecie do sprzedaży bur.aków albo na zmywak za 3 zł.

tępiciel lemingów @ 20:27, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Jak to dobrze, że prezydentem jest pan Kotowski. Inny sprzedałby tą działkę panu Liżewskiemu.

adela @ 20:32, 24.10.2017

IP: 31.41...42

Rutkowski z Kotowskim dogadają się "po boźemu " . NA tym dzisiaj bazuje biznes

tępiciel lemingów @ 20:37, 24.10.2017

IP: 94.254...157

adela, i tak powinno być z każdym przedsiębiorcą. Władze miasta powinny się dogadywać z przedsiębiorcami, powinny być przyjazne przedsiębiorcom.

Jaki to byłby rwetes, gdyby miasto sprzedało tą działkę panu Liżewskiemu?

ohmygod @ 20:38, 24.10.2017

IP: 94.254...110

Tępiciel dziwną przyjąłeś strategie ... bez sensu . Toć nikt nie pisał ze Lizewski chce kupić działkę. Po co to robisz?

do tępiciel lemingów @ @ 20:43, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Polacy, mieszkańcy, pracodawcy płacą podatki miastu, więc to za nasze pieniądze są utrzymywane deficytowe i zadłużone spółki miejskie, a mieszkańcy ze swoich często skromnych dochodów muszą utrzymywać prezesów, dyrektorów, komendantów, wszelkiego rodzaju zastępców i członków, którzy mają kilkotysięczne wynagrodzenia za pieniądze Polaków, i pieniądze z budżetu miasta zamiast zostać wykorzystane na zaspokojenie potrzeb mieszkańców (poprawę bezpieczeństwa w mieście, poprawa infrastruktury) i inwestycje, są przeznaczone na wynagrodzenia, łatanie dziur budżetowych i umarzania długów miejskich spółek.

Skandaliczne jest fakt, że za rządów PiS na utrzymanie uprzywilejowanych prezesów spółek miejskich , zarabiających po kilkanaście tysięcy złotych na miesiąc, wciąż składają się najbiedniejsi Polacy, emeryci i renciści.

Najbiedniejszych mieszkanców ściga się komornikami, a bogatym umarza podatki co rok.

Gdzie jest ta wasza dobra zmiana i sprawiedliwość społeczna?

krzys @ 20:46, 24.10.2017

IP: 31.41...42

Tempy cielu mogłeś nie komentować, wielu podejrzewało cię żeś idiota ale ty dałeś głos i rozwiałeś wszelkie wątpliwości. wink

tępiciel lemingów @ 20:47, 24.10.2017

IP: 94.254...157

ohmygod, czytałeś ten wpis?

"Tępicielu, jak chcesz wiedzieć jak na takim cienkim pasku pobudować 4 piętra z pomieszczeniami pod wynajem, to zapytaj Piotra Liżewskiego - Komendanta Straży Miejskiej, o budynek na rogu Goworowskiej i Sienkiewicza. Wiesz który, czy napisać dosadniej. I od razu zapytaj go jak mu się udało zbudować taki wysoki budynek tak blisko granicy działki bez zgody sąsiadów z domu obok. Czekam z niecierpliwością czego się dowiesz ..."

Jeśli nie pan Liżewski chciałby kupić tą działkę to kto? Ja piszę o tym, że miasto nie chce szkodzić lokalnym przedsiębiorcom. Dla mnie byłoby szkoda, gdyby ktoś inny niż pan Rutkowski kupił tą działkę. I albo postawił tam budynek jak pan Liżewski albo z zyskiem odsprzedał ten teren panu Rutkowskiemu.

tępiciel lemingów @ 20:50, 24.10.2017

IP: 94.254...157

krzys, jakie inne widzisz rozwiązanie w sprawie tej działki? Jak postąpiłbyś na miejscu władz miasta?

Na razie stosujesz metody stalinowskie, gdy nie mogli inaczej zagłuszyć prawdy, to odsyłali ludzi do psychuszki.

brexit @ 20:56, 24.10.2017

IP: 82.28...1

Najlepsze jest w tym wszystkim to ,że i tak mieszkańcy pomimo takich historii gdy PiS będzie miał duże szanse na wygranie wyborów centralnych to powinni i tak glosować na PiS w wyborach samorządowych.Nie kierować się emocjami tylko chłodną kalkulacją.
Moich preferencji wyborczych w wyborach lokalnych to nie zmieni zupełnie.Gdyby w dniu wyborów sondaże wyglądały tak jak dziś to i tak głosowałbym na PiS i prezydenta Kotowskiego.
Jak wybrany zostanie inny kandydat to znowu czeka nas kilka lat gdy inwestycje rządowe będą nas szerokim łukiem omijać.Co prawda zadłużenie Ostrołęki w porównaniu do podobnych miast naprawach powiatu jest relatywnie niskie , ale zdolnośc kredytowa ,ze względu na brak nadwyżki operacyjnej też.
A to oznacza praktycznie brak kredytu na wkład własny przy inwestycjach.Które będą śladowe.

Krzyś @ 20:57, 24.10.2017

IP: 31.0...141

Wnioski:
-zawiadomić prokuraturę lub inne służby może zawiadomić każdy obywatel
-już po umorzeniu podatku panu jw. w tytule pisałem że na moje wyczucie,choć mogę się mylić,wygląda to tak jakby za kupno domu zapłacono z kasy miejskiej?-takie jest moje pytanie nadal bez odpowiedzi.Jeżeli to tylko wymysł mojej chorej nad wyobraźni proszę o sprostowanie.
-czy wszystkie ulice w mieście będą tak przebudowywane (w takiej samej specyfikacji) jak śp.Gorbatowa przy bursztynkowej.
-wszelkie próby wytłumaczenia troglodytom umysłowym opętanym pisdzielczą logiką rzeczywistości że 2+2=4 mija się z celem,chyba że ktoś ma zboczenie pedagogiczno-syzyfowe.
-Pana Łukasza można oskarżyć nawet o to że przez niego nie będzie możliwe sklonowanie Prezydeńciunia Kotowskiego tak by mógł wystartować w wyborach we wszystkich miastach i wsiach Naszej jeszcze a nie Pislamskiej Ojczyzny.

Oka @ 21:02, 24.10.2017

IP: 188.146...41

Jeszcze na tym placu był budynek który zburzony a podobno był on pod opieką konserwatora. Wie ktoś coś na ten temat

tępiciel lemingów @ 21:03, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Dobrze, że władze miasta tak zrobiły a nie inaczej.

"Zgodnie z zarządzeniem numer 282 z dnia 25 września 2017 r. Prezydent Miasta Ostrołęki (podpisał je wiceprezydent Grzegorz Płocha), zdecydowano sprzedać działki, na których znajduje się parking w drodze bezprzetargowej, a to oznacza, że nieruchomości sprzedane zostaną konkretnej osobie, będącej właścicielem sąsiadującej z nią działki o numerze 40499 czyli spółce Targor Rutkowscy sp. j., w której Piotr Rutkowski jest wspólnikiem.

Działka, na której w najbliższym czasie ma powstać galeria handlowa, jest sprzedawana z uzasadnieniem wskazującym na "poprawę warunków zabudowy". Dzięki temu eliminuje się innych potencjalnych kupców, którzy mogliby zaoferować wyższą cenę, a także zaniża wartość nieruchomości, która w chwili obecnej zostanie sprzedana po cenie około 23 tys. zł za ar.

Dla porównania kilka lat temu, gdy miasto budowało ulicę Rodziny Ulmów (przedłużenie ul. Korczaka obok Galerii Bursztynowej), musiało wykupić grunty należące do prywatnych właścicieli. Jedna z firm otrzymała 423 tys. zł za działkę o powierzchni 16 arów czyli około 26 tys. zł za ar."

Po co mieliby być inni potencjalni kupcy tej działki? Chyba żeby zbudować budynek taki jaki zbudował pan Liżewski albo by odsprzedać z zyskiem działkę panu Rutkowskiemu? Dlaczego władze miasta miałyby szkodzić przedsiębiorcom? Niech nawet ktoś da więcej za działkę, ale dlaczego miałoby się to odbyć na szkodę kogokolwiek? Dla mnie każdy przedsiębiorca na miejscu pana Rutkowskiego chciałby takiego rozwiązania.

tępiciel lemingów @ 21:07, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Krzyś, zawiadamiaj prokuraturę lub inne służby, bo to może każdy obywatel.

Ohmygod @ 21:07, 24.10.2017

IP: 94.254...110

Toć czytałem i dla mnie wynika z niego, źe gdzieś tam jest działka mała na której Lizewski postawił budynek a nie ze chce kupić

krzys @ 21:11, 24.10.2017

IP: 31.41...42

Słusznie tempy cielu, po co miasto(Kotowski) miałoby szkodzić p. Rutkowskiemu jeśli może zaszkodzić sobie czyli finansom miasta. Po co miasto miałoby wziąć za działkę np 2.mln. w przetargu jeśli może wziąć np. 200 tys. bez przetargu od p.Rutkowskiego?Toż to interes dziesięciolecia dla miasta tfu literówka dla panów J.K i P.R.

Dzizas @ 21:16, 24.10.2017

IP: 94.254...110

Czas ukrucic bogacenie się lokalnym biznesmenom i tak na bogatym na szkodzie miasta: tyle ty tępy

cała prawda @ 21:17, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Wyprzedaż mienia miasta i mieszkańców po (nie wiadomo jak) ustalonej cenie bez przetargu to ewidentne działanie na szkodę miasta i podatnika.

tępiciel lemingów @ 21:17, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Ohmygod, ale z artykułu wynika, że radnemu szkoda, że ktoś inny nie kupił tej działki:

cyt.:
"Dzięki temu eliminuje się innych potencjalnych kupców, którzy mogliby zaoferować wyższą cenę, "

Ja nie wiem dlaczego radnemu nie podoba się sprzedaż działki panu Rutkowskiemu? Czy radny chciałby, by działkę kupił ktoś inny i albo wybudował tam budynek jak pan Liżewski, albo odsprzedał z zyskiem działkę panu Rutkowskiemu?

Dla mnie każdy przedsiębiorca chciałby takiego rozwiązania jakie nastąpiło.

Ona @ 21:18, 24.10.2017

IP: 95.160...68

No tak zblizaja sie wybory dobra reklama. Jesli sa takie podejrzenia to trzeba zglaszac do cba ? Wlasnie nawet gdyby dzialka byla drozsza to i tak bylo by stac Pana Rutkowskiego. To zle dla miasta ze powstana nowe miejsca pracy? Dzieki takim ludziom .A co do byly pracownik to pracuje tam i dzieki tej firmie moge rozwijac swoje umiejetnosci . Nie prawda jest co piszesz .

tępiciel lemingów @ 21:23, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Dzizas, i to właśnie nastąpiło, miasto ukróciło bogacenie się lokalnym biznesmenom na szkodę miasta i podatników. Przetarg wzbogaciłby lokalnego biznesmena.

Kurps @ 21:25, 24.10.2017

IP: 78.109...104

Czemu tak Pani myślisz ? Przecież nikt nie kazał Panu Kotowskiemu 25 września wydawać tego zarządzenia, a je wydał. Jak chcesz już tworzyć takie teorie to może skomentujesz zbieg dat publikacji zarządzenia z sesją na temat wprowadzenia darmowej komunikacji ?

tępiciel lemingów @ @ 21:26, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Po pierwsze przystępując do przetargu wygrywa najwyższa oferta, wiec pan Rutkowski oferując najwyższą ofertę nie musi się obawiać, ze ktoś mu drożnej odsprzeda, pieniądze z przetargu trafią do budżetu miasta, a za więcej można więcej zrobić dla mieszkańców. Reprezentanci miasta zostali wybrani aby bronic interesów miasta.

A pan Rutkowski jakby miał trochę honoru to powinien zwrócić 68 tysięcy miastu, aby miasto miało środki aby umorzyć zadłużenia najbiedniejszym.

Wystarczy sprawdzić w OTBS jak miasto postępuję z biednymi ludźmi nasyłając na nich komorników. Biedni, którzy nie mają na czynsz muszą płacić podwójnie, koszty sądowe , komornika, odsetki + dług dla tych ludzi miasto nie ma litości.

ekhm @ 21:27, 24.10.2017

IP: 188.166...83

ludzie, co złego by się stało gdyby działka została sprzedana w wyniku przetargu?
jeżeli już sprzedawane są grunty miejskie to trzeba zadbać o to, aby zostały one sprzedane z jak największą korzyścią dla miasta.
Kto teraz jest w stanie udowodnić, że korzystniej już się tej działki nie dało sprzedać?

tępiciel lemingów @ 21:35, 24.10.2017

IP: 94.254...157

Kurps , bardzo dobrze, że uważasz, że nikt nie kazał panu Kotowskiemu wydawać tego zarządzenia. Zwłaszcza pan Rutkowski. Pan Kotowski wydał te zarządzenie o sprzedaży działki bez przetargu z powodu dobra przedsiębiorców. Dlaczego miasto miałoby sprzedawać tą działkę komuś innemu? By zaszkodzić lokalnemu przedsiębiorcy? Który przedsiębiorca chciałby czegoś takiego?

Ona @ 21:36, 24.10.2017

IP: 95.160...68

Ludzie narzekaja i beda narzekac bylo po bylo zle jest pis jest zle 500plus chce sie pobierac no alr to jeszcze malo .

Natalia K. @ 21:38, 24.10.2017

IP: 78.88...71

Mężu jestem z Ciebie dumna!

ekhm @ 21:39, 24.10.2017

IP: 188.166...83

tępy vel. kondoniarz
ale w przetargu nie chodzi o to, żeby działkę sprzedać komuś innemu niż Rutkowski, chodzi o to, żeby sprzedać ją jak najdrożej, czyli możliwie najkorzystniej dla miasta

tępiciel lemingów @ 21:41, 24.10.2017

IP: 94.254...157

ekhm , dlaczego chcesz sprzedaży tej działki komuś innemu? Dla miasta lepiej jest sprzedać działkę za 23 tys ar niż za 26 tys za ar. Tak chciałby każdy przedsiębiorca na miejscu pana Rutkowskiego. Dlaczego miasto miałoby sprzedawać tą działkę komuś innemu?

ekhm @ 21:43, 24.10.2017

IP: 188.166...83

tępy vel. kondoniarz
a gdzie ja napisałem, że chciałbym aby miasto działkę sprzedało komuś innemu?

do tępiciel lemingów @ @ 21:45, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Ratusz ma bronic interesów mieszkańców, a nie interesów biznesmenów, bo to mieszkańcy wybierają władze, a nie biznesmeni. Interes mieszkańców jest najważniejszy, a miasto ma dbać o potrzebujących, a nie o biznesmenów.

Na noclegownie z bólem dali 40 tysięcy, a umorzyli biznesmenom pół miliona złotych.
Ile biednych rodzin musi żyć w nędzy, o głodzie i strachu przed eksmisją, bo miasto ich ściga?

ekhm @ 21:48, 24.10.2017

IP: 188.166...83

przecież sprzedaż działki w wyniku przetargu nie zamknęłaby panu Rutkowskiemu drogi do zakupu tej działki
jeżeli twierdzisz, że sprzedaż działki w wyniku przetargu uniemożliwiłaby zakup tej działki przez pana Rutkowskiego, to znaczy, że z góry zakładasz, że pan Rutkowski kupił tę działkę za kwotę niższą, niż jest w rzeczywistości warta

tępiciel lemingów @ 21:49, 24.10.2017

IP: 94.254...157

ekhm, ale w przetargu chodzi o to, by sprzedać działkę komuś innemu. Bo po co ten przetarg miasto miałoby ogłaszać? By ktoś inny kupił tą działkę i albo postawił tam budynek jak pan Liżewski albo odsprzedał z zyskiem działkę panu Rutkowskiemu. Co to za korzyść dla miasta, szkodzić lokalnym przedsiębiorcom? Nawet jeśli za działkę dostało miasto 23 tys za ar zamiast 26 tys, to lepiej dla lokalnych przedsiębiorców a gorzej dla kombinatorów.

do tępiciel lemingów @ @ 21:52, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Czy pan Kotowski, pan Rutkowski, pan Liżewski wie jak to jest przeżyć miesiąc za 1500 złotych dla 4 osobowej rodziny? Jak emerytom i rencistom ciężko uciułać na czynsz, leki, opłaty choć całe życie uczciwie pracowali?

że z pieniędzy Polaków i podatników umarza podatki biznesmenom?

tępiciel lemingów @ 21:54, 24.10.2017

IP: 94.254...157

ekhm, dlaczego przezywasz?

Który lokalny przedsiębiorca chciałby przetargu na miejscu pana Rutkowskiego?

ekhm @ 21:54, 24.10.2017

IP: 188.166...83

tępy vel. kondoniarz
a czemu to pan Rutkowski nie mógł kupić tej działki w wyniku przetargu?
jak każdy inny, pan Rutkowski mógłby wziąć udział w licytacji (w końcu mamy demokrację)
chyba masz jakąś tajemną wiedzę, skoro jesteś pewien, że pan Rutkowski nie kupiłby działki w wyniku przetargu

do tępiciel lemingów @ @ 21:54, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Na logikę lepiej sprzedać komuś innemu, kto podatek zapłaci, bo panu Rutkowskiemu miasto musi podatki umarzać to co to za biznes dla miasta?

tępiciel lemingów @ 21:57, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @, zarobisz więcej niż 1500 złotych w miesiącu jeśli działkę kupi ktoś inny?

do tępiciel lemingów @ @ 22:01, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Niech pan Rutkowski zwróci miastu 68 000 złotych przecież go stać na działkę więc stać teraz, aby miastu i mieszkańcom zwrócić ich pieniądze.

Niech miasto przeznaczy te pieniądze na wsparcie biednych, których ściga komornikami.

tępiciel lemingów @ 22:01, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @,naprawdę chciałbyś będąc na miejscu pana Rutkowskiego by sprzedano działkę komuś innemu?

Stoi pusty plac, podatków miasto z tego nie ma, lepiej sprzedać, niech buduje i płaci podatki. Co to za biznes dla miasta był z tej działki?

ekhm @ 22:03, 24.10.2017

IP: 188.166...83

tępy vel. kondoniarz
odpowiedz mi, czemu Rutkowski nie kupiłby tej działki, gdyby miasto sprzedawało ją w przetargu?

do tępiciel lemingów @ @ 22:04, 24.10.2017

IP: 83.28...249

A skąd gwarancja ze będzie płacił podatki? Niech zwróci to co wziął, na to składają się nawet najbiedniejsi Polacy.

d @ 22:07, 24.10.2017

IP: 83.6...184

Boże uchroń nas od PIS , zdrowaś ........

Katarzyna @ 22:08, 24.10.2017

IP: 31.11...102

ale bajki, ale macie podiarę, a ciekawa jestem czy ten, który pisał ten artykuł jest taki bez winy - słyszałam że niekoniecznie tongue

tępiciel lemingów @ 22:08, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @, weź się do pracy, to Ciebie komornicy ścigać nie będą. Ja pracuję od 19 roku życia. W wieku 65 lat będę miał 46 lat pracy i sporą emeryturę. Nie rozumiem jak można uczciwie pracować i mieć małą emeryturę. I jeszcze chcieć szkodzić pracowitym ludziom.

tępiciel lemingów @ 22:11, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @, a jakie były zyski, podatki do tej pory z tej działki? Jaka jest gwarancja, że byłyby zyski, podatki, gdyby tej działki nie sprzedano lub sprzedano komuś innemu?

cała prawda @ 22:13, 24.10.2017

IP: 213.251...110

pewnie niektórzy nie wiedzą, ale żeby pracować w firmie Rutkowskiego to oficjalnie jesteś non stop pod kamerami, a nie oficjalnie to podsłuchy, gps, detektywi i inne tam wynalazki
popytajcie znajomych co tam się dzieje, tam jest duży przemiał, wiele ludzi miało dane doświadczyć tego

do tępiciel lemingów @ @ 22:14, 24.10.2017

IP: 83.28...249

Wiesz ile można ugotować posiłków dla głodnych dzieci w ostrołęckich szkołach za 68000 złotych? ile kupić opału na zimę dla potrzebujących?

Pewnie Cię ten problem nie dotyczy, bo jak ma się posadę po znajomości na państwowym to można bzdury wypisywać całymi dniami od miesięcy.

Szanownemu Państwu w Państwie w d..pach się poprzewracało , są oderwani od rzeczywistości, nie rozumieją potrzeb najbiedniejszych ciężko pracujących Polaków, zrobili sobie z Ostrołęki prywatny folwark, zastraszyli wszystkich wokół i trwają w takim zakłamaniu. Zapomnieli, że już rządzi PiS a nie PO.

Tylko teraz trudno ich odróżnić.

68 tys @ 22:16, 24.10.2017

IP: 31.0...100

Niech Pan R odda 68 tys miastu skoro stać go na galerię. Albo prezydent skoro lekka ręką umaża kwoty ludziom dla których taka kwota to śmiech. Sprawa powinna byc zgłoszona do ABW i CBA natychmiast !!!!!!

tępiciel lemingów @ 22:21, 24.10.2017

IP: 94.254...157

do tępiciel lemingów @, ja pracuję na koparce po znajomości tej pracy.

Ile do tej pory ta działka "ugotowała" posiłków dla głodnych dzieci w ostrołęckich szkołach? Ile działka "kupiła" opału na zimę dla potrzebujących?

Komuś się tu naprawdę poprzewracało.

tępiciel lemingów @ 22:28, 24.10.2017

IP: 94.254...157

68 tys, zgłoś to natychmiast do ABW, CBA, USB, HDMI, WIFI, LED, i innych.

tępiciel lemingów @ @ 22:30, 24.10.2017

IP: 83.28...97

Człowieku ty ani uczciwie nigdy nie pracowałeś ani w koparce nie siedziałeś, ewidentnie widać, że pracujesz w Ratuszu lub dla Ratusza, i kpisz, z mieszkańców Ostrołęki.

Mam nadzieje, że ludzie dobrej woli przejrzą na oczy i zrozumieją, ze Ci ludzie którzy są przy władzy dbają tylko o własne interesy kosztem ich ciężkiej pracy.

Chcecie utrzymywać biznesmenów, @ tępicieli lemingów i innych, kontynuujcie głosować na wybrańców, a wasze życie się nie zmieni będziecie niewolnikami podatkowymi, żyć w ubóstwie, aby bogaci mogli się bardziej bogacić dzięki waszej pracy.

Ciekaw jestem czy biznesmen zwróci 68 000 złotych miastu?

Onufry @ 22:33, 24.10.2017

IP: 188.146...203

Dobra zmiana

Biednym się nie umarza długów Ci muszą spłac ... @ 22:36, 24.10.2017

IP: 83.28...97

W ubiegłym roku prezydent Ostrołęki 26 razy skorzystał z przysługującego mu prawa umorzenia podatków lokalnych. Łączna kwota umorzeń to ponad 260 tysięcy złotych. Najwięcej, bo aż 113 tysięcy opłat publicznoprawnych anulowano Miejskiemu Zarządowi Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej.

Prezydent miasta na prawach powiatu ma możliwość umarzania podatków lokalnych. W ubiegłym roku Janusz Kotowski skorzystał z takiego prawa 26 razy, a łączna wartość umorzonych podatków i opłat publicznoprawnych wyniosła 263 006,95 zł. W większości argumentował to ważnym interesem podatnika.

- Do prezydenta wpływa dużo więcej podań o umorzenie podatków lub rozłożenie ich na raty, niż faktycznie ich się udziela. Są one dokładnie rozpatrywane przez Wydział Finansów, Budżetu, Podatku i Opłat. Jest to jedno z nielicznych narzędzi finansowych, które może wykorzystać samorząd, by pomóc komuś, kto znalazł się w trudnej sytuacji. Czasem taka decyzja pozwala przedsiębiorcy przetrwać trudny okres lub utrzymać miejsce pracy. W wielu przypadkach umorzenia stosowane są tam, gdzie firma znajduje się w stanie upadłości i nie jest w stanie wykonać tych płatności. Zdarzają się też nieszczęśliwe wypadki losowe, jak np. śmierć właściciela - mówi Wojciech Dorobiński, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Ostrołęki.

Najwięcej prezydent Kotowski umorzył MZOSTiIT-owi – 113 243,57 zł opłat publicznoprawnych.

- W przypadku jednostek podległych miastu (np. MZOS-TiIT) byłoby to faktyczne przekładanie pieniędzy z jednej kieszeni budżetowej do drugiej. Podobnie w przypadku spółek miejskich (OPWiK), pozwala to na spłatę zewnętrznych zobowiązań wobec innych podmiotów, czyli jest to swoista pomoc miasta podlegającym mu zakładom i spółkom. Skala umorzeń nie jest wielka, zwłaszcza w przypadku osób fizycznych i dotyczy naprawdę trudnych sytuacji - dodaje Dorobiński.

tępiciel lemingów @ 22:38, 24.10.2017

IP: 94.254...157

tępiciel lemingów @, człowieku, gdybyś Ty pracował uczciwie, to miałbyś wysoką emeryturę.

Kpisz z uczciwie pracujących. Mam nadzieję, że ludzie dobrej woli przejrzą na oczy i zrozumieją, że władza dba o interesy ludzi ciężko pracujących. Chce, by działka przynosiła dochód miastu.

Nie do wiary @ 22:45, 24.10.2017

IP: 83.28...97

" Skala umorzeń nie jest wielka, zwłaszcza w przypadku osób fizycznych i dotyczy naprawdę trudnych sytuacji - dodaje Dorobiński."

W jak trudnej sytuacji znalazł się pan Rutkowski W 2012 roku? ze miasto mu podarowało aż 68 000 złotych?

" Do prezydenta wpływa dużo więcej podań o umorzenie podatków lub rozłożenie ich na raty, niż faktycznie ich się udziela. Są one dokładnie rozpatrywane przez Wydział Finansów, Budżetu, Podatku i Opłat."

Kto decyduje o umarzaniu podatków bogatym biznesmenom? I kto decyduje o odmowie i ściganiu najbiedniejszych w potrzebie?

Może ktoś z MO na te pytanie odpowie, niech mieszkańcy wiedzą kto decyduje o ich przyszłości.

nn @ 22:49, 24.10.2017

IP: 159.205...28

jak ktoś się nie wstydzi z taką pozycją przedsiębiorcy zwracać się do urzędu miasta o takie umorzenie. brak słów , ciekawe jakim samochodem jeździ? jak go nie stać na opłaty to niech sprzeda samochód

tank102 @ 22:50, 24.10.2017

IP: 79.184...15

W tym roku Prezydent i Rada Miasta nie umarza długów żadnej firmie i znajdą sie pieniądze na budżet obywatelski , wszystkie pomysły mieszkańców Ostrołęki zostaną zrealizowane.

Wstyd @ 22:58, 24.10.2017

IP: 83.28...97

Melvit SA - 14.701,50 zł mógłby również zwrócić miastu umorzone podatki w 2012 roku.

neardelta @ 23:00, 24.10.2017

IP: 194.50...224

A wiecie coo.
Małpa Ma Banana tongue

olo @ 23:02, 24.10.2017

IP: 83.28...116

Pan Mariusz Kamiński, koordynator służb specjalnych właśnie powołuje do życia funkcję sygnalisty .....

Kimlek @ 23:17, 24.10.2017

IP: 2a00:f41...e539

Insynuacje i manipulowanie faktami, stara, dobra szkoła bezpieki, obrzucisz błotem i zawsze coś się przyklei, a później nikt nie będzie wnikał. Szuja jesteś panie Łukasz, delikatnie mówiąc. Nie dajcie się nabrać na tego miglanca, nie obrażajcie swojej inteligencji.

PIS.to.let @ 23:27, 24.10.2017

IP: 188.146...212

Panie Prezydencie, nie pójdzie Pan do nieba

Wściekły @ 23:55, 24.10.2017

IP: 83.6...26

A na takiego mikroprzedsiębiorcę jak ja nasyła się Państwową Inspekcję Handlu. Firma jednoosobowa... Skontrolować bandytę... Czekam na ich wizytę. Z jej przebiegu zdam relację na moim profilu fb... Pozdrowienia dla Pana Kulika...

Pażdzioch @ 06:24, 25.10.2017

IP: 178.1...229

kradniesz miliony jesteś biznesmenem; ukradniesz batonika jesteś złodziejem tongue tongue

kl @ 06:27, 25.10.2017

IP: 78.88...226

Teraz pisowcy mogą wszystko. Nikogo się nie boją. Bo nawet jakby co to duda ułaskawi jeszcze przed uprawomocnieniem się wyroku i tyle!!

tępiciel lemingów @ 06:39, 25.10.2017

IP: 94.254...47

Pan radny chciałby władzy opresyjnej,by przedsiębiorcy wycofali się z miasta, by takie działki stały puste.

Co by było, gdyby nie zbudowano Bursztynowej? Pusta łąka w środku miasta.

Uśmiech Losu @ 06:54, 25.10.2017

IP: 83.6...18

Do tępiciel lemingów
Tobie to trzeba jak dziecku
Masz koparkę i chcesz ją sprzedać za 23tys. sąsiadowi , ale dowiedział się gość z innej ulicy że sprzedajesz koparkę sąsiadowi za 23tys. i daje ci 33 tys. bo tyle jest warta .
Komu ją sprzedasz ? Nadal nie widzisz problemu ?

Uśmiech Losu @ 06:58, 25.10.2017

IP: 83.6...18

Do tępiciel lemingów
Napisz kto blokował rozbudowę ALIUS-a żeby wybududować Bursztynową
Pewno miś yogi na koparce ?

Ja @ 07:39, 25.10.2017

IP: 95.41...17

ZŁODZIEJE !!!!!

ZŁODZIEJE !!!!!

ZŁODZIEJE !!!!!

ZŁODZIEJE !!!!!
_____________________________
Proszę jak do swojej posesji to droge zrobil, trawe z rolki, a reszta w miescie niech sie sypie i wali!!
To co sie w ogole wyprawia w tym miescie to jest przerazajace !!!!

brexit @ 08:22, 25.10.2017

IP: 82.132...151

Jeżeli nie obawiał się autor, że ktoś inny uprzedzi go w podaniu takich informacji , to publikacja tego tekstu nie była najlepszym rozwiązaniem.
Trzeba było zrobić wszystko żeby się z prezydentem Kotowskim w drugiej turze znaleźć i odpalić to po pierwszej turze.Wygrana pewna.Moim zdaniem nie miał się auutor kogo obawiać. Media lokalne ze szczególnym uwzglednieniem m-o to kompletna porażka , dla jednego z głównych konkurentów szczyt intelektualnych możliwoś to policzenie w jaki dzień wypada 14 dni od konkretnej daty.

omnibus @ 08:33, 25.10.2017

IP: 79.189...234

230 zł za m2 to nie jest tanio. miasto sprzedając zrobi dobry interes.

Tsui @ 08:37, 25.10.2017

IP: 37.248...0

O wszystkich głośno a o nas cichutko 😋😎😚

wrrrr @ 08:49, 25.10.2017

IP: 77.114...69

Chyba jakieś wybory się zbliżają laughing nadszedł zatem czas na obrzucanie się błotem laughing

do brexit @ @ 09:05, 25.10.2017

IP: 176.109...53

Skoro media lokalne to porażka to po co codziennie przesiadujesz na MO od kilkunastu miesięcy i biadolisz? Czyżbyś pracował dla kogoś? Nie masz nic do roboty z @tępicielem lemingów? Jesteście na czyjmś utrzymaniu?

brexit @ 09:39, 25.10.2017

IP: 82.132...64

Nie twój biznes na czyim jestem utrzymaniu pajacu.

Grz @ 09:41, 25.10.2017

IP: 94.254...27

Bogatemu to się i byk ocieli, a biednemu to nawet krowa nie chce. wassat

kaktus @ 10:01, 25.10.2017

IP: 185.166...97

brexicik, dzieciak specjalnej troski, to typowy przykład gamonia, który trzyma nogę w ognisku i beczy, że go parzy, zamiast tę nogę, po prostu wyjąć.

To tak, jakby ktoś, kto nie znosi gry w tenisa, zapisał się do sekcji tenisa i przekonywał pozostałych jej członków, że tenis to kiepska gra.

kaktus @ 10:02, 25.10.2017

IP: 185.166...97

Jeśli chodzi o meritum, to jaśniejszej sprawy, z której wynika, że polityk i biznesmen weszli w niejasny układ, być chyba nie może - polityk kupuje od biznesmena dom, po czym, umarza mu podatek i sprzedaje w sposób bezprzetargowy ziemię.

Przypomnijmy, że dotyczy to 2012 roku, a więc niech brexicik, dzieciak specjalnej troski, tak nie sławi PiSu, który jakoby rozprawia się z przekręciażami, bo przez 5 lat się nie rozprawił.

kaktus @ 10:04, 25.10.2017

IP: 185.166...97

Wcześniej, jakiś nawiedzony pacan, PiSał o ministrze, postawionym przed wymiarem sprawiedliwości przez PiS - tłumacze więc, głą bowi, że służby PiS zgarnęły idących do ministra łap ówkarzy, zanim do niego dotarli, a więc nie skorzystali z możliwości złapania ministra na gorącym uczynku, a minister został zatrzymany i osądzony, dopiero, pod rządami PO + PSL, bo w czasie sprawowania rządów przez PiS, tenże próbował zamieść sprawę po dywan - tyle fakty.

Przypominam również, że ten sam minister, wcześniej urządził w jednej z ekskluzywnych warszawskich knajp, ju bel, na którym, być może jedzono ośmiorniczki, bo na pewno popijano winem, za który zapłacił służbową kartą i dopiero po wykryciu tego przez media, został zmuszony do zwrócenia pieniędzy, ale na stanowisku ministra pozostał - tak wygląda ta PiSowska sprawiedliwości i PiSowskie prawo.

Do Katarzyna z 22:08 @ 10:18, 25.10.2017

IP: 94.254...110

Katarzyna, a raczej Cezary G. myślisz, że w Internecie jesteś taki anonimowy? Czemu nie podpiszesz się imieniem i nazwiskiem 😉

tępiciel lemingów @ 10:25, 25.10.2017

IP: 37.248...50

Uśmiech Losu, Tobie to trzeba jak dziecku.

Czy władze miasta mają wszystkim przedsiębiorcom tak robić jak chce tego radny?

Czy miasto ma nie sprzedawać takiej działki, niech stoi nadal pusta,
lub w przetargu sprzedać ją komuś innemu, by w ten sposób zaszkodzić budowie obiektu handlowego?

Dlaczego miasto miałoby przedsiębiorcy i tu przeszkadzać jak w przypadku rozbudowy galerii Alius?

Dlaczego radny chce blokować budowę obiektu handlowego u zbiegu ulic Targowej i Zawadzkiego?

Ps Piszę to siedząc w koparce.

Weź tępy @ 10:29, 25.10.2017

IP: 94.254...110

Weź zrób wszystkim przysługę przestań pisac. Na pewno dom, podatki i działka to czysty przypadek ....

tępiciel lemingów @ 10:35, 25.10.2017

IP: 5.172...73

Weź tępy, prawda Ci nie pasuje? Ma nie kupować domu, ma nie umarzac podatków, ma nie sprzedawać dzialki?

Odpowiedz na moje pytania, dlaczego władza ma szkodzić przedsiębiorcom? Ma być pusto w mieście?

Puste działki - źle

Zabudowane - źle.

Tępa strzała @ 10:38, 25.10.2017

IP: 94.254...110

Lecz się. Ma być uczciwie, a to cuchnie wałkiem. Do nie odpisania nigdy.

Paweł 1 @ 10:49, 25.10.2017

IP: 31.41...76

Szanowny Panie Kulik.
Z Pańskiego artykułu bije straszna megalomania:
Czego miałem nie zobaczyć?,
Czemu piszę o tym teraz?
Czyżby wyrósł nam ostrołęcki Patryk Jaki: jedyny sprawiedliwy, mąż opacznościowy, wybawca.
To proste: idą wybory samorządowe. Te paręnaście tysiączków, które teraz przygarnia Pan Kotowski, pewnie marzą się Panu. Nieprawdaż?
A swoją drogą to Ostrołęka ma za mało galerii. Powinna mieć je każda ulica i plac, tak jak śmietniki przy blokach.

Matematyk @ 11:18, 25.10.2017

IP: 46.227...20

Czekałem od wczoraj na jakieś oświadczenie ratusza, że to nie prawda co pisze radny Kulik, zamiast tego widzę że jedyną odpowiedzią są obelgi i insynuacje jakoby miał coś na sumieniu. Nie wygląda to dobrze.

Czytam komentarza Pawel1 i się zastanawiam czy on tak myśli, czy mu kazali tak napisać. Radny przedstawił fakty, chciał zobaczyć dokumenty w listopadzie, Prezydent nie chciał ich pokazać. Wcześniej o sprawie też nie mógł napisać, bo zarządzenie jest z 25 września tego roku.

13 @ 11:24, 25.10.2017

IP: 2a01:110f...6e79

Gdyby byli uczciwi to w pierwszej kolejności należało uporządkować wynagrodzenia wypłacane z kontraktów w spółkach skarbu państwa bo niczym uzasadnione są kwoty 20,30,40,50 - 100 i więcej tysięcy miesięcznie przy tak niskiej średniej krajowej i wyjazdu młodych, wykształconych ludzi za granicę. Ustawili się także działacze związkowi! To jest prawna forma okradania budżetu wg prawa stworzonego pod siebie a niczym nie uzasadniona i bardzo nieuczciwa. Chciwość pieniądza i stołka pcha wyznawców danej partii po znajomościach, bez kwalifikacji. Tak robią partie w Niemczech (wycinają wszystkich po zdobyciu władzy i obsadzają swoimi) i od nich POLACY mają brać wzór??? Porównywanie wynagrodzeń z "obcym" kapitałem jest niezasadne.

SebastianP @ 11:51, 25.10.2017

IP: 94.254...79

A ja myślę, że w Ostrołęce jest za mało autolawet !

IKS @ 12:00, 25.10.2017

IP: 83.24...161

NACZELNY ,,KATOLIK" NASZEGO MIASTA UTWIERDZA, ŻE REKLAMÓWKA TO NIE BYŁ PRZYPADEK. ZŁODZIEJSKIE NASIENIE.

Mietek @ 12:56, 25.10.2017

IP: 5.172...219

A może tak referendum o odwołanie prezydenta .Prawie 26000 odsłon strony

kaktus @ 13:28, 25.10.2017

IP: 176.109...1

Poczytajcie sobie wPiSy Tępego parcha i zastanówcie się na kogo głosowaliście i na kogo będziecie głosować, gdyby Wam przyszło do głowy głosować na partię, dla niepoznaki nazwanej Prawem i Sprawiedliwością, która z prawem i sprawiedliwością ma wspólnego tyle, ile facet o imieniu Alfons, z profesją którą sugerowałoby jego imię.

Napisać do TVNu @ 14:08, 25.10.2017

IP: 37.47...136

Napisać do TVNu Zaraz dziennikarze śledczy się wezmą za ta sprawę! Bo jest nadzwyczaj ciekawa i wymaga sprawdzenia !

leon @ 14:18, 25.10.2017

IP: 83.6...142

grubemu ale biednem galankowi terz umozyl bo nie mial na opal a zima blizko

Maria @ 15:29, 25.10.2017

IP: 94.254...21

Po pisie to dopiero zostanie dużo smrodu. A prezydent to przecież pierwszy katolik w Ostrołęce a takie wały. Jak nie kasa w jednorazowej reklamowce rzucona przy koszu na śmieci u kolegi to coraz ciezsze sprawy.

Grz @ 15:56, 25.10.2017

IP: 94.254...27

Dobrze przysponsorowany ten artykuł, że tak długo utrzymuje się w czołówce.

do Grz @ 16:05, 25.10.2017

IP: 94.254...83

A co boli Cię, że odkrywa przekręty ratuszowej kasty?

kaktus @ 16:06, 25.10.2017

IP: 176.109...1

Grz, a Ty pewnie byś chciał, żeby już na pierwszej nie był, ciekawe dlaczego?

ddd do Stefan @ 16:33, 25.10.2017

IP: 94.254...88

komendant, pieniądze, agencja ochrony, nowe budynki, nowe dzialki

do Grz @ 15:56 @ 16:48, 25.10.2017

IP: 83.28...97

Szczerze to powinni to podwiesić, aby sprawę wyjaśnić. Działka powinna wrócić do miasta, a pan Rutkowski jak chce przystąpić do przetargu to niech zwróci miastu 68000 tysięcy złotych albo miasto niech umorzy wszystkim podatki, a nie wybrańcom.

zepsute miasto @ 17:51, 25.10.2017

IP: 87.205...227

.

Budujcie jeszcze więcej galerii, tak żeby zagraniczne marki miały gdzie sprzedawać.
Przydało by się jeszcze więcej stacji paliw w tym mieście - żebym nie miał problemu z tankowaniem auta, więcej aptek - co bym chory nie szedł za długo do apteki.
Biednych ścigać za długi komornikami - bo to nie roby, a biznesmenom umarzać długi tak aby nie zbankrutowali i dalej robili biznesy co by Kowalski miał za co żyć.

tank102 @ 19:25, 25.10.2017

IP: 79.184...180

smileA co będzie jak ludzie przestaną kupować towary w różnych galeriach.
Jednym słowem :"łaska pańska na pstrym koniu jeździ" smile
wink Prezydent i Rada Miasta powinna zrealizować wszystkie projekty obywatelskie w tym roku w prezencie dla Mieszkańców Ostrołęki smile
Ponieważ jak to się mówi: " nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka" smile smile

EKONOM @ 20:23, 25.10.2017

IP: 37.47...57

Ale wałek Janusz ja pitole teraz to mnie zaimponowałes

do Grz @ 20:26, 25.10.2017

IP: 188.146...22

Ty nawet nie wiesz na jakiej zasadzie działa artykuł sponsorowany. Zamów to zobaczysz.

mk @ 20:27, 25.10.2017

IP: 83.6...218

Z przykrością informuję,że MO blokuje wpisy wyrażające oburzenie wobec działań i sytuacji opisanych w artukule angry angry angry

Arystokrata szos @ 22:30, 25.10.2017

IP: 188.146...199

Mają rozmach sku......

e @ 22:48, 25.10.2017

IP: 2a01:110f...4249

Najgorzej w życiu jest być uczciwym człowiekiem

żal @ 23:11, 25.10.2017

IP: 188.146...71

Żal mi tych wszystkich biznesmenów co to się całe życie dorabiają, a i tak umierają samotni i nieszczęśliwi. Szczęścia nie można kupić, materializm zagłusza jedynie sumieniem, które na starość przed zamknięciem wieka się odezwie z pytaniem " Kim jesteś w oczach ludzi?" Co zastawiasz po sobie dla potomnych? Próżno szukać odpowiedzi. Już im współczuję.

Pawel 2 @ 00:03, 26.10.2017

IP: 87.205...240

Nie wierzę Kulikowi,a na prezydenta i tak według mnie jest za cienki.Poszczeka ,zamiesza i przegra kolejne wybory.Ludzie nie lubią mieszaczy. Jak by to była prawda co opisuje to powinien iść do prokuratury ,a nie bez dowodów opluwać prezydenta.

Sygnalista @ 00:50, 26.10.2017

IP: 176.109...41

Gdzie jest CBA ?

do Pawel 2 @ 01:26, 26.10.2017

IP: 94.254...83

A w co nie wierzysz? Wszystko dokładnie chronologicznie opisane wraz z dowodami. Nie umiesz klikać w linki, że piszesz "bez dowodów"? Ani ratusz, ani bezpośrednio Kotowski nie odnieśli do tych faktów, więc nie bredź o mieszaniu.

tępiciel lemingów @ 06:23, 26.10.2017

IP: 94.254...47

do Pawel 2, ja też nie wierzyłem, że są jeszcze radni, którzy chcą przeszkadzać przedsiębiorcom w budowie obiektów handlowych, tak jak to było w przypadku Galerii Alius. Dobrze, że jest niewielu takich radnych.

do Pawel 2 @ @ 07:52, 26.10.2017

IP: 83.28...97

Jakby to była nie prawda to dawno Ratusz wytoczyłby sprawę panu radnemu za pieniądze podatników jak to ma w zwyczaju.

Kolo @ 10:12, 26.10.2017

IP: 94.254...109

Tu nie ma w co wierzyć, tu trzeba czytać. Są podane prawdziwe dokumenty, wystarczy tylko jedno z drugim połączyć i wyciągnąć własne spostrzeżenia. Mi to nie wygląda na przeszkadzanie w budowie galerii, tylko w bogaceniu się pojedynczych jednostek kosztem miasta. Dlaczego inny przedsiębiorca nie mógł by kupić tej ziemi i np. wejść w spółkę z targorem, wspólnie pobudować galerie i tez mieć z tego zyski. Czy tylko garstka wybranych ma mieć możliwość zarabiania dużych pieniędzy w tym mieście?

ELEKTORAT @ 10:45, 26.10.2017

IP: 188.146...30

Drogi miejski Suwerenie, jeśli jesteś prawdziwym patriotą, i wyznajesz wartości; Bóg Honor Ojczyzna.
To w kolejnych wyborach lokalnych, nie bierz już udziału...
Bo "zakup" domu od jednego podmiotu, a w następstwie umorzenie mu podatków jest nie Honorowy.

Ale na co my tu liczymy?
Człek Honorowy już dziś poddał by się do dymisji....

tępiciel lemingów @ 20:23, 26.10.2017

IP: 94.254...47

Kolo, gdyby tak było, to żaden przedsiębiorca nie mógłby współpracować z władzami miasta.

Dlaczego inny przedsiębiorca miałby kupić tą ziemię od miasta? Każdy przedsiębiorca na miejscu pana Rutkowskiego chciałby takiego rozwiązania sprawy. Dlaczego chciałbyś blokować budowę tych obiektów handlowych, jak to było w przypadku galerii Alius?

fredek @ 23:10, 26.10.2017

IP: 2a01:110f...403e

Wydaje mi się, że ten KULIK to jakiś fąfel możliwe ze ..........Pitery z PO.
Wracając do sprawy. Logiczne, że lepiej sprzedać działki Rutkowskiemu, gdyż to będzie z korzyścią dla miasta. Tym bardziej, że R ma własną posiadłość obok. Rutkowski jest biznesmenem i zapewne podobnie jak biurowiec w firmie T-T szybko wybuduje galerię na miarę XXI wieku - co będzie z korzyścią dal nas wszystkich. tak trzymać!!!!!!!!!!!!

sygnalista @ 04:56, 27.10.2017

IP: 83.28...137

Panie Kulik proszę sprawdzić pierwotne w miejscowym planie przeznaczenie tych działek miasta, które chce kupić Targor. . Wiem na pewno, że te działki to rezerwa terenu na poszerzenie ulicy Targowej. Dowodem na to jest szerokość pasa drogowego ul. Targowej na odcinku od ul. Witosa do obwodnicy gdzie szerokość jest duża. Sprzedaż tej działki spowoduje wąskie gardło jak w wielu innych miejscach w naszym mieście.

Uśmiech Losu @ 07:05, 27.10.2017

IP: 83.6...134

Tępy
Napisz kto blokował rozbudowę ALIUS-a z imienia i nazwiska będzie ciekawie .
I jeszcze jedno sprzedaj mi swoją koparkę nie blokuj , bo też chcę zostać przedsiębiorcą jak ty tylko ta cena niech będzie zachęcająca dogadamy się
fredek
Jaka korzyść dla miasta? MINUS 68 ,5 tys umorzenia podatków . Rozumiem że biedny i nie ma na podatki , jak nie ma kasy to za co wybuduje galerie no chyba że sprzeda powiększony teren jako całość .
fredek czy ty nie jesteś fąflem............. urbana z pzpr?

rety @ 08:55, 01.11.2017

IP: 185.66...38

kulik to ten z komunistycznej partii SLD? bo słabo się orientuje w tych nazwiskach a wolę znać przynależność partyjną.