wtorek, 10 grudnia 2019 r., imieniny Danieli, Julii, Eulalii

Aktualności

Skrzynka skarg: w Rzekuniu opóźnienia w wypłatach z 500 plus?

Skrzynka skarg, pochwal, pytań i pomysłów:
Chce się dowiedzieć, dlaczego gmina Rzekuń nie wypłaca jeszcze świadczeń 500 plus? Mimo kontaktu z pracownicami gminy, nie dostałam konkretnej odpowiedzi. Na decyzji podano, że pieniądze będą wypłacone do końca października.

Mimo to środki nie trafiły jeszcze na nasze konta. Czy mieszkańcy gminy są gorsi od tych z Ostrołęki czy Olszewa-Borek? Tam nigdy nie brakuje środków na wypłaty, a u nas w gminie zdarza się to często.

Reklama Wypłaty w gminie Rzekuń nie zostały zrealizowane w terminie czyli do każdego dnia ostatniego miesiąca, mimo, że wnioski o zasiłek zostały złożone w terminie. Brak jest też informacji na ten temat ze strony Ośrodka Pomocy Społecznej. Czy w Ostrołęce lub innych gminach jest ten sam problem? Gdzie są ludzkie pieniądze? Dla niektórych osób to jedyny środek utrzymania.

Od redakcji:
Prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji wysłaliśmy do Urzędu Gminy w Rzekuniu. Czekamy na odpowiedź.

Wyświetleń: 5207 komentarze: 92
04.11.2017, 06:15r. Drukuj




Powrót


Gość @ 08:15, 04.11.2017

IP: 2a01:110f...4ced

Mnie pożyczki jeszcze nie wypłacili a już miesiąc czekam i się nie żalę.

Brawo @ 08:34, 04.11.2017

IP: 94.254...31

Kto odpowiada za wydatkowanie finansów publicznych w gminie?
Brawo wodzu. Zacznij panować nad tym co się w gminie dzieje bo na razie to jeden wielki smród.
Proszę już nie wybieramy tego wójta

Xyz @ 08:41, 04.11.2017

IP: 37.47...211

Ja złorzyłam wniosek w sierpniu ale nie dostane 500+ bo Pani powiedziała , że nie zdążyła go sprawdzić. Musiałam zadzwonić i spytać co się dzieje bo decyzji też nie mam. Wszyscy zdążyli tylko biedny Rzekuń nie dał rady. Chyba pora wymienić pracownika, który się tym zajmuje.

do wyżej @ 09:09, 04.11.2017

IP: 188.146...227

Żeby wypłacić, trzeba mieć na koncie. Żeby mieć na koncie, gmina musi przelać...
A może i tu rada gminy nie chce dać?

Mnie jednak najbardziej rozbawiał fakt że decyzje odmowne 500+ podpisywała pani dyrektor opieki, zaś te rozpatrzone pozytywnie - pan wójt. Prawda że sprytne?
Wniosek dla mniej rozgarniętych: wójt daje, a pani dyrektor nie.

Siedzi tylko w tym swoim szklanym pałacu i kombinuje. Z pomocą tej służącej - mima co go na świadka wzywa gdy niezadowolony petent przybędzie. A mim grzywką zarzuci i notuje.

do Xyz @ 09:12, 04.11.2017

IP: 37.47...106

Jak złożyłaś wniosek z takimi bykami ortograficznymi jak piszesz to nic dziwnego ,że go nie rozpatrzyli

urzędas @ 09:19, 04.11.2017

IP: 83.0...89

Może fundusz na zasiłki poszły na inny cel pracownik wszystko podpisze.Do pani wyżej zapisz się do ekipy wodza to pracownik opieki Ci w zębach do domu przyniesie .

komunista @ 09:27, 04.11.2017

IP: 83.0...89

Wójt śmierdzi PZPR pytajcie co robił w latach 81 do 89

ja @ 09:38, 04.11.2017

IP: 2a00:f41...8b22

500 + jedyny środek utrzymania a za co żyli jak nie było 500 plus? Po co było rzucać prace dla darmowych pieniędzy nie co że dostaną za nic to jeszcze skargi piszą 3dni po terminie skoro nie masz decyzji to nie masz pieniędzy a źródłem utrzymania może być też praca zarobkowa bo przypomnę 500 plus to pieniądze dla dzieci i ich potrzeby a nie źródło utrzymania ...

czego się pan boi, wójcie?? @ 09:49, 04.11.2017

IP: 83.28...39

Zauważyliście szanowni mieszkańcy jak to jest z udzielaniem informacji czy odpowiedzi w naszej gminie?
Najczęściej odpowiedzi brak lub udzielona póżno i nie na temat.
To trwa od zawsze. Wszystko to pod rządami przez nas wybranego wójta.

Panie wójcie - gmina to nie prywatny folwark pana, o prywatne sprawy nikt nie pyta.
Ma pan obowiązek udzielania odpowiedzi na pytania bez zbędnej zwłoki.
Już pan przegrał dwa razy w WSA w Warszawie za stwierdzoną bezczynność i nie udzielanie odpowiedzi. Nie wstyd panu?
Redakcja pyta - wójt odpowiada, takie są normalne ustalone prawem i przyjęte zasady. Wstydzi się pan i boi się pan mówić prawdę a uzmyślać coś .... nie zawsze jest łatwo, tak??

Bardzo dziwię się jak pan może jeszcze patrzeć ludziom w oczy. Wstydu trzeba nie mieć w ogóle. Ale pan jest wyjątkowo gruboskórnym człowiekiem. Ta pana poza jest widoczna z daleka gołym okiem. Okropność.

poznajmy prawdę @ 11:05, 04.11.2017

IP: 83.28...39

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu, uważam, że pracuje dobrze, sprawnie
i winy za opóżnienia w 500+ nie można mu przypisać.
Tam panie, pod kierunkiem kompetentnej, dobrze zorganizowanej i życzliwej ludziom Pani kierownik, znają swoje obowiązki i wywiązują się z nich należycie. Świadczą o tym protokoły z kontroli OPS /dostępne w internecie/ jak również własna obserwacja i rozmowy z ludżmi.

Moim zdaniem wójt nie dopełnił czegoś, jak zwykle celowo, żeby można było mówić jak to inni robią żle, w tym wypadku OPS. Świadczy o tym brak odpowiedzi ze strony wójta a przecież nie była to skomplikowana sprawa, odpowiedź powinna być niejako "od ręki". , świadczą o winie wójta również dotychczasowe "metody" podobnego zwalania winy na innych, niesłusznie, głównie na radnych.

Uważam, że ta sprawa będzie wyjaśniona w niedługim czasie i przyczyna opisanej sytuacji będzie wszystkim znana.

Uważam też, że trzeba pisać, pytać, nie pozwolić na lekceważenie naszych spraw przez wójta i niektóre osoby podobnie czy pod dyktando działające.
Prze żle rozumianą uległość i pokorę dzieje się wiele złego. Nie może być na to przyzwolenia społecznego.

Krk @ 11:45, 04.11.2017

IP: 176.109...237

Patologia się 500+ domaga, nie ma za co żyć, do pracy trutnie.

SKUTEK @ 12:15, 04.11.2017

IP: 5.173...87

Nie dość ,że za darmo dostajecie te pieniądze, i patrząc na datę skargi złożonej do portalu podejrzewam ,że 01/11 albo 02/11, i ewentualnie powstałe opóźnienia w realizacji przelewów dwa czy trzy dni, robicie aferę, wypadało by rozumem trochę ruszyć , myślenie nie boli, albo wziąć się za robotę tak jak większa część społeczeństwa smile smile smile smile laughing laughing a nie siedzieć w domu i czekać na manę z nieba smile

xxx @ 12:23, 04.11.2017

IP: 194.50...90

nie prawdą jest że gmina opóźnia się często z wypłatą świadczeń u mnie nigdy nie miało miejsca a jestem z tej gminy

Zgadzam się całkowicie z ja! @ 12:45, 04.11.2017

IP: 95.160...39

J.w.- do roboty!!

PiSuardessa @ 13:46, 04.11.2017

IP: 2a00:f41...fae8

@autor
Do pracy byś się wzięła!

tępiciel lemingów @ 14:06, 04.11.2017

IP: 178.213...239

ja, Krk i SKUTEK, nie byłoby potrzeba wprowadzać 500+ gdyby ci co pracują mieli dużo dzieci. Dlaczego mieliście tak mało dzieci? Trzeba było więcej ich mieć. Jeśli ktoś ma dużo dzieci to lepiej, że nie pracuje tylko nimi się zajmuje. Jak myślicie, kto będzie pracował na Wasze emerytury? Emerytura to nie manna z nieba, ktoś na nią musi pracować. Jeśli nie ma teraz dzieci, to potem nie będzie na emerytury. Kto jest przeciwko jakimkolwiek wsparciu dla posiadających dzieci, to niech napisze oświadczenie, że jest przeciwko wypłacaniu mu emerytury.

Do krk @ 14:52, 04.11.2017

IP: 176.109...71

Nie tylko patologia dostaje 500+ uważaj co piszesz bo chyba sam tą patologią jesteś

@ @ 14:58, 04.11.2017

IP: 37.47...211

Dlaczego w naszym kraju jak ktoś ma więcej dzieci to jest wyzywany od patologii?

zielonka . @ 15:05, 04.11.2017

IP: 79.184...33

A do roboty lenie śmierdzące tylko wyczekujecie ,na 500 plus z naszych podatków ,robić się nieche tylko brać i dawać im a oni będą leżeć ,zabrac to wszystko i okrucić to dawanie .

tępiciel lemingów @ 16:07, 04.11.2017

IP: 178.213...239

zielonka. , trzeba było mieć dzieci "pracusiu", to nie byłoby potrzeby wprowadzania wsparcia dla posiadających dzieci. Nie pisz wniosku o 500+, to rząd z tego zrezygnuje.

Kto jest przeciwnikiem 500+? Stare kawalerzy i stare panny typu Kaczyński i Pawłowicz oraz duchowieństwo.

Gość @ 16:11, 04.11.2017

IP: 2a01:110f...4ced

Na alko zabrakło?

Zielonka @ 16:21, 04.11.2017

IP: 79.184...189

Ja dzieci tez mam wychowały sie bez 500+,chodz nieraz było ciężko a dzis nierobom nie chce się robić i tylko liczą na darmowe że ktoś im da kij na schaby i do roboty .

tępiciel lemingów @ 16:41, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Zielonka, ale za mało ich wychowałeś. Co, może za dużo dzieci jest w Polsce? Gdyby za dużo dzieci było, to nie wprowadzano by 500+. Jeśli Ci było ciężko, to trzeba było głosować na tych, co chcieli wprowadzić 500+, a nie teraz narzekać, że kiedyś nie było 500+. Chcesz mieć emeryturę, to kij na schaby i do roboty, pracuj na tych, co mają dzieci. Emerytur nie manna, z nieba nie leci.

Krk @ 16:42, 04.11.2017

IP: 176.109...237

Z tą patologią to przesadziłem ale krew mnie zalewa jak widzę jak moje podatki są przeżerane przez bezrobotnych. 500+ tylko dla rodziców pracujących i płacących podatki.

Madka z horom curkom @ 17:41, 04.11.2017

IP: 188.146...144

Do roboty się weźcie pasożyty. Socjalistyczny PiS rozdaje kasę którą zabiera innym ludziom.
Takich Robin Hood'ów to my nie potrzebujemy.

tępiciel lemingów @ 18:15, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Krk, w wielodzietnych rodzinach lepiej będzie, jeśli zajmą się opieką nad dziećmi niż pracą. Albo sam miej dzieci albo płać podatki tym, którzy dzieci posiadają, jeśli chcesz mieć emeryturę.

Madka z horom curkom , a emerytury będziesz potrzebować? Ciekawe skąd emerytura, przecież z nieba nie leci? Chcesz emerytury, to do roboty się weź dla tych, co posiadają dzieci, pasożycie. Chcesz kasę zabierać tym, którzy dzieci posiadają?

Rr @ 18:20, 04.11.2017

IP: 94.254...155

Za robotę się wziąć.

do tępiciel lemingów @ @ 18:38, 04.11.2017

IP: 5.173...87

Odnośnie kwestii emerytur i sposobów wydatkowania środków oraz realizowania programu 500+ pozostawia to wiele do życzenia , nie jest to program do końca przemyślany . W jaki sposób jest kontrolowane przeznaczenie tych środków ? Czy faktycznie są przeznaczane na potrzeby dzieci ?

PiSuardessa @ 18:39, 04.11.2017

IP: 2a00:f41...fae8

@koparkowy
A ty dalej się ośmieszasz?
Ci którzy będą pracować na twoją czy moją emeryturę już się urodzili, więc obecny przyrost naturalny nie ma na nasze emerytury wpływu!
Pincset nie wpłynęło na większą dzietnosc polskich par, nie było też wprowadzone po to by komuś poprawić jego los, tylko po to by kupić głosy wyborcze motlochu.
A na państwowej emeryturze mi nie zależy, bo nawet na bak paliwa mi nie wystarczy!

Madka z horom curkom @ 18:52, 04.11.2017

IP: 188.146...144

Zazwyczaj jest tak że dzieci z patologii dalej tworzą patologię.
Na moją emeryturę sam płacę składki i ani moje dzieci ani wasze nie będą mi emerytury wypłacać - problem ZUSu skąd weźmie pieniądze.

PiS Wam mąci w głowach tą socjalistyczną brednią. Pieniądz się bierze z pracy.

Zielonka @ 19:18, 04.11.2017

IP: 79.184...189

Ja w porównaniu do Ciebie baranie bez wychowania żadnego to bardzo dobrze dzieci wychowałam pracuja i nie wyciagają ręki żeby im dać w porównaniu z tobą,do roboty hołoto a nie liczyć na drapane ,lenie.To się odnosi do ciebie tepicielu lemingów.

Zielonka @ 19:24, 04.11.2017

IP: 79.184...189

Wszyscy którzy ,biorę te 500+ i nie pracują teraz dostaniecie gówno nie emeryturę uśmiech wam zniknie z gęby szybko.

tępiciel lemingów @ 19:27, 04.11.2017

IP: 178.213...239

do tępiciel lemingów @ , system który był przed wprowadzeniem 500+ przedstawiał wiele do życzenia, nie był do końca przemyślany, bo Polacy nie chcieli mieć dzieci. Nie mogło dłużej być tak jak było.

Pracuję od 19 roku życia, w wieku 65 lat będę miał 46 lat pracy składkowej. Zmartwił mnie fakt małej dzietności w Polsce, obawiałem się, że będę miał niską emeryturę. Dobrze, że znalazł się ktoś, kto spróbował to zmienić.

Jeśli dla mnie za późno wprowadzono 500+ to chciałbym, by ze zwiększenia dzietności skorzystały moje dzieci, przechodząc na emeryturę.

Jeśli 500+ nie wpłynie na dzietność Polaków, to należy to np. zwiększyć na 1000+, a nie od razu zakładać, że nic to nie da.

Motłoch to chciałby tego co było.



Madka z horom curkom, widzisz gdzieś patologię, to ją zwalczaj, niezwalczanie patologii tworzy patologię.

cyt. :

"Na moją emeryturę sam płacę składki i ani moje dzieci ani wasze nie będą mi emerytury wypłacać - problem ZUSu skąd weźmie pieniądze."

Bzdura. Ty płacisz składki tym, którzy obecnie są na emeryturze, a na Twoją emeryturę będą płacić składki obecne dzieci i ich dzieci.

AntyPiS Wam mąci w głowach tą socjalistyczną brednią, pieniądz na emeryturę bierze się z pracy młodszych pokoleń.

tępiciel lemingów @ 19:32, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Zielonka , trzeba było mieć więcej dzieci, to nie wprowadzano by 500+.


Bez dzieci dostaniesz "gówno" nie emeryturę, uśmiech Ci zniknie z gęby szybko. Po emeryturę wyciągniesz rękę, ale pomóc tym, co mają dzieci nie chcesz. Do roboty na dzieci, a nie liczyć na drapaną emeryturę.

Już widzę, jakie dzieci dostały wychowanie od Ciebie, tak publicznie się wyraża patologia.

..... @ 19:34, 04.11.2017

IP: 95.160...125

Zal dupsko sciska Bo juz niemoga lub niemaja z Kim sie rozmnazac pracujcie oby jak najciezej a nie z dlugopisem I kartka przy biurku za prace po znajomosciach w tej ostrolece niezle nielubia pisu pracujcie w poniedzialek trzeba do pracy rodacy budowac gospodarkie

Ja @ 19:47, 04.11.2017

IP: 188.146...17

Do roboty a nie oglądać się na 500+. Kiedyś nic nie było a teraz nauczyli się jęczeć. A jak urząd pracy wysyła do roboty to migaja się jak mogą bo się nie opłaca pracować. Co to kur..... za kraj.

Zielonka @ 19:57, 04.11.2017

IP: 79.184...189

Posłuchaj popaprańcu jeden ja juz jeestem na emeryturze którą cięzko zapracowałam a ty leniu nie dostaniesz jej wcale jak pis jeszcze porządzi ,wiec modl się żeby kto ci dał żreć.

Lm @ 20:20, 04.11.2017

IP: 185.166...174

Dla nie których osób to jedyny środek utrzymania,-ha ,500zl?to co ty w bunkrze mieszkasz i myjesz się pod hydrantem?

tępiciel lemingów @ 20:26, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Ja, idź do roboty na tych co mają dzieci, bo kiedyś nic nie było robione tylko jęczenie, że nie ma dzieci. Żeby się opłacało pracować, to powinny być dobre zarobki. Co to za kraj, że ludzie jęczą i mało płacą. A sam za tyle pracuj. Ja dobrze zarabiam i nie chcę pracować za mniej, bo mi się nie opłacałoby. Szukaj głupszych od siebie.

Zielonka, Ty pracowałaś na tych, którzy Cię urodzili, a na Twoją emeryturę pracują młodsze pokolenia. Nie dostaną ludzie emerytury wtedy, gdy nie będzie dzieci. Jakby rząd nic nie robił w sprawie zwiększenia dzietności, gdyby się lenił, to nie dostałbym emerytury wcale, mimo, że miałbym 46 lat pracy składkowych.

tępiciel lemingów @ 20:45, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Zielonka, i jeszcze jedno, Ty ciężko pracowałaś, i ja ciężko pracuję, ale Ty nie chcesz, bym miał emeryturę, bo nie chcesz, by było więcej dzieci. Ciekawe podejście, masz emeryturę i nie chcesz, by inni ją mieli.

Ja chcę, byś Ty miała emeryturę tak samo jak sam chcę mieć emeryturę. Nie rozumiem ludzi, którzy nie chcą, by ktoś miał emeryturę, mimo, że sami ją mają.


Jaki "wspaniały" masz język publicznie.

PiSuardessa @ 21:03, 04.11.2017

IP: 2a00:f41...fae8

@koparkowy
A ty dalej te swoje brednie powtarzasz! Sądzisz że wszyscy są tak durni jak ty?
Język ci się nie podoba? Wybacz ale na zdrajców i wrogów Polski mówię tak jak na to zasługują - a więc pisowska kupo go w na o inteligencji rozwielitki - za zdradę I działanie na szkodę Rzeczypospolitej będziesz osadzony I mam nadzieję że resztę swojego marnego życia spędzisz w zimnej wilgotnej celi.

Co tam 1000+ od razu milion+ niech motloch korzysta.

tępiciel lemingów @ 21:09, 04.11.2017

IP: 178.213...239

I po co się tak unosić, po co tak zwierać pośladki? Więcej luzu, nie rozumiem antypisowców, źle Ci, to rób lepiej, może i Ciebie wybiorą. Prostuję brednie piszących tutaj.


Motłochowi nie podoba się 500+? To niech motłoch nie pisze wniosków i nie korzysta. Będzie miał to co było.

Kgb @ 21:34, 04.11.2017

IP: 185.166...174

A kiedy będzie flaszka+?

tępiciel lemingów @ 21:35, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Kgb , flaszka+ będzie wtedy, gdy dojdziesz do władzy.

Cyganie @ 21:46, 04.11.2017

IP: 188.146...30

Państwo powinno zagwarantować pracę za którą można przeżyć - nawet bez kwalifikacji pracownik powinien się utrzymać. Kto chce mieć dzieci to ma, a kto nie chce to nie ma. A teraz patologia robi się coraz bardziej roszczeniowa, tylko socjale w głowie.

Madka z horom curkom @ 21:56, 04.11.2017

IP: 188.146...144

Ta bajka o tym że obecne dzieci będą płacić na moją emeryturę to jest skrót myślowy.
Bo mnie nie interesuję czy jak dzieci skończą odbierać 500+ pokończą szkoły i wyjadą np. do Anglii do pracy - dlatego że ja mam umowę z ZUSem który mi gwarantuje wypłacenie świadczeń na starość.

A czy te dzieci będą faktycznie budowały polskie PKB to czas pokaże bo na razie to optymistycznie nie wygląda.

tępiciel lemingów @ 22:02, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Cyganie,

cyt.:
"Państwo powinno zagwarantować pracę za którą można przeżyć - nawet bez kwalifikacji pracownik powinien się utrzymać"

Co to za bzdury? To było w poprzednim systemie, teraz państwo nie jest od tworzenia miejsc pracy. Państwo jest np. od pomagania tym, którzy chcą mieć dzieci.

Rozumiem, że nie będziesz rościć sobie prawa do emerytury? Tylko emerytura Ci w głowie, a nie pomoc dla mających dzieci?

tępiciel lemingów @ 22:08, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Madka z horom curkom , a komu Ty płacisz na emeryturę, jeśli pracujesz? To bajka o tym, że płacisz sobie na emeryturę. Te pieniądze idą na tych, co są obecnie na emeryturze.

Możesz sobie mieć umowę z ZUSem, ale to jaką będziesz mieć emeryturę, zależeć będzie od ilości dzieci. Jedynie odpowiednia ilość dzieci gwarantuje wypłacanie świadczeń na starość.

Optymistycznie nie wygląda obecnie ilość dzieci, a więc przyszłe emerytury także optymistycznie nie wyglądają. Bez dzieci na pewno nie będzie dużego PKB w przyszłości. Emeryci nie wytwarzają PKB.

Ww @ 22:11, 04.11.2017

IP: 188.146...30

Ty kolego głupoty wypisujesz. Bo między obywatelem a Państwem jest coś w rodzaju porozumienia. Ja należe do społeczności polskiej na którą płacę podatki ale coś za coś. Z podatków utrzymywani są lekarze, pielęgniarki, policja, straż urzednicy a nawet pani Premier. Żeby były pieniądze na to wszystko państwo musi zapewnić warunki dla gospodarki czy to dla pracowników czy dla pracodawców. A o dzieci to niech się rodzice martwią...

tępiciel lemingów @ 22:18, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Ww, to naiwny jesteś. Tak, jest coś w rodzaju porozumienia między obywatelem, a Państwem, to Państwo odpowiada za spełnienie tego porozumienia. Żeby były pieniądze na emerytury, to muszą być dzieci, emerytura to nie manna z nieba. Państwo uznało, że nie spełni porozumienia z obywatelem, jeśli będzie mało dzieci, więc zaczęło się o posiadających dzieci martwić.

CHR @ 22:50, 04.11.2017

IP: 95.41...200

A ja pracuje ,place podatki,zus i biorę 500+ na drugie i kolejne dziecko . I czego tak się pienicie

Świeżak z biedry @ 22:57, 04.11.2017

IP: 188.146...30

Państwo powinno wziąć ile ma pieniędzy w NBP i rozdać dzieciom bo to jest najważniejsze a rodzice już nie będą musieli pracować. A przyszłość jest zabezpieczona bo są dzieci. O kurcze... Polska chyba dryfuje...

tępiciel lemingów @ 23:08, 04.11.2017

IP: 178.213...239

Świeżak z biedry , nie, bzdury piszesz. Polska dryfuje, bo jest za mało dzieci. Bez dzieci nie ma przyszłości, to jest najważniejsze. Co z tego, jeśli wszyscy Polacy będą tylko pracować, a nie będą rodzicami? Co na starość ich czeka? Jeśli wszyscy myśleliby tak jak Ty, ("A o dzieci to niech się rodzice martwią..."), to czekałby nas marny koniec.

Ww @ 06:39, 05.11.2017

IP: 188.146...30

Patologia zrobiła sobie z dzieci kartę przetargową. Jest mały przyrost naturalny kraju i trzeba ratować sytuacje. Tylko że ten współczynnik przyrostu mamy zły od 2000 roku i żaden rząd nic z tym nie robił (i dalej nie robi bo 5oo+ to tylko socjal) Rodziny które sobie nie radzą myślą teraz że są takie ważne bo mają pełno dzieci a my potrzebujemy zwykłego zdrowego społeczeństwa. Poza tym to jak taka jest sytuacja to ZUS niech nie bierze skladek a ja na starosc

Ww @ 06:41, 05.11.2017

IP: 188.146...30

... będę miał pieniądze i zapłacę opiekunom na wolnym rynku.
Bo dzieci to mają zapewnić pieniądze dla ZUSu a nie dla mnie, tak działa ten nasz system emerytalny.

tępiciel lemingów @ 07:41, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Ww, patologia to nie chce pomocy dla posiadających dzieci. Nie liczy się z tym, że w przyszłości nie będzie komu płacić składek na emerytury. Od wielu lat rząd niewiele robił w sprawie zwiększenia dzietności, a gdy teraz zostało wprowadzone 500+, to pojawiają się głosy, by to znieść, by było tak jak było.

Jakoś nie widzę deklaracji przeciwników 500+, że są również przeciwnikami wypłacania im emerytur. Takich jak Ty jest garstka, chcących opuścić ZUS. Ciekawe gdzie Ty znajdziesz na starość opiekunów, jeśli wkoło tylko emeryci będą, bo teraz dzieci nie będzie?

System emerytalny działa tak:
obecne dzieci będą zapewniać poprzez ZUS pieniądze dla przyszłych emerytów, a więc dla takich jak Ty. Tak jak obecnie pracujący zapewniają pieniądze poprzez ZUS dla obecnych emerytów. Gdyby teraz było mało pracujących, to emerytury byłyby małe. Tak może być w przyszłości, jeśli nic z tym nie zrobimy. Należy zostawić 500+ i zobaczyć, czy sytuacja mających dzieci się poprawiła, by chcieli mieć więcej dzieci.

DO CWANIAKÓW @ 08:47, 05.11.2017

IP: 5.172...248

DO ROBOTY NIEROBY A NIE ŁAPY PO KASE WYCIĄGACIE TO NIE WASZA KASA TYLKO NASZA LUDZI PRACY KTÓRZY CIĘŻKO ORACUJEMY I Z NASZYCH PODATKÓW DOSTAJECIE WY. JAK NAJSZYBCIEJ POWINNO BYĆ KRYTERIUM ZE OTRZYMUJĄ TYLKO LUDZIE PRACUJĄCY NA UMOWĘ O PRACĘ!!!

bb @ 09:25, 05.11.2017

IP: 188.146...87

Niech zabiorą bogatym i rozdadzą biednym. A ja jestem biedny smile

tępiciel lemingów @ 10:14, 05.11.2017

IP: 178.213...239

DO CWANIAKÓW , to Ty jesteś cwaniak, chciałbyś mieć kiedyś emeryturę, a posiadającym dzieci to nie łaska teraz pomóc. Chciałbyś łapę wyciągać po kasę od tych, którym z podatków nic nie dałeś? Idź do roboty dla posiadających dzieci!!!

Co stoi na przeszkodzie wystartować w wyborach ze swoimi pomysłami na zwiększenie dzietności? Już dawno powinno być wsparcie dla posiadających dzieci, bo z dziećmi jest w Polsce tragicznie. Wsparcie dla posiadających dzieci jest w wielu europejskich krajach. U nas także powinno być.

Polityka dotychczasowych rządów tak się przedstawiała:

"A o dzieci to niech się rodzice martwią..."

Madka z horom curkom @ 10:41, 05.11.2017

IP: 188.146...87

Jeszcze dobrze że nie chcą za spóźnione 500+ odsetek laughing
Paranoja, królestwo patologii.

tępiciel lemingów @ 10:45, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Madka z horom curkom, jakbyś emerytury nie dostała na czas, to też byś się nie domagała odsetek? Patologia, królestwo patologii.

onet @ 10:53, 05.11.2017

IP: 95.49...14

Podstawowe pytanie tej pani wnoszącej skargę: konkretnie którego dnia miesiąca złożyła właściwie wypełniony wniosek.

Z Onet Wiadomości (dzisiaj):

Do końca października złożono 2 mln 566 tys. wniosków o przyznanie świadczenia z programu "Rodzina 500 plus"; wydano już 2 mln 186 tys. decyzji ws. wypłaty środków - poinformował wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Bartosz Marczuk.

W nowym okresie świadczeniowym wyprowadzono kilka zmian dotyczących "500 plus", jedna z nich dotyczy rodziców samotnie wychowujących dzieci. Aby otrzymać świadczenie, muszą oni do wniosku dołączyć pochodzący od sądu lub zatwierdzony przez sąd tytuł wykonawczy ustalający alimenty na dziecko od drugiego rodzica. Marczuk zaznaczył, że jeśli zaświadczenie takie nie zostanie dołączone do wniosku, urząd go przyjmie, ale wezwie do uzupełnienia tego braku w terminie 3 miesięcy.

Złożenie wniosku w październiku spowoduje, że ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego i jego wypłata za październik, listopad i grudzień nastąpi nie później niż do 31 grudnia. Złożenie wniosku później niż w październiku oznacza, że prawo do świadczenia wychowawczego zostanie ustalone od miesiąca złożenia wniosku, bez wyrównania za wcześniejsze miesiące w ramach obowiązującego okresu świadczeniowego.

A @ 11:37, 05.11.2017

IP: 31.0...40

Witam. Ja złożyłam wniosek w terminie. PRACUJĘ!!!. Sama wychowuję dzieci. I należy się mojemu drugiemu dziecku 500+ . I również nie otrzymało ono tego świadczenia do tej pory. Ostrołęka również zawala terminy. Dziecko jedzie na wycieczkę to liczyłam na terminową wpłatę!!! To dziecka pieniądze i ma prawo z nich skorzystać. I co, też wyciąga ręce po coś? Płacę podatki to chcę by dziecko korzystało. Może też jesteśmy patologią? Czasami życie pisze tak scenariusz, że Ci, którzy tak wylewają tu pomyje znajdą się po drugiej stronie barykady...

Ewa @ 13:13, 05.11.2017

IP: 5.172...4

Ja też pracuję uczciwie, zarabiam i płace podatki. W czym moje dziecko, jedyne - dziękować medycynie że je mam, jest gorsze od innych dzieci? Dlaczego tak nierówno dzielą, dlaczego wiele rodzin bierze 500+ a ojciec na czarno zarabia duże pieniądze albo siedzi za granicą i ślę. Czy w tym dzikim kraju kiedyś będzie mądrze i równo?

Olga koniczewsla @ 13:53, 05.11.2017

IP: 194.50...90

dawajcie 500 a nie ktoś potrzebuje na jedzenie........ crying crying crying

tępiciel lemingów @ 13:57, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Ewa, jest lepiej niż było wcześniej. Wcześniej wszystkie dzieci były gorsze.

Należy się jeszcze zabrać za zlikwidowanie pracy na czarno, tu masz rację.

Zosia @ 14:43, 05.11.2017

IP: 94.254...21

Do pracy nieroby - teraz liczą tylko na 500 +.

Heh @ 15:13, 05.11.2017

IP: 95.49...102

Tylko paczać i siem śmiać...

Roszczeniowość ma się dobrze.
Żebyście tak jeszcze od siebie czegoś wymagali poza wydawaniem pieniędzy na które inni harują

Romek @ 15:17, 05.11.2017

IP: 95.49...168

Za robotę się wziąść a nie po jałmużnę ganiać.

tępiciel lemingów @ 15:59, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Heh, obyś nie był i Ty takim roszczeniowscem, gdy emerytury nie dostaniesz. bo za mało dzieci będzie.

Powiedzą Ci wtedy, trzeba było się do roboty dla posiadających dzieci wziąć.

Zosia i Romek, do Was też to się tyczy. Oby Wam w momencie przejścia na emeryturę nie powiedziano

- Trzeba było pracować nieroby dla posiadających dzieci, a nie liczyć tylko na emeryturę.

Robol za najniższą krajową @ 16:10, 05.11.2017

IP: 185.166...179

Wystarczy pobudować fabryki, dać ludziom pracę ale nie za najniższą krajową tylko minimum 3 tyś. do ręki i nie będzie potrzebne 500+, nie będzie bezrobocia i będą wpływy z podatków. Proste. Czemu nikt tego nie robi?

Madka z horom curkom @ 16:15, 05.11.2017

IP: 188.146...30

Masz racje kolego. Upodlili naród, zrobili(politycy) z nas chińczyków a teraz dają jałmużnę.

tępiciel lemingów @ 16:33, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Robol za najniższą krajową, czy ktoś Ci broni budować fabryki? Proste. Czemu tego nie robisz?


Madka z horom curkom , w Chinach rodziny z dużą ilością dzieci są karane, u nas są nagradzane przez państwo. Jesteśmy przeciwieństwem Chińczyków.

Madka z horom curkom @ 16:41, 05.11.2017

IP: 188.146...30

W każdym normalnym kraju pracujący człowiek sam się utrzyma i dzieci też. A u nas ciężko się utrzymać z pensji i to już trwa od lat dziewięćdziesiątych.

tępiciel lemingów @ 16:49, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Madka z horom curkom, bzdury piszesz, w wielu normalnych krajach jest pomoc w utrzymaniu dzieci, bo człowiek sam nie utrzyma dzieci. Jeśli u nas od lat dziewięćdziesiątych ciężko się utrzymać z pensji samemu, to o wiele gorzej mają posiadający dzieci i trzeba im pomagać np. w postaci 500+.

Madka z horom curkom @ 17:26, 05.11.2017

IP: 188.146...30

Rodziny wielodzietne w Polsce nie mają się tak źle, napisz o zwrotach podatków, czy wsparciu z gminy bo jest trochę tego. Za granicą jest pomoc ale już z wypłaty utrzymasz rodzinę.

tępiciel lemingów @ 18:07, 05.11.2017

IP: 178.213...239

Madka z horom curkom , gdyby rodziny wielodzietne miały w Polsce dobrze, to byłoby takich rodzin wiele, dzieci byłoby wiele, nie byłoby potrzeby wprowadzać pomocy w postaci np. 500+, a jest zupełnie odwrotnie. Z wypłaty w Polsce nie utrzymasz rodziny, potrzebna jest pomoc rodzinom wielodzietnym np. w postaci 500+.

tamtadziewczyna @ 00:01, 06.11.2017

IP: 109.241...131

"Ludzkie" pieniądze są w pracy

Aa @ 03:05, 06.11.2017

IP: 80.187...118

Jeszcze na was nie zarobiłem bo miałem miesiąc urlopu darmozjady

tępiciel lemingów @ 05:56, 06.11.2017

IP: 178.213...239

Aa, ale kiedyś emerytury będziesz potrzebował? Też będziesz darmozjadem co to jest przeciwny inwestycji w zwiększenie dzietności, a chciałby emerytury.

Aa @ 09:41, 06.11.2017

IP: 80.187...118

Tu nie ma problemu w dzietnosci widziałeś siedziby zusu i jakimi jeżdżą autami im brak dzieci nie przeszkadza aby mieć w ch...j kasy legalna piramida finansowa.

Aa @ 09:45, 06.11.2017

IP: 80.187...118

Wystarczy spojrzeć na wyciąg z wypłaty ile pieniędzy idzie na te składki a emerytury dostanie się co miesiąc 1/3 jak nie 1/4 tej miesięcznej składki o ile dozyje się aby otrzymać chociażby połowę tego co zabrali

Aa @ 09:45, 06.11.2017

IP: 80.187...118

Wystarczy spojrzeć na wyciąg z wypłaty ile pieniędzy idzie na te składki a emerytury dostanie się co miesiąc 1/3 jak nie 1/4 tej miesięcznej składki o ile dozyje się aby otrzymać chociażby połowę tego co zabrali

Do madka z horom curkom @ 10:10, 06.11.2017

IP: 37.47...39

O czym ty mówisz jakie wsparcie z gminy dla rodzin wielodzietnych? Ja mam 4 dzieci i nic z gminy nie dostaję. Nie masz pojęcia to nie pisz.

Madka z horom curkom @ 10:43, 06.11.2017

IP: 188.146...30

Znam sytuację. To rusz 4 litery do Gminy i zobacz ile można wyciągnąć.

Bozena @ 11:13, 06.11.2017

IP: 188.146...234

Dla alkoholików są pieniądze i opal na zimę a dla matki samotnie wychowujących niema i jest to tez dobrze

. @ 11:37, 06.11.2017

IP: 95.49...137

Powiem tak, dobrze że się pomaga rodzinom ale nie dobrze że rodzinom patologicznym. Patologię trzeba zwalczać a nie robić jej dobrze. Rodzina patologiczna przekazuje swoje "wzorce" potomnym.
Pomagać trzeba rodzinom ale normalnym a nie meliniarzom od których i tak dzieci nic nie dostaną z tych 500 zeta. Jak się ktoś dziećmi nie zajmuje to zapewnić taki nadzór że będzie musiał. Jak się spłodziło dziecko to mają zas..any obowiązek się tym dzieckiem zająć choćby pod karą.

tępiciel lemingów @ 18:24, 06.11.2017

IP: 94.254...91

Madka z horom curkom, jakby było dobre wsparcie dla rodzin wielodzietnych, to dzieci byłoby dużo.

., czy znasz jakąś rodzinę patologiczną i ją zwalczasz? Zadbałeś o jakieś zaniedbane dziecko?

Obuzony @ 10:19, 07.11.2017

IP: 188.146...99

Ale dalej nie mamy pieniędzy na koncie to poco to komentować niema sensu poprostu musimy czekać na nowego wujka albo nowo kierowniczke opieki

matka @ 23:27, 09.11.2017

IP: 94.254...74

A ja pracuje /obecnie jestem na macierzyńskim / i jestem za 500+. Standard zycua zbaczaco podnosi. Jak córka skończy pół roku (didam ze to moje njiejedyne dziecko) planuje następne aby miec 3. Tylko proszę nie okrzyknac mnie patologia bo jestem mgr uniwersytetu Warszawskiego,pracuje i mam nornalna rodzinę i cieszę się ze dzięki temu rządowi mogę zapewnić więcej dzieciom jak np wyjazdy rodzinne na wczasy i inne atrakcje. Prawda jest taka że bulwersuja się co Ci nie mają 500 +.

Beneficjenci 5oo+ @ 06:52, 12.11.2017

IP: 188.146...186

Dlaczego nie chcecie pracować na swoje dzieci? Pasożytujecie na kraju.

gosc @ 13:40, 30.11.2017

IP: 5.172...23

Dzis 30 a 500+ brak piszcie komu jeszcze z gminy rzekun nie wyplacili