piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Trwa nabór do policji na Mazowszu

Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu ogłosił rozpoczęcie procedury rekrutacji kandydatów do służby w policji w 2018 roku, na terenie województwa mazowieckiego. Przyjęcia planowane są także w Komendzie Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Terminy planowanych przyjęć do służby w policji w 2018 roku:

Reklama20 marca - 15 osób,
2 lipca - 25 osób,
24 września - 55 osób,
27 grudnia - 57 osób.

Nowi funkcjonariusze zasilą jednostki i komendy w Płocku, Radomiu, Siedlcach i Ostrołęce oraz w komendach powiatowych w Białobrzegach, Ciechanowie, Garwolinie, Gostyninie, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Mławie, Ostrowi Mazowieckiej, Płońsku, Przasnyszu, Przysusze, Pułtusku, Sierpcu, Sochaczewie, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Węgrowie, Wyszkowie, Zwoleniu, Żurominie, Żyrardowie.

Służbę w policji może pełnić:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii,
- nieskazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- korzystający z pełni praw publicznych,
- posiadający przynajmniej średnie wykształcenie,
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
- osoby podlegające kwalifikacji wojskowej, powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbytą zasadniczą służbę wojskową lub zostać przeniesione do rezerwy.

ReklamaPrzy zgłoszeniu należy posiadać następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby w policji,
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kserokopie innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów,
- pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Kandydat zobowiązany jest okazać na każdorazowe żądanie pracownika doboru dowód osobisty oraz książeczkę wojskową, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową. Wypełnioną ankietę bezpieczeństwa kandydat składa w Komendzie Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu w terminie wyznaczonym w toku postępowania kwalifikacyjnego.

Preferencje dotyczące kandydatów do służby w policji w zakresie wykształcenia i posiadanych umiejętności:
- wykształcenie wyższe magisterskie, o kierunku: prawo, ekonomia, administracja, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne,
- wykształcenie średnie - ukończenie liceum ogólnokształcącego lub technikum w klasie, w której nauczane były przedmioty dotyczące funkcjonowania Policji, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania.
- tytuł ratownika lub ratownika medycznego,
- uprawnienia instruktora sportów walki, strzelectwa sportowego, ratownictwa wodnego, nurkowania oraz sportów motorowodnych,
- uprawnienia ratownika wodnego, uprawnienia w dziedzinie nurkowania wydane przez licencjonowaną organizację nurkową działającą na terenie Polski oraz uprawnienia do prowadzenia łodzi motorowej,
- prawo jazy kat. A lub C.

ReklamaOsoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć osobiście w komendzie miejskiej lub powiatowej bądź też w sekcji ds. doboru wydziału kadr i szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59 (parter), we wtorek, środę, czwartek, w godz. 9.00-13.00 (numery tel. 345-31-20, 345-20-15, 345-22-53, 345-20-63, 345-31-19, 345-29-53, 345-20-64).

Osoby zamieszkujące na terenie powiatu ostrołęckiego, zainteresowane przyjęciem do służby w policji, mogą składać dokumenty w Komendzie Miejskiej Policji w Ostrołęce, przy ul. Korczaka 16 (zespół kadr i szkolenia) w każdą środę w godzinach 13.00-15.00. Informacja pod numerem tel. (29) 760-15-68.

Formularz kwestionariusza osobowego i ankiety bezpieczeństwa osobowego można pobrać w każdej komendzie wojewódzkiej policji, komendzie powiatowej lub miejskiej oraz ze strony internetowej www.policja.pl.
Wyświetleń: 3019 komentarze: -
04:23, 07.01.2018r. Drukuj