środa, 21 listopada 2018 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Aktualności

Czy istnieje żywność bez konserwantów?

Kiedy sięgamy po produkt spożywczy coraz częściej sprawdzamy skład i tabelę kaloryczności. W dobie bycia fit i eko staramy się jak najlepiej dbać o swoje ciało i zdrowie. Są produkty, które spełniają te warunki, mimo że możemy je znaleźć w sklepowych półkach.

Podpowiadamy, które z nich warte są skosztowania bez wpływu na naszą figurę. Dbanie o siebie to nie tylko siłownia i dieta, ale też komfort psychiczny, który znajdziemy w spokojnym stylu życia i wielu słodkich smakach. Warto pamiętać, że silna wola to nie odmawianie sobie czegoś, ale rozsądne żywienie, które pozwala na ograniczenie produktów. Chociaż różne "E" otaczają nas z każdej strony, nie wszystkie są dla nas trujące i nie wszystkie szkodzą.

Reklama Po jaką żywność sięgać?
Przede wszystkim trzeba poznać znaczenie poszczególnych E. Największe stężenie tych niezdrowych i szkodzących znajdziemy w żywności wysoko przetworzonej - majonezy, dżemy, słodycze, napoje gazowane. Dzięki nim jedzenie ładnie wygląda, a data spożycia jest dużo dłuższa. E 210 i 211 to kwasy benzoesowy i benzoesan sodu, E 212 benzoesan potasu, a także różnego rodzaju azotany. Obecnie coraz więcej firm chcąc nadążyć za naszym trybem życia stara się ograniczyć lub w ogóle zrezygnować z dodawania tego typu substancji. Dotyczy to zwłaszcza firm, zajmujących się produkcją słodyczy. Marką wyjątkowo cenioną i dbającą o swoich konsumentów jest Vobro. Odpowiedni dobór składników do ciastek Vitalio pozwala na spożywanie ich bez konsekwencji, które mogą się odbić na naszej figurze. Ciastka są dostępne w dwóch wariantach- owsianej i żurawinowej.

Reklama Jak to wygląda w praktyce?
Wszyscy eksperci są zdania, że nie tylko co jemy, ale też jak jemy, ma wpływ na nasze ciało. Zanim zaczniemy w stu procentach rezygnować ze słodyczy zastanówmy się, czy damy radę wytrzymać chociaż tydzień bez słodkiego smaku? Zamiast rezygnować całkowicie po prostu ograniczmy. Słodkie przekąski, przy regularnej aktywności fizycznej (rower, basen, siłownia) nie zniszczą naszej wagi, jeśli będziemy po nie sięgać raz lub dwa razy w tygodniu. Ponadto jeśli zjemy coś słodkiego nie będziemy mieć wyrzutów sumienia, które często utrudniają prowadzenie zdrowego stylu życia. Przekąski kuszą nas z każdej strony, a większość osób, które przechodzą na dietę mogą mieć problem z silną wolą. Warto pamiętać, że wszelkie przekąski powinny być zjedzone rano. Metabolizm jest najszybszy z samego rana i to, co zjedliśmy zdążymy spalić w ciągu dnia podczas naszych codziennych obowiązków.

Reklama Smukła figura
W gruncie rzeczy to co jemy powinno się opierać na 5-6 małych posiłkach dziennie i dwóch litrach wody. Woda pomaga w oczyszczaniu organizmu i jest obowiązkowym elementem. Nawet jeśli zdarzy nam się raz na jakiś czas częściej sięgnąć po słodycze. Inny ważnym aspektem jest śniadanie. Powinno być bogate we wszystkie składniki, abyśmy mieli energię na cały dzień. Zarówno dieta, jak i sport powinny iść ze sobą w parze, a wtedy utrata wagi będzie tylko formalnością, a ciężką pracą i wyrzeczeniami. Ponadto nic tak nie utrudnia odchudzania, jak ciągle poddenerwowanie, które może być spowodowane nagłym odstawieniem różnych produktów, które wcześniej były w naszym codziennym jadłospisie.

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 1140 komentarze: 0 Wrzuć na Facebooka 13.02.2018, 05:51r. Drukuj




Powrót