sobota, 22 września 2018 r., imieniny Maurycego, Tomasza, Joachima

Aktualności

Śmiertelny wypadek w Nożewie (zdjęcia)

Młody kierowca skody potrącił w Nożewie dwie osoby. 45-letni mężczyzna, pomimo wysiłku ratowników, zmarł w karetce.

Reklama Do tragicznego w skutkach potrącenia doszło w piątkowy wieczór w Nożewie (gm. Olszewo-Borki) na trasie Ostrołęka-Różan. Przed godz. 20.00 jadący od strony Warszawy młody kierowca skody octavia, potrącił dwóch mężczyzn.

Na miejsce skierowano służby ratunkowe. Niestety 45-letniego mężczyzny nie udało się uratować. Poszkodowany zmarł w karetce. O okoliczności zdarzenia zapytaliśmy rzecznika ostrołęckich policjantów, asp. Tomasza Żerańskiego.

- 23-letni kierowca skody, mieszkaniec powiatu ostrołęckiego, potrącił w Nożewie dwóch pieszych. Według wstępnych ustaleń funkcjonariuszy poszkodowani chcieli przejść z jednej strony jezdni na drugą. Niestety 45-letni mężczyzna zmarł a karetce - poinformował nas asp. Żerański.

Reklama Policjanci pod nadzorem prokuratora wyjaśniają szczegółowe okoliczności tego tragicznego wypadku. W miejscu zdarzenia obowiązuje ruch wahadłowy. Utrudnienia potrwają co najmniej do godz. 22.00.

- Przypominamy o używaniu przez pieszych odblasków oraz prawidłowym poruszaniu się wzdłuż drogi poza terenem zabudowanym. Kierowców natomiast prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, zwłaszcza po zmroku i podczas opadów deszczu. Rozsądek i brak pośpiechu pomogą, zarówno kierowcom jak i pieszym, bezpiecznie dotrzeć do celu - dodaje rzecznik Żerański.

Zobacz zdjęcia:
Tragiczne potrącenie w Nożewie

Wyświetleń: 24600 komentarze: 96 Wrzuć na Facebooka 09.03.2018, 20:28r. Drukuj




Powrót


slawek @ 20:35, 09.03.2018

IP: 178.213...198

Jak 45 letni facet może pakować sie prosto pod samochód o 20 wieczorem ?? nie potrafię tego zrozumieć , to nie mógł być czynny kierowca , bo gdyby był to wiedział by , że jak on widzi światła to niekoniecznie musi zauważyć pieszego kierowca w nocy. Współczuje rodzinie zmarłego i kierowcy któremu akurat to się przytrafiło

Xyz @ 20:46, 09.03.2018

IP: 2a01:110f...3308

Nie którym pieszym nie chce się z asfaltu zejść na pobocze po którym są zobowiązani iść jeśli chodnika nie ma. Niektórzy na czołowe z samochodem idą jak święte krowy. Jechałem samochodem wąską drogą i z naprzeciwka jechał samochód, a asfaltem szły dwie "harcereczki", prawidłowo lewą stroną, ale żadna z drogi nie zlazła na pobocze, był dzień. Współczuję temu czyja nie była wina.

ja @ 20:47, 09.03.2018

IP: 37.47...185

Na pewno obiekty pod wpływem alko.

To ja @ 20:52, 09.03.2018

IP: 89.65...128

A co grozi im jeśli byli pod wpływem alkoholu?

leluk @ 21:00, 09.03.2018

IP: 83.28...167

gdyby skoda miała zestaw oświetlenia tzw. HID czyli pseudo ksenon to była by jego wina bo oślepił,

Xaxa @ 21:01, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...c047

A co to ma do sprawy że kierowca młody? 23 latek może mieć więcej doświadczenia niż niedzielni kierowcy. Nawet doświadczony może przejechać pieszego który w nocy bez odblasków idzie jak samolot kamikaze na USS Arizona a z naprzeciwka jadą samochody których światła oślepiają. Dla własnego bezpieczeństwa - w nocy nie podchodźcie pod auta, kierowca nie ma noktowizji w oczach

wacek @ 21:10, 09.03.2018

IP: 83.28...40

Szanowna redakcjo napisaliście

"młody kierowca skody octavia, potrącił dwóch mężczyzn"

Takie stwierdzenie oznacza roztrzygnicie o winie tragedii. Czy macie wystarczające informacje aby ustalić winnego?

hsd @ 21:10, 09.03.2018

IP: 83.24...108

Tam nawet lampy nie ma to jest teren zabudowany ile osób w tym miejscu zginęło ze 3 napewno i dzisiaj 4, to jest teren zabudowany i nie ma konieczności noszenia odblasków.

Pik @ 21:11, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...aa1a

Wie może kto to?napewno człowiek, chodzi mi o imię????????

Do xaxa @ 21:18, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...e60c

Doświadczenia to napewno wiecej nie ma , może mieć wiecej umiejętności prowadzenia pojazdu.
Zasada ograniczonego zaufania przydałaby się do nadrobienia tym wyżej komentującym.Nawet jeżeli ktoś z jakiś powodów leżał by na jezdni to kierowca powinien poruszać się z taką prędkością zawsze żeby panować nad pojazdem.
Kierowca zawodowy

A @ 21:34, 09.03.2018

IP: 94.254...149

Redakcje bardzo proszę o zablokowanie możliwość komentowania. Uszanujmy tragedię ludzi, których ona dotknęła. Jutro to mogę to być ja, Ty lub ktoś z naszych rodzin.

Pil @ 21:35, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...aa1a

Do wyżej jak ty jesteś kierowcą zawodowym i tak piszesz to ja zostanę księdzem,ja też jestem zawodowym kierowcą ale pamiętaj jedno z przodu śmierć a z tyłu prokurator na to nie ma mocnych chwila nieuwagi i wszystko

Wos @ 21:36, 09.03.2018

IP: 94.254...171

Pewnie pijani szli bez odblaskow

do : hsd @ 21:38, 09.03.2018

IP: 178.213...198

jeśli uważasz w terenie zabudowanym nie ma konieczności noszenia odblasków bo tak stanowią przepisy to gratuluję Ci wyobraźni . To dokładnie tak samo jak uważa większość pieszych (nie posiadających prawa jazdy) , że na przejściu mają pierszeństwo , bo tak mówili w telewizji. Wszystkim pieszym tak myślącym można życzyć jak najwięcej udanych przejść przez pasy i bez odblasków w terenie zabudowanym

Ktoś @ 21:40, 09.03.2018

IP: 31.0...158

Tylko głupi albo pijany idzie tak ruchliwą drogą po zmroku, nie ważne czy z odblaskami czy bez, dla mnie Ci piesi to samobójcy, to tak jak iść torami i mieć pretensje że j*ebnoł Cie pociąg angry

do ktoś @ 21:45, 09.03.2018

IP: 83.24...108

sam/a jesteś tempa dzida skoro nie czytasz ze zrozumieniem jak coś to nie szedł a tylko przechodzili a to jakbyś nie zaważył/a jest bardzo duża różnica

Mobil3k @ 21:45, 09.03.2018

IP: 78.88...63

Niepozdrawiam gowniaza z golfa 2 czerwonego ktory wiezdzajac na rondo turbinowe nie ustampia pierwszenstwa i wpada na nie, masz szczescie de** ze gdy spojzalem jakjedziesz odrazu przychamowalem bo bys mi wpadl w bok samochodu!!!!

do do hsd @ 21:47, 09.03.2018

IP: 83.24...108

to bardzo się cieszę że jak wychodzisz na chwilę z domu to obklejasz się odblaskami

Do PIL @ 21:49, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...a834

Pil ty nie jesteś kierowca zawodowy tylko kierowca z magnesem .
Zmień zawód bo obrażasz kierowców zawodowych

Obiektywny @ 21:54, 09.03.2018

IP: 78.88...13

Podobno piesi szli bez odblasków. Jeżeli tak faktycznie było to współczuje kierowcy i rodzinie zmarłego. I szkoda ze zmarły za własną głupotę zapłacił tak wysoką cenę. Sorry ale głupich ludzi nie jest mi żal

Do pil @ 22:00, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...aa1a

Magnes to możesz sobie wypić ciulu jeden zawodowy

Do***** @ 22:06, 09.03.2018

IP: 2a00:f41...aa1a

Zawodowy kierowca nie pisze w portalu na temat magnesu ty jesteś pewnie taki ciul który jeździ wokół komina i tyle na ten temat

Yds @ 22:06, 09.03.2018

IP: 188.146...117

Tak tylko to jest teren zabudowany 50 i ślizgo akurat asfalt mokry i lodowisko się robi a kierowca powinien dostosować prędkość do warunków na drodze tym bardziej że jest wczesna godz i może się spodziewać pieszych a po tym co widać wątpię że miał 50

as @ 22:09, 09.03.2018

IP: 37.7...34

Redakcja powinna zablokować komentarze

blabla @ 22:39, 09.03.2018

IP: 94.254...123

bla bla bla już się zaczyna.nie macie co robic? te komentarze chyba wam zycie ratuja.

Do as @ 22:51, 09.03.2018

IP: 188.146...117

Chyba na głowę upadłeś moja ostrołęka tego nie zrobi oni się cieszą jak dużo imbecyli komentuje i wchodzą na moja-wieś

Ojkh @ 23:31, 09.03.2018

IP: 178.213...90

Ludzie z nozewa przechodza tamtedy przez jezdnie do sklepu po alkohol po drugiej stronie ulicy i wracaja w stanie niewazkosci zazwyczaj. Niestety tych dwoch Panow czesto tam piło więc pewnie trzezwi nie przechodzili do domu spowrotem przez jezdnie.

Hee @ 07:12, 10.03.2018

IP: 37.47...15

Jechałem do Ostrołęki od różana i na rondzie w stronę Przasnysza policja trzymała ta skode z młodym chłopakiem było to około 14 on jechał w stronę różana patrzyłem na kierowcę Skody był dumny z siebie że policja go zatrzymała trzymał telefon w ręku zapewne prowadzil relacje na żywo dla koleszkow na FB . A wracając widać co się wydaZylo

Milena @ 07:44, 10.03.2018

IP: 95.160...136

.



Co za wieśniackie komentarze!
Ciule uważają, że kierowca w swoim poniemieckim cudeńku jest królem szosy. Wszyscy schodźcie z drogi bo ON jedzie!
To jest ruska mentalność.

Nie wiem jak było dokładnie ale domyślam się, że szczyl pójdzie siedzieć.
A to dlatego, że przekroczył prędkość. Jadąc przepisów, pięćdziesiątką, zahamowałby "w miejscu".

Ktoś pisze, że 23-latek może być doświadczonym kierowcą...gónwo prawda!
Jego umiejętności kończą się na kręceniu bączków przed remizą.

Następstw pojawienia się człowieka na poboczu w terenie zabudowanym już ten "doświadczony" kierowca nie przewidział...




.

Allberro @ 08:02, 10.03.2018

IP: 2a02:a31a...8996

Na litość boską ile ludzi ma jeszcze tam zginąć przechodząc na drugą stronę żeby odpowiedni urząd coś w końcu zrobił z poprawą bezpieczeństwa w tym miejscu. Pytam się ile??!!!!??

As @ 08:05, 10.03.2018

IP: 2a00:f41...327a

Do Milena co ty możesz wiedzieć na temat zawodowych kierowców? myślę że nic czytając twój komentarz,,szczyl pójdzie siedzieć ,, a czy ty nie byłaś w jego wieku czy może dopiero dorastasz do niego, żenada

As @ 08:09, 10.03.2018

IP: 2a00:f41...327a

Odnośnie tej prędkości to ty miałaś jakąś wizję z jaką prędkością poruszało się to auto??

ai @ 08:29, 10.03.2018

IP: 188.146...87

Milena @ 07:44, 10.03.2018

Jesteś KOMPLETNĄ IGNORANTKĄ W TEMACIE PRAWA.
Tak, kierowca jest królem JEZDNI i PIESI MAJA OBOWIĄZEK USTĘPOWAĆ MU MIEJSCA.
To nie ruska mentalność tylko obowiązujące polskie prawo - Art. 11.1 ustawy PoRD.

A co do wypowiedzi pana Żerańskiego i autora artykułu: jeśli to miało miejsce na jezdni poza przejściem dla pieszych to nie "kierowca potrącił", tylko "pieszy wszedł pod nadjeżdżający pojazd". I to niestety pokazuje jak faworyzowani są w Polsce piesi.

bib @ 08:40, 10.03.2018

IP: 83.31...83

Do ai.Na odcinku ok.4km nie ma tam przejścia dla pieszych.

T @ 08:42, 10.03.2018

IP: 37.47...148

A gmina co robi dla poprawienia bezpieczeństwa? Wymagać od tych wszystkich wujow bezpieczeństwa a nie ich działania to tylko zlecanie kuzynom kopanie dolów po 2 m bo kasę doić szybko i łatwo można.

As @ 08:43, 10.03.2018

IP: 2a00:f41...fc17

Do wyżej zgadzam się z Tobą a co do tej Mileny to powinna zostać jakimś jasnowidzem,prorokiem itd a nie głupoty pisać, 😋

Mieszkaniec @ 08:58, 10.03.2018

IP: 37.47...18

To bardzo niebezpieczne miejsce, ludzie w biały dzień często maja problem przejść na druga stronę jezdni idąc po dzieci do autobusu szkolnego lub po zakupy, zas zima gdy pobocza są zasypane jest juz tragedia. Dużo ludzi tu zginelo ale niestety nikt z tym nic nie robi, auta pedza nie stosujac sie do przepisow. Kondolencje dla rodziny

Ay @ 09:00, 10.03.2018

IP: 2a00:f41...fc17

A. To jest ta miejscowość na tarasie. Ostrołęka-Różan??

bjv @ 09:23, 10.03.2018

IP: 81.96...107

tak

Znawca @ 09:24, 10.03.2018

IP: 37.47...194

Nikt tu raczej siedzieć nie będzie :D

Sylwia @ 09:30, 10.03.2018

IP: 83.12...25

Pozdrawiam Panią z błękitnego busa która zawsze do Białobieli jedzie max 40km/h :D

do mieszkaniec @ 09:31, 10.03.2018

IP: 83.28...89

To u was to przynajmniej jest teren zabudowany , ja odbieram dzieciaki na przystanku Żerań Duży .To co niektórzy kierowcy wyprawiają to się w głowie nie mieści , widzą stojący autobus przewożący dzieci na przystanku i nawet nie zdejmą nogi z gazu . Gdyby jechali 90 to jeszcze pół biedy , tyle to tam jeżdżą tiry , bo więcej nie mogą , osobówki te tiry połykają jak młode rekiny i niech je połykają tylko najlepiej nie w okolicach autobusu z dziećmi stojącego na przystanku i skrzyżowania (linia ciągła) , które jest tuż przed,jadąc od Ostrołęki .Postawić tam kamerę i więcej mandatów niż z fotoradaru będzie, ale dopiero jak ktoś zginie itd itd...........

Strefa Cienia @ 09:56, 10.03.2018

IP: 185.13...202

Kiedy pomidor traci cnote?
Kiedy sie go pieprzy...
:D :D :D

Do Milena @ 10:53, 10.03.2018

IP: 178.42...142

Milena, jakby Ci dali pento do mordy to tez byś tak szczekała?

Milena @ 11:11, 10.03.2018

IP: 95.160...136

.


Zamknij ryj, kołku i uważaj, co robisz na drodze. Dla mieszkańca powiatu, samochód to wciąż fajna zabaweczka, która po coś ma te 200 na liczniku.


.

Do Milena @ 11:21, 10.03.2018

IP: 178.42...142

Ty masz większy przebieg niz ta 20 letnia skoda.

Do Milena @ 11:25, 10.03.2018

IP: 178.42...142

Inni piesi jak się na nich trąbi, to schodzą na bok, a ty czemu wystawiasz kolanko i kciuk?

Ewa @ 11:25, 10.03.2018

IP: 31.0...4

Litości! Ludzie litości, co za eksperci z wielką nienawiścią! Do kościoła katolicy chodzicie. Współczucia dla rodzin tych wszystkich uczestników.

Mario @ 11:52, 10.03.2018

IP: 94.254...95

Szkoda kierowcy przez bezmyślnych ludzi dostanie wyrok

Hdjfbh @ 12:09, 10.03.2018

IP: 94.254...135

Szkoda kierowcy ? Gdyby jechał z odpowiednią prędkością to być może zdążyłby wychamować... Kondolencje dla rodziny.

Do hdjfbh @ 12:49, 10.03.2018

IP: 94.254...95

Skąd wiesz z jaką prędkością jechał?

Hmm @ 13:11, 10.03.2018

IP: 178.42...142

Wymierzył prędkość swoim kurrre*skim paznokciem

Strefa Cienia @ 13:17, 10.03.2018

IP: 185.13...204

Żądam podwyzki !
Trzy firmy dobija sie o mnie ...
Doprawdy ?
Jakie?
Elektrownia ,Gazownia,i firma widykacyjna...

hdjfbh @ 14:10, 10.03.2018

IP: 83.24...108

Do "Hmm" Kurewskie paznokcie to jedynie Ty możesz mieć! Widzę , że kultura u Ciebie na poziomie. A co do wcześniejszego pytanie ; wiem , bo gdyby jechał wolniej to są duże szanse , że ten człowiek by przeżył. A tu nawet nie ma śladów hamowania..

ai @ 14:26, 10.03.2018

IP: 188.146...87

hdjfbh @ 14:10, 10.03.2018

1) Nie wiesz, tylko strzelasz w ciemno.
2) Ślady hamowania w samochodzie z ABS?
3) Widzisz jak jest uszkodzony samochód? Skrajnie prawa strona. To znaczy, że pieszy wtargnął w ostatniej chwili i nie było szans na reakcję.
4) Samochód jest tylko delikatnie uszkodzony. To sugeruje, że prędkość nie była duża. Nie wiesz czy pieszy zginął od uderzenia samochodu czy np. od uderzenia w asfalt.

Zachowaj te swoje "eksperckie" wywody dla siebie bo g... wiesz a już wydajesz wyrok. Może kiedyś zrozumiesz jak sam się znajdziesz w podobnej sytuacji (czego mimo wszystko nie życzę).

hdjfbh @ 14:51, 10.03.2018

IP: 83.24...108

Ty pewnie byłeś na miejscu zdarzenia i wszystko wiesz skoro taki mądry jesteś :) Gówno to Ty możesz wiedzieć. Nie pozdrawiam.

ai @ 14:56, 10.03.2018

IP: 188.146...87

Nie nie byłem. Dlatego nikogo nie oskarżam.

Ty niestety nie potrafisz założyć, że za mało wiesz aby "wydawać wyroki". Jak wielu niezbyt inteligentnych ludzi uwielbiasz wypowiadać się na każdy temat.

Milena @ 15:27, 10.03.2018

IP: 95.160...136

.



Słuchajta piraci ze wsi!

Jadąc 50 km/h nie mowy o wtargnięciu pieszego i braku czasu na reakcję kierowcy.



.

ai @ 15:39, 10.03.2018

IP: 188.146...87

Milena @ 15:27, 10.03.2018

Jak kiedyś zaczniesz praktykować to przestaniesz teoretyzować. A tak to opowieści ślepego o kolorach.

Pieszy NIE MA PRAWA wejść pod samochód, NIE MA PRAWA zmusić kierowcy do hamowania ani nawet zwolnienia. To jest wtargnięcie (pojęcie potoczne, bo w ustawie jest to inaczej zapisane) i będzie nim nawet przy 20 km/h.
Dyskutujesz z treścią ustawy.

Milena @ 16:57, 10.03.2018

IP: 95.160...136

Uparty z ciebie cymbał.

Jak pieszy wejdzie na jezdnię, to ty go masz prawo przejechać.
W którym paragrafie ustawy jest to ujęte? Chyba, że ustawy o ruchu drogowym W0Sów.

Do milena @ 17:05, 10.03.2018

IP: 94.254...129

Najlepiej jak ty sz.mato będziesz chodzić jak święta krowa z napisem wo na piź....

ai @ 17:13, 10.03.2018

IP: 188.146...87

Podałem już artykuł który NAKAZUJE PIESZEMU USTĘPOWANIE MIEJSCA POJAZDOM. Nie umiesz czytać?

Tu nie chodzi o to aby kogoś celowo przejeżdżać, bo chyba nikt tego nie chce. Chodzi o to aby piesi również przestrzegali obowiązujące prawo i nie zrzucali winy za swoje błędy na kierowców.

Niestety oprócz tego, że nie znasz prawa to nie masz też za grosz kultury i szacunku do rozmówcy. Nawet nie próbujesz merytorycznie rozmawiać tylko taplasz się w błocie i .. najwyraźniej czekasz aż rozmówca do ciebie dołączy na twoim poziomie.

Milena @ 17:55, 10.03.2018

IP: 95.160...136

.


Tak. Bez litości będę tępić każdego kołka, który ma za nic prawo o ruchu drogowym, nie ma umiejętności ani wyobraźni i w terenie zabudowanym popeirdala z nadmierną prędkością.
W0Sy w tym celują. Poczytaj sobie najnowszy news o popisach kolejnego "kierowcy" z powiatu.



.

Do Milena @ 18:17, 10.03.2018

IP: 94.254...29

Tępić to trzeba wosow wpierda.laja..cych się pod kola

ai @ 18:19, 10.03.2018

IP: 188.146...87

Chciałaś podstawę prawną? Podałem. No i co? Żadnego komentarza? Niewygodne? Zmiana tematu?
Nie wycieraj sobie gęby ustawą PoRD bo nie masz o niej zielonego pojęcia.

Albo jesteś trollem albo kompletną idiotką. Innej możliwości nie ma.

Milena @ 19:49, 10.03.2018

IP: 95.160...136

Nie popisuj się. I tak nigdy nie będziesz dobrym policjantem.


Pomyśl raz jak cywil! wink

Yyyy @ 20:00, 10.03.2018

IP: 94.254...37

A co z drugim mezczyzno wyparował

Ppp @ 08:17, 11.03.2018

IP: 185.166...165

Wczoraj rowniez jechalem po prowincji. Wsiury chodza nie dosc ze bez odblaskow to jeszcze na ciemno ubrani. Nawet z niewielkim odblaskiem widac ludzi z naprawde daleka. No ale glu.pich sie nie sieje

Ich sprawa selekcja naturalna. W dodatku pcha sie taki chu.j przed jadacym autem na przejscie bo mysli ze kierowca widzi wszystko po ciemku z pol kilometra.

Tylko szkoda ze mlody chlopak teraz bedzie mial wjazd na psychice.

Do Obiektywny @ 17:07, 11.03.2018

IP: 37.47...107

Nikt cię nie prosi o żal zajmij się sobą.

wo @ 18:11, 11.03.2018

IP: 83.24...139

Zamknąć ten jeb..y sklep ,to już kolejna osoba w tym samym miejscu zgineła

Mi @ 20:58, 11.03.2018

IP: 178.42...201

Jedyne czego może być żal to młodego kierowcy, który przez ignorancję ludzi, którzy ewidentnie wtargnęli na jezdnię, poniesie konsekwencje ich głupoty. Prawa strona auta mówi sama przez siebie, ze piesi weszli na jezdnię w ostatnim momencie i nie bylo szans na reakcje nawet przy niskiej predkosci...

wos @ 21:10, 11.03.2018

IP: 2a00:f41...bb45

Albo schodzili z jezdni a chlopak wyskoczyl z za zakretu 120km h i nie zachamowal na czas

Qwerty @ 23:36, 11.03.2018

IP: 37.47...80

Mi piszesz ze wtargnęli a nie masz pojęcia jak to wyglądało .Tak dla twojej informacji nie wtargnęli tylko zabrakło im sekund na opuszczenie jezdni. A ten młody kierowca którego tak Ci żal gdyby jechał z dozwoloną prędkością dał by im i sobie szansę na inne zakończenie tej sytuacji . Więc jak chcesz się wypowiadać to pisz prawdę

Noriaki @ 06:55, 12.03.2018

IP: 95.160...15

Widziałem, jak leżał
Kierowcy mi nie żal
Będzie przestrogą
Dla tych z ciężką nogą

michal @ 08:21, 12.03.2018

IP: 199.67...141

Ja czytam komentarze to utwierdzam się w przekonaniu że sporo ludzi tutaj powinno zaprzyjaźnić się z mózgiem i zacząć go używać. Przede wszystkim to jest to bardzo niebezpieczne miejsce, gdzie już był nie jeden wypadek, i nie pierwsza osoba zginęła. Jadąc od strony Warszawy wjeżdża się w zakręt za którym nic nie widać, a za zakrętem są dwa przystanki, i drogi które łączą wieś rozdzieloną przez trasę. Znak terenu zabudowanego jest około kilometra przed zakrętem, ale oczywiście kto by się przejmował znakami. Piesi wracali do domu, i nie zdążyli z jezdni zejść,a kierowca jakby jechał z dozwoloną prędkością, albo nawet trochę powyżej, to by zdążył zareagować. Nikt nie szedł na jezdnię i na jezdnię bez powodu się nie pchał, tam jest wystarczająco dużo miejsca po obu stronach. Śmierć ta jest wielką kolejną tragedią i wątpię w winę pieszych...

Ktoś @ 10:14, 13.03.2018

IP: 178.232...18

Widze, ze obrońcy młodego kierowcy nabrali wody w usta, kiedy okazalo się, że Ci mężczyźni, nie wtargneli na drogę, lecz schodzili. W tym miejscu jest brak jakiego kolwiek znaku uwaga piesi. Teren jest zabudowany, wiec obowiazuje ograniczenie prędkości. W tym miejscu są dwa przystanki, i dziwie się że gmina po wielu śmiertelnych wypadkach nie zrobila ograniczenia do 40 km. Kondolencje dla rodziny i najbliższych zmarlego śmiercią tragiczną. Jestem ciekawa ile jeszcze musi tam zginac ludzi zeby gmina zrobila ograniczenie do 40 km i znaki uwaga piesi.

Ktoś @ 10:15, 13.03.2018

IP: 178.232...18

Widze, ze obrońcy młodego kierowcy nabrali wody w usta, kiedy okazalo się, że Ci mężczyźni, nie wtargneli na drogę, lecz schodzili. W tym miejscu jest brak jakiego kolwiek znaku uwaga piesi. Teren jest zabudowany, wiec obowiazuje ograniczenie prędkości. W tym miejscu są dwa przystanki, i dziwie się że gmina po wielu śmiertelnych wypadkach nie zrobila ograniczenia do 40 km. Kondolencje dla rodziny i najbliższych zmarlego śmiercią tragiczną. Jestem ciekawa ile jeszcze musi tam zginac ludzi żeby gmina zrobiła ograniczenie do 40 km i znaki uwaga piesi.

Ktoś @ 10:16, 13.03.2018

IP: 178.232...18

Widze, ze obrońcy młodego kierowcy nabrali wody w usta, kiedy okazalo się, że Ci mężczyźni, nie wtargneli na drogę, lecz schodzili. W tym miejscu jest brak jakiego kolwiek znaku uwaga piesi. Teren jest zabudowany, wiec obowiazuje ograniczenie prędkości. W tym miejscu są dwa przystanki, i dziwie się że gmina po wielu śmiertelnych wypadkach nie zrobila ograniczenia do 40 km. Kondolencje dla rodziny i najbliższych zmarlego śmiercią tragiczną. Jestem ciekawa ile jeszcze musi tam zginac ludzi żeby gmina zrobiła ograniczenie do 40 km i znaki uwaga piesi.

ai @ 17:49, 13.03.2018

IP: 188.146...87

A jakie znaczenie ma czy wchodzili czy schodzili?
Pieszy poza przejściem ma BEZWZGLĘDNIE USTĄPIĆ POJAZDOM. Jeśli nie ma pewności, że zdąży przejść bez zakłócania jazdy samochodu to NIE MA PRAWA WEJŚĆ NA JEZDNIĘ.

Co do prędkości to wróżycie z fusów. To, że zginął nie oznacza jednoznacznie że prędkość była za duża. Na podstawie uszkodzenia samochodu można raczej zaryzykować tezę że prędkość była dosyć niska.

Do ai @ 21:08, 13.03.2018

IP: 188.146...140

Byłeś w tym miejscu że tak się mądrzysz, jak reszta hien i speców od siedmiu boleści.

ai @ 08:31, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Do ai @ 21:08, 13.03.2018

A czy ty rozumiesz tekst pisany? Wyraźnie napisałem co i dlaczego uważam.

Do ai @ 11:42, 14.03.2018

IP: 188.146...140

Z tego co piszesz, to uważasz za biegłego w temacie nie masz pojęcia jak tam było, i wypisujesz jak to kierowca jechał, po wyglądzie samochodu że na pewno wolno. A ciekawe jak byś ustąpił pierwszeństwa schodząc zjezdni, szczególnie w tym miejscu. Jak nie znasz faktów to nie pisz bzdur. Ja przeciwieństwie do ciebie nie rozpisuje się o kierowcy, jak ty o pieszych i pewnie nie znasz zmarłego, i kierowcy. Jednego rodzina ma dramat, a drugi problemy. I jak ktoś nie zna faktów to niech nie wypisuje bzdur, jak ty i reszta wpisująca głupoty. A jeszcze jak mieli widzieć wchodząc na jezdnię pędzący samochód za zakrętem i jeszcze pewnie pod Dobrołęką, ustąpić jeszcze mu pierwszeństwa.

Do ai @ 19:23, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Jak czytam to mi się płakać chce.
Kierowca ma bezwzględnie przestrzegać ograniczeń i zachować szczególną ostrożność jest znak zwierzęta domowe.
Co Ty na to Twoja prawda jest mniej mojsza niż moja .

ai @ 20:43, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Do ai @ 11:42, 14.03.2018

Masz poważne problemy z rozumieniem tekstu.
Proszę zacytuj gdzie ja napisałem, że coś "NA PEWNO" miało miejsce. Tylko nie odwracaj teraz kota ogonem. W której wypowiedzi właśnie tak napisałem.

Swoją drogą ciekawe, że mnie oskarżasz o pisanie czegoś NA PEWNO, a po chwili piszesz "A jeszcze jak mieli widzieć wchodząc na jezdnię PĘDZĄCY SAMOCHÓD za zakrętem". Byłeś? Widziałeś? Żałosny hipokryta.

Pytasz jak ma wiedzieć wchodząc na jezdnię?
Proszę bardzo:
Art. 14. Zabrania się:
2) przechodzenia przez jezdnię w miejscu o ograniczonej widoczności drogi;

Po przetłumaczeniu na twoje: "jak nie masz dobrej widoczności to NIE MASZ PRAWA przechodzić przez drogę".
Zrozum w końcu, że przechodząc przez jezdnię poza przejściem dla pieszych PIESZY PONOSI CAŁKOWITĄ I WYŁĄCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

ai @ 20:48, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Do ai @ 19:23, 14.03.2018

Dobrze, wiedzieć że znak "zwierzęta gospodarskie" oznacza przechodzących pieszych. :D
Chociaż w przypadkach takich jak ty to może i coś jest na rzeczy. Podobny poziom inteligencji.

Do ai @ 20:53, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Raczej na miejscu wypadku nie byłeś więc nie wiesz o czym piszesz .
Przyjedz popatrz na znicz gdzie stoi i dopiero opowiadaj bajki .

Do ai @ 20:55, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Jest kilka znaków a Ty żadnego nie widziałeś więc nie byłeś na miejscu.
Idz się brandzlować gdzie indziej bo nie wiesz o czym piszesz.

ai @ 20:59, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Do ai @ 20:53, 14.03.2018

OK, w przyszłym tygodniu przyjadę zobaczyć znicz. Rozumiem, że wtedy już będę mógł się wypowiadać?
Przepraszam jeśli dla kogoś to za ostro, ale nie ma normalnych słów na idiotów takich jak powyżej.

Ja cytuję OBOWIĄZUJĄCE PRAWO a ten mi coś bredzi o zniczu.
Własnie po to piszę o przestrzeganiu prawa aby do takich "zniczów" nie dochodziło.
Ale to jest doskonały przykład mentalności części pieszych - świętych krów.
"Ja mogę robić co chcę, a to kierowca pojazdu ma dbać o moje bezpieczeństwo".

ai @ 21:01, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Do ai @ 20:55, 14.03.2018

No i które znaki twoim zdaniem znoszą obowiązywanie Art. 11, 13, 14 ustawy PoRD?

Do ai @ 21:23, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Już wiem kto Ty jesteś idiota ze skody.
Jak zobaczysz pieszego to redukcja i gaz do dechy bo pieszy nie mam prawa.
Wbij sobie do łepetyny ze jesteś w terenie zabudowanym i nie masz prawa jechać szybciej niż 50kmh a jak zobaczysz niebezpieczeństwo masz zwolnić.
Np znaki uwaga dzieci itp
Jak będziesz jechał daj cynk mam bliski i chętnie zobaczę coś TY za mędrzec i prawnik .
Pochwal się gdzie robiłeś aplikację ?

ai @ 21:40, 14.03.2018

IP: 188.146...87

"Już wiem..."

Tak, zobaczyłeś znicz i już wszystko wiesz. Zacznij się na głowę leczyć.
No i życzę ci, żeby kierowca tej Skody pociągnął cię do sądu, bo w takim przypadku masz jak w banku przegraną - Kodeks Karny Art. 212. § 1 i § 2.
Kara grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do 1 roku.

Słowa do ciebie nie docierają, więc może taka kara nauczyłaby cię odpowiedzialności za słowa.

Do ai @ 21:57, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Aplikacja zrobiona na WSHMPS?
Wyższa Szkoła Chlapania Mordą Pod Sklepem.
Co TY wiesz o Tym wypadku jak nawet tam nie byłeś .
Jak nie byłeś to idź się na jakiś czat czy gdzie tam chcesz
Ja byłem .
Nie życzę Ci aby Cię przewiózł na masce samochód.
Nie życzę Ci aby w Twojej rodzinie stało się coś takiego
Ale inaczej byś modrą chlapał .
Taka natura dziada zawsze mordą chlapie bo moje jest mojsze

ai @ 22:06, 14.03.2018

IP: 188.146...87

Zrozum pajacu, że o TYM wypadku jedyne co napisałem to to, że niewielkie uszkodzenia samochodu sugerują (jeśli nie rozumiesz tego słowa do poszukaj w słownikach) niską prędkość pojazdu.

Całą reszta to cytowanie i objaśnianie prawa, które dla ciebie najwyraźniej jest czarną magią. Ani razu nie podważyłeś tego co napisałem tylko w kółko bełkoczesz "nie byłeś tam, nie widziałeś znicza".

Do ai @ 22:19, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Pajaców sobie poszukaj w swoim domu .
Specjalisto od wypadków , prawa , brandzlowania się przed monitorem.
Gdzie taką wiedzę zdobyłeś gdzie pracujesz?
Słupem boczny to jeden z najmniej pochłaniających energię elementów samochodu co chcesz po nim zobaczyć .

Do ai @ 22:24, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Nie tak dawno w okolicach stolicy kierujący autem zahaczył pieszego lusterkiem .
Tylko szkiełko wypadło a pieszy potrzaskana miednica .
Co powiesz o takim aucie małe uszkodzenia.

Do ai @ 22:27, 14.03.2018

IP: 37.47...199

Przypominam Ci specu że lusterko boczne auta jest zaprojektowane aby przy uderzeniu się złożyć lub oberwać.