czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Dodatkowy nabór ofert w programie "Senior"

Minister rodziny, pracy i polityki społecznej ogłosił uzupełniający nabór ofert w ramach programu wieloletniego "Senior+" na rok 2018. Termin ich składania upływa 20 marca br. Program "Senior+" adresowany jest do nieaktywnych zawodowo osób w wieku powyżej 60 lat.

Zgłoszenie w postaci papierowej osoby zainteresowane zobligowane są przesłać listem poleconym do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego z dopiskiem "Konkurs Senior+ edycja 2018" do 20 marca br. (decyduje data wpływu zgłoszenia do urzędu). Ofertę należy wysłać na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta urzędu. Wyniki konkursu zostaną przedstawione nie później niż do 20 kwietnia br.

Reklama- Program wieloletni "Senior+" na lata 2015-2020 adresowany jest do nieaktywnych zawodowo osób w wieku 60+. W ramach programu jednostki samorządu terytorialnego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego mogą ubiegać się o uzyskanie środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe wsparcie finansowe na utworzenie (przebudowę lub remont) i wyposażenie placówki (moduł 1) oraz zapewnienie funkcjonowania już istniejących placówek (moduł 2). Przed upływem terminu składania ofert, Departament Polityki Senioralnej udziela informacji dotyczących programu w poniedziałki, środy i piątki, w godz. 9.00-12.00, pod numerem telefonu: (22) 661-18-47 - informuje WUM w Warszawie.
Wyświetleń: 1156 komentarze: -
10:46, 10.03.2018r. Drukuj