środa, 12 grudnia 2018 r., imieniny Aleksandra, Adelajdy, Dagmary

Renault

Aktualności

"Kurier Mazowiecki": nowy przewoźnik PKS i wsparcie MZK do realizacji kursów podmiejskich? (wideo)

Fot. kadr "Kurier Mazowiecki"Firma Mobilis tylko do czerwca tego roku będzie realizował kursy podmiejskie ostrołęckiego PKS. Jak zapowiada samorząd Ostrołęki, trwają obecnie rozmowy dotyczące likwidowanej firmy a także nowego inwestora. O sprawie informował "Kurier Mazowiecki".

Uruchomieniem kursów zainteresowane są inne firmy oraz mniejsi przewoźnicy. Swoje wsparcie zapewnia też samorząd miasta, udostępniając wiaty przystankowe MZK oraz włączając się w ewentualną modernizację dworca.

Reklama - Był u mnie przedstawiciel bardzo poważnej, polskiej firmy, która, jak sądzę, będzie zainteresowana by wejść w to miejsce. Są też mniejsi przewoźnicy lokalni - mówił dla "Kuriera Mazowieckiego" prezydent Janusz Kotowski.

Być może część kursów przejmie Miejski Zakład Komunikacji. Prezes spółki MZK - Ryszard Chrostowski - zapewnia, że firma jest w stanie podjęć się tego zadania. Samorząd miasta prowadzi też rozmowy z kurią łomżyńską, bowiem to na terenie kościoła leży dworzec PKS przy ul. Bogusławskiego.

Więcej na ten temat:
- "Kurier Mazowiecki"
- PKS w Ostrołęce w likwidacji
- Czy miasto wiedziało już wcześniej o likwidacji PKS?

Wyświetleń: 11231 komentarze: 39 Wrzuć na Facebooka 11.03.2018, 10:18r. Drukuj




Powrót


Rebeliant Remek @ 10:36, 11.03.2018

IP: 188.146...101

Od razu wiedziałem, że będą zainteresowani by wejść w niszę po Mobilisie. Tylko jak zwykle problem ruiny zwanej dworcem dopiero rozwiązywany jest teraz zamiast naście lat temu bo możliwe, że Mobilis by został. Nagle sprawa jest prosta. Torba, co łaska i wszystko mozna.😀

tępiciel lemingów @ 10:43, 11.03.2018

IP: 178.213...239

Tak, rząd zamiast rozwiązać problem ruiny zwanej dworcem to wolał pozbyć się problemu. Myślę, że dla samorządów sprawa jest prosta, poradzą sobie lepiej niż rząd, bo są bliżej ludzi. Rządowi chodziło tylko o kasę, a nie pomoc regionowi, teraz mamy radzić sobie sami za swoje.

12 @ 10:47, 11.03.2018

IP: 31.41...51

A ja popieram likwidację kursów PKS. Skoro tak dbamy o środowisko, to absolutnie niedopuszczalne jest zezwolenie na kierowanie pojazdami takimi jak dysponuje PKS. Spaliny, warkot silników, brud w środku to symbol naszego przewoźnika. Skoro mamy ograniczyć spaliny, zacznijmy od autobusów. Poza tym może wreszcie WOS-ów będzie mniej. Nie będzie przewoźnika - część ograniczy swoje wyjazdy do O-ki. Dzięki temu zyska tylko sklep w małych miejscowościach - czyli popieramy lokalny handel. Może wtedy dzieci z okolicznych miejscowości nie będą zabierały miejsca naszym dzieciom w szkołach i przedszkolach. Może dzięki temu wielu mieszkańców O-ki znajdzie w mieście pracę, Póki co okoliczne sypialnie skutecznie zapełniają etaty w mieście - od urzędów, przez zakłady pracy, po oświatę.

Anna Kilmann @ 10:48, 11.03.2018

IP: 94.254...70

Nie będzie żadnej modernizacji dworca a wszystkie budy przy placu dworcowym będą zlikwidowane i powstanie galeria.

Sgddgh @ 10:59, 11.03.2018

IP: 176.109...243

Nie płacić klechom za ten dworzec omg... Lepiej mieć swoje miejsce niż dzierżawić nadal...

noo @ 11:00, 11.03.2018

IP: 178.42...205

cala polska wie o Ostrolece a my nic a....m

Rebeliant Remek @ 11:08, 11.03.2018

IP: 188.146...101

Jasne tępy durniu. Pewnie Tusk miał przyjechać i negocjować w sprawie księżego pola i psiej budy zwanej dworcem, gdy ratusz co dzień wchodzi czarnym w dude bez mydła.

olo @ 11:08, 11.03.2018

IP: 2a01:110f...5d6d

Platforma UBywatelska do spolki z Izraelczykami zlikwidowala w Ostrolece PKS...
No i kto na was teraz zaglosuje..? laughing

Wacus @ 11:13, 11.03.2018

IP: 109.243...13

Lokalnym się opłaca bo nie płacą 13, urlopów, zusu. Socjal równy 0. Tragedia

brexit @ 11:36, 11.03.2018

IP: 82.28...1

"Swoje wsparcie zapewnia też samorząd miasta, udostępniając wiaty przystankowe MZK oraz włączając się w ewentualną modernizację dworca."

Tego się można było obawiać.Panie Kotowski.Pan ma reprezentować interesy mieszkańców , a nie kleru katolickiego.W interesie mieszkańców nie leży płacenie horrendalnych czynszów parafii Św,Antoniego czy jak tam się ona nazywa.
Nie wiem do kogo należą grunty przylegajace do ul.Witosa.Jeżeli do miasta , albo MZK to tam należy dworzec ulokować.

12 @ 11:51, 11.03.2018

IP: 31.41...51

Do 12 - troszkę kultury, przydałaby się spokojna dyskusja a nie stek obraźliwych słów. A WOS-y jeść mi nie dają. Oni przecież nie są rolnikami. A gospodarstwo? Już dawno zapomnieli co to jest. Ziemię sprzedali i w mieście w fabrykach pracują. A karaluchy to ty sam jesz.

dana @ 11:52, 11.03.2018

IP: 37.201...31

Do Rebeliant Remek: a co ty sobie gościu wyobrażasz, że z moich lokalnych podatków miałabym żydom dworzec nowoczesny wybudować o toby się cieszyli i w kułak śmieli z polskiej głupoty jak nie znasz mentalności żyda to się nie produkuj, żyd nastawiony jest na zysk, wycisnął PKS Ostrołęka tudzież inne gojowskie dworce, a jak już nic nie zostało z tej cytryny to po prost zostawił i co im głupie goje zrobicie, co ich to obchodzi , że zniszczyli nam PKS ważne , że gówno za niego zapłacili, a zwrócili sobie z nawiązku, a co ich to obchodzi, że taki goi z Ostrołęki nie ma czym dojechać, dla żyda liczy się zysk. Jak nie wiesz to ci przypomnę kto w Polsce rządzi, w Polsce rządzi żyd, a ty goju masz gówno do gadania, tak się robi w bambuko głupich goi co myślą, że żyd zrobi im dobrze ha,ha,ha.

wos @ 12:36, 11.03.2018

IP: 94.254...126

do 12 wiesz nam lepszy pomysł zamknijcie dwa mosty postawcie sobie mur dookoła OSTROŁĘKI i żyjcie sobie sami samolubie ciekawe jak długo wytrzymasz my wosy damy sobie rady a ty co bedziesz jadł pewnie krawężniki i asfalt a od dzieci to wara samolubie mieszkaj sobie w tym blokowisku

Wkurzony @ 12:41, 11.03.2018

IP: 37.47...242

JAK MZK PRZEJMIE PKS TO Z GORY BEDZIE WADOMO JAK BEDA JEZDZIC AUTOBUSY,NAJPIERW BEDA JECHALY WSZYSTKIE JEDEN ZA DRUGIM JAK SWINIAKI ZA MACIORA A POZNIEJ 1,5 GODZINY PRZERWY,CZYLI TAK JAK JEST W MZK,MAM NADZIEJE ,ZE KOTOWSKI I CHROSTOWSKI BEDA SIEDZIEC W WIEZIENIU ZA TO,A JAK KTOS NIE WIERZY TO NIECH SIE PRZEJEDZIE ZE STACJI DO WOJCIECHOWIC I Z POWROTEM,BEDZIE MIAL NERWICE angry

tępiciel lemingów @ 12:59, 11.03.2018

IP: 178.213...239

Wkurzony, co za bzdury piszesz. Miałem okazję parę dni skorzystać z MZK jadąc do pracy na różnych liniach i to nie prawda, że jeżdżą jeden za drugim. Dużo ludzi jeździło ze mną.

do tępiciel lemingów @ @ 13:29, 11.03.2018

IP: 83.28...113

Po co powielasz kłamstwa i propagandę. Widać, że nie jesteś użytkownikiem MZK. Autobusów jak na lekarstwo, i tak zaplanowane, aby zniechęcić użytkowników. Lepiej było jak były płatne, bo teraz wiele osób przesiadło się do samochodów.

tępiciel lemingów @ 13:31, 11.03.2018

IP: 178.213...239

do tępiciel lemingów @ , no chyba mi się udało dobrze trafić, bo nie mam powodów, by na MZK narzekać.

Wrcfan do 12 @ 13:32, 11.03.2018

IP: 185.54...83

Jakbys mial troche oleju w glowie to bys wiedzial ze taki autobus zanieczysci mniej srodowisko niz 10 samochodow ktorymi to teraz beda musialy "WOSY" dojechac

12 @ 13:32, 11.03.2018

IP: 31.0...196

Nie mieszkam w blokowisku. Mam dom🏡 a przy nim ogródek. Nie umrę z głodu. Wy WOS-y dacie radę? Wątpię. Skąd weżmiecie pieniądze skoro wszyscy pracujecie w Ostrołęce? Po raz kolejny proszę o kulturę wypowiedzi. To nie boli. Dlaczego Wasze dzieci mam zostawić? Za chwilę rozpoczyna się rekrutacja do przedszkoli i szkół. Znowu nasze dzieci się nie dostaną bo przyjmą Wasze. Tylko dlatego że fikcyjnie meldujecie je w mieście u znajomych i rodziny.

Do Wacław @ 13:34, 11.03.2018

IP: 31.0...196

Nic nie jest w stanie bardziej zanieczyscic powietrza niż PKS i samochody z pobliskiej sypialni.

do tępiciel lemingów @ @ 13:41, 11.03.2018

IP: 83.28...113

A z jakiej linii korzystałeś mądralo? Bo dojechać z Wojciechowic na Stację czasami graniczy z cudem

O @ 13:51, 11.03.2018

IP: 95.160...234

Jak to jest , że autobus na 50 osób wiezie tylko mnie. Gdzie jest rachunek ekonomiczny, kto do tego dopłaca?

Rebeliant Remek @ 13:51, 11.03.2018

IP: 188.146...101

Dana. Stek bzdur. Jakim żydom? Skoro można teraz dogadać się z innymi żydami i z klerem i jest ok. bo stawiamy dworzec dla mieszkańców niezależnie od przewoźnika, który powinien płacić myto miastu, a nie klerowi.

Wkurzony @ 14:31, 11.03.2018

IP: 37.47...242

CHCIALBYM ZEBY URZEDNICY MIEJSCY NA CZELE Z KOTOWSKIM I PREZESEM MZK POJEZDZILI TROCHE AUTOBUSAMI MZK OD JEDNEJ PETLI DO DRUGIEJ A POTEM CHCIALBYM ZOBACZYC ICH MINY PO TAKIEJ PRZEJAZDZCE,NA WLASNEJ SKORZE MUSZA POCZUC JAKIM G....WNEM JEST MZK

Do 12@ @ 15:11, 11.03.2018

IP: 83.28...96

Wielki panie z miasta czy ty widzisz coś poza swoim czubkiem nosa . Przeciesz wszyscy mają prawo bycia i życia tam gdzie chcą a nie tam gdzie ty sobie myślisz . Co do kultury osobistej to nie masz jej chyba wcale . Byś wstydził się wypisywać takie bzdury .

12 @ 15:25, 11.03.2018

IP: 31.41...51

Szanowny Panie. Które z moich stwierdzeń jest niegrzeczne? Nie przeklinam i nie obrażam PRZECIEŻ . smilenikogo

brexit @ 17:52, 11.03.2018

IP: 82.28...1

dana @ 11:52, 11.03.2018

Dana ,
Uważaj na to co piszesz.Wiesz ,że w Polsce Polacy są obywatelami drugiej kategorii.
Na razie tylko usiłują nas zastraszyć.Wystarczy byle g... powiedzieć , a już sypią się oskarżenia o antysemityzm.Tej pałki używają bo brak rzeczowych argumentów , boją się prawdy i celem takiego oskarżenia jest zmuszenie Cię , do obrony.Musisz udowadniać ,że nie jesteś wielbłądem.Póki co wszystkich nas nie zamkną , jeszcze nie teraz.
Państwa , które toporna PiSowska propaganda wciska nam jako naszych ukochanych sojuszników rozpoczęły wobec Polski działania , które są wykonuje się wobec wrogów.
USA jest w trakcie uchwalania ustaw , które dadzą amerykańskiej administracji pretekst do wywierania na Polskę , ale nie tylko na Polskę nacisków w celu bezprawnego wymuszenia zaspokojenia przez Polskę zupełnie bezprawnych i bezczelnych żydowskich roszczeń..Na Polsce usiłuje się wymóc wprowadzenie prawa , które nada bezprawnym żądaniom żydowskim pozory legalności.
Gdy PiS sie ugnie to będzie to najbardziej haniebna zdrada w historii Polski.
To co teraz kombinują to zneutralizowanie łapskami szabesgojów ruchów narodowych.
Nie wiem co musi się stać ,żeby Polacy zrozumieli ,że stoimy na krawędzi katastrofy.

12 @ 18:39, 11.03.2018

IP: 31.41...51

Nie rozumiem Was. Darmowa komunikacja jest czymś złym? Płaciliście za bilety było źle, bo drogo. Teraz źle bo rozkład nie pasuje. Przecież niewiele się zmieniło. Autobusy wcześniej też nie jeździły często, zwykle jeden po drugim a potem długo nic. Teraz jest podobnie tyle że za darmo.

Papik @ 20:16, 11.03.2018

IP: 94.42...219

"Skoro mamy ograniczyć spaliny, zacznijmy od autobusów."

I w miejsce jednego autobusu wyjedzie 10 osobówek"

"Poza tym może wreszcie WOS-ów będzie mniej."

A co ci przeszkadzają przyjezdni? Są takimi samymi ludźmi jak ja czy ty.

"Może wtedy dzieci z okolicznych miejscowości nie będą zabierały miejsca naszym dzieciom w szkołach i przedszkolach."

To w szkołach i przedszkolach brakuje miejsc?
W Ostrołęce są szkoły, których nie ma w małych miejscowościach, i nie będzie bo nie opłaca się tworzyć szkoły dla kilku uczniów.

"Miałem okazję parę dni skorzystać z MZK jadąc do pracy na różnych liniach i to nie prawda, że jeżdżą jeden za drugim."

Z Wojciechowic po południu jest 15.20, 15.22 i 15.25, a potem bodajże 16.05.
Co ciekawe pobliskie gimnazjum kończy zajęcia o 15.20, więc dzieci muszą czekać ponad pół godziny na autobus.

"Darmowa komunikacja jest czymś złym?"

W ostrołęckim wydaniu - tak.

"Płaciliście za bilety było źle, bo drogo."

Nigdy nie narzekałem, że bilety komunikacji miejskiej są drogie.
I nie znam osoby, która by na nie narzekała.

"Teraz źle bo rozkład nie pasuje. Przecież niewiele się zmieniło."

Jak niewiele zmieniło, skoro zostały wprowadzone nowe linie o zupełnie innym przebiegu niż dotychczasowe?

Autobus łączący Wojciechowice z osiedlem Centrum (linia nr 15) jest o 15.00.
I potem nie ma już żadnego.
Jak więc mają wrócić osoby pracujące bądź uczące się w Wojciechowicach?
Muszą jechać do dworca PKS, a potem łapać przesiadkę.
To ja już wolę zapłacić i mieć stary rozkład.
W efekcie łatwiej jest wrócić pieszo, ale czy to na tym ma polegać reforma MZK, że ludzi się zniechęca do korzystania z komunikacji?


***OBECNY ROZKŁAD JEST DO BANI***

Strefa Cienia @ 21:30, 11.03.2018

IP: 185.13...204

- Gdzie byłeś tak długo?
- W komisariacie. Zatrzymali mnie, za wolno jechałem.
- Od kiedy to zatrzymują za wolną jazdę?
- Radiowóz mnie dogonił...

wp @ 05:27, 12.03.2018

IP: 78.88...174

Dworzec PKS trzeba usytuować w nowym miejscu.Dość płacenia z budżetu samorządu urzędnikom Watykanu za ostrołęckie grunty.Dzięki naszym pieniądzom obrastają w tłuszcz i pychę.

tępiciel lemingów @ 05:32, 12.03.2018

IP: 178.213...239

wp, przecież to grunty parafii, to taki sam właściciel jak każdy.

Bzdury piszesz, że z budżetu samorządu płaci się za dzierżawę.

brexit @ 06:10, 12.03.2018

IP: 82.28...1

"tępiciel lemingów @ 05:32, 12.03.2018
IP: *.*.137.239

wp, przecież to grunty parafii, to taki sam właściciel jak każdy.

Bzdury piszesz, że z budżetu samorządu płaci się za dzierżawę."

Parafia w porównaniu do innych właścicieli jest w pozycji uprzywilejowanej.
Kler , parafie nie płacą podatków.I jest to skutek podpisania Konkordatu.
Ta umowa z Watykanem jest niekorzystan dla Polski , zawarto ją na nierówpoprawnych warunkach i konieczne jest jej wypowiedzenie.

Na razie jeszcze miasto nie płaci parafii za dzierżawę.Ale gdy miasto zdecyduje się na przejęcie , lub stworzenie spółki realizującej usługi przewozowe , gdy dworzec zostanie tam gdzie jest to miasto będzie parafii płaciło.

Ciekawy @ 07:55, 12.03.2018

IP: 5.172...204

Może mi ktoś powiedieć - Ile się płaciło Kościołowi za użytkowanie terenu Dworca PKS ?

Obywatel gorszego sortu @ 08:53, 12.03.2018

IP: 83.13...18

Ciekawy @ 07:55, 12.03.2018IP: *.*.234.204

Powiem tak, dużo

Pato @ 11:13, 12.03.2018

IP: 188.146...226

Nie wiem na ile pewne ale kiedyś ktoś z Pksu mówił że 50 tysia sobie przytula pleban za dzierżawę

iwo @ 16:22, 12.03.2018

IP: 37.248...125

PKS płacił do klasztoru za tylko i wyłącznie dzierżawę gruntu pod dworcem autobusowym 50 tys. zł. miesięcznie. Cała infrastruktura (jaka by nie była) została zbudowana przez PKS i jest własnością PKS-u. Dlatego, że dzierżawa wynosiła ile wynosiła i nie było możliwości żeby cokolwiek zmienić, PKS nie modernizował dworca bo byłby chyba głupi żeby to robić. Kto miałaby ładować pieniądze w budynek i całą resztę nie nie swoim gruncie za którego żądania dzierżawne zwiększały się corocznie.

Pracownik @ 10:05, 14.03.2018

IP: 91.229...26

Przecież to za PO sprzedano PKS spółce Mobilis czyli żydom. Pamietam jak misto chciało przejąc PKS ale prezesi nie chcieli sie zgodzić ponieważ otrzymali sowite premie i profity od kierownictwa Mobilis a teraz co... gawno. Prezesi sie zawineli spólka ogłosiła upadłość tyle taboru co lepszego pochłoneła a dziadostwo można licytować cała prawda o tej firmie. Kto rozliczy ten przekręt na pewno nie CBA ani też ABW...

Joszi @ 12:35, 16.03.2018

IP: 188.146...111

Ostroleka to koniec świata 😂 niema mostu PKS zlikwidowany to czym pojadą po jajka na wieś? 😀