piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Sieć Media Markt tłumaczy brak telewizora w promocyjnej cenie

Mamy odpowiedź przedstawiciela sieci Media Markt na zarzuty jednego z klientów, któremu odmówiono sprzedaży promocyjnego towaru bez wykupienia drogiego ubezpieczenia. Rzecznik marki tłumaczy, że zaszło nieporozumienie, a decyzje o dodatkowej gwarancji zawsze podejmują klienci.

O incydencie z udziałem jednego z naszych czytelników, pisaliśmy w artykule: Chciał kupić w Media Markt telewizor za 9 tys. zł. Powiedzieli, że nie mają.

ReklamaKlient sklepu tłumaczył, że odmówiono mu sprzedaży telewizora w promocyjnej cenie, bo nie zgodził się na wykupienie dodatkowej gwarancji, która wynosiła aż 900 zł.

Przedstawiciel sieci nieco inaczej widzi tę sprawę, tłumacząc, że klientowi nie odmówiono sprzedaży, tylko doszło do niefortunnego zbiegu okoliczności.

- Informujemy, że decyzję o zakupie dodatkowej gwarancji podejmują klienci. Zasada ta obowiązuje również w przypadku towarów w cenach promocyjnych i nie jest prawdą, że klientowi odmówiono sprzedaży telewizora bez dodatkowej gwarancji. Opisana sytuacja wydarzyła się w wyniku niefortunnego zbiegu okoliczności oraz zmiany decyzji klienta w trakcie procedowania transakcji. Klient zgłaszający reklamację początkowo zdecydował się na zakup telewizora z gwarancją i odebrał od sprzedawcy formularz zlecenia, z którym udał się do punktu kredytowego. W tym samym czasie decyzję o zakupie tego samego modelu telewizora podjął inny klient. Ponieważ na stanie sklepu były dwa telewizory, sprzedawca sprzedał jeden egzemplarz nie uwzględniając faktu, że drugi z telewizorów był rozpakowany i znajdował się na ekspozycji (otwarcie sklepu nastąpiło 7 marca, więc telewizor stał na ekspozycji 3 dni). Tymczasem pierwszy klient po powrocie z punktu kredytowego zmienił zdanie, rezygnując z gwarancji. Sprzedawca nie odmówił sprzedaży telewizora bez gwarancji, tylko poinformował, że w tym momencie dostępny jest już tylko telewizor z ekspozycji, ale może sprowadzić fabrycznie zapakowany telewizor specjalnie dla tego klienta. Klient nie zgodził się na taką opcję. Również dyrektor marketu przeprosił telefonicznie klienta za zaistniałą sytuację, podtrzymując ofertę sprowadzenia zapakowanego telewizora - tłumaczy Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Markt Saturn Polska.

Wyświetleń: 11835 komentarze: -
14:06, 21.03.2018r. Drukuj