O nagrodach dla urzędników miejskich wciąż niewiele wiemy
Prezydent miasta odpowiedział na interpelację radnego Łukasza Kulika, który dopytywał o zasady wynagradzania urzędników w miejskim ratuszu. Włodarz co prawda omówił zasady przyznawania nagród, ale listy osób i kwot, o które wnioskował radny, nie udostępnił.
Jak informuje prezydent, zasady wynagradzania pracowników zatrudnionych w urzędzie określa rozporządzenie Rady Ministrów oraz regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Ostrołęki. On sam, jak przyznaje, od roku 2006 nie otrzymał żadnej nagrody.
Reklama- Prezydent miasta od roku 2006 nie otrzymał żadnej nagrody czy premii, rada miasta ustaliła wynagrodzenie prezydenta i nigdy w tym czasie nie przyznano prezydentowi żadnej nagrody. Gdy chodzi o pracowników urzędu miasta, już w kadencjach moich poprzedników ustalono z organizacją związkową w urzędzie, że podstawowe nagrody są przyznawane dwa razy w roku - w maju i grudniu - pisze prezydent Kotowski.
Prezydent nie wyszczególnił kto i w jakiej wysokości otrzymał nagrody czy premie. Określił jedynie, według jakich zasad ogólnych takie dodatki są przydzielane.
- Nagrody mogą otrzymać wszyscy pracownicy z wyłączeniem prezydenta miasta. Przyznanie nagród ma charakter regulaminowy, uzgodniony z zakładową organizacją związkową. Wysokość przyznawanych nagród jest uzależniona m.in. od osiągnięć w pracy zawodowej, zaangażowania i indywidualnego wkładu w realizację zadań urzędu miasta, czy realizację dodatkowych obowiązków - dodaje prezydent.
ReklamaRadny może jednak liczyć na to, że wnioskowane przez niego stawki nagród będą mu udostępnione w Wydziale Organizacji i Obsługi Rady Miasta. Jednak, mając na uwadze ochronę danych osobowych i dóbr osobistych pracowników, radny nie będzie miał możliwości wykonania fotokopii dokumentacji płacowej, obejmującej wypłaty nagród.
Więcej na ten temat:
Ile na premie i nagrody dla urzędników ostrołęckiego ratusza?
Wyświetleń: 4372 |
komentarze: - |
|
12:35, 03.04.2018r. |
|