piątek, 19 października 2018 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

Aktualności

Chirurdzy porozumieli się z dyrekcją ostrołęckiego szpitala

Chirurdzy, którzy złożyli pod koniec kwietnia br. wypowiedzenia, ponownie wrócą do pracy w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce. Jak poinformował nas wicedyrektor Włodzimierz Kucharski oddział będzie pracował normalnie od 1 czerwca br.

Powodem rezygnacji chirurgów z pracy w ostrołęckim szpitalu były zarobki i organizacja pracy. Do szpitala przyjmowani byli pacjenci wyłącznie w sytuacji zagrożenia życia, pozostałych zaś odsyłano do najbliższych placówek medycznych, m.in. w Ostrowi Mazowieckiej i Łomży.

ReklamaDziś po raz kolejny podjęto próbę porozumienia z lekarzami. W spotkaniu uczestniczyli też przedstawiciele wojewody i urzędu marszałkowskiego. Rozmowa przyniosła zamierzony skutek. Lekarze wrócą do pracy, ale już z większą pensją.

- Zwiększyliśmy stawki wynagrodzeń. Wszyscy lekarze przechodzą na umowy cywilno-prawne oprócz jednej osoby ze względów zdrowotnych. Jest to czasowe porozumienie, do końca września - powiedział Włodzimierz Kucharski, wicedyrektor ostrołęckiego szpitala.

Zmieni się też organizacja pracy oddziału chirurgicznego.

Reklama - Jeśli chodzi o organizację pracy, to będziemy powoli ją zmieniać, ale przede wszystkim wymaga to obecności nowego dyrektora. Zmiana organizacji wiąże się też z konsekwencjami finansowymi, bo nie dotyczy ona funkcjonowania tylko oddziału chirurgicznego, ale całego szpitala. Wymaga dostosowania do pracy innych oddziałów - wyjaśnił wicedyrektor ostrołęckiego szpitala.

Oddział będzie funkcjonował normalnie od 1 czerwca. Natomiast osobom, którym odwołano zabiegi, zostaną wyznaczane nowe terminy. W tej chwili przyjmowani są pacjenci tylko z ostrymi schorzeniami.

Więcej na ten temat:
Trudna sytuacja w szpitalu. Dyrekcja wstrzymuje przyjęcia na oddział chirurgii

Wyświetleń: 10796 komentarze: 58 Wrzuć na Facebooka 17.05.2018, 15:25r. Drukuj




Powrót


Nie zgadzam sie @ 15:42, 17.05.2018

IP: 188.146...89

I teraz lekarze z kazdegonaklejkami ooddziału tak zrobią i osiagna swój cel. A biedne pielęgniarki zostaną z 2 tysiącami, a i tak robią za lekarza pół roboty!!!!!!!!!

..... @ 15:47, 17.05.2018

IP: 94.254...137

Same mowily tvnowi ze sa warci kazdych pieniedzy lekarze wiec niech teraz nie placza tylko kolezance podziekuja wazne ze kredyty beda mialy jak splacac zostajac na oddziale i niech sie ciesza pielegniareczki

Walczcie ludzie o swoje @ 15:50, 17.05.2018

IP: 188.146...6

I teraz , powinna wczać batalię o swoje reszta personelu .
Pielęgniarki , pracownicy niższych szczebli , dział techniczny i zakład żywienia , bo ci ludzie odwalają tak samo kawał dobrej roboty !.
Tak samo są potrzebni w szpitalu.
A nie mają najniższej krajowej .
Powodzenia .

Pani doktur położna @ 15:54, 17.05.2018

IP: 176.109...219

Wzrostowi zarobków w służbie zdrowia mówimy stanowcze TAK!!!!

Aa @ 15:54, 17.05.2018

IP: 94.254...101

W łomzy pielegniarki dostaly podwyzke a u nas beda zarabiac jak sprzataczki... A odpowiedzialnosc troche sie rozni

Doktor @ 16:06, 17.05.2018

IP: 94.254...78

Nikt w szpitalu nie zarabia najniższej krajowej. No nie żartujcie jak można pracować za najniższą krajową?... no chyba że złodziej albo nieudacznik życiowy.
Nam lekarzom należą się podwyżki.

Teresa @ 16:22, 17.05.2018

IP: 2a00:f41...3d4a

To biały personel (lekarze) zarabia dla szpitala, reszta to tylko (czasem zbędny) dodatek

pfff @ 16:30, 17.05.2018

IP: 83.17...226

Lekarze. Przysięgali pomagać. a za kasę chcieli zostawić ludzi na pastwę losu. Omijajcie tych lekarzy nie są z powołania. mogli inaczej wywalczyć podwyżki

Ja @ 16:43, 17.05.2018

IP: 194.50...252

A i te śmieszne przepustki na bramie towarowej nie wiem po co to i dla kogo potrzebne a samochody jak stały na dziedzińcu szpitala tak stoją :/

.... @ 17:01, 17.05.2018

IP: 94.254...110

Sprzataczki prawde mowiac same winne ze niewalcza o swoje niech nie sprzataja i nie zanosza fartuchow do pralni lekarzom i pielegniarkom bo dla nich sa nikim za najniza krajowa

Arek2 @ 17:08, 17.05.2018

IP: 94.254...50

Połowa pracowników szpitala pracuje za najniższą krajową! Ktoś o nich pomyśli? NIE.

!!!! Trzeba walczyć o swoje. !!!! @ 17:11, 17.05.2018

IP: 37.248...98

Co prawda nie ma co im zazdrościć bo jeśli ktoś ma ochotę tyle zarabiać proszę pokończyć studia i wziąć odpowiedzialność i wtedy się madrzyc. Dla mnie mają jaja bo dali wypowiedzenia i swoje wywalczyli.

Dziwi mnie narzekanie reszty personelu gdzie też ludzie po studiach zarabiają najniższa krajowa. I siedzą i narzekają że jest im ciężko. Proszę wziąć przykład z lekarzy. Oni mieli do stracenia kilkanaście tysięcy złotych na miesiąc wy natomiast 1600zl. Jeśli zrobić wypowiedzenia w kilka osób z danego działu . Uwierzcie że szybko znajdą się podwyżki również dla was. Odwagi. Trzeba walczyć o godne życie !!!

do pfff @ 17:38, 17.05.2018

IP: 83.17...49

tylko za powołanie nikt chleba nie kupi. a z pracy każdy ma prawo zrezygnować

@ @ 17:43, 17.05.2018

IP: 94.254...87

Co się z nami ludźmi dzieje tylko kasa kasa i jeszcze raz kasa. Może warto zatrzymać się na chwilę. Ja już to zrobiłam i jest super.

do @@ @ 17:55, 17.05.2018

IP: 37.47...154

Też prawda, niech jedzą powietrze.

marek @ 17:57, 17.05.2018

IP: 83.28...216

pomyśleli iż do angli wypasionego domu nie da rady wziąć kochanki tez nie kanapy na noc i dzień tam nie ma! tam za kobiete trzeba placic zona tez ma inne prawa, na nasze zarabia się dużo, lecz jest się niewolnikiem takie zycie za duza kase na zachodzie i w Ameryce... nie wracajcie jedzie tam

tępiciel lemingów @ 18:10, 17.05.2018

IP: 194.126...230

Ale o co Wam chodzi? Weźcie zostańcie lekarzami.

pfff
"Lekarze. Przysięgali pomagać. a za kasę chcieli zostawić ludzi na pastwę losu. Omijajcie tych lekarzy nie są z powołania. mogli inaczej wywalczyć podwyżki"

Płacą podatki, więc dlaczego mają pracować tylko z powołania?

@,
"Co się z nami ludźmi dzieje tylko kasa kasa i jeszcze raz kasa. Może warto zatrzymać się na chwilę. Ja już to zrobiłam i jest super."

Ja też tego nie rozumiem, co ludziom szkodzi, że ktoś zarabia? Weź i Ty człowieku tak samo pracuj i tak samo zarabiaj. Skalpel w rękę i kasa jest. Może warto się powstrzymać od zazdrości?

marek, zostań lekarzem i bierz kochanki do domu w Anglii.

Dziękuję zarządzających szpitalem za szybką reakcję:

"W spotkaniu uczestniczyli też przedstawiciele wojewody i urzędu marszałkowskiego. Rozmowa przyniosła zamierzony skutek. Lekarze wrócą do pracy, ale już z większą pensją. "

stalker malina @ 18:58, 17.05.2018

IP: 37.47...239

jak można pracować za 1600zł!!!??? Prawo je... żydowscy PISiory dobra zmiana

brexit @ 19:14, 17.05.2018

IP: 82.28...1

Nie wiem ile dostali podwyżki, ale podejrzewam ,że za mało.Problem rozwiązano doraźnie, więc tak naprawdę nie rozwiązano go w ogóle.Że tak się wyrażę jest to leczenie objawowe.
To naprawdę ciężki i wymagający zawód.Nie dość ,że trzeba mieć wiedzę to i predyspozycje charakteriologiczne.Szkoda tylko ,że pozostałe grupy zawodowe ze szpitala pominięto.
Jak zarobki personelu medycznego nie wzrosną to za kilka, kilkanaście lat nie będzie Was miał kto leczyć.
Można się obrażać na rzeczywistość , tylko potem będzie Was czekać bolesne przebudzenie z ręką w nocniku.
Najgorsze jest to ,że politycy dopiero wtedy coś robią gdy sytuacja staje się krytyczna, a w tym wypadku niestety ulegli szantażowi.Choć w tym sporze jestem po stronie personelu medycznego , to jednak nie tak powinno się takie sprawy załatwiać.Ale skoro politycy innego języka nie rozumieją, a właściwie to robią coś gdy wszystko się wali to odrębna sprawa.

Arek2 @ 19:20, 17.05.2018

IP: 94.254...50

Podomno dostali 16 tys zł podstawy tylko nie wiadomo czy brutto czy netto.

olo @ 20:17, 17.05.2018

IP: 2a01:110f...a97c

Tylko platne studia medyczne.Tak jest wszedzie,i powinno byc u nas!!! angry
Jak wyksztalca sie za swoje,droga wolna,moga jechac gdzie chca.

mhm @ 20:24, 17.05.2018

IP: 185.240...152

pytanie moze nie na temat ale czy duzy rynek bedzie w tę niedzielę ?

brexit @ 20:40, 17.05.2018

IP: 82.28...1

olo @ 20:17, 17.05.2018
IP: *.*.*.*.*.95cf.2b2b.a97c

"Tylko platne studia medyczne.Tak jest wszedzie,i powinno byc u nas!!! "

To droga donikąd.Tak naprawdę problemem nie jest to, że lekarze zarabiają dużo , tylko to ,że reszta mało.
Płatne tylko studia medyczne są niekonstytucyjne.Dyskryminuje się grupę społeczną.Dlaczego tylko lekarze mają płacić ? A strażacy ? Inżynierowie ?
To po pierwsze.Po drugie.Zamykasz w ten sposób drogę do zawodu osobom uzdolnionym , ale niezamożnym.Społeczeństwa nie stać na marnowanie ludzkich talentów.Tak samo jak nie stać na kształcenie osób , które potem wyjeżdżają.

Qwerty @ 21:20, 17.05.2018

IP: 176.109...197

Tylko płatne studia medyczne!
Nie zgadzam się na to, żeby za nasze (moje), bardzo duże pieniądze, ktoś się wykształcił i potem wyjeżdżał płacić podatki do innego kraju lub stawiał nienormalne warunki pracując w Polsce. Nieprawdą jest, że płatne studia dyskryminują zdolnych ale biednych studentów. Może być system umożliwiający wzięcie pożyczki na wykształcenie się i potem można spokojnie spłacać. Tak jest w normalnych krajach. Wykształcisz się za swoje to potem droga wolna. Nie pasuje w Polsce to wyjeżdżasz.
U nas niestety każdy lekarz za ok. pół miliona złotych zdobywa wykształcenie i od samego początku swej kariery tylko stawia wymagania i szantażuje społeczeństwo.
Zwróćcie uwagę, że im nigdy dosyć. Chcą być zawsze pępkiem świata. Mają jak na nasze warunki nieprzyzwoicie wysokie pensje, ale to im nie przeszkadza, żeby żądać coraz więcej.
Przy tym charakteryzują się niebywałą obłudą. Swoje finansowe żądze zawsze zasłaniają walką o "dobro pacjenta". Czy jeszcze ktoś normalny wierzy, że lekarze martwią się o jakichś pacjentów? Że walczą o jakieś ich dobro?
Każdy normalny człowiek wie, że tej szczególnej kaście ludzi zawsze będzie za mało. Bo oni uważają się za kogoś lepszego niż pozostały motłoch.

tępiciel lemingów @ 21:35, 17.05.2018

IP: 194.126...230

Qwerty, jeśli płatne studia to wszystkie, bo nie tylko lekarze po studiach wyjeżdżają. Ciekawe o ile wzrosną zarobki ludzi po płatnych studiach?

Do AREK2 @ 21:38, 17.05.2018

IP: 31.0...97

Posłuchaj. Przykładem lekarzy. Jeśli sam nie wywalczysz. I nie zbierze się grupa ludzi. Którzy na raz zaniosa wypowiedzenia. Wtedy masz szansę na podwyżkę. A tak co dyrektor ma przyjść i zapytać Ciebie czy chcesz kilkaset zł podwyżki. Nie licz na to !!!

Albo walczysz o swoje albo dalej będziesz pracować za najniższą krajową.

tępiciel lemingów @ 21:55, 17.05.2018

IP: 194.126...230

Komu nie podoba się to, że dostali podwyżki, to mam rozwiązanie:

nie dostaliby podwyżek, gdyby na ich miejsce było 10 innych.

90 @ 22:10, 17.05.2018

IP: 94.254...5

Ratownicy medyczni przy swoim proteście przyjnajmiej nie zostawili pacjentów. Pora w końcu docenić i ten zawód bo kto przyjedzie do nas lub do naszych rodzin w zagrożeniu życia? A ich zarobki są śmieszne, widać ile warte jest ludzkie życie.

Mobil3k @ 22:13, 17.05.2018

IP: 178.235...80

Wyedukowoali sie za nasze a teraz bodaj pacjenta zostawic na pastwe losu i to sa lekarze z powołania???, tak samo rezydeci ledwo rozpoczeli kariere a juz chcieli zarabiac by po 9tys...

H @ 22:34, 17.05.2018

IP: 2a00:f41...89b

Zwiększyliśmy stawki wynagrodzeń. Wszyscy lekarze przechodzą na umowy cywilno-prawne oprócz jednej osoby ze względów zdrowotnych. Jest to czasowe porozumienie, do końca września - powiedział Włodzimierz Kucharski, wicedyrektor ostrołęckiego szpitala.

KOLEŚ PRZYZNAŁ ŻE KONTRAKTY SĄ I WYŁĄCZNIE DLA HAJSU ALE JAK JESTEŚ CHORY TO LEPIEJ MIEĆ ETACIK. ZEZNANIA ROCZNE Z DOCHODÓW POWINNY BYĆ DLA LEKARZY.

brexit @ 22:36, 17.05.2018

IP: 82.28...1

Qwerty @ 21:20, 17.05.2018
IP: *.*.54.197

"Tylko płatne studia medyczne!"
Nie.To nie jest dobry pomysł.

"Nie zgadzam się na to, żeby za nasze (moje), bardzo duże pieniądze, ktoś się wykształcił i potem wyjeżdżał płacić podatki do innego kraju lub stawiał nienormalne warunki pracując w Polsce."

Nikt przy zdrowych zmysłach się na to nie zgodzi.A te warunki nie są nienormalne.
To większość zarabia za mało.

"Nieprawdą jest, że płatne studia dyskryminują zdolnych ale biednych studentów. Może być system umożliwiający wzięcie pożyczki na wykształcenie się i potem można spokojnie spłacać. Tak jest w normalnych krajach. Wykształcisz się za swoje to potem droga wolna. Nie pasuje w Polsce to wyjeżdżasz."

Ten system prowadzi donikąd.To nie czas i miejsce na tłumaczenie.Poczytaj sobie o skutkach działania tego systemu w USA.To samo jest w UK- szklana podłoga i szklany sufit.

"U nas niestety każdy lekarz za ok. pół miliona złotych zdobywa wykształcenie i od samego początku swej kariery tylko stawia wymagania i szantażuje społeczeństwo."

Tak masz po części rację.Etyka i moralność znacznej części środowiska to porażka.
Zaraz po prawnikach to najbardziej zdemoralizowana już nawet nie napiszę grupa społeczna tylko kasta.

"Zwróćcie uwagę, że im nigdy dosyć. Chcą być zawsze pępkiem świata. Mają jak na nasze warunki nieprzyzwoicie wysokie pensje, ale to im nie przeszkadza, żeby żądać coraz więcej.Przy tym charakteryzują się niebywałą obłudą. Swoje finansowe żądze zawsze zasłaniają walką o "dobro pacjenta". Czy jeszcze ktoś normalny wierzy, że lekarze martwią się o jakichś pacjentów? Że walczą o jakieś ich dobro?"

Masz dużo racji.Tylko co z tego?Tak niestety musi zostać.Nie ma chwilowo innego rozwiązania.Nie w tym systemie.Nie z tymi politykami.

"Każdy normalny człowiek wie, że tej szczególnej kaście ludzi zawsze będzie za mało. Bo oni uważają się za kogoś lepszego niż pozostały motłoch."

To przykre co piszesz, ale dużo w tym racji.Nie chcę generalizować.Ale Twoja diagnoza z tego posta dotyczy większości środowiska.
Mogę porównać podejście do ludzi lekarzy i pielęgniarek w UK , Polsce i Francji.
Postawa polskiego środowiska medycznego -są wyjątki- to w większości patologia.
O ile wiedzę mają statystycznie na wyższym poziomie niż ich koledzy z zachodu , to ich postawa wobec pacjentów jest zatrważająca.To należy wypalać gorącym żelazem.
Ostatnio byłem świadkiem trzy razy w różnych polskich szpitalach jak traktuje się pacjentów.To można po prostu nazwać k u r e st wem.
Gdyby tak to rozwydrzone towarzystwo zachowywało się w UK to mają wylot na zbity pysk.

do 90 @ 22:37, 17.05.2018

IP: 94.158...2

Ratownik medyczny?? A co TO jest za zawód zwykly sanitariusz z pieczątką lub z prawkiem

Zara @ 22:50, 17.05.2018

IP: 78.152...94

Czy pielęgniarka Zygmunt też dostała podwyżkę?

Ansia @ 23:14, 17.05.2018

IP: 188.146...161

No tak teraz widać, że postraszyli a reszta bez j.... Się zgodziła deb.. I dalej taki Pac... w czerwonych portkach Dziwisz.... będzie poniewierał pielęgniarkami anestezjologicznymi, obrażał je i wypraszał z sali...a bez nich sam by pewnie nie wiedział jak umyć pacjenta albo odessac bo po jego spieprz... robocie właśnie Ci pacjenci idą na OAIIT gdzie to pielęgniarki jego zdaniem #smieci się nimi zajmują... PIELĘGNIARKI NIE DAJCIE SIĘ TYM Pacan.... Wy też się zbierajcie razem i postawcie się!!! Jak widać w większości siła 💪

Emka @ 23:18, 17.05.2018

IP: 188.146...161

Kobietki Pielęgniarki nie dajcie się Walczcie też o swoje... A ta co za Nimi tak obstawała to pewnie ma jakieś korzyści z tego... Ciekawe u ktorego na prywacie siedzi... Stara a g....

Propozycja.... @ 00:31, 18.05.2018

IP: 5.172...151

Dla tych którzy proponują płatne studia medyczne.....
Idźcie na bezpłatne i pokażcie jak je zdacie ;)
Chciałby zobaczyć jak choć jeden ze stu takich mądrali zaliczy studia medyczne.

1234 @ 01:34, 18.05.2018

IP: 188.146...52

To teraz dopieli swego to już nic nie będą robić tylko szantażować dyrekcję.

kl @ 05:21, 18.05.2018

IP: 178.235...216

Do ,, propozycja,, - Nie przesadzaj z trudnością studiów medycznych. Na wszystkich normalnych uczelniach trzeba ostro wkuwać.Spróbuj matematykę stosowaną to zobaczysz jaką trzeba posiąść wiedzę.Na tych ,,nowoczesnych,, np. tam gdzie uczy wiecznie głodny paladyn pisu wystarczy opłacić czesne.W P R L jak sobie przypominam taki lekarz smark musiał ,,odpracować,, pieniądze, które społeczeństwo na jego kształcenie wydało.Ja osobiście po doświadczeniach na tym oddziale unikać będę tego szpitala do końca życia.

tępiciel lemingów @ 06:18, 18.05.2018

IP: 194.126...230

Ale spróbujcie iść na wszystkie trudne studia. Dlaczego tak mało jest takich? Może będziecie lepsi od tych, o których piszecie:

"W P R L jak sobie przypominam taki lekarz smark musiał ,,odpracować,, pieniądze, które społeczeństwo na jego kształcenie wydało.Ja osobiście po doświadczeniach na tym oddziale unikać będę tego szpitala do końca życia."

Czy ktoś Wam broni zostać np. lekarzem? Przecież lekarze mają, jak piszecie, bardzo dobrze, dlaczego tego nie chcecie? Dlaczego popieracie, rodzącą patologię, małą ilość lekarzy?

Jak napisałem wcześniej, gdyby było 10 innych lekarzy na każde miejsce, to w tym zawodzie pracowaliby najlepsi i za małą kasę. Mała ilość lekarzy to jest przyczyna tych podwyżek i innych zdarzeń, które tu wypisujecie.

Do nie zgadzam sie @ 06:27, 18.05.2018

IP: 94.254...39

A czy przypadkiem pielęgniarki oprócz pensji powyżej 2tys nie dostają dodatku 4*400zl.juz zapomniały panie że kasę dają. Jestem pielęgniarka i dostaje więc po co to kwiczenie. Ciągle wam mało w tej Ostrołęce. A wystarczy na sor iść i jedna z drugą nadete, kawa, rozmowy na prywatne tematy a pacjent niech czeka. Takim to zabrać dodatek i obniżyć pensje do minimalnej krajowej a dać stalowym. U nas byś tak jedna z drugą nie pokazywała swojej wyższości tylko robiła swoje z uśmiechem na twarzy, skoro chcesz pracować niosąc pomoc innym.

Do do 90 @ 06:38, 18.05.2018

IP: 94.254...39

Skoro ratownik medyczny to zwykły sanitariusz z pieczątką to podaj swoje imię i nazwisko żeby Ci wszyscy sanitariusze wiedzieli że gdy będzie wezwanie do ciebie, żeby Ci nie udzielić żadnej pomocy. Wtedy zobaczysz różnice między sanitariusze a RM. Ciekawe czym ty zablysnuesz oprócz tego że znasz się na zawodach medycznych. Czas startować na dyrektora szpitala, będziesz mieć okazję zrobić porządek z tymi pieczątkowymi sanitariuszami.

tępiciel lemingów @ 07:12, 18.05.2018

IP: 37.248...106

Tu chodzi o to, że RM to nie lekarz.

Gdyby RM i pielęgniarek było mało a lekarzy dużo, to byłoby inaczej.

sprzedawca @ 07:23, 18.05.2018

IP: 94.254...9

Doktor @ 16:06, 17.05.2018
IP: *.*.169.78

"No nie żartujcie jak można pracować za najniższą krajową?... no chyba że złodziej albo nieudacznik życiowy."

Zgadzam się w 100%. Żeby pracować w tym nowoczesnym szpitalu i zarabiać mniej niż 2000zł na rękę to trzeba być albo nieudacznikiem życiowym albo złodziejem.

Tu nawet nie ma co się żałować tych pracowników... Na kasie w Biedronce zarabiają więcej.

Stalinowiec @ 07:26, 18.05.2018

IP: 94.254...58

Czas pracy dla idei jak ktoś stara się ten kit wcisnąć już dawno się skończył życie kosztuje więc godny Europejczyków zarobek się należy i to bez żadnego ale !!!!!!!! Jak trzeba będzie to i tych pogonimy!!!!!

Do Sprzedawca @ 07:38, 18.05.2018

IP: 188.146...159

Niestety człowiek , by nie być złodziejem ,pracuje za takie pieniądze w tym szpitalu .
Nie zapomnijcie że pracownicy, tacy jak hydraulicy , elektrycy , inni technicy czy kucharze na kuchni w tym szpitalu są tak samo potrzebni.
Są tak samo pracownikami tego szpitala a są traktowani jak ostatniej kategorii .


Zarabiają 1500 na rękę z wysługą lat , czy nie są oszukiwani ?!

A co mają poradzić , mają rodziny i tak samo chcą godnie żyć .
Nie mówią ,że chcą zarabiać tyle co lekarze , ale zarabiają 10 RAZY MNIEJ !!!
A muszą być tak samo , na każde zawołanie .

Ostry @ 08:44, 18.05.2018

IP: 2a00:f41...2449

Hehehe. Pielęgniarka Zygmunt. Ciekawie brzmi..

free @ 09:38, 18.05.2018

IP: 178.235...87

A może czas najwyższy skończyć z nagminną praktyką łączenia prywatnej praktyki lekarskiej z pracą etatowego lekarza w szpitalu? Tu dopiero jest patologia, gdy przepustką na oddział szpitalny jest uprzednia wizyta w gabinecie prywatnym za stosowną opłatą oczywiście. To samo z wykonaniem specjalistycznych badań lub diagnostyki gdzie lekarz przyjmując w gabinecie prywatnym, który wyposażony jest jedynie w kasę fiskalną zaprasza pacjenta na badania do szpitala gdy będzie miał swój dyżur: cyt. "Zapraszam do mnie na oddział tego i tego dnia, będę miał dyżur i wszystko zrobimy". Dlaczego nikt się tym nie zajmuje? Nikt nie widzi w tym problemu bo to pieniądze państwowe (a jak państwowe to niczyje). Ile kasy w ten sposób ucieka z systemu?

Pracuś @ 11:57, 18.05.2018

IP: 176.109...32

Jak moja koleżanka mówi: w ostrołęckim szpitalu to jak w prostytucji, czym dłużej pracujesz - tym mniej zarabiasz!!!

KIKA @ 12:49, 18.05.2018

IP: 78.152...94

Gdzie pracuje pielęgniarka ZYGMUNT?

Teresa_Do_Pracuś @ 14:27, 18.05.2018

IP: 2a00:f41...31df

Ela czy Krysia?

kurp do propozycji @ 14:43, 18.05.2018

IP: 188.146...15

i tu odzywa się lekarska buta- o jakie ciężkie są studia lekarskie , wręcz tylko dla wyjątkowych ludzi . Jest wiele kierunków trudniejszych po których ludziom nie przewraca sie w d...ach jak wam

tępiciel lemingów @ 15:03, 18.05.2018

IP: 5.172...22

kurp, gdyby było tak lekko to lekarzy byłoby więcej. Gdyby było 10 na jedno miejsce to byłoby inaczej.

heh @ 15:50, 18.05.2018

IP: 194.50...181

idąc tym tropem to i salowe mają ciężkie studia, bo ich mało tongue jest jeszcze wiele zawodów, gdzie specjalistów jest mało i raczej nie wynika to z ''ciężkości" studiowania

do tępiciela @ 16:19, 18.05.2018

IP: 188.146...15

na studiach medycznych nie ma wolnych miejsc- lekarze kończą studia i wyjeżdżają bo biednym krajem jesteśmy ,czy są az tak ciężkie ? zupełnie przeciętne dzieci doktorów którzy słabo napisali maturę za kasę kończą je więc nie przeceniajmy ich

Mag @ 16:35, 18.05.2018

IP: 94.254...22

I niech teraz pielegniarka Zygmunt w końcu weźmie sie za robotę a nie tylko siedzi za biurkiem i wyręcza sie młodymi. Niech lekarze za nią robią jak jest taka słodka teraz bedzie ich dwóch na dyżurze to niech pracują za nią.

Karla @ 16:42, 18.05.2018

IP: 94.254...22

Pielęgniarek tez jest mało tylko tego NIK nie widzi. Lekarzy w lekarskim jest tylo ze nie mają dzie siedzieć. Po 5 pacjentów mają i jeszcze nie potrafią ich dopilnować np. Parametrów z krwi. A pelegniarki 2 na oddział brak personelu pomocniczego. I jeszcze trzeba ich pilnować zeby dobrze zlecenia pisali bo biedni zapominają jako dawkę ma dany lek. Porażka

tępiciel lemingów @ 20:49, 18.05.2018

IP: 178.213...239

heh, salowych jest mało, bo są niskie płace, lekarzy jest mało, bo są niskie płace.


do tępiciela , czy tylko lekarze wyjechali w tych milionach, którzy wyjechali?

Rebeliant Remek @ 07:00, 19.05.2018

IP: 188.146...139

Pracownicy szpitala. Gdzie jest NSZZ Solidarność, gdzie związkowa Duda i lokalne Zawalichy? Gdzie związki branżowe? Niech wyjdą z pisowskiej d**py i wezmą za robotę, a nie tyko składki zbierać i po mszach włóczyć umieją.