piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: wózki dla dzieci w galerii połykają pieniądze

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Wybrałem się z synem do Galerii Bursztynowej. Chciałem skorzystać z samochodów dla maluchów, które można wypożyczyć za 5 zł. Niestety maszyna nie działała poprawnie, a obsługa aut nie odbierała telefonu.

Do zdarzenia doszło na początku maja tego roku.

ReklamaPróbowaliśmy skorzystać z aut stojących przy głównym wejściu do Galerii Bursztynowej. Po włożeniu kaucji w kwocie 5 zł i usłyszeniu sygnału, włożyłem kolejną monetę pięciozłotową do kasetki. Niestety wózek nie odblokował się. Dwukrotnie dzwoniłem na podany na naklejce numer telefonu, niestety nikt nie odpowiadał. Nie był to dzień świąteczny, był to zwykły dzień powszedni, w dodatku środek dnia, bo zdarzenie miało miejsce około godz. 14.00. Maszyna nie wydaje reszty, nie zwraca żadnych wrzuconych do kasetki środków, po prostu połyka pieniądze.

Niestety nie miałem przy sobie więcej monet w związku z czym musiałem zrezygnować z wózka i poszukać innego środka transportu po Bursztynowej. Pomimo tego, że na zakupach spędziłem ponad godzinę, nikt nie oddzwonił. Mam pytanie do przedstawicieli Galerii Bursztynowej, kto odpowiada za te samochody i w jaki sposób skutecznie zgłaszać problemy. Szukając podanego na autach numeru telefonu w internecie nie ma żadnej informacji.

ReklamaOd redakcji:
O odpowiedź poprosiliśmy przedstawicieli Galerii Bursztynowej. Po długim oczekiwaniu otrzymaliśmy krótką informację, że skarga została zgłoszona do administratora wózków, a ten zapewnił, że zajął się sprawą i problem został wyjaśniony.

Czytelnik natomiast twierdzi, że sprawa z nim nie została załatwiona, a właściciel wózków nie kontaktował się z nim. Mamy jedynie nadzieję, że po naszej interwencji, wózki działają już poprawnie.

Wyświetleń: 2548 komentarze: -
10:37, 17.06.2018r. Drukuj