środa, 16 października 2019 r., imieniny Gawła, Florentyny, Grzegorza

BRW

Aktualności

Skrzynka skarg: brak prądu przy "Nila"

Fot. czytelnikSkrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Od samego rana w poniedziałek 17 września br. wyłączony był prąd w budynku przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" w Ostrołęce. Nikt nie poinformował o przerwie w dostawie energii elektrycznej.

Dopiero po fakcie okazało się, że na stronie internetowej zamieszczona jest informacja o wyłączeniu prądu na osiem godzin, od 8.00 do 16.00 w rejonie ul Fieldorfa "Nila" 12 oraz lokali usługowych nr 41, 42, 43, 44, 45.

Reklama Dlaczego nikt nie podał wcześniej takich informacji. Czy to jakaś nagła awaria? Jakie są zasady w takich przypadkach, kto powinien podać informacje do powszechnej wiadomości?

Odpowiada Katarzyna Burda-Mazurek, koordynator ds. komunikacji PGE Dystrybucja S.A.:
Zgodnie z przepisami Prawa energetycznego w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, przedsiębiorstwo energetyczne powiadamia z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w formie ogłoszeń prasowych, internetowych lub w sposób zwyczajowo przyjęty na danym terenie.

Reklama Zwyczajem przyjętym na naszym terenie działania były i są ulotki rozwieszane w miejscach, gdzie na czas prowadzonych przy sieci robót konieczne jest wyłączenie zasilania. Klienci często jednak skarżyli się, że nie zauważyli ulotki i w związku z tym nie wiedzieli o wyłączeniu. Z tego względu dodatkowo podajemy taką informację na stronie internetowej. W ubiegłych latach zachęcaliśmy klientów do zamówienia na naszej stronie internetowej automatycznego powiadomienia, czyli tzw. newsletter-a. Jest to bardzo wygodne narzędzie, ponieważ nie trzeba często sprawdzać informacji na stronie internetowej, wystarczy tylko raz wejść na stronę i zamówić newsletter, podając swój adres e-mailowy. Następnie informacja o przerwach będzie docierać automatycznie na wskazany adres skrzynki pocztowej.

Reklama Planowe wyłączenie dostaw prądu dla mieszkańców budynku wielorodzinnego i znajdujących się w nim lokali usługowych przy ul. Fieldorfa "Nila" 12 było niezbędne w celu wymiany złącza do budynku. Ogłoszenie na ten temat znalazło się z pięciodniowym wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej. Wymianę uszkodzonego złącza wykonuje na nasze zlecenie profesjonalna firma, która dodatkowo została zobowiązana do powiadomienia zainteresowanych o planowym wyłączeniu poprzez rozwieszenie ogłoszenia. Sprawdzimy, czy wykonawca prac wywiązał się z tego zobowiązania. Bardzo przepraszamy za występujące utrudnienia związane z przerwami w dostawie energii elektrycznej. Robimy wszystko, by przerwy w dostawach energii były możliwie jak najkrótsze i jak najmniej uciążliwe. Od pewnego czasu wszędzie tam, gdzie to możliwe, stosujemy agregaty prądotwórcze. W przypadku wymiany złącza do tego budynku zastosowanie agregatu nie było możliwe.

Wyświetleń: 1301 komentarze: 2
19.09.2018, 14:56r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót


Przechodniem @ 16:16, 20.09.2018

IP: 95.48...169

Ale czy ulotki, ogłoszenia na budynku były, czy nie były?
Bo tego nijak się dowiedzieć z odpowiedzi nie możemy.
A MO - jak zwykle - nie dopytało.

Sk @ 18:08, 20.09.2018

IP: 2a01:110f...38c0

Przecież było widać, że robią skrzynkę rozwaloną przez wandali, więc o co chodzi?