Zastępcza przeprawa znów wymaga remontu nawierzchni (wideo)
Stan jednej z nitek mostu zastępczego na Narwi w Ostrołęce jest coraz gorszy. Nawierzchnia na pasie wyjazdowym z miasta wygląda tragicznie, a kierowcy narzekają, że coraz trudniej jest się przeprawą poruszać. Wielu boi się nią przejeżdżać w obawie o swoje pojazdy.
Most został oddany do użytku a styczniu tego roku. Na przełomie kwietnia i maja firma wykonawcza dokonała całkowitej wymiany nawierzchni na obu nitkach mostu.
ReklamaNiestety, nawierzchnia bardzo szybko się niszczyła, odkształcała i wymagała okresowych napraw. W sierpniu tego roku miasto zleciło wymianę nawierzchni na jednej z nitek przeprawy, od strony mostu im. A. Madalińskiego. Prace prowadziła firma Ostrada, w ramach reklamacji złożonej przez miasto do pierwszej wymiany gwarancyjnej. Po przeprowadzonym remoncie, nitka wjazdowa jest w nie najgorszym stanie.
Pas od strony starego mostu takiego remontu nie przeszedł i nawierzchnia na nim jest tragiczna. Wytworzyły się duże koleiny, a asfalt jest spękany, z licznymi ubytkami, dziurami i wzniesieniami. Najgorzej jest na obrzeżach pasa jezdnego, gdzie wytworzyły się ogromne wzniesienia i zbrylenia asfaltu. Nieuwaga kierowcy i wjechanie w tak duże nierówności mogą się źle zakończyć.
Zastępcza przeprawa musi służyć mieszkańcom do czasu zakończenia remontu starego mostu czyli przynajmniej do jesieni 2019 roku. Przeprawa zastępcza, w myśl zapisów umowy, może przejść jeszcze jedną całkowitą wymianę nawierzchni w ramach gwarancji danej przez wykonawcę.
Zobacz jak obecnie wygląda nawierzchnia nitki wyjazdowej mostu zastępczego.
Dziękujemy, że postanawiasz zgłosić komentarz do sprawdzenia przez administrację serwisu. Nie prowadzimy stałej moderacji, ale reagujemy na zgłoszenia. Tak jak Ty, nie zgadzamy się na poniżające i obrażające komentarze oraz treści ujawniające dane osobowe, nawołujące do nienawiści lub szerzące nieprawdę.
Wskaż główny powód, dla którego przesyłasz komentarz do sprawdzenia i zatwierdź formularz przyciskiem "Zgłaszam".