niedziela, 9 grudnia 2018 r., imieniny Leokadii, Wiesławy, Nataszy

Renault

Aktualności

Platforma w strzępach

Ostrołęcka Platforma Obywatelska przeżywa największy od lat kryzys. Kilku bardzo ważnych członków lokalnych struktur w tegorocznych wyborach startuje z list konkurencyjnych komitetów. Ich miejsce zajęły nowe osoby, niektóre przeszły... z konkurencyjnych komitetów.

Słabnące notowania Platformy Obywatelskiej w kraju spowodowały ucieczkę wielu członków do innych partii. Z tonącego okrętu uciekł były poseł Andrzej Kania, który zasiada obecnie w szeregach prawicowej partii Jarosława Gowina. Sytuacja w partii Grzegorza Schetyny była na tyle zła, że w tegorocznych wyborach samorządowych stworzono wspólne listy z partią .Nowoczesna. Obie partie do wyborów idą jako Koalicja Obywatelska (KO).

Reklama Na listach do ostrołęckiej rady miasta w trzech okręgach znaleźli się czołowi działacze obu ugrupowań, ale też nauczyciele, lekarze czy sportowcy. Na listach PO w tegorocznych wyborach zabrakło dwóch znanych kandydatów, którzy przez wiele lat byli mocno związani z partią Grzegorza Schetyny. Z konkurencyjnych komitetów startują Maciej Kleczkowski (Ostrołęka dla Wszystkich Łukasza Kulika) i Dariusz Małkowski (Bezpartyjne Miasto Ostrołęka założone przez Jakuba Frydryka i Mariusza Mierzejewskiego). Pojawiły się za to nazwiska, które w przeszłości pojawiały się na listach innych komitetów. Koalicja Obywatelska w tegorocznych wyborach to nie tylko zjednoczenie dwóch partii o słabych notowaniach w skali kraju, ale także zlepek wielu środowisk.

Na listach nie mogło zabraknąć lidera koalicji Mariusza Popielarza, który kandyduje z ramienia PO i Nowoczesnej na urząd prezydenta Ostrołęki. Są osoby znane w ostrołęckim samorządzie, ale też takie, których nazwiska nie pojawiały się dotychczas w lokalnej polityce.

Reklama Okręg nr 1
W pierwszym okręgu z "jedynki" startuje Adam Kurpiewski - obecny radny, ale już ze stażem z kadencji 2006-2010. Gdy został radnym po raz pierwszy, zasłynął ze swojej skrupulatności i bardzo konkretnych pytań o inwestycje w mieście. Co ciekawe, Kurpiewski na jednej liście znalazł się z Markiem Gogulskim, którego na łamach naszego portalu krytykował za głośną inwestycje dotyczącą budowy sztucznego boiska w Ostrołęce. Kurpiewski w przeszłości pracował w biurze Andrzeja Kani. Posadę asystenta stracił po aferze z Teneryfą. Pomimo tego, że jest przedsiębiorcą, nie gardzi pracą na etacie. Za czasów rządów PO pracował w ostrołęckim PKS. Pracę stracił po prywatyzacji, gdy komunikację autobusową w regionie przejęła spółka Mobilis. W obecnej kadencji radny Kurpiewski często popierał wnioski prezydenta Kotowskiego. Prywatnie wiele czasu spędzał z radnym PiS Michałem Skowrońskim. Radnych połączyła pasja do biegania, która niestety szybko minęła. Koleżeńskie drogi obu radnych rozeszły się, a Kurpiewski w ostatnich miesiącach znów coraz dokładniej przepytuje prezydenta Kotowskiego z miejskich inwestycji.

W tym samym okręgu znajdziemy na liście Małgorzatę Kozerę - sekretarkę Mariusza Popielarza, dyrektora ostrołęckiej delegatury Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie. Kobieta w przeszłości ubiegała się już o mandat radnej. W roku 2010 i 2014 bez powodzenia startowała w wyborach samorządowych z list Platformy Obywatelskiej, uzyskując niewielki procent głosów. Działa w radzie osiedla Dzieci Polskich.

Z listy Koalicji Obywatelskiej startuje też Marek Gogulski - radny w latach 2002-2006 i 2006-2010. Gogulski w 2002 roku uzyskał mandat radnego w okręgu wyborczym nr 1 z listy "Komitetu Wyborczego ARR MPW". Gogulski to nauczyciel wychowania fizycznego, obecnie pracuje w Szkole Podstawowej nr 2 im. S. Staszica w Ostrołęce. W przeszłości trener piłkarzy, który z powodzeniem prowadził grupy młodzieżowe. W radzie miasta wspierał politykę Janusza Kotowskiego, głosował m.in. za zmianą nazw ulic w 2009 roku, pomimo wyraźnego podziału nawet wśród radnych PiS. W przeszłości Gogulski do rady miasta próbował dostać się z list Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki (TPO), koalicjanta PiS, ugrupowania nazywanego także PiS-bis.

Reklama Głos będzie można oddać również na Bartosza Stryjewskiego - postać znaną szczególnie w kręgach miłośników sportu. Bartosz jest m.in. instruktorem sportowym i trenerem personalnym, to także trener przygotowania fizycznego piłkarzy MZKS Narew 1962 Ostrołęka. Stryjewski z powodzeniem realizuje się też jako przedsiębiorca - prowadzi jedną z ostrołęckich restauracji z dietetyczną żywnością.

Kolejnym sportowcem jest Damian Krukowski - pięściarz Victorii Ostrołęka, który od kilku lat zapisuje na swoim koncie sukcesy w imprezach najwyższej rangi. Wychowanek trenera Mieczysława Mierzejewskiego w 2016 roku nie zawiódł kibiców w imprezie najwyższej rangi. Podopieczny trenerów Bogusława Mierzejewskiego i Pawła Czartoryskiego wywalczył brązowy medal Mistrzostw Polski Juniorów, które odbyły się Krakowie.

Na listach Koalicji Obywatelskiej jest też najstarszy kandydat tych wyborów w naszym regionie - Tadeusz Choromański, który ma już 90 lat. W 2006 roku ubiegał się o mandat radnego z list komitetu Ryszarda Załuski. W 2011 roku zasłynął z własnego opracowania przebiegu obwodnicy Ostrołęki. Przez cztery dekady pracował w ostrołęckiej elektrowni. Był radnym pierwszej rady miasta w Ostrołęce (1990-1994).

Na liście w pierwszym okręgu znajdziemy także Bożenę Marię Jeruzalską - nauczycielkę z Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Ostrołęce. Obecnie opiekun świetlicy, w przeszłości nauczycielka religii. Ukończyła studia teologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W tym okręgu startuje także Violetta Zych - od niedawna podinspektor w Departamencie Organizacji ostrołęckiej delegatury Urzędu Marszałkowskiego, którą zarządza szef ostrołęckich struktur PO Mariusz Popielarz.

Z listy KO w pierwszym okręgu zrezygnowała Jolanta Krawczyk (numer 8) i jej nazwisko nie pojawia się na kartach wyborczych. W tym miejscu może pojawić się luka lub adnotacja "kandydatka zrezygnowała". Rezygnacja nie spowoduje jednak zmian w numeracji na liście oraz pozycji pozostałych kandydatów.

Okręg nr 2
Listę w drugim okręgu otwiera Mariusz Popielarz - kandydat na prezydenta miasta, od 2007 roku dyrektor ostrołęckiej delegatury Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie, przewodniczący ostrołęckich struktur PO oraz rady społecznej szpitala, w przeszłości związany z SLD. Był radnym miasta dwóch kadencji 2002-2006 i 2010-2014. Z wykształcenia jest ekonomistą. Angażuje się w spotkania w ramach Klubu Obywatelskiego, zapraszając do Ostrołęki wielu gości m.in. znanych polityków, dziennikarzy i działaczy. W radzie miasta współtworzył opozycję dla władzy rządzącej w ratuszu. Zdarzało mu się także uczyć radnych kultury. W 2011 roku był bohaterem afery z 50 tys. zł w tle w strukturach PO, ale uparcie bronił swojego dobrego imienia. W roku 2014 bez powodzenia ubiegał się o fotel prezydenta Ostrołęki. Wyprzedzili go Janusz Kotowski i Łukasz Kulik, którzy zmierzyli się w drugiej turze.

Jako "dwójka" z listy wystartuje Krzysztof Strzyżewski - radca prawny, wiceprezes struktur PO w Ostrołęce. W wyborach samorządowych w 2014 roku uzyskał 146 głosów, jednak nie udało mu się wywalczyć mandatu. W drugim okręgu na liście znajdziemy też byłego radnego Mirosława Dąbkowskiego. Od 2007 pełni funkcję dyrektora ostrołęckiego Meditransu, wcześniej był komendantem miejskim policji. Dąbkowski ubiegał się w 2010 roku o fotel prezydenta Ostrołęki, bez powodzenia. W tym samym roku został szefem PO w powiecie ostrołęckim. Był także radnym (2010-2014). Na sesjach rady miasta zabierał głos m.in. w sprawie blokowania budowy sklepów wielkopowierzchniowych w Ostrołęce, wydawał też liczne oświadczenia dotyczące prowadzenia sesji czy polityki uprawianej przez ratusz pod wodzą Janusza Kotowskiego.

Z listy Koalicji Obywatelskiej o mandat radnej ubiega się także Ewa Kurpiewska, prywatnie żona obecnego radnego Adama Kurpiewskiego. W przeszłości już startowała bez powodzenia do rady miasta. Wspólnie z mężem prowadzą w Ostrołęce działalność gospodarczą - sklepy z bielizną.
W tym samym okręgu startuje też ostrołęczanin Karol Grzeszkowiak. 38-latek długi czas pracował w salonie jednej z sieci telefonii komórkowej. Związany ze strukturami Platformy Obywatelskiej, obecnie aktywnie działa na rzecz ugrupowania, widoczny jest na wiecach czy wydarzeniach organizowanych w Urzędzie Marszałkowskim.
Jako szósta na liście znalazła się Anna Popławska, członek zarządu Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

Okręg nr 3
W trzecim okręgu listę otwiera lider Nowoczesnej w naszym regionie - Bartosz Truszkowski. 24-latek jest przewodniczącym Nowoczesnej w Ostrołęce, absolwentem studiów prawniczych na Uniwersytecie w Białymstoku, doktorantem z zakresu historii prawa administracyjnego na Uniwersytecie w Białymstoku, gdzie zajmuje się pracą naukową i pracą ze studentami. W kampanii wyborczej aktywnie udziela się w terenie, organizując wiece i konferencje Koalicji Obywatelskiej.

Drugi na liście jest Waldemar Popielarz, prywatnie brat Mariusza Popielarza, radny obecnej kadencji, członek lokalnych struktur PO. Zawodowo związany z ostrołęckim oddziałem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, gdzie zajmuje stanowisko kierownika w jednym z referatów.

Na tej liście znajduje się także Łukasz Podmostko, 35-letni działacz i wiceprzewodniczący koła Nowoczesnej w Ostrołęce. Przedsiębiorca, były dziennikarz jednej z lokalnych gazet, członek zarządu ostrołęckiej wspólnoty mieszkaniowej Villa Piano. Absolwent studiów prawniczych na Uniwersytecie w Białymstoku.
W tym samym okręgu startują też m.in. Krystyna Kurpiewska - nauczycielka, kierowniczka klubu seniora "Jesienne Róże", wiceprzewodnicząca ostrołęckiej rady seniora, członkini rady nadzorczej Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej; Klaudia Prusaczyk - 22-letnia rodowita ostrołęczanka, działaczka na rzecz praw zwierząt, trenerka personalna. Studentka farmacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku; Dariusz Dymerski, 42-letni sekretarz koła Nowoczesnej w Ostrołęce, przedsiębiorca z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem. Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku elektroenergetyka.

Reklama W trzecim okręgu znajdziemy też osoby związane z medycyną i ostrołęckim szpitalem. Z trzeciego miejsca startuje Ryszard Sidorzak - obecny zastępca dyrektora szpitala do spraw administracyjno-technicznych. Sidorzak w swoim CV może pochwalić się sporym doświadczeniem na różnych stanowiskach. Przez 15 lat pracował w PKS Ostrołęka (zajmował m.in. stanowiska kierownika działu technicznego oraz dyrektora). Był członkiem zarządu i prezesem PUH "Trans-Zbyt", dyrektorem biura Zrzeszenia Przewoźników Drogowych w Ostrołęce, prowadził własną działalność gospodarczą, pracował też w Meditransie, był radnym miasta i wiceprzewodniczącym rady. Na jego życiorys składają się również zdarzenia, o których wolałby nie pamiętać, jak chociażby praca w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, skąd został dyscyplinarnie zwolniony czy incydent z nielegalnym posiadaniem broni. Bogata i czasami niechlubna przeszłość nie przeszkodziła mu w 2016 roku zasiąść w fotelu wicedyrektora ostrołęckiego szpitala. Sidorzak był już dwukrotnie miejskim radnym: w latach 2002-2006 i 2006-2010.

Z kręgu medycyny w trzecim okręgu startuje do rady miasta Elżbieta Anna Zielińska - lekarz okulista. Specjalistka chorób oczu prowadzi własną przychodnię w Ostrołęce, ponadto pracuje na oddziale okulistycznym w Szpitalu im. dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu. Kolejny lekarz to Władysław Prejzendanc - internista z Ostrołęki, pracuje w przychodni zdrowia Hipokrates.

W trzecim okręgu nie brakuje też nauczycieli - to Martyna Teresa Jarosz - emerytowana nauczycielka języka polskiego oraz Anna Koronka - nauczyciel matematyki oraz wieloletnia, była już, dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce. Pałeczkę przekazała w 2014 roku swojej następczyni - Annie Maksimowskiej. Koronka o mandat radnej ubiegała się już w 2014 roku z list PO, bez powodzenia. Była niechlubną bohaterką głośnego reportażu w radiowej "Trójce" zatytułowanego "Księżna Anna", który powstał po tym, gdy Koronka, jako dyrektor najstarszego liceum w Ostrołęce, ocenzurowała... szkolną gazetkę. Pracę zawodową rozpoczęła w ZSZ nr 1, później kontynuowała ją w I LO, udziela się w harcerstwie, jest także podróżniczką, a o swoich wyjazdach opowiadała m.in. podczas slajdowiska w klubie "Oczko".

Listę w trzecim okręgu zamyka Paweł Zakrzewski - wieloletni członek ostrołęckiej PO, od kilku lat pracuje w Meditransie, do którego trafił, gdy szefem placówki został Mirosław Dąbkowski. W 2015 roku znalazł się na liście osób, które znalazły zatrudnienie w ostrołęckim Meditransie, opisanym na łamach "Mojej Ostrołęki" jako przechowalni PO.

Pełne listy kandydatów do rady miasta z ramienia Koalicji Obywatelskiej:
Okręg nr 1:
1. Adam Kurpiewski (zam. Ostrołęka, wiek: 45)
2. Małgorzata Kozera (zam. Ostrołęka, wiek: 37)
3. Bartosz Stryjewski (zam. Ostrołęka, wiek: 33)
4. Marek Włodzimierz Gogulski (zam. Ostrołęka, wiek: 60)
5. Bożena Maria Jeruzalska (zam. Ostrołęka, wiek: 59)
6. Violetta Jolanta Zych (zam. Ostrołęka, wiek: 51)
7. Tadeusz Choromański (zam. Ostrołęka, wiek: 90)
9. Damian Krukowski (zam. Ostrołęka, wiek: 20)

Okręg nr 2:
1. Mariusz Piotr Popielarz (zam. Ostrołęka, wiek: 43)
2. Krzysztof Andrzej Strzyżewski (zam. Ostrołęka, wiek: 51)
3. Ewa Kurpiewska (zam. Ostrołęka, wiek: 42)
4. Mirosław Dąbkowski (zam. Ostrołęka, wiek: 54)
5. Karol Grzeszkowiak (zam. Ostrołęka, wiek: 38)
6. Anna Popławska (zam. Ostrołęka, wiek: 62)
7. Katarzyna Falkowska (zam. Ostrołęka, wiek: 44)
8. Krzysztof Groszyk (zam. Ostrołęka, wiek: 33)
9. Klaudia Prusaczyk (zam. Ostrołęka, wiek: 22)
10. Dariusz Michał Dymerski (zam. Ostrołęka, wiek: 42)

Okręg nr 3
1. Bartosz Truszkowski (zam. Ostrołęka, wiek: 24)
2. Waldemar Andrzej Popielarz (zam. Ostrołęka, wiek: 44)
3. Ryszard Zenon Sidorzak (zam. Ostrołęka, wiek: 61)
4. Anna Małgorzata Koronka (zam. Ostrołęka, wiek: 51)
5. Elżbieta Anna Zielińska (zam. Ostrołęka, wiek: 43)
6. Łukasz Marcin Podmostko (zam. Ostrołęka, wiek: 35)
7. Krystyna Kurpiewska (zam. Ostrołęka, wiek: 69)
8. Władysław Prejzendanc (zam. Ostrołęka, wiek: 74)
9. Martyna Teresa Jarosz (zam. Ostrołęka, wiek: 66)
10. Paweł Zakrzewski (zam. Ostrołęka, wiek: 36)

Wyświetleń: 13225 komentarze: 80 Wrzuć na Facebooka 10.10.2018, 08:52r. Drukuj




Powrót


Krzysiek @ 09:07, 10.10.2018

IP: 83.28...26

Chciałbym Pana Kandydata na Prezydenta zapytać, czy dziś rano to on pod SP10 rozdawał cukierki dzieciom, i co myśli o prowadzeniu kampanii wśród nieletnich którzy nie mogą głosować ?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:11, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Kłopot w tym, że w Ostrołęce, praktycznie nigdy nie był PO, z prawdziwego zdarzenia, z czego chyba wszyscy, zdawali sobie sprawę, a więc to, co dzieje się dzisiaj, nie powinno być dla nikogo, żadnym zaskoczeniem, bowiem jest to wieloletnia norma, a kandydat, to już kompletna porażka - kampania przedwyborcza, to totalne dno - jej uczestnicy wyglądają tak, jakby brali w niej udział, za karę - dynamika, na poziomie, wielogodzinnej rozgrywki szachowej - kogo i w jaki sposób, chcecie do siebie przekonać - kto jest Waszym elektoratem, kto miałby na Was głosować?

Szykuje się, kolejna wyborcza katastrofa PO, w Ostrołęce, zafundowana sobie, jak wiele razy wcześniej, na własne życzenie.

efek @ 09:26, 10.10.2018

IP: 194.50...73

do DuPci z taka partia:D

Hans Kloss @ 09:33, 10.10.2018

IP: 5.184...20

Nie życzę sobie
,żeby ktoś rano zaczepiał dzieci pod szkołą i wabił je cukierkami.

Hmm @ 09:39, 10.10.2018

IP: 176.109...191

Dlaczego wrzucacie ulotki w drzwi, na wycieraczki.. No ludzie... Od tego sa specjalne miejsca. Dzisiaj trzeba bylo przejść przez sterte ulotek waszej kandydatki, zeby w ogole wyjsc z bloku.. To jest serio antyreklama dla waszych kandydatow.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:39, 10.10.2018

IP: 78.152...14

HK, a na czym polega to wabienie, bo zabrzmiało to tak, jakby ktoś, przy pomocy cukierków, zwabiał te dzieci i np. wciągał do samochodu, po czym wywoził w nieznanym kierunku.

Nawet krytyka, musi być, na pewnym poziomie.

Przyznaję, że to głupi pomysł, ale bez przeginania w drugą stronę, bowiem za chwilę dowiemy się, że to pedofilska mafia, zorganizowała.

top gun @ 09:40, 10.10.2018

IP: 46.170...201

żadna nowość, dawniej też zmieniali partie jak rękawiczki, był taki działacz D., który zaczynał od PO a skończył u narodowców

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:46, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Hmm, ulotki wszystkich, są wszędzie - przecież to nie kandydaci je roznoszą, ale wynajęci do tego ludzie - u mnie, z kolei, było pełno śmieci w postaci ulotek kandydata PiS.

Janusz musi odejść @ 09:51, 10.10.2018

IP: 83.28...164

a Janusz Kotowski jest cały w strachu i już na swoim facebooku blokuje osoby które przedstawiają fakty niekorzystne dla niego, albo takie osoby które lajkują niewygodne dla prezydenta komentarze, śmieszny facet...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:54, 10.10.2018

IP: 78.152...14

top gun, jest w europarlamecie, taki deputowany PiS, który zdążył zaliczyć Ruch Polityki Realnej, przekształcony w Unię Polityki Realnej, ZChN i Samoobronę, którą próbował spacyfikować Kaczyński - nazywają go "obatel".

Polityk @ 09:57, 10.10.2018

IP: 188.147...33

Kiedyś PO w mieście była silna i mocna a jej głos słyszalny. Dzisiaj to bardzo słaba i rozczłonkowana partia. Bez lidera i wyrazu. Obserwujący ostrolecka scenę polityczna doskonale wiedza kto jest ojcem tego stanu rzeczy. Dlaczego Kleczkowski nie jest kandydatem ostroleckiej PO na prezydenta - to jest zasadnicze pytanie ? Dlaczego gra się w ciagle przegrywających ? Tego typu pytań, dlaczego PO w Ostrołęce jest tak słaba można mnożyć i stawiać niezliczona ilość. Stawiam tezę, ale to moje zdanie, ze dla niektórych im gorzej tym lepiej. A może się mylę, ale w pamięci niektórych, siedzących w wygodnych fotelach i wożących d..pę służbowym samochodem, sprzedaż garnków zeptera jest ciagle w pamięci.
Jeszcze kwesta struktur powiatowych Platformy, którym szefuje pan Dabkowski. Dlaczego ten pan, znany przecież w powiecie, nie kandyduje do różnorodnych ciał wybieralnych powiatowych czy gminnych tylko w mieście ? Ciekawi mnie także w ilu gminach w naszym powiecie Platforma wystawiła swoje listy do rad gmin i ilu wystawiła kandydatów na wójtów a ilu kandydatów do rady powiatu ?
Odpowiedzi na powyższe pytania dadzą odpowiedz na słuszne, wedle mojej oceny, stwierdzenie w tytule tego artykułu.

Wściekły Rodzic @ 10:02, 10.10.2018

IP: 188.147...108

Chcecie robić sobie kampanie wyborcze to róbcie ale do jasnej ciasnej nie przed szkołą co to ma być tak się wam wszystkim spieszy do koryta

do Wściekły Rodzic @ 10:15, 10.10.2018

IP: 95.49...124

Masz rację - lepiej nie przed szkołą, a w szkole...na librusie wiadomości pisać - To już ok????
Lepiej spędzić dzieci do kościoła dziś - z okazji dnia nauczyciela - żeby tam ich odpowiednio uświadomiono? To Wściekłego Rodzica nie drażni???
Co to w ogóle jest? Dzień nauczyciela i msza w czasie lekcji???

Mural @ 10:16, 10.10.2018

IP: 80.55...89

Bóg stworzył człowieka, a diabeł polityka...z każdej formacji.

marek60 lat!!! do @ 10:17, 10.10.2018

IP: 83.28...218

DZISAJ w modzie jest ,, nikt w mojej rodzinie nie był w ubecji ani w partii czerwonej,, 90 % ceulozy to była czerwona! dziaj wszyscy sa z solidarnosci lub demokrata ze krwi i kosci

tren @ 10:28, 10.10.2018

IP: 78.152...49

Nie mogę się doczekać podobnego artykułu o komitecie Ostrołęka dla Wszystkich smile Jest o czym pisać... sam pan Oracz zajmie całą kolumnę laughing

Goldstein @ 10:34, 10.10.2018

IP: 2a00:f41...5ee5

Niektórzy z kandydatów "lekko" podkręcili swoje CV (chodzi mi o ukończone? szkoły i to czym się obecnie zajmują).

Kłamstwo ma krótkie nogi.

anna @ 10:34, 10.10.2018

IP: 194.50...115

Waldemar Popielarz - aż dwa zdania !!!!!!!! Jasno i na temat. Tyle warta jest jego działalność w radzie miasta. Gdyby nie brat, nikt by o nim nie słyszał. Przesiedział całe cztery lata.

Rodzic @ 10:35, 10.10.2018

IP: 194.50...103

Nie do wiary. Pani sorka z ogólniaka startuje na radną, a przecież już dwie klasy złożyły podpisy pod pismem do dyrektorki LO 1 o zmianę nauczyciela matematyki, bo pani matematyczka nie ma czasu nauczać. To jakiś koszmar. Koszmar dosłownie.

strzępy @ 10:36, 10.10.2018

IP: 195.216...238

Ciekawe,że tytuł artykułu jakoś nie zgadza się z jego tresćią- niby Platforma w strzępach...a zacytuję fragment artykułu "Na listach do ostrołęckiej rady miasta w trzech okręgach znaleźli się czołowi działacze obu ugrupowań, ale też nauczyciele, lekarze czy sportowcy" więc chyba nie jest jednak tak źle...

Wściekły Rodzic @ 10:37, 10.10.2018

IP: 188.147...108

Co zabolało? A mojemu dziecku do kościoła nie zabronię iść tym bardziej ty człowieku bo idzie tam dla Boga a nie dla księdza więc się nie wypowiadaj i do twojej wiadomości nie jestem za żadną partią a tym bardzie za twoją ja wam wszystkim podziękuję na wyborach

Krzysiek @ 10:42, 10.10.2018

IP: 83.28...26

Tren, to nie ten artykuł, to miałeś pisać pod tym o Kuliku. Poza tym padło bardzo ciekawe pytanie, czemu PO nie postawiło na Kleczkowskiego, który miałby dużo większe szanse niż Popielarz ? Bo to była decyzja Pana Popielarza. Ci wszyscy którzy się dziwili czemu Kleczkowski nie idzie z PO mają już odpowiedź. O ile pamiętam w ostatnich wyborach zdobył najwięcej głosów jako kandydat do rady z list PO. Pan Popielarz, mając tak dobrego lidera listy, umieścił go na drugim miejscu. Jak się nie szanuje własnych ludzi, to się nie ma co dziwić że wolą współpracę z kimś innym.

Mass @ 11:03, 10.10.2018

IP: 85.128...66

No muszę pochwalić MO za trafną ocenę sytuacji - niestety PO po tych wyborach przestaje już istnieć, zaczynają się już transfery - co prawda pozostaną jeszcze w dużych miastach, ale już widać jak uciekają "w bezpartyjność". Po wyborach zaczną się już transfery bezpośrednio do Pis-u. Nie ma już czego ratować.

lolo pindolo @ 11:07, 10.10.2018

IP: 83.0...253

szczury uciekają z tonącego statku

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:15, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Kiedyś PO w mieście była silna i mocna a jej głos słyszalny."

Możesz napisać, kiedy to było?

do Wściekły Rodzic @ 11:24, 10.10.2018

IP: 95.49...124

no właśnie.... takie będą przyszłe pokolenia jak my ich teraz wychowamy. A co robimy? Wolimy żeby zamiast lekcji dzieciaki siedziały w kościele. Ja również nie jestem za żadną partią dlatego denerwuje mnie ta nagonka jednych na drugich, zasłanianie się wiarą i współpraca kleru z obecnie rządzącymi. Nie chcę bronić PO bo swoje mają za uszami ale skoro bulwersuje Cię to że dzieci są w to mieszane to się poprostu pytam Czy nie czułeś zażenowania czytając maila od prezydenta miasta na librusie - dzienniku szkolnym? Czy nie przeszkadza Ci że dziecko zamiast mieć lekcje prowadzone jest do kościoła? Czy kwestie religii nie powinny być pozostawione rodzicom i ewentualne obrządki religijne powinny odbywać się poza godzinami lekcyjnymi? Czy normalny człowiek w czasie pracy ma mszę zamiast pracować? Jestem w stanie dużo zrozumieć ale tego szkolnego przymusu chodzenia do kościoła w trakcie lekcji albo z okazji każdego szkolnego święta nie potrafię. Naprawdę dziwię się że ludzie na to przyzwalają.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:01, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Mam pytanie, czy dyrekcje szkół, których uczniowie mają uczestniczyć w mszach, zorganizowały zajęcia dla dzieci, które w nich uczestniczyć nie chcą, bo zdaję się, miały taki obowiązek.

filip @ 12:06, 10.10.2018

IP: 31.41...214

ja to mysle ze skonczy się tak Kotowski zablokawał nam filmy i drogie w strone warszawy i myszynca a my mu zablokujemy stołek prezydenta i zobaczymy kto natym lepjiej wyjdzie powodzenia wszyskim

ketuks @ 12:07, 10.10.2018

IP: 37.47...251

mają to na co sobie zasłużyli, to naturalna kolej rzeczy że znikną ze sceny politycznej. ile można było oszukiwać ludzi że prawie 3 dekady od przemian na nic nie ma pieniędzy dla zwykłych obywateli? no na euro zaczęli robić najdroższe stadiony i autostrady na podbudowie np. ze starych kibli i różnych odpadków pobudowlanych jak pokazywano w tv, podwykonawcy poupadali.....sami natomiast tradycyjnie chcieli się szybko dorobić miliardów na styku polityki i biznesu, na handlu nieruchomościami i surowcami transferując zdobyte w ten sposób pieniądze od razu za granicę. takie coś mogło przejść 20 lat temu kiedy nowy system kiełkował a państwo było w rozkładzie. teraz powinni raczej dobrze przygotować się do procesów rozliczających afery jedną po drugiej a nie myśleć o szykowaniu się do ponownego przejęcia władzy.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:21, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"to naturalna kolej rzeczy że znikną ze sceny politycznej."

Kompletna bzdura - afery powiadasz, - skoro obecnie mamy przy władzy formację, która najchętniej zlikwidowałaby PO, to gdzie są postępowania, akty oskarżenia, wyroki?

Gdzie jest tych ponad 300 postępowań, które PiSiory zapowiedziały, publicznie z sejmowej trybuny, po tzw. "audycie"?

Cyt.:
"autostrady na podbudowie np. ze starych kibli i różnych odpadków pobudowlanych jak pokazywano w tv" - co tam jeszcze w tym TV, pokazywali, że Tusek osobiście te kible zakopywał?

Cyt.:
"podwykonawcy poupadali..."

To, tez wina PO? Jakbyś zatrudnił majstra do budowy domu, zapłacił mu wszystko jak należy, a on, mimo to zbankrutował, przy okazji nie płacąc, zatrudnionym przez siebie pomocnikom, to byłaby Twoja wina?

Cyt:
"transferując zdobyte w ten sposób pieniądze od razu za granicę."

Pewnie do "Luxemburgu" - jakbym słyszał Nikosia Dyzmę, albo TVPiS smile

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:32, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Zdaję się, że najgłośniejszy w ostatnich latach transfer pieniędzy za granicę, zorganizował niejaki Bierecki - senator PiS, który kontrolował SKOKI.

Jakoś tak, przez te 3 lata, nie udało się zorganizować komisji sejmowej, w sprawie afery, przy której Amber Gold, to "kiosk ruchu".

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:35, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Przypomina również, że tylko dzięki determinacji PO + PSL, przy sprzeciwie PiSu, oszukani klienci SKOKów, nie zostali na lodzie.

ketuks @ 12:45, 10.10.2018

IP: 37.47...251

Różnice w ściągalności podatków są wielomiliardowe, to jest koronny dowód na to że platforma te pieniądze wyprowadzała, możesz sobie tupać nóżkami z bezsilności ale platforma już do żłoba się nie dorwie przynajmniej nie przez najbliższe 20 lat. Co by nie gadać o pis to mniejsze zło niż platforma.

ketuks @ 12:49, 10.10.2018

IP: 37.47...251

pożyjemy zobaczymy jak pis poradzi sobie z tymi "legalnymi" przekrętami i czy nikogo nie wsadzi.

Do Janusz musi odejść @ 12:53, 10.10.2018

IP: 213.238...23

Mnie też wczoraj zablokował, zostawia tylko tych co przyklaskują😊

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:01, 10.10.2018

IP: 78.152...14

ketuks, wysokość podatku VAT, to również zwiększona konsumpcja, dzięki dobrej koniunkturze - jeśli są przestępcy, to ja chcę widzieć postępowania prokuratorskie, akty oskarżenia i wyroki, a nie, nieustającą kampanię medialną, propagandowej tuby rządu.

Jeśli, dodatkowe przychody z VATu, sięgają setek miliardów, to gdzie są te pieniądze, jak to się stało, że za lipiec i sierpień, jest deficyt?

Opowieści o tych pieniądzach, wyglądają jak "Baśń o żelaznym wilku" - tyle, dodatkowej kasy, a tyle nowych podatków, których PiSiory, nie chcą nazywać podatkami, wymyślając coraz to nowe określenia, jak "dopłata paliwowa", albo "dodatek antysmogowy" - pytam więc, gdzie jest ta kasa?

Jeśli PiS, niszczący demokrację, jest dla Ciebie lepszy, to poczytaj sobie bajkę Adama Mickiewicza, pt. "Pies i wilk".

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:32, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"pożyjemy zobaczymy jak pis poradzi sobie z tymi "legalnymi" przekrętami i czy nikogo nie wsadzi."

Przecież od 3 lat, ma władzę absolutną, to kiedy niby miałoby to zrobić?
Czyżby czekało, na dyspozycyjność sędziów?

Obiektyw @ 13:48, 10.10.2018

IP: 83.6...220

Glosujcie na Koalicje !! Bedziemy mieli we wsi Ostroleka brudasow:D

Myszka Agresorka @ 13:57, 10.10.2018

IP: 37.248...175

Mam pytanie,kim jest ten Podmostko?

Pisowiec do bólu @ 13:59, 10.10.2018

IP: 5.173...147

Jak nigdy zgodzę się z pierwszym wpisem kowalskiego.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:00, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Obiektyw, a czy w którymkolwiek mieście, rządzonym przez PO, mamy ich?

Skądś Ty się urwał, z której gałęzi spadłeś - ogon boli?

buba @ 14:06, 10.10.2018

IP: 89.76...29

W Ostrołęce nie ma juz PO. Jest POpielarz i POplecznicy w liczbie kilku. W tym brat, bliski przyjaciel, sekretarka, podległy pracownik i reszta wiecznie przegranych.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:09, 10.10.2018

IP: 78.152...14

O, miałkości, czy nawet bylejakości PO, w Ostrołęce, piszę nie po raz pierwszy - moim zdaniem, to wstyd, dla partii, która dwukrotnie z rzędu, jako, póki co, jedyna - wygrała wybory parlamentarne, że o 7 wszystkich, wygranych pod rząd, nawet nie wspomnę.

Ostrołęccy "działacze" (cudzysłów zamierzony) PO, to jest jakieś kompletne nieporozumienie - jak to jest możliwe, że partia, która dwukrotnie wygrywa wybory parlamentarne, tyle razy dostaje w dudę, właśnie w Ostrołęce - czy, naprawdę, trzeba jakiegoś fachowca od PR, żeby zrozumieć, że ta kampania, to jakieś kolejne nieporozumienie?

Grają tak, jakby nie chcieli wygrać, a może faktycznie nie chcą, po co im te kłopoty związane z rządzeniem miastem, zaliczą jednego albo,w porywach dwóch radnych i przez kolejne 4 lata, będą się zajmować, sami sobą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:10, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"W Ostrołęce nie ma juz PO."

A, kiedy było?

ketuks @ 14:13, 10.10.2018

IP: 37.47...251

eufemizmy stosuje każda władza: Kopacz: "wygaszanie kopalń" a nie likwidacja kopalń

rodzic @ 14:15, 10.10.2018

IP: 194.50...103

Czy to zbieg okoliczności Kurpiewski, Kurpiewska i jeszcze raz Kurpiewska. Potem Popielarz i Popielarz. To rodziny? Ktoś? Coś wie?

Myszka Agresorka @ 14:17, 10.10.2018

IP: 37.248...175

Konkurencja zamieściła artykuł o Podmostko.Podobno to oszust skazany na 4 lata.

Myszka Agresorka @ 14:22, 10.10.2018

IP: 37.248...175

Czy to prawda,czy kłamstwo?

Abc @ 14:28, 10.10.2018

IP: 31.0...145

Do rodzic
Popielarz Mariusz i Waldemar to bracia

Adam i Ewa Kurpiewska małżeństwo

A Krystyna kurpiewska to chyba mama Adama

Mural @ 14:30, 10.10.2018

IP: 80.55...89

zdaniem Prezydenta Polski godni zaufania są ci urodzeni po 89 r. Ale co, jak dziadków i rodziców mieli za komuny??On sam, biedniutki z 1972 roku.Czyli Pan Prezes się nie nadaje, rocznik 1949.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:36, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"eufemizmy stosuje każda władza"

I, to ma być usprawiedliwienie, że karmią "ciemny lud", eufemizmami, bo i PO, to robiła - przecież przed chwilą, naPiSałeś, że PO, to zło wcielone, a teraz usprawiedliwiasz PiS, działaniami PO?

errata @ 14:54, 10.10.2018

IP: 178.42...125

W treści artykułu jest wielki BŁĄD !

"Za czasów rządów PO pracował w ostrołęckim PKS" !
Winno być: Za czasów rządów PO BYŁ ZATRUDNIONY !!! w ostrołęckim PKS
To ogromna różnica i wszyscy wiedzą, że praktyki takie były, są i będą !!!

Pracują to uczciwi ludzie !
Politycy są wyłącznie ZATRUDNIENI ! crying

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:00, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Od kiedy Kurpiewski jest politykiem, nie rozśmieszaj mnie, bo będę miał zajady.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:16, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Przed chwilą, w ramach rubryki "Skarg i pomysłów", zamieszczono artykuł o skardze mieszkanki, na formę prowadzonej przez Popielarza, kampanii wyborczej - chodziło o rozdawanie cukierków, przed jedną z ostrołęckich szkół - na zarzut odpowiedział sam Popielarz, w jeszcze głupszy sposób, niż sam pomysł z rozdawaniem cukierków - artykuł, nagle zniknął.

obywatel @ 15:19, 10.10.2018

IP: 80.50...118

to szczury uciekające ....

dziwi mnie jedno, skoro m. kleczkowski idzie z innej partii do wyborów, owszem może ... to dlaczego siedzi jeszcze na stanowisku w WORD, przecież wsadziła go Platforma

na zbity pysk .... a jest komu tam usiąść hahaha

tak samo D. Małkowski

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:24, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"to dlaczego siedzi jeszcze na stanowisku w WORD"

Typowa mentalność PiSiora - "kto nie z nami, ten przeciw nam" - jak dostałeś od nas fuchę, to jesteś z nami, na śmierć i życie, bo jeśli nie, to "fora ze dwora".

Gdzie Wy się rodzicie, ludzie! - kto Wam, tak spacza mózgi?

Leming zwany WyRolo @ 15:34, 10.10.2018

IP: 79.184...201

Proszę wpisać w wyszukiwarkę takie zdanie: "Wyrok? Żaden problem! Kandydat Koalicji Obywatelskiej prawomocnie skazany, ale i tak startuje" Miłej lektury Lemingi :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:39, 10.10.2018

IP: 78.152...14

Leming, pod tym artykułem, nie ma chyba ani jednego wpisu, popierającego tę koalicję w Ostrołęce, kto zatem, jest adresatem Twojego wpisu?

znawca @ 17:12, 10.10.2018

IP: 178.235...134

Z całej tej PO warta uwagi jest jedynie brunetka idąca obok Popielarza. tongue smile

Pik @ 17:24, 10.10.2018

IP: 2a00:f41...34c5

PiS jest był i będzie a te całe zagrywki PO niczemu są warte całą Polskę okradli i nic więcej!!!¡😉😉

WWW @ 17:36, 10.10.2018

IP: 2a00:f41...2b8f

A kim dla Wojciecha Jaruzelskiego jest Pani Bożena Maria Jaruzelska startująca na radną?

do @ 18:00, 10.10.2018

IP: 178.42...8

a urbanowi nikt nic nie zrobil obrazal nas co dzien przez wiele lat

X @ 18:23, 10.10.2018

IP: 83.28...68

Do @Obiektyw
Przecież PiS sam sprowadził przynajmniej 4000 uchodźców czym chwalił się Morawiecki. Więc nie wiem co to za argument. W dużych miastach Polski jest coraz więcej ludzi z Indii czy Bangladeszu. Ukraińców nie liczę, bo ich jest zalew. Syryjczycy pojawiali się w Polsce jeszcze zanim wybuchła burza medialna z uchodźcami. Jeżeli są monitorowani przed wpuszczeniem, asymilują się, mają pracę i płacą podatki, to w czym problem? Kto niby będzie robił na twoją emeryturę skoro mamy kiepski współczynnik urodzeń i 500 plus nie pomaga?
Do Ostrołęki i tak raczej żaden o zdrowych zmysłach nie przyjedzie, bo mówimy o mieście, które wśród miast powiatowych jest przedostatnie w ściąganiu środków unijnych, jest w 10 większych miast o największym bezrobociu w tym kraju. Masz rację, przecież lepiej kiedy nie ma co jeść albo trzeba robić po 12 godzin na dobę żeby przynieść do domu sensowne pieniądze niż oglądać ''brudasów'' na ulicach.

ketuks @ 18:52, 10.10.2018

IP: 37.47...251

Urban skazany za obrazę uczuć religijnych. Sąd wymierzył trzy razy wyższą karę niż chciał prokurator. Jednak wybór między pis-em a po to jak wybór między cholerą a gangreną

czesław @ 19:05, 10.10.2018

IP: 5.172...115

PO OWOCACH ICH POZNACiE !!!!!Jeszcze wrócę do szpitala w naszym mieście ,wszyscy do roboty i to bez szemrania ,wszyscy ,nie ma lekarzy,pielęgniarek ,to przyjadą ze wschodu i będzie ich nadmiar ,poszanują pacjenta ,uszanują jego cierpienie i krzyż który chory niesie ,dosyć pogardy i ciągłego narzekania ,najpierw zacznijcie szanować chorych ,,a potem oczekiwania ,piękną demokrację zbudowali nam w kraju ,pełną pogardy i wstydu ,i pytam ponownie-czyj jest parking ,pod szpitalem ,bo powinie być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,pytajcie i jeszcze jedno,siostry zakonne muszą wrócić do szpitali -dopilnujcie tego.....idą wybory ,rozliczcie każdego do bólu ,po owocach ,każdego oddzielnie ,wtedy was poszanują KURPIE jesteście WIELCY -działajcie..i skończyć najwyższy czas z finansowaniem partii politycznych ,macie w mieście elektrownię a ceny za prąd warszawskie jak to jest ,który z tych wszystkich chętnych do władzy zmieni ,pamiętajcie od was zależy kolejne parę lat w tym mieście .....szacunek i podziękowania dla Pań salowych,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Obiektyw @ 19:45, 10.10.2018

IP: 83.6...220

Koalicje jest gotowa przyjac " kazda ilosc" czyli i nascie tysiecy . Takze wrzuca paru do Ostroleki zeby ubogacali .

senior @ 20:03, 10.10.2018

IP: 5.173...40

tzw. mocny koalicjant nowoczesna - jedno koło skupiające mniej niż 20 członków, których mało kto zna z działalności w Ostrołęce. Tylko trzech członków zarządu koła na listach platformy ponieważ reszta nie była tym zainteresowana ... panie M.Popielarz gratuluje takiego wyboru

Zbigniew Dąbrowski @ 20:22, 10.10.2018

IP: 77.253...143

Do PO trafiłem jako działacz UPR (Korwin Mikke). Później była Koalicja dla Ostrołęki czyli PO-PiS. Następnie okazało się, że PO nie realizuje swojego programu wyborczego i wprowadza idee markistowskie. Postanowiłem więc budować antysystemową opozycję czyli Korwin, Kukiz i Ruch Narodowy.

KOWALSKI TROLU @ 20:24, 10.10.2018

IP: 78.152...89

Idź już spać. A swoją drogą niby te platwusy i pomioty balcerowicza z nowoczesnej takie prorynkowe liberalne... niewidzialna ręka rynki , praca do śmierci samowybieralne kasty specjalne..itd a jakoś tuzów przedsiębiorczości nie widać u nich na listach. Kiepska nauczycielka doktor dorabiający w prywatnej przychodni i kasa z budżetu reszta.

Ziom @ 20:36, 10.10.2018

IP: 178.235...181

Za półtora tygodnie wybory a planu na zarządzanie Ostrołęka nie pokazał żaden z konktrkandydatow. Wstyd!!!

zenek do wscieklego rodzica @ 21:17, 10.10.2018

IP: 37.248...188

tak Ci wiara przeszkadza? siedzi w Tobie zly duch ,ktory na sama mysl o Kosciele sprawia,ze caly sie trzesiesz z nerw, toczysz jad i piane z ust . Zly duch ,ktorym jest szatan bedzie powoli Cie niszczyl i dobrowadxi do upadku. Podstepnie. Bo tak on działa. Proponuje ksiedza egzorcyste. Pokoj z Toba

AntyPOPiS @ 21:43, 10.10.2018

IP: 2405:8100...fcf5

Kotowski też nie pokazał planu na zarządzanie Ostrołęką, z tym że on od wielu lat pokazuje, że takiego planu nie ma. Czeka na polecenia "góry" i zachowuje się tak, jak by Ostrołęka go nie obchodziła.

Haha @ 22:58, 10.10.2018

IP: 2a00:f41...dd84

Haha stryjewski .ciekawe czy głos na niego oddadzą jego byle z dziećmi Xd z czym do ludzi

do antypopis @ 00:29, 11.10.2018

IP: 188.147...131

Władze należy zmieniać często choć klasyk mówił (tzn pisał) żadna władza nie deprawuje stwarza tylko okazję a łajdak jej ulega. Kto to napisał?I w czym?

jaśko @ 00:30, 11.10.2018

IP: 89.64...10

Co z tego? Jedyne co ostrołęcka platforma prezentowała zawsze to była bieda umysłowa. Ludzie głosują na Kotowskiego nie tylko dlatego, że jest najlepszym kandydatem na to stanowisko ale też dlatego, że opozycja nie wystawiła od bardzo dawna wartościowego kandydata. Może trzeba pojechać po wskazówki i rozkazy do Niemiec tak jak to robią liderzy partii i wtedy się uda? Przecież tam są ich mocodawcy laughing laughing laughing

czesław @ 01:46, 11.10.2018

IP: 5.172...5

PO OWOCACH ICH POZNACiE !!!!!Jeszcze wrócę do szpitala w naszym mieście ,wszyscy do roboty i to bez szemrania ,wszyscy ,nie ma lekarzy,pielęgniarek ,to przyjadą ze wschodu i będzie ich nadmiar ,poszanują pacjenta ,uszanują jego cierpienie i krzyż który chory niesie ,dosyć pogardy i ciągłego narzekania ,najpierw zacznijcie szanować chorych ,,a potem oczekiwania ,piękną demokrację zbudowali nam w kraju ,pełną pogardy i wstydu ,i pytam ponownie-czyj jest parking ,pod szpitalem ,bo powinie być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,pytajcie i jeszcze jedno,siostry zakonne muszą wrócić do szpitali -dopilnujcie tego.....idą wybory ,rozliczcie każdego do bólu ,po owocach ,każdego oddzielnie ,wtedy was poszanują KURPIE jesteście WIELCY -działajcie..i skończyć najwyższy czas z finansowaniem partii politycznych ,macie w mieście elektrownię a ceny za prąd warszawskie jak to jest ,który z tych wszystkich chętnych do władzy zmieni ,pamiętajcie od was zależy kolejne parę lat w tym mieście .....szacunek i podziękowania dla Pań salowych,,,,

Gzawszenawierzchu @ 05:15, 11.10.2018

IP: 185.166...97

Najlepiej na PO wyszedł Andrzej Kania. Przez kilkanaście lat był prominetnym działaczem PO, przez 8 posłem PO, a kiedy wiatry się zmieniły - hyc na grubo opłacane stołeczki w państwowych spółeczkach i wychwala "dobrą" zmianę.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:42, 11.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Może trzeba pojechać po wskazówki i rozkazy do Niemiec tak jak to robią liderzy partii i wtedy się uda?"

Chcesz powiedzieć o potajemnym spotkaniu Kaczyńskiego z Merkel?

do zenek @ 11:03, 11.10.2018

IP: 95.49...16

proponuję dobrego psychiatrę

Janka @ 15:15, 11.10.2018

IP: 178.235...207

Boicie się Panie Kulik i inni.Kto czym wojnie od tego ginie,to stara prawda.