środa, 21 listopada 2018 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Aktualności

Kolejne rezygnacje lekarzy w ostrołęckim szpitalu

Sytuacja w ostrołęckim szpitalu jest bardzo trudna. W ostatnich dniach wypowiedzenia złożyli kolejni lekarze. Z pracy w placówce medycznej rezygnuje już ponad 50 medyków. Żądają m.in. podwyżek. O kryzysie poinformowano sąsiednie szpitale.

We wrześniu br. ponad 40 lekarzy zatrudnionych w ostrołęckim szpitalu złożyło wypowiedzenia. W ostatnim czasie dołączyli do nich kolejni specjaliści. Medycy domagają się zmian w organizacji pracy oraz podwyżek. Problem dotyczy oddziałów kardiologicznego, zakaźnego, neurologicznego, wewnętrznego, płucnego, kardiologi inwazyjnej, onkologicznego i ginekologicznego.

ReklamaJak informuje RDC, w połowie października medycy doszli do porozumienia z władzami w kwestiach systemu pracy. Z kolei postulat dotyczący podwyżek nie został przyjęty. W listopadzie zaplanowano drugą turę rozmów.

O kryzysie w ostrołęckim szpitalu powiadomiono również sąsiednie placówki medyczne.

- Poinformowaliśmy władze szpitali w Łomży, Ciechanowie, w Makowie Mazowieckim i Przasnyszu, że być może zajdzie konieczność przeniesienia naszych pacjentów do tych właśnie placówek - powiedział dla RDC Paweł Natkowski, dyrektor szpitala w Ostrołęce.

Odsłon: 22523 komentarze: 147 Wrzuć na Facebooka 12:34, 06.11.2018r. Drukuj




Powrót


Ccc @ 12:48, 06.11.2018

IP: 37.7...46

W sumie to i tak szukamy pomocy w innych miastach,ale najgorsze są pilne przypadki,co wtedy ?

Maggie @ 12:49, 06.11.2018

IP: 178.235...53

Czy ktoś wie, którzy lekarze na ginekologii? Wiele z nas ma lekarzy prowadzących ciążę, którzy pracują w szpitalu :(

QXY @ 12:53, 06.11.2018

IP: 46.76...10

Pasożyty won ...

Pro @ 13:04, 06.11.2018

IP: 178.42...4

Niech spadają na bambus. Lekarze... od siedmiu boleści angry

Pro @ 13:07, 06.11.2018

IP: 178.42...4

Poprzyjmować nowych,a tych pseudolekarzy powywalać we psy stare

niewdzięczni pacjenci. @ 13:12, 06.11.2018

IP: 46.170...1

Dziękujemy hrabiemu Radziwiłłowi za utrudnienia w dostępie do zawodu lekarza.

przesada @ 13:14, 06.11.2018

IP: 37.47...214

Zwolnić ich, na coraz więcej sobie pozwalają. Każdy powinien godnie zarabiać ale to co oni wyprawiają to totalna przesadza. Gdzie wypełnianie Przyrzeczenia Lekarskiego. Szkoda tylko że nie można im zakazać prowadzenia prywatnej praktyki. Lekarze, pielęgniarki, nauczyciele- najbardziej roszczeniowe grupy zawodowe.

ale urwał @ 13:15, 06.11.2018

IP: 2a01:110f...84b9

cholerne chciwe konowały! niech oddadzą piniądze za studia które im my jako podatnicy opłaciliśmy!!!!!!

Ona @ 13:17, 06.11.2018

IP: 80.187...153

Zlikwidować prywatne gabinety to i oni by się wzięli do roboty jak przystało na wykształcona osobę a nie tu robią sztuczne kolejki ludzie z rozpaczeni są zmuszanie iść prywatnie
WSTYD TAKICH LEKARZY

? @ 13:18, 06.11.2018

IP: 195.38...142

co to za lekarz, który mówi że jest z powołania, że chce pomagać ludziom, a jak mu się nie da czego chce - wtedy rzuca papierem i odchodzi. W żadnym wypadku nie dałbym takiemu ani złotówki, bo nigdy nie wiesz kiedy go zabraknie przy kimś bardzo potrzebującym. Dodatkowo biorąc pod uwagę kompetencje większości lekarzy pracujących w ostrołęckim szpitalu śmiem twierdzić, że dobrze że sobie poszli!

Marian @ 13:18, 06.11.2018

IP: 5.173...85

Ja chciałbym tylko na 1 kwartał zamienić się emerytura na pensje tych biednych lekarzy.
Jestem także z wyższym wykształceniem

max33 @ 13:19, 06.11.2018

IP: 188.146...79

Pownni strajkowac jeszcze Fizjoterapeuci/masazysci bo hu.jowo mega zarabija a najczarniejsza robote po lekarzach robia z salowowymi wlacznie!!!!!

do max33 @ 13:22, 06.11.2018

IP: 37.47...214

A kto w Ostrołęce dobrze zarabia? Tylko osoby pracujące w Urzędach i prywaciarze na budowlach. Taka specyfika tego pięknego miasta

do max33 @ 13:25, 06.11.2018

IP: 37.47...214

I oczywiście wszelkiego rodzaju kierownictwo w instytucjach publicznych których najczęstszym osiągnięciem jest znajomość z kimś z partii.

Chory @ 13:29, 06.11.2018

IP: 217.97...9

Królik wszystko zmieni, od jutra pobuduje ze 3 szpitale z najlepszymi specjalistami w europie. Całe szczęście że on nastał, Jankowi się to nie udało, a jemu na pewno się uda. A lekarzy teraz nie powinno nigdzie się przyjąć-tylko wydalenie dyscyplinarne i zakaz wykonywania zawodu na 10 lat. Ostrołęcki szpital to zaścianek, któremu daleeeeko choćby do Łomży czy Przasnysza o większych miastach nie wspominając. Ciekawe z czego ta "bieda" powystawiała te domy, kupili samochody itp. Nie żałuję prawdziwym fachowcom,ale nie tym, którzy zwykłego człowieka mają za nic.

Aga @ 13:33, 06.11.2018

IP: 37.47...214

Super że odchodzą, mam nadzieję że będą w domkach siedzieć i że nikt ich nie zatrudni chyba że do łopaty. Bo tylko do tego się nadają.

JetLee @ 13:44, 06.11.2018

IP: 31.135...24

I prawidłowo robią, ludzie piszący te komentarze to zapewne życiowe ofiary losu. Wypłakali się w komentarzach ? Beneficjenci 500+ i patologia, mogliście się uczyć zamiast stawiać opór matematyczce w szkole. Niech lekarze walczą o swoje.

Szkoda gadać @ 13:55, 06.11.2018

IP: 5.173...70

Nawet szkoda mi sił argumentować się z ludźmi komentującymi wyżej, zero świadomości że na ich miejsce nie przyjdzie NIKT, lekarzy NIE MA bo WYJEŻDŻAJĄ tam gdzie za lata ciężkiej nauki i pracy zarabiają godnie, gdyby był ktokolwiek chętny na ich stanowiska to nie byłoby tego problemu. Mówiąc "niech spadają" godzisz się na to żeby leczyli ciebie co najwyżej specjaliści ukraińscy o których poziomie wykształcenia nawet szkoda gadać. Eh ten naród dalej ciemny jak tabaka w rogu. Tylko stanie za tymi wykształconymi i oświeconymi w przeciwieństwie do wami ludźmi murem może pomóc naszej służbie zdrowia, ale jak na każdym kroku lekarzy się krytykuje to i ich nie będzie, kolejki się wydłużą, a ty dalej płać kosmiczne składki na opiekę zdrowotną i lecz się prywatnie. See you

Do szkoda gadac? @ 14:08, 06.11.2018

IP: 31.0...206

A co mamy myslec skoro o tym szpitalu mówią juz ze to tylko umieralnia jak trafia sie tu ze stolicy w celu dalszego leczenia to nie pozostaje nic tylko nogi wyciagac nie zycze tego nikomu ale taka jest prawda poziom szpitala jest sredni gabinetow prywatnych mają pelno, nie mają czasu na prace w szpitalu, podwyzki owszem ale dla tych którzy poswiecaja czas tylko i wyłącznie dla szpitala i daja calego siebie bez dorabiania po godzinach.

do szkoda gadac @ 14:11, 06.11.2018

IP: 188.146...79

Placic godnie ,owszem .Ale 80% lekrzy w szpitalu to patałachy ,nie dobor wiedzy czy jej brak.O emaptii nawet nie wspomnę.
Jakosc, obsluga w Lomzy ,Przasnyszu czy jak ktos wczesniej napisal o innych miastach nie wspominaja .Wiedze ,kursy itd.
I tam placa a w Oka??
LARYNGOLOGIA ORTOPEDIA IDZIESZ NA WLASNE RYZYKO.O poradniach nawet nie wspomne jak i o odzialach.
Brak wiedzy bije po oczach.!!! To sa fakty.
Cham.stwo buta arogancja.
Brak zyczliwosci,zrozumienia.Ba wytlumaczenia jednostki chorobowej ale co tu rzadac gdy wiedza marna

UB @ 14:11, 06.11.2018

IP: 95.49...179

Niech Kulik coś z tym zrobi

Dżeki Czan @ 14:12, 06.11.2018

IP: 94.254...222

Liczymy na nowego prezydenta Kulika. Po to na niego glosowalismy żeby w mieście w tym również w szpitalu zapanował porządek. Prezydencie do pracy!!!!

mieszkaniec gminy @ 14:12, 06.11.2018

IP: 31.41...214

lata lecą czasy się zmieniły a u nas bez zmian szpital jak miał słabo opinie za komuny tak ma i dziś a im ciągle mało za komuny kto miał mało wyjechał do Niemiec

UB @ 14:14, 06.11.2018

IP: 95.49...179

Ale jak Kotowski nic z tym nie zrobił, to i Kulikowi się nie uda.
Dla mnie wygrał Kotowski

Do szkoda gadac? @ 14:17, 06.11.2018

IP: 188.146...79

i jeszcze brak dobrych neurologow.
Bidoki nie umieja leczyc i dawac lekow,rehabilitacji itd na np SM.
Bronic patalachiw to jal bronic nierobów

jaek @ 14:24, 06.11.2018

IP: 83.13...18

przecież lekarze zarabiają krocie maja po 150-250 zł za godzine pracy, nie raz sa na dyżurach na 2 oddziałach równoczesnie czyli w tych samych godzinach płacone x 2. nie wspomne o dowodach wdzięczności od pacjentów to kolejne kilka lub kilkanaście tysięcy miesięcznie. Pielęgniarki to fakt zarabiaja mało ale lekarze dużo.

pacjent @ 14:34, 06.11.2018

IP: 46.170...1

PiS obiecał skrócenie kolejek do lekarzy. Znowu pinokio kłamał?

Ehh @ 14:35, 06.11.2018

IP: 81.15...33

Bo lekarz powinien zarabiać godnie. Jak większość pracuje za 1800zl to lekarz powinien mieć te 5-6 tys zł na rękę, ze 3 razy więcej niż przeciętny obywatel... wtedy każdy byłby happy

Kulik i Kleczkowski @ 14:40, 06.11.2018

IP: 188.146...229

UB, dlaczego prezydent miasta miałby zajmować się szpitalem wojewódzkim? Przecież to jest w gestii marszałka.

Ehh, lekarz powinien tyle zarabiać, by było dużo kandydatów do tej pracy. Weź może za te Twoje 3 razy więcej niż przeciętny obywatel zostań lekarzem.

do ehh @ 14:42, 06.11.2018

IP: 194.50...215

ale tylko dobry lekarz i taki który nie prowadzi prywatnej praktyki, konowałom stanowcze nie, poziom wiedzy niektórych jest tragiczny

dr. Joint @ 14:42, 06.11.2018

IP: 94.254...93

W du.pach się poprzeracalo, lekarze chcą:
- lekarz ok. 14 tys
- lekar asystent ok. 12 tys

Taaak, tyle chcą + dyżury + dodatki

do JetLee @ 14:46, 06.11.2018

IP: 37.47...164

Jestem wyksztalcona,nie pobieram 500+ I nie jestem patologia.Niech walcza,niech szpital dalej sie zadluza bo jasniewielmoznym Panom ciagle malo.To nie jest walk a o godnosc a szantaz- maja monopol I ciagle chca wiecej. Jeszcze zeby ich umiejetnosci byly warte tych pieniedzy.Kazdy trudniejszy przypadek odsylaja do Warszawy.KASA KASA KASA

do szkoda gadac @ 14:58, 06.11.2018

IP: 37.47...164

Myslisz ze popierajac tych wyksztalconych i dajac im wieksze pensje wplyniesz na wzrost poziomu ich umiejetnosci czy moze uwazasz ze sa oni dobrymi lekarzami?Pytanie brzmi tylko czy nigdy nie korzystales z ich uslug,jestes lekarzem czy masz lekarza w rodzinie?Zalosne

do IP: 37.47...164 @ 15:19, 06.11.2018

IP: 194.99...118

A myślisz, że służba zdrowia jest niepotrzebna. Jak pozamykają lub sprywatyzują szpitale, to firmy pogrzebowe i kler na tym zarobi.

Młodych lekarzy siłą nie zatrzymacie, prezesi spółek milionowe nagrody, katecheta 12-15 tysięcy, a początkujący lekarz 4000 złotych.

Sprywatyzować całą służbę zdrowia i po bólu.

Ulalala @ 15:26, 06.11.2018

IP: 188.147...200

Jestem za tym żeby zamknąć ten szpital lekarze od siedmiu boleści. Skończo protestować lekarze zaczną pielęgniarki i tak w kółko . Jakoś o innych szpitalach nie słychać, żeby lekarze protestowali Ostrołęce co się na h u j nadaje to ciągle protesty! Zwolnić psełdo lekarzy zamknąć szpital!!

mjnbmkb @ 15:34, 06.11.2018

IP: 178.42...70

pokaż lekarzu co masz w garaży, 10 minut wizyty prywatnej 150-200 zł u tych naszych specjalistów, Ciekawe ile na kasę fiskalną nabijają? pewnie wykazują z tego dochód 10000 pln rocznie ;) wstydu nie ma odwali swoje w szpitalu i może trzaskać pacjentów prywatnie i zamknąć się bo źle im nie jest. Ciekawe ile teraz jest za dyżur 500?

DDDDD @ 15:40, 06.11.2018

IP: 176.109...221

POCZEKAJCIE ,NOWY PAN PREZYDENT JEST MLODY ENERGICZNY ZROBI PORZADEK W SZPITALU,NIE BEDZIE STRAJKOW, WSZYSCY BEDA ZADOWOLENI

Ola @ 15:42, 06.11.2018

IP: 173.206...63

Moze gdyby lekarze zaplacili za swoja nauke,podeszliby do swojej pracy inaczej.Mieszkam w Kanadzie,wiec wiem jak to wyglada tutaj.Studia sa platne.Na medycyne nie idziesz od razu...konczysz wczesniej studia...potem zdajesz MCAT..jesli pojdzie dobrze,to nastepna jest rozmowa kwalifikacyjna .Nastepna rzecz to pieniadze,duze pieniadze.Po skonczeniu nauki masz dlug w wysokosci ponad 100 tys dolarow.Nie ma poprawek,nie ma sciagania.Zawalisz semestr to znow placisz i powtarzasz od nowa.Oczywiscie od pierwszego miesiaca pracy zarabiasz dobrze,ale nie ma za to prywatnych gabinetow.To wszystko oczywiscie nie swiadczy o tym,ze lekarze sa lepsi...absolutnie...takie same lub nawet gorsze konowaly.Zarabiaja bardzo dobrze,ale najpierw musieli za to zaplacic.Moze nasi lekarze powinni najpierw odpracowac swoja nauke,a dopiero potem pokazywac rogi.Po tych kilku latach "poswiecenia sie" maja bardzo dobrze i nie obchodzi ich,ze pacjent ostatni swoj grosz wydaje na wizyte prywatna,bo na "panstwowej"posadzie lekarz nie moze sie przemeczac.
Gdzie przysiega Hipokratesa? Gdzie powolanie? Gdzie poswiecenie sie sluzbie dla drugiego czlowieka?
Dawno tego nie ma...liczy sie tylko jedna....KASA i tylko KASA!!

pacjent @ 15:46, 06.11.2018

IP: 217.97...9

chcę tylko powiedzieć , że lekarz to normalny, przeciętny człowiek. Owszem studia trudne i wymagające, ale przecież oni idą tam z potrzeby serca, poczucia misji, powołania.... To są normalni ludzi, wywodzący sie z normalnych rodzin. A że przez lata utwierdzamy ich że są kimś nadzwyczajnym więc w końcu się tak poczuli. oni nie chcę zarabiać więcej-tylko najwięcej. I choćby im dał 20000zł /mc to i tak dorabialiby na kilku etatach bo czemu nie mieć 50000, albo 100000????

do Ola @ 15:42 @ 15:46, 06.11.2018

IP: 194.99...118

W Polsce studia nie są darmowe, za większość płacą rodzice, bo szkoła niewiele zapewnia. Polska się zmieniła nie ma nic za darmo. Uchodźcy ekonomiczni nie macie pojęcia o szkołach w Polsce, ani o służbie zdrowia.

ile naprawdę zarabia się w polskich szpitala ... @ 15:51, 06.11.2018

IP: 194.99...118

Jak naprawdę wyglądają wynagrodzenia w służbie zdrowia? Z sondy przeprowadzonej przez DGP w kilkudziesięciu szpitalach w kraju wynika, że podstawowa pensja lekarza jest w zasadzie podobna niezależnie od miejsca pracy. Na etacie można wyciągnąć od 4000 do 7500 zł brutto.

– U nas średnie wynagrodzenie lekarza specjalisty wynosi ok. 4600 zł brutto bez dyżurów – mówi Robert Krawczak, dyrektor warszawskiego szpitala dziecięcego. Podobna stawka obowiązuje w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu. Nieco wyższa – 4800 zł – jest w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Z tego trendu wyłamuje się Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku, gdzie wynagrodzenie podstawowe dla specjalisty wynosi 5500 zł brutto, czy Szpital Kliniczny we Wrocławiu, gdzie podstawa sięga 7500 zł.

Zarobki różnią się natomiast w zależności od specjalizacji i stażu pracy, dzięki czemu lekarze mogą liczyć na dodatek wart 5–20 proc. pensji podstawowej. W efekcie zarówno na etacie, jak i na kontrakcie, przy którym otrzymują wynagrodzenie godzinowe, płaca w jednym szpitalu może być nawet o połowę niższa niż w innym.

Ale realne wynagrodzenie lekarza zależy przede wszystkich od liczby dyżurów. W większości placówek są one dodatkowo płatne. Stawki różnią się w zależności od tego, czy dyżur jest pełniony w zwykły dzień czy świąteczny. Za ten pierwszy można dostać od 40 zł do ponad 90 zł za godzinę. Za ostry dyżur stawki wynoszą od 90 zł do 200 zł. Zdecydowanie więcej zarabiają lekarze kontraktowi. Za pracę w 48-godzinnym wymiarze w tygodniu (to czas ustawowy) dostają ok. 15 tys. zł. Nie ma jednak płatnego urlopu, a składki ZUS trzeba płacić samemu.

– Lekarz specjalista z trzema dyżurami, w tym dwoma zwykłymi i jednym świątecznym, zarobi w naszej placówce ponad 7400 zł brutto – wylicza przedstawiciel Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego w Lublinie. Mimo poziomu zarobków na kontraktach, większości specjalistów brakuje. – To problem zwłaszcza dla małych miejscowości – przyznaje Roman Ryznar, dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku. Jedyna możliwość zyskania kadry to zachęty finansowe. – Niektórym specjalistom płacimy ponad 100 zł za godzinę – dodaje.

Doktor Judym @ 16:07, 06.11.2018

IP: 31.0...81

Dać im aby zarabiali po 100000. I tak będzie im mało !!!!!. A poziom leczenia crying Niech dalej przyjmują prywatnie .

Ola @ 16:10, 06.11.2018

IP: 173.206...63

@do Ola
Placisz za utrzymanie....czy tez rodzice placa....ale za nauke nie placisz.Wiem co mowie.Prosze tez nie obrazaj mnie,bo nawet mnie nie znasz.Ja na szczescie swoje szkoly pokonczylam w Polsce,wiec za nauke nie placilam.Tak sie sklada,ze rowniez jestem ze sluzby zdrowia.Jestem tu i tam,wiec mam porownanie.Uwazam,ze korzystanie z gabinetow prywatnych ma swoje plusy,ale wszystko musi byc w granicach rozsadku.Pacjent na pierwszym miejscu a potem pieniadze....tak byc powinno.

do Doktor Judym @ @ 16:13, 06.11.2018

IP: 194.99...118

Ci młodzi co pracują w szpitalach nie pracują prywatnie. Prywatnie pracują starzy lekarze post komunistyczni, ale skoro naród ich tak przyzwyczaił to tak ma.

Nie byłoby chętnych z łapówami i kolejek u konowałów to by znormalnieli.

Rozumiem, że bez publicznych szpitali będzie wam lepiej.

Rysiek. @ 16:17, 06.11.2018

IP: 188.146...85

Nie ma co płakać Łomża i Przasnysz blisko przyjmą z otwartymi rękami nikt tu za nich płakał nie będzie.Młde pokolenie przyjdzie przejmie stery to chociaż na jakiś czas będzie spokój od tej patologii.

mm @ 16:18, 06.11.2018

IP: 5.173...22

Nic im nie dać. Żadnej podwyżki. Jeszcze im mało. Do roboty!!!!

Pracownik SZPZOZ @ 16:18, 06.11.2018

IP: 94.254...160

Jak wyglądają zarobki w Ostrołęckim Szpitalu:

Dyrektor : 20tys zł
Lekarz : 5 - 6tys zł
Pielęgniarka : 3,5 - 4tys zł
Pracownicy administracji oraz technicznych działów : 1,8 - 2,5tys zł

Są to zarobki netto uśrednione bez zarobków kadry kierowniczej, ordynatorów i lekarzy kontraktowych.

do Ola @ 16:10 @ 16:19, 06.11.2018

IP: 194.99...118

Kiedy paniusiu byłaś w Polsce, i co wiesz o lekarzach i nauce w szkołach?

Rodzice mające na utrzymaniu uczące się dzieci wiedzą ile to kosztuje.

Za darmo? Przestań słuchać propagandy. Nic nie ma za darmo. Stancja, dojazdy, wyżywienie, korepetycje, wyjazdy, książki, pomoce naukowe...

Ręce opadają, zaraz odezwą się specjaliści z Madagaskaru.

Pacjent @ 16:25, 06.11.2018

IP: 188.146...85

Nie dawać żadnych podwyżek bo za trzy miesiące będzie znów ta sama bajka mało ,mało ,mało i jeszcze raz mało normalnie wór bez dna.

Ema @ 16:25, 06.11.2018

IP: 5.173...209

Którzy lekarze odchodzą z ginekologii ?

do Ema @ 16:25 @ 16:38, 06.11.2018

IP: 31.130...89

Wciąż brak jest porozumienia dyrekcji ostrołęckiego szpitala z protestującymi lekarzami. Funkcjonowanie czterech oddziałów wisi na włosku. Kolejne rozmowy nie przynoszą przełomowych rezultatów, a czasu jest coraz mniej.

Dyrekcja szpitala pozytywnie przychyliła się do postulatów dotyczących czasu pracy, w kwestii wynagrodzenia lekarze pozostają jednak nieugięci.


Oddział zakaźny, neurologiczny, kardiologiczny i chorób wewnętrznych – to lekarze z tych oddziałów złożyli masowo wypowiedzenia umów o pracę. W proteście uczestniczy około 40 medyków.

W odpowiedzi od szpitala otrzymaliśmy informacje, że pensja zasadnicza dla starszej pielęgniarki i położnej obecnie wynosi 2 559 zł, a młodszej 2 307 zł.

do Ola @ 16:10 @ 16:40, 06.11.2018

IP: 31.130...89

A za darmową naukę zwróciłaś Polakom?

Poczekajmy @ 16:43, 06.11.2018

IP: 5.173...176

aż prezydent elekt wybuduje obiecane tężnie solankowe, wtedy żaden szpital nie będzie już potrzebny. tongue

ktoŝ @ 16:43, 06.11.2018

IP: 188.147...127

Technik po 35 latach pracy w szpitalu 1800 zł netto.W d...ach się doktorstwu poprzewracało .Proszę zadbać o personel średni !!!!!,który bardzo ciężko pracuje.Ci lekarze ztakimi żądaniami wynagrodzeń są chorzy ,trzeba im pomóc się zwolnić ,po cóż mają się tak męczyć.Pa.ie dyrektorze prkszę im dać dwukrotność zarobków tehnika w pańskim szpitalu--3600zł ,zobaczymy kto z nich przyszedł do tego zawodu z powołania.ŻENADA!!!!!

ktoŝ @ 16:44, 06.11.2018

IP: 188.147...127

Technik po 35 latach pracy w szpitalu 1800 zł netto.W d...ach się doktorstwu poprzewracało .Proszę zadbać o personel średni !!!!!,który bardzo ciężko pracuje.Ci lekarze ztakimi żądaniami wynagrodzeń są chorzy ,trzeba im pomóc się zwolnić ,po cóż mają się tak męczyć.Pa.ie dyrektorze prkszę im dać dwukrotność zarobków tehnika w pańskim szpitalu--3600zł ,zobaczymy kto z nich przyszedł do tego zawodu z powołania.ŻENADA!!!!!

Spokojnie @ 16:47, 06.11.2018

IP: 95.49...186

Tak... Baranki boże....pogonić lekarzy a w zamian modlitwą leczyć albo witaminą C gł.ąby kapuściane niedouczone!!!
Że też tyle kołków ta ziemia nosi... Jak w tym kraju ma być dobrze???

do ktoŝ @ 16:44 @ 16:49, 06.11.2018

IP: 31.130...89

Zwolnij się z pracy. Szukają w budowlance. Ostatnio wezwałem do usterki hydraulika 30-40 min roboty, wymiana zaworu i zapłaciłem 100 złotych + cena części

Ostrołęczanka @ 16:52, 06.11.2018

IP: 5.173...140

Jestem oburzona. W szpitalu nie ma spokoju. Ludzie nie mogą zarobić.
W Policji tak samo strajkuja. Przepraszam rozchorowali się. Kto to słyszał zeby dorosły chłop policjant ryzykujacy życiem zarobił 2,5 tyś.
Słyszałam ich ministara Zielińskiego kłamal i mowił ze policjant ma 5,5 tyś.
Skandal. W Ostrołęce nie ma prawie policjantów.
Panie ministrze niech pan teraz bije sie e pierś i ich przeprosi i da podwyżki. Bezpieczeństwo w naszym miescie jest zagrożone. Nie tak miało być. Nie tak mówiliscie. Miały być pieniadze na szpitale i na policję.
Głosowałam na was wiec wymagam.

jasne @ 16:52, 06.11.2018

IP: 37.248...111

tak dla lekarzy sluzb mundurowych nauczycieli wszystko dla ludzi fizycznych g.wno.

Okl @ 16:57, 06.11.2018

IP: 188.146...88

Tu jest Ostrołęka miasto nienawiści Nienawidzą każdego kto ma chociaż ciut lepiej Pokolenie nieuków i nieudaczników pochodzących ze wsi którym się nic nie chce Ludzie marazm głupich seriali i roszczeniowi Typowy grajdół

do jasne @ 16:52 @ 16:59, 06.11.2018

IP: 31.130...89

o ile część policjantów można zastąpić, to lekarzy, nauczycieli, strażaków, żołnierzy nie zastąpisz.

Policjant pracujący w biurze nie powinien przechodzić na emeryturę tak wcześnie. tylko ci co pracują w terenie. We Unii Europejskiej policjanci przechodzą na emeryturę po 60 jak reszta. Ci pracujący w terenie maja duży dodatek specjalny.

hipokryzja @ 17:01, 06.11.2018

IP: 31.130...89

A jak trwoga to do Boga, sami wciskacie łapówy lekarzom, bo każdy chce żyć.

Nigdy w życiu nie dałem żadnej łapówki.

medyk @ 17:03, 06.11.2018

IP: 83.3...145

Ludzie,którzy podają kwoty zarówno obecnych zarobków jak i żadań piszą nieprawdę. Ale łatwo podawać nieprawdziwe wiadomości DrJoint straszne głupoty piszesz i mieszasz w głowach ,na takie kwoty jak podajesz zgadzam się od razu;-)

do "do IP: 37.47...164" @ 17:06, 06.11.2018

IP: 37.47...224

"Młodych lekarzy siłą nie zatrzymacie, prezesi spółek milionowe nagrody, katecheta 12-15 tysięcy, a początkujący lekarz 4000 złotych. "

Który katecheta tyle zarabia? Bo jeśli chodzi Ci o Kotowskiego to on otrzymywał wynagrodzenie za bycie Prezydentem Miasta a nie katechetą- takie wynagrodzenie w Polsce jest akurat ok. Początkujący lekarz 4000 zł to mało? Ja jako początkująca w swoim zawodzie (branża finansowa) z wyższym wykształceniem zarabiałam 1500 zł netto. Jedyne wyjście to wyjazd do większego miasta, jeśli lekarze z Ostrołęki uważają że duże miasta czekają na nich to niech próbują swoich sił tam. Lekarze w Ostrołęce trochę tracą kontakt z rzeczywistością, chyba myślą że każdy będzie ich tu czcił bo to wielcy specjaliści, a w rzeczywistości jest tak jak pisał ktoś wcześniej- trudniejszy przypadek i od razu Warszawa bo oni nie wiedzą co jest.

c.d @ 17:10, 06.11.2018

IP: 37.47...224

A jeszcze odnośnie istnienia publicznej służby zdrowia- czy jeśli ktoś potrzebuje prawdziwej pomocy to uzyska ją? I tak większość osób płaci za prywatne wizyty bo kto będzie czekał 3 msc na zabieg. Lekarze niestety w zakładach publicznych przyjmują powiedzmy 10 osób bo więcej twierdzą że nie są w stanie, natomiast prywatnie biorąc po 100-300 zł i setce ludzi dali by rade.

do IP: 37.47...224 @ 17:10, 06.11.2018

IP: 31.130...89

A ratowałaś ludzkie życie? a jak Ci dziecko będzie umierało to rozumiem, że sobie przypomnisz, iż lekarz Ci potrzebny czy mu powiesz, że za dużo zarabia i nie chcesz jego pomocy.

Masz wykształcenie wyższe to otwórz firmę a zarobisz, albo do budowlanki 15-20 złoty za godzinę.

Świadomy @ 17:26, 06.11.2018

IP: 185.189...227

Nie widzę Ostrołęki bez szpitala ile to miałoby kosztować, ludzie czekają miesiącami na pomoc.

Nie widzę Ostrołęki z kolejną elektrownią węglową, gdy tyle ludzi umiera przez węgiel, a elektrownia nic się nie dokłada do leczenia.

Ona @ 17:35, 06.11.2018

IP: 5.173...138

Z ginekologii odeszli Dr Pawełek Wekwejt i Borawska czyli nikt tam nie został

GOŹDZIKOWA @ 17:46, 06.11.2018

IP: 178.235...126

RYDZYKOWI dawać miliony, bo to się opłaca i zwraca w wyborach. Ksiądz więcej zarabia, niech się modli o zdrowie chorych i królowa Polski MB niech ma pod opieką.

123 @ 17:53, 06.11.2018

IP: 178.235...139

qwa

le medecine @ 18:07, 06.11.2018

IP: 89.231...19

Mogę oddać pieniądze za studia, nawet jak nie wyjadę z kraju mogę oddać pieniądze za studia. Co więcej oddam też za podstawówkę, gimnazjum, szkołę średnią. Jeden warunek- wszyscy zwracają.
Każdy ma prawo iść na studia, każdy ma prawo się uczyć. Każdy z nas płaci podatki. Płaćmy za edukację, płaćmy wszyscy.

DOLAR$ @ 18:10, 06.11.2018

IP: 176.109...32

BYŁY WOBORY * DOSŁOWNIE CHWILKĘ TEMU BYŁY
JAK RZĄDZIŁO SZPITALEM PO I PSL JUŻ CHYBA ZE 2O LAT
TAK DALEJ BĘDZIE RZĄDZIŁO PRZEZ NASTĘPNE LATEK 5
WIDOCZNIE WIĘKSZOŚCI SIĘ TAKIE RZĄDY PODOBAJĄ
NIE SMĘCIĆ, NIE NARZEKAĆ
ŻE KOLEJKI ZA DŁUGIE,ŻE ZA DŁUGO TRZEBA CZEAĆ,,,,
CIESZYMY SIE CIESZYMY :)
$$$ DLA CIEMNYCH - SZPITALEM RZĄDZI SAMORZĄD WOJEWÓDZWA MAZOWIECKIEGO TAM WYGRAŁA RZĄDZCA OD DŁUGICH JUŻ LAT KOLALICJA PO I PSL
LUDZIE JEST DEMOKRACJA
JUŻ , TRZEBA W SWOICH GŁÓWKACH TO SOBIE UŁOZYĆ,
NA KOGO GŁOSUJEMY CI BĘDĄ NAM ROBIĆ DOBRZE :) :) :)

obiektywny @ 18:15, 06.11.2018

IP: 178.175...134

Wasz problem, że dajecie się podpuszcza. Ci co rządzą napuszczają jednych na drugich, aby was podzielić i sami sobie rozdają nasze pieniądze.

Zarobki są niskie, ale to nie wina lekarzy, a tych co im się należy. Oni nie mają maksymalny pensji czy nagród, a ustalili wam, że macie żyć za 1530 złotych netto.

Niech ustalą pensję minimalną 4000 złotych, ale wtedy nie będzie na nagrody i premie.

Lekarze powinni zarabiać tyle co inni w UE, aby ich zatrzymać w kraju dla nas.

Dimelo @ 18:17, 06.11.2018

IP: 176.109...250

Niech jeszcze pielęgniarki strajkują, bo im źle.... Te młode bezczelne, non stop siedzą na Facebooku i instagramie zamiast zajmować się pacjentem. Maskara! Dostałyby najbliższą krajową to by sie nauczyły szacunku do drugiego człowieka.

do DOLAR$ @ 18:10 @ 18:18, 06.11.2018

IP: 178.175...134

Płace Polacy negocjują z rządem i ministrami a Ci od trzech lat są z PIS.

Ani Tusk, ani PO, ani PSL, ani lewacy, ani inni nic nie mają z tym wspólnego.

Moja @ 18:22, 06.11.2018

IP: 176.109...229

Zlikwidować straż miejską i tych nierobow i w te miejsce pieniążki się znajdą na szpital.. Proste!!!!

do "do IP: 37.47...224" @ 18:56, 06.11.2018

IP: 37.47...56

Przez bład lekarza córka mojej koleżanki urodziła się chora, kiedy miała kilka msc i jej stan się pogorszył po zabraniu karetką do szpitala w Ostrołęce lekarze stwierdzili ze nie wiedzą co jej jest i wysłali ją do Warszawy. Więc myśle że jeśli (czego sobie nie wyobrażam) moje dziecko będzie umierało to fakt czy szpital w Ostrołęce będzie istniał czy nie będzie bezznaczenia.

az @ 19:01, 06.11.2018

IP: 178.235...239

Prezydencie Kulik zrób coś z tym szpitalem, nie po to ludzie na Pana głosowali, aby musieli jeździć do innych miast do lekarzy.
Niech wiceKleczkowski porozmawia z swoimi kolegami z po i psl,którzy rządzą szpitalem.
Wierymy w nowe władze, dacie radę.

Zen @ 19:02, 06.11.2018

IP: 94.254...1

Szykują się zmiany w obsadzie dyrekcji szpitala?

do IP: 37.47...56 @ 19:04, 06.11.2018

IP: 185.174...42

Wina lekarza to sprawa do prokuratora. Nie ma odpowiedzialności zbiorowej wszyscy źli, bo jeden popełnił błąd. Ilu ludziom ratują życie codziennie lekarze w Ostrołęce?

Sama jesteś zła. Nie chodź do lekarza, bo masz zryty łeb.

Zen @ 19:05, 06.11.2018

IP: 94.254...1

Szykują się zmiany w obsadzie dyrekcji szpitala ?

. @ 20:03, 06.11.2018

IP: 178.235...122

Jakby te oddzialy sprywatyzować dac w prywatne rece to sadze ze byloby ok i zmianą na lepsze dyrekcje usunac kazdy by żadzil na swoim oddziale ludzie maja kase prywatnie isc sprzet medyczny jest a lekarze i personel sie tez znajdzie bo beda albo u prywaciaza lub kazdy moze mieć wybor i sie zwolnic Prywatyzacja to jedyny sposób

Obiektywny @ 20:06, 06.11.2018

IP: 178.235...244

Nawet jeśli Kulik chciałby zrobić prządek w szpitalu to ma związane ręce przez NFZ który reguluje rząd a rząd to pis i koło się zamyka. I to nie dotyczy tylko naszego prezydenta ale tez innych którzy wygrali w innych miastach. A góra ich nie będzie zapewne wspierała tylko dołki kopała. Także panie Kulik regeneruje pan siły bo pomimo chęci nie będzie łatwo

paf @ 20:21, 06.11.2018

IP: 31.41...27

jak im sie pensja nie podoba to zapraszam do budowlanki, wolne wakaty czekaja.

wystarczy odziały zamknąć na miesiąc,pacjentów do innych szpitali rozdysponować a po tym czasie pazerne doktory będą błagać żeby pracować za połowę tego co teraz chcą, pamiętajcie oni mają kredyty, wystarczy poczekać a sami przyjdą na kolanach po łaskę.

do @ 20:24, 06.11.2018

IP: 83.28...236

po nie kopalo dolkow jak rzadzil kotowski

Olek @ 21:02, 06.11.2018

IP: 188.146...176

Zgadzam się z przedmówca wystarczy miesiąc i od razu tyłek zmięknie i skończą się szantaże.

do zera @ 21:07, 06.11.2018

IP: 37.47...166

"Sama jesteś zła. Nie chodź do lekarza, bo masz zryty łeb."
Do lekarzy chodzę bardzo rzadko.
Sorry, ale za niski poziom prezentujesz abyś był godzien rozmowy ze mną.Pa

Jan_Niezbędny @ 21:16, 06.11.2018

IP: 178.213...170

Przepraszam-zna ktoś dobrą maść na ból jąder?

Salomon @ 21:38, 06.11.2018

IP: 188.146...144

Na ginekologii to zostali akurat najlepsi lekarze .
Przyzwoici ludzie trwają ,bez względu na pieniążki.
Bo to są ludzie z powołaniem.

Salomon @ 21:38, 06.11.2018

IP: 188.146...144

Na ginekologii to zostali akurat najlepsi lekarze .
Przyzwoici ludzie trwają ,bez względu na pieniążki.
Bo to są ludzie z powołaniem.

Erased @ 21:48, 06.11.2018

IP: 5.173...93

Paf, oni mają też po 4 inne miejsca pracy, kredyty spłacą Tak czy inaczej... Ale jak Ty będziesz leczył zawał czy zapalenie płuc bez pomocy lekarza to chciałabym zobaczyć...😆

Salomon @ 21:55, 06.11.2018

IP: 188.146...144

Pracując w budowlaniec bardzo szybko będziesz potrzebował lekarza,może jutro wpadniesz z rusztowania i co wtedy zrobisz?

Pacjent @ 22:10, 06.11.2018

IP: 188.147...35

Ja miałam mieć jutro wizytę u neurologa, dziś Pani z rejestracji zadzwoniła i uprzejmie mnie poinformowała, że wizyta odwołana 😐

Pi @ 22:41, 06.11.2018

IP: 2a01:110f...f6bb

Wszystkiego najlepszego lekarzom.W k u mnie każdy miesiąc jak płacę zus.co miesiąc 1248 zł.Ale jak do lekarza idę to najlepszy prywatny bo w szpitalu nic nie wiedzą.a ten sam lekarz prywatnie w du p cie cłuje i już wi jak 150 ,za wizytę brać.Od dziś proponuję wszystkim,PARAGON BRAĆ!!!!.MOŻE W KOŃCU SKARBOWY ZA NICH TEŻ SIĘ WEŹMIE.

mm @ 22:55, 06.11.2018

IP: 94.254...11

dolars ;; ja chcę żebyś to TY ROBIŁ MI DOBRZE . latami studiują i nic nie płacą. do ortopedy musze nie ma ,do neurologa musze a nie ma do endokrynologa musze porazka wszystko muszę niestety prywatnie gastroskopia usg biopsja itp. wszystko trzeba prywatnie albbo umierać po co szital ilek..e zwalniajcie się widocznie macie za co żyć. kolejki bo oni nie moga się przepracowac na NFZ

Karol @ 23:14, 06.11.2018

IP: 178.213...84

To jak ten nowy dyrektor szpitala rządzi? Przez tyle czasu nic nie zrobił? U Struzika dawno powinien kasę dla lekarzy załatwić angry

Adam @ 04:08, 07.11.2018

IP: 5.172...153

No i po igrzyskach ,zróbcie rachunek sumienia ,popiół na głowy i wory pokutne ,a tyle pisałem ,rozliczajcie do bólu ,a co zrobiliście ,dalej nie wiecie ,czyj jest parking pod szpitalem ,bo powinien być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,,,,,,,,,,,,,,KURPIE,gdzie wasza wiara,,,,,,,,,,róbcie tak dalej ,a kolejne 30 lat ,będziecie chodzić na kolanach ,,,,,U siebie ,ale na kolanach,,,,,,,,,,CZY TAK CHCECIE? Pamiętajcie też ,o miłosierdziu ,ono naprawdę istnieje ,,,,,,,,,,,wy tez o tym pamiętajcie,,,Pozdrawiam wszystkich chorych i dziękuję paniom salowym ,za ich prace i pokorę ,,,NFZ,,,do likwidacji to obiecano ,lekarzy należy ściągnąć ze wschodu ,chory niesie krzyż swój i lekarza który się od niego odwraca koniec z tym do szpitali muszą wrócić siostry zakonne dopilnujcie tego ,,,,a nowi wasi wybrańcy do roboty ,dopilnujcie tego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,
,,,,,,,,

Pacjent @ 04:13, 07.11.2018

IP: 188.146...208

Ja sie wcale nie dziwie. Trafilam ze skierowaniem o 3 w nocy nikogo nie bylo z pacjentow a Pani w rejestracji ze trzeba dwi godziny poczekac. Ale na co?az sie wyspia?

Ostrołęczanka @ 04:37, 07.11.2018

IP: 78.152...62

Jeździmy do lekarzy specjalistów do innych miast więc za co niby dość im te podwyżki.

Kulik i Kleczkowski @ 05:41, 07.11.2018

IP: 188.146...229

do DOLAR$ ,
Cyt.
" Płace Polacy negocjują z rządem i ministrami a Ci od trzech lat są z PIS.

Ani Tusk, ani PO, ani PSL, ani lewacy, ani inni nic nie mają z tym wspólnego."

Nie kłam, szpitalem zarządza sejmik mazowsza. Jaki wybraliśmy sejmik, to taki mamy szpital. Dyrektora szpitala wstawił sejmik.

Dlaczego w innych szpitalach zarządzanych przez sejmik są lekarze?

Cyt.
" - Poinformowaliśmy władze szpitali w Łomży, Ciechanowie, w Makowie Mazowieckim i Przasnyszu, że być może zajdzie konieczność przeniesienia naszych pacjentów do tych właśnie placówek - powiedział dla RDC Paweł Natkowski, dyrektor szpitala w Ostrołęce."

!! @ 05:46, 07.11.2018

IP: 178.235...113

Ile zarabia na etacie ksiądz lub księża ,,pracujący,, w szpitalu?

Pacjentka @ 05:52, 07.11.2018

IP: 5.173...107

A co się dzieje na onkologii, jakieś zmiany...? Jestem pacjentka i się martwię... :(

Kulik i Kleczkowski @ 06:26, 07.11.2018

IP: 188.146...229

mm, skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?

Cyt.
"latami studiują i nic nie płacą. do ortopedy musze nie ma ,do neurologa musze a nie ma do endokrynologa musze "

Skoro studiują i nic nie płacą, to dlaczego lekarzy nie ma?
Dlaczego ludzie wolą zostać technikiem w szpitalu czy salową niż lekarzem?

do wszystkich państwa @ 06:33, 07.11.2018

IP: 176.109...46

Dajcie dla siebie trochę szacunku bo z tych bzdur jakie piszecie to nic nie wynika. Żeby zostać lekarzem to całe życie trzeba się uczyć i ciężko pracować samej nauki /ogólniak 4 lata,studia 6 lat w tym praktyki w wakacje poparte zaliczeniami, 1 rok stażu, zdać egzamin LEP Państwowy samemu zrobić z profesorem 5 lat specjalizacji poparte cały czas egzaminami i na koniec egzamin z całości teoria i praktyka, a lekarz rezydent zarabiał netto na rękę 1000żł,- przez 5 lat żadnej podwyżki. Mam dla Państwa mieszańców Grodu Ostrołęka propozycję na długie wieczory nie leżcie przed telewizorami i komputerami tylko do nauki na lekarza i każdy sam się wyleczy nie będziesz alkoholikiem narkomanem i palaczem będzie zdrowy jak rydz. Konowały złodzieje i oszuści nieroby do Państwo jesteście a nie wyuczony człowiek. Sprzątaczka w Urzędzie lepiej zarabia, a ty sam się zoperuj człowiek to nie kartka papieru. Zastanów się Durniu co piszesz bo z twoich podatków na pewno nie wyuczyłeś lekarza nierobie to Państwo Ciebie utrzymuje a ty leżysz bo Ci się należy. Ucz się ucz nie leż na kanapie a będziesz sam się leczył.

Urban_Runner @ 06:52, 07.11.2018

IP: 178.213...170

Dlaczego rolnicy nie płacą podatku dochodowego? Dlaczego roluny nie płacą składek ubezpieczeniowych jak np. lekarze- ZUS prawie 1300 złotych miesięcznie + podatek?Ubezpieczenie wypadkowe,chorobowe, macierzyńskie i emerytalno rentowe rolnika to 105 złotych miesięcznie vs 1300 złotych innego przedsiębiorcy. Dlaczego rolnicy biorą dopłaty z Unii a lekarze nie?
Dlaczego sędziowie nie płacą ZUS. Dlaczego sędziowie mają nieoprocentowane pożyczki branżowe np.hipoteczna 0% lub blisko 0?
Dlaczego policjant siedzący za biurkiem idzie na pełną emeryturę 10 lat wcześniej niż kto inny? itd, itp.

Jerzy Brojek @ 07:24, 07.11.2018

IP: 178.235...151

A ja szanuję lekarzy, bo Oni p o m a g a j ą nam w utrzymaniu zdrowia. Podobnie szanuję piekarzy i rolników którzy nas karmią, kierowców i maszynistów którzy nas wożą, ekspedientki które nas zaopatrują, energetyków którzy dostarczają nam prąd,etc,etc, etc.Wszystkie te grupy zawodowe są od siebie nawzajem zależne, bo taki jest podział ról w nowoczesnym społeczeństwie. "Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym państwem prawnym, urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości
społecznej" ( Art.2. Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej). Ale ta wzniosła zasada
z d e r z a się codziennie z praktyką polskiego kapitalizmu - opierającego się na
zasadzie "popytu i podaży", także usług lekarskich. Lekarze są grupą społeczną
relatywnie dobrze wykształconą, więc także zorientowaną w realiach gospodarczych.
Pracując w dużych grupach jakie stanowią szpitale - łatwo się komunikują. Nie mam
pretensji do lekarzy że próbują walczyć o swoje zarobki, ale pamiętam także o
zasadzie że "z próżnego to i Salomon nie naleje" (czytaj: budżet szpitala jest
limitowany ). Z zainteresowaniem będę obserwował próbę sił pomiędzy Stronami - wierząc że zwycięży zdrowy rozsądek, a (bardzo inteligentny) Minister Zdrowia nie
będzie zmuszony do np. pełnego otwarcia naszego rynku dla lekarzy z Ukrainy i Białorusi.
Pozdrawiam więc zarówno lekarzy, jak i dyrektora ostrołęckiego szpitala.
Z poważaniem Jerzy Brojek z Ostrołęki dnia

1234 @ 07:53, 07.11.2018

IP: 188.146...219

do do IP: 37.47...164 @ 15:19, 06.11.2018IP: 194.99...118

wystarczy tylko dawać do podpisania zobowiązanie, że po bezpłatnych państwowych studiach, przez 4 lata będą pracować w Polsce w państwowym szpitalu w pełnym wymiarze godzin,

Łukasz @ 07:58, 07.11.2018

IP: 5.173...98

I tak powinni zamknąc ten cyrk. Byłem tam dwa razy ze znajomymi. Potrzebowali pomocy. Prócz tego że się tam pojechało i trzy godziny patrzyło jak jakaś emerytka wyklepuje palcem wskazującym kolejne rubryki w komputerze. To żadnej pomocy nie uzyskaliśmy. Gówno nie szpital...

1234 @ 08:12, 07.11.2018

IP: 188.146...219

do do Ola @ 16:10 @ 16:19, 06.11.2018IP: 194.99...118

Studia stacjonarne są bezpłatne, oczywiście nie licząc prywatnych uczelni, trudno żeby jeszcze państwo płaciło za utrzymanie studentów w czasie nauki.

Studia medyczne niestacjonarne, nawet na państwowych uczelniach, obecnie kosztują od 30 tys. nawet do 60 tys. za rok. zależy to od uczelni i specjalizacji.

olga @ 08:30, 07.11.2018

IP: 185.240...19

Na neurologie wszystkich po kolei nie przyjmują, każa leczyć się w poradni ale poradnia więcej nieczynna niż czynna.
Babki w rejestracji mówią że jeśli masz poważny problem to do kardiologa czy neurologa lepiej idź prywatnie bo jak doczekasz termin jaki dostaniesz w szpitalu to już ci nie będzie potrzebny.
Wszelkie rozmowy o pensji należy zacząc od decyzji ALBO etat szpitalny ALBO gabinet prywatny a nie jak teraz dwa razy dojenie pacjentów.
A o podwyżkach to można porozmawiać jak wezmą się za pracę i skrócą kolejki do leczenia, wcześniej ANI GROSZA.

aaaa @ 08:58, 07.11.2018

IP: 79.184...85

a wuuunnnn z takimi lekarzami.

do 1234 @ 07:53 @ 09:41, 07.11.2018

IP: 2a0d:5600...101

Gó wno wiesz własnie po studiach pracują za 4000 złotych brutto i robią specjalizacje. Następny tłuk nie mający nic wspólnego ze służbą zdrowia.

Kulik i Kleczkowski @ 10:10, 07.11.2018

IP: 188.146...229

olga, czy w ten sposób będzie więcej lekarzy? Żeby skrócić kolejki do lekarzy trzeba więcej lekarzy albo mniej pacjentów.

medicover @ 10:12, 07.11.2018

IP: 83.3...145

I dobrze niech zamkną szpital. Nam się to opłaci ;-)

wrrr @ 10:12, 07.11.2018

IP: 2a0d:5600...101

Niezadowoleni nie chodźcie do lekarza, skrócą się kolejki dla innych

Edyta @ 10:52, 07.11.2018

IP: 2a00:f41...1a5d

Ten szpital to jedna wielka pomyłka. Budynek jest ok, nowy i zadbany, ale lekarze to masakra. Powinien ktoś w końcu coś z tym zrobić, bo tak być nie może. Kiedy pacjent trafia do szpitala i nie dostaje odpowiedniej pomocy, bo lekarze "specjaliści" nie wiedzą co mu jest. Masakra.

mm @ 11:10, 07.11.2018

IP: 5.173...81

dopóki były pieniądze w NFZ i wdzięczni pacjenci z koperta nie podejmowali tego wątku, kto opukał NFZ przez 30-ci lat płace składki uczciwie z działalnosci gosp. a jak przyszła choroba to płać za 2-wie minuty usg 100zł szkoda nerwów...

Aqq @ 11:49, 07.11.2018

IP: 188.146...227

Niech rząd się weźmie za nich i da im 60%towy podatek od wysokich dochodów i niech sobie robia, ale inne grupy zawodowe też ciężko pracują i też chcą godnie żyć

Aczap @ 11:49, 07.11.2018

IP: 80.50...118

do mm
Proszę kupić sobie aparat USG za 150 tysięcy złotych i się samemu zbadać

Stokrotka @ 12:06, 07.11.2018

IP: 194.50...77

Te komentarze to kwintesencja polskiej mentalności.
Dla wszystkich powyżej co myślą że lekarze zarabiają nie wiadomo ile - otóż nie, pensja jest delikatnie wyższa od pensji na kasie w dyskontach.
Porównując odpowiedzialność w obu przypadkach, moim skromnym zdaniem, różnica jest znaczna.

Dla wszystkich jęczących powyżej - trzeba było zamiast wisieć pijanym na płocie pójść na studia (oczywiście generalizuję), a nie teraz jęczeć, że im źle.

Idź jeden z drugim na drugi etat do innej roboty to i zarobisz więcej. Tak robią lekarze inaczej zarabiali by tak jak wy.

A do tych co piszą "wywalić , przyjąć nowych " to odpowiadam NIE MA INNYCH jest deficyt!

Iza @ 12:18, 07.11.2018

IP: 5.173...156

Bo lekarzy piwinno ksztalcic w szkolach wojskowych rozkaz i koniec jak mozna odejsc od £ozka chorego a prywaty zalatwiaja w szpitalach na sprzecie panstwowym konowaly jedne przez miesiac jezdzilam do mamy po udarze to wiele zobaczylam i nasluchalam moja mame tez potraktowali jak problem byla w ciezkim stanie i zmarla byli mili jak dostali tylko za pozno bo myslalam ze nie trzeba

ostroleczania @ 12:39, 07.11.2018

IP: 91.229...26

jeszcze im mało. jeden z nich kilka tygodni temu był na Karaibach z rodziną na wypoczynku to chyba tak źle nie mają. Każdy praktycznie prywatną praktykę lekarską posiada i co? Jak sie nie podoba to....ściągną lekarzy wojskowych i po sprawie.

ka @ 12:49, 07.11.2018

IP: 37.47...183

Gdzie lekarze rezydent zarabia 1000zl netto? Chyba u Ciebie.Nawet nie znasz drabinki zawodowej lekarzy wiec nie pisz glupot

PRAWDA @ 13:09, 07.11.2018

IP: 94.254...209

Lekarze sobie życzą prawie 14000 zl plus premie regulaminowa, dodatek za święta i noce. W Żadnym osciennym szpitalu lekarze tyke.nie zarabiaja. Moze w jakis prywatnych klinikach wybitni profesorowie to owszem. Lekarze skaldali przysięgę hipokratesa, ale ponizej 20000 tys nie chcą sie z niej wywiązać. LEKARZY OSTROLECKICH WSZYSTKICH POZWAC DO SĄDU A NARAŻENIE ZYCIA LUDZI.

PRAWDA @ 13:22, 07.11.2018

IP: 94.254...209

Lekarze nie są jedyną grupą zawodową w szpitalu,która jest wyksztalcona, ktora ratuje życie. Wchodzę w nią np. Mgr fizjoterapeuta ktory zarabia 1800 zl, mgr farmacji, mgr pielęgniarstwa a czesto spotykany dr pielęgniarstwa, mgr analityk medyczny radiolodzy, mgr ratownictwa gdzie ich studia sa rowniez bardzo ciezkie a praca idpowiedzielna. Jesteśmy jedynym krajem gdzie jest ogromna przepaść miedzy lekarzami a innymi grupami zawodowymi medycznymi i wszystkie te grupy powinny zarabiac podobnie. A nie lekarz 15000 a ratownik czy pielęgniarka 1800zl. Takie rzeczy to tylko w Polsce maja miejsce w innych krajach UE takiej nie sprawiedliwi nie ma.

do PRAWDA @ 13:09 @ 13:46, 07.11.2018

IP: 194.99...20

O czym ty piszesz? Każdy może walczyć o swoje płace. Nie ma takiego prawa, aby zmusić kogoś do pracy wbrew jego woli? Nie podobają Ci się warunki pracy to zmień. Było iść na studia medyczne. Nie żyjemy w dyktaturze.

Kulik i Kleczkowski @ 14:07, 07.11.2018

IP: 188.146...229

PRAWDA,

Cyt.

" Lekarze skaldali przysięgę hipokratesa, ale ponizej 20000 tys nie chcą sie z niej wywiązać. LEKARZY OSTROLECKICH WSZYSTKICH POZWAC DO SĄDU A NARAŻENIE ZYCIA LUDZI."

Czy w przysiędze Hipokratesa jest jakaś wzmianka o zarobkach? Do czego sąd ma się przyczepić? Żądanie wyższych zarobków nie jest karalne.

Niewolnictwo już dawno jest zniesione, lekarze mają prawo się zwolnić.

PRAWDA @ 14:35, 07.11.2018

IP: 5.173...58

KULIK I KLECZKOWSKI
Cyt. Przysięgi Hipokratesa
,,Swego przyszłego nauczyciela w sztuce (lekarskiej) na równi z własnymi rodzicami szanował będę i dzielił będę z nim życie, i wesprę go, gdy się znajdzie w potrzebie; jego potomków miał będę za braci w linii męskiej i sztuki tej uczył ich będę, gdy zechcą się uczyć,BEZ ZAPŁATY I PISEMNEJ UMOWY na piśmie jak też ustnie wiedzę całą i doświadczenie swoim własnym synom i synom tego, który uczył mnie będzie, jak też przekażę uczniom, którzy umowę tę podpisali i przysięgą tą, jako prawem lekarskim, się związali, lecz nikomu więcej.''
Jak Przysięga Hipokratesa mówi można to podciągnąć pod aspekty prawne. Jak również na ulicy lekarz czy pielęgniarka nie udzielą pierwszej pomocy mogą stracić prawo wyk zawodu. A wyższych zarobków powinni domagać sie inne grupy zawodowe. lekarze nie sa jedyną grupo zawodową ktora ratuję zycie ludzkie.

OBYWATEL @ 16:38, 07.11.2018

IP: 2a00:f41...979f

Jak pielęgniarki odeszły o łóżek w 2015 roku od łóżek w centrum zdrowia dziecka to zostały oskarzone przed media ze narazily życie dziecka, ponieważ nie mozna bylo wykonac przeszczepu wątroby. Jak również nagłośnioną ze pielęgniarstwo jest zawodem z powolaniem i pielegniarki sa bez empatii i serca. I pielęgniarki zarabialy 1200 zl a nie jak lekarze 10000zl. Lekarze sa grupa zawodowo, ktorej trzeba sie blizej przyjrzeć jest to kasta, która jest nie poruszenia. Prywatne wizyty na panstwowym sprzęcie jak również ich godziny pracy, które tak naprawdę nie sa przestrzegane ich kwadrans studencki moze trwac nawet 3 h. Polska jest jedym panstwem w UE gdzie jest tak wielka przepaść między lekarzami a innymi grupami Zawodowymi. W szpitalu nikt nie pracuje po podstawówce tylko sa tez to ludzie z wyższym wykształceniem i nie zapominajmy o tym

Yuri @ 17:08, 07.11.2018

IP: 185.240...19

Dyrektor powinien na miejsce każdych 2 ostrołęckich magików zatrudnić 1 prawdziwego fachowca z Warszawy lub Białegostoku
Szpital miałby oszczędność, lekarz by zarobił i pacjenci mieliby jakieś leczenie a nie to co teraz się dzieje.
A te ostrołęckie to moga jechac za granice powiatu i pokazać co umieją, czy ich ktoś zatrudni i za ile.
Opowieści że lekarzy brakuje to bajki, wystarczy wyjśc poza ostrolecki układ lekarski.

mieszkaniec gminy @ 17:12, 07.11.2018

IP: 31.41...214

do każdy może zmienic zarobki i jak płaca nie odpowiadaja to się zwolnic a lekarze nie mogliby ztego prawa skorzystac i się zwolnic
tu nikt by za nimi nie plakał moze w koncu by przyszli normalni co by i umieli leczyc nie tylko żądac podwyże a jak kto chory to jedzie doWarszawy na pewno nieleczy się Ostrołece po co nam potrzebni tacy lekarze

M @ 17:59, 07.11.2018

IP: 178.235...23

Jedna z lekarek w szpitalu, dopytuje pacjentów dlaczego tam leżą, od czego chorują itd. Totalna ignorancja, brak kompetencji i chamstwo. Na uczelniach medycznych powtarzają 'nie uczcie się to wylądujecie w ostrołęcę'... tyle w temacie.

Ostry @ 18:04, 07.11.2018

IP: 5.184...122

A kto powiedział że w Ostrołęce musi być szpital. Trzeba będzie sobie radzić. Dyrekcja niech oleje temat. Niech się martwi "Marszałek"albo zamyka.

Immuna @ 19:26, 07.11.2018

IP: 81.190...247

Ludzie mają pretensje do lekarzy, ale to biurokracja i braki w personelu spowodowane polityką Ministerstwa Zdrowia i rządu sprawia, że lekarz nie ma wystarczająco czasu dla pacjenta, a kolejki na wizyty są bardzo długie. Nikt nie myśli ile czasu i trudu poświęcił lekarz podczas studiów, stażu i rezydentury. Cały czas musi być gotowy i odpowiedzialny, bo w jego rękach spoczywa ludzkie życie, nie mówiąc o stresie związanym z biurokracją. Lekarze powinni zarabiać proporcjonalnie do trudności i odpowiedzialności swojego zawodu. Nie ma bardziej odpowiedzialnego zawodu niż lekarz, więc niech lekarz zarabia godziwie.

Immuna @ 19:29, 07.11.2018

IP: 81.190...247

Jeśli lekarz ma oddać pieniądze za swoją naukę to niech oddadzą wszyscy, którzy chodzili do szkoły i wszyscy, którzy studiowali jakikolwiek kierunek.

Kulik i Kleczkowski @ 19:34, 07.11.2018

IP: 188.146...229

PRAWDA,

Przysięga Hipokratesa:

"Swego przyszłego nauczyciela w sztuce (lekarskiej) na równi z własnymi rodzicami szanował będę i dzielił będę z nim życie, i wesprę go, gdy się znajdzie w potrzebie; jego potomków miał będę za braci w linii męskiej i sztuki tej uczył ich będę, gdy zechcą się uczyć,BEZ ZAPŁATY I PISEMNEJ UMOWY na piśmie jak też ustnie wiedzę całą i doświadczenie swoim własnym synom i synom tego, który uczył mnie będzie, jak też przekażę uczniom, którzy umowę tę podpisali i przysięgą tą, jako prawem lekarskim, się związali, lecz nikomu więcej"

Tu chodzi o to, że lekarze powinni być uczeni za darmo.

W przysiędze Hipokratesa nie ma wzmianki o wynagrodzeniu za leczenie.

Czy Ty rozumiesz co wklejasz?

Kulik i Kleczkowski @ 19:41, 07.11.2018

IP: 188.146...229

OBYWATEL, w czym problem, niech niech pielęgniarki zostaną lekarzami. I jako lekarze zarabiałyby 10000 zł, a nie jak pielęgniarki 1200 zł.

Cyt.
"Polska jest jedym panstwem w UE gdzie jest tak wielka przepaść między lekarzami a innymi grupami Zawodowymi."

Tu masz rację, po prostu inne grupy zawodowe zarabiają za mało, a lekarze nie zarabiają za dużo. Jeśli inne grupy zawodowe zarabiają mało, to mało odprowadzają na ZUS, czyli na lekarzy.

Doktor Zięba @ 19:54, 07.11.2018

IP: 205.201...16

Od 15 listopada witamina C i sok z buraczków Czytając powyższe komentarze o te drugie nie będzie trudno.

Kinia @ 09:47, 08.11.2018

IP: 109.134...180

Płakać mi się chce jak widzę co się dzieje :( Mieszkam obecnie w Belgii i widze kolosalna róznice w funkcjonowaniu malego szpitala tu a w Polsce...płakacc mi sie chce

Greta @ 11:01, 08.11.2018

IP: 188.146...168

Polska to Państwo z dykty i pazdzierzu. Istnieje tylko teoretycznie.

Obecna @ 18:25, 08.11.2018

IP: 91.212...210

PRACOWNIK SZPZOZ pracuję w tym szpitalu i nie wiem skąd wzięłaś/łeś że pielęgniarka zarabia 3,5-4 tys. Chyba szefowe. Ja nie mam tyle a jestem mgr pielęgniarstwa ze specjalizacją i w trakcie doktoratu. Każdy chce godnie zarabiać. W końcu my walczymy o ludzkie życie, ale mało kto to zrozumie. Skoro nic nie robimy i jesteśmy "nie kompetentni" zapraszam na oddział. Zobaczymy ile wytrzymacie:)

doctoro @ 21:09, 08.11.2018

IP: 89.231...19

A jak można utrzymać się w dzisiejszych czasach za 10 tys mieisęcznie

Zeus @ 22:58, 08.11.2018

IP: 89.231...19

Rozumowanie Pana Kulika i Kleczkowskiego. W czym problem niech Panowie zostaną Marszałkiem albo Ministrem Zdrowia ?? Jeżeli jest ktoś niżej tzn ,ze jest nie wykształcony, że nie może godnie zarabiać. Nie jeden pracownik szpitala np. ekonomista, farmaceuta, pielęgniarka czy fizjoterapeł jest lepiej wykształcony niż polityk po prywatnej uczelni . Ogólnie lekarze w Ostrołęce oraz cały szpital jest znienawidzony przez społeczeństwo,więc coś o tym świadczy. Ogólnie dlaczego za czasów PO był kryzys gospodarczy, każdy zarabiał kocie łzy i nikt nie strajkował. Za czasów Pisu jest lepsza sytuacja w państwie to każdy domaga sie podwyzek po 15000 celowo,żeby obalić rząd. W szpitalu w ostrołęce są źli ludzie, którzy nie umieją poszanować godności ludzkiej, jeżeli lekarz, ratownik pielegniarka nie liczy sie z pacjentem to niech lepiej sie małpami w zoo zajmie , chociaż i ich szkoda

pacjent @ 19:03, 09.11.2018

IP: 94.254...185

Jeśli chodzi o strajk lekarzy to trochę mają racji, bo Ci co są na kontrakcie zarabiają krocie, a Ci na etacie wykonują taką samą pracę a zarabiają sporo mniej. I tu właśnie jest kot pogrzebany. Przenieś wszystkich na etat i niech zarabiają zgodnie ze stażem pracy i wykształceniem. Pozdrawiam Panie z rejestracji z dołu - Kobietki życzę Wam cierpliwości do pacjentów! A Wy pacjenci NIE PODCHODŹCIE DO TYCH PAŃ, BO IM TYLKO PRZESZKADZACIE!!!!!!!!!!!!!!!! Ps. Byłem raz świadkiem jak jedna Pani próbowała zapisać jedną osobę, a co chwila ktoś przyłaził i przeszkadzał...ludzie ogarnijcie się.

Rozwiązanie @ 19:10, 09.11.2018

IP: 2a00:f41...a080

Przeróbcie na kościół najlepiej. Będziemy się modlić o swoje zdrowie. Żenada

Pacjent @ 22:22, 16.11.2018

IP: 94.254...198

Ale mi tu wielki problem jak ktoś nie chcę pracować to jak się zwolnią tak samo policja to po co wykonują ten zawód jak ktoś ma ambicje to się zwalnia i idzie do lepszej pracy.A wogole czemu prywatne gabinety lekarskie nie odprowadzają podatku ? Przecież większość wizyt jest na czarno ja tam nie widziałem kas fiskalnych.

Pacjent @ 22:38, 16.11.2018

IP: 94.254...198

I po drugie jak lekarz zarabia godziwie jak tam ktoś wyżej napisał ale jak przyjdzie normalnie do pracy o 7-8 rano jak przyjmie więcej pacjentów A nie od rana kolejka się robi a mości Pan raczy przyjść o 12-14 bo kawy jeszcze się nie napił i nie pochacał po korytarzu i nie poplotkował w gabinecie i jeszcze o coś zapytasz to z wielko łasko Ci odpowie albo podeślę do drugiego bo on się tym nie zajmuje, pacjent w dzisiejszych czasach jest traktowany jak zwierzę. Zgodzę się na to że jak dostaną podwyżki ale jak się ogarną do pracy A nie kura jak pójdziesz na prywatną wizytę to i miejsce w szpitalu załatwisz co to kuwa za lekarz jeden z drugim? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ludzie.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót