środa, 21 listopada 2018 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Aktualności

Kim jest nowy prezydent Ostrołęki i jak go widzą inni? Zapytaliśmy radnych!

Mieszkańcy naszego miasta na prezydenta Ostrołęki wybrali Łukasza Kulika. Przed nowym włodarzem i jego współpracownikami ciężka praca, żeby sprostać oczekiwaniom wymagających ostrołęczan. Kim właściwie jest świeżo upieczony prezydent?

Łukasz Kulik to 38-letni prywatny przedsiębiorca, mąż i ojciec dwójki dzieci. Kulik to także doświadczany samorządowiec, jeden z najaktywniejszych miejskich radnych. Często zabierał głos podczas obrad i przepytywał dotychczasowego prezydenta Kotowskiego z podejmowanych decyzji. W przeciwieństwie do większości radnych bezkrytycznie popierających politykę byłego prezydenta. W ubiegłej kadencji złożył aż 69 interpelacji. W przeszłości wielokrotnie organizował protesty na rzecz budowy obwodnicy Ostrołęki.

ReklamaŁukasz Kulik jako przeciwnik polityki Janusza Kotowskiego często mówił "sprawdzam!". Artykuł "Kupił dom, umorzył opłaty, a teraz sprzedaje działkę pod galerię" opublikowany przez niego w naszym serwisie wywołał burzę. Kulik twierdził, że "prezydent Ostrołęki Janusz Kotowski kupił dom od prezesa spółki Targor Truck, rok później umorzył związanej z nim firmie ponad 68 tys. zł, a następnie tej samej spółce chciał bez publicznego przetargu sprzedać atrakcyjną działkę miejską."

Dużym sukcesem zakończyła się kampania wyborcza Łukasza Kulika cztery lata temu. W drugiej turze wyborów na prezydenta Ostrołęki o włos przegrał z Januszem Kotowskim, który starał się o trzecią kadencję. W 2014 roku w oczy rzucały się niezwykle ciepłe billboardy reklamowe, z których Kulik uśmiechał się do ostrołęczan. Rodzinne zdjęcie z żoną w ciąży i psem zostało wykonane w parku miejskim w Ostrołęce.

W tym roku utworzył silny komitet i zaprosił do współpracy radnego Macieja Kleczkowskiego, związanego z lokalnymi strukturami Platformy Obywatelskiej. W tegorocznych wyborach na plakatach dominował ten sam motyw, co cztery lata temu, z tą różnicą, że na zdjęciu była już dwójka maluchów. Łukasz Kulik nie ukrywał też skąd pochodziły środki na jego na kampanię wyborczą - z zaciągniętego kredytu.

Reklama- Zaciągnąłem kredyt na moją kampanię wyborczą, ponieważ wychodzę z założenia, że nie przyjmuję wpłat od osób, zewnętrznych firm, biznesmenów czy różnych innych instytucji po to, żebym później nie musiał... "odwdzięczać się" tym osobom. Chcę, żeby w naszym mieście zapanowała transparentność, żeby prezydent reprezentował interesy państwa, mieszkańców, a nie jakiejś grupy ludzi, która za nim stoi - stwierdził.

Łukasz Kulik został zwycięzcą pierwszej tury wyborów na prezydenta Ostrołęki. Uzyskał 8686 głosów (38,12 proc.). W drugiej turze zmierzył się z dotychczasowym włodarzem Januszem Kotowskim, którego zdecydowanie pokonał. Zdobył 14898 głosów (64,49 proc.). Teraz będzie decydował o przyszłości naszego miasta.

A co o nim sądzą koledzy z rady miasta?

Wojciech Zarzycki, radny miasta, nauczyciel w SP nr 10 w Ostrołęce:
Łukasz Kulik to młody, ambitny, kreatywny i pracowity samorządowiec. Ponadto dociekliwy, walczący o przejrzysty urząd, o transparentność działań w samorządzie. Dał się poznać jako dociekliwy radny, dbający o interesy mieszkańców. Podczas sprawowania mandatu zauważyłem, że chętnie wspierał działania samorządowe. Wszyscy przewodniczący rad osiedli organizując festyny, zwracali się do niego o pomoc. On zawsze wspierał te działania. Bardzo często przekazywał nagrody o sporej wartości pieniężnej.

Grzegorz Milewski, radny miasta, egzaminator w WORD w Ostrołęce:
Łukasza Kulika nie znałem osobiście wcześniej. Poznaliśmy się podczas pracy w mijającej kadencji Rady Miasta Ostrołęki. Trudno mi więc opisać, czy wskazać szczegółowe cechy charakteru, a także osobowości, które poznaje się w perspektywie dłuższej znajomości. W mojej ocenie Łukasz Kulik dał się poznać jako osoba wnikliwa oraz mająca własne zdanie w wielu aspektach między innymi związanych z planowaniem przestrzennym czy budżetem miasta. Korzystając z okazji gratuluję wyboru na stanowisko Prezydenta Miasta i życzę owocnej pracy na rzecz mieszkańców miasta oraz zrealizowania zakładanych celów i zamierzeń.

ReklamaWiesław Szczubełek, wiceprzewodniczący rady miasta, prezes "Społem" PSS w Ostrołęce:
Łukasza Kulika nie znam bliżej, gdyż nie utrzymywaliśmy koleżeńskich stosunków, co wcale nie znaczy, że nie jesteśmy kolegami. Jakby nie patrzeć przez parę ładnych lat służyliśmy wspólnej sprawie, której na imię Ostrołęka. Nasze drogi, spostrzeżenia, myśli czy zapatrywanie na różne sprawy, często były różne, a niekiedy nawet skrajnie różne. Osobiście przecież, co nie jest tajemnicą, popierałem politykę prezydenta Janusza Kotowskiego, a Łukasz Kulik był jego zdecydowanym przeciwnikiem. Przez lata wspólnego zasiadania w radzie miejskiej muszę powiedzieć, że dał się poznać jako pracowity radny, ale jakby skupiony głównie na szukaniu problemów, na szukaniu dziury w całym i na krytyce Janusza Kotowskiego. Nie dostrzegałem jakby konstruktywnych pomysłów na Ostrołękę czy też próby z jego strony nawiązania współpracy i wspólnej pracy dla Ostrołęki. Łukasz Kulik po przegranych wyborach w 2014 roku natychmiast przeszedł do tzw. totalnej opozycji, nie podjął pracy w żadnej komisji, a swoją dociekliwość, ciekawość uzewnętrzniał głównie na sesjach przy włączonych kamerach. Taki przyjął styl i jak widać ten styl doprowadził go do celu, do przejęcia władzy w mieście.

Chcę przy tym powiedzieć, że w zasadzie nie ta praca o której tu mówię, a nawet nie osoba Łukasza Kulika, była jakby kluczowa. Uważam, że wręcz społeczeństwo bardziej zmęczyło się stylem uprawiania polityki nie tylko w naszym mieście, ale i w kraju, wszędzie. Polityki w sensie ogólnym. Nie mam na myśli tylko i wyłącznie PiS, ale wszystkie partie, dlatego też ostrołęczanie poparli głównie komitety niepartyjne, na zasadzie wszyscy, byle tylko nie PiS i nie PO, w tym przypadku można nawet powiedzieć, że i nie TPO, koalicjanta PiS. Szanuję wybór ostrołęczan. Sam nie czuję się przegrany, a wręcz przeciwnie, w dalszym ciągu nawet po czterech kadencjach, po szesnastu latach cieszę się dużym zaufaniem mieszkańców. W tym miejscu chcę bardzo podziękować ostrołęczanom, którzy na mnie oddali głosy. Prezydentowi elektowi Łukaszowi Kulikowi i w ogóle Ostrołęce życzę jak najlepiej.


Mariusz Popielarz, nowy radny miasta, dyrektor Delegatury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Ostrołęce:
Ostrołęka po 12 latach sprawowania władzy przez Janusza Kotowskiego potrzebuje zmian. Koalicja Obywatelska w II turze wyborów udzieliła poparcia Łukaszowi Kulikowi - nasze programy wyborcze miały wiele wspólnych punktów. Poparliśmy Łukasza Kulika, mimo braku doświadczenia w zarządzaniu administracją publiczną, do tej pory nie miał jeszcze okazji się wykazać. Jednak wiążemy z jego prezydenturą pewne nadzieje i liczymy, że pod jego rządami Ostrołęka wreszcie będzie dobrze wykorzystywać swoje szanse i stanie się nowoczesnym i przyjaznym miastem.

Odsłon: 24069 komentarze: 122 Wrzuć na Facebooka 16:57, 07.11.2018r. Drukuj




Powrót


skutek @ 17:06, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Jakoś w I turze Koalicja nie chciała poprzeć Kulika.
Dzisiaj Koalicja udzieliła poparcia Łukaszowi Kulikowi, bo stołki chcą obsadzać swoimi ludźmi. Ale dobrze wiemy, że za 5 lat będą chcieli zsadzić go z siodła na korzyść własnego kandydata.

3 mam kciuki za Pana Prezydenta elekta i przestrzegam przed rychłym zaufaniem Platformie.

Zając Poziomka @ 17:12, 07.11.2018

IP: 188.146...132

To nie Kulik wygrał, to Kotowski przegrał.
Większość głosowała przeciw Kotowskiemu, czy to dobrze to czas pokarze.

Laura @ 17:13, 07.11.2018

IP: 5.173...8

W pierwszej turze to koalicja popierała siebie. To jak miała popierać innego. A Pan Szczubełek to już zapomniał jak Pan Kulik nie raz próbował współpracować. Np przekazał kurtynę widna, ktorej prezydent nie przyjął. Jak PiS nie chciał współpracować z Kulikiem to jak co miał zrobić, pozostało mu pozostać w opozycji.

Laura @ 17:14, 07.11.2018

IP: 5.173...8

Kurtynę wodną miało być

Bonifacy @ 17:17, 07.11.2018

IP: 178.235...184

Odsunac kler od wladzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sz. @ 17:39, 07.11.2018

IP: 188.146...9

Wazelinę tanio w dużej ilości sprzedam . Może komuś z UM się przyda. Cena atrakcyjna polecam.

Krzyś @ 17:39, 07.11.2018

IP: 83.12...25

Szczubełek odleciał jak większość pisdzielców,nadal nic nie rozumie z tego co się wydarzyło i wydarzy.Jak kłamali tak i dalej kłamią choćby o pracę w ko.isjach i jak Mulika z nich wyślizgali.Mam tylko nadzieję że z PSS-ów też go wygłosują wybory blisko.

Krzyś @ 17:41, 07.11.2018

IP: 83.12...25

Przepraszam powinno być w komisjach i Kulika,literówka.

Pokraki i Szuje @ 17:42, 07.11.2018

IP: 188.147...249

Kulik ma spore doswiadczenie jako radny, da sobie spokojnie radę jako Prezydent. Ważne tylko aby wywalić na pysk tych co nic nie robią i nic nie umieją. Ograniczyć koszty i zacząc sukcesywnie spełniac obietnice i usprawniać życie mieszkańców. Ja bym proponował zacząć od kilku najbardziej newralgicznych punktów w miescie gdzie tworzą sie korki: RONDO na Goworowska /Pomian, RONDO Obozowa/Kilinskiego/kosciuszki. To drugie oczywiscie dopiero po udrożnieniu starego mostu ale prace przygotowawcze mozna zacząc od razu. Do tego parkingi przy szkołach i przedszkolach.

Dariusz @ 17:43, 07.11.2018

IP: 5.184...99

Prawda ze p.Kotowski przegral ,ale i prawda jest ze p.Kulik to ta osoba ktorej zaufano i dlatego WYGRAL bez ŁASKI i teraz prosze o rozsadne ruchy jak mawial moj ojciec z pomyślunkiem.

prezes @ 17:55, 07.11.2018

IP: 83.31...77

nie znam pana Kulika w ogóle ale powoli się do niego przekonuje pomóżmy mu może uda się coś zrobić dobrego w Ostrołece .

@skutek @ 17:58, 07.11.2018

IP: 83.28...232

Jak KO miała poprzeć Łukasza w I turze skoro miała swojego kandydata na prezydenta w osobie M. popielarza.

MACIE CZELNOŚĆ I ODWAGĘ KRYTYKOWAĆ? @ 18:01, 07.11.2018

IP: 37.47...39

MACIE CZELNOŚĆ I ODWAGĘ KRYTYKOWAĆ PANA PREZYDENTA ELEKTA ŁUKASZA KULIKA? A CO WY ZROBILIŚCIE PRZEZ TE 12 DŁUGICH LAT? W KIEROWANYM PRZEZ WAS URZEDZIE MIEJSKIM W OSTROŁĘCE W WYDZIALE GEODEZJI BYŁY DOKONYWANE FAŁSZERSTWA GEODEZYJNE !!!

Mango @ 18:10, 07.11.2018

IP: 185.241...157

Panie Prezydencie. Sekretarzem zrobi Pan kogoś z prawniczym wykształceniem, skarbnikiem kogoś z ekonomicznym, a kolejnym wiceprezydentem kogoś z doświadczeniem i wykształceniem związanym z zarządzaniem. Ma Pan u siebie na liście takie osoby. Byle młodych z pasją i chęcią do pracy! Wtedy miasto będzie normalne, Pan otoczy się kompetentnymi ludźmi i wszyscy będą zadowoleni. Miasto powiedziało wyraźnie: dość rządów katechetów, nauczycieli i dorobkiewiczów. Tylko młodzi z jajami! W radzie niech się Pan układa, to matematyka. Ale w żadnym wypadku na eksponowane stanowisko nikogo spoza Pana listy! Ludzie wypomną. Polityka to trudna gra, ale gra Pan w nią nie od dzisiaj. Życzę powodzenia!

mieszkaniec gminy @ 18:13, 07.11.2018

IP: 31.41...214

a jaka to była polityka Kotowskiego Panie Szczubełek przez 12 moze16 lat pełnego portwela dla swojch nic dla miasta i cenzura dla mieszkanców jak widac nie sprawdziła się może już nigdy takiej polityki nie będzie

iro @ 18:17, 07.11.2018

IP: 79.184...213

moze wreszcie wplywy za parkowanje pozostano w Ostrolece a nie jak obecnie czwarta czesc

Mieszkaniec @ 18:33, 07.11.2018

IP: 176.109...221

O ile dobrze pamiętamy to Pan Kulik obiecał znieść płatne parkowanie w Ostrołęce więc czekamy i będziemy rozliczać z objetnic. Nie wspomnę o obwodnicy Ostrołęki

Do Mango @ 18:37, 07.11.2018

IP: 31.11...20

Na stanowiska tylko z wlasnej listy, to może was zabraknąć.

do do mango @ 18:39, 07.11.2018

IP: 185.241...157

Na kluczowe wystarczy. Z waszej nie muszą importować.

Do Mango @ 18:42, 07.11.2018

IP: 31.11...20

Nie z mojej listy, ale w koncu wiadomo ze chodzi o stołki:D

roman @ 18:43, 07.11.2018

IP: 188.147...217

ja zobaczę czy on spełni obietnice, nigdy na niego bym nie zagłosował, wiadomo że ma lewackie poglądy. Uwielbiał tylko krytykę Kotowskiego, teraz zobaczymy jego prawdziwe oblicze, co zrobi dla ostrołęczan, jakich ludzi na zatrudnia, czy będzie w ratuszu nepotyzm - tego dowiemy się już wkrótce. Jeśli tak to sam mu to przed kamerami wypomnę, wszyscy usłyszą co odpowie.

były_sąsiad_spod_4 @ 18:47, 07.11.2018

IP: 37.248...241

MANGO - całkowicie się z Tobą zgadzam - stanowiska należy obsadzać ludźmi z wykształceniem adekwatnym do obejmowanej funkcji, najlepiej młodych, nieskażonych układami. Proponuję też nowemu prezydentowi jako pierwszy ruch wykonanie telefonu do niejakiego p. Biedronia z grzeczną prośbą o kilka rad na początek...

Robert do roman @ 18:55, 07.11.2018

IP: 95.49...48

A jesli jednak spelni swoje obietnice to odszczekasz to co napisales..????☝😂😜
8541;😋

Ten @ 18:58, 07.11.2018

IP: 178.213...216

Panie Prezydencie Elekcie!
Może Pan nic nie robić. Wystarczy "Kler" w kinie.
Bo pomarzyć można o rozliczeniach i ukaraniu całego tego folwarku.
My nie ruszamy waszych, w naszych.

Kurp bez szkoły @ 19:00, 07.11.2018

IP: 2a01:110f...935

W czasie II WŚ w Nazistowskich Niemczech był sobie taki bardzo bliski współpracownik Adolfa który odpowiadał za PROPAGANDĘ. Z racji tego, że trzymał w garści MEDIA miał bardzo wiele do powiedzenia i wszyscy koalicjanci musieli się z nim liczyć. Wiele osób twierdzi, że był drugą osobą w mieście..., oj przepraszam - w państwie. Na nazwisko miał bodajże GOEBBELS.

P.S. Wie ktoś może jak robi bocian?

geos @ 19:06, 07.11.2018

IP: 178.235...175

By w komisjach Rady Miasta nie znaleźli się niechciani Ł. Kulik i W,. Zarzycki, zprganizowano "demokratyczne" głosowanie - zgłaszano ośmioro/ośmiu, zgłaszał się za każdym razem ten dziewiąty, żeby były wybory, no i dziwnym trafem odpadającym był/byli wyżej wymienieni. Hipokryzją pachnie bajka o uchylaniu się od pracy w komisjach !! Jak to można było zrobić? Jako wolontariusz? Numer znany, zatem można go powtórzyć w zmienionej scenerii/obsadzie. Poczekamy, poczytamy... o miłości bliźniego i wykorzystaniu potencjału intelektualnego...

Kurp bez szkoły @ 19:07, 07.11.2018

IP: 2a01:110f...935

były_sąsiad_spod_4 @ 18:47, 07.11.2018

"Proponuję też nowemu prezydentowi jako pierwszy ruch wykonanie telefonu do niejakiego p. Biedronia z grzeczną prośbą o kilka rad na początek..."

Dokładnie. Jak Pan będzie rozmawiał przez telefon to proszę zapytać także jak przebimbać połowę czasu pracy na zagranicznych wycieczkach. Każdy uczciwie pracujący chciałby znać tajniki tego fenomenu i samemu z tej rady skorzystać laughing

wyborca @ 19:16, 07.11.2018

IP: 109.241...89

Popielarz to powinien się wypowiadać co najwyżej na spędach KODziarskich

tekst @ 19:17, 07.11.2018

IP: 188.147...28

Koniec z miedzianymi i srebrnymi dachami na kościołach oraz złotymi klamkami

:) @ 19:42, 07.11.2018

IP: 176.109...8

A jakie to nadzieje wiąże p. Popielarz z prezydenturą p. Kulika? Ciekawe...

PiSowiec @ 19:49, 07.11.2018

IP: 5.173...232

Analizując pewne komentarze widzę że dla niektórych rządy Kotowskiego nie były aż takie złe tylko do pełni szczęścia zabrakło Kleru w kinie:)) Bardzo sprytnie podeszli Was z tym Klerem;) Wzbudzili w młodych taki rodzaj wstydu, że Ostrołęka to zaścianek a przecież i tak nim jest;) Pan Kulik wygrał i choć na niego nie głosowałem to życzę powodzenia - czekam na zmiany w urzędzie, przede wszystkim brakuje kompetentnych urzędników bo to oni są dla mieszkańców a nie odwrotnie. Na rozliczenie trzeba poczekać do następnych wyborów, no i też zobaczymy jak długo będzie miał wsparcie ze strony Mojej Ostrołęki, bo to przecież dzięki nim wygrał.

Wiadka @ 20:04, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Pan Biedroń skończył marnie... Sondażowo w Słupsku na koniec miał poniżej 30% poparcia. Ludzie już go nie chcieli, bo nic nie zrobił. Okazało się, że wrócił stary układ, bo ludzie mieli już dość nieróbstwa i ciągłego lansowania w mediach.

Dlatego Biedroń nawet nie próbował startować, by zachować twarz.

:) @ 20:05, 07.11.2018

IP: 176.109...8

Święta Trójca: Popielarz, Sidorzak, Bobrowski. Ci co znają wiedzą...

Kabrio @ 20:06, 07.11.2018

IP: 194.50...52

Chyba odszczekasz to przed sądem panie "S".

ogrodnik @ 20:14, 07.11.2018

IP: 151.19...186

.



Panie Kulik jak w tym roku placi obornik za tone?Interesuje mnie wieksza ilosc prosze o podanie ceny w hurcie
Z gory Dziekuje za odpowiedz

























































.

Do Kabrio @ 20:22, 07.11.2018

IP: 178.235...68

A co Ci sie podoba w kom, "S", PRAWDA.

Narodowiec @ 20:34, 07.11.2018

IP: 95.41...2

Jakież to katolickie radio te radio nadzieja, że promuje Kulika, żyjącego w konkubinacie? Jeśli jest ochrzczony to ma na sobie ekskomunikę. Nie krytykuję pana Kulika, tylko pseudokatolicyzm radia.

Prawda @ 20:36, 07.11.2018

IP: 176.109...188

A ja mogę coś napisac o Panu Kuliku...
Słucha. Po prostu słucha innych. Zawsze odpowiadał na pytania. Nigdy żadne moje pytanie nie zostało bez odpowiedzi. Fajnie się z Panem Łukaszem rozmawia, konkretny facet.
Nie wiem jak sprawdzi się na stanowisku Prezydenta, ale jak będzie dalej słuchał ludzi tak jak do tej pory, to będzie dobrym włodarzem miasta. Powodzenia!

wojtek @ 20:40, 07.11.2018

IP: 2a02:a319...4982

Pan POpielarz wiążę nadzieje??? Pan POpielarz uzyskał katastrofalne 8% poparcia i tylko 3 radnych, w tym brata i on wiąże nadzieje?? Ale jaja wink Ma tupet chłopak smile

Troche prawdy @ 20:40, 07.11.2018

IP: 5.173...152

.
.
.
.
Odpowiada na pytania? Proszę mi znaleźć odpowiedzi na pytania zarówno dziennikarzy jak i internautów, którzy pytali o to czy popierać będzie budowę nowej elektrowni w Ostrołęce, o związki partnerskie i jego podejście, o stosunki z Kościołem, o jawność poborów najważniejszych urzędników oraz transparentność pensji osób zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach w spółkach miejskich.

halo halo

:) @ 20:50, 07.11.2018

IP: 176.109...8

Pan Popielarz to nawet jakby na niego puli to by powiedział, że deszcz pada 😊

os @ 20:55, 07.11.2018

IP: 5.172...70

cyt”Krzyś @ 17:39, 07.11.201883.12...25
Szczubełek odleciał jak większość pisdzielców,nadal nic nie rozumie z tego co się wydarzyło i wydarzy.Jak kłamali tak i dalej kłamią choćby o pracę w ko.isjach i jak Mulika z nich wyślizgali.Mam tylko nadzieję że z PSS-ów też go wygłosują wybory blisko”

Wszystkich klero- cwaniako-komuchów do wymiany podziękować mogą koledze w duecie z czrnoryjskim! Wasza pazerność, arogancja, beszczelność, brak szacunku wyjdzie wam bokiem.....

wszystkie te reklamowki, przetargi, mosty, blokady miasta, kolesie na stanowiskach wyje.... was w kosmos na wieki....

sptaecjalis @ 21:09, 07.11.2018

IP: 83.28...155

odsunąć Kuliga i kleczkowskiego od włady oni sa naprawdę zaściankowymi chłopami z których wystaje słoma od gnoju

Urzędnik @ 21:10, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Już za rok wróżę, że będziecie błagali żebyśmy wrócili laughing laughing
Nieudolność rządzenia w wykonaniu nowicjuszy wyjdzie Wam bokiem.

Miasto to duże przedsiębiorstwo, nie sklepik handlowy. Trzeba umieć zarządzać zespołami ludzkimi, koordynować działania, być obeznanym w prawie, przepisach, mieć układy i wsparcie z zewnątrz.

Życzę Panu Kulikowi jak najlepiej, ale nie wróżę długich i spokojnych rządów.

iL @ 21:17, 07.11.2018

IP: 2a00:f41...3ce9

Majkowski Prezesem TBS ????

Do urzędnik @ 21:26, 07.11.2018

IP: 176.109...141

Widać ze same Orły rzadzily u Kotowskiego. Prosze zapamiętać NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH.

Urzędnik @ 21:35, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Jeszcze zapłaczecie i na kolanach nas będziecie błagać

Ciekawe skąd teraz pieniążki na obwodnice weźmiecie. Ciekawe skąd na dokończenie muzeum wyklętych. Ciekawe co z budową elektrowni będzie, bo nie wróżę sukcesu. Ciekawe skąd pieniądze na dalszą budowę mostu...

Proste pytanie @ 21:38, 07.11.2018

IP: 188.147...164

Oczywiście, że nią ma niezastąpionych. Tylko dlaczego facet, który puszcza na fb „Bara, bara riki tiki tak” i prowadzi dialog do monitora na poziomie gimnazjalisty ma być wiceprezydentem mojego miasta? Naprawdę nie ma kogoś innego?!

Anna @ 21:41, 07.11.2018

IP: 159.205...54

Jeżeli szybciutko będzie wyświetlany Kler w Ostrołęce i udany, dobry (czyt. disco polo) Sylwester to Ł. Kulik będzie miał poparcie o jakim filozofom się nie śniło.

Pozdrawiam

Polska @ 21:53, 07.11.2018

IP: 94.246...132

Do Urzędnik. Gorzki smak porażki. Teraz praca u kumpli. Albo zmywak w realu👊

~~Ost @ 21:57, 07.11.2018

IP: 178.235...225

Kulik jest nikiem ja mu nie ufam nie wierze bajki opowiadac dzieciom klamstwa.Niech nie spelni obietnic ktore obiecal jesli nie bedzie referedum odwolania

SKUTEK @ 21:58, 07.11.2018

IP: 176.109...102

TAK TO JEST
JAK SIĘ IDZIE DO WŁADZY, MÓWI SIĘ ŻE POPRZEDNIA WŁADZA POZATRUDNIAŁA SWOICH NIE KOMPETENTNYCH URZĘDNIKÓW ,,,,
JAK SIĘ WYGRYWA WYBORY ZWALNIA SIĘ TYCH NIE KOMPETENTNYCH POPRZEDNICH I ZATRUDNIA SWOICH JUŻ KOMOMPETENTNYCH OCZYWISCIE KOMPETENTNYCH ,,,, BĘDĄ KOMPETENTNI BO BĘDĄ SWOI ?...
smile smile smile smile smile
A MOŻE TU WCALE O KOMPETENCJE NIE CHODZI ? MHM ?

Kulik i Kleczkowski @ 21:59, 07.11.2018

IP: 188.146...229

Anna, no tak, no bo Kler i Sylwester są najważniejszymi sprawami w mieście.

Najważniejsze jest umieć zarządzać prawie 400 mln budżetu miasta.

mieszkaniec gminy @ 22:04, 07.11.2018

IP: 31.41...214

do urzędnik wystarczy na wszystko byle was darmozjadów sie pozbyc takich nic nie umiejacych chyba nigdy nie było a wypłaty jak dyrektora elektowni a dyrektorów w elektowniach mniej jak UM

Do kabrio s @ 22:05, 07.11.2018

IP: 83.28...206

Kabrio ja odszczekam to przed sądem! !! ? Chyba snisz. ...demokracja. Mo usuwa komentarze które są niewygodne dla Kulika. Niemiecki portal.

mieszkaniec gminy @ 22:09, 07.11.2018

IP: 31.41...214

co do muzeum to my go niechcemy a wy mozecie skonczyc za własne przeciez wiemy jle zarabialiscie250tys rocznie x12lat stac was na dokonczenie

S @ 22:19, 07.11.2018

IP: 83.28...206

Powtarzam usunięty komentarz przez mo zapytajmy się o zdanie byłej żony Kulika co o nim sądzi. Ciekawe za ile zostanie usunięty ten komentarz przez pseudo redaktorów mo

Paweł2 @ 22:24, 07.11.2018

IP: 77.253...84

Redaktorzyno Kulik nie jest przedsiębiorcą czemu kolejny raz kłamiesz.To robotnik w ogrodniczym u mamusi. Ludzie sprawdźcie ,że nie ma firmy na nazwisko Łukasz Kulik.Poza tym w jego oswiadczeniu majatkowym widać ,że jest PRACOWNIKIEM a nie przedsiebiorcą.Tworzycie mit jak z Kwaśniewskim i jego wyższym wykształceniem.

do urzędnik z godz 21.35 @ 22:26, 07.11.2018

IP: 83.28...194

….skąd pieniądze.....na dokończenie muzeum (rozumiem,że chodzi o muzeum "żw") a to to mnie akurat g....no obchodzi, muzeum może nie istnieć a nawet nie powinno być takiego muzeum z racji "opiewania" wątpliwych bohaterów....

Na most pieniądze muszą być....po za tym myślę, że po prześwietleniu wydatków miasta za poprzedniej kadencji, może będzie trochę zwrotu za wykonaną przeprawę tymczasową...itp. itp.

Straszenie przez pisiorów już się zaczęło tongue tongue tongue

Urzędnik @ 22:28, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Zobaczymy ile teraz dyrektorzy i prezesi będą zarabiać... Mniemam że bardzo podobnie bo to będą ludzie Platformy...

laughing laughing laughing laughing

Poczekamy zobaczymy jaka to transparentność będzie.

mieszkaniec gminy @ 22:28, 07.11.2018

IP: 31.41...214

do urzędnik zamiast sie chwalic jacy to wy mondrzy to może ulice byscie poprawili te knoty 11listopada nakazy skretu dobrzańskiego wysepki nie potrzebne nie było tam witosa murek isiadke a tak sie chwlicie jacy nie zastąpieni przegraliscie wystarczy się przyznac zamało przegraliscie

....... @ 22:34, 07.11.2018

IP: 83.28...194

Już pisiory ujad...ja na nowego prezydenta......a jeszcze NAWET NIE ZACZĄŁ RZĄDZIĆ laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing

Trudno pogodzić klęskę wyborczą a strach przed rozliczeniami "nie jasnych spraw i sytuacji" budzi najgorsze instynkty przetrwania.... laughing laughing laughing laughing laughing laughing

Ano @ 22:37, 07.11.2018

IP: 5.173...233

Prezydentowi elektowi proponuję założyć kapelusz czarodzieja, w dłoń chwycić różdżkę i zaczynać uczyć się zaklęć. Pan kleczkowski po tym co wrzuca na yt pewnie zna się na tym. Może pomoże.
Tak na serio nasz prezydent elekt przewali 5 lat i tyle. Bez znienawidzonego przez was Kaczyńskiego i władz województwa będzie mógł sobie pomarzyć o kasie na inwestycje a to co będzie miał z podatków to mu co najwyżej na waciki wystarczy a nie obiecanki przedwyborcze 😄

mr X @ 22:56, 07.11.2018

IP: 31.178...2

MOJA OSTROŁĘKA - kiedy skończycie lizac du*e (cenzura) Panu Kulikowi?
kreujecie nowego prezydenta jako ideała...
żal...dziennikarstwo to chyba polega na byciu obiektywnym a nie przedstawianiu swojego punktu widzenia.
szmaćcie się dalej. ciekawe kiedy jako pierwsi zaczniecie go niszczyć.
może zaczniecie od analizy programu wyborczego i kosztów ? a także tego że zadłużonej Ostrołęki nie stać w tym momencie na przedstawione propozycje programowe? popatrzcie sobie w budżet maista bardziej dociekliwie (dostępny jest na stronie ratusza). program pana Kulika, mimo że bardzo ambitny to jest niemożliwy do zrealizowania ze względu na wysokie koszta (tężnie solankowe to może ostrołęczanie zobaczą jak im ktoś to pokaże na filmie na scenie przy Kupcu).
darmowe parkingi dla miasta to szlachetny gest, ale w kasie ubędzie ok milion złotych rocznie (oczywiście te pieniądze spadną Ostrołęce z nieba).
nowy dworzec PKS też wybuduje się sam...
Autobusy z CNG...koszt jednego autobusu to ok. 1,6 mln PLN - oczywiście bez wpływów choćby minimalnych z tytułu biletów też taki zakup sfinansuje się sam.
Cieszę się że pan prezydent Kotowski w końcu przestał zasiadać na stołku. Ale dziwi mnie wasza bezplodność dziennikarska. Nie pytacie skąd, jak, dlaczego tak... ŻAL.

Urzędnik @ 22:58, 07.11.2018

IP: 5.173...152

Wszyscy się zgodzimy, że Pan Łukasz Kulik nie jest PRZEDSIĘBIORCĄ. Jest pracownikiem zatrudnionym w sklepie swojej mamy. Nie ma własnej firmy. Tak adwocem.

Po drugie nie ma doświadczenia w zarządzaniu zespołami ludzkimi.

Z całego serca życzę powodzenia. Będzie Wam potrzebne. A my będziemy czujnie kontrolować

dehtrhhgedftwsf @ 23:45, 07.11.2018

IP: 178.235...161

Jak Pan Kulik doprowadzi do tego że będzie w tym roku na Sylwestra Dawid Podsiadło i wielka impreza oraz dokona tego że zagra w naszym mieście wreszcie WOŚP , to jest Pan mistrzem !!! :) Pozdrawiam Panie Łukaszu i życzę powodzenia.
Wyborca.

Do wyŻEj @ 00:12, 08.11.2018

IP: 5.173...233

WOSP? Przecież to zbiórka dla owsiaka bidulka aby mógł spać spokojnie, organizować na woodstock bezpartyjne szkolenia jak obalić rząd i aby nikt za pieniądze ludzi dobrego serca nie prowadził agitacji wyborczych. Przy okazji za drobne kupi się cos dla dzieciaków.

Do wyŻEj @ 00:13, 08.11.2018

IP: 5.173...233

WOSP? Przecież to zbiórka dla owsiaka bidulka aby mógł spać spokojnie, organizować na woodstock bezpartyjne szkolenia jak obalić rząd i aby nikt za pieniądze ludzi dobrego serca nie prowadził agitacji wyborczych. Przy okazji za drobne kupi się cos dla dzieciaków.

olt @ 00:18, 08.11.2018

IP: 2a01:110f...8b61

To tylko pionek,zeby nie powiedziec pach...ek platformy obywatelskiej u nas...A szkoda...

wojtek @ 00:38, 08.11.2018

IP: 2a02:a319...4982

A niby dlaczego p. Kulik ma byc pachołkiem PO? Nie ma żadnych związków z Platformą, a Kleczkowski za POpielarzem nie przepada, Popielarz knuł, żeby wyrzucić Kleczkowskiego z WoRDu. To raczej nie przyjaźń. Mogą się nawzajem tolerować, żeby dostać kasę od samorządu województwa, ale chyba nic więcej.

Krzyś @ 00:54, 08.11.2018

IP: 37.248...158

A Urzędnik to dawny "tempiciel,koparkowy,dwuliterowiec typu qq,pp,kk.zaklinał i zaklina rzeczywistość.Nie trzeba być właścicielem by zarządzać firmą i zespołami ludzkimi,to wie każdy licealista.Jasne że to trudniejsze niż powtarzanie w koło Macieju formułki z katechizmu.

Adam @ 02:38, 08.11.2018

IP: 5.172...163

No i po igrzyskach ,zróbcie rachunek sumienia ,popiół na głowy i wory pokutne ,a tyle pisałem ,rozliczajcie do bólu ,a co zrobiliście ,dalej nie wiecie ,czyj jest parking pod szpitalem ,bo powinien być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,,,,,,,,,,,,,,KURPIE,gdzie wasza wiara,,,,,,,,,,róbcie tak dalej ,a kolejne 30 lat ,będziecie chodzić na kolanach ,,,,,U siebie ,ale na kolanach,,,,,,,,,,CZY TAK CHCECIE? Pamiętajcie też ,o miłosierdziu ,ono naprawdę istnieje ,,,,,,,,,,,wy tez o tym pamiętajcie,,,Pozdrawiam wszystkich chorych i dziękuję paniom salowym ,za ich prace i pokorę ,,,NFZ,,,do likwidacji to obiecano ,lekarzy należy ściągnąć ze wschodu ,chory niesie krzyż swój i lekarza który się od niego odwraca koniec z tym do szpitali muszą wrócić siostry zakonne dopilnujcie tego ,,,,a nowi wasi wybrańcy do roboty ,dopilnujcie tego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,

,,,,,,,,

Rebeliant Remek @ 02:50, 08.11.2018

IP: 188.147...217

Strażnika Teksasu z TPO już trochę znam i w sumie zawszę miałem za rozsądnego mimo niezrozumiałego zaczadzenia PiSem. Rozumiem, że ta wypowiedź to skutek powyborczej traumy.

WIESŁAW @ 04:29, 08.11.2018

IP: 77.114...191

Do ogrodnik . Wystarczy ci jak wytrząśniesz słomę z butów - już przepocona i nie musisz kupować . Pozdrawiam Panie Kulik i wyrazy współczucia że jest więcej takich . Pan Kotowski w tym przypadku wygrany . Też pozdrawiam .

Mik @ 05:08, 08.11.2018

IP: 80.233...200

Ale chamskie włożenie w rzyć pajdzie pismakowi chyba coś obiecali?

Ostrołączanin @ 05:58, 08.11.2018

IP: 178.213...133

Bardzo dobrze że wygrał Pan Kulik. Mam nadzieję że zainteresuje się placówkami mu podległymi. Skończy się kolesiostwo w obsadzaniu miejskich spółek prezesami i dyrektorami którzy nie mają kompetencji. Dyrektorzy szkół będą wybierani naprawdę w konkursach tak jak być to powinno. Nie będzie układów, znajomości i kolesiostwa w przyjmowaniu do pracy. Panie Prezydencie Kulik liczę na Pana. Dużo zdrowia i siły do pracy. Mam nadzieję że zmieni Pan ten chory układ w Ostrołęce.

Urzędnik @ 06:12, 08.11.2018

IP: 5.173...152

Bardzo jestem ciekawy jak będzie z transparentnością konkursów i z jakiego klucza politycznego będą wyłaniane te osoby. Ciekawe jakie będą ustanowione wynagrodzenia dla przyszłych kierowników, dyrektorów oraz prezesów.

Słyszałem też, że 80% pracowników Urzędu Miejskiego zostanie zwolnionych i zastąpionych innymi.

Będziemy patrzeć Wam na rączki. Możecie tego być pewni.

kl @ 06:16, 08.11.2018

IP: 178.235...113

Ty Szczubełek nie powtarzaj kłamstw Czartoryskiego. Sam zapewne własnymi rękami wycinałeś Kulika ze wszystkich komisji R.M. W przeciwieństwie do ciebie Kulik będąc radnym działał na rzecz ogółu w przeciwieństwie do ciebie. Mam nadzieję, że spółdzielcy posuną cię ze stołka a ,,dyrektorem,, będziesz do następnych wyborów. A potem praca,praca,praca.

Moja @ 07:04, 08.11.2018

IP: 94.254...69

Taaaaa "osoba wnikliwa" jak określono Kulika wyżej. Skąd to znamy. Niech lepiej wyniknie w siebie toć do koryta się już przysunął. Teraz będziemy skrupulatnie z aptekarską dokładnością wynikać w osiągnięcia nowego prezydenta naszego miasta.

Moja @ 07:12, 08.11.2018

IP: 94.254...69

Panie redaktorku proszę zmienić nazwę portalu"Moja Ostrołęka "na" Nasza Ostrołęka "gdyż redakcja pisze jednostronnie i tendencyjnie jakby rzeczywiście to była jedynie redaktorka Ostrołęka. Już wystarczy.

taka prawda @ 07:30, 08.11.2018

IP: 178.235...225

Warszawa wybrala Trzaskowskiego a Ostroleka Kulika nie widze zadnej roznicy miedzy panami .Warszawa juz placze i Ostroleka tez bedzie plakac.Kulki nie nadaje sie na prezydenta

otto @ 07:43, 08.11.2018

IP: 5.173...73

do urzędnik
mądry to nie jesteś; skąd weźmie pieniążki na to na tamto.... a co Kotowski miał je w reklamówkach? Po za tym to wszystko obiecanki pisu, jeśli chodzi o obwodnice, elektrownie, estakadę na 50-100 lat.
A co do zwolnień, Kotowski też pozwalniał ludzi. Załuska szlachetnie tego nie zrobił i po 3 latach rządzenia, tuż przed wyborami, rzucili mu się do gardła i zagryźli, ci "urzędnicy" w uśpieniu.
A mając tak nastawionych urzędników, jak ty, to nie tylko powinien, ale wręcz MUSI ich zwolnić.

haha @ 07:48, 08.11.2018

IP: 178.235...238

Po co Wy się spinacie ? laughing Za p. Kulika też będą układy wink Tylko z kim innym. Jeśli myślicie, że Kulik uzdrowi miasto, to jesteście w błędzie laughing Fakt... Kotowskiem czas najwyższy podziękować wink

Do taka prawda @ 07:56, 08.11.2018

IP: 178.235...137

Pleciesz kłamstwa.Warszawiacy ciesza się, Ostroleczanie również "Klamstwo wiele razy powtarzane staje się prawdą" ? Taka jest PIS u główna idea. Natomiast madry człowiek ma własny mozg i nim myśli.
Swoje durnowate teorie zostaw dla siebie.

Brawo Wy @ 08:14, 08.11.2018

IP: 2a00:8620...b7

Mieszkańcy jesteście wielcy, wysyp komentatorów PIS i skowyt odrywanych od koryta + świadczy, że idzie dobra zmiana, czekamy na audyt i pierwsze zatrzymania, surowe wyroki dla winnych

zawiedziony @ 08:37, 08.11.2018

IP: 83.3...209

idę wczoraj na pewniaka do kina bo głosowałem na Kuliga a tuuuu nie chca mi sprzedac biletu na kler....?!?!?! p.s. jak czytam wpisy,gratulacje osób które jeszcze niedawno zastanawiały się krytykowały a teraz po wyborach liczących na stanowisko to mi ich żal haha..proponuje dzwonić bezpośrednio do p.Kleczkowskiego on poinformuje czy i ew. co tylko teraz ma cały czas niedostepny/zajęty haha..

do zawiedziony @ 08:50, 08.11.2018

IP: 178.235...137

Nowy prezydent jeszcze nie rządzi. Nie napuszczaj ludzi / taka jest wasza metoda paskudna ,skłócić ludzi. Zajmij się pracą .!!!!!!!! angry

Kot Not @ 08:54, 08.11.2018

IP: 178.235...196

Skoro Platforma ma rządzić z Kulikiem to niech rządzą dobrze. Kleczkowski i Popielarz to mądrzy ludzie na wysokich stanowiskach. To będą bardzo dobrzy doradcy nowego Prezydenta. Ich życie tego dowodzi.

geos @ 09:04, 08.11.2018

IP: 178.235...27

Mnie, dorosłego, jakby nie było, człowieka zdumiewa, poraża wręcz chamstwo, bu najogólniej ująć treść wpisów takich tuzów polemiki jak "ogrodnik" czy "narodowiec". Klepiecie zapewne co niedzielę frazy o miłości bliźniego jako siebie samego, a dajecie wyraz szambem śmierdzącej pogardy do drugiego, podając niesprawdzone i oszukańcze ploty, włazicie w życie drugiego człowieka mażąc kałem wszystko wokół. Normalne ??? A jakiż macie tytuł do tego, bu gromko domagać się przedstawiania , upubliczniania do0kumentów dot.stanu cywilnego, rodziny, dotychczasowego miejsca pracy? MAGIEL w najgorszym tego słowa znaczeniu, SZKALOWANIE dla zasady. Depczecie, dosłownie , rozmaite hasła malowane na chodnikach po śmierci papieża-Polaka, nie pamiętacie Jego nauk. Ja pamiętam natomiast, że nie było jakiejkolwiek okazji publicznej, w czasie której mówcy, reprezentanci wielkich, średnich i nic nie znaczących instytucji prześcigali się w wypowiadaniu pasujących do nastroju i tzw. chwili, cytatów z nauk JP II , często wyrwanych z szerszego kontekstu i nie zawsze pasujących do miejsca i istoty zgromadzenia. Była moda, przeminęła, jak wiele wcześniejszych. Po Kuliku obraźliwe epitety , pomówienia i zwyczajny hejt, rzucane w szaleńczym amoku po przerżnięciu - tak, po przerżnięciu - wyborów przez pomazańca wszystkich najważniejszych w Polsce i regionie, zwyczajnie spływają, jak po ptaku, spływają tam, gdzie tych słów i ich autorów miejsce.

otto ma rację w 100% @ 09:04, 08.11.2018

IP: 83.3...210

"A co do zwolnień, Kotowski też pozwalniał ludzi. Załuska szlachetnie tego nie zrobił i po 3 latach rządzenia, tuż przed wyborami, rzucili mu się do gardła i zagryźli, ci "urzędnicy" w uśpieniu.
A mając tak nastawionych urzędników, jak ty, to nie tylko powinien, ale wręcz MUSI ich zwolnić."
Pozdrawiam i życzę powodzenia nowemu Prezydentowi.

Stary mieszkaniec @ 09:13, 08.11.2018

IP: 178.175...161

Po tych wszystkich szokujących informacjach, ukrywanych skrupulatnie od lat przed mieszkańcami jesteśmy bardzo poruszeni i oburzeni.

Sytuacja w oświacie jest przerażająca. W związku z doniesieniami przez nauczycieli o mobbingu i molestowaniu kobiet oraz aferze korupcyjnej w urzędzie miasta pod okiem prezydenta Kotowskiego, bardzo proszę, o konsultacje ze środowiskiem nauczycielskim, aby wyznaczyć dyrektora oświaty, który cieszy się zaufaniem większości środowiska nauczycielskiego.
Przeprowadzenie audytu z okresu działalności pana ROSAKA, spotkania się ze wszystkimi zatrudnionymi w tym okresie, wyjaśnienia okoliczności zatrudnienia. W razie stwierdzenia łamania prawa proszę te osoby o zgłaszanie się do policji i prokuratury, aby pan ROSAK w razie stwierdzenia jego winy, zastał pociągnięty do odpowiedzialności. Tyle się mówi o sprawiedliwości i przestrzeganiu prawa, a tu mamy pod nosem urzędników, którzy wykorzystują system do własnych celów.

Koniec z zatrudnianiem przypadkowych osób na odpowiedzialne stanowiska, nie do pomyślenia jest aby emerytowany policjant zarządzał oświatą w Ostrołęce.

Proszę zatrudniać tylko osoby z kwalifikacjami, kontrolować spółki miejskie i instytucje podlegające miastu, stawiać im zadania i rozliczać. Oczywiście ich wynagrodzenia powinny odpowiadać sytuacji finansowej miasta, nie ma mowy, ani zgody mieszkańców, aby rozdawać setki tysięcy nagród prezesom, dyrektorom, kierownikom, gdy te spółki i instytucje miejskie generują straty.

Panie KULIK doskonale pan wie jak jest ciężko normalnym pracującym Polakom to oni właśnie składają się na wynagrodzenia urzędników, w zamian oczekują uczciwej pracy, zrozumienia i pomocy. Nam są potrzebni urzędnicy, ale mu jesteśmy potrzebni im.

Razem możemy stworzyć wspaniale miasto, w którym będzie żyło nas się wszystkim lepiej.

Wszyscy już doskonale wiemy jak wygląda sytuacja w Ostrołęce po 12 latach rządów układu ostrołęckiego, doskonale wiemy kto ponosi za tę sytuacje winę.

Te osoby powinny zostać odsunięte definitywnie od publicznych pieniędzy, naszych pieniędzy. Powinny zostać rozliczone oraz winni ukarani.

Proszę o rozliczenie duetu Czartoryski Kotowski i pociągnięcie ich do odpowiedzialności.

Proszę o podanie ile nagród, kto i za co otrzymał z naszych pieniędzy.

sara @ 09:18, 08.11.2018

IP: 37.248...177

" Kler w grudniu, WOŚP w styczniu". Przestań napuszczać ludzi na Prezydenta, który jeszcze nie sprawuje nawet swojego Urzędu.
POCZEKAJJJJJJJJJJ ŁASKAWIE !!!!!!!!!!!!!!!!

Stary mieszkaniec @ 09:24, 08.11.2018

IP: 178.175...161

Aby podnieść z gruzów Ostrołękę po 16 latach rządów Czartoryski Kotowski nawet 5 lat nie wystarczy, a przeciwnicy z PIS chcą, aby nasz nowy prezydent wybrany przez 2/3 mieszkańców ogarnął miasto w miesiąc.

Sam audyt to kilka miesięcy, ale potrzebny, aby rozliczyć poprzedników z zaniedbań.

sara @ 09:40, 08.11.2018

IP: 31.0...184

Mój poprzedni wpis skierowany był do "zawiedziony".

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:44, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Kwik ryjów odrywanych od koryta i trzask doop, odrywanych od stołków, słychać po granice województwa - brawo!

Obiektyw @ 09:50, 08.11.2018

IP: 217.67...90

Moze redakcja napisze artykol jak Wasza kolezanka HGW probuje zablokowac Marsz Niepodleglosci?

Do Jan Kowalski @ 09:52, 08.11.2018

IP: 217.67...90

3 lata temu byl podobny kwik i w sumie dalej jest . Tylko to platfusy kwiczaly!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:12, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Tak, wiem, nawet UE jest od tegoż koryta odrywana, że o amerykańskich senatorach, kongresmenach i sekretarzu stanu, nie wspomnę, Obamę i Trumpa, również - Komisję Wenecką, w której zasiadają prawne autorytety z całego Świata oderwaliście od koryta, a ostatnio organizację skupiającą KRSy - wszystkich oderwaliście od koryta, dając swoim ministrom, ponad 2,5 mln podwyżek, z którymi do dzisiaj nie wiadomo, co się stało.

A, ostatnio oderwaliście od koryta TSUE - gratulacje.

Do jan kowalski @ 10:13, 08.11.2018

IP: 77.253...84

Janek wkładasz juz swój ryjek i przymierzasz sie do koryta to poczekaj aż się inni usuną bo to niekulturalnie tak sie przepychać.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:20, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Moze redakcja napisze artykol jak Wasza kolezanka HGW probuje zablokowac Marsz Niepodleglosci?"

I, ma do tego prawo, tym bardziej, że na jej pismo z czerwca, do Jojo, w kwestii zabezpieczenia marszu, nie otrzymała żadnej odpowiedzi.

Ostateczna decyzję podejmie sąd, ale już dzisiaj policja twierdzi, że nie jest w stanie zabezpieczyć tego marszu - może Ty się zgłosisz na ochotnika, Jojo obiecuje 1 tys., tylko nie wiem, czy netto, czy brutto.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:21, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Janek wkładasz juz swój ryjek i przymierzasz sie do koryta to poczekaj aż się inni usuną bo to niekulturalnie tak sie przepychać."

A, co, żal Ci, czy boli i ryj i duda?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:41, 08.11.2018

IP: 78.152...14

A, swoją drogą, to niezły jest ten rząd - facet, który był relegowany ze szkoły, za napady rozbójnicze na młodszych kolegów oraz obrzucanie pociągów kamieniami, w ramach zajęć lekcyjnych, dostał posadkę ministra spraw wewnętrznych laughing

Kryterium było pewnie takie, że miał w przeszłości do czynienia z policją/milicją wink

do jan młotek kowalski @ 10:42, 08.11.2018

IP: 77.253...84

Janek bo ci żyłka strzeli. Weź coś na uspokojenie.Idź do ogrodniczego ,poogladaj trochę zieleni. Węź przewodnika to cie oprowadzi.Zaraz bedziesz jak nowonarodzony.Pozdrawiam Janeczku.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:44, 08.11.2018

IP: 78.152...14

No, ale przecież to były komusze pociągi, które woziły komuchów..., więc to raczej zasługa, a nie przewina.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:00, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Dzięki za troskę, naprawdę to doceniam smile

Przepraszam, że zapytam, ale czy Ty, chcąc pooglądać trochę zieleni, nawet w listopadzie, musisz chodzić do sklepu ogrodniczego i brać przewodnika - jesteś daltonistą, czy może niewidomym?

Nie słyszałeś o czymś takim, jak rośliny doniczkowe, które hoduje się w mieszkaniach?

Do jan @ 11:24, 08.11.2018

IP: 217.67...90

Nie ma takiego prawa , celowo chca zrobic burdel i beda go mieli. Nie jeden Platwus , slugus Niemiecki przy tym w morde dostanie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:39, 08.11.2018

IP: 78.152...14

To jeśli działa wbrew prawu, to do tiurmy z nią - mało wiesz o prawie, oj mało, albo jeszcze mniej.

Do Jan @ 11:48, 08.11.2018

IP: 217.67...90

Tak czy siak marsz sie odbedzie.
A elektron Niemieckiej partii niech patrzy co wybral!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:58, 08.11.2018

IP: 78.152...14

A, niech się odbywa, zobaczymy, kto będzie płacił, za ewentualne szkody i jak będą wyglądali Duda i Mateuszek kłamczuszek, na tle rasistowskich transparentów, na pewno będą z nich dumni, a później znowu nie będę mogli zrozumieć, dlaczego na Świecie mówi się o wielotysięcznym marszu neofaszystów w Polsce - to się Świat uśmieje - sami wpadli we własne sidła - najpierw narodowcy powiedzieli Dudzie, żeby się bujał ze swoimi warunkami, a teraz wspólnie z nim pójdą, ale na ich warunkach - oj, będzie się działo, tym bardziej, że policja zapowiedziała, że nie jest w stanie zabezpieczyć marszu, czyli zapewnić bezpieczeństwa, zarówno uczestnikom marszu, jak i Warszawiakom - brawo Wy.

A, może to zemsta na warszawiakach, za niejakiego, Jakiego, co to dostał w dudę w pierwszej turze, a PiSiory znowu będą w opozycji w Radzie Miejskiej?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:11, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Nie wzięły PiSiory Warszawy, w demokratycznych wyborach, to może chcą wziąć za pomocą nazioli - ich pupilków.

BOŻKA @ 12:13, 08.11.2018

IP: 178.235...137

Brawo Jan Kowalski z O- ki. Nie daj się pustym czaszkom.Super argumentujesz.

Proponuje @ 13:03, 08.11.2018

IP: 5.173...115

Popielarza weźcie na drugiego V-ce, kurpiewskiego na skarbnika a Kozere na sekretarkę i Urząd jak ta lala będzie funkcjonował i finansowo i kulturowo Haha

Mmmm @ 13:54, 08.11.2018

IP: 5.173...20

Się nie że.s.r.ajta z tym Kulikiem. Ile można....?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:42, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Mmmm, nie słyszałem, żeby był przymus czytania - ktoś Ci wykręca ręce, żeby wchodził na ten wątek?

Skoro jest tyle wejść i tyle komentarzy, to widocznie to ludzi interesuje, nie uważasz?

Piotr78 @ 15:24, 08.11.2018

IP: 157.25...130

W końcu idzie zima,
to czas na Kulik :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:41, 08.11.2018

IP: 78.152...14

Piotruś, podrzuć nam swoje nazwisko, to się pośmiejemy.

Do J. Kowalskiego @ 17:04, 08.11.2018

IP: 176.109...71

Po co ci nazwisko??? masz IP to prześlij je hołdysowi!!!!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:08, 08.11.2018

IP: 78.152...14

A, do czego mi jego IP i przesyłanie go Hołdysowi?

Pik @ 22:09, 08.11.2018

IP: 212.3...77

Ja widzę to źle!!!!!!😉tak do tych co chcą,,, kler,, idz nadstaw d,u,p,y i będziesz miał, miała Kler

głos @ 22:09, 08.11.2018

IP: 95.49...76

Niektórzy boją się nowego....Nie ma czego. Urzędnicy w części są ludźmi kompetentnymi ale niektórzy, chyba trzeba im podziękować...Choć to nie na temat..... Przypominam - KIM JEST NOWY PREZYDENT JAK GO WIDZĄ INNI. Życzę powodzenia No może z tą Strażą Miejską to się nie rozpędzać...Może przyjrzeć się zakresowi działań... Ktoś jednak musi obstawiać uroczystości, uświetniać pogrzeby, obsługiwać monitoring itp....Co do obietnic... Ja myślę, że to wizje , które nieco zweryfikuje życie i mieszkańcy- bo mam nadzieję, że ich będzie Prezydent słuchał... wink

do jk @ 09:18, 09.11.2018

IP: 178.42...94

dalej siejesz nienawisc do ??????????

rety @ 16:00, 09.11.2018

IP: 193.240...121

czy moja ostrołęka będzie kiedyś obiektywna? tak z ciekawości pytam? jesli będzie dalej podążała tą samą drogą to niedługo pewnie zacznie opłacać urodziny adolfa.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót