wtorek, 23 kwietnia 2024 r., imieniny Jerzego, Wojciecha, Adalberta

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Prezydent rozwiał wątpliwości radnej

Prezydent Łukasz Kulik rozwiał wątpliwości radnej Ewy Żebrowskiej-Rosak, o których pisała w interpelacjach. Dotyczyły one funkcjonowania planu odśnieżania ulic osiedlowych oraz postępu prac związanych z budową chodnika w ciągu ulicy Starowiejskiej na osiedlu Stacja.

Radna zwróciła się do prezydenta Łukasza Kulika w sprawie postępów prac związanych z budową chodników w ciągu ulicy Starowiejskiej oraz braku odśnieżania ulicy łączącej ul. Żeromskiego i Prusa na osiedlu Stacja.

ReklamaWłodarz odniósł się do sprawy odśnieżania ulicy (dawniej Dojazdowej) będącej łącznikiem ulic Żeromskiego i Prusa.

- Odpowiadając na interpelację, uprzejmie informuję, że sprawa została przekazana do realizacji wykonawcy, którym w zakresie zimowym 2018/2019 jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. Jednocześnie informuję, że droga jest zaliczona do IV kategorii, na której likwidacja śliskości następuje do ośmiu godzin od wystąpienia zjawiska - odpowiedział prezydent.

Łukasz Kulik nawiązał również do interpelacji, dotyczącej budowy chodników w ciągu ulicy Starowiejskiej na osiedlu Stacja.

Reklama- Uprzejmie informuję, że zadanie pn. "Budowa chodników w ulicy Starowiejskiej w Ostrołęce" przewidziane było do realizacji w latach 2018-2019 w łącznej wysokości 260 tys. zł, na rok 2018 kwota 100 tys. zł, na rok 2019 z kwota 160 tys. zł. W związku z powyższym w roku 2018 zostało wszczęte i prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację ww. zadania. Ostatecznie postępowanie to nie zostało rozstrzygnięte. Termin związania ofertą wyznaczony na 30 dni i przedłużony na wniosek zamawiającego o kolejne 60 dni upłynął dnia 9 stycznia 2019 roku i żaden z wykonawców biorących udział na tym etapie postępowania samodzielnie nie przedłużył okresu związania ofertą. W przewidzianym terminie nie został wyłoniony wykonawca na realizację przedmiotowego zadania. Wobec powyższego przedmiotowe postępowanie nie zostało rozstrzygnięte z uwagi na wygaśnięcie ważności ofert. Jednocześnie nadmieniam, iż zostaną podjęte działania mające na celu realizację przedmiotowego zadania. W pierwszej kolejności należy jednak zabezpieczyć w budżecie miasta na rok 2019 środki finansowe w pełnej wysokości do kwoty 260 tys. zł. Po zabezpieczeniu środków finansowych zostanie ponownie wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie ww. zadania - odpowiedział prezydent.
Wyświetleń: 2860 komentarze: -
15:34, 31.01.2019r. Drukuj