Kolejne zmiany w etatach urzędu miasta
To już trzecie zarządzenie prezydenta miasta odnośnie liczy etatów w miejskim ratuszu. We wtorek 5 lutego br. ukazało się zarządzenie dotyczące planu zatrudnienia w etatach w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Obecnie plan ten wynosi 245,05 etatów.
W myśl zarządzenia z 7 stycznia br. ilość etatów w ratuszu zmniejszyła się z 247,55 do 245,55. Na mocy zarządzenia wydanego 23 stycznia 2019 roku, zatrudnienie znów nieznacznie się zmniejszyło i kształtowało się na poziomie
244,05 etatów. Obecnie, według najnowszego zarządzenia, etaty nieznacznie wzrosły i kształtują się na poziomie 245,05 etatów.
ReklamaPlan zatrudnienia w etatach w Urzędzie Miasta Ostrołęki przedstawia się następująco:
1. Kierownictwo Urzędu - 5
2. Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta - 13
3. Wydział Informatyki - 6
4. Wydział Obsługi Urzędu - 25,50
5. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 29
6. Wydział Rozwoju i Działalności Gospodarczej - 6,50
7. Wydział Promocji Miasta, Kultury i Sportu - 7
8. Wydział Komunikacji i Transportu - 13
9. Wydział Inwestycji Miejskich - 10
10. Wydział Dróg - 9
Reklama11. Wydział Architektury i Budownictwa - 10,80
12.Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 11
13. Wydział Geodezji i Kartografii - 11
14. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 11
15. Wydział Oświaty - 8
16. Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych - 10
17. Wydział Spraw Obywatelskich - 10
18. Urząd Stanu Cywilnego - 9
19. Straż Miejska Ostrołęki - 18
20. Biuro Prawne - 5,50
21. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 7
22. Biuro Kontroli i Skarg - 2
23. Referat Zarządzania Kryzysowego - 4
24. Stanowiska samodzielne - 3,75.
Wyświetleń: 2901 |
komentarze: - |
|
09:22, 07.02.2019r. |
|