środa, 24 kwietnia 2024 r., imieniny Aleksandra, Horacego, Grzegorza

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Praca w ratuszu dla podinspektora ds. realizacji inwestycji drogowych

Prezydent Ostrołęki ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. realizacji inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Ostrołęki. Kandydaci swoje oferty mogą składać do 22 lutego br.

Wymagania niezbędne to m.in. wykształcenie wyższe lub średnie na kierunku: budownictwo, drogownictwo, dodatkowo uprawnienia specjalistyczne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe. Wymagana cechy osobowe to sumienność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność.

ReklamaDo zadań pracowniczych należało będzie m.in. nadzór inwestorski oraz koordynacja przebiegu przygotowywania i realizacji inwestycji drogowych pod kątem zgodności, jakości, terminu realizacji i zakresu rzeczowo-finansowego z umową a także ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz szereg innych czynności.

CV wraz z wymaganą dokumentacją należy składać do 22 lutego 2019 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się przy placu gen. J. Bema 1 lub przesłać je na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).

Ze szczegółami oferty można się zapoznać na stronie Urzędu Miasta w Ostrołęce.
Wyświetleń: 1375 komentarze: -
11:30, 14.02.2019r. Drukuj