środa, 24 kwietnia 2024 r., imieniny Aleksandra, Horacego, Grzegorza

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka pytań: dlaczego miasto zrezygnowało z Local Spot?

Fot. Local SpotSkrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Dlaczego od czasu zmiany władzy, ratusz przestał używać aplikacji Local Spot? Wszystkie zgłoszenia stoją nieruszone, a przecież aplikacja miała służyć do szybszego zgłaszania nieprawidłowości i reakcji urzędu miasta.

Z aplikacji można było korzystać w smartfonie lub bezpośrednio z poziomu komputera.

ReklamaOdpowiada Maciej Kleczkowski, wiceprezydent Ostrołęki:
Miasto przestało korzystać z tego rozwiązania ze względu na fakt, że niebawem wdrożony zostanie nowy system powiadomień dla mieszkańców, który również umożliwia zgłaszanie problemów, które zauważają w przestrzeni miejskiej. System Local Spot jest systemem płatnym. Miasto każdego miesiąca opłacało abonament w wysokości ok. 600 złotych. Aby aplikacja działała sprawnie konieczne było zaangażowanie pracowników z wielu wydziałów. Wraz z końcem 2018 roku zdecydowaliśmy zakończeniu współpracy z firmą dostarczającą aplikację.

ReklamaJednym z powodów takiej decyzji był fakt, że miasto jest na etapie szkolenia pracowników i przygotowywania się do wdrożenia nowego systemu powiadamiania mieszkańców. Za jego pomocą urząd będzie mógł wysyłać do ostrołęczan e-maile, wiadomości SMS i MMS z informacją o wydarzeniach, awariach, ostrzeżeniach pogodowych, opłatach, remontach dróg i innych ważnych dla mieszkańców sprawach. System umożliwia również komunikację mieszkańców z urzędem. Mogą oni wysyłać komunikaty z informacjami o dostrzeżonych problemach drogowych, prośby o interwencję i podjęcie działań, zapytania w nurtujących ich kwestiach. Program, jaki miasto planuje niebawem wdrożyć jest bezpłatny. Liczymy, że zastąpi on z powodzeniem aplikację Local Spot. O terminach wdrożenia nowego systemu będziemy wkrótce informować.

Wyświetleń: 2754 komentarze: -
06:03, 17.02.2019r. Drukuj