Skrzynka skarg: kto odpowiada za niepunktualność autobusów na dworcu PKS?
Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów: W niedzielę 17 lutego br. chciałem pojechać autobusem relacji Ostrołęka-Warszawa przez Pułtusk, odjeżdżającym z ostrołęckiego dworca PKS. Niestety, mimo informacji na rozkładzie autobus nie pojawił się o wskazanej godzinie.
Według zawieszonej przy stanowisku nr 7 informacji, odjazd planowany był na godzinę 5.00. Na dworcu pojawiłem się o godz. 4.45, ale autobus nie przyjechał.
ReklamaPomyślałem, że poczekam na autobus o godz. 5.20 lecz i ten się nie pojawił. Musiałem jechać dopiero o godz. 5.30, przez co spóźniłem się do szkoły na ważne egzaminy. Proszę firmę Gabriella Travel, administratora ostrołęckiego dworca, o wyjaśnienie dlaczego dwa autobusy się nie pojawiły, chociaż są wpisane na rozkładzie? Przesyłam zdjęcie wspomnianej rozpiski, według której autobusy miały pojawić się o godz. 5.00 i 5.20. Kursy w tych godzinach oznaczone są literami. Według legendy mała litera "d" oznacza "nie kursuje w pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia i Wielkanocy" oraz litera "L" - "nie kursuje 25-26.12, 01. 01. i dwa dni Wielkanocy". Niedziela nie była żadnym z tych dni. Proszę też o staranniejszy zapis legendy, bo brak tam kropek i przecinków, przez co jest mało czytelna.
ReklamaOdpowiada Karolina Lendzioszek, przedstawiciel firmy Gabriella Travel: Jako administrator dworca staramy się pilnować punktualności w odjazdach poszczególnych autobusów. Niestety, część kursów realizują przewoźnicy zewnętrzni, na których nie zawsze mamy wpływ, nie mamy też narzędzi, aby zmusić przewoźnika, żeby kurs wykonał czy był punktualny. Pierwszy z opisanych przez czytelnika kursów wykonuje firma Stalko, drugi - S. Raniszewski. Aby poprawić jakość usług świadczonych dla naszych klientów, staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie realizowane kursy. Dla pasażerów zmieściliśmy także informację z danymi kontaktowymi do poszczególnych przewoźników. Numery telefonów są umieszczone na stanowisku numer 7 i prosimy, aby w przypadku, gdy dany przewoźnik nie zrealizuje jakiegoś kursu, zgłaszać to bezpośrednio do niego, może to zmobilizuje firmy do należytego wykonywanie usług.
Dziękujemy, że postanawiasz zgłosić komentarz do sprawdzenia przez administrację serwisu. Nie prowadzimy stałej moderacji, ale reagujemy na zgłoszenia. Tak jak Ty, nie zgadzamy się na poniżające i obrażające komentarze oraz treści ujawniające dane osobowe, nawołujące do nienawiści lub szerzące nieprawdę.
Wskaż główny powód, dla którego przesyłasz komentarz do sprawdzenia i zatwierdź formularz przyciskiem "Zgłaszam".