czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: kto odpowiada za niepunktualność autobusów na dworcu PKS?

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
W niedzielę 17 lutego br. chciałem pojechać autobusem relacji Ostrołęka-Warszawa przez Pułtusk, odjeżdżającym z ostrołęckiego dworca PKS. Niestety, mimo informacji na rozkładzie autobus nie pojawił się o wskazanej godzinie.

Według zawieszonej przy stanowisku nr 7 informacji, odjazd planowany był na godzinę 5.00. Na dworcu pojawiłem się o godz. 4.45, ale autobus nie przyjechał.

ReklamaPomyślałem, że poczekam na autobus o godz. 5.20 lecz i ten się nie pojawił. Musiałem jechać dopiero o godz. 5.30, przez co spóźniłem się do szkoły na ważne egzaminy. Proszę firmę Gabriella Travel, administratora ostrołęckiego dworca, o wyjaśnienie dlaczego dwa autobusy się nie pojawiły, chociaż są wpisane na rozkładzie? Przesyłam zdjęcie wspomnianej rozpiski, według której autobusy miały pojawić się o godz. 5.00 i 5.20. Kursy w tych godzinach oznaczone są literami. Według legendy mała litera "d" oznacza "nie kursuje w pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia i Wielkanocy" oraz litera "L" - "nie kursuje 25-26.12, 01. 01. i dwa dni Wielkanocy". Niedziela nie była żadnym z tych dni. Proszę też o staranniejszy zapis legendy, bo brak tam kropek i przecinków, przez co jest mało czytelna.

ReklamaOdpowiada Karolina Lendzioszek, przedstawiciel firmy Gabriella Travel:
Jako administrator dworca staramy się pilnować punktualności w odjazdach poszczególnych autobusów. Niestety, część kursów realizują przewoźnicy zewnętrzni, na których nie zawsze mamy wpływ, nie mamy też narzędzi, aby zmusić przewoźnika, żeby kurs wykonał czy był punktualny. Pierwszy z opisanych przez czytelnika kursów wykonuje firma Stalko, drugi - S. Raniszewski. Aby poprawić jakość usług świadczonych dla naszych klientów, staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie realizowane kursy. Dla pasażerów zmieściliśmy także informację z danymi kontaktowymi do poszczególnych przewoźników. Numery telefonów są umieszczone na stanowisku numer 7 i prosimy, aby w przypadku, gdy dany przewoźnik nie zrealizuje jakiegoś kursu, zgłaszać to bezpośrednio do niego, może to zmobilizuje firmy do należytego wykonywanie usług.

Wyświetleń: 4547 komentarze: -
05:37, 03.03.2019r. Drukuj