poniedziałek, 16 września 2019 r., imieniny Edyty, Kornela, Kamili

Aktualności

Skrzynka skarg: kto odpowiada za niepunktualność autobusów na dworcu PKS?

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
W niedzielę 17 lutego br. chciałem pojechać autobusem relacji Ostrołęka-Warszawa przez Pułtusk, odjeżdżającym z ostrołęckiego dworca PKS. Niestety, mimo informacji na rozkładzie autobus nie pojawił się o wskazanej godzinie.

Według zawieszonej przy stanowisku nr 7 informacji, odjazd planowany był na godzinę 5.00. Na dworcu pojawiłem się o godz. 4.45, ale autobus nie przyjechał.

Reklama Pomyślałem, że poczekam na autobus o godz. 5.20 lecz i ten się nie pojawił. Musiałem jechać dopiero o godz. 5.30, przez co spóźniłem się do szkoły na ważne egzaminy. Proszę firmę Gabriella Travel, administratora ostrołęckiego dworca, o wyjaśnienie dlaczego dwa autobusy się nie pojawiły, chociaż są wpisane na rozkładzie? Przesyłam zdjęcie wspomnianej rozpiski, według której autobusy miały pojawić się o godz. 5.00 i 5.20. Kursy w tych godzinach oznaczone są literami. Według legendy mała litera "d" oznacza "nie kursuje w pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia i Wielkanocy" oraz litera "L" - "nie kursuje 25-26.12, 01. 01. i dwa dni Wielkanocy". Niedziela nie była żadnym z tych dni. Proszę też o staranniejszy zapis legendy, bo brak tam kropek i przecinków, przez co jest mało czytelna.

Reklama Odpowiada Karolina Lendzioszek, przedstawiciel firmy Gabriella Travel:
Jako administrator dworca staramy się pilnować punktualności w odjazdach poszczególnych autobusów. Niestety, część kursów realizują przewoźnicy zewnętrzni, na których nie zawsze mamy wpływ, nie mamy też narzędzi, aby zmusić przewoźnika, żeby kurs wykonał czy był punktualny. Pierwszy z opisanych przez czytelnika kursów wykonuje firma Stalko, drugi - S. Raniszewski. Aby poprawić jakość usług świadczonych dla naszych klientów, staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie realizowane kursy. Dla pasażerów zmieściliśmy także informację z danymi kontaktowymi do poszczególnych przewoźników. Numery telefonów są umieszczone na stanowisku numer 7 i prosimy, aby w przypadku, gdy dany przewoźnik nie zrealizuje jakiegoś kursu, zgłaszać to bezpośrednio do niego, może to zmobilizuje firmy do należytego wykonywanie usług.

Wyświetleń: 3029 komentarze: 14
03.03.2019, 05:37r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót


Gość @ 11:04, 03.03.2019

IP: 2a01:110f...a9e2

Nie mamy wpływu ma przewoźników!
To ma jakiej zasadzie funkcjonuje dworzec i przewozy?

Gość @ 11:09, 03.03.2019

IP: 2a01:110f...a9e2

Nie mamy wpływu ma przewoźników!
To ma jakiej zasadzie funkcjonuje dworzec i przewozy?
Czyje logo jest na rozkładach? Na dworcu powinna być informacja i kontaktować się z przewoźnikiem.

As @ 11:44, 03.03.2019

IP: 5.173...146

Prawidłowa odpowiedź. Nastały czasy gdzie firmy i ludzie są nieodpowiedzialni. W doopach się przewraca. Pozdrawiam

ak @ 14:24, 03.03.2019

IP: 176.109...162

odpowiedź administratora dworca słaba trzeba mobilizować współpracujące firmy do odpowiedzialności. a metody nacisku są można renegocjować lub zerwać umowę z w/w firmami

Zofia @ 18:31, 03.03.2019

IP: 176.109...237

Co z odszkodowaniem dla czlowieka ktory spoznil sie n egzamin?Chyba ktos za tego typu przewinienie bierze na siebie odpowiedzialnosc!?

Xxha @ 19:07, 03.03.2019

IP: 188.146...125

To nie tylko do Warszawy ponieważ kursy które realizuje firma Gabriella tez ich nie ma pomimo że są na rozkładzie np. 13:10 14:31 trasa Łęg Walery - Ostrołęka. A na własnych pracowników też państwo nie macie wpływu

Obcy @ 19:17, 03.03.2019

IP: 31.0...84

Wystarczy dobrze nauczyć się czytać.
Numery telefonu do przewoźników którzy odpowiadają za swoje kursy podane są na rozkładzie jazdy.

Myk @ 19:23, 03.03.2019

IP: 185.240...152

Akurat w weekendy to jest problem z autobusami, jest ich mało, a też nie wiadomo czy na pewno dany autobus będzie, dlatego dobrze jest mieć w razie czego telefon do kogoś swojego aby przyjechał, ewentualnie trzeba zaopatrzyć się w taksówkę.
Zabrali (wstrzymali) ostatnio poranne autobusy, na necie (e-podroznik) jest autobus o tej porze, żadnych realnych wywieszek nie ma, tylko jak już wsiądziesz do autobusu, to jest wywieszka, że tej porze autobusy są wstrzymane, no fajnie...

dar @ 19:51, 03.03.2019

IP: 5.184...31

To nie rozumiem firma prowadzi dworzec autobusowy , a z kierowcami nie ma konkretnych umów , albo jedziesz albo nastepny prosze , albo oglosic to sa posrednicy i jak bedzie to bedzie jak nie to nie - ludzie o czym mowa - wassat

Ktos @ 21:20, 03.03.2019

IP: 94.254...80

Wiekszosc ludzi to jednak debi..... Mysla ze jak firma zarzadza dworcem to i kursami tez. Wbijcie sobie do lba ze kirsy majs prywatni przewoznicy i do nich miejcie pretensje. A dworzec to jest poczekalnia dla pasazerow i o to dba firma. Co ma piernik do wiatraka.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:51, 04.03.2019

IP: 217.146...85

Dopóki miasto nie wybuduje własnego dworca, dzięki któremu pozyska wiarygodnego przewoźnika, to nic się nie zmieni, bo każdy będzie jeździł, jak mu się żywnie podoba, bez żadnej odpowiedzialności za swoje działania.

Przypominam, że rozmowy z poważnym kontrahentem upadły na skutek oczekiwań właściciela dworca, czyli Łomżyńskiej Kurii.

do ktos @ 16:16, 04.03.2019

IP: 5.184...12

Poczekalnia dla pasazerow za co biora kase jak nie gwarantuja kursow. smile

- @ 19:21, 04.03.2019

IP: 46.112...2

Może lepiej następnym razem wybrać pociąg?

Ktos @ 20:39, 04.03.2019

IP: 94.254...208

Czytaj czlowieku ze zrozumieniem ze oni nie sa odpowiedzialni za wszystkie kursy

Reklama

LUSAR
Carpexim
Bowling
Foton

Ogłoszenia

Forum

Reklama

Ynet.pl
Hydraulika
MKKK
Sklep Enter
NestBank