wtorek, 21 maja 2019 r., imieniny Kryspina, Wiktora, Jana

Fat-Bike

Aktualności

Ewa Kaczorowska wiceprezesem OPWiK

Ewa Iwona Kaczorowska została wiceprezesem zarządu Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Nowy prezes spółki nie został jeszcze wyłoniony. Trwa postępowanie konkursowe, więc w najbliższym czasie przekonamy się, kto zastąpi Dariusza Olkowskiego.

Zmiany kadrowe w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji są wynikiem m.in. wizyty w siedzibie firmy prezydenta Łukasza Kulika.

Reklama Włodarz rozmawiał wówczas o szczegółach dotyczących funkcjonowania spółki oraz realizowanych zadaniach. Prezydent zobowiązał także ówczesnego prezesa Dariusza Olkowskiego do przedłożenia szczegółowej dokumentacji na temat prowadzonych przez spółkę zadań. Głos zabrali też przedstawiciele rady nadzorczej spółki czy związków zawodowych, którzy przedstawiali problemy z jakimi borykają się w firmie na co dzień. Związkowcy zarzucali prezesowi to, że w spółce zatrudnianych jest wiele nowych osób do tzw. pracy umysłowej w biurze, podczas gdy brakuje pracowników w terenie. Prezes Olkowski co prawda zaprzeczył tym zarzutom związkowców, jednakże powszechnie wiadomo, że w ostatnich latach w OPWiK wzrastało zatrudnienie w biurze, o czym donosili nam wielokrotnie mieszkańcy.

Reklama Olkowski, który kierował OPWiK od 2007 r., z dniem 18 stycznia br. został, decyzją rady nadzorczej, odwołany ze stanowiska szefa spółki. Jego obowiązki przejął wiceprezes spółki Andrzej Grzyb. Nowy prezes OPWiK nie został jeszcze wyłoniony. Trwa postępowanie konkursowe. Oferty można było składać do 22 lutego br. Rozmowy z kandydatami miały być przeprowadzane 26 lutego br.

Wiceprezesem zarządu Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji została Ewa Iwona Kaczorowska, która wcześniej wygrała konkurs na prezesa zarządu Ostrołęckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, ale jeszcze przed powołaniem na to stanowisko złożyła rezygnację. Na czele OTBS stanęła Elżbieta Szewczyk-Ziegler, długoletnia pracownica Ostrołęckiego TBS.

Reklama Skład zarządu i rady nadzorczej OPWiK obecnie przedstawia się następująco:
zarząd:
- Ewa Iwona Kaczorowska, wiceprezes,
rada nadzorcza:
- Roman Andrzej Zwaliński, przewodniczący,
- Sylwia Mulewska, członek,
- Tadeusz Żarnoch, członek,
- Ewa Mech Karpińska, członek.

Wyświetleń: 4919 komentarze: 63 Wrzuć na Facebooka 13.03.2019, 15:19r. Drukuj




Powrót


Grzesiek @ 15:27, 13.03.2019

IP: 5.173...165

To ta sama Pani co w OTBS ?

fff @ 16:53, 13.03.2019

IP: 79.185...102

heheh widać jakie i po co są konkursy !! Żenada

pracownik @ 18:12, 13.03.2019

IP: 2a01:110f...e8d8

Ta pani nie nadaje się nawet na sprzątaczkę. Bufonada, brak kultury i kwalifikacji.
To największe zalety tej pani.

mieszkaniec gminyno troszyn @ 18:24, 13.03.2019

IP: 31.41...214

to i pojechałes wiesniaku ta pani była dyrektorem banku a ty nawet nie sprzatałes tam baran

Ostroleczanin @ 18:28, 13.03.2019

IP: 5.173...105

Cóż.... Żadnych zmian jeśli chodzi o pseudo konkursy. Kiedyś rządził PIS a teraz SLD-PO

Miś @ 18:56, 13.03.2019

IP: 79.191...131

mieszkaniec gminyno troszyn @ 18:24, 13.03.2019 IP: 31.41...214

to i pojechałes wiesniaku ta pani była dyrektorem banku a ty nawet nie sprzatałes tam baran
/.../

Bycie Dyrektorem banku świadczy o tym, że ktoś jest grzeczny, uczynny, obyty, albo że posiada kwalifikacje? ;) A właśnie... kwalifikacje :) Zapytaj tą Panią dlaczego odeszła z BGŻ :D

Kazimierz @ 18:56, 13.03.2019

IP: 94.254...201

Racja, ta Pani była dyrektorem banku - dwa słowa - niekompetencja i chamstwo w stosunku do podwładnych. Szkoda mi pracowników OPWiK.

Asia @ 19:04, 13.03.2019

IP: 91.228...238

No ładnie, zamienić doświadczonego i lubianego w firmie wiceprezesa na tą Panią, to szczyt głupoty.
Pan Prezydent od objęcia urzędu nie wie co robi, podejmuje chaotyczne decyzje i kłóci ludzi. A miało być tak pięknie.

bezpartyjny @ 19:31, 13.03.2019

IP: 83.28...21

Świetna decyzja. Gratulacje. Te nieprzychylne wpisy to poprzedniej ekipy, która odchodzi w niepamięć. W niedzielę będzie się z czego spowiadać. angry

Sławomir @ 20:00, 13.03.2019

IP: 85.17...66

Szanowna redakcjo M-O. Pani Kaczorowska wygrała konkurs na stanowisko prezesa OTBS.

Żadnego konkursu na stanowisko wiceprezesa OPWiK Rada Nadzorcza nie ogłaszała. W jaki więc sposób ta Pani została wyłoniona na stanowisko i jakie ma kompetencje w branży wod-kan ? Jakie przygotowanie techniczne ?

123 @ 20:06, 13.03.2019

IP: 79.184...37

po prostu .... człowiek orkiestra

Kulomiot @ 20:25, 13.03.2019

IP: 78.152...193

Pekinczyk robi co chce miał być prezes z konkursu A jest v-ce prezes bez konkursu w sumie konkurs wygrała w Otbs.. Ale teraz to już chyba bez różnicy kto gdzie i co wygrywa Przecież to ja jestem prezydentem !!!! Głosowali na mnie wiec sie odpie..o.c.i.e

Wiosna @ 20:45, 13.03.2019

IP: 78.152...193

Ogrodnik i Kamerka na smyczy u Pekinczyka Ale mysle że Ciepły jeszcze nie powiedział ostatniego słowa

Quick @ 22:12, 13.03.2019

IP: 37.248...253

Jak się wyrobi, to obskoczy jeszcze Ock:DDD chcieliście konkursy po nowemu, to macie:DDDDD

hahagaga @ 22:36, 13.03.2019

IP: 83.28...153

Ta pani wygrywa wszystkie konkursy oprócz konkursów Miss. te konkursy kulika to lipa

cd @ 22:40, 13.03.2019

IP: 83.28...153

jak zrezygnuje z opwiku to pójdzie do opk

😐 @ 05:40, 14.03.2019

IP: 5.184...190

Miałem i nie chciał bym więcej mieć kobiety za szefa współczuję 😐

Jozek @ 07:39, 14.03.2019

IP: 78.152...193

A kiedy był konkurs na vice prezesa ? Na prezesa to coś widziałem! Chyba pozostał bez wylonieenia... A pani K chyba musi mieć mocne zaplecze skoro może tak sobie lawirowac pomiędzy spółkami, wcale bym się nie zdziwił jak by jeszcze wylądowała w OPK

OTUA @ 09:05, 14.03.2019

IP: 2a01:110f...73bb

ha ha ha,ostroleczanie dali sie zrobic w bambuko za jeden marny film... laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
To dopiero posmiewisko... tongue
A dziury w moscie to latajcie sobie sami.... tongue

Inwestor @ 09:27, 14.03.2019

IP: 5.173...125

A gdzie Kowalski? Największy mądrala i propagandzista na usługach Urzędu Miasta.

Inwestor @ 09:28, 14.03.2019

IP: 5.173...125

Miały być takie nowe standardy, europejskie, postępowe...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:45, 14.03.2019

IP: 217.146...87

Napiszcie, na czym polega Wasz problem.

@ 10:11, 14.03.2019

IP: 37.47...217

Człowiek orkiestra do wszystkiego i do niczego skacze z kwiatka na kwiatek jak siė zjada wszystkie rozumy to swojego się mało używa

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:20, 14.03.2019

IP: 217.146...87

Nadal nie rozumiem, na czym polega Wasz problem, w odniesieniu do władz, zarówno OTBS jak i OPWIK, bo obie te firmy, mają swoje Rady Nadzorcze, może czas skończyć z rządzeniem przez Prezydenta miasta, we wszystkim, w czym miasto ma udziały - dajcie się wykazać tym, którzy biorą za te firmy bezpośrednią (zarząd) i pośrednią (rada nadzorcza) odpowiedzialność - odzwyczajcie się wreszcie od ręcznego sterowania z tylnego siedzenie, te czasy minęły bezpowrotnie.

Przypomnijcie sobie w jaki sposób został powołany dyrektor muzeum bandytów - to był PiSowski sposób na obchodzenie przepisów, dzisiaj nic takiego się nie dzieje - ogłaszane są otwarte konkursy, które wygrywają najlepsi - jeśli ktoś ma zastrzeżenia, niech sprawę zgłasza do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 10:31, 14.03.2019

IP: 188.146...218

Dyrektor Wydziału Inwestycji Miejskich
Audytor wewnętrzny
Dyrektor Ostrołęckiego Centrum Kultury
podinspektor ds. realizacji inwestycji drogowych
inspektor ds. realizacji inwestycji uzbrojenia technicznego
inspektor ds. miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
inspektor ds. miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
Dyrektor Wydziału Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych
Prezes i Wiceprezes Zarządu Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrołęce
Prezes Zarządu Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Ostrołęce
Rzecznik prasowy

Te osoby, co mają już doświadczenie, pracowały w różnych miejscach, są znane w środowisku zawodowym, mają renomę to sobie poradzą nawet po redukcji. Tu się raczej trzeba martwić o młodych wykształconych, z dobrymi wynikami i rozległą wiedzą, którzy nie mogą znaleźć pierwszej pracy na umowę, gdziekolwiek, za minimalne wynagrodzenie, czyli nie mogą nawet wystartować i zdobywać doświadczenia i nie mają gdzie wykorzystywać swojej wiedzy i potencjału i to jest problem społeczny bardzo duży i istotny.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:18, 14.03.2019

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Te osoby, co mają już doświadczenie, pracowały w różnych miejscach, są znane w środowisku zawodowym, mają renomę to sobie poradzą nawet po redukcji."

Jak na razie, to znajdują sobie miejsce w Enerdze i Olszewie Borkach - tacy z nich fachowcy.

Ci w Enerdze, jednakże tylko do jesieni.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:23, 14.03.2019

IP: 217.146...87

W Olszewie - Borkach też ludzie zaczynają dopytywać, czy potrzebne jest stanowisko wice, i czy urząd gminy, ma być przystanią dla byłych urzędników ostrołęckiego ratusza, a więc jak się wkurzą, wyrzucaniem w błoto ich pieniędzy, to już w sierpniu mogą ogłosić referendum.

W poprzednich kadencjach Olszewo - Borki, były bardzo wysoko w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, zobaczymy, jak to będzie teraz.

Al @ 11:41, 14.03.2019

IP: 5.173...12

Wiadomo, że standardy są podobne ale ludzie zostali zrobieni w „trąbę” bo jak by chcieli rządów PO w Ostrołęce to by oddali głos na kandydata tej partii.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:55, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

A, na czym miałyby polegać rządy PO w Ostrołęce?

Czy to przypadkiem nie radny PO, składa najwięcej interpelacji - czyżby to tak, dla zmylenia przeciwnika, no ale jak, skoro on się domaga odpowiedzi na te interpelacje - bezczelny laughing laughing laughing

Czy Wy nie widzicie, że "gonicie w piętkę", a tą próbą wepchnięcia Kulika w jakieś polityczne ramy - nie widzicie, że się ośmieszacie?

Pytajnik @ 11:57, 14.03.2019

IP: 194.50...75

A gdzie niby było ogłoszenie o konkursie na wiceprezesa OPWiK ?????????

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:58, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Na stronach urzędu miejskiego?

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:58 @ 12:11, 14.03.2019

IP: 194.50...75

W tym roku nie było żadnego ogłoszenia o konkursie na wiceprezesa OPWiK.
Jedynie o konkursie na prezesa:
"Konkurs na stanowisko prezesa zarządu OPWiK
14 lutego 2019 Godzina: 08:28"
Chyba że konkurs o którym piszesz był konkursem ściśle tajnym laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:40, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Piszesz o tym, co jest dzisiaj, a więc nic dziwnego, że już tego konkursu nie ma, skoro wyłoniono zwycięzcę.

Kazik @ 12:47, 14.03.2019

IP: 5.173...8

Janie Koniowalski zadnego konkursu nie bylo kaszaniarzu.

Ciekawy @ 12:50, 14.03.2019

IP: 178.213...151

Proszę o publikację rzetelnych informacji lub powstrzymanie się od pisania artykułów bijących pianę.
Prezes OPWiK został odwołany zgodnie z procedurą po złożeniu rezygnacji z pełnionej funkcji.
Ilość osób zatrudnionych do sprawdzenia w kadrach i dopiero publikacja.
Konkurs prowadzony niezgodnie z zasadami przytoczonymi w audycie zleconym przez urzędującego prezydenta. Brak podstawowych informacji o konkursie - o tym ile wpłynęło ofert, jakie są zasady punktacji i kiedy będzie rozstrzygnięcie.

Zobaczymy wszystko w toku może jesteśmy niegodni otrzymania tych informacji.

Do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:40 @ 12:52, 14.03.2019

IP: 194.50...75

Albo masz nikłą wiedzę albo zwyczajnie łżesz jak pies (nie obrażając czworonogów) angry .
Wszystkie obwieszczenia o konkursach są do obejrzenia na BIP-ie do maja 2015 roku.
Jakie masz na to wytłumaczenie ???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:00, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

To wskaż mi z BIP-ie, konkursy na stanowiska - podaj link do BIP, gdzie są zamieszczane ogłoszenia o konkursach na stanowiska.

Cyt.:
"Konkurs prowadzony niezgodnie z zasadami przytoczonymi w audycie zleconym przez urzędującego prezydenta."

Zacytujesz ten zapis?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:08, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"Wszystkie obwieszczenia o konkursach są do obejrzenia na BIP-ie do maja 2015 roku.
Jakie masz na to wytłumaczenie ???"

Wyłącznie takie, że któryś z radnych powinien skierować do Prezydenta, interpelację z zapytanie, dlaczego ta informacja nie została podana do publicznej wiadomości - uważam to za niezgodne z obowiązującymi zasadami i podzielam oburzenie tych, którzy zwrócili na to uwagę.

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:00 @ 13:12, 14.03.2019

IP: 194.50...75

bip # um # ostroleka # pl / oferty-pracy / 1 / 25

Ostrołęczanin @ 13:14, 14.03.2019

IP: 176.109...145

Kobieta wywodząca się z ZCHN za Arkadiusza Czartoryskiego tak jak jej mąż Grzegorz, który dyrektorował na poczcie polskiej, choć niczego nie potrafił, potem taka partia co się chyba nazywała coś tam Rodzin Polskich też działali oboje i oni dzisiaj pomimo, że przyjaciele obecnego posła Cz. i senatora M. znajdują takie zatrudnienie ? Czegoś tu nie rozumiem. Ale wiem, że jest sporo ludzi i z odpowiednim wykształceniem oraz doświadczeniem, którzy byliby swietni na tych stanowiskach. Pani K. zero kultury osobistej, bufonada, chamstwo, zarozumialstwo, ona nawet nienawidzi tych którzy mieszkają na Pileckiego 6, ona mieszka pod 4, bo .... sama nie wie

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:33, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"bip # um # ostroleka # pl / oferty-pracy / 1 / 25"

Tak, już znalazłem i uważam, że powinno to zostać wyjaśnione - któryś z radnych powinien złożyć takie zapytanie w formie interpelacji, bo sytuacja, jest moim zdaniem niedopuszczalna, kiedy organizuje się konkursy, nie informując o nich na stronach miasta, które są do tego przeznaczone - również czekam na taką interpelacje i to wyjaśnienie Prezydenta.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:39, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"Czegoś tu nie rozumiem."

A, przypadkiem nie tego, że nie jest ona z żadnej partii, której konotacje przypisuje się Kulikowi, powiedziałbym nawet, że wręcz przeciwnie, jest dokładnie na drugim biegunie sceny politycznej, przypisywanym Kulikowi sympatiom politycznym?

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:33 @ 13:40, 14.03.2019

IP: 194.50...75

Osobiście nic do tej Pani nie mam, ale martwi mnie to, że być może była jedyną osobą która wiedziała o tym konkursie.
Co do niej to nie znam i się nie wypowiadam.
Niech wypowiadają się ci którzy znają.

Elfi @ 13:42, 14.03.2019

IP: 95.49...138

Nie było konkursu na wiceprezesa opwik.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:53, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"ale martwi mnie to, że być może była jedyną osobą która wiedziała o tym konkursie."

Dlatego, i pisze to, po raz trzeci, uważam, że sprawa powinna zostać wyjaśniona, a najlepszym sposobem na to, byłoby zapytanie w formie interpelacji, do Prezydenta.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 13:54, 14.03.2019

IP: 188.146...218

Elfi, czyli nie przestrzega się zaleceń audytorów, kasa na audyt w błoto:

"Audytorzy stwierdzili też, że brak metodyki przeprowadzania rekrutacji na stanowiska w Urzędzie Miasta stanowił możliwość wystąpienia konfliktu interesów oraz zjawiska nepotyzmu. Audytorzy stwierdzili też uchybienia w formułowaniu zakresu wymagań kwalifikacyjnych na poszczególne stanowiska.

Mało tego, zidentyfikowano 9 przypadków zawierania umów zleceń z byłymi (na dzień zawarcia umowy cywilnoprawnej) lub przyszłymi pracownikami Urzędu Miasta.

W podsumowaniu czytamy, że wiele obszarów z zakresu audytu kadr w Urzędzie Miasta Ostrołęki zostało ocenionych na średnim poziomie zgodności tylko dlatego, że nie stwierdzono przypadków ewidentnego naruszania prawa. Nie zmienia to faktu, że stwierdzono bardzo wiele elementów wymagających poprawy. "

Kto audytem wojuje, od audytu ginie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:58, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Tępy, Ty nadal nie rozumiesz tego, w jakim celu przeprowadza się taki audyt.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:59, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Napisz nam coś o audycie, który przeprowadzasz koparce.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:04, 14.03.2019

IP: 188.146...218

Mądralo, w koparce robię audyt np. stanu gąsienic, jest jest do wymiany to wymieniam, a nie dalej z uszkodzoną pracuję.

W UM audyt zalecił poprawę wielu elementów w zatrudnianiu. Władze miasta nie przestrzegają audytu i nadal rekrutują jak przed audytem.

Po to chyba jest audyt, by stwierdzić stan i naprawić jeśli potrzeba.

ewa @ 14:05, 14.03.2019

IP: 194.50...1

Dlaczego osoby które odeszły z urzędu znajdują się zaraz z Enerdze lub w Olszewie Borkach czy nie umieją sobie inaczej poradzić w życiu, to po prostu żenada

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:07, 14.03.2019

IP: 188.146...218

Ewa, dlaczego doświadczone osoby nie mogą pracować tam gdzie je chcą?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:13, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Tępy, to co robisz, to jest obsługa codzienna, a nie żaden audyt, bowiem ten tyczy zachodzących procesów i procedur - już Ci to kiedyś tłumaczyłem ale z Tobą, jak ze słupem - posługujesz się wyrażeniem, którego znaczenia, nie rozumiesz.

Nie, tego typu audyt, jest tak zwanym audytem otwarcia, a przeprowadza się go po to, żeby nowy Prezydent miał pogląd na to, co zastał, bo zastał na przykład pułapkę zastawioną przez poprzednie władze i gdyby jej w odpowiednim czasie nie wykrył, to dzisiaj, na skutek podstępnych działań poprzedniej władzy, nie byłby już Prezydentem, a Ostrołęka miałaby wyznaczonego, przez PiSowskiego wojewodę komisarza.

Działania władz miasta mają się odbywać na podstawie i w granicach prawa, to jest wyznacznik dla sprawujących władzę i dlatego, sprawa konkursu powinna być jak najszybciej wyjaśniona.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:18, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

ewa, spokojnie, tylko do jesieni smile

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:22, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Tępy, dlatego, że to są spółki skarbu państwa, ale zaraz ,zaraz, czy to nie właśnie Ty, motywowałaś potrzebę wybudowania elektrowni C, obniżeniem zatrudnienia, co miałaby mieć wpływ na obniżkę cen prądu - co to, znowu zmieniłeś zdanie, tylko dlatego że chodzi o Twoich braci w wierze?

Dzisiaj jużj przyrost zatrudnienia i tworzenie nowych stanowisk Ci nie przeszkadza, nie wpłynie na podwyżkę cen prądu? Skąd się biorę pieniądze na ich wypłaty?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:26, 14.03.2019

IP: 188.146...218

Mądralo, acha, to nadal ma być w UM to co było? Może być tak jak przed audytem?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:31, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Tępy, ma być zgodnie z prawem.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:54, 14.03.2019

IP: 2a00:11c0...87

Przypominam, że to nie kto inny, jak PiSowski sejmy, wysadził w powietrze ustawę o służbie cywilne, po to tylko, żeby móc prowadzić swą politykę BMW - to nie kto inny, jak prominentna działaczka PiS, w randze minister, powiedziała, że partii zależy, wyłącznie na ludziach lojalnych, a kto może być "lojalny" względem PiSu?

Kasia12345 @ 22:12, 14.03.2019

IP: 188.146...164

A kiedy i gdzie był ogłaszamy konkurs na vice prezesa Opewik ? Kolejny prezes przyniesiony w teczce przez pana prezydenta ! Ta pani tyle wie o kanalizacji co ja ( pracuję w banku ) i tak, piszę to ze złością bo głosowałam na Pana Kulika A on jest taki sam jak każdy kto się dorwie do władzy.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 23:01, 14.03.2019

IP: 188.147...113

Kasia 12345, czyli władze nie przestrzegają zaleceń audytorów co do naboru kadr, kasa na audyt w błoto:

"Audytorzy stwierdzili też, że brak metodyki przeprowadzania rekrutacji na stanowiska w Urzędzie Miasta stanowił możliwość wystąpienia konfliktu interesów oraz zjawiska nepotyzmu. Audytorzy stwierdzili też uchybienia w formułowaniu zakresu wymagań kwalifikacyjnych na poszczególne stanowiska.

Mało tego, zidentyfikowano 9 przypadków zawierania umów zleceń z byłymi (na dzień zawarcia umowy cywilnoprawnej) lub przyszłymi pracownikami Urzędu Miasta.

W podsumowaniu czytamy, że wiele obszarów z zakresu audytu kadr w Urzędzie Miasta Ostrołęki zostało ocenionych na średnim poziomie zgodności tylko dlatego, że nie stwierdzono przypadków ewidentnego naruszania prawa. Nie zmienia to faktu, że stwierdzono bardzo wiele elementów wymagających poprawy. "

Poprzednikom wytykają, a sami robią tak samo. Po co audyt w takim razie jeśli nie ma poprawy?

Ja @ 00:20, 15.03.2019

IP: 5.172...174

A może słynna Pani ma do perfekcji opanowany kąt pochylenia przed decydentem i dlatego wygrywa wszystkie konkursy.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:41, 15.03.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Po co audyt w takim razie jeśli nie ma poprawy?"

A, po co był audyt przeprowadzony przez PiS, po wygranych wyborach?

Ja @ 14:06, 16.03.2019

IP: 2a01:110f...8e28

Pierwsze wrażenie - Mega Pozytywne.
Pani Prezes - rzeczowa, kopetentna i potrafi wysłuchać.
Może w końcu OPWIK stanie na nogi a osoby, które ślizgały się "po znajomości" dostaną coś do roboty.
Serdecznie Pozdrawiam i Życzę miłej pracy.

Ja @ 14:07, 16.03.2019

IP: 2a01:110f...8e28

Pierwsze wrażenie - Mega Pozytywne.
Pani Prezes - rzeczowa, kompetentna i potrafi wysłuchać.
Może w końcu OPWIK stanie na nogi a osoby, które ślizgały się "po znajomości" dostaną coś do roboty.
Serdecznie Pozdrawiam i Życzę miłej pracy.