sobota, 19 września 2020 r., imieniny Januarego, Konstancji, Teodora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Polska szkoła może już nigdy nie być taka sama. Nauczyciele dalej straszą

Jaka płaca, taka praca. Nauczyciele zapowiadają, że szkoły po strajku nigdy nie będą takie same. Pedagodzy zamierzają wykonywać tylko minimum pracy. - Koniec z wycieczkami, koniec z pracami domowymi, koniec z zajęciami dodatkowymi i konkursami - pisze "Wirtualna Polska".

W rozmowie z Wirtualną Polską pedagodzy czują się upodleni przez rząd i zapowiadają, że polska szkoła po strajku nie będzie już taka sama.

Reklama Część nauczycieli planuje wykonywać minimum swoich obowiązków, a to - ich zdaniem - wiąże się z końcem organizowania konkursów i szkolnych wyjazdów. Czy emocje po opadną i w szkolnych salach, oprócz nadziei na godziwe wynagrodzenie, znów pojawi się nauczycielka pasja, dowiemy się pewnie dopiero po wakacjach.

W Ostrołęce nadal trwa strajk pracowników oświaty. W Przedszkolu nr 5 kontynuowany jest strajk "rotacyjny". W PM nr 16 pracę podjęło ośmiu nauczycieli.

Reklama Jak informuje Urząd Miasta w Ostrołęce Wszystkie szkoły, przedszkola i placówki są otwarte. Do strajkujących przedszkoli przybyło dziś 210 dzieci, wszystkim została zapewniona opieka i wyżywienie. Do szkół podstawowych przyszło 24 uczniów, wszystkim zostały zorganizowane zajęcia świetlicowe, bądź inne edukacyjne. W szkołach ponadpodstawowych/ponadgimnazjalnych aktualnie przebywa trzech uczniów, którzy uczestniczą w zajęciach dydaktycznych.

We wszystkich szkołach podstawowych w Ostrołęce trwa egzamin ósmoklasisty. Pisze go łącznie 542 uczniów.

Więcej na ten temat:
Strajk nauczycieli 2019. Szkoły nie będą już takie same. Nauczyciele: będziemy wykonywać minimum pracy
Wyświetleń: 9073 komentarze: 119
16.04.2019, 11:15r. Drukuj




Powrót


prowokacja @ 11:37, 16.04.2019

IP: 83.28...196

za prowokacja ciag dalszy

rodzic @ 11:42, 16.04.2019

IP: 95.49...4

I bardzo dobrze niech rodzice sami organizują wyjazdy, skoro uważają że to taki przywilej dla nauczyciela jechać na "darmową" wycieczkę i opiekować się dziećmi 24h/dobę. W końcu będą zadowoleni że ich pociechy nie mają prac domowych.

Ja @ 11:43, 16.04.2019

IP: 5.173...51

I tak być powinno. Płaca jest za wykonanie tego czego się od pracownika oczekuje. Za zaangażowanie są dodatki motywacyjne. A od nauczyciela wymaga się minimum programowego - które określają nasze mądre władze. Jednak.... czy ktoś z taką wiedzą zda rozszerzoną maturę? I tak oto rząd zafunduje rodzicom płatną, przez system korepetycji, oświatę. W duuuużo szerszym zakresie niż teraz.😂

paw @ 11:47, 16.04.2019

IP: 83.17...226

JESTEM ZA SPRAWDZENIEM UMIEJĘTNOŚCI NAUCZANIA NAUCZYCIELI ORAZ SPOSOBIE ICH ZATRUDNIENIA. JAK WYGLĄDAŁO ZATRUDNIENIE W JAKI SPOSÓB I JAK BYŁY SPRAWDZANE ICH UMIEJĘTNOŚCI PRZEKAZANIA WIEDZY DLA DZIECI, MŁODZIEŻY

Precz @ 11:47, 16.04.2019

IP: 178.235...165

Po co Nam i Naszym dzieciom szkoły gdzie uczą sodomici i sataniści. Teraz jest wiadomo dlaczego w średniowieczu palili na stosie te zboczone tałatajstwo. laughing

Do precz @ 11:55, 16.04.2019

IP: 217.214...162

Jasne. Pozamykać szkoły, spalić książki. I pis ma elektorat aż miło- i oni i czarni wiedzą że ciemnogrodem łatwiej się steruje

Do paw @ 11:58, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Za opracowanie metody "sprawdzania umiejętności nauczania" nowo przyjmowanych nauczycieli pewnie dostaniesz Nobla. Ale "sprawdzanie umiejętności nauczania nauczycieli" to już sprawdzanie tych co nauczycieli uczą, więc siegasz na uniwersytecki grunt. Nie idź tą drogą!

rodzic @ 12:00, 16.04.2019

IP: 95.49...4

Na szczęście nasze prawo oświatowe nie nakazuje wysyłania dzieci do szkół publicznych - możecie przecież wysłać dziecko do szkoły prywatnej lub nauczać w domu - wolna wola.
W końcu może Ci którzy tak dużo krytykują będą mogli powiedzieć że ukrócili nauczycielom "darmowe" wycieczki, nie muszą już ślęczeć nad pracami domowymi, dzieci nie będą musiały przygotowywać się do konkursów itp. A nauczyciel w końcu zyska trochę czasu smile Gdy nauczyciel będzie miał potrzebę sobie dorobić do pensji to korepetycje (przy takim myśleniu części komentujących to raczej niedouczonych uczniów nie zabraknie).
Powodzenia dla tych krytykujących.

Rodzic @ 12:09, 16.04.2019

IP: 188.147...209

Z tych wypowiedzi wynika że nauczyciele w naszym kraju nie mają dzieci , i myślą że krzywdę robią tylko naszym dzieciom .

Marta @ 12:10, 16.04.2019

IP: 46.113...121

Zgadzam się w pełni z komentarzem Rodzica.
Przecież można wysłać dziecko do prywatnej szkoły, a jeśli kogoś na to nie stać, niech zmieni pracę. :)

K300 @ 12:14, 16.04.2019

IP: 188.147...49

Zlikwidować szkolnictwo państwowe, pozostawić tylko szkoły podstawowe państwowe. Szkolnictwo prywatne to przyszłość, wszystko co państwowe działa byle jak.

....... @ 12:18, 16.04.2019

IP: 178.235...134

Pasja...dobre sobie kiedys niezdalem bo nauczycielka chciala łapówki lub aby doniej chodzic na korki teraz juz na emeryturce lub zre robaki

Rodzic PM16 @ 12:26, 16.04.2019

IP: 2a00:f41...574

Brawo dla Pań z Przedszkola nr 16. Dziękujemy i pozdrawiamy. Rodzic.

Do K300 @ 12:41, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Oby Cię było stać na monopol prywatnych szkół ponadpodstawowych! Bo jak nie (czego Ci nie życzę) Twoje dzieci, wnuki,.... będą kozy paść za kromkę chleba. Odwoływanie się do ekonomii wymaga rozumienia istoty sektora publicznego. Pozdrawiam

uhuhuhuh @ 12:47, 16.04.2019

IP: 176.109...125

A ja pozwe nauczycieli jak nie wystawią ocen na koniec roku. I co który się odwarzy.
Zobaczymy czy stać Ciebie nauczycielu na zadośćuczynienie niedopełnienia obowiązku.

Gość @ 12:48, 16.04.2019

IP: 77.113...104

I prawidłowo teraz już pseudonauczyciele będą pracować w Biedronce i tylko nauczyciel z powołania będzie miał godną płacę. Ciekawe jak zachowują się wykonujący zawód nauczyciela gdy ich dziecko ma przystępować do matury??? Też są tacy hardzi jak szef komuch?

uhuhuhuh @ 12:48, 16.04.2019

IP: 176.109...125

A ja pozwe nauczycieli jak nie wystawią ocen na koniec roku. I co który się odważy.
Zobaczymy czy stać Ciebie nauczycielu na zadośćuczynienie niedopełnienia obowiązku.

uhuhuhuh @ 12:48, 16.04.2019

IP: 176.109...125

A ja pozwe nauczycieli jak nie wystawią ocen na koniec roku. I co który się odważy.
Zobaczymy czy stać Ciebie nauczycielu na zadośćuczynienie niedopełnienia obowiązku.

Gość @ 12:52, 16.04.2019

IP: 77.113...104

Legalnie działające Komitety Strajkowe ponoszą pełną odpowiedzialność i naprawdę jest kogo skarżyć za kłopoty naszych dzieci.

Do uhuhuh @ 13:17, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Nie zapomnij tylko wyliczyć ileż to straciłeś na podpisie każdego nauczyciela z osobna, bo odpowiedzialność zbiorowa nie przejdzie. Uzasadnij od kogo więcej, a od kogo mniej. A potem już tylko sąd przekonać! Będzie jazda.😂

Do uhuhuhuh @ 13:27, 16.04.2019

IP: 95.49...4

Myślenie nie boli - sprawdź a będzie żyło Ci się lepiej.

@ @ 13:28, 16.04.2019

IP: 37.47...55

Może by tak - koniec z płatnymi wakacjami , feriami i urlopem zdrowotnym Praca 8 godz dziennie i po co sprawdzac klasówki w domu lub przygotowywac plan lekcji na nastepny dzień jak można w szkole.

do uhuhuhuh @ 12:48 @ 13:29, 16.04.2019

IP: 83.28...171

Możesz im naskoczyć tongue Mają prawo do strajku i nikt im tego prawa nie odbierze. Chyba, że zmienią konstytucje.

ruttutu @ 13:51, 16.04.2019

IP: 194.50...65

Każdy ma prawo do strajku. Jak chcesz, to też strajkuj. Zobaczysz jak to jest.

gg @ 13:58, 16.04.2019

IP: 109.241...46

A czy w wakacje to nauczycielskie bydło też bedzie strajkowac ? Mysle ze powinni wprowadzic strajk okupacyjny a nawet glodowy

Bolek @ 13:59, 16.04.2019

IP: 176.109...160

Nauczycielskie dzieci zdawały egzamin gimnazjalny, ich rodzice strajkowali, zdają egzaminy klas ósmych, rodzice nadal strajkują. Jaką trzeba mieć skoliozę moralną? Jak trzeba być zaślepionym bzdurną ideologią, żeby w tym czasie nie stanąć po stronie własnego dziecka. Nauczyciele - rodzice czy naprawdę nie zależy wam na własnych dzieciach. Zrobiliście wszystko żeby te egzaminy zbojkotować. A gdyby tak dyrektorzy szkół nie zebrali komisji: klepanych, łatanych, zszywanych, kolanem dopychanych? Nauczyciele-rodzice, zastanówcie się bo zaczynacie oblewać najważniejszy egzamin w życiu, egzamin z odpowiedzialności za własne dzieci.

Xx @ 14:00, 16.04.2019

IP: 5.173...247

Kurczę nareszcie,ja tyle na to czekałam a oni mnie tym straszą? Straszą że w końcu zajmą się swoimi obowiązkami czyli nauką a nie wiecznymi wycieczkami,wyjściami do cukierni,piekarni ,szwalni czy Bóg wie gdzie jeszcze,serio?oni mnie tym straszą?

Do K300 @ 14:04, 16.04.2019

IP: 5.172...56

Masz racje, teraz to i na szczaw mogą iść, jak to kiedyś powiedział jeden z czołowych polityków z PO, idzie wiosna.

do Xx @ 14:15, 16.04.2019

IP: 188.146...184

Przecież na tym polega nowoczesna edukacja: nie tylko siedzenie w klasie z książkami, ale i wycieczki. Czy dzieci nie uczą się na takich wyjściach jak wygląda praca w zawodzie cukiernika, piekarza i krawcowej? Poza tym chodzę na wywiadówki swoich dzieci i to głównie z inicjatywy rodziców organizowane są wycieczki do pizzerii, naleśnikarni czy do policji.

Do gg @ 14:15, 16.04.2019

IP: 188.146...25

BYDLA TO SZUKAJ WSROD SWOICH BLISKICH.

Uczen @ 14:20, 16.04.2019

IP: 5.173...197

Problem jest złożony zbyt niskie płace to fakt jednak znam wielu nauczycieli , którzy nie przykładają się do pracy w szkole za to zarabiają znaczne sumki na korepetycjach nie płacąc podatków.Juz dziś korepetycje bierze jak donoszą statystki Ok 60-70 % uczniów , co wskazuje na bardzo niski poziom nauczania i co za tym idzie kompetencji.Uwazam oczywiscie za słuszny postulat o podwyżki jednak za tym powinny iść wymagania rodziców co do jakości nauczania.Nie można tolerować zdawalności matur lub innych egzaminów na poziomie kilkunastu. Czy kilkudziesięciu procent.uwazam ,ze ze szkół powinni odejść byle jacy nauczyciele a pozostać najlepsi , którym powinnismy zapłacić godne wynagrodżenia.
Co do samego strajku uważam ten czas za fatalny kosztem dzieci żądacie pieniędzy do pieniędzy i polityki sprowadzono te strajki z twarzą byłych członków PZPR ,KOD i pseudo celebrytów oraz politykierów ,którzy na nauczycielach robią kapitał polityczny.Na koniec szanowni nauczyciele zostaniecie bez wynagrodzen(chyba ze Wałęsa dołoży jeszcze tysiąc) ze zniszczona reputacja i brakiem szacunku po stronie uczniów i rodzicowi przecież w większości na to nie zasługujecie.znam przypadki np szkoły podstawowej nr 10 gdIe koleżanki rozwieszali obraźliwie plakaty szydząc z innych którzy w imię dobra dzieci nie podjęli strajku, pytanie czy takie zachowanie to już zdziczenie obyczajów , czy tez świadectwo braku kultury i etosu nauczyciela
Na koniec pytam gdzie w tym wszystkie jest etos,szacunek dla dzieci i szacunek do samych siebie.Kochani nie dajcie się manipulować politykom , walczcie o swoje prawa ale róbcie to z godnością i poszanowaniem innych ludzi w tym waszych podopiecznych , bo to przecież w wasze ręce zostały powierzone dzieci.Byc może idąc waszym przykładem kiedy zostaną lekarzem i będą was mieli na stole operacyjnym to po otwarciu jamy brzusznej odejdą od stopu operacyjnego z zadaniem podwyżek , bo takich wartości ich nauczyliście , ale tego oczywiscie nikomu nie życzę.Na te święta życzę spokoju i wytchnienia oraz równowagi w tym oszalałym świecie
Były uczen

Seba @ 14:27, 16.04.2019

IP: 89.65...225

pracuję 34 lata i mam porównanie. Dzieci w szkole z komórkami i smartfonami. Minęły czasy, gdy uczeń każdą wolną chwilę w szkole odrabiał lekcje, prosił o pomoc np. bibliotekarki w szkole. Teraz podobno więcej nauki, a jakoś nie widać chęci, aby część zrobić np. w czytelni, gdy nie chodzi na religię. Wrzask, pyskówy, nielegalne komórki wbrew zarządzeniu w statucie.To nie ci sami uczniowie, to roszczeniowi rodzice. Jeszcze 6 lat temu w naszej szkole dzieci odrabiały lekcje w szkole. Teraz temat to 500+, co sobie kupiłem, gdzie byłem.

ZNP-KGB @ 14:29, 16.04.2019

IP: 159.205...236

ciule do roboty!

Seba @ 14:30, 16.04.2019

IP: 89.65...225

uczniu, nie jest za późno, abyś przyłożył się do znaków interpunkcyjnych i dobrze skonstruowanych zdań. Szkoła nie zabrania się uczyć.Uczyć się nieustannie/ permanentnie.

Wrrrr @ 14:44, 16.04.2019

IP: 2a01:110f...970e

Do gg kultury i szacunku to Cię rodzice nie nauczyli, a i wiedzą poniżej poziomu podstawowego. Bydło to w oborze, konie w stajni, świnia w chlewie, a półgłówki pośród ludzi po ulicach chodzą.

Do Ucznia @ 14:44, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Zastanów się nad swoimi słowami! Szacunek dla samych siebie - to jedyne co nauczycielom w tym strajku jeszcze zostało. Potem będą musieli etosem zapłacić za jedzenie, prawo i warunki godnego odpoczynku, itp. Spróbuj zrobić to sam!

gość @ 14:45, 16.04.2019

IP: 185.166...226

Nauczycielom jest potrzebna pomoc psychologiczna "NATYCHMIAST" ZATRUDNIAĆ NA JEDNO OSOBOWE FIRMY KAŻDEGO PEDAGOGA Z POWAŁANIEM A NIE Z PRZYPADKU. OD TERAZ.

jerzyk.58 @ 14:58, 16.04.2019

IP: 178.42...89

Nie jestem nauczycielem, ale znam wielu. Z większości wypowiedzi wynik, że największą krzywdę swoim pociechom robią rodzice. Szkoła musi nauczyć, musi wychować, jak ocena poniżej oczekiwań rodzica to wina złego nauczyciela. Synuś i córeczka - cud natury. Jak coś powie same bzdury. Nie ważna wiedza, nie istotne, czy zachowuje się poprawnie. Liczą się dla wielu rodziców tylko oceny i nie ma znaczenia czy są adekwatne, czy nie. Ten / Ta .... musi być złymi nauczycielami, bo przecież moje cudo potrafi obsłużyć tablet, tak, że zapiera dech. A Tych, którzy piszą, że nauczycieli należy za nieróbstwo, lenistwo i branie pieniędzy za nicnierobienie zapraszam do pracy w szkołach / jest ponad 1000 wakatów do obsadzenia / i zarabiania za nic. Zapraszam do tego luksusu i "rodzica" i innych piszących, bo niestety te "nieroby" nauczyły Go / Ją pomścić za pomocą pisma. Pozdrawiam Wszystkich

aga @ 15:03, 16.04.2019

IP: 83.9...213

Nauczyciele też mają rodziny i też mają dzieci!!! A strajkują nie dla przyjemności,ale też dla dobra własnych dzieci! Kto nigdy nie przepracował choćby tygodnia w państwowej szkole, niech się nie wypowiada...trzeba doświadczyć czegoś na własnej skórze, żeby wiedzieć...

Nauczyciel @ 15:04, 16.04.2019

IP: 178.235...132

Z roku na rok uczniowie są coraz gorsi, wystarczy popatrzeć na wyniki matur uczniów, których uczą Ci sami nauczyciele, więc to nie jest do końca wina nauczyciela. Roszczenia rodziców są ogromne, nie każde dziecko jednakowo przyswaja materiał, jeden potrzebuje 45 minut a druki 120 by załapać o co chodzi, do tego utrwalenie i powtórzenie, a nauczyciel ma na dany temat tylko 1 godzinę bo musi lecieć dalej by zrealizować podstawę programową. I co ma zrobić nie zrealizować jej, czy robić dany temat 3 godziny (reszta klasy się nudzi). Poza tym ocena pracy nauczyciela, jak Go oceniać, jeśli uczeń gimnazjum ma same 2, idzie do szkoły średniej i ma 3 to już jest sukces, czy wszyscy mają być olimpijczykami, zastanówcie się dlaczego jedni osiągają sukcesy a inni kończą w rynsztoku, to nie jest wina nauczycieli tylko ich samych, jedni wybierają taką drogę i chcą się uczyć a inni choćbyś siedział z nim noc i dzień i tak nic się nie nauczą. Wiem co piszę bo jestem nauczycielem, robimy zawsze wszystko co można zrobić najlepiej dla danego ucznia. Pozdrawiam.

Do gość @ 15:05, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Chcesz płacić godnie? Firmom? Fachowcom? Jesteś pewien, że stać nas na takie rozwiązanie? 200 zł brutto (bo firma, ZUS, rozrachunki, itp. I do tego chcesz fachowca - taniej weźmie tylko partacz) za godzinę. 18 godz. w tygodniu, ok. 60 w miesiącu - 12 tys. Twoje dziecko ma ok. 30 godz. w tygodniu. Klasy powinny być mało liczne, ok. 25 osób. Wychodzi, że każdy uczeń wygeneruje 240 zł kosztów w tygodniu. Do tego dodaj koszty budynków, wyposażenia, administracji, itp. A wtedy albo płacisz sam, albo podatkami Cię opiekuńcze państwo zadusi. Albo znów będziesz jęczeć, że źle uczą, że nie fachowcy....

Luis @ 15:05, 16.04.2019

IP: 2a01:110f...f3be

Większość nauczycieli i tak wykonuje minimum. Znam przypadki, w których nauczyciel w klasie maturalnej średnio przykłada się do obowiązku przygotowania klasy do matury, a na korepetycjach potrafi nauczyć na wynik rzędu 90-100%. Może i podwyżki są potrzebne, ale także potrzebna jest zmiana mentalności nauczycieli, bo inaczej na darmo pójdą te pieniążki.

uczen @ 15:09, 16.04.2019

IP: 94.42...75

Dobrze nie będziemy wam wycieczek sponsorować, a co do pracy domowej to jak jest to nic a jak nie ma to 1

Ja @ 15:21, 16.04.2019

IP: 5.173...224

Właśnie słyszę, że Polska włączy się w odbudowę katedry, a dla nauczycieli pieniędzy brak...możecie szczekać dalej ujadacze. Nauczyciele walczyć o swoje!!! Teraz albo nigdy!

Do Luis @ 15:22, 16.04.2019

IP: 5.173...51

Problem niestety nie w tym jak "się przykłada" nauczyciel. Tak można by podchodzić do nauczycieli uczących w klasach, w których są tak samo utalentowani uczniowie. Jak wyobrażasz sobie podnoszenie poziomu w klasach, w których 20% "nie łapie o co kaman"? Masz obowiązek dostosowania zajęć do każdego ucznia. I tym sposobem.... Zawsze ci uzdolnieni będą szukać wyzwań na dodatkowych zajęciach, w tym na korepetycjach. Bo bez tego nie zostaną inżynierami, itp, którymi ich mniej zdolni koledzy nie mogą, a może nie chcą zostać. Rozwiąż ten problem, a świat Cię doceni. Nie umiesz go rozwiązać... szanuj tych co muszą walczyć z systemem. Szanuj nauczycieli. Bo żeby krytykować konstruktywne (a nie tylko krytykować) dobrze jest mieć ogląd całości, a nie kawałeczki. Miłego dnia

Ewa @ 15:25, 16.04.2019

IP: 185.166...104

Do tej pory też się nie przemęczali.

Dolek @ 15:46, 16.04.2019

IP: 31.0...136

Zwolnić wszystkich nieprawych nauczycieli a w to miejsce powołać narodowe zespoły nauczycielskie złożone z przewodniczącej kółka różańcowego, miejscowego proboszcza, pracowników Muzeum Wyklętych oraz kibiców zrzeszonych w ONR lub Młodzieży Wszechpolskiej.

Do nauczyciel @ 15:47, 16.04.2019

IP: 2a00:f41...4955

Więc może strajk trzeba podnieść nie o kasę a właśnie o ten rozbuchany program nauczania? Bo słychać tylko kasa kasa kasa a wszyscy wiedzą, że programy nauczania są nieadekwatne do godzin które macie.

Xyz @ 16:07, 16.04.2019

IP: 5.173...157

A czy z wycieczek z funduszu socjalnego też zrezygnują?

123 @ 16:14, 16.04.2019

IP: 31.0...150

Fundusz socjalny to prywatne pieniądze nauczycieli, to nie składki rodziców. Można z nimi robić to na co pozwala regulamin. A wycieczka "sponsorowana" przez uczniów? To jakiś żart. To 24 h w pracy, za większość z tych godzin nie jest zapłacone.

vqwerv @ 16:14, 16.04.2019

IP: 185.166...142

a te nauczycielle e to
o chyba jakoś przysięgę składali a teraz dzieci cierpią a oni dalej strajkują za darmo
ja tam zaraz w czerwcu na zakończenie roku na wycieczkę jadę a nie to sprawa do sadu na nauczyciela oczywiście

Rodzic @ 16:19, 16.04.2019

IP: 94.254...111

Super. W końcu rodzice się wykażą przy uczeniu swoich pociech. Pokażą jaki jest z nich kwiat inteligencji- szkoda że większość polegnie na nauczaniu początkowym.

Ja @ 16:24, 16.04.2019

IP: 5.173...224

Zamilknijcie prostaczkowie, zadziwieni, bo strajk długo trwa i trzeba się dziećmi zajmować? Popieram nauczycieli!

ona @ 17:19, 16.04.2019

IP: 77.112...155

POPRZEWRACAŁO SIĘ gronu w główkach OJ POPRZEWRACAŁO !!!!

mm @ 17:44, 16.04.2019

IP: 37.47...205

do roboty normalnej a nie po 18 godzin pracy niech rzuca uczenie i do innej pracy nieroby najlepiej do budowę albo na kasę
do marketu i po strajku he laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing

Niestrajkująca @ 17:47, 16.04.2019

IP: 178.235...146

OBYŚ CUDZE DZIECI UCZYŁ...
Pozdrawiam zdrowych rodziców.

nauczyciel @ 17:51, 16.04.2019

IP: 188.147...98

Serdecznie zapraszam do podjęcia pracy w zawodzie nauczyciela. W tym roku 1800 nauczycieli brak. Zawód nauczyciela jest super. Same korzysci: ferie, wakacje i tyle przywilejów. Zapraszam róbcie ta łatwa pedagogike i do dzieła ujadajacy Rodacy!

#3 @ 17:52, 16.04.2019

IP: 2405:8100...fde

1

Cd. @ 17:54, 16.04.2019

IP: 188.147...98

I jak będziecie zapisywać dziecko do szkoły nie róbcie wywiadu, która szkoła i pani dobra. Takich już nie będzie. Po takim uznaniu i hejcie jaki nam dajecie takie same nauczanie dostaniecie.

#4 @ 17:56, 16.04.2019

IP: 77.247...162

2

456 @ 17:58, 16.04.2019

IP: 178.213...151

Z moich obserwacji wynika, że na korepetycje chodzą głównie dzieci mało zdolne a przy tym leniwe, zepsute dobrobytem lub te, których rodzice nie są w stanie im pomóc. W myśl zasady "gęś sokoła nie urodzi" może należy czasem pogodzić się z faktem, że nie wszyscy muszą skończyć studia. Znam wielu uczniów, którzy nigdy nie korzystali z korepetycji i radzą sobie świetnie. Ale najlepiej zwalić winę na leniwych nauczycieli. A może to kiepskie geny lub słabe metody wychowawcze?
Rodzic chce korepetycji to ma. Układ jeden na jeden zawsze ma większe szanse powodzenia, tylko jak długo tak się da?

basia @ 18:25, 16.04.2019

IP: 83.24...134

Zobaczymy co ujadający rodzice powiedzą w momencie gdy ich dziecko pójdzie do 4-letniego liceum... z maksymalnie przeładowaną podstawą programową, o wiele większą ilością lektur do przeczytania!!! O ile się w ogóle do takiego dostanie... bo mam nadzieję, że wszyscy pamiętają o kolejnym kryzysie jaki czeka nas we wrześniu, gdy do szkół średnich ruszy podwójny rocznik naszej młodzieży... pani minister już promuje jak może szkoły zawodowe... a dyrektorzy tych szkół zgodnie informują, że nie mają nauczycieli przedmiotów zawodowych i nie utworzą takiej ilości klas. Wtedy dopiero zacznie się płacz!!!

ares @ 18:25, 16.04.2019

IP: 178.235...119

"Jaka płaca, taka praca. Nauczyciele zapowiadają, że szkoły po strajku nigdy nie będą takie same"
mają rację , jak ktoś "chodzi na czworaka" i udaje świnię, czy krowę
niech idzie do pracy w cyrku, dla klaunów praca zawsze się znajdzie.

brawo ares @ 18:44, 16.04.2019

IP: 83.28...67

Trafiony! Zatopiony!

WO @ 19:14, 16.04.2019

IP: 2a01:110f...bf99

polska to teoretyczny kraik, w którym każdy chce podwyżek za niewolniczą pracę!!! I DOBRZE, bo to śmiech na sali, gdy najniższa krajowa to niecałe 1700 zł na rękę... TFU !!! Prywaciarze chcąc płacić więcej swoim niewolnikom, to płacą najniższą na konto, a resztę na rękę, by nie płacić podatku, skarbówki, zus... A jak mam tym sposobem zaciągnąć kredyt mieszkaniowy i każdy inny za najniższą krajową ??? !!! 😡
500 + na każdego bacha ??? W du.pie mam taki system wymyślony przez karakana z metra ciętego kaczyniaka 😡 sokaj pałę kurduplu !!!

Ares do nogi! @ 19:15, 16.04.2019

IP: 5.173...224

😁😁😁

Do Bolek @ 19:29, 16.04.2019

IP: 5.173...100

Właśnie rodzice-nauczyciele widzą, jak bardzo zostały skrzywdzone ich dzieci. Zwłaszcza te, które zdają egzaminy ósmoklasisty. Jak przeładowany jest program nauczania, jak szkoła stała się dla ucznia zdolnego a nie przeciętnego, jak dużo trzeba się było uczyć, żeby dać sobie szansę na miejsce w liceum. To właśnie te nasze "króliczki doświadczalne" za chwilę będą walczyły o miejsce w średnich szkołach. Miały ciężko przez dwa ostatnie lata. Często rezygnowały z dodatkowych "rozrywkowych" zajęć, żeby przygotowywać się do klasówek, testów czy sprawdzianów niemalże każdego dnia. Ale co TY BOLKU możesz o tym wiedzieć.
Nauczyciele walczą, żeby nie tylko ich dzieciom było lżej, ale i dzieciom takich BOLKÓW właśnie.

do IP: 2a01:110f...bf99 @ 19:31, 16.04.2019

IP: 188.146...218

Niektóre bach już pewnie wyrośli ,nie uważają się za dorosłych a myślą gorzej od przedszkolaków.

do.nauczyciel @ 17:51, 16.04.2019 @ 19:34, 16.04.2019

IP: 188.146...218

niestety to jest ''specjalna kasta '' nie wszyscy muszą się tam dostać

Do nauczycieli @ 19:53, 16.04.2019

IP: 185.166...226

Nauczycielu Pan Tusk poprze wasz strajk bo właśnie zapowiedział bardzo interesujące przemówienie do nauczycieli, a może i w reklamówce prezenty bo za 1 miesiąc wakacje to może wyjedziesz na Majorkę bo przez 2 miesiące co robić w Polsce. Głosowaliście na Tuska i co wam dał "a obiecał, obiecał i nic przez 8 lat.

Do nauczycieli @ 19:53, 16.04.2019

IP: 185.166...226

Nauczycielu Pan Tusk poprze wasz strajk bo właśnie zapowiedział bardzo interesujące przemówienie do nauczycieli, a może i w reklamówce prezenty bo za 1 miesiąc wakacje to może wyjedziesz na Majorkę bo przez 2 miesiące co robić w Polsce. Głosowaliście na Tuska i co wam dał "a obiecał, obiecał i nic przez 8 lat.

John @ 20:07, 16.04.2019

IP: 5.174...8

Niech robią jak wszyscy po 8-10 godzin i spoko , niech siedzą w szkole i po skończonych swoich zajęciach 3-4 godziny . niech siedzą dalej i szykują dla dzieci to co mieli by zrobić w domu , a nie narzekają ze muszą jeszcze w domu pracować pf

Bozon Higgsa @ 20:23, 16.04.2019

IP: 2a00:f41...87de

Pińcetplusowe się oburzają bo nie ma kiedy iść na harce po mieście ..bachy w domu ..szach mat ;)

Alutek @ 20:24, 16.04.2019

IP: 188.146...153

Jak tacy mądrzy jesteście krytykanci- to idźcie pouczyć trochę w klasach zawodowych czy branżowych obecnie. Jeden młody człowiek beka głośno co chwila, inny miauczy, kolejny śmieje się sam do siebie, kolejny trzaska drzwiami i wychodzi z sali, bo mu nauczyciel zwrócił uwagę, żeby nie używał smartfonu na lekcjach. Nikt nie przynosi podręczników na lekcje i zeszytów- bo niby ciągle zapominają.Nikt nie chce na głos czytać fragmentów tekstów na lekcji- bo wstydzą się, że nie umieją płynnie czytać albo im się po prostu nie chce. Praca z taką młodzieżą wygląda jakby się pracowało w zakładzie dla umysłowo chorych.

Bbb @ 20:30, 16.04.2019

IP: 37.47...134

Barany nie kosztem dzieci

? @ 20:32, 16.04.2019

IP: 87.120...157

Nauczyciele mają prawo do strajku - więc korzystają z niego. Wybrali taki, a nie inny termin. Jak każdy strajk powinien być dokuczliwy - WTEDY JEST SKUTECZNY. Tak będę cyniczny i napiszę, że idiotami są Ci , którzy w dzisiejszych czasach mówią o etosie, powołaniu czy misji nauczycielskiej. Wystarczy się przyjrzeć wystapieniu jednej pani, która z trybuny sejmowej krzyczała " przecież nam się należały". Trudno w dzisiejszych czasach zakładać, że każdy nauczyciel powinień prezentować postawę heroiczną - dbać o cudze dzieci, a nie o swoje. Tak będzie się działo jeśli przyjdzie na egzamin - dobrostan swojego ucznia polepszy, ale kosztem swojego dziecka - bo nie dostanie pożyczki.
I z innej beczki. Prawdziwy obraz polskiego nauczyciela objawi się już niebawem. Za dwa tygodnie przyjdzie czas sprawdzania egzaminów gimnazjalnych, a poźniej maturalny. Będą to robili nauczyciele egzaminatorzy ZUPRAWNIENIAMI. Nie da się ich zastąpić strażakami , czy leśnikami. Jesli egzaminatorzy wybiorą kasę ( relatywnie dużą) nad solidarnością zawodową - to jako branża pzrepadli z kretesem.

Do John @ 20:36, 16.04.2019

IP: 89.78...29

Niech robią! Tylko gdzie? Na każdego pracownika w biurze (zgodnie z wymaganiami bhp) potrzeba 2 m.kw powierzchni wolnej od mebli. Dodaj do tego biurko, krzesło i szafkę.... Wyjdzie ok. 4 m.kw. Na 1 ucznia w klasie potrzeba 1.5 m.kw. Wniosek! Jeden nauczyciel przy biurku w szkole to ok. 3 miejsca mniej dla uczniów. Zacznij zatem już budowę szkół, albo segregację tych, dla których miejsca zabraknie. Miłej pracy

Ja @ 21:00, 16.04.2019

IP: 94.254...167

Prostaczkowie, przestańcie pisać te bzdury o 8 godzinach w szkole, bo będziecie biegać na zebrania o 15.00, a jak po 16.00, to nauczyciel dostanie ponadwymiarowe, tak samo rady pedagogiczne i inne szkolenia, no serio , trzeba być cepem, żeby tego nie pojąć. No prostaczkowie, trochę dobrej woli😃.

🐕 @ 21:01, 16.04.2019

IP: 5.184...83

Ojej zrezygnują z wycieczek, 😐 to może jeszcze dokładać że swojego będą do wszystkich imprez itd było by honorowo wtedy a nie jeść i pić na czyjś koszt całe życie

do.Ja @ 21:00, 16.04.2019 @ 21:26, 16.04.2019

IP: 188.146...218

Widać jaki jesteś nauczycielem skoro uważasz swoich uczniów za prostaczków ,czy przypadkiem sam nim nie jesteś???!!!!!

Alutek @ 21:34, 16.04.2019

IP: 188.146...153

Ja już dawno zrezygnowałam z wycieczek szkolnych, żeby nie pójść do więzienia za nieodpowiedzialne zachowanie ucznia po spożyciu i jego uszczerbku na zdrowiu przez jego własne działanie. A jeśli chodzi o studniówki - też płacę za siebie i osobę towarzyszącą jeśli tak widnieje na zaproszeniu.Jeśli rodzice i uczniowie zapraszają na imprezy bez informacji o dopłatach, to niech nie mają pretensji, że wychowawcy przychodzą za darmo najeść się i napić.

Rodzic @ 21:36, 16.04.2019

IP: 77.253...128

Jutro biedroń w ostrołece nauczyciele wystawcie tyłeczki .On was kocha wszystkich.Dla rodziców jestescie skończeni.Zeszmaciliscie się.Dziś nauczyciel nawet nie podszedł do swoich uczniów ,żeby zapytać jak im poszedł egzamin.Dno i wodorosty ,a niżej nauczyciele.

Alutek @ 21:47, 16.04.2019

IP: 188.146...153

To wy rodzice się zeszmaciliście, hejtując nauczycieli. Jak strajk się zakończy nikt z was nie powie bezpośrednio nauczycielom, co o nich myślicie, tylko jak zawsze zaprowadzicie dzieci do szkoły. Uśmiechniecie się albo i nie i powiedziecie grzecznie "dzień dobry" nauczycielom. Będziecie szczęśliwi, że oddacie swoje dzieci owym nierobom, leniom, terrorystom pod opiekę :)

Do Rodzic @ 21:52, 16.04.2019

IP: 89.78...29

Współczuję dziecku! Przykład, wzór, mistrz,... Ono będzie takie samo!

Eqi @ 22:18, 16.04.2019

IP: 178.235...115

Nauczyciele są ofiarami, ale przede wszystkim swojej naiwności i głupoty, że tak łatwo dali się wciągnąć w rozgrywki polityczne podczas kampanii. Przeraża tylko to, że kosztem dzieci. ZDECYDOWANIE NIE POPIERAM.

Do Eqi @ 22:36, 16.04.2019

IP: 89.78...29

Kosztem dzieci? Co straciły? Egzaminy się odbyły. Czy nie dałeś/Aś ponieść się politycznej narracji! Myślenie ma przyszłość! 😁

Mama @ 22:41, 16.04.2019

IP: 79.184...3

Dobry wieczór. Nauczyciele zwracam się do was. Jestem matką która wychowuje dzieci niepełnosprawne. Na dzień dzisiejszy w Ostrołęce niestety ale nie ma takiej ani szkoły ani takiej kadry która nadawałaby się do założenia takiej szkoły. Tym nauczycielom po specjalizacjach itd. (Oczywiście nie uwłaczając napewno ten 1000 o który walczycie jest potrzebny). Tu w Ostrołęce z doświadczenia wiem że i te propozycje od rządu też są dobre. Tu już są dzieci które z domu nasłuchają się. Rodzice mają też prawo po temu aby wypowiadać się. Tracicie swój i uczniów czas. Zawsze można wypowiedzieć się przy najbliższych wyborach.

znafca @ 22:59, 16.04.2019

IP: 83.31...14

Chciałbym, abyście, jako nauczyciele moich dzieci, zarabiali jak najwięcej. Chciałbym, też, abyście w pracę wkładali przynajmniej minimum swoich chęcie i umięjetności, tak, aby moje dzieci po przyjściu ze szkoły, same odrobiły zadania domowe, a moją i mojej żony rolą było tylko sprawdzenie poprawności....
Niestety tak nie jest. Nie wiem dlaczego, ale nie prowadzicie lekcji w taki sposób, aby uczniowie mogli zdobyć wiedzę w stopniu umożliwiającym roziwązanie zadań domowych i podążanie za materiałem. Co więcej, myślę, że nie wkładacie żadnego wysiłku, aby przekazać wiedzę dzieciom. Próbujecie coś zrobić przez pół lekcji, potem dajecie odpust.
Jeśli będziecie rzetelnie uczyć nasze dzieci, to jestem za tym, abyście zarabiali dwa razy więcej. ale niestety.... jesteście najgorszą grupą zawodową z jaką kiedykolwiek miałem przyjemność współpracować.... tak zadufanych w sobie ludzi, nie mających pojęcia o otaczającym świecie, nigdy nie widziałem.. żal mi Was.

znafca @ 23:00, 16.04.2019

IP: 83.31...14

dziwi mnie też nieobecność największego ZNAFCY wszyskich tematów, czyli Jana Kowalskiego. Prawdopodobnie ukrył się z uwagi na sprzeczność zdań z oobowiązującym nurtem...

Mama @ 23:21, 16.04.2019

IP: 79.184...3

Niestety. Ale nauczyciele wytoczyli nie tylko walkę z rządem. Ale z uczniami którym pokazano że nauka jest nie potrzebna. I przeciw rodzicom ich którzy pracują i płacą podatki aby budżet państwa utrzymać. Nie dziwię się rodzicom którzy płacą podatki i jeszcze muszą zapłacić za korepetycje aby dziecko ich było przygotowane do egzaminu. Bo nauczyciele podejmujący tą pracę w tym zawodzie nie dają rady. To może czas i pora aby wszyscy rodzice zebrali się nie po 500 to po 1000.

Mama do Alutek @ 23:30, 16.04.2019

IP: 79.184...3

Mam trochę swoich latek. Dlatego odpiszę Tobie. Wejdź do domu nawet nauczyciela który uczył od 1970. Tylu kryształów nie zobaczysz nawet w muzeum. Kto wie o co chodzi.

Eqi @ 23:34, 16.04.2019

IP: 178.235...115

Egzaminy się odbyły, ale w nienormalnych warunkach dla dzieci. Otoczenie dziwnie zachowujących się nauczycieli, którzy w tym jedynym w życiu dziecka momencie odwrócili się od nich... Atmosfera szantażu i sporu to nie są warunki dla dziecka, aby zdawało egzamin. Przeraża postawa nauczycieli. Polityczny strajk zdeptał misję tego Zawodu. Nikt przecież nie wierzy, że podwyżka wynagrodzenia to warunek naprawy systemu oświaty.

otto @ 23:36, 16.04.2019

IP: 5.173...105

pis dał wszystkim 500+, nawet krowom i świniom, może i da nauczycielom???

Mama @ 23:48, 16.04.2019

IP: 79.184...3

Jest przerażające to co wy nauczyciele wyprawiacie w tej Ostrołęce. Dlatego na dzień dzisiejszy dziękuję że moje dzieci są w szkole poza. Tam też odbyły się egzaminy i bez żadnych sprzeczności. Nauczyciele zadowoleni uczniowie i rodzice. No tak im większa specjalizacja tym wartościowsze poszanowanie. Jeżeli dałoby radę do Ostrołęki ściągnąć takich nauczycieli podejrzewam że po 1 miesiącu próbnym jako uczniowie szkół i ich rodzice sami byśmy ustali o tą podwyżkę i poprawę ich pracy. A jeżeli chodzi o nauczanie. Każdy z nauczycieli dostaje próbne podręczniki i musi do któregoś tam dnia wakacji określić się z którego poprowadzi program nauczania przez dany rok. Także ma 2 miesiące aby opracować sobie pracę z tego podręcznika do godzin w szkole.

do Mama @ 00:02, 17.04.2019

IP: 5.173...105

Mama. Do szkoły miała pod górkę???? ''byśmy ustali o tą podwyżkę '', dalej to mi się nawet nie chce komentować...

Mama @ 01:38, 17.04.2019

IP: 79.184...3

Ci nauczyciele robią świętną robotę. U nich w klasach widać dobrą robotę. Zresztą 4 tysiące mają. To o czymś świadczy o nauczycielu. Ból. Wiem i całe szczęście że nie mam w rodowitym mieście dzieci.

Nauczyciel @ 05:59, 17.04.2019

IP: 5.173...197

Podobno prokuratura zajmuje się tematem hejtu nauczycieli w sp 10 wobec tych którzy w trosce o dzieci zdecydowali się ńie strajkować , to już upadek morale i dno ińtelektualne stosować przemoc wobec koleżanek i kolegów ,co za środowisko mam nadzieje ze ci nauczyciele hejterzy poniosą surowe końsekwencje i jaki dają przykład dzieciom obwieszający szkole idiotycznymi plakatami obrażającymi ludzi i to mając być nauczyciele Pooooorazka

Ostroleka @ 08:23, 17.04.2019

IP: 178.235...66

Jedyne cywilne pozwy rodzicow za krzywde dzieciom zrobiono przez nauczycieli.

do umcyk-bumcyk @ 08:32, 17.04.2019 @ 09:02, 17.04.2019

IP: 31.0...190

Nie obrażaj nauczycieli, którzy nie strajkowali, są też szkoły poza Ostrołęką, w których wszyscy nauczyciele pracowali.
Na temat nauczycieli szantażujacych dzieci i młodzież też mam swoje zdanie, które nie nadaje się do prezentacji publicznej

Do nauczyciel 15:04 z 16 kwietnia @ 09:03, 17.04.2019

IP: 5.173...60

Nie do końca mogę się zgodzić z tym, że ci co nie osiągają sukcesów w nauce to "źle kończą". Mam ukończone studia wyższe na państwowej uczelni na studiach stacjonarnych. Moja średnia ocen była najlepszą na kierunku, wśród wszystkich aktualnych roczników i jedną z najlepszych na wśród wszystkich studentów na całej uczelni. Przysługiwało mi stypendium naukowe Rektora dla najlepszych studentów. Czyli sukcesy były.

Od dwóch lat po ukończeniu studiów nie moge znaleźć pierwszej pracy, w zawodzie nawet minimalnie zbieżnym z wyuczonum czy to wymaganym poziomem wykształcenia, czy też rodzajem pracy. Z tego wynika, że ten rynsztok to raczej mnie dotyczy (czyli osób uczących się, starających, x najlepszymi wynikami, osiągnięciami, wyrożnieniami, wiedzą, zaangażowanych, chętnych, ambitnych), a nie tych, co się nie uczyli.

Pani X @ 10:01, 17.04.2019

IP: 5.184...101

Tylko na tym nie straci dzisiejszy rząd(czytaj : pionki prawdziwego rządu czyli społeczeństwa, którego te pionki nie słuchają).
Stracą na tym dzieci, młodzież i rodzice. Dzieci i młodzież nie chętnie będzie chodziła do szkoły albo będą wagarować a rodzice będą płacili karę. Te dzieci będą prawdopodobnie kiedyś niedoedukowane i nie poradne życiowo. Straci na tym rząd z przyszłości (społeczeństwo) a zyskają pionki mając ogłupione społeczeństwo jakim twierdzę, że już jesteśmy. Inne państwa zmieniają swoje państwa referendum albo wpisem do konstytucji gdzie wpis jest taki jaki lud czyli rząd chce a nie pionki.
Mamy proszę państwa zacofany kraj inne państwa są lepiej rozwinięte i każdy ma swoją historię i żadne historie o zaborach, prl-u mnie nie przekonają, że to przez nie mamy taki stan. Jest tak jak sobie sami na to pozwoliliśmy.
Także te groźby bo nie wiem jak to nazwać są słabe mimo iż jestem całkowicie za postulatami nauczycieli.
Strajk nie powinien być nauczycieli tylko społeczeństwa ale większość ma gdzieś co się dzieje w kraju bo nic z tym nie robią tylko gadają.
MUREM ZA NAUCZYCIELAMI.

Panek @ 10:01, 17.04.2019

IP: 95.49...92

umcyk-bumcyk ty nie pyskuj , bo gdyby nie dobrze wykształceni ludzie to żeby rozpalić ognisko to byś do tej pory patyk o patyk pocierał

cyt. @ 10:44, 17.04.2019

IP: 80.53...22

Poziom kształcenia w Polsce jest tak niski, że dzisiejszego magistra można porównać z maturzystą sprzed 30 lat i to często z korzyścią dla tego drugiego. Niestety bez możliwości zwolnienia z zawodu marnych nauczycieli, o niskiej kulturze osobistej, poziomie intelektualnym (przyśpiewki !!!) rząd nie powinien ustąpić przed strajkującymi. Broniarz powinien odejść.

Jan @ 11:19, 17.04.2019

IP: 159.205...65

Czy przebrani za świnie i krowy kończą strajk?Zeszmacili się.Po tym co dzieci usłyszały na ich temat będą mieli zero szacunku. I trzeba to zrozumieć.Szacunku dla strajkujacych broniarzy nie zamierzam wymagać od swoich dzieci i jestem po ich stronie.Mam nadzieję,że dyrektorzy systematycznie będą zwalniać ZNP-owców i ich popleczników.

Mama ucznia @ 11:37, 17.04.2019

IP: 31.0...93

A Zarzycki to strajkuje w czwartek, w szkole, czy zawiesi strajk i będzie prowadził sesję rady miasta

g____ @ 12:08, 17.04.2019

IP: 83.28...111

Idealny moment by wymienić beton osadzony w szkołach po znajomości.

mhm @ 12:58, 17.04.2019

IP: 83.17...201

I tak robia minumum bo wiekszosc nauczycieli dzis nie nadaje sie do nauczania tylko do patrzenia w telefon i czym predzej do domku myk myk

harry @ 14:16, 17.04.2019

IP: 176.109...248

Jak ci nauczyciele teraz strajkują to mają dużo czasu i pewnie czytają wszystkie komentarze na Mojej Ostrołęce. Oj, rodzice, rodzice, czy wy myślicie w ogóle? Przecież to oni od września znów będą uczyć wasze dzieci, nie pojawią się jacyś lepsi nauczyciele z kosmosu. Tak wam szkoda żeby lepiej zarabiali? Podatki chcą wam podnieść żeby było na ich wyższe pensje? Co im żałujecie. Chyba lepiej dla waszych dzieci, żeby ci nauczyciele byli ze swojej pracy zadowoleni, nie? A tak, to przez was oni tego strajku nie wygrają. I co dalej? Przecież we wrześniu przed waszymi dziećmi staną oni, nie jacyś inni. Ale teraz będą mądrzejsi o to co o nich tu napisaliście. Będą uważali że zostali okradzeni i poniżeni i że wy się do tego walnie przyczyniliście. Wy, rodzice ich uczniów. I jaka ta szkoła teraz będzie? Będzie tam wspaniała atmosfera o której ktoś tu pisze? Będą wycieczki, entuzjazm nauczycielski i darmowe korepetycje? Jak można być tak głupim żeby tego nie przewidywać i zamiast ich poprzeć to wylewać na nich teraz pomyje. No, nie zazdroszczę wam i waszym dzieciom chodzenia do tej "nowej, zmienionej" szkoły. Piszcie ten hejt dalej. Na pewno wasze dzieci na tym skorzystają. laughing laughing

Była uczennica @ 14:19, 17.04.2019

IP: 5.173...203

Ludzie, zrozumcie, że przeładowana podstawa programowa to wina rządu, a nie nauczycieli. Obwiniacie ich o wszystko, m.in. o to, że wasz dzieciak przychodzi do domu z pracą domową i że potrzebuje korepetycji. Nie wyobrażacie sobie jak ciężko jest wszystko wytłumaczyć 30 uczniów, kiedy połowa gada a druga połowa ma w du*ie to, co się dzieje. I to wszystko w 45 minut. Czasami pomyślcie zanim zaczniecie wypisywać głupoty. Co do korepetycji to w pełni zgadzam się z @456, niedawno ukończyłam liceum więc wiem jak to wygląda. Rodzice sami sobie generują wydatki wychowując swoje dzieci na wygodnickie pieszczoszki (nie wspomnę o problemach jakie taki typ ucznia i rodzica sprawia w szkole - brak szacunku do nauczyciela, bezkarność, pyskówki itd). I spróbowalibyście popracować z trudną młodzieżą (tak jak pisze @Alutek). Miałam nieprzyjemność widzieć zachowanie takiej patoli. Oj, inaczej byście śpiewali.

do g____ @ 12:08, 17.04.2019 @ 14:23, 17.04.2019

IP: 176.109...248

"Wymienić"? Na kogo? Chcesz pracować za 1800 na rękę to się ustaw w kolejce z innymi chętnymi. Pod warunkiem, że masz wyższe studia, bo jak nie, to nie masz szans zarobić tego 1,8 tysiaka laughing

Do Mamy ucznia @ 14:27, 17.04.2019

IP: 5.173...185

Kontrola Zarzyckiego?! On chyba wie, gdzie ma być w danym dniu. Myślę, że zna swoje obowiązki.

do do g @ 14:52, 17.04.2019

IP: 159.205...189

A chcę pracować tylko mi świnki i krówki miejsce blokują. I im się nie opłaca ,a mnie młodemu opłaca. To poszli na zielona trawkę .Ja mam duzo energii i chetnie pouczę dzieci nowszymi metodami niż wasze skostniałe prace domowe.

Ala @ 15:38, 17.04.2019

IP: 188.146...85

Ja pracuję 40 godz. tygodniowo i mam 2 800 zł brutto po 20 latach pracy, a wy pracujecie 20 godz. tygodniowo i 3 miesiące w roku wolnego i zarabiacie dużo więcej. Za każdą godzinę nadliczbową wam płacą a ja jak zastępuję pracownika to ma figę!
Ja na takie tyranie chętnie się zamienię!
A może tym spracowanym trzeba się przyjrzeć i wysłać do PUP żeby sobie odpoczęły.
Zasiłek otrzymuję się za leżenie.

ppp @ 15:40, 17.04.2019

IP: 194.50...202

A co tam działo sie w SP 10?

do do g, Ala @ 17:59, 17.04.2019

IP: 176.109...248

To dlaczego nie pójdziecie do pracy w szkole? W Warszawie jest np. prawie 80 wakatów dla nauczycieli matematyki. Jak macie magistra z matematyki to co się zastanawiać? Ruszajcie do stolicy. Tylko żeby nie było że nie uprzedzałem. Nauczyciel w pierwszym roku pracy dostaje 1800 na rękę. Oj, przepraszam, przecież Solidarność "wynegocjowała" porozumienie. No, to po tym porozumieniu jest 1950 na rękę. Na pewno się obłowicie. laughing laughing laughing

do Ala @ 18:08, 17.04.2019

IP: 176.109...248

Nie "pracujesz 40 godzin tygodniowo" tylko JESTEŚ W PRACY 40 godzin tygodniowo. Dostrzeż różnicę. Nauczyciel jest zajęty zawodową pracą przeciętnie 47 godzin tygodniowo z czego 18 to lekcje. Takie są badania MENu sprzed kilku lat.

gość @ 18:54, 17.04.2019

IP: 185.166...226

Od września to tym strajkującym nauczycielom dziękujemy. Zatrudnić nauczycieli młodych po studiach, kompetentnych i z zamiłowania na umowę KONTRAKT na własną działalność i zarabiają co miesiąc 10 tysięcy zł,- tak jak zatrudniani są młodzi lekarze najlepsze rozwiązanie.

do IP.176.109...248 @ 19:32, 17.04.2019

IP: 77.112...192

Czemu się tak wymądrzasz? Inni również potrafią myśleć i mają prawo do wyrażania swoich odczuć. Nie istotne, czy pracują czy są w pracy 40 godzin. Nie przekonasz innych, że nauczyciel jest zajęty pracą zawodową przeciętnie 47 godzin tygodniowo i dostaje 1800 na rękę. A strajk w czasie egzaminów , lekceważenie uczniów i stawianie ich w roli karty przetargowej z rządem po prostu strajkujących dyskwalifikuje. Tak, należałoby im podziękować za taką pracę.

do IP: 77.112... 192 @ 20:10, 17.04.2019

IP: 176.109...248

Czemu mnie obrażasz? Czy nie dlatego, że nie masz żadnych argumentów? Dane o tym ile pracuje nauczyciel i ile zarabia możesz znaleźć na stronie MENu, trzeba tylko dobrze poszukać i wykazać się umiejętnością liczenia do 2 tysięcy, żeby z kwoty brutto wyliczyć kwotę netto. Nauczyciel, który przychodzi do pracy po studiach dostaje za etat 1800 zł na rękę, choćby nie wiem co mówili w TVP Info nie da się tego zmienić. A, piszesz jeszcze: "należałoby im podziękować za pracę"? No to ich zwolnijcie. Najlepiej wszystkich i to do razu, jeszcze przed świętami. laughing laughing laughing A przy okazji "inni" to chyba także ja, nie?