piątek, 23 sierpnia 2019 r., imieniny Apolinarego, Filipa, Róży

Miodobranie

Aktualności

Bójka między nastolatkami. Jeden z chłopców w szpitalu

Przy jednej z głównych ulic naszego miasta doszło do bójki dwóch nastolatków. W wyniku zdarzenia jeden z chłopców został zabrany do ostrołęckiego szpitala. Materiały zgromadzone w tej sprawie zostaną skierowane do Sądu Rodzinnego i Nieletnich.

Do zdarzenia doszło w środę 5 czerwca po godz. 16.00. O informacje poprosiliśmy asp. Tomasza Żerańskiego, rzecznika prasowego Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Reklama - Dyżurny ostrołęckich funkcjonariuszy skierował policjantów na zgłoszoną interwencję przy jednej z głównych ulic Ostrołęki. Według wstępnych ustaleń funkcjonariuszy w zdarzeniu brało udział dwóch 14-latków. Jeden z chłopców w wyniku zdarzenia został zabrany do szpitala. Materiały zgromadzone w tej sprawie zostaną w najbliższym czasie skierowane do Sądu Rodzinnego i Nieletnich - podaje asp. Żerański.
Wyświetleń: 18831 komentarze: 70 Wrzuć na Facebooka 07.06.2019, 13:18r. Drukuj




Powrót


Ig @ 14:14, 07.06.2019

IP: 5.173...92

Patologia i to podobno pod specjalną ochroną. Co się dzieje.

Z @ 14:28, 07.06.2019

IP: 94.254...246

A to nie mały siara w dziub dostał.

d @ 15:04, 07.06.2019

IP: 95.49...188

Nie mały siara dostał, tylko mały siara dał w dziób drugiemu

Siema @ 16:05, 07.06.2019

IP: 31.0...40

To ten Sławek W. z Pekinu???

der @ 16:50, 07.06.2019

IP: 37.47...68

Co za dziado.stwo

Magda ciocia @ 17:28, 07.06.2019

IP: 92.60...74

Zle informacje macie barany jeden z drugim.to igor m akurat nie slawek.jak sie niewie to sie nie pisze leszcze zasrane

Magda ciocia @ 17:29, 07.06.2019

IP: 92.60...74

Zle informacje macie barany jeden z drugim.to igor m akurat nie slawek.jak sie niewie to sie nie pisze leszcze zasrane

Ka @ 17:30, 07.06.2019

IP: 92.60...74

Tez potwierdzam bylem tam i amurat to byl igor m

Ja @ 18:21, 07.06.2019

IP: 194.50...75

Coś mi się wydaje że to nie była bójka tylko pobicie.

Tralala @ 19:03, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Patola... Sławek W. I Igor M.
Powineli chłopaczków więc już nikogo nie podbiją.

obserwator@ @ 19:25, 07.06.2019

IP: 37.47...254

ci gówniarze już niejednego zaczepiali, w końcu się doigrali, pytam się.. gdzie są ich rodzice? powinni ponieść taką samo odpowiedzialność jak i oni.. 14- latkowie! sad

Witek @ 19:40, 07.06.2019

IP: 77.114...141

Ciekawe czy wiedzieli kogo biją ale się niedługo dowiedzą jak im policja powie, a jak nie to adwokat poszkodowanego..

Lato @ 19:44, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Wiedzieli, Sławek już zatrzymany i szybko nie wyjdzie... I bardzo dobrze, na zdrowie wszystkim wyjdzie.

Ax @ 20:27, 07.06.2019

IP: 31.1...77

Oczywiscie synalek policjanta jakiehos mogl morda nie szczekac i mie zaczepiac a wogole palancie to jak niewiesz jak bylo to ryj w kubel

Th @ 20:32, 07.06.2019

IP: 31.1...77

Gówno wiecie.sam tamten szczeniak pazury do igora wyciagnal a teraz to co na skarge polecial.taki kozak to polcja w rodzinie....leszcz i nic wiecej..w szpitalu to po co zaczepia gowniarz sam

Xxx @ 20:38, 07.06.2019

IP: 31.1...77

Malolaty se po mordach daly i wielkie halooo zle tylko chlopak trafil ze na synka policjanta haha

ono @ 20:43, 07.06.2019

IP: 176.109...88

.




Dochodził się w końcu młody wiśniewiak . że też gówniarzowi poradzić nie można było na to co wyprawiał i kolejnych wciągał . tą szczylówe co wszystkich podjudza i buntuje do takich rzeczy tak samo pociągnąć do odpowiedzialności ! ! !





.

Lol @ 20:53, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Jakiego policjanta? SW. I wcale nie wyciągał łap do Igora bo gówna nie rusza. Było ich 4 więc i tak był na przegranej pozycji... Ta patologia powinna do ośrodka trafić...

W @ 21:22, 07.06.2019

IP: 77.114...14

Pozamykac ich od razu Laskowiec potem Przytuły

Siema @ 21:25, 07.06.2019

IP: 77.114...14

Jak ten Igor ma nazwisko ?

Ju @ 21:50, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Ksywe ma myszka.i wlasnie tamten uderzyl igora pierwszy a teraz wielka krzywda mu sie dzieje...sam zaczyna tak ma

Lulu @ 21:53, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Hahaha wielkie przestepstwo ze jeden trafil drugiego ....smiechu warte...pewnie jakos niefortunnie.
I M....trzymaj sie

Magda ciocia @ 21:54, 07.06.2019

IP: 178.235...246

Gowno wszyscy gnojki wiecie i chwala za to bo byscie lepiej szczekali

Lolu @ 21:58, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Tamtego ze szpitala wyciagnac na zeznamia co jezyka w mordzie zapomnial

Lol @ 22:02, 07.06.2019

IP: 46.170...233

Myszka to nazwisko. Uderzył pierwszy bo Igor na niego leciał, to jest grubsza sprawa... Magda ciocia, widze że Ty dużo wiesz, Forma Twojej wypowiedzi świadczy o tym że raczej jesteś z grona w/w patusów.

Lolu @ 22:03, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Do magda ciocia i masz racje szczeniaki sami zaczepiaja a teraz sie zastawiaja znajomoscuami w policji.tamtego ze szpitala sciagnac chyba gadac umie.sam prowokuje z teraz winnych szuka

Dk @ 22:05, 07.06.2019

IP: 46.76...244

To jak pierwszy lecial z pazurami to teraz niewinny i co piszkidowany....ma za swoje i bardzo dobrze niech nie czepia

XD @ 22:09, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Lolu zeznania to już poszły, i wiśnia siedzi. Bez niego ten gang patusów nie istnieje. Myszka bez wiśni nic nie znaczy, i bardzo dobrze... Więcej kozaczyć nie będą

XD @ 22:11, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Myszka leciał na niego z pazurami więc tamten chciał się bronić... Nie wyszło, koniec tematu.

Magda ciocia @ 22:11, 07.06.2019

IP: 178.235...246

Do lol.ty wlasnie jestes z patusow od razu czuc....ja tylko nie nawidze jak sie przykleja komus cos tylko dlatego ze święty nie jest.ciwkawa jestem jaki ty kolezko jesteś w realu.nie sadze ze taki poukladany skoro byles tam i tyle wiesz.tylko najlepiej ogon pod siebie i to nid ja haha

nie trzeba donosic @ 22:13, 07.06.2019

IP: 83.28...174

tu wszystko jak na dloni chwalipiety

Lolu @ 22:13, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Tylko ze wisnia z tym niemial.nic wspolnego odciagal myszke zeby sie uspokoil.nylem tam i wiem tylko ta pala to w leb dostala niewuadomo vo zeznala i rodzinka pale ochronila.....bo gdybym palant nie byl z rodzinki policyjnej to gowno by igorowi zrobili

Ola @ 22:19, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Wielka bojka 14 latkow....niedlugo bedziecie pusac o bojce w przedszkolu.prswdziwych doroslych przestepcow policja zlapac nie umie to za dzieci sie wziela.niedlugo bedxie naglowek w przedszkolu pozabierali sobie lalki 6 latki w poprawczku......zenada dla policji

XD @ 22:20, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Mało wiecie o tej sprawie, być tam nie znaczy wiedzieć. Myszka działał z polecenia wiśni., a odciągał go bo myszka go dusił, i wiśnia zobaczył że interweniują przechodnie. To jest grubsza sprawa.

XD @ 22:25, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Ola z tym że te 14 łatki dosyć dużo mają na patologicznych wyczynów na koncie... Mowa tu o tych z Pekinu.

Ola @ 22:29, 07.06.2019

IP: 46.76...244

To jak go myszka dusil to po co zaraz wisni to przyklejac i to jest ok.a to ze z polecenia kogos to wszyscy moga tak mowic.prawda jest taka ze myszka tamtegi pobil i tak urzadzil a nie wisnia

Wrrrrr @ 22:30, 07.06.2019

IP: 178.235...246

Tak czytam i .....a co ma miejsce zamieszkania do reszty.cyrk.po co to tak gadac bez sensu....nie jeden ostry bandzior jest prawie z palacu.i co wtedy powiecie?

XD @ 22:34, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Ola tu nikt nie przykleja wyczynu wiśni, on siedzi za inne wyczyny, a to że tam był tylko mu zaszkodziło... Sęk w tym że bez wiśni pajace takie jak myszka to zwykłe leszcze. Zamknięcie wisni = koniec gangu, proste.

SP6 @ 22:35, 07.06.2019

IP: 188.146...47

A szkoła ? Rodzice uczniów zgłaszali, że z tym Sławkiem są problemy ! A kuratorium tam tez były zgłoszenia, że w tej szkole są z nim problemy ! Nikt nic nie zrobił do tej pory !!! Ten dzieciak jest zdolny do wszystkiego nie ma żadnych zahamowań. Mam nadzieje, że w końcu dostanie za swoje !!! Wyjątkowo jemu się należy !!! Dyrektorka powinna tez ponieść konsekwencje za brak reakcji jak rodzice zgłaszali tylko zamiatanie pod dywan.

XD @ 22:40, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Do sp6. No dostał, siedzi i szybko nie wyjdzie

Sp6 @ 22:45, 07.06.2019

IP: 188.146...47

Do xd. Mam nadzieje.

Xxx @ 22:46, 07.06.2019

IP: 46.76...244

..tylko znajac zycie temu co najbardziej zawinil tzn myszka noc mu nie zrobia....a wisnia znalazl sie w nieodposiednim momencie zebys wiedzial...tylko szkoda ze ten pajac co niby w szpitalu taki pokrzywdzony to co on bez winy tak???bo synus policyj y nastepny dowod na to jak dziala nasza smieszna pozal sie Boze policja

Haha @ 22:50, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Wyjdzie wyjdzie szybcisj jak w sie zdaje.on z tym pobiciem niemial nic wspol ego kto inny za to odpowie.A vo mu zrobia on ma 14 lat troche pktrzymaja i puszcza jak wielu malolatow ktorych znam

Lolu @ 22:55, 07.06.2019

IP: 46.76...244

A pajac w szpitalu teraz sie boji ojca to bedzie udawal ze ledwi zyje....pajac pajac pajac

Sp6 @ 22:57, 07.06.2019

IP: 188.146...47

I Ola i lolu i dk i xxx i haha jedno IP ktoś chyba próbuje bronić kolegę, ale coś mu nie wychodzi. Ten Sławek musi w końcu zostać porządnie ukarany.

Do sp6 @ 23:01, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Ty masz pojecie?i co mu zrobia pitrzymaja gora rok az szkole skonczy i puszcza i co?????on nie trafil do poorawczaka a pizatym jak sprawa z pibuciem sie wyjasni bo to nie on to co do usranej smuerci go trzymac nie beda.spikijnie wyjdzie oby szybko

Dr House @ 23:06, 07.06.2019

IP: 2a02:a31c...5833

Jakiego kurla Gangu? Dzieci o czym wy piszecie ? Ile te gangusy mają lat? Ten cały wiśnia? 14? Odpier...lic pala 80 przez plecy aż by tydzień prosto chodził i spał na stojąco i się skończy gangsterka kto to kurla jest za patus? Dajcie mi go to go naprostuje. Nikt nie może sobie poradzic z gowniarzem 14 lat? Jaja se robicie

Dona @ 23:09, 07.06.2019

IP: 46.76...244

Ludzie tak czytam i nie moge malolaty nie trafiaja do poorawczaka tylko do osrodka musial by cos konkretnego zrobuc i bardzo zlego byl by jyz w poprawczaky.mial wpadki troche gebe za duzo i jest w osrodku i jak tylko bedzie poorawa to go puszcza i wszystko

Do dr house @ 23:13, 07.06.2019

IP: 46.76...244

W d....sobie wsadz to pale to vie zaraz naprostuje haha

XD @ 23:30, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Niektórzy z Was nawet nie mają pojęcia ile wiśnia ma na koncie i na 100% nie wyjdzie szybko. To nie za te pobicie go powineli, to że tam był tylko w niewielkim stopniu się do zatrzymania przyczyniło. I pobity nie jest niczemu winny, dostał bo jest dobrym chłopakiem, nie wiecie to nie wypowiadajcie się.

Sp6 @ 23:34, 07.06.2019

IP: 188.146...47

Do xd. Ja wiem i się z tobą zgadzam. Wiele nocy przez niego nie spałam ze strachu o dziecko. Ale nikt nic nie zrobił i go nie ukarali. Dobrze mu tak teraz.

XD @ 23:38, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Do sp6 przyszedł czas na niego... Poszedł pozew zbiorowy i nie ma przeproś. Wielu rodziców przez niego nie spało nocami.

Sp6 @ 23:40, 07.06.2019

IP: 188.146...47

Do xd ja tez próbowałam ale wtedy byłam sama. Ani szkoła ani kuratorium nie pomogło.

XD @ 23:45, 07.06.2019

IP: 5.173...160

Do sp6 Na szczęście to już koniec Wiśni

xD @ 00:17, 08.06.2019

IP: 31.11...229

a jak ojciec W ma na imie ?
tak z ciekawości

Fb @ 00:26, 08.06.2019

IP: 37.248...14

Właśnie obejrzałem ich profile na Fb,no mało nie wpadłem z krzesła ze śmiechu :-) :-)

Aaa @ 08:32, 08.06.2019

IP: 2a00:f41...8c39

Do fb wrzuć jaki profil

Mech @ 09:26, 08.06.2019

IP: 2a00:f41...bbde

Kuratorium powinno się tym zająć żeby nie było takiej sytuacji jak w Warszawie ze dzieciak w szkole zabił innego dzieciaka.

Słów @ 09:50, 08.06.2019

IP: 5.173...145

Żeby takie dzieci mialy w sobie tyle agresji

Szok @ 10:13, 08.06.2019

IP: 178.235...131

Czytając artykuł byłam w szoku, że mozna mieć w sobie tyle agresji i brak hamulców które posiada każdy normalny człowiek !!!! Wszystkie te komentarze, ze winny ten albo tamtem, ze ktoś sprowokował albo komuś sie należało są chyba nieprzemyslane... Chyba należy zrozumieć coś innego, nieraz ktos dal komus w morde, ale bić do nieprzytomności !!! Jakim trzeba być człowiekiem, widząc że ktos leży nieprzytomny być może wlasnie umiera ale bije dalej jak maszyna jak ktos kto nie ma ludzkich odruchów i sumienia !!!!

Hil @ 10:35, 08.06.2019

IP: 5.173...109

Straszne co się dzieje

wer @ 10:47, 08.06.2019

IP: 5.184...248

U tego jednego pod zdjęciem jeszcze jakaś patuska Izka chce się w jego obronie bić, co za patola. Róbmy nadal na 500+ dla takich dzieciaczków <3

??? @ 10:51, 08.06.2019

IP: 5.173...109

Gdzie rodzice?

Blabla @ 11:54, 08.06.2019

IP: 46.134...165

Kurde gang czternasto latków, strach na ulice teraz wyjść normalnie, robi się jak wołomin albo Pruszków dajcie dzieciom pstryka w nos i wystarczy XDD

Fb @ 14:17, 08.06.2019

IP: 31.0...66

Aaa poczytaj komentarze,to domyślisz się jak się nazywają

Bbb @ 15:28, 08.06.2019

IP: 188.146...46

Toz to dzieci ktore nie mialy i noe maja poswieconej uwagi doroslych. Co do poszkodowanego. . hmm . mlodziez jest niestety nauczona bezkarnosci. Za niewinnosc nie dostal. Ale przemoc nie rozwiązuje problemów. Pociągnąć do odpowiedzialności rodziców i szkole.

Hhhh @ 16:28, 08.06.2019

IP: 178.235...93

Bo problem ze szkołą, nie tylko z szóstką, ale chyba każdą w Polsce jest taki, że źle oceniane nie jest samo złe zachowanie, np. bicie, znęcanie się psychiczne nad dzieckiem, bo tego w szkołach się nie zauważa, ale robi się afery z emocjonalnych reakcji dziecka. W efekcie tyran, który znęca się nad kimś po cichu jest niewinny, a dzieciak z temperamentem, który raz krzyknie lub odmówi nauczycielowi jest wrogiem numer jeden mimo, że nigdy nikomu krzywdy nie zrobił, a nawet ratował ofiary przed oprawcą. Aby dobrze ocenić ucznia potrzeba bardzo wnikliwej obserwacji i mądrego nauczyciela.

Hhmm @ 17:37, 08.06.2019

IP: 5.173...148

S.


Szkoda i tego Sławka bo czy to jego wina że przyszło mu się urodzić w takiej rodzinie i takiej matki? Rzadko dzieci same z siebie są złe (o ile w ogóle). Zabrakło wychowania, zainteresowania, uwagi opieki. Jak liczy się w życiu i matki co innego to dzieci płacą właśnie cenę zmarnowanego życia. Tego drugiego chłopca powinni zabrać żeby miał jeszcze szansę wyjść na ludzi. Bo w tym środowisku pójdzie na zmarnowane tak jak starszy. :( to nie dzieci wina. Rodzina również nie interweniowała zamiast jakos próbować ta matkę ogarnąć, przywołać do porządku a przynajmniej chłopcami się zająć. Bo ludzie tam straszne rzeczy widzieli i wiedzą. Wystarczy popytać.







.

XD @ 12:26, 09.06.2019

IP: 78.152...182

Do Hhmm. No tak, najlepiej powiedzieć że to nie jest wina osoby tylko czynników innych jak rodzina, itd itp. Każdy jest kowale swojego losu, oni już mają po 14 lat, Wiśnia może i ma słabo w domu, ale napewno nie ma to nic wspólnego z jego zachowaniem. A Myszka? Ma normalną rodzinę i działa z inspiracji Sławka. Sławek go nakłonił do pobicia tego chłopaczka. Wcale nie musiał tego robić. Wielkie kozaki xD do słabszych, albo we 4 na jednego. Wiśnia do silniejszych nie skakał lol ciotex geng XD

XD @ 12:36, 09.06.2019

IP: 78.152...182

A teraz będzie płakał nocami w ośrodku bo w gruncie rzeczy on tak naprawdę jest mięczakiem, a tam gdzie po sprawie trafi siedzą naprawdę hardcorowe małolaty. Nawet policja go ostrzegał, radzili mu żeby się ogarną bo jak pojedzie do Białegostoku, albo Poznania to go dojadą tam xD
Tak więc reasumując... Drogi Sławku, jeżeli to czytasz chciałbym życzyć Ci wszystkiego dobrego. Siły i wytrwałości lol i pamiętaj, jeżeli wypadnie Ci mydło... Pod żadnym pozorem nie schylaj się XD haha powodzenia xD