Pracownicy Stokrotek nie otrzymali wynagrodzeń za maj
Otrzymaliśmy sygnały od naszych czytelników, że pracownicy sieci sklepów Stokrotka nie otrzymali wypłat za maj. Wynagrodzenia, które miały się pojawić na ich kontach 10 czerwca, nie zostały przelane przez pracodawcę. Co jest powodem takiej sytuacji?
Jak informują nasi czytelnicy, pracownicy nie zostali uprzedzeni przez zarząd sklepu o mających nastąpić problemach z wypłatą pensji.
ReklamaZe wstępnych ustaleń wynika, że sprawa może dotyczyć wielu sklepów, w tym także tych zlokalizowanych na terenie całego powiatu ostrołęckiego. Pracownicy mają duży kłopot, bo nie każdy ma oszczędności i może sobie pozwolić na długotrwałe oczekiwanie na przelew wynagrodzenia. Co jest przyczyną opóźnionych wypłat? Pytanie w tej sprawie wysłaliśmy do sieci sklepów Stokrotka.
Odpowiada Weronika Misiuk, przedstawiciel sieci sklepów Stokrotka: Stokrotka Sp. z o.o. oświadcza, że dokonała terminowo autoryzacji i przekazała dyspozycję przesłania przelewów wynagrodzeń do Banku Pekao S.A. Zakłócenia w realizacji przelewów wynagrodzeń na konta bankowe pracowników wystąpiły z przyczyn niezależnych od Stokrotki i były wynikiem awarii systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Jednocześnie Spółka zapewnia, że była w stałym kontakcie z Bankiem Pekao S.A, na bieżąco monitorując zaistniałą sytuację i informując o niej swoich pracowników.
Dziękujemy, że postanawiasz zgłosić komentarz do sprawdzenia przez administrację serwisu. Nie prowadzimy stałej moderacji, ale reagujemy na zgłoszenia. Tak jak Ty, nie zgadzamy się na poniżające i obrażające komentarze oraz treści ujawniające dane osobowe, nawołujące do nienawiści lub szerzące nieprawdę.
Wskaż główny powód, dla którego przesyłasz komentarz do sprawdzenia i zatwierdź formularz przyciskiem "Zgłaszam".