poniedziałek, 28 września 2020 r., imieniny Luby, Wacława, Salomona

Reklama   |   Kontakt
Ubezpieczenia

Aktualności

Ale bestia! Powiesił psa. Czworonóg umierał długo i boleśnie

Pięć lat więzienia grozi 68-letniemu Mieczysławowi Ch., który powiesił na łańcuchu psa swojego sąsiada. Policjantom zeznał, że w przeszłości, gdy pies był jeszcze szczeniakiem, "pogonił jego dwie kury". Z tego powodu postanowił się okrutnie zemścić.

Reklama Do zdarzenia doszło w ubiegłą środę w jednej z wsi na terenie gminy Łyse w powiecie ostrołęckim. Sprawę szeroko opisali i udokumentowali członkowie Pogotowia dla zwierząt. Według ich relacji 68-letni mieszkaniec gminy Łyse powiesił na łańcuchu psa sąsiada. Pies rasy beagle wabił się Leon, miał zaledwie rok.

- Właścicielem Leona jest 25-letni Piotr, mieszkaniec jednej z wsi na terenie gm. Łyse. W minioną środę wieczorem jego pies, jak zwykle czekał na dzieci, by się z nimi bawić. Do zwierzęcia podszedł nagle sąsiad Mieczysław Ch., który zabrał zwierzę pod pachę i poszedł na swoje podwórko. Zniknął za budynkami, by po chwili opuścić działkę. Odjechał rowerem. Właściciel psa wtargnął na posesję Mieczysława Ch., by szukać zwierzęcia. Na podwórku psa nie było. Piotr zajrzał do kilku budynków gospodarczych, ale te również były puste. Pies przepadł. W końcu do sprawdzenia została komórka, gdzie mieszkały kury. Zajrzał do środka i tam zobaczył zwłoki psa. Czworonóg wisiał na łańcuchu. Już nie żył - relacjonują przedstawiciele Pogotowia dla zwierząt.

Reklama O zdarzeniu natychmiast powiadomiono policję. Rozpoczęło się poszukiwanie sprawcy. Szybko ustalono adres, pod który udał się mężczyzna. Tam go jednak nie zastano. Po kilkudziesięciu minutach 68-latek pojawił się ponownie przed domem. Przyjechał z workiem, aby zabrać i ukryć zwłoki zwierzęcia. Wtedy został zatrzymany. Właściciel psa poprosił o pomoc w sprawie Pogotowie dla zwierząt. Na miejscu dokonano oględzin zwierzęcia.

- Zwierzę umierało długo. Zabicie psa przez powieszenie jest najgorszą śmiercią, która następuje bardzo powoli. Mieczysław Ch. przewieziony został do Policyjnej Izby Zatrzymań w Ostrołęce. Tam czekał na przesłuchanie. Wylewny w swych wyjaśnieniach nie był. Przyznał się do winy. Podobno był to jego odwet za to, ze Leon, gdy był jeszcze szczeniakiem, pogonił jego dwie kury - informuje Pogotowie dla zwierząt.

Reklama Zwierzę poddano oględzinom i wykonano sekcję zwłok. Pogotowie dla zwierząt jest w tej sprawie oskarżycielem posiłkowym, a jego przedstawiciele zapewniają, że będą przed sądem wnioskować o zastosowanie maksymalnej kary pięciu lat bezwzględnego pozbawienia wolności za znęcanie się nad zwierzęciem ze szczególnym okrucieństwem.

- Sprawca nie okazał skruchy. Gdy zapytaliśmy, dlaczego zabił psa - milczał - czytamy na facebookowym profilu Pogotowia dla zwierząt.

68-latek został zatrzymany przez policję, następnie trafił na przesłuchanie do prokuratury, która nie wnioskowała do sądu o tymczasowy areszt. Zabójca czworonoga przebywa na wolności, niebawem stanie przed sądem.

Więcej na facebookowym profilu Pogotowia dla zwierząt.

68 - letni Mieczysław Ch. z gminy Łyse pod Ostrołęką powiesił na łańcuchu psa sąsiada. Taki dramatyczny widok ujrzęliśmy...

Opublikowany przez Pogotowie dla Zwierząt Piątek, 14 czerwca 2019
Wyświetleń: 27096 komentarze: 100
15.06.2019, 11:26r. Drukuj




Powrót


Kk @ 11:34, 15.06.2019

IP: 37.47...184

To samo z nim zrobić

Hana @ 11:36, 15.06.2019

IP: 37.30...112

Czlowiek to najwieksza bestia na swiecie...!

Gość @ 11:38, 15.06.2019

IP: 178.235...41

Będziesz zwyrolu smażył się w piekle za tego psa, nienawidzę cię tfu. Powinieneś dostać dożywocie, bo stanowisz realne zagrożenie dla ludzi. Mordercy zawsze zaczynają od zabijania zwierząt, a potem posuwają się do okaleczania i zabijania ludzi.

Milka @ 11:41, 15.06.2019

IP: 79.184...141

Trzeba to załatwić samemu chyba bo sądy raczej dziada nie skarzą

Nb @ 11:43, 15.06.2019

IP: 2a00:f41...47f5

Dlaczego ten bydlak wyszedł na wolność

mojaoka trzyma poziom @ 11:48, 15.06.2019

IP: 2a02:a311...b7c

Wydarzenie już szeroko znane i skomentowane na facebooku, w takim razie zwrócę uwagę na coś innego.

Kto dopuścił do klawiatury tego kogoś, kto pisał ten artykuł? i czy był trzeźwy? ten który to pisał, ten który sprawdzał albo zatrudniał "dziennikarza".
Dawno nie widziałem takiej ilości błędów i nieumiejętności posługiwania się językiem polskim.

cohones @ 11:56, 15.06.2019

IP: 37.47...93

nie to zebym bronil ale ten piesek zjadł 2 kurki, gdzie sa obroncy praw kurek, które zostały zamordowane? tongue pol zartem pol serio

do cohones @ 12:24, 15.06.2019

IP: 194.156...4

Umiesz czytać? On pogonił dwie kury, a nie zabił.

no @ 12:25, 15.06.2019

IP: 176.109...247

Bez komentarza. angry angry angry

Sprawiedliwość @ 12:28, 15.06.2019

IP: 31.0...104

Gdzie ten pan mieszka?

yxcgs @ 12:34, 15.06.2019

IP: 83.28...216

dziada na łańcuch

Do cohnes @ 12:36, 15.06.2019

IP: 83.28...12

Przeczytaj sobie kilka razy artykuł ! A co do psa to poco te kury weszły na jego podwórko , więc miał prawo je pogonić. Proste jak drut .

Toro USA @ 12:51, 15.06.2019

IP: 46.182...165

Co jest z ta gmina nie tak?

Tadam @ 12:51, 15.06.2019

IP: 194.50...199

Nie jestem w stanie zrozumieć, jak można coś takiego zrobić sad

Toro USA @ 12:54, 15.06.2019

IP: 46.182...165

Do Gosc
Zgadzam sie ze On moze stanowic zagrozenie dla ludzi. Tak sie zastanawiam jakim trzeba byc bydlakiem zeby to zrobic napewno to sobie planowal

Pipi @ 13:06, 15.06.2019

IP: 176.109...114

Też mi wiadomość,w imię tzw.prawa co roku mordowanych jest tysiące dzieci w łonie matek a tu pałająca odzwierzęcą miłością gawiedź,bulwersuje się za jednego szkodliwego kundla.
To tylko w u mieszczuchów pies robi co chce,prowadza swojego''pana''na smyczy a
raz o mało nie zaciągnął go do kościoła,ale na szczęście''pan''przeciwstawił się zamiarom''niesfornego dziecka''.

cohones @ 13:33, 15.06.2019

IP: 37.47...93

Podane informacje niekoniecznie muszą być prawdziwe, ale dam inny przykład. Jak np lisek zje kurke to lisek powinien isc siedziec czy powinien zostać zjedzony, a moze powinien wyjsc na wolność? I kto ma większe prawa lisek czy człowiek?

normalny @ 13:39, 15.06.2019

IP: 87.205...186

W mojej ocenie, Pan powinien dostać albo grzywnę jakieś 25k pln i zawiasy albo iść do puchy na 2 lata , da to przestrogę dla innych. Ale żyjemy w takim chorym kraju , że dostanie grzywnę kilka set złotych i pewnie nawet zawiasów nie będzie.
Masakra,współczuje właścicielowi.

BB @ 13:59, 15.06.2019

IP: 2a01:110f...baaf

Powinna zostać przywrócona kara chłosty.

Ludzi, co wy piszecie... @ 14:03, 15.06.2019

IP: 5.184...99

Informacje nie koniecznie muszą być prawdziwe, właścicielka psa też pisze totalne głupoty o tym na swoim fb.
OK, gość zrobił źle, nie popieram, ale tamta bez winy nie pozostaje. Niech najpierw powie jak ona pieska pilnowała, gdzie była, skoro pies luzem po wsi chodził. Nie raz zamordował jego kury, nie tylko dwie pogonił jak piszą w artykule, a jakby tak pogonił dziecko idące rano do autobusu... Teraz koloryzuje, bo spotkała ją krzywda. Obie strony nie są bez winy.

ja @ 14:09, 15.06.2019

IP: 87.205...75

O CZYM WY MÓWICIE ??!! JAKI LISEK JAK ZJE KURĘ, ALBO ZE PIES POGONIŁ JEGO KURY!
LUDZIE ZWIERZĘTA MAJĄ INSTYNKT NIESTETY TAK DZAIŁAJA, CZLOWIEK MOŹE TYLKO PRÓBOWAĆ ZAPANOWAC NAD ZWIERZAKIEM DOMOWYM.(LISÓW I ZWIERZYNY LEŚNEJ W OGÓLE W TO NIE MIESZAJCIE)
PIES BYL WTEDY SZCZENIAKIEM NIEOKRZESANYM, TERAZ TEZ ROCZNYM PSEM, KTÓRY NA PEWNO BYŁ UCZONY.

A TREN CZŁOWIEK JEST PO PROSTU BESTIA BEZ SUMIENIA POWIESIŁ PSA BEZ ŻADNYCH SKRUPUŁÓW. KTO WIE CO MU MOŹE ODBIC.
DLA MNIE DO ŚMIEĆ .

cohones do ja @ 14:14, 15.06.2019

IP: 37.47...93

skąd wiesz, że tylko pogonił? bo tak było na profilu poszkodowanych?

cohones @ 14:15, 15.06.2019

IP: 37.47...93

to co zrobił bez wątpienia zasługuje na kare, tylko kto wiesza psa bez powodu?

zyx @ 14:16, 15.06.2019

IP: 2a00:f41...cf59

Czy Ci co piszą te artykuły to czytają je przed opublikowaniem? Wątpię. Literówka. Dramaturgia. No i raz wiek sprawcy 58 lat A potem 68 ... więc w końcu ile. Wiem. Nie to jest teraz ważne. Sprawca mordu powinien ponieść surową karę. Jestem za...

T @ 14:16, 15.06.2019

IP: 5.173...239

Tego pipi razem z tym mordercą zwierzęcia niech wsadzą do jednej celi. Niech się obaj za jaja powieszą idioci.

do t @ 14:20, 15.06.2019

IP: 37.47...93

albo ciebie z tysiacem nienarodzonych dzieci, gosc ma troche racji, gdyby to byl kundel polowy by to nie ruszyło

darth Vader z prowincji @ 14:29, 15.06.2019

IP: 37.248...249

Obyś ty zwyrodnialy ch**u zdech w sraniu bydlaku.

Gość @ 15:11, 15.06.2019

IP: 178.235...41

Jak pies lata luzem lub pogryzie czyjeś kury to zgłaszać trzeba takie rzeczy na Policję, a nie psa wieszać. Właściciel odpowiada za psa a nie pies za swoje zachowanie, nie jest to istota rozumna jak człowiek!

Gość @ 15:13, 15.06.2019

IP: 83.6...154

Podać imię i nazwisko, a nie ukrywać wizerunek tego łajdak!!!!

skutek @ 15:35, 15.06.2019

IP: 95.49...226

obawiam się że pies jest istotą bardziej rozumną niż człowiek.

skutek @ 15:38, 15.06.2019

IP: 95.49...226

a dlaczego ciekawe ten biedny pies brał się za kury? a idiotę na łańcuch i do budy przywiązać na słońce w te upały i zero wody

Prawda @ 15:42, 15.06.2019

IP: 176.109...96

Aż strach co może z dzieckiem zrobić, bo się za głośno śmiało 👿

Xxx @ 15:52, 15.06.2019

IP: 178.235...39

Żeby Cię bydlaku za jaja powiesili i żebyś się męczył tak jak ten pies!!

Ja do cohones @ 15:55, 15.06.2019

IP: 5.173...63

I co nawet jak zagryzl by to to jest powod zeby wieszac psa? Czlowieku jakke ty masz nyslenie? Taka sprawe wtedy zglasza na policje i za psa odpowiada wlasciciel a nie on tak drastyczne srodki sam podejmuje! To jest nkenormalne

Teresa @ 16:00, 15.06.2019

IP: 176.221...155

Beagle to psy myśliwskie i mają we krwi polowanie więc nic dziwnego,że gonił kury.Właściciel o tym nie wie? Ludzie ze wsi to znają tylko psy na łańcuchu i nie mają szacunku dla zwierząt..Dziad co powiesił psa nie poniesie żadnej kary bo sędzia też ze wsi i go rozumie!

Zzz @ 16:04, 15.06.2019

IP: 37.47...195

Ilu z was rozjechało, potrąciło, co za tym idzie uśmierciło lub zostawiło ranne zwierzę na drodze? Tak samo się męczyło, powoli umierało. Ilu z was temu zwierzęciu pomogło? Czy to był jeż, pies, kot, czy też sarna lub inne... Ileż w was nienawiści, sąd będzie wiedział co z nim zrobić, a wy sądzicie go po tym co napisali w artykule, w którym jest może 50% prawdy. On zapewne wie co zrobił, wie jego żona, rodzina, z pewnością żałuje. Wyzywacie go, plujecie na niego, nie znając ani jego, ani całej prawdy o tym. Popatrzcie lepiej na siebie, swoje podwórko i swoich sąsiadów.

J 26 @ 16:08, 15.06.2019

IP: 2a01:110f...455f

Nooo to pewnie będzie siedział dłużej niż si..ra za aptekarkę....teraz takie czasy że za zabicie zwierzaka sąd skazuje na wyższą karę niż za zabicie człowieka....

ostrołęczanin do Xxx @ 16:08, 15.06.2019

IP: 176.109...80

Dobrze piszesz, dziada za jaja i niech dynda. laughing

Realny @ 16:25, 15.06.2019

IP: 188.147...67

Jak dostanie 5 lat to więcej niż nie jeden człowiek który zabił człowieka. Oczywiście udowadniając że zrobił to nieumyślnie, mimo że było wiadome co innego. Za takie rzeczy powinny być gorsze kary. Takie które przynioslyby wstyd takiej osobie. Jakieś roboty publiczne plus zadośćuczynienie pokrzywdzonym

Ja @ 16:46, 15.06.2019

IP: 37.47...195

Do @Ludzi, co wy piszecie...
Zdadzam się, tutaj nie piszą wszystkiego, właścicielka psa pisze głupoty na swoim profilu na fb. To jest pies myśliwski, nie jedna kure udusił. Nie wiem na co czekał ten pies, na pewno nie na dzieci bo dzieci w tamtej wsi nie ma.

Ja @ 16:55, 15.06.2019

IP: 5.173...61

Każdy, kto próbuje usprawiedliwiać to indywiduum, to ma chyba mózg przegrzany.

wiktor @ 16:59, 15.06.2019

IP: 83.31...187

toć to tylko pies

Zga @ 17:04, 15.06.2019

IP: 80.161...79

@Zzz
Masz problem z odróżnienia nieumyślnego potrącenia jakiegoś zwierzęcia a zabraniem pasa z czyjejś działki i powieszenia go tak żeby umierało w męczarni? To jest kolosalna różnica.

Xxx @ 17:36, 15.06.2019

IP: 2a00:f41...8601

Tak się wkurzacie na chłopa a codziennie schabowego na Objad jecie świnki Gino żebyście jedli schabowe o tym nikt nie napisze

Zero tolerancji @ 17:40, 15.06.2019

IP: 188.147...65

Zamęczyć psa to jest bestialstwo. Znam Właścicieli,piesek był dobrze wykarmiony i dosyć leniwy. Nie robił nikomu krzywdy a to jedynie podły charakter tego zwyrodnialca przyczynił się do tej tragedii!!! Tak tragedii, bo dla jednych pies to tylko zwierze a dla innych członek rodziny i przyjaciel !!! Współczuje Wam 😞 AL

Z @ 17:46, 15.06.2019

IP: 5.173...163

Do Xxx jem codziennie schabowe ze świnki bo mie na nie stać a ty pewnie szczury i myszy wpier-dalasz które w stodole złapiesz .

do xxx @ 17:55, 15.06.2019

IP: 5.173...61

Dawno już nie jem świnek ani krówek, nie uogólniaj, myślisz jak cep, zostałeś dużo w tyle za cywilizacją.

Leszek Konieczny @ 18:13, 15.06.2019

IP: 2a01:110f...74c1

a,w Rzekuniu ok 18 lat temu sasiad wrzucil mi do studni. Teraz jako przedstawiciel publiczny jest wielkim obronca zwierzat.Oczywoscoe wczesniej leczyl sie psychicznie,moze i teraz

kid @ 18:35, 15.06.2019

IP: 109.241...185

Wypowiedziałbym się o sprawcy, ale nie wolno używać wulgaryzmów.

GŁODNY @ 18:37, 15.06.2019

IP: 37.47...220

PSA POWIESIŁ KURA JAJO DAŁA A KTO JAJA OD TEGO MIECIA KUPUJE PRECZ Z TAKIM HODOWCA KUR

A @ 18:44, 15.06.2019

IP: 37.47...36

To samo jemu zrobić!!!

Do Jan @ 18:45, 15.06.2019

IP: 178.235...82

A poda ktos adres tego przyszlego nieboszczyka?

DO LUDZIE CO WY PISZECIE @ 19:13, 15.06.2019

IP: 5.173...58

Pogoniona kura = się powieszony pies? Kury psa nie powiesiły tylko psychol który myślał że jest bez karny! Więc gdzie tu obu pulna wina?

ręce opadają @ 19:14, 15.06.2019

IP: 95.49...67

Ręcę mi opadają jak czytam te komentarze.... powiesić dziada ... niech gnije we własnych odchodach itp itd ... niewiele się różnicie od tego człowieka który zabił psa.. a może tak ktoś by jego wysłuchał zanim rzuci kamieniem, a może sąd jest od wymierzania kary. ???
W skrócie przedstawię pewną historią.... byłam na spacerze z moim 6 letnim synkiem .... szedł pies bez smyczy bez kagańca /w mieście/ z sympatyczną parą około pięćdziesięciolatków kiedy mój synek zatrzymał się Pani powiedziała " niech się nie boi on nie gryzie" i co ... pies rzucił się na moje dziecko... miał pogryzione plecy... kilkanaście szwów ... ból pewnie tak przeogromny jak ten piesek powieszony dzisiaj ....trauma na całe życie ...... nie chce myśleć jak jeszcze mogło się to skończyć.... Co mi powiecie .... że to członek rodziny, przyjaciel czy może bestia która rzuciła się na małe dziecko. Miałabym wtedy sznurek to zrobiłabym to samo co ten człowiek dzisiaj ... też bym była bestią morderczynią członka rodziny.
Wysłuchajcie innych zanim pójdziecie ze sznurem do tego człowieka...... człowiek w afekcie robi różne rzeczy ... takie których normalnie nie zrobi. Nie sądźcie innych

Do powyżej @ 19:40, 15.06.2019

IP: 5.173...61

Ręce opadają, ale na pani komentarz. Radzę mniej przebywać na słońcu, a dziecko uczyć, że obcy pies to nie pluszowa zabawka.

* @ 19:47, 15.06.2019

IP: 188.146...93

Do @rece opadają. Nikt go słuchał nie będzie, powinno spotkać go to samo co tego pieska a nawet kara dwa razy gorsza,powinien zgnić w więzieniu. Ten pies nikomu krzywdy nie zrobił a ten zwyrodnialec którego znam nie miał prawa zrobić tego co zrobił nic go nie usprawiedliwia i powinna go spotkać największa kara.

Ale jak? @ 19:49, 15.06.2019

IP: 82.145...42

Ale jak?
Pan z psem na smyczy wybrał się na spacer i na tym spacerze ktoś temu panu powiesił psa?
A właściciel psa co w tym czasie robił, że nie zareagował? Bał się?

ręce opadają @ 19:52, 15.06.2019

IP: 95.49...67

Dziękuję za dobre rady ja ze swej strony radze dokładniej czytać ... ja nie napisałam że moje dziecko podeszło do psa i potraktowało je jak pluszową zabawkę. Mój syn zatrzymał się i stał .... a pies się na niego rzucił i to pies go zaatakował. Ciekawa jestem jak Pan/Pani by zareagowali gdyby chodziło o ich dziecko. Ale oczywiście zapewne to moja wina bo nie ...nauczyłam dziecka jak ma się zachować jak pies się na niego rzuca ... szkoda że Pan /Pani nie skrytykowali ludzi którzy puścili psa samopas ... może ich "powiesić na łańcuchu/'

czekam na dalsze komentarze ....././.

Do ręce opadają @ 20:02, 15.06.2019

IP: 5.173...58

Ten pies dzieci nie skrzywdził W ogóle inna sytuacja co tu porównywać?

ręce opadają @ 20:09, 15.06.2019

IP: 95.49...67

właśnie .... chodzi mi o to że nie wiemy, co się tam tak naprawdę wydarzyło a już zlinczowaliście człowieka. Trzeba wysłuchać dwóch stron zanim się weźmie kamień ...

ya @ 20:51, 15.06.2019

IP: 178.235...71

co pan zglupial 2latka jak nic i bardzo dobrze

Kto z Mnieciem wojuje... @ 20:53, 15.06.2019

IP: 178.42...211

...od miecia ginie. Nie cepajta sie mnietka bo to łokrutny cłoziek, moze wam jajca we śnie połobgryzać i tyle wasego bedzie. A mnietka i tak nie zamkno bo jesce nikoguj za psa nie zamkli no moze mu sendzia kaze dać dla somsiada dwa worki kartofluf i koło łod roweru. Takze lepsiej trzymajta wase burki na postronkach przy budach i bedzie pokuj bo mnietek lubzi cynaderki z psich jajcuf smazyć do jajecnicy.

olek @ 20:56, 15.06.2019

IP: 188.146...12

Po seryjnym samobójcy który załatwił kilkadziesiąt osób z polskiej polityki nie robiono sekcji zwłok bo nie było potrzeby, nie było komu albo był weekend a sekcję psa zrobiono bez problemu. SOR powinien być w weterynarii a nie w szpitalu.

🐔🐓 @ 22:34, 15.06.2019

IP: 37.47...127

Dla niego kury były jak pies dla swojego właściciela gdyby czyjś pies pogryzł twoje dziecko jedno drugie to też byś był obojętny.niech sobie gryzie ma instynkt wolno mu.

Człowiek człowiekowi wilkem @ 22:52, 15.06.2019

IP: 37.47...127

Tym się różni kura od psa że kupujemy ją zamordowaną i żremy co niedziela z całą rodziną i mówimy że to humanitarne a w czym pies jest lepszy od kury że dusi kury .gdy ten sam pies goni sarenkę to myśliwi nie mają skrupułów żeby do niego strzelać i jest wszystko w porządku .nikt myśliwego nie linczuje tylko się że nie dopilnował psa.

Em @ 23:13, 15.06.2019

IP: 188.147...106

"Nie sadzcie a nie bedziecie sądzeni..." !
A propo... sama mam beagla i sasiadow ze zwierzętami i jeszcze nigdy jego łapa nie postala na jego posesji bo pilnujemy go zawziecie,po drugie ma wielka zagrode itd...nie tłumaczy tego kogos ze pies ma instynkt czy takie tam, bierze sie go regularnie na spacery to głupoty nie przychodza mu do glowy...nie ma prawa biegac samopasem i juz. Jeśli juz tak sie zdarzyło to powinni to inaczej rozwiązać...a tak... szkoda pieska

Marta @ 23:27, 15.06.2019

IP: 31.0...90

Psa należy pilnować. Prowadzac wyłącznie na smyczy oraz trzymać na zamkniętej posesji. Właściciel nie jest bez winy.

lili @ 00:35, 16.06.2019

IP: 176.109...116

Nastepny zwyrodnialec. Nie ma usprawiedliwienia dla takich bestii. Pięć lat to i tak za malo! Zycze mu jak najgorzej, tfuuuu!!!

Yoko @ 02:21, 16.06.2019

IP: 178.235...252

#KarmaWraca
Psa wolno puścić ale zabijać ...... to bez komentarza .... co za bezlitośni są tacy chorzy ludzie którzy zabijają psy.

Ludzie @ 06:01, 16.06.2019

IP: 5.173...61

Nie usprawiedliwiajcie go, on już się nie wybroni, a wy z tą obroną tylko się ośmieszacie. I nie żałujcie dziadka, zachował się bestialsko, pies umierał w męczarniach, a dziad miał tego świadomość. Gdyby człowiek wszedł mu w szkodę, to teź tak samo by zrobił?

Pawian Rafiki @ 06:02, 16.06.2019

IP: 92.43...50

Smierć samobójcom!

M. @ 09:11, 16.06.2019

IP: 31.0...136

Zwyrodnialec.!!!!!!!
W Onecie piszą "w gminie Lyse kolo Ostrołęki".
Ostrołęka będzie kojarzyła się ludziom z miejscem gdzie żyją sami popaprance.
Niedawno Kler teraz sadysta z Łysych.
Średniowiecze po prostu. Jeśli ten z gminy Łyse nie bedzie ukarany odpowiednio, to już zwatpie.

Mo @ 09:18, 16.06.2019

IP: 188.147...174

Upierd.... mu łapy

Xxx @ 09:25, 16.06.2019

IP: 188.147...90

Sąd go pewnie nie skarze albo dostanie taki wyrok że śmiechu warte ale gdyby zrobił to mojemu psu to też by dyndał tylko za jaja żeby dłużej zdychał chamidło i zwyrodnialec jeden.....

Anka @ 10:11, 16.06.2019

IP: 79.184...141

Mam nadzieję, że w ciupie dojadą go w ciemnym kącie.

.. @ 10:20, 16.06.2019

IP: 94.254...72

Typowy sadysta bity po ryju przez ojca i matkę .

Xxxxx @ 12:11, 16.06.2019

IP: 31.11...232

Właściciel nie jest bez winy hahah, jakby dziecko sąsiada weszło mu na posesje to tez by miał prawo je powiesić ??? Ludzie myślcie co Wy wypisujecie za głupoty bo jest to aż smieszne.

Małgorzata @ 13:54, 16.06.2019

IP: 176.109...152

U progu życia ziemskiego, a taka okrutność. Co taki człowiek ma zamiast z serca, oby Ciebie okrutny człowieku inny tak nie potraktował. Niestety za każde zło, nawet te najmniejsze trzeba zapłacić......

Megi @ 13:59, 16.06.2019

IP: 2a00:f41...afbf

To nie było działanie w afekcie, facet wziął psa, który leżał przy siatce i zaniósł go do tego bunkru, powiesił psa i zostawił żeby powoli umierał a potem pewnie pojechał do domu opier..lic obiadek i chciał wrócić po zwłoki...no ale gość nie przewidział wizyty policji i wpadł.

Marta @ 14:00, 16.06.2019

IP: 37.248...194

Do powyżej
Oczywiście ze nie miał prawa skrzywdzić psa ale pies powinien być zamknięty na swoim podwórku, zawsze. A tu ckliwa opowieść : pies czekał na dzieci , żona w ciąży. Właściciel nie dopełnił swoich obowiązków i ucierpiał pies. Przez niego, takie są fakty .

xxx @ 14:14, 16.06.2019

IP: 178.213...202

takiego to za jaja powiesić
ham prostak i zabójca
gin sku********

do Marta @ 15:18, 16.06.2019

IP: 5.173...61

Kobiecino, nie pisz bzdur, twoje myślenie to zgoda na skrajne okrucieństwo.

Romek @ 16:48, 16.06.2019

IP: 37.248...181

To bestia nie człowiek!!! Do więzienia na 5 lat do mycia kibli

Gonzales @ 16:55, 16.06.2019

IP: 37.248...181

Do Marta. Co ty człowieku piszesz. Chłop zabił psa z premedytacją. Jego kury chyba były tylko bez winy,ktorych powinien chłop pilnować. Poniesie za ten czyn wysoką karę albo lincz!!!

Marek @ 16:57, 16.06.2019

IP: 37.248...181

Ta Marta to chyba córka tego zwyrodnialca i go chce tutaj wybielac. Sądy są od tego

@@2 @ 17:23, 16.06.2019

IP: 89.230...91

Boże JAK PATRZĘ NA TEGO WISZĄCZEGO PSA I SPRAWCĘ TEGO CZYNU .....) JAKIE TRZEBA MIEĆ SUMIENIE ŻEBY WYMIERZYĆ TAKĄ KARĘ BIEDNEMU PSINIE...)TY PODŁY ZWYRODNIALCU!!!!

Floki @ 19:34, 16.06.2019

IP: 2a01:110f...61ec

To był tylko pies i miał psi instynkt dlatego mordował te kury. W więzieniu powinien siedzieć morderca psa (5 lat) i jego właściciel po roku za każdą kurę. Chcę się mieć zwierzęta to powinno się ponosić kary za ich przewiny.

Z @ 23:53, 16.06.2019

IP: 37.47...195

No to pozna nowy ksiądz tego człowieka, trudno, to nieuniknione. Przecież już i tak każdy o tym wie, więc żadna nowość. Swoją drogą Ty też mogłaś mu uwagę zwrócić, że kury chodzą gdzie chcą skoro przeszkadzało. Tak samo jak należy pilnować swojego psa, jeśli ucieka to zamykać bramy, jeśli nadal ucieka to zrobić kojec lub wyprowadzać psa na smyczy. A kto nie robi nielegalnych drobnych interesów; to że wziął pieniądze, o ile to prawda, za zabitą kurę od właściciela psa, który ją zabił, to chyba logiczne, każdy by tak zrobił. Nie popieram jego zachowania, nie mówię że dobrze zrobił, bo zrobił źle. Jednak za ujawnianie danych, oczernianie, mówienie nieprawdy też można dostać karę.

Ja @ 05:53, 17.06.2019

IP: 5.173...61

A tak w ogóle, to po co do więzienia, za nasze pieniądze na wczasy? Grzywna i inne możliwe, tak do wysokości 50 000 i niech tyra na spłatę. Po co mamy jeszcze do tego czegoś dopłacać?

Do Z @ 08:34, 17.06.2019

IP: 5.173...220

Gdyby była sytuacja, że psy wparowały na jego posesję (czego tak nawet nazwać nie można, jedynie kręcić tam dobre horrory) to rozumiem, ale te kury były na posesjach sąsiadów, więc chyba się nie rozumiemy? Po drugie JA NICZYICH DANYCH OSOBOWYCH NIKOMU NIE UDOSTĘPNIŁAM, WSZĘDZIE SĄ ADRESY IP, WIĘC SZYBKO MOŻNA DOJŚĆ KTO TAKIE BEZMYŚLNE RZECZY TWORZY. Pan Ch. zrobił to co zrobił i chcę tylko aby poniósł konsekwencje swojej już niejedenej zbrodni. A to, że ludzie w okolicy go nie lubią i czekali aż mu się noga omsknie to inna sprawa. Chcą się mścić i straszyć czego nie popieram akurat, bo ludzie którzy chodzą do kościoła powinni się kierować zasadą "zło dobrem zwyciężaj". Dlatego odpimpajcie się ode mnie i nie oskarżajcie bez zadnych dowodów, bo nigdy nie zniżę się do poziomu tego człowieka.

Do właścicielki @ 11:12, 17.06.2019

IP: 2a00:f41...c50c

Wszyscy wszystkich kochać nie będą. Ludzie którzy chodzą do kościoła nawet najgorszemu wrogowi nie powinni źle życzyć, ludzie z okolicy wraz z tobą życzyli mu tego, więc możecie się cieszyć.

Baba @ 11:14, 17.06.2019

IP: 37.249...147

Wy wszyscy "nie osadzajcie", "wina po obu stronach" itd. to pewnie takie same wiesniaki, które tylko krówki szanują bo z nich pieniążki! Pies, kot na wsi, nie liczy się... U byłego sołtysa pewnej wsi są zamknięte dwa owczarki niemieckie w małych klatkach, nigdy nie wypuszczane. Pewna pani truła kilka dni swojego psa trutka na szczury. Dzieci tej pani bawiły się rzucając małego kotka na dach obory (po jakimś czasie zniknął, wiadomo, nie przeżył). Inny człowiek jak był pod wpływem alkoholu bił krowy po oczach. Notorycznie zakopywane są małe kotki, szczeniaczki bo szkoda kasy na sterylizacje lub zastrzyki(ale na niezłe bryki kasa jest) . Taka jest wieś. Dlatego bardzo dobrze by było gdyby w końcu kogoś takiego ukarali, żeby drugi zwyrodnialec trochę pomyślał zanim zrobi coś podobnego. Nie wiem czy to się kiedyś zmieni, na wsi. Kurde 21 wiek mamy, dostęp do informacji, wiadomości, internet, a i tak niektóre głąby nie rozumieją, że zwierzę też cierpi!

ja @ 11:16, 17.06.2019

IP: 5.184...247

obuchem dziada tak jak wieprza i do basenu z piraniami

AM @ 11:39, 17.06.2019

IP: 5.173...220

Ja nie udaję bogobojnego katola pod publiczkę. Bo ktoś kto by miał Boga w sercu nie byłby takim człowiekiem jak on całe życie. Dlaczego go ludzie niecierpią? Za jego czyny, zachowania, darcie się na całą wieś, uprzykrzania ludziom życia. Wszyscy nagle przestali milczeć, bo mają dość pozwalania na takie zachowanie. Kończąc tą potyczkę słowną było mi go przez moment szkoda, że tak ludzie po nim cisną...bo to jest za mocne, ale skoro nie żałuje tego i nic go to nie nauczyło to nie ma kogo żałować. Bez odbioru.

do Baby @ 11:56, 17.06.2019

IP: 5.173...172

Anonimowo możesz zgłosić takie przypadki, brakuje odwagi?21 wiek niczego nie zmieni przy takich postawach ludzi.

jarl @ 15:51, 17.06.2019

IP: 83.3...250

Słowo do własicielki psa: proszę wypowiadać się w internecie wyłącznie we własnym imieniu i nie używać sformułowań typu "ludzie go nie cierpią" i zaprzestać w sieci tzw mowy nienawiści a rostrzygnięcie sprawy proszę zostawić sądowi. Wdaje się Pani niepotrzebnie w nie swój konflikt, którego początki sięgaja czasów kiedy nawet Pani nie było na świecie. Jeśli jest Pani dociekliwa i inteligentna zrozumie Pani że to nie była żadna zemsta na psie, tylko niewyrównane rachunki z przeszłości,o które w srodowisku wiejskim wcale nie trudno, a o zgodę międzysąsiedzką trzeba dbać niemal jak o pokój na bliskim wschodzie. Podobnie z zasada poszanowania czyjejś własności. Ludzie z poprzedniego pokolenia maja te zasady silnie wpojone. Pozwalała Pani na zbyt duża swobode swojemu psu który swoją drogą wcale taki swięty nie był i ponoć ma jednak jakieś kury na sumieniu. Obowiązkiem Pani było zapewnienie kontroli nad nim i proszę nie mieć pretensji że stała mu sie w końcu krzywda bo winna jest tylko i wyłącznie Pani i Pani niedbalstwo. Przypominam, że za puszczanie psa luzem poza teren własnej posesji, nie ważne czy to pekińczyk czy doberman, sa przewidziane kary w ustawie. W podobnym wypowiedzą się towarzystwa ekologów, dla których wałęsający się pies i to w dodatku myśliwski, który ma wyjątkowo rozwinięty instynkt łowiecki - a takie są beagle, jest uznawany za wysokie zagrożenie dla lęgów ptasich, młodych zajęcy itd.za wtargnięcie na teren czyjejś posesji bez policji i nakazu rewizji istnieją równiez właściwe paragrafy.

tert @ 18:34, 17.06.2019

IP: 89.149...81

właściciela powinni też powinni za jaja powiesić. Co to za puszczanie psów bez smyczy i kagańców? chłoptaś sobie kupić słodkiego pieska i myśli że mu wolno? nie każdy musi być fanem psów, tym bardziej jak mu kury zagryza. Czy ten właściciel też wołał pogotowie do tych zagryzionych kur?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:09, 18.06.2019

IP: 217.146...85

Ludzie, przecież to jest samosąd, czyli lincz, na niewinnym zwierzęciu - nie rozumiecie tego?

Ktoś skrzywdzi Twoje dziecko, to idziesz i go wieszasz?

O, czym Wy bredzicie, jakie okoliczności łagodzące - w tym przypadku nie ma żadnych, bydle, z zimną krwią zamordowało niewinne zwierzę, bo to nie ono jest winne.

Czuję obrzydzenie do tego nieczłowieka.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:13, 18.06.2019

IP: 217.146...85

Najchętniej naplułbym mu w pysk - mam nadzieję, że poniesie, najsurowszą możliwą karę, a przynajmniej jeden z współosadzonych będzie zagorzałym miłośnikiem zwierząt.

jedrek @ 21:22, 18.06.2019

IP: 37.249...117

Ty kowalski, znasz go? byleś przy tym? poczytaj sobie nowe fakty w tej sprawie . nie zrobil tego z zimna krwia, jego wzięla ku...ca bo wlasciciele stwierdzili ze ich pies jest na tyle madry że moze biegać beztrosko po okolicy i robić co mu się podoba łacznie z zaduszaniem kur bo to przeciez taki slodki piesek. szkoda tylko ze teraz chlop musi sie po sadach ciagac na stare lata. U mnie na przyklad udusilby tylko jedną kurę.. i co, mi tez naplujesz? Chlop mial jedyna radość z życia z tych kur na emeryturze i to mu odebrano przez typow jak ty