piątek, 21 lutego 2020 r., imieniny Eleonory, Kiejstuta, Fortunata

Reklama   |   Kontakt
MS Serwis

Aktualności

Średnie wyniki egzaminu gimnazjalnego w Ostrołęce i powiecie ostrołęckim

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Warszawie opublikowała średnie wyniki egzaminu gimnazjalnego. Trzecioklasiści zmierzyli się z historią, wiedzą o społeczeństwie, językiem polskim, częścią matematyczno-przyrodniczą i językiem obcym nowożytnym.

Średnie wyniki z egzaminu gimnazjalnego w Ostrołęce:
historia i wiedza o społeczeństwie - 56 proc.,
język polski - 62 proc.,
matematyka - 40 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 48 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 70 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 53 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 40 proc.,
język francuski poziom podstawowy - 32 proc.,
język hiszpański poziom podstawowy - 70 proc.

Reklama Średnie wyniki z egzaminu gimnazjalnego w powiecie ostrołęckim:
historia i wiedza o społeczeństwie - 56 proc.,
język polski - 60 proc.,
matematyka - 41 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 47 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 59 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 41 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 43 proc.,
język rosyjski poziom podstawowy - 62 proc.,
język rosyjski poziom rozszerzony - 42 proc.

Średnie wyniki z egzaminu gimnazjalnego w gminach powiatu ostrołęckiego:
Gmina Baranowo:
historia i wiedza o społeczeństwie - 57 proc.,
język polski - 58 proc.,
matematyka - 37 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 45 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 56 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 34 proc.

Gmina Czarnia:
historia i wiedza o społeczeństwie - 56 proc.,
język polski - 59 proc.,
matematyka - 41 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 47 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 54 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 47 proc.,
język rosyjski poziom podstawowy - 55 proc.

Gmina Czerwin:
historia i wiedza o społeczeństwie - 54 proc.,
język polski - 62 proc.,
matematyka - 39 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 49 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 54 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 38 proc.,

Reklama Gmina Goworowo:
historia i wiedza o społeczeństwie - 53 proc.,
język polski - 59 proc.,
matematyka - 33 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 44 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 48 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 28 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 37 proc.

Gmina Kadzidło:
historia i wiedza o społeczeństwie - 58 proc.,
język polski - 61 proc.,
matematyka - 43 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 50 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 58 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 40 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 73 proc.

Gmina Lelis:
historia i wiedza o społeczeństwie - 53 proc.,
język polski - 57 proc.,
matematyka - 37 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 44 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 55 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 38 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 45 proc.

Gmina Łyse:
historia i wiedza o społeczeństwie - 53 proc.,
język polski - 57 proc.,
matematyka - 38 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 41 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 50 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 34 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 36 proc.

Gmina Myszyniec:
historia i wiedza o społeczeństwie - 60 proc.,
język polski - 62 proc.,
matematyka - 42 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 51 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 71 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 51 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 49 proc,
język rosyjski poziom podstawowy - 72 proc.,
język rosyjski poziom rozszerzony - 42 proc.

Gmina Olszewo-Borki:
historia i wiedza o społeczeństwie - 60 proc.,
język polski - 61 proc.,
matematyka - 45 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 49 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 64 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 50 proc.

Reklama Gmina Rzekuń:
historia i wiedza o społeczeństwie - 57 proc.,
język polski - 64 proc.,
matematyka - 48 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 49 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 71 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 53 proc.,
język niemiecki poziom podstawowy - 32 proc.

Gmina Troszyn:
historia i wiedza o społeczeństwie - 59 proc.,
język polski - 60 proc.,
matematyka - 39 proc.,
przedmioty przyrodnicze - 45 proc.,
język angielski poziom podstawowy - 57 proc.,
język angielski poziom rozszerzony - 39 proc.

Wstępne informacje o wynikach egzaminu dostępne są na stronie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie.
Wyświetleń: 9951 komentarze: 25
17.06.2019, 13:53r. Drukuj




Powrót


Gość @ 14:23, 17.06.2019

IP: 178.42...70

Królowa Nauk nie powala - tragedia sad

Tanita @ 14:55, 17.06.2019

IP: 188.146...77

To teraz wszyscy pójdą do liceum ogólnokształcącego, potem na studia i potem na bezrobocie, albo na wyjazd za granicę

baca @ 15:35, 17.06.2019

IP: 95.49...109

ironicznie -więcej godzin matematyki kosztem religii.

F92 @ 15:41, 17.06.2019

IP: 188.147...27

No cóż potrzebujemy siły roboczej.
Nie wszyscy muszą mieć studia.
Łopata czeka.

reformator @ 16:40, 17.06.2019

IP: 83.28...44

Po wynikach od razu widać, że w gimnazjach wyższy poziom niż w podstawówkach.

.... @ 17:12, 17.06.2019

IP: 93.159...15

Trzeba było nie robić strajków ;)

Do F92 @ 17:18, 17.06.2019

IP: 188.146...77

Raczej liceum znowu czeka, będą jak zwykle przyjmować jak wszędzie tłumy, a potem wszyscy oni powędrują na studia, a potem bezrobocie i albo jedynym wyjściem bedzie wyjazd z kraju, a na pewno z Ostrołęki.

Torres @ 18:56, 17.06.2019

IP: 2a01:110f...d56c

No rzeczywiście śrenie te wyniki.

Pu @ 19:55, 17.06.2019

IP: 5.173...94

Średnie, czyli uśrednione po prostu, czyli dodaje się poszczególne do siebie i dzieli przez ich liczbę. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Trzeba czytać cały tekst.

Up @ 20:35, 17.06.2019

IP: 188.147...27

Ale jak średnia wynosi 38% no to niezłe wyniki...

Piotr10 @ 22:24, 17.06.2019

IP: 94.254...188

Brawo Rzekuń

Pulame @ 01:37, 18.06.2019

IP: 92.77...134

Najbardziej zastanawiające jest to co powoduje takie wyniki, system nauczania? Czasy? Brak ambicji czy co? Smiechy smiechami, ale z niejednym pijokiem z pod sklepu po podstawówce można na poważniejsze tematy porozmawiać niż z dzisiejszą młodzieżą, tu akurat jest gimnazjum to jeszcze są młodzi ludzie, ale po szkole średniej wcale lepiej nie jest

Torres do Pu @ 05:38, 18.06.2019

IP: 2a01:110f...d56c

Ludzie pracujący w zakładach pogrzebowych mają lepsze poczucie humoru niż Ty.

pomyłka @ 08:04, 18.06.2019

IP: 5.173...176

jakie dobre wyniki?!?!?!?! kto uzyskał średnia wyników to zawodówki i technika przy podwójnym roczniku CZEKAJĄ!! na liceum nie ma szans

Masza @ 08:14, 18.06.2019

IP: 178.235...193

Pu - typowy wyborca PiS.



.

Mieszkaniec @ 10:07, 18.06.2019

IP: 178.235...33

Za złe wyniki egzaminów odpowiadają również nauczyciele. A może zamiast podwyżek przeprowadzić audyt w szkołach i rozliczyć pseudo nauczycieli? Dobrym dać podwyżkę, a cieniasom obniżyć pensje. Dobry nauczyciel niech zarabia i 6-7 tysięcy ale słabych trzeba eliminować bo dzieci są przez nich krzywdzone.

Co za różnica. @ 10:39, 18.06.2019

IP: 5.173...94

Co to za różnica, czy dobre, czy złe wyniki i tak się dostaną do liceum, a potem po studiach na bezrobocie, ewentualnie emigracja.

rózna @ 12:41, 18.06.2019

IP: 176.109...214

I już wiem, za co te prezenty po kilka stów dla nauczycieli na koniec roku. Napracowali się biedaczkowie, żeby tak dobre wyniki były.

Marta @ 13:10, 18.06.2019

IP: 109.243...196

Wyobraźcie sobie że są uczniowie z wynikami egzaminów oscylujących w granicach 90 kilku procent. Czyli nie jest to wina nauczycieli. Jednym tłumaczyli inaczej niż innym? Kto się uczył ma wysoki wynik i nie ma co złorzeczyć. Nauczyciel nie będzie się uczył za ucznia. Może jeszcze egzaminy ma pisać za ucznia, żeby go całkiem odciążyć i nie stresować? Ech.. pokolenie Karin, wrogów szkoły. Z przerażeniem patrzę jaka młodzież nam rośnie, niestety w przeważającej większości... Choć są i wyjątki. Brawa dla tych wyjątków.

Goworowo @ 13:17, 18.06.2019

IP: 5.173...45

Kto uczy matematyki i j. niemieckiego w gminie Goworowo ?

Uku Lejla @ 13:45, 18.06.2019

IP: 188.147...76

Dopóki wykształcenie i wszystkie etapy nauczania nie będą ściśle związane z rynkiem pracy, to niestety nie ma to znaczenia, czy szkoła się nazywa tak, czy inaczej i te procenty i tak w efekcie powstają nowe pokolenia osób, dla których nie ma miejsca na rynku pracy i nie ma co z nimi zrobić.

Do Goworowo @ 14:10, 18.06.2019

IP: 37.248...172

A po co Ci takie informacje? Ochrona danych, mówi Ci to coś?

zoo @ 15:47, 18.06.2019

IP: 77.115...156

Te wyniki to katastrofa i c z yja wina nauczyciele . System program vzy uczniowie . Moze kazdy po trochu ale perspektywy a raczej ich brak to jest problem..i religia zakonczyc tà fatsę w to miejsce matematyka

Mieszkaniec @ 22:26, 18.06.2019

IP: 37.30...164

Droga Marto,
Wiadomo ze jeden uczy się więcej, a drugi mniej jednak nie zmienia to faktu ze poziom nauczania w szkołach jest niski, a zaangażowanie większości nauczycieli znikome. Uczniowie z dobrymi wynikami chodzą na dodatkowe lekcje języka lub innych przedmiotów z którymi maja problem. Nie wymagajmy od wszystkich + 90 % ale ocena dobra powinna być u większości

Szczękoblaszakowiec John @ 08:46, 19.06.2019

IP: 178.235...206

Na jakiej podstawie piszesz, że "zaangażowanie większości nauczycieli jest znikome"?

PiSiory ci to powiedziały?