poniedziałek, 28 września 2020 r., imieniny Luby, Wacława, Salomona

Reklama   |   Kontakt
Ubezpieczenia

Aktualności

Biuro urządzone z pomysłem

Kiedy chcesz otworzyć firmę, najważniejszy jest dobry pomysł na to, czym się zajmiesz. Od tego zależy, czy będziesz miał klientów i odniesiesz sukces rynkowy, a także oczywiście finansowy.

Nawet najlepszy pomysł na własny biznes to dopiero początek. Potem przychodzi pora na załatwienie wszelkich formalności mających na celu zalegalizowanie działalności gospodarczej. Ostatni etap to urządzenie siedziby firmy. Wbrew pozorom, jest to ważna rzecz. Wystrój wnętrza, w którym będziemy przyjmowali klientów, ma ogromne znaczenie wobec tego, jak będą oni postrzegali naszą firmę. Ważne jest również, aby pracownicy, którzy w biurze spędzą codziennie kilka lub kilkanaście godzin, czuli się w nim dobrze i bezpiecznie.

Reklama Biurko dobrze wybrane

Podstawowym elementem wystroju siedziby firmy są oczywiście biurka. W sklepach internetowych i stacjonarnych znajdziemy ogromny asortyment mebli tego typu. Jak dokonać najlepszego wyboru? Przede wszystkim biurko powinno być dostosowane do wzrostu użytkownika. Najczęściej blaty są montowane na wysokości około 70 cm. Takie biurko dla osoby wysokiej może być jednak za niskie, dla niskiej z kolei - za wysokie. Tymczasem spędzanie codziennie wielu godzin w pozycji skulonej lub przesadnie wyprężonej jest nie tylko niekomfortowe, ale również niebezpieczne dla zdrowia - może w przyszłości skutkować zwyrodnieniami kręgosłupa i stawów. Najlepszym wyborem będzie więc biurko, w którym jest możliwość regulowania wysokości blatu w bardzo szerokim zakresie. Najnowsze modele tego typu mebli są sterowane elektrycznie - przy użyciu pilota lub przycisków na panelu na blacie bądź pod nim. Takie biurka oferuje na przykład polska firma AJ Produkty. Może to być na przykład model Flexus. Biurko to posiada mocny silnik elektryczny zapewniający równomierną regulację wysokości. Siłowniki pracują bardzo cicho, a bezpieczeństwo użytkowników gwarantuje system antyzgnieceniowy, dzięki któremu blat nie obsunie się niespodziewanie. A jeśli w trakcie podnoszenia natrafi na jakąś przeszkodę (np. otwarte okno lub drzwi od szafki), zatrzyma się i cofnie.

Reklama Szafy, szafki, szafeczki

Prowadzenie firmy wiąże się z koniecznością gromadzenia rozmaitej dokumentacji. Są to na przykład akta pracowników, umowy z kontrahentami, faktury, rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i gwarancje na sprzęt biurowy. Szukając pojemnej szafy do biura, nie warto kierować się wyłącznie ceną i tym, czy będzie pasować do wystroju firmy. Ważne jest również to, aby była wygodna w użytkowaniu i przystosowana do przechowywania konkretnego rodzaju dokumentów. Akta osobowe pracowników często wkładane są do szaf kartotekowych z szufladami zaopatrzonymi w specjalne uchwyty na teczki. Jeśli w firmie są dokumenty, które należy specjalnie chronić, potrzebna będzie również szafa z zamkiem cyfrowym lub elektronicznym. Jeśli przedsiębiorstwo obraca na co dzień dużą gotówką, koniecznie należy zaopatrzyć się w szafę pancerną lub sejf. Szafy pancerne ma w swojej ofercie wspomniana już polska firma AJ Produkty. Może to być na przykład szafa antywłamaniowa o wymiarach 1500 × 550 × 400 mm. Drzwi wyposażone są w pięć regulowanych półek z listwą haczykami na klucze. Szafa jest przygotowana do montażu na ścianie lub podłodze.

Relaks w czasie pracy

W wielu firmach, oprócz pomieszczeń typowo biurowych, znajdują się również miejsca, w których pracownicy mogą odpocząć i zrelaksować się w czasie przerwy przysługującej im w trakcie dnia. Jak je wyposażyć? Można tam ustawić na przykład miękkie sofy i fotele z oferty firmy AJ Produkty. Może to być na przykład dwu- lub trzyosobowa sofa Click. Zaokrąglone oparcie oraz podłokietniki gwarantują komfort używania, podobnie jak miękkie wypełnienie siedziska. Można wybrać tapicerkę z trwałej tkaniny lub czarnej skóry naturalnej. Doskonałym dodatkiem do takiej sofy mogą być fotele klubowe Click.

W biurze umeblowanym zgodnie z zasadami higieny, bezpieczeństwa oraz ergonomii pracuje się komfortowo i efektywnie. To zaś przekłada się na sukces i wyniki finansowe firmy.

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 954 komentarze: 0
02.07.2019, 09:21r. Drukuj




Powrót