Cztery i pół godziny w kolejce czekała nasza czytelniczka, aby złożyć oświadczenie odbiorcy końcowego energii elektrycznej w oddziale PGE Obrót w Ostrołęce. Setki przedsiębiorców to właśnie dzisiaj, postanowiło wybrać się do rejonu energetycznego, by uniknąć podwyżek cen prądu.
Od samego rana w siedzibie PGE Obrót przy ul. Targowej w Ostrołęce w kolejce czekały tłumy ludzi. Przed południem klienci firmy stali aż na parkingu, w środku nie było wystarczająco dużo miejsca.
Nasza czytelniczka na obsłużenie czekała cztery i pół godziny. Po południu obsługa zdecydowała, że można złożyć wniosek bez otrzymania potwierdzenia, z czego wielu przedsiębiorców skorzystało.
W ostatnich dniach media przypominają o złożeniu oświadczeń odbiorcy końcowego energii elektrycznej, dzięki czemu do końca roku utrzymane zostaną ceny energii z czerwca ub. roku. sprawa nie dotyczy gospodarstw domowych, a tylko firm i samorządów, dlatego to właśnie przedsiębiorcy tłumnie stoją w kolejkach.
Termin na złożenie oświadczenia mija w poniedziałek 29 lipca. Dobra wiadomość jest taka, że w całej Polsce firmy będą czekały na klientów także w weekend. Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót w Ostrołęce dziś otwarte jest do godz. 19.00, w sobotę (27 lipca br.) w godz. 9.00-17.00, w niedzielę w godz. 11.00-19.00, a w poniedziałek 29 lipca br. w godz. 8.00-24.00.
Kolejki w ostrołęckim oddziale PGE to żadna nowość. Od lat załatwienie prostej sprawy potrafi zająć więcej niż godzinę. Spółka nic z tym nie robi, a rzeczniczka we wrześniu ub. roku sugerowała, by klienci korzystali z innych kanałów komunikacji: poprzez infolinię i internet.
Oświadczenie można również przesłać listownie (na adres: PGE Obrót, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów) lub drogą elektroniczną na adres serwis@gkpge.pl, pod warunkiem, że oświadczenie jest opatrzone podpisem kwalifikowanym. Ze względów prawnych skan dokumentu nie będzie honorowany.
Wyświetleń: 14146 | komentarze: - | 16:23, 26.07.2019r. |