czwartek, 12 grudnia 2019 r., imieniny Aleksandra, Adelajdy, Dagmary

Aktualności

Od intencji do etatu

Etat dla Janusza Kotowskiego w spółce budującej nową elektrownię to typowo partyjna ścieżka kariery, ale gdy przyjrzymy się bliżej działaniom byłego prezydenta, trudno nie odnieść wrażenia, że o nową pracę starał się podczas sesji rady miasta, prosząc radnych o podjęcie uchwały intencyjnej dotyczącej tej inwestycji.

Janusz Kotowski to zwolennik budowy nowego bloku węglowego w Ostrołęce. Po przegranych wyborach na prezydenta nie zmienił zdania. Na sesjach - już jako radny -  gdy tylko pojawiał się temat elektrowni, przekonywał rajców, że to potrzebna inwestycja. Jak się później okazało, jego starania zostały docenione przez spółkę, która odpowiada za inwestycję.

Janusz Kotowski kandydował w ubiegłorocznych wyborach samorządowych na prezydenta Ostrołęki. Nie został jednak wybrany na czwartą kadencję, ustępując w drugiej turze Łukaszowi Kulikowi. Tym samym po 12 latach pożegnał się z funkcją włodarza miasta. Uzyskał natomiast mandat radnego Ostrołęki. Nowego zatrudnienia od razu nie znalazł. Sam kilkakrotnie wspomniał podczas sesji, że jest osobą bezrobotną. Zawsze jednak, gdy na obrady powracał temat budowy ostrołęckiej elektrowni, Kotowski usilnie wspierał projekt.

Reklama Na początku grudnia 2018 roku w sesji ostrołęckiego samorządu wziął udział jego bliski partyjny kolega, poseł Arkadiusz Czartoryski, który poprosił radnych o wprowadzenie do porządku obrad dodatkowego punktu - uchwały dotyczącej wsparcia działań ministra energii mających na celu budowę nowej elektrowni w Ostrołęce. Zaznaczył, że jest ona neutralna, a nie decyzyjna, wyraża jedynie wolę radnych. Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik wyraził zgodę na procedowanie wniosku.

- Ten projekt uchwały to projekt intencyjny, nie niesie ze sobą skutków finansowych, ani do niczego miasta nie zobowiązuje. Taką intencję, żeby inwestycja była, moglibyśmy wyrazić dzisiaj. Teraz, gdy trwają te różne dyskusje, żeby taką deklarację przyjąć. W tym projekcie nie ma nic prócz tego, że jako samorząd wyrażamy opinię, że warto, aby taka inwestycja w Ostrołęce powstała - podkreślał wówczas radny Kotowski.

Samorządowiec usilnie zachęcał radnych, żeby zagłosowali za wnioskiem.

- Wydaje mi się, że właśnie teraz jest czas do podjęcia uchwały, nikogo do niczego niezobowiązującej. Tym bardziej, że przeważają takie narracje, że jest niepotrzebna. Na pewno nie wszyscy tak myślą, jak możemy przeczytać. Dziś jest tak, że nawet niewielka organizacja powołana na szybko może wyrazić opinie, że istoty żywe czy glony są przeciwko. Dlatego dobrze, żeby ten głos pojawił się teraz, a nie po szczytach klimatycznych. Nasza deklaracja nie zdominuje obrad szczytu. Może być jedynie głosem pluralizmu i pokazania, że nie wszyscy tak myślą jak organizacje x. Ogromnie proszę i zachęcam, żebyśmy dziś taką opinię samorządu ostrołęckiego wyrazili -  apelował.

Ostatecznie wniosek nie uzyskał akceptacji radnych (9 było za, 9 przeciw, a 4 wstrzymało się). Tym samym projekt nie został wprowadzony do porządku obrad. Radni argumentowali, że uchwała może być rozpatrywana podczas zwykłej sesji rady miasta, tymczasem Kotowski naciskał, aby projekt procedować podczas nadzwyczajnych obrad, których planu zwykle się już nie zmienia, bo zostały zwołane w konkretnych sprawach.

Reklama Kolejna dyskusja

Temat budowy elektrowni w Ostrołęce powrócił na sesji rady miasta pod koniec grudnia ubiegłego roku. Były to obrady zwołane w zwykłym trybie. Do punktu wprowadzono rozpatrzenie projektu w sprawie wsparcia działań ministra energii oraz grup energetycznych Energa i Enea, mających na celu budowę nowego bloku węglowego w naszym mieście.

Jako pierwszy głos zabrał zwolennik węglowej inwestycji, radny Janusz Kotowski.

- Ja trochę odmiennie widzę sprawę, my nie decydujemy w tej uchwale o budowie czy nie budowaniu elektrowni, potwierdzamy wolę współpracy, która z jednej strony daje poparcie dla budowy, z drugiej strony daje poparcie w inwestycjach szczególnie tych drogowych. My w tej uchwale nie decydujemy o losach mieszkańców. Oczywiście wnioski mieszkańców zwłaszcza tych blisko mieszkających, niejednokrotnie wyrażane, trzeba brać pod uwagę. Ta uchwała nie ma zasadniczo nic do tego. Ona tylko daje podstawę do tego, aby Energa dla przykładu mogła wspierać inwestycje związane z budową. To jest uchwała intencyjna. Wierzę, że wysoka rada podejmie ten prosty temat. Dwa podejścia nam się nie udały, szkoda, bo można było to przyjąć jak trwały szczyty klimatyczne. Ale lepiej późno niż wcale. Dziś zagłosuję za, i państwa też do tego namawiam. Pewne sygnały oporu pewnie poszły, bo rada w trybie pilnym odwołuje skarbnika, a nie godzi się, żeby taką prostą uchwałę intencyjną wprowadzić - powiedział Janusz Kotowski.

Podczas dalszej dyskusji były włodarz naszego miasta stwierdził, że w Ostrołęce mamy funkcjonującą starą elektrownię B, której żywot technologiczny jest ograniczony. Prowadzone są różne poważne wielomilionowe inwestycje, żeby przedłużyć życie tej elektrowni.

- Gdybyśmy nie mieli szansy na budowę nowej elektrowni, w pewnej chwili, mimo tych inwestycji, stara elektrownia zakończyłaby swoje życie i Ostrołęka straciłaby zarówno wpływy budżetowe i wiele miejsc pracy. Tak czy inaczej stara elektrownia nie będzie funkcjonować wiecznie. Pewnie będzie taki czas, bardzo dobry dla miasta, że będą funkcjonować obie elektrownie. Możemy oczywiście przeszkadzać i nie być za budową nowej elektrowni, ale musimy liczyć się z sytuacją, że stara elektrownia przestanie funkcjonować. Myślę, że nie ma tutaj wątpliwości, co jest interesem miasta. Wracając do sytuacji z tą uchwałą, my nie decydujemy o budowie czy zaprzestaniu budowy. Możemy tylko wspierać. Poczucie pewnego zagrożenia mieszkańców, którzy są tam najbliżej, my jako samorząd powinniśmy prowadzić takie rozmowy, żeby ci mieszkańcy czuli się zabezpieczeni. Np. przez to żeby inwestor rozważył możliwość wykupienia mieszkań i wykupienia dla chętnych. Ci mieszkańcy mają prawo czuć się zagrożeni. Utrata tak dużego zakładu pracy i nie powstawanie niczego nowego na jego miejsce byłaby prawdziwym dramatem - zaznaczył.

Radny Andrzej Jaskólski zapytał wówczas ile jest osób obecnie pracuje w bloku B, a ile będzie ewentualnie pracowało w bloku C oraz gdzie będą usuwane popioły z nowej elektrowni.

- My właściwie nie mamy większego wyboru, stara elektrownia w którymś momencie zakończy swoją pracę i miasto te miejsca pracy utraci. I albo będą nowe miejsca pracy, pewnie nie w tej samej ilości, w nowej elektrowni, albo nie będzie ich wcale. Ja nie mam wiedzy ile osób będzie pracować w nowej elektrowni. Jeżeli chodzi o popioły, to są kwestie technologiczne i nie mam takiej wiedzy, ale na pewno wszystkie wymogi zostały spełnione - odpowiedział Janusz Kotowski. -  Ja podkreślam, że ta uchwała jest intencyjna, więc nie decydujemy o niczym, jeżeli chodzi o samą budowę.

Reklama Radny Kotowski jeszcze raz poprosił samorządowców o wsparcie działań.

- Od lat korzystamy z pomocy spółki, taka pomoc jest możliwa, jeżeli związana jest z inwestycją nie drogową. To wsparcie daje umocnienie podstaw, na podstawie których Energa opiera przekazywanie nam środków, choćby na most czy inne inwestycje drogowe. Jeżeli miasto nie chciałoby wspierać budowy elektrowni, pod wielkim znakiem zapytania stoi podstawa wspierania miasta przez Energę - skwitował były prezydent Ostrołęki.

Tym razem uchwała została podjęta. Za było 20 radnych, przeciw - 0, wstrzymało się - 2.

Z uchwałą po pracę?

Kilka tygodni później na jaw wyszło, że Janusz Kotowski został członkiem zarządu spółki Elektrownia Ostrołęka. Czy na rozmowę kwalifikacyjną, o ile w ogóle takowa się odbyła, poszedł z uchwałą, o którą tak mocno zabiegał? Pracę w ostrołęckiej elektrowni znalazł też m.in. były dyrektor Ostrołęckiego Centrum Kultury, Bogdan Piątkowski, jako specjalista ds. komunikacji.

Warto dodać, że o kontrowersyjne decyzje kadrowe w spółkach Energi dopytywali akcjonariusze podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy spółki Energa, które miało miejsce 25 czerwca br.

W ostatnich miesiącach w spółkach należących do Grupy Energa zatrudniono szereg działaczy partii rządzącej i do niedawna samorządowców. Janusz Kotowski - były prezydent Ostrołęki i gorliwy zwolennik budowy elektrowni jest dziś członkiem zarządu spółki Elektrownia Ostrołęka, zaś funkcję jej rzecznika pełni były dyrektor Ostrołęckiego Centrum Kultury. W spółce pracuje także Edyta Korytkowska, była dyrektor ds. kadrowo-administracyjnych w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Ostrołęce. Do niedawna prezesem spółki był Edward Siurnicki, bohater skandalu związanego z zakupami węgla dla elektrowni Ostrołęka B.

Wyświetleń: 15628 komentarze: 151
30.07.2019, 10:29r. Drukuj




Powrót


123 @ 10:46, 30.07.2019

IP: 188.147...72

O matko, co za bełkot. Co wam takiego zrobił ten człowiek?

WJK @ 10:46, 30.07.2019

IP: 176.109...150

Wspaniali fachowcy. 😀
Co na to prawdziwi fachowcy z elektrowni?
To policzek dla ludzi którzy tam pracują.

Januszz @ 10:48, 30.07.2019

IP: 176.109...150

Janusz jesteś wielki, gdybyś chciał został byś papierzem. Trzymaj tak dalej.

i @ 10:49, 30.07.2019

IP: 78.31...114

Bełkot nic nowego tu nie można byłoby się spodziewać

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:54, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Panie Kotowski, niech Pan nam przypomni, jak nazwał Pan przeciwników tej budowy, czy przypadkiem nie "ujadającą sforą"?

Rada podjęła uchwałę na temat "sprzedaży Niderlandów", a rada się zwyczajnie ośmieszyła, podejmując uchwałę, w kawesti której ma g..., do powiedzenia.

Dlaczego nikomu nie wpadło do głowy, żeby zapytać o to mieszkańców w referendum?

Parcie niektórych osób na tę idiotyczną inwestycję, jest mocno zastanawiający.

Do Jan Kowalski @ 11:01, 30.07.2019

IP: 178.235...197

Ponoć popierasz budowę elektrowni! Znowu zmieniasz zdanie?

Jurek @ 11:05, 30.07.2019

IP: 37.47...107

Pan Janusz wspanialy człowiek

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:06, 30.07.2019

IP: 217.146...85

I co, teraz Tchórzewski będzie opowiadał, że Ostrołęczanie chcą tej inwestycji??? - kogo reprezentujecie, Panie i Panowie Radni, siebie, czy Waszych wyborców, skoro nawet Czartoryski otwarcie mówi, że:

Cyt.:
"tym bardziej, że przeważają takie narracje, że jest niepotrzebna."

Pytam zatem, ponownie - kogo, Panowie i Panie radni, reprezentujecie???

Co jest dla Was ważniejsze, pieniądze, czy życie i zdrowie Waszych wyborców???

Kto Was upoważnił, do takiej decyzji?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:07, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Ponoć popierasz budowę elektrowni! Znowu zmieniasz zdanie?"

Ponoć poleciałeś na Marsa, wróciłeś?

Gość @ 11:08, 30.07.2019

IP: 178.235...197

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:10, 24.07.2019
94.254...88
Zawsze byłem za budową elektrowni węglowej w Ostrołęce, za rozwojem miasta.
Link do artykułu: https://www.moja-ostroleka.pl/mart/1563884010/budowa-elektrowni-zakonczy-sie-latem-2023-ro
ku-pochlonie-43-tys-ton-stali-zdjecia-wideo

ostrołęczanin @ 11:14, 30.07.2019

IP: 176.109...18

Nawet szkoda tego komentować.Dobrze ktoś wyżej napisał , to jest ubliżanie specjalistom wykształconym w tym kierunku i zatrudnionych tam. Aby dostać stołek to można podtruwać ludzi.Czy ktoś się zastanawia nad szkodliwością dla mieszkańców? Tyle ton popiołu spadnie na nasze jeszcze zielone tereny. Może zrobić referendum , niech mieszkańcy zdecydują a nie grupka cwaniaków.Ja osobiście nie chcę oddychać skażonym powietrzem. sad

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:14, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Z tego samego wątku - nie mam wpływy na to, że jakiś thebil posługuje się takim samymi nickiem jak ja.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:46, 25.07.2019 IP: 78.152...118

Cyt.:
"Janie, czy dobrze, że Kulik popiera budowę elektrowni?"

Gdybyś był wystarczająco uważnym obserwatorem moich komentarzy, to wiedziałbyś, że Kulik wypowiadał się na temat tej idiotycznej inwestycji, tuż po wygranych wyborach, a jego wypowiedź spotkała się z moją ostrą krytyką i zdania nie zmieniłem - zwolennicy tej idiotycznej inwestycji, są krótkowzroczni i działają na szkodę mieszkańców Ostrołęki i okolic.

Inną sprawą jest to, że prezydent Ostrołęki ma w tej sprawie g... do gadania i nie nazywa przeciwników tego idiotyzmu "ujadającą sforą", jeśli rozumiesz o czym piszę.

Ja jestem przeciwnikiem tego idiotyzmu, do momentu powstania pomysłu, jeszcze za czasów PO, która jednak potrafiła się z tego idiotyzmy wycofać, a nie brnąć w niego.

Gość @ 11:15, 30.07.2019

IP: 178.235...197

I co Kowalski, zatkało? Czekałem na twoją krytykę budowy elektrowni i nie musiałem długo czekać. Jak Kulik jest za elektrownią i ją popiera to i ty tak samo ale jak jest już krytyka Kotowskiego to jesteś przeciwnikiem elektrowni. Zaorałeś się swoim komentarzem z artykułu z przed kilku dni. Link i komentarz podałem jako dowód.

BB @ 11:17, 30.07.2019

IP: 46.170...202

do Gość
Jan Kowalski nigdy nie był za budową elektrowni. Komentarz, który tu podajesz, na pewno nie należał do niego, ktoś się po prostu podszył. Żartujesz chyba, że dałeś się na to złapać...

Do Jan Kowalski @ 11:18, 30.07.2019

IP: 178.235...197

Janie inne IP może świadczyć, że pisałeś z innego miejsca lub urządzenia. Sposób wypowiedzi podobny do twojego

Do BB @ 11:19, 30.07.2019

IP: 178.235...197

Nie idzie tego prosto w 100% zweryfikować

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:19, 30.07.2019

IP: 217.146...85

"Stawiam talary przeciwko orzechom", że ten "Gość", sam go spreparował laughing laughing laughing laughing

Wyborca @ 11:21, 30.07.2019

IP: 178.42...47

Teraz przez piec lat MO bedzie wspominać co było ,czas najwyższy pisać o tym co teraz władze miasta robią dla mieszkańców czyli nic.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:22, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Nie idzie tego prosto w 100% zweryfikować".

Gdybyś miał IQ, wyższe od temperatury ciała, to byś takich głupot nie wyPiSywał.

BB @ 11:23, 30.07.2019

IP: 46.170...202

do BB - nie trzeba weryfikować, na tyle znam Jana Kowalskiego, że na pewno nigdy nie był, nawet przez chwilę, za budową nowego bloku elektrowni.

BB @ 11:24, 30.07.2019

IP: 46.170...202

na dodatek jeślibyś uważnie przeczytał dwa komentarze następujące po sobie, pod wskazanym przez Ciebie artykułem, na pewno doszedłbyś do wniosku, że to nie Jan Kowalski.

Ostroleka zegna😂 @ 11:25, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...36a1

Zd.echniecie zwolennicy już elekrowni ja wyjezdzam w czystrze powietrze 🤣🤣🤣

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:26, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Teraz przez piec lat MO bedzie wspominać co było ,czas najwyższy pisać o tym co teraz władze miasta robią dla mieszkańców czyli nic."

Wystarczy obejrzeć/wysłuchać sesji Rady Miasta, na której Kulik otrzymał, bezwzględną większością głosów, przy jednym wstrzymującym się, absolutorium - w pytaniach, odpowiedziach i wystąpieniach opowiedział, ze szczegółami o wszystkim, co zrobił i co robi, ale Ciebie, nawet gdyby te informacje kopnęły w dudę, to i tak dalej Pisałbys swoje brednie, spowodowane bolącym, oderwanym od koryta ryjem i poparzoną, odspawaniem do stołka dudą - boli? - ma boleć!

Ostroleka zegna😂 @ 11:27, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...107f

Zd.echniecie zwolennicy tej elekrowni ja wyjezdzam w czystrze powietrze 🤣🤣🤣 czeka was Śląsk Bytom tam gdzie są kocmoluchy

Juzek @ 11:28, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Narracja MO: Kotowski ble, fuj. Kulik och, ach, mmmmm...... :))))))

Inna redakcja @ 11:30, 30.07.2019

IP: 5.173...121

MO - to dno. Potrzeba w Oce rzetelnej redakcji i redaktorów, a nie ludzi, którzy nawet nie potrafią poprawnie pisać. Nie wspominam już o stronnosci. Co któryś artykuł na temat Pana Kotowskiego - jaki to on jest okrutny, na zmianę z tematem Pana Kulika jaki to on wspaniały.

Czas na zmiany.

Juzek @ 11:31, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Dla ciebie kowalski każdy kto ma inną opinię i choć trochę krytykuje to jest pisowcem oderwanym od koryta i odspawanym od stołka. A ty jesteś tylko płatną marionetką ze zdaniem której nikt się tutaj nie liczy, pisz sobie pisz, każdy ma już dość na MO tej nachalnej pro kulikowej propagandy. Jaki koń jest każdy widzi.

Zenada @ 11:33, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...107f

Wszędzie jest walka ze smogiem a w Ostrołęce o smog🤣🤣🤣🤣

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:35, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"której nikt się tutaj nie liczy"

Następny, zakompleksiony patafian, który żeby coś wyrazić, musi się podeprzeć, bliżej nie sprecyzowanymi innymi - samozwańczy trybun ludowy, taka jego owaka.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:42, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Pseudo argumenty Kotowskiego:

- Ile osób znajdzie zatrudnienie?
- nie wiem
- ile powstanie popiołów i gdzie będą składowane?
- nie wiem

Wobec tego, gdzie pytanie:
- a, co Pan wie?

Juzek @ 11:42, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Jak wychwalający odwagę prezydenta artykuł pod tytułem "Kulik się nie boi" to autor wymieniony z imienia i nazwiska. Jak o Kotowskim to autor bał się ujawnić? Hehe :)))

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:46, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Juzek, a do czego miałaby Ci służyć wiedza, kto napisał artykuł?

Co, chciałbyś mu złożyć wizytę i osobiście za niego podziękować?

Juzek @ 11:48, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Chciałbym wiedzieć ile urząd miasta wydaje na artykuły sponsorowane w MO, jako radny złożę interpelację.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:50, 30.07.2019

IP: 217.146...85

PiSowcy już kombinują, jak obejść prawomocny wyrok sądu, zobowiązujących ich do ujawnienia list, sędziów, którzy udzielili poparcia kandydatom do KRS - czyżby, jak wielu innych, traktowali ja jak listę hańby?

Sejmowy zombie, plącze się w wypowiedziach, bredząc coś, to nieprawomocnym wyroku, a na uwagę, że jest prawomocny, bredzi coś o ustosunkowaniu się do niego.

wyborca @ 11:53, 30.07.2019

IP: 194.50...103

Mam prośbę do redakcji MO, czy mogą Państwo używać słowa włodarz w uzasadnionych przypadkach? Włodarz był powoływany do zarządzania majątkiem folwarcznym.
Ostrołęczanie wybierali prezydenta miasta.
Pozdrawiam

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:53, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Juzek jeszcze tego nie zrobiłeś? - na co czekasz?

Nadal pytam, po co Ci dane personalne autora artykułu?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 11:55, 30.07.2019

IP: 37.30...78

BB, dobrze, że np. Jan Kowalski z Ostrołęki nie został zatrudniony na obecnym stanowisku Janusza Kotowskiego.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:01, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Tępy, żebym gdzieś został zatrudniony, to najpierw musiałbym do tego stanowiska aplikować - nie uważasz?

Franek @ 12:04, 30.07.2019

IP: 5.184...171

Do przodu

Do Jan Kowalski @ 12:06, 30.07.2019

IP: 5.173...141

Prosiłem Cię już wiele razy żebyś zamilczał bo gadasz głupoty jak potłuczony. Każdy wie ze jesteś z układu i będziesz go bronił jak MO!. Chciałbym zobaczyć Twoja minę w październiku jak PIS wygra druga kadencje (tego jestem pewny). Hehe to byłby bezcenny widok:):)

Rebeliant Remek @ 12:07, 30.07.2019

IP: 188.147...89

A ja śpię spokojnie, bo wiem, ze elektrownia, zwłaszcza węglowa, jest tak samo wiarygodna jak budowa promu w Świnoujściu i milion samochodów elektrycznych. O przekopie Mierzei nie wspomne. Tylko zmarnowanych pieniędzy żal, ale widoczne ktoś musi zarobić. Choćby na pozorach.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:11, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Ile razy mam Ci tłumaczyć, że nie ma obowiązku czytania moich komentarzy - jesteś aż tak głupi, że kolejne napisanie o tym, do Ciebie nie trafia?

Cyt.:
"Chciałbym zobaczyć Twoja minę w październiku jak PIS wygra druga kadencje"

Po pierwsze, ciekaw jestem, jaką Ty miałeś, kiedy po raz ósmy PiS dostawał w dudę, po drugie, problemem nie jest wygrana, ale możliwość rządzenia, a na to się, nie zanosi, a więc wsadź sobie Twoje proroctwa głęboko w dudę, albo poproś, żeby ktoś Ci wsadził.

sz. @ 12:12, 30.07.2019

IP: 188.146...70

Przez zatrudnianie kolesi ostrołęcka elektrownia w weekendy prądu nie produkuje bo drogi i nikt go kupować nie chce.

pracownik @ 12:18, 30.07.2019

IP: 37.47...56

elektrownia to sporadycznie produkuje prad w tygodniu 1 blok na 3 pracuja a jak cos w weekend widzicie ze pracuje elektrownia to znaczy na 100 % ze jedzie na wymuszeniu , no a teraz to w weekendy elektrownia stała na 0 bo sie bardziej oplaca wygasic kotły niz pracowac na 0 tongue

Juzek @ 12:22, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Po co przekop Mierzei Wiślanej i rozwój portu w Elblągu? Przecież aktualnie możemy korzystać z Cieśniny Pilawskiej, nad którą kontrolę ma Federacja Rosyjska. Po co budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego który ma być przede wszystkim hubem dla transportu towarów? Przecież powstaje lotnisko w Berlinie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:33, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Po co budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego"

Mija 4 lata i co, nawet nie ma pomysłu na wykup gruntów, bo specustawa nie przewiduje wykupu, pod działalność komercyjną.

Gdzie prom, którego stępkę z taką pompą przybijał Morawiecki, a na bazie której nie da się zbudować niczego, co mogłoby pływać, gdzie milion samochodów elektrycznych, gdzie drony, gdzie kolejka inwestorów, gdzie lotnisko w Radomiu, z którego odlatujący na południe mieliby bliżej??? - takie bajki, ostatni raz słuchałem w wykonaniu mojego dziadka, dawano, dawno temu.

Co w zamian, dwa prawomocne wyroki, uznające Mateuszka, za kłamczuszka - to jest ewenement na skalę Światową.

Rebeliant Remek @ 12:34, 30.07.2019

IP: 188.147...89

Pieprzenie o ile ktoś próbuje na siłę obrazić się na wszystkich sąsiadów. Jak ruskie przeszkadzają to po UJ od nich węgiel i ropa? Wykopcie z Uśnika w ogródku, a Mercedesy, najlepiej elektryczne budujcie w Rozogach.

Maria @ 12:36, 30.07.2019

IP: 188.147...15

A kiedy elektrycy i energetycy będą nauczać religii??? A może od czterech lat już gdzieś uczą?????

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:40, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Remek, Niemcy już są dobrzy, przecież PiS wybrał Niemkę, zamiast Holendra, Ruscy już też nie najgorsi, skoro polski minister spraw zagranicznych głosuje za przywróceniem Rosji głosu w Radzie Europy - dla PiSu, na wyłącznie wewnętrzny rynek "ciemnego ludu", "cygankę" i "żyda", którymi straszyli ich rodzice, zastąpiono Rosją i Niemcami.

obiektywnie @ 12:43, 30.07.2019

IP: 176.109...163

...uchwała została podjęta. Za było 20 radnych, przeciw - 0, wstrzymało się - 2....
Z tego wychodzi, że nie tylko Kotowski był za uchwałą i nie tylko jego koledzy z PIS więc o co chodzi w tym artykule. Komuś jest szkoda, że to Kotowski sobie znalazł pracę a nie pozostali co za uchwałą głosowali??? A w ostatnim czasie w UM i podległych spółkach mało zostało zatrudnionych osób, które są blisko związane z prezydentem i wiceprezydentem? Jakoś o tym fakcie moja-ostroleka się zbytnio nie rozpisywała. Obecny wiceprezydent chciał w ubiegłej kadencji budować tężnie solankową w Ostrołęce a teraz dopuścił do tego aby miasto dofinansowało w takiej budowie sąsiednią gminę. Może w zamian za część ziemi jaka została z Rzekunia zabrana? Może by się dziennikarze śledczy zajęli tematem jakoś dziwnie bliskich relacji pomiędzy gminą Rzekuń a miastem Ostrołęka? Dziwnie to wygląda, że są inne sąsiednie gminy jednak tak zażyłej współpracy brakuje - może dlatego, że rządzą tam inne opcje polityczne? Jak widać co by nie pisał to i tak wszyscy swoje robi i nie wiem o co w tym bełkocie chodzi.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:44, 30.07.2019

IP: 217.146...85

"Kondominium niemiecko - rosyjskie", nie przeszkadza w czasach rządów, PiS, bo to jest ich kondominium, dokładnie tak, jak z "komunistami" - którzy, są źli, chyba, ze są z PiSu.

Nie ma chyba na Świcie, tak zakłamanej i faryzejskiej formacji politycznej, a w każdym razie, ja o takiej nie słyszałem - to jest wyższy etap populizmu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:49, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"A w ostatnim czasie w UM i podległych spółkach mało zostało zatrudnionych osób, które są blisko związane z prezydentem i wiceprezydentem?"

Konkrety poproszę.

Cyt.:
"Obecny wiceprezydent chciał w ubiegłej kadencji budować tężnie solankową w Ostrołęce a teraz dopuścił do tego aby miasto dofinansowało w takiej budowie sąsiednią gminę."

A, co, miał budować konkurencyjną, kilka kilometrów dalej?

Cyt.:
"Może by się dziennikarze śledczy zajęli tematem jakoś dziwnie bliskich relacji pomiędzy gminą Rzekuń a miastem Ostrołęka?"

Popieram, powinni się zając stosunkami pomiędzy Kotowski i Godziną.

Cyt.:
"Dziwnie to wygląda, że są inne sąsiednie gminy jednak tak zażyłej współpracy brakuje - może dlatego, że rządzą tam inne opcje polityczne?"

A, jaka opcja polityczna rządzi w Ostrołęce?

nie kościołowy jest tańszy o 350 zł miesięcz ... @ 12:51, 30.07.2019

IP: 188.146...111

Dobrze, że ostrołęczanie pracują w elektrowni, a jeśli to radny i były prezydent to jeszcze lepiej.

Juzek @ 12:51, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Po wyborze nowego Prezydenta Ostrołęki, MO co jakiś czas puszczała artykuł jak pięknie spadają etaty w urzędzie, dlaczego od dawna już nie było takiego artykułu?

taka prawda @ 12:51, 30.07.2019

IP: 78.152...129

A ja do tej pory nie dowiedziałem się od płatnych trolli z PIS jaką tą umowę zawarł kotowski z Ostradą, że pozwala sobie na takie zagrywki. Nie dowiedziałem się również ile już faktycznie zrobiono przy budowie nowej elektrowni i ile ona nas kosztuje.Biorąc pod uwagę obecność trolli z PIS na Mojej Ostrołęce przy pisaniu bredni, oznacza to, że wiszą na etatach a siedzą przy kompie i trolują szczując i skłócając suwerena.

do taka prawda @ 12:54, 30.07.2019

IP: 5.173...43

Ja widzę że ty jesteś trollem tej drugiej strony:)))

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:54, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"a jeśli to radny i były prezydent to jeszcze lepiej."

Dlaczego?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:56, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"MO co jakiś czas puszczała artykuł jak pięknie spadają etaty w urzędzie"

Widocznie ten czas, jeszcze nie nadszedł - chcesz mieć wpływa na artykuły w MO, to się zatrudnij.

anty @ 13:20, 30.07.2019

IP: 213.238...220

Będzie niósł dobrą przepraszam dojną nowinę.

Wybirca @ 13:50, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...4828

Szanowny Janie nikt nie oderwał mnie od koryta bo nie jestem politykiem w odróżnieniu od Ciebie Ty dopiero dostałeś się do koryta i piszesz bzdury, co zostało zrobione przez obecna władzę trzy lampy nad Narwią.pozdrawiam

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:55, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Szanowny Janie nikt nie oderwał mnie od koryta bo nie jestem politykiem"

Nie tylko politycy zostali oderwani od koryta.

Cyt.:
"w odróżnieniu od Ciebie"

Muszę Cię rozczarować, nigdy nie miałem nic wspólnego z polityką.

Cyt.:
"co zostało zrobione przez obecna władzę trzy lampy nad Narwią.pozdrawiam"

Ile jeszcze razy mam Ci to powtarzać - 100, 200, 300?
Ile razy muszę to powtórzyć, żeby do Ciebie dotarło?

Jak napisałem wyżej, nawet gdyby te informacje przyszły i kopnęły Cię w obolałą od odspawania dudę to i tak, dalej wyPiSywałbyś te swoje brednie, w których wychodzisz na - typowy beton, odporny na wiedzę, trudny do zarąbania.

Wyborca @ 14:22, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...78f8

Ja nie prawda boli weż się do pracy bo meszkancy ci za to płacą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:27, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Sam kilkakrotnie wspomniał podczas sesji, że jest osobą bezrobotną."

Może czekał na zadziałanie pułapki, którą na Kulika zastawił w budżecie, a która pozwoliłaby PiSowskiemu wojewodzie na wygaszenie mandatu Prezydenta miasta i wprowadzenia zarządu komisarycznego - jak myślicie, kto by został komisarzem, bo ja nie mam, co do tego, najmniejszych wątpliwości.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:30, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Ja nie prawda boli"

Właśnie widzę.

Cyt.:
"weź się do pracy bo meszkancy ci za to płacą."

Jacy mieszkańcy, mógłbyś jaśniej? - czy Ci sami, którzy płacili Tobie przez ostatnie lata - o nich PiSzesz?

Ci sami, którzy pozwolili do doprowadzenia do min 130 milionowego zadłużenia miasta - o nich Piszesz?

theo @ 14:58, 30.07.2019

IP: 185.69...105

Na szczęście, jak kiedyś do władzy dojdzie inna partia, to będą zatrudniać wyłącznie niezależnych fachowców, bo takie mamy standardy. ;-)

Dolek @ 14:59, 30.07.2019

IP: 5.172...96

Pozwólcie, że milczeniem pominę sens budowy kolejnego śmierdziela i zatruwacza jakim będzie ta elektrownia. Pozwolę też sobie nie oceniać merytorycznego przygotowania Katechety w sferze technologii i całej logistyki dotyczącej produkcji i dystrybucji energii elektrycznej. No chyba, że chodzi o nauczanie religii dla członków zarządu i pracowników tejże inwestycji. Pozdrawiam.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:04, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt."
"bo takie mamy standardy"

W przeciągu roku, 1500 swojaków na państwowych, albo związanych ze skarbem państwa posadach - takiego wyniku, rząd PO + PSL, nie osiągnął przez 8 lat - takich standardów, nie miał nikt wcześniej - bo Wam się, po prostu należy.

nie katecheta jest tańszy o 350 zł miesięczn ... @ 15:11, 30.07.2019

IP: 188.146...172

Redaktorzy MO są od wyznaczania obsady elektrowni? Obsadę w ratuszu zaakceptowali bez zastrzeżeń. Jak to było: "Kulik się nie boi zwalniać"?

Jan @ 15:38, 30.07.2019

IP: 159.205...29

Ale ten Jan Kowalski jest tępy.Nawet na chwilę nie odrywa nosa od tyłeczka balerona.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:47, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Redaktorzy MO są od wyznaczania obsady elektrowni?"

Nie, są od komentowania tych zmian.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:55, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Przyjdzie czas rozliczeń, przyjdzie czas, kiedy poznany "kryteria" obsady stanowisk w spółce skarbu państwa - przyjdzie czas na zidentyfikowanie partyjnych barw w Enerdze, przyjdzie czas na wyjaśnienie, czy zatrudniony w Enerdze, były wiceprezydent nie złamał ustawy antykorupcyjnej - nie licznie na krótka pamięć Polaków.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:14, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Do dzisiaj nie mogę wybaczyć Tuskowi i PO, że nie postawili przez Trybunałem Stanu, Kaczyńskiego i Ziobrę - nie mielibyśmy dzisiaj w Polsce, całego tego syfu - tak zawdzięczacie to Tuskowi, który zwyczajnie stchórzył, nie wiem na co licząc - zabrakło dosłownie kilka głosów w kwestii Ziobry i woli przeciwstawienia się Kaczyńskiemu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:16, 30.07.2019

IP: 217.146...85

A, już kuriozum na skale światową, jest to, że to, za co Ziobro i Kaczyński miał stanąć przed Trybunałem Stany, za czasów rządów PiS, stało się normą prawną.

Nie znam innego, takiego kraju na Świecie, że Ci, którzy, prawdopodobnie popełniają przestępstwo, po dojściu do władzy, to przestępstwo sankcjonują.

nie katecheta jest tańszy o 350 zł miesięczn ... @ 16:24, 30.07.2019

IP: 37.30...127

A idź z tym do prokuratury, do Trybunału Stanu, gdziekolwiek chcesz.

Dobrze, że doświadczeni ostrołęczanie znaleźli pracę w elektrowni. A nie np. Janowie Kowalscy.

Koko @ 16:37, 30.07.2019

IP: 37.30...7

I bardzo dobrze!Mądrzy ludzie pracują w elektrowni!Chwała im za to,ze swoją mądrość,doświadczenie,kompetencje i zaradność zechcieli łaskawie ulokować w elektrowni! Kulikołęka siedzi teraz w Urzędzie Miasta i w miejskich spółkach -może o tym ten parszywy portal napisze..?

Ja @ 16:38, 30.07.2019

IP: 5.173...201

Koniowalski to chyba ma dobry stołek bo tak dobrze wykształcony człowiek to tylko w urzędzie miasta może mieć czas na pisanie swych bzdur

NIE @ 16:42, 30.07.2019

IP: 178.235...45

Tych wypocin J.K. to nie da się wogóle czytać,tylko zaśmieca ten portal.Ale ludzka msci....ść nie zna granic.Prawda???

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 16:42, 30.07.2019

IP: 37.30...127

Ja, to tzw. pies ogrodnika,

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:48, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"że doświadczeni ostrołęczanie"

Doświadczeni,w czym?

BB @ 16:48, 30.07.2019

IP: 217.99...200

Janie Kowalski, nikt nikogo nie miał zamiaru stawiać przed TK. Moim skromnym zdaniem, była to tylko taka zagrywka, dla picu. gdyby chcieli naprawdę, to byłoby już po zabiegu. potem głupie tłumaczenia, że ktoś wyszedł do toalety, a ktoś się zagapił... Oni wszyscy krzywdy sobie nie zrobią (mówię o PIS, PO i przystawkach obu tych partii). Odgrywają przed nami swoje teatrzyki, tak dla zamydlenia oczu. Walczą o władzę, o pieniądze, ale pewne zasady mają.
Czy możesz przypomnieć jakieś sprawy prokuratorskie, które skończyły się prawomocnymi wyrokami, a które dotyczyły czy to działaczy PO czy też PIS ? Ale wiesz, takie w grubych sprawach, nie jakieś tam misiewicze. Ja nie mogę sobie przypomnieć, i to mnie bardzo martwi, bo komu teraz zaufać ??

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:50, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Powtarzam po raz 12156465656546 - nie ma obowiązku czytania moich wpisów - poniali - understood???

Zachowujecie się, jak facet, który trzyma nogę w ognisku i beczy, że go parzy, a wyjmij kośpytę z ognia i przestań robić z siebie thebila.

baba ze wsi @ 16:58, 30.07.2019

IP: 83.28...151

Dawno mnie tu nie było. Ale nie ma czego żałować, bo nic się nie zmieniło.
Poziom dna i pół metra mułu nadal zachowany.
Ciężko się od tego dna odbić!

BB @ 16:59, 30.07.2019

IP: 217.99...200

nieradiomaryjny
"BB, dobrze, że np. Jan Kowalski z Ostrołęki nie został zatrudniony na obecnym stanowisku Janusza Kotowskiego."

Masz rację ! Co więcej!. Bardzo się cieszę również z tego, że prezydentem nie jest już Pan Kotowski. Teraz czekam cierpliwie do końca kadencji Pana Kulika. Wtedy dokonam ponownej oceny i zweryfikuję swoje zdanie.
I wiesz co, cieszę się z tego, że Pan Kotowski nie jest już prezytentem, w każdej minucie stania w korku, kiedy chcę wyjechać lub wjechać do miasta i muszę to zrobić przeprawiając się przez rzekę, a wiesz kiedy będę się cieszył najbardziej ?
Takich specjalistów zatrudnia ta, wyimaginowana jak na razie, elektrownia. Oby nie była tylko przechowalnią, bo lud może się w końcu zorientować i się strasznie wrukwi.
Miłego popołudnia.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:17, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Moim zdaniem, Tusk, w ostatniej chwili się wycofał - prawdopodobnie nigdy nie dowiemy się, jak było naprawdę, ale zrobił to ze szkodą dla Polski, tylko jak zwykle "mądr Polak po szkodzie".

Gdyby Ziobrowa prokuratura, miała chociaż cień możliwości, postawienia Tuskowi zarzutów, to jestem w 100% przekonany, że by to zrobiła - mamy głośną sprawę zarzutów dla skarbnika PO, któremu, według jego relacji, proponowano deal - coś na Tuska, albo rozdmuch_ujemy sprawę - jak widać, nic na Tuska chyba nie znaleźli, bo sprawa w TVPiS, komentowana jest prawie jak zbrodnia ludobójstwa - czemu, zamiast postawić mu zarzuty i skierować pozew, przez tyle czasu, prokuratura go grilluje, a do mediów przeciekają kolejne materiały ze śledztwa? - żarty, naprawdę się skończyły, to jest wojna, a oblężenie trwa, tyle tylko, że PiSowi, kończy się amunicja i sami zaczynają obrywać.

Polka kalkulująca @ 17:39, 30.07.2019

IP: 91.226...1

Posadki za 6+ miliardów dla partyjniajków z okręgu, którzy nie mają pojęcia o energetyce i najdroższy bilboard wyborczy w historii kraju. Skazujecie Ostrołękę na zacofanie i pomnik, który będzie musiał być zamknięty za dekadę. Dostatnia przyszłość i miejsca pracy rzeczywiście odstępne dla miejscowych leżą w innowacyjnych technologiach. Sęk w tym, że tacy Kotowscy nie zarobią na nich kokosów nie robiąc nic.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:53, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Mateuszek kłamczuszek, przy każdej nadarzającej się okazji, opowiada o elektromobilności, a okazuje się, ze chce ją zasilać z węglowej elektrowni, to przecież jakiś kompletny absurd.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 17:55, 30.07.2019

IP: 37.30...127

BB, wyimaginowana elektrownia?

"Spółka Mostostal Warszawa SA została wybrana przez GE Power do realizacji zadania podwykonawczego - wykonanie robót budowlanych dla budowy Elektrowni Ostrołęka C o mocy ok. 1000 MW - Pakiet V30, V32 i V33. Wartość oferty wynosi 609 milionów złotych netto!"

Czy to nie specjalista w elektrowni, który przez wiele lat zarządzał milionami i setkami ludzi?

Kto w mieście ma większe doświadczenie?


"w każdej minucie stania w korku, kiedy chcę wyjechać lub wjechać do miasta i muszę to zrobić przeprawiając się przez rzekę, a wiesz kiedy będę się cieszył najbardziej ? "

Wiesz dlaczego są korki? Miasto nie dostało dofinansowania na trzeci most oraz jest remont starego mostu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:57, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Kto w mieście ma większe doświadczenie?"

Doświadczenie,w czym?

Tępy, a pieniądze skąd?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:59, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Miasto nie dostało dofinansowania na trzeci most oraz jest remont starego mostu."

A, starało się?

W 2006 roku, o ile mnie pamięć nie myli, rządził PiS, a Czartoryski był wiceministrem, co więc stało na przeszkodzie, żeby pociągnąć obwodnicę i wybudować most?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 18:06, 30.07.2019

IP: 37.30...127

Polka kalkulująca, stara elektrownia to zacofany pomnik, który będzie musiał być zamknięty za dekadę.

Kogo zatrudnić w elektrowni, tych co nie potrafią jej budować, czyli partyjniaków od Schetyny lub Biedronia?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:09, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Kogo zatrudnić w elektrowni, tych co nie potrafią jej budować, czyli partyjniaków od Schetyny lub Biedronia?"

A, niby dlaczego, zatrudniać jakichkolwiek partyjniaków?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 18:11, 30.07.2019

IP: 37.30...127

Tak, miasto starało się o dofinansowanie na trzeci most:


"Przypominam zatem, że 2 czerwca 2015 roku w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego, Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta Ostrołęki. Z wyliczeń przedstawionych przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego wynikało, że dofinansowanie na budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew może wynieść 37.691.833,59 zł, przy wartości całego zadania na sumę 123 mln 800 tys. zł.

Zatem deklarowane dofinansowanie nie wyniosłoby 80% co jest zasadą w podobnych projektach, a jedynie 32,5% wartości inwestycji! Miasto oczekiwało równego traktowania i dofinansowania na takim właśnie poziomie, dlatego 6 kwietnia 2016 roku ponownie zwróciło się z wnioskiem do Marszałka Województwa Mazowieckiego o wyrażenie zgody na wpisanie do Kontraktu Terytorialnego inwestycji polegającej na budowie przeprawy mostowej na rzece Narew, co umożliwiłoby jej dofinansowanie w ramach RPOWM 2014-2020 w takiej wysokości."

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:12, 30.07.2019

IP: 78.152...118

Od kiedy to, przynależności do jakiejkolwiek partii, powoduje, że jej członkowie stają się fachowcami?

Już Ci kiedyś tłumaczyłem, ze Polacy nie dzielą się na PiSowsców, Schetynowców, czy Biedroniowców, ale do Ciebie, jak do słupa... - Ty ograniczasz się do dzielenia partyjnych łupów i rozdrapywania kasy, kto więcej - traktujecie Polskę, jak swój własny folwark, widać to na każdym kroku.

BB @ 18:15, 30.07.2019

IP: 217.99...200

Nieradiomaryjny.
Przestań pie..olić głupoty i zabierz się za robotę. Zaraz kadencja się kończy i mam nadzieję, że będę się śmiał od ucha do ucha. W tej sytuacji - każdy, tylko nie Wy. Może ludzie dostrzegą, że są goleni podwójnie i się w końcu opamiętają. Co z tego, że spółka została wybrana ?? Nie takie pozorowane działania widzieliśmy. niestety, lud jest głupi i sprzedajny, będzie się Wam dawał wodzić za nos, bo opozycja to leszcze jakich mało.
Nadal będę pytał o Wasze osiągnięcia dla Ostrołęki. Jak dotąd nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, która potwierdzałaby, jakiekolwiek korzyści dla naszego miasta. Jesteście tak zajęci sobą i pieniędzmi, że obiecacie tym biednym ludziom wszystko, aby tylko zostać ryjem przy korycie. Bez honoru, bez żadnych barier, aż szkoda... naszych płonnych nadziei i kasy...,
Jeśli ta elektownie nigdy nie powstanie, to powinniście ponieść największą karę !!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:18, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Tępy, pytałem o 2006 rok - nie ma czegoś takiego, jak dofinansowanie z automatu, to są projekty i procedury, ale jak widać, PiSowcom, wydawało się, że im się należy - jedno spotkanie i już??? - nie rozśmieszaj mnie.

Jak PiS traktuje miasto, widać po cofnięciu, przez PiSowskiego wojewodę, dofinansowania remontu ul. Blachnickiego, bo jego partyjny kolega, Kotowski, nie potrafił zakończyć remontu zgodnie z podPiSanym harmonogramem, a umowę z wykonawcą podPiSał tak, że tenże, mógł, tak, po prostu zejść z placu budowy.

Ja @ 18:24, 30.07.2019

IP: 5.173...183

I tylko dzieci żal, ale popierajcie z całych sił.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:45, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
""Przypominam zatem, że 2 czerwca 2015 roku w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego, Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta Ostrołęki. Z wyliczeń przedstawionych przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego wynikało, że dofinansowanie na budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew może wynieść 37.691.833,59 zł, przy wartości całego zadania na sumę 123 mln 800 tys. zł."

Tępy, a możesz podać lokalizację tego mostu, który planowało miasto?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 19:04, 30.07.2019

IP: 37.30...127

BB, ale piszesz propagandę.

Czy KO zbuduje elektrownię?

"Kamila Gasiuk-Pihowicz będzie liderką listy Koalicji Obywatelskiej w okręgu siedlecko-ostrołęckim podczas jesiennych wyborów parlamentarnych."

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 19:06, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Czy KO zbuduje elektrownię?"

Jaką elektrownię, węglową w Ostrołęce?

Koniec elektrowni węglowych w PL @ 19:15, 30.07.2019

IP: 178.42...181

- Aby elektrownia Ostrołęka C mogła dostarczać prąd, to każdego dnia do elektrowni muszą wjeżdżać 4 składy 70 wagonowe z węglem. Elektrownia będzie spalała na dobę od 9 do 11 tysięcy ton węgla. Te składy trzeba będzie codziennie rozładować, oprócz tego elektrownia będzie musiała mieć 30 dniowy zapas węgla - wyjaśnił minister energii.

Gdy Europa ogranicza lub wręcz całkowicie likwiduje emisję gazów ze spalania surowca, rząd Prawa i Sprawiedliwości chce realizować inwestycję w Ostrołęce. I to pomimo tego, że nie przemawiają za tym ani względy ekologiczne, ani ekonomiczne.

Jeszcze w tym roku Polska Grupa Energetyczna ma ogłosić przetarg na budowę w Dolnej Odrze dwóch olbrzymich bloków gazowych po ok. 700 MW. W sumie w ciągu najbliższych sześciu lat może powstać w naszym kraju ponad 4 tys. MW gazowych elektrowni i elektrociepłowni.

Dotychczas PGE zapowiadała dwa bloki, ale o nieco mniejszej mocy – ok. 500 MW. Analizy wykazały jednak, że większe jednostki będą bardziej efektywne. - W pierwszej połowie 2019 r. planowane jest ogłoszenie jednego przetargu na oba bloki – mówi rzecznik PGE Maciej Szczepaniuk.

Bloki o mocy 650- 700 MW przeszły certyfikację do rynku mocy, co oznacza, że będą mogły wystartować w aukcji na moc organizowanej przez Polskie Sieci Elektroenergetyczne. To będą pierwsze elektrownie gazowe w Polsce produkujące wyłącznie prąd – obecnie w systemie działają tylko zasilane błękitnym paliwem elektrociepłownie m.in. w Płocku i Włocławku (PKN Orlen), Zielonej Górze i Gorzowie (PGE) oraz Nowej Sarzynie (Polenergia). Elektrociepłownie są znacznie bardziej wydajne, ale w Dolnej Odrze nie ma klientów na ciepło.

Budowa elektrowni gazowych jest nieco tańsza niż węglówek – to ok. 4 mln zł na megawat, przy węglówce co najmniej 6 mln zł. Nowa Dolna Odra będzie więc kosztować ok. 5,6 mld zł. Oczywiście gaz jest droższy od węgla, ale o połowę mniej emisyjny. Elektrownia o takich parametrach bez trudu zmieści się w unijnym limicie 550 g na 1 KWh i będzie mogła skorzystać ze wsparcia w postaci rynku mocy.

Tak wielkich bloków gazowych nie ma nigdzie w Europie – zbudowano je w USA, Japonii czy Rosji. Faworytami do wygrania przetargi będą japoński Mitsubishi Hitachi, który ma w ofercie największe bloki gazowe o mocy 700 MW, niemiecki Siemens, który dysponuje nieco mniejszymi jednostkami powyżej 600 MW oraz amerykański GE. O ile oczywiście przezwycięży problemy z turbiną, które ostatnio trapią amerykański koncern, a które objawiły się niedawno we Włocławku.

To nie koniec gazowych planów PGE. Nasz narodowy czempion chce także budować gazowe elektrociepłownie, które skorzystają z uchwalonej w zeszłym roku ustawy o wsparciu kogeneracji. Największa o mocy 110 MW ma powstać w Siechnicach pod Wrocławiem (110 MWe), nieco mniejsze w Bydgoszczy (50 MW) i Zielonej Górze (30 MW), a całkiem małe w Kielcach i Zgierzu. Jak poinformował nas rzecznik PGE, rozważane są także inwestycje w gazowe elektrociepłownie w Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu. Wszędzie tam mogłyby zastąpić stare jednostki węglowe.

Jeśli ziszczą się także plany innych firm, to budowniczych elektrowni gazowych czeka prawdziwy boom. Energa chce wybudować dwa bloki po 400 MW w Grudziądzu ( również elektrownia). PKN Orlen rozwijał projekt gazowego bloku szczytowego w Płocku (500 MW) i być może do niego wróci. Tauron cały czas analizuje inwestycję w gazową elektrociepłownię o zbliżonej mocy w Łagiszy.

Do tego trzeba dorzucić plany firm prywatnych – analizy w sprawie inwestycji w nowe jednostki kogeneracyjne prowadzą m.in. Synthos i Ciech, które dysponują obecnie starymi węglówkami.

Dorzućmy do tego budowane obecnie bloki na Żeraniu w Warszawie (400 MW, PGNiG Termika) oraz w Stalowej Woli (460 MW, Tauron i PGNiG) i w 2025 możemy mieć niemal 4 tys. MW nowych elektrowni i elektrociepłowni gazowych.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 19:23, 30.07.2019

IP: 217.146...85

Tępy, tylko ktoś chory na umyśle, może pytać zdrowych, czy będą realizowali poronione pomysły.

... @ 19:37, 30.07.2019

IP: 5.173...199

Co w tym dziwnego praca w elektrowni jest od zawsze dla wybranych.

BB @ 20:39, 30.07.2019

IP: 2a01:110f...3862

Zbudujcie coś, co da mieszkańcom wymierne korzyści. Nikt nic więcej od WAS nie wymaga. Tylko tyle, i aż tyle.
Propagandą są Twoje wypowiedzi. Pozorujecie działania tylko po to, aby mieć skąd skubać kasę. Dla ludzi NIC A NIC nie zrobiliście. Jeśli się mylę, podaj choć jeden przykład, jedną inwestycję, która ulżyła w czymkolwiek mieszkańcom tego biedngo miasta. Mojego miasta - Ostrołęki. Ehhh.
Znów kupiliście ludzi za ich własne pieniądze. Demokracja niestety jest dobra dla takich legatów jak WY. Zabirzecie pieniądze ciężka pracującym, a głupia reszta da się kupić. Nawet geniusz Schetinio nie wymyśliłby czegoś lepszego.
Lud głupi, więc niestety demokratycznie macie władzę. Ale przyjdzie taki czas, że trzeba będzie za to zapłacić. Wtedy uświadomi się tym prostakom, kto zajumał pieniądze...

BB @ 20:47, 30.07.2019

IP: 2a01:110f...3862

nieradiomaryjny, aby było jasne, nie wiem czy ta inwestycja, czyli elektrownia, jest nam do czegololwiek potrzebna. NIE WIEM. Napisałem wcześniej komentarz w którym twierdzę, że ta elektrownia, to jedynie pic na wodę i nie powstanie wcale. Ma być jednak źródłem tymczasowego dochodu dla Twoich partyjnych kolegów, dla Ciebie też.
Nie zrozumiałeś też puenty.
Jeśli w przyszłości, oby nie, okazało się, że taki był właśnie zamysł, czyli wydojenie kasy dla Twoich koleżków z partii, to to się może źle skończyć. Bardzo źle. Bo ludzie jak sobie uświadomią, że zamiast korzyści dla siebie, utrzymywali nieudaczników na wysokich stanowiskach za wysoką kasę... zrozumiałeś teraz, czy mam Ci jaśniej jeszcze wyjaśnić ??

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 21:40, 30.07.2019

IP: 37.30...127

BB,

"Znów kupiliście ludzi za ich własne pieniądze. "

Lepiej pieniądze ludzi wydać na co innego? Czy to źle, że zwracane są ludziom pieniądze?

Jk @ 21:55, 30.07.2019

IP: 2a00:f41...efbc

Pan Kotowski jest niezastąpiony. Pewnie różaniec lub koronkę odmówi i będzie dobrze. Nie będzie smrodu tylko manna z nieba.

do jk @ 22:01, 30.07.2019

IP: 83.28...141

ciekawie kto chory?????????????????

BB @ 22:13, 30.07.2019

IP: 2a01:110f...99b

nieradiomaryjny, tylko tyle masz do powiedzienia ?
Lepiej wydać pieniądze ludzi na coś co im posłuży, nie WAM, rozumiesz to?
głupi lud w końcu zrozumie, i znajdzie Was wszędzie... ale..
gdzie Twoje i Twoich popleczników zasługi ??? nie potrafisz wymienić. Ileż to razy pytałem i zawsze ta sama odpowiedź...a raczej jej brak. teraz będzie to samo, zdarta płyta.
Wydajecie nasze pieniądze, aby sobie zrobić dobrze. Nie wiem, jak możecie patrzeć rano w lustro.

zenek @ 22:17, 30.07.2019

IP: 213.238...239

ktos oprocz bandy z mo zyje zyciem kotowskiego? ludzie o nim juz dawno zapomnieli a wybodrzewacie kotlety. zajmijcie sie teraz waszym Wodzem

Konrad @ 22:21, 30.07.2019

IP: 188.146...44

Strona Moja Ostrołęka wraz z autorami artykułów jest żenująca.

ja a mo że on @ 22:29, 30.07.2019

IP: 185.166...153

PISior jak interesu nie czuje to palcem nie ruszy! Taka prawda. Wszystko dla interesu, swojego rodziny lub partii. Ubiera to w piękne słówka, we wiarę, historie i tradycję a tak naprawdę chodzi o koryto. Proponuje zajrzeć na stronę byłego prezydenta na FB i ten wiele mówiący wpis "sprawy służbowe? Nie tutaj..czekaj w sekretariacie!" Jak dla mnie wymowne! Pewnie usuna bo monitorują kazda wypowiedź..

Aaaa @ 22:58, 30.07.2019

IP: 37.30...14

Tacy ludzie jak on nie powinni zajmować zadnych stanowisk katecheta kur mać rzygać się chce

Brzydal @ 23:34, 30.07.2019

IP: 37.47...245

Nieradiomaryjny, nie trzeba ludziom nic zwracać, wystarczy ludzi nie okradać z ich ciężkiej pracy. Podatek dochodowy to zwyczajny haracz, zniechęcający do pracy.

Ale jak ma to zrozumieć ktoś, kto poza kilkoma latami za tablicą całe życie spędził na państwowym żłobie i partyjnych posadach.

Kupiliście ten naród ich własnymi pieniędzmi a teraz jak mawiał klasyk - inflacją podnosicie podatki w białych rękawiczkach.

Platforma okradała Polaków bezczelnie jawnie, wy to robicie pod płaszczem dobrych uczynków. Nie wiem co gorsze.

tago @ 05:12, 31.07.2019

IP: 5.172...167

Zmarnowaliście 30 lat ,wszyscy bez żadnego wyjątku ,myślcie co dalej ,a nie kopiecie się po glanach ,do roboty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!

Do Aaaa @ 06:26, 31.07.2019

IP: 178.235...45

Chyba na Ciebie.

Skutek @ 08:27, 31.07.2019

IP: 83.28...126

Teraz to ma bosko

nic nie robi
fura i komóra służbowa
Pisowska dojna zmiana

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:41, 31.07.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Czy to źle, że zwracane są ludziom pieniądze?"

PiSiory, mają fundamentalny problemem, ze zrozumieniem słowa "zwrot":
1. Premie, które im się należały "zwróciły" Caritasowi, a więc skoro zwróciły Caritasowi, to od kogo brały?
2. Kuchcińskie za przeloty zwraca dwóm fundacjom, a więc od kogo brał te samoloty, od tych fundacji?
3. PiSiory zwracają pieniądze ludziom, czyje pieniądze, komu zwracają, bo to, mniej więcej tak, jakbym ukradł samochód Nowakowi i "zwrócił: go Wiśniewskiemu.

O wytłumaczeniu, przez sejmowe Zombies, określenia "Za zamkniętymi drzwiami", przez litość, nie będę wspominał.

nie katecheta jest tańszy o 350 zł miesięczn ... @ 08:45, 31.07.2019

IP: 188.146...81

Co nam da zamiana na np. Schetynę i Biedronia? Kraj mlekiem i miodem płynący?

do katechety 188.146...81 @ 08:54, 31.07.2019

IP: 178.42...244

Będzie można rozliczyć poprzedników?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:59, 31.07.2019

IP: 78.152...118

Tępy, zapytaj o to Komisję Wenecką, Unię Europejską, a ostatnio ONZ.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:00, 31.07.2019

IP: 78.152...118

Jakiś pajac, funkcyjny PiSu, kwestionuje prawomocny wyrok NSA - to jest dopiero kuriozum, na skalę światową.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:02, 31.07.2019

IP: 78.152...118

Przypominam, że czekamy na wyrok TSUE, który wg opinii wiceprzewodniczącego TSUE, będzie dla Polski druzgocący.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:06, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Tępy, kto zrekompensuje Ostrołęce, ponad 85 tys. dofinansowania od PiSowskiego wojewody, które zostało cofnięte na skutek niedotrzymania harmonogramu, remontu ul. Blachnickiego, przez Kotowskiego?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:09, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"Co nam da zamiana na np. Schetynę i Biedronia? Kraj mlekiem i miodem płynący?"

Tępy, identyczna, thebilna retoryka, jak przed wyborami samorządowymi.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:20, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Dzisiaj kolejne PiSiory, oburzone na brak wyboru ich PiSiorskim członków, na kolejne stanowiska w PE, wychodzą oburzone i opowiadają, ze łzami w oczach o braku dotrzymywania standardów i zobowiązań, to ja pytam, jakich standardów i zobowiązań dotrzymywały PiSiory, chociażby w przypadku ponownego wyboru Przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, czyli sławetne 1:27 - tak obłudnej i faryzeistycznej formacji politycznej, nie ma chyba na całym Świecie.

"Wychodził Jarek z Leszkiem na podwórko i od razy Jarek, próbował rozstawiać wszystkich do kontach, a więc solidarnie dostawali wpier... i z płaczem wracali do domu" - i, tak mu zostało.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:41, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Jak wygląda efekt mrożący w państwie wyznaniowym?

Kojarzycie reklamę Plusza?

Miś wchodził i pytał o hasło do wi-fi, a sprzedawczyni stojąc na drabinie wypowiadała kwestię "o matko prze..." i mdleje - skojarzenia, innego niż z "matką przenajświętszą" chyba nikt nie miał - no to w obecnie emitowanej reklamie sprzedawczyni już tej kwestii nie wypowiada, tylko od razu mdleje - ciekawe, prawda?

... @ 09:48, 31.07.2019

IP: 83.28...139

A to nie jest jak z Kleczkowskim? Miał intencję, aby Kulik został prezydentem, więc atakował ekipę Kotowskiego na MO, a 'swojego' człowieka wychwalał i do dziś wychwala pod niebiosa? Co w zamian za tak świetnie poprowadzoną KAMPANIĘ na portalu INFORMACYJNYM? Funkcja v-ce prezydenta.Całkiem, całkiem. Wyżej już tylko Prezydent. Bo rozumiem, że gość latający z kamerką, słuchający disco polo i pracujący w WORDzie miał największe kompetencje do tego, aby zostać v-ce? :) Śmiech na sali. :)

Kowalski - wstrzymaj buzię, a właściwie palce. Ludzie dobrze piszą, nikomu nie chce się już czytać tych Twoich komentarzy, bo każdy wie, jaką rolę spełniasz na tym serwisie. :)

stalker malina @ 09:52, 31.07.2019

IP: 5.184...17

jeszcze trochę i te elektrownie w d... se wsadzicie z tymi blokami C, D, F, G,.. Z, jak poziom Narwi padnie i turbinka stop haha
bo co za pajac ją projektował że niema chłodni kominowych!!! Bismarck miał rację

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:59, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"Bo rozumiem, że gość latający z kamerką, słuchający disco polo i pracujący w WORDzie miał największe kompetencje do tego, aby zostać v-ce? :) Śmiech na sali. :)"

No, katecheta, miał na pewno większe kompetencje, na zostanie prezydentem, co widzimy po 12 latach zapaści miasta i gigantycznego długu, który nie wiadomo, kto, kiedy i z czego zapłaci - brawo, za kompetencje.

Cyt.:
"Ludzie dobrze piszą, nikomu nie chce się już czytać tych Twoich komentarzy"

To, po co czytają?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:03, 31.07.2019

IP: 217.146...86

O, kompetencjach kolejnego "katechety" i spadochroniarzu, który nie robiąc nic, zarobił ponad 1,5 mln złotych, nawet szkoda pisać.

Do Kowalskiego @ 10:21, 31.07.2019

IP: 83.28...139

Jak zawsze mieszasz i mącisz, bo zapewne jesteś zbyt ograniczony, aby zrozumieć różnicę (chociaż nie, wydaje mi się, że spełniasz tylko swoją rolę - pożytecznego idioty):

1. Prezydenta miasta WYBRALI ludzie
2. V-ce wybiera sobie prezydent

Nie, Ogrodnik, nie ma kompetencji, aby być prezydentem, nie ma też ich w mojej opinii Katecheta, ale ludzie tak wybrali i z tym trzeba się pogodzić. Proste?

Teraz o co chodzi w całej sprawie? Rozdawanie etatów, załatwianie posad. Klasycznym przykładem jest prowadzenie kampanii wyborczej Kulikowi przez Kleczkowskiego, a następnie mianowanie tego drugiego swoim v-ce. Jakie kompetencje ma ta osoba, aby być v-ce? Żadnych. Jest po prostu kolegą Kulika, względem którego powstał 'dług' i się ten 'dług' właśnie spłaca? Tak? Ale broń ich i atakuj innych. Znany jesteś z tego. :)

Kowalski, wyjdź, zamknij drzwi, nie wracaj. Wichrzyciel, mąciciel, krętacz, przychodzą mi jeszcze inne określenia Twojej osoby, ale staram się zachowywać kulturalnie. :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:29, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"2. V-ce wybiera sobie prezydent"

No więc wybrał, jednego "świętojebliwego" i spadochroniarza, który nic nie robiąc zarobił ponad 105 mln - czego nie zrozumiałeś?

Cyt.:
"Nie, Ogrodnik, nie ma kompetencji, aby być prezydentem, nie ma też ich w mojej opinii Katecheta, ale ludzie tak wybrali i z tym trzeba się pogodzić. Proste?"

Nigdy nie poddawałem w wątpliwość woli suwerena, a więc to pytanie, to chyba nie do mnie.

Cyt.:
"Jakie kompetencje ma ta osoba, aby być v-ce?"
Jakie kompetencje, miał Płocha i Stańczyk, już wiem, teraz może pozwólmy się wykazać Kleczkowskiemu - osądzasz książkę po okładce?

Cyt.:
"Rozdawanie etatów, załatwianie posad."

Konkrety, poproszę.

Cyt.:
"ale staram się zachowywać kulturalnie."

Niestety bezskutecznie.

Naucz się merytorycznej dyskusji na argumenty i wróć, tylko sądząc po Twoich wPiSach, to życia Ci na to nie wystarczy.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:29, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Errata - 1,5 mln.

Do Kowalskiego @ 10:53, 31.07.2019

IP: 83.28...139

Nie wiesz, co to znaczy merytorycznie, ale używasz tego słowa. Merytorycznie, to np. na konkretnym przykładzie? Prawda?

To jeszcze raz:

'Rozdawanie etatów, załatwianie posad. Klasycznym przykładem jest prowadzenie kampanii wyborczej Kulikowi przez Kleczkowskiego, a następnie mianowanie tego drugiego swoim v-ce.'

Rozumiem, że to co niewygodne wyciąłeś tak, bez powodu. :)

Nie wracam do tego artykułu, bo dyskusja z takim gościem, jak Ty jest bezcelowa. Nie przez brak argumentów, jak to wskazałeś, ale:

1. Na argumenty odpowiadasz pytaniem, zamiast się do nich odnieść.
2. W swoje wywody wrzucasz wiele kłamstw, przeinaczeń, nadinterpretacji, co szkodzi dyskusji.
3. Jesteś zbyt jednostronny i ograniczony w myśleniu.
4. Nie czytasz tego, co się do Ciebie pisze.
5. Piszesz po 40 wiadomości w każdym poście dotyczącym Kulika/Kotowskiego, nie mam czasu na odpowiadanie i prostowanie Twoich kłamstw.
6. Masz podwójne standardy, podwójną moralność 'Kali ukraść dobrze, Kalemu ukraść źle'. PiSowi nie wolno, moi ludzie mogą. Moi są super, bez skazy, Wasi wszystko źle.
7. Nikt mi nie płaci za robienie 'PR'.

Masz tu klasyczny przykład obsadzania swoich za zasługi, nie za kompetencje, ale jakoś nie drzesz swojej wściekłej buzi, nie lejesz tej swojej żółci, nie kipisz z wściekłości. Dlaczego? Bo... No właśnie między innymi po to wypisałem 7 podpunktów, aby pokazać, że jesteś jednostronny, masz w d**** mówienie prawdy, dochodzenie do niej. Interesuje Cię tylko, żeby uderzyć w PiS i chronić Kulika/Kleczkowskiego. A takim Panom, jak Ty mówię stanowcze NARA. Bo ja nie mam problemu, żeby powiedzieć, że Katecheta nie jest kompetentną osobą na Prezydenta, ale jestem w stanie stwierdzić, że Ogrodnik także. Tylko posada prezydenta, to konkurs popularności, a nie kompetencji, więc liczę, że prezydent otoczy się jakiś gro ekspertów (tu np v-ce). Tymczasem mamy disco-kamerkę. Tyle. I nie opowiadaj mi jak było kiedyś, bo teraz jest TERAZ. I mam w d****, co było 20 lat temu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:06, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"'Rozdawanie etatów, załatwianie posad. Klasycznym przykładem jest prowadzenie kampanii wyborczej Kulikowi przez Kleczkowskiego, a następnie mianowanie tego drugiego swoim v-ce.'"

Co Ty bredzisz, jakie prowadzenie kampanii wyborczej?

Po za tym, wyrażenie "etatów", to jest liczba mnoga - nie uczyli Cię tego w szkole?

Cyt.:
"1. Na argumenty odpowiadasz pytaniem, zamiast się do nich odnieść."

Pytanie, również bywa odpowiedzią, tego też Cię nie uczyli?

Cyt.:
"2. W swoje wywody wrzucasz wiele kłamstw, przeinaczeń, nadinterpretacji, co szkodzi dyskusji.

Poproszę o chociaż jeden przykład.

Cyt.:
"3. Jesteś zbyt jednostronny i ograniczony w myśleniu."

Jak wyżej.

Cyt.:
"4. Nie czytasz tego, co się do Ciebie pisze."

Jak wyżej.

Cyt.:
"5. Piszesz po 40 wiadomości w każdym poście dotyczącym Kulika/Kotowskiego, nie mam czasu na odpowiadanie i prostowanie Twoich kłamstw."

Masz problemy nie tylko z językiem Polskim, ale a prostą arytmetyką, poza tym, ja proszę o jeden przykład, a nie 40 - 1 przykład - rozumiesz?

Cyt.:
"6. Masz podwójne standardy, podwójną moralność 'Kali ukraść dobrze, Kalemu ukraść źle'. PiSowi nie wolno, moi ludzie mogą. Moi są super, bez skazy, Wasi wszystko źle."

Czekam na 1 przykład - 1, nie 40 - rozumiesz, - jeden przykład.

Cyt.:
"7. Nikt mi nie płaci za robienie 'PR'."

To Ty mnie oskarżyłeś o to, że piszę za wynagrodzenie - alzheimer?

Cyt.:
"ale jestem w stanie stwierdzić, że Ogrodnik także."

Problem w tym, że ja nie pytam o Twoje przekonania, ale argumenty - dlaczego Kulik jest złym prezydentem, a Kleczkowski złym wiceprezydentem?

Cyt.:
"I mam w d****, co było 20 lat temu."

Nie 20, tylko 12 i trwało do ubiegłej jesieni, powodując dług miasta w wysokości przynajmniej 130 mln, to też masz w d...?

artur @ 11:31, 31.07.2019

IP: 91.207...130

Janusz, takie pytanie, jak Ty sie czujesz stojąc w kościele? Jaki się czujesz, patrząc ludziom w oczy i żegnając się co chwila?
Janusz i to wszystko cały czas zasłaniając się Bogiem....
Janusz, czy Ty w ogóle wierzysz w Boga? Wiesz, jak kończą tacy jak Ty, według Twojej wiary?
sad sad

nie katecheta jest tańszy o 350 zł miesięczn ... @ 12:54, 31.07.2019

IP: 188.146...81

Artur, czy Janusz ma jakieś zarzuty? A jak Ty się czujesz stojąc w kościele? Wiesz Artur, jak kończą tacy jak Ty?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:00, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Tępy, a co to, o czym napisał artur, ma do zarzutów?

W kwestii zarzutów, proponowałbym się jednak wstrzymać, bo chyba kilka spraw, będzie wymagało wyjaśnienia pod względem prawnym.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:59, 31.07.2019

IP: 188.146...81

artur, praca w elektrowni to nie grzech. Żadna praca nie hańbi.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:03, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Tępy, kwestią nie jest praca, tylko to, w jaki sposób się ją uzyskuje, Ty jak zwykle masz interlokutorów, za idio_tów, sam nim będąc.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:05, 31.07.2019

IP: 217.146...86

Tępy, czy Ty może wiesz, czy w sprawie "reklamówki", prowadzone było jakiekolwiek postępowanie wyjaśniające, ale nie dotyczące jej kradzieży, tylko pochodzenia pieniędzy?

Bo mnie się wydaje, że takiego postępowania nie było, ani prowadzonego przez policję, ani prokuraturę.

Paweł G @ 18:06, 31.07.2019

IP: 31.41...134

Mam nadzieję, że elektrownia powstanie. Węgiel mamy w Polsce, a gazu nie. Pan Kotowski w zarządzie elektrowni sobie poradzi, bo pracując przez kilkanaście lat w Ostrołęce( jako Prezydent), na pewno dużo się nauczył, nawet gdyby nie chciał. Z Pana Kulika też będzie kiedyś dobry Prezydent Ostrołęki. A co do wody dla elektrowni to mamy najgorszą retencję w Europie (w porównaniu z innymi krajami w Europie jesteśmy na przedostatnim miejscu). Z tym problemem komun nie zrobiła nic, lub prawie nic. SLD nie zrobiło nic. PO/PSL ma taki sam dorobek, a także i PIS. Ciągłe obietnice socjalne oraz rozdawnictwo obecnej władzy (każdej władzy) niczego dobrego nie wróży. I jeszcze na koniec drobna uwaga na temat kompetencji Pana Kotowskiego. Przypominam sobie osoby ministrów z poprzedniej ekipy: Panów Nowaka i Klicha oraz Pani Bieńkowskiej. Tylko się powiesić.

Rebeliant Remek @ 19:51, 31.07.2019

IP: 188.146...130

Tępy. Dlaczego chcesz zarzutów dla katechetów? Dostali stołki legalnie, legalnie choć nikt nie wie za co dostają ciężkie pieniądze. Równie legalnie mogą mieć wszystko w d bo nikt im niekompetencji nie zarzuca. Żyć nie umierać😀 A ponoć za ten błogostan trzysta pięćdziesiąt tysi co miesiąc😀😀😀

Remek @ 19:55, 31.07.2019

IP: 188.146...130

Przepraszam. Trzydzieści pięć na miesiąc. Zapomnialem, ze nasze pisiory nie latają z rodziną rządowymi i wojskowymi samolotami.

notoja @ 19:59, 31.07.2019

IP: 185.166...153

Owszem Pan Kotowski nauczył się przez lata Prezydentury....Lojalność wobec partii popłaca! nawet za cenę przyzwoitości. To za co uważa Nas Były Prezydent Kotowski najlepiej chociażby wyraża jego strona FB, nie zmieniona od listopada "Sprawy służbowe? Nie tutaj...przez Sekretariat". Straciliśmy dla niego znaczenie z chwila przegranych wyborów, wcześniej tez nie byliśmy obywatelami tylko elektoratem. Problemy? Najpierw audiencja u szambelana na dworze. Szczyt pogardy. To moja opinia i jestem ją w stanie udowodnić na sali sądowej w przypadku "małostkowości" wink co niektórych bardziej zapalczywych.... To czy Ci ludzie się zmanili pokazuje najlepiej przykład zawłaszczania Olszewo Borek. Kulik skończy jak Kotowski jak będzie stawiał lojalność wobec byłych szemranych przyjaciół nad dobro ogółu.. Rzekłem! smile

Oj @ 20:47, 31.07.2019

IP: 5.172...152

Należy się!

Życzliwy @ 21:15, 31.07.2019

IP: 5.173...105

Nigdy nie głosowałem i nie zagłosuję na PiS, ani żadnego polityka tej partii, ale Moja Ostrołęka od kilkunastu miesięcy osiąga poziom dziennikarskiego szamba w kwestii prezentowanej retoryki.

Nie ma to nic wspólnego z dziennikarstwem, a słowa "bezstronność" i "obiektywność" są redakcji obce.

Goldstein @ 21:18, 31.07.2019

IP: 2a01:110f...f97d

Donald Tusk opublikował 3 tweety w których nie było kłamstw ani manipulacji. Nowa jakość polityki.

Urszula Mierzejewska @ 23:08, 31.07.2019

IP: 79.184...126

Do Jan K z. Ostrołęki. Wiadomo że jesteś dziennikarzem MO. Podsyczasz. Jeżeli chodzi o byłego Prezydenta to chyba już właśnie odczuliśmy jego brak. Kprzystam z usług miasta. Nie ma porównania z przed roku. Jest coraz gorzej.

Do Artur @ 06:40, 01.08.2019

IP: 178.235...140

Ty chłopie chyba masz coś z głową?? Powinienes sie leczyc i to natychmiast,??tylko czy nie za pózno?? Oj chyba TAK.

Do Jana Kowalskiego @ 14:14, 01.08.2019

IP: 83.28...139

Naliczyłem 55 Twoich odpowiedzi w tym wątku. 55 odpowiedzi, gdzie sam pod sobą komentujesz. Myślisz, że ktoś jeszcze zarabia na wstawianiu komentarzy i będzie siedział i prostował takiego mąciwodę? Na to trzeba mieć czas, poważni ludzie pożytkują go nieco inaczej. I tak się dziwię, że czasem chce mi się włączyć do dyskusji, bo wiem, jak bezcelowe jest karmienie trolla. Rzeczywiście, nie doceniłem Cię. Napisałem wcześniej, że walisz po 40 postów pod każdym wątkiem dotyczącym Kulika/Kotowskiego, a potrafisz nawet pisać 55 odpowiedzi. W całym wątku jest 150 postów, więc ponad 1/3 jest Twoja. Sam ze sobą piszesz. Może kiedyś wygrasz w tej dyskusji... z samym sobą. Może napiszesz jakiś list pochwalny w swoją stronę? Może MO w końcu doceni Twoje starania i namalują Ci jakąś laurkę. Byłoby miło, prawda? :) W końcu niewielu jest tak (nie)pożytecznych głupców, jak Ty.

'Cyt.:
"6. Masz podwójne standardy, podwójną moralność 'Kali ukraść dobrze, Kalemu ukraść źle'. PiSowi nie wolno, moi ludzie mogą. Moi są super, bez skazy, Wasi wszystko źle."

Czekam na 1 przykład - 1, nie 40 - rozumiesz, - jeden przykład.'

To jeszcze raz, aż do znudzenia - czemu nie piszesz o Kuliku per 'Ogrodnik', jak o Kotowskim per 'Katecheta'?

Czemu nie przeszkadza Ci obsadzanie ludzi niekompetentnych przez obecną władzę, a tak Cię bolało to w PiSie?

To są właśnie podwójne standardy. Szkoda, że nie widzisz belki w swoim oku.