niedziela, 22 września 2019 r., imieniny Maurycego, Tomasza, Joachima

Eldor

Aktualności

Skrzynka skarg: trudności z rejestracją telefoniczną

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

Próbuje dodzwonić się do przychodni w Goworowie od godz. 8.00 rano, jednak bezskutecznie, ponieważ nikt nie odbiera telefonu. Dlaczego tak się dzieje. Proszę też o podanie informacji w jakich ewentualnie godzinach można dzwonić do przychodni, a także w które dni.

Odpowiada Hanna Słomska-Kurzyna:

Uprzejmie wyjaśniam, iż pacjenci mogą się rejestrować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 w siedzibie przychodni, jak również telefonicznie. Pracownik rejestracji pozostaje do dyspozycji pacjentów w godzinach jej otwarcia. Z uwagi na charakter pracy rejestracji nie jest możliwe odebranie każdego telefonu, albowiem w tym samym czasie obsługiwani są również pacjenci, którzy zgłosili się do przychodni osobiście. Informuję również, iż żaden z pacjentów nie zgłaszał dotychczas w przychodni trudności związanych z rejestracją telefoniczną.

Wyświetleń: 1913 komentarze: 0
04.08.2019, 09:25r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót