sobota, 19 października 2019 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

BRW

Aktualności

Zderzenie z nieoznakowanym radiowozem. Sprawczyni czuje się niewinna

Sąd w Ostrołęce zdecyduje czy kobieta, która wymusiła pierwszeństwo na nieoznakowanym radiowozie i doprowadziła do zderzenia, zostanie ukarana. Ostrołęczanka nie czuje się winna i nie przyjęła mandatu. Miała pecha, bo policjanci rozbili najnowsze nieoznakowane bmw z wideorejestratorem.

Do zdarzenia doszło w sobotni wieczór po godz. 20.00. W Nowej Wsi (gm. Olszewo-Borki) kobieta wyjeżdżając z prywatnej posesji, zderzyła się z nieoznakowanym radiowozem, który był pojazdem uprzywilejowanym: miał włączone koguty i syreny.

Reklama Zdjęcie rozbitego policyjnego radiowozu trafiło na Facebooka na profil "Nieoznakowane radiowozy policji". O szczegóły zapytaliśmy oficera prasowego ostrołęckiej policji, podkom. Tomasza Żerańskiego.

- Kierująca fordem 34-letnia ostrołęczanka, wyjeżdżała z prywatnej posesji na drogę z pierwszeństwem przejazdu. Podczas włączania się do ruchu wymusiła pierwszeństwo na pojeździe uprzywilejowanym, który poruszał się z włączonymi sygnałami świetlnymi i dźwiękowymi. Na skutek wjechania bezpośrednio pod nadjeżdżający pojazd, doszło do zderzenia - mówi rzecznik.

Z kobietą podróżowali około 60-letni mężczyzna oraz dwoje dzieci w wieku 5 i 6 lat. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Policja na kierującą nałożyła mandat karny, ale kobieta nie czuła się winna. Sprawa znajdzie swój finał w sądzie.

Reklama - Na sprawczynię kolizji nałożono mandat karny oraz pouczono o prawie do domowy jego przyjęcia. Ostrołęczanka nie przyjęła mandatu, wobec czego zostanie skierowany wniosek o ukaranie do sądu. Za spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym 34-letniej kierującej zatrzymano prawo jazdy - mówi podkom. Żerański.

Policja apeluje o ostrożność i przypomina o zachowaniu podstawowych zasad w ruchu drogowym.

- Włączanie się do ruchu jest jednym z manewrów, podczas których należy zachować szczególną uwagę i skupienie. Chwila nieuwagi może doprowadzić do poważnych konsekwencji dla nas, naszych pasażerów lub innych uczestników ruchu. Pamiętajmy, aby zawsze dostatecznie upewnić się, że swoim manewrem nie sprowadzimy zagrożenia na innych uczestników ruchu - dodaje rzecznik Żerański.

Fot. Facebookowy profil "Nieoznakowane radiowozy policji".

Wyświetleń: 41349 komentarze: 150
15.09.2019, 10:22r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót


Pierwszy @ 10:27, 15.09.2019

IP: 78.152...242

Z jaką maksymalną prędkością może się poruszać pojazd uprzywilejowany? wassat

M @ 10:29, 15.09.2019

IP: 31.41...41

No i sie chlopaki nacieszyli

Vv @ 10:29, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...8ecd

Głupia baba ..wyjeżdża z dziećmi i nie potrafi się rozejrzeć. Przecież w nocy widać światła i sygnały. A jak ślepa to nich nie jeździ. Tym bardziej z dziećmi

Piotrek @ 10:33, 15.09.2019

IP: 188.147...190

To było na zakręcie po za tym oni byli na jej pasie a nie ona na ich (jechałem 5min po zdarzeniu) skoro taka jej wina to proszę udostępnić nagranie publicznie

Niedowiarek @ 10:33, 15.09.2019

IP: 94.254...45

Dopiero jak zobacze film z videotejestratora to uwierzę w wersje policjantów ....nie zdziwię sie jak w toku postępowania okaze sie ze był wyłączony,bateria rozładowana itp

Q1 bb @ 10:36, 15.09.2019

IP: 176.109...88

włączała się na drogę z pierwszeństwem przejazdu z drogi podporządkowanej.. proste. Mam nadzieję że w sądzie dostanie 5 tysięcy i zabiorą jej prawko na długo.

Piotrek @ 10:36, 15.09.2019

IP: 188.147...190

Jeździli ile się dało tą BMW to najlepiej się zasłaniać uprzywilejowaniem .

Jo @ 10:36, 15.09.2019

IP: 205.201...68

Nie ma potrzeby aby im się spieszyło nie wiadomo jak. Na kilku, kilkunastu kilometrach nadrobią może 2-3 minuty. To nie pogotowie.

;) @ 10:39, 15.09.2019

IP: 5.173...154

Dokładnie jak nie zobaczę video z nagrania to nie uwierzę w jej winę...

Pff @ 10:45, 15.09.2019

IP: 188.147...55

Nawet kogut z dachu nie spadł przy takim uderzeniu chyba że znalazł się tam po wypadku

Kutfa @ 10:48, 15.09.2019

IP: 188.147...55

Dawać nagranie z wideorejestratora. Ale pewnie nie był włączony:)

Prukwa @ 10:49, 15.09.2019

IP: 188.146...3

Nagranie rozjaśni całą sytuację

Ostroleczanin @ 10:49, 15.09.2019

IP: 176.109...188

Nawet jesli byla winna OK ale dlaczego zabrali jej prawo jazdy?

Anonimus @ 10:51, 15.09.2019

IP: 2a01:110f...baed

A taki był ładny Amerykanski. Szkoda

Ona @ 10:52, 15.09.2019

IP: 5.173...12

Umiecie czytac? Kobieta wyjezdzaka z posesji czyli wlaczala sie do ruchu. Nawet jesli nie mialby wlaczanego koguta i tak kobieta powinna wszystkim ustapic BO WLACZA SIE DO RUCHU !!!

Do ONA @ 10:56, 15.09.2019

IP: 188.146...3

Ale tam jest bardzo długi zakręt za którego nic nie widać a oni gnali łeb na szyje prawdopodobnie bez kogutów

jurek @ 10:59, 15.09.2019

IP: 188.146...187

jak babsztyl slepy i gluchy to niech w domu siedzi. sad powinien dowalic 50tys i sie nauczy.

Ja @ 11:01, 15.09.2019

IP: 2a01:110f...f22b

Do tych co mają świadomość o ruchu drogowym na poziomie małego dziecka. Nie każde, włączanie sie do ruchu skutkujące spowodowaniem kolizji stwierdza winę włączającego. Będący na drodze z pierwszeństwem przekraczając znacznie prędkość, powoduje, że włączający się wykonując manewr nawet prawidłowo doprowadza do kolizji ale z winy będącego na drodze z pierwszeństwem . Zamiast myśleć łopatologicznie , włączał się więc jego wina proponuje poszerzyć zakres wiedzy

Bmw @ 11:02, 15.09.2019

IP: 5.173...76

Prukwa przecież nagrania nie będzie to wiadome 😉

Anemo @ 11:14, 15.09.2019

IP: 5.173...104

I co z tego że jest długi zakręt itp.. co z tego że gnali na łeb szyje... czy mieli włączone sygnały uprzywilejowania czy też nie mieli .. jakie to ma w tym wszystkim znaczenie .. Art 17 .PRD ..!! Włączając się do ruchu masz zachować szczególną ostrożności ustąpić pierwszeństwa innym uczestnikom ruchu ..Czego wy nie rozumiecie ludzie ..Nawet po uszkodzdniach pojazdów widać jak to wyglądało Wyjechała im to przyj.. A prawko dobrze że zabrali bo widać że kobieta przepisów nie zna A jeździ z 2 dzieci

jo @ 11:20, 15.09.2019

IP: 205.201...68

Będzie nagranie będzie wszystko jasne a jak nie będzie to też wszystko jasne. Kobieta miała widocznie podstawy aby mandatu nie przyjąć. Tych BMW jest już rozbitych kilkadziesiąt sztuk, nie życzę sobie aby tak nie szanować pieniędzy pochodzących również z moich podatków.

5 z + @ 11:21, 15.09.2019

IP: 5.173...225

Czas odkurzyć poloneza

Pażdzioch @ 11:23, 15.09.2019

IP: 94.221...119

Policja przed ogłoszeniem wyroku zabiera prawo jazdy a zabrało również drugiemu kierowcy

Roman @ 11:26, 15.09.2019

IP: 178.213...21

Ja proponuję sprawdzić czy
1.kierowca nieoznakowanego pojazdu był wystarczająco przeszkolony do kierowania autem uprzywilejowanym.
2. Nagranie musi być. Jak może być urządzenie wyłączone skoro do tego zostało stworzone.
3.widac że kierujący nieoznakowanym miał duża prędkość widać po zniszczeniach więc miał prawo nie wychamowac ale proste będzie w nagraniu widać jaka to jest prędkość i czy miał włączone koguty.
4.sprawdzilbym również czy policja faktycznie miała jakieś zgłoszenie. Skoro jechali na sygnale.
5.chwdp - chwalić wyczyn dobrego policjanta. Spieszmy się kochać be em ki tak szybko je nieumiejetni kierowcy rozwalaja.
PS pozdrawiam mulata za kierownicą który nie potrafi jezdzic :) coś czuję że on prowadził.

xxx @ 11:34, 15.09.2019

IP: 83.28...50

hahahah ale Kwiatki ;)

Sara @ 11:35, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...e5ec

Matka wiozac dzieci nie umie sie rozejrzec przed wyjazdem na główną.. Nie zauwazyla wyjacego i swiecacego jak choinka samochodu..Ale co sie dziwić, wystarczy jezdzic samochodem po miescie.Matka na przejsciu stoi na skraju chodnika,wozek juz na jezdni.Wypuszczanie dzieci z samochodów na ulicy przed jedna z podstawowek tez jest nagminne.Samochod sie zatrzymuje przed pasami,drzwi sie otwieraja i wysypuja sie na jezdnie dzieci.Ale jak coś sie stanie to wina wszystkich dookoła ,tylko nie matki czy ojca.

150 @ 11:48, 15.09.2019

IP: 188.147...183

W BMW licznik się zatrzymał na 150.

Omg @ 11:57, 15.09.2019

IP: 188.147...77

Tam był zakręt, jak ona mogła zobaczyć sygnały świetlne jesli BMW miało na liczniku 150? Nagrania powinny być gdyż są takie rejestratory... Czemu zabrali jej prawo jazdy przed pójściem do sądu? Ahh no tak Ostrołęcka policja

do Jo @ 11:58, 15.09.2019

IP: 94.254...16

Mówisz ze Policja nie ma zgłoszeń do ktorych musi jechać natychmiast, to sie mylisz. I nie życzę Tobie jak bedziesz w niebezpieczeństwie i bedziesz potrzebował pomocy czy ktoś napadnie twoj dom, ale wtedy wiem jedno wezmiesz telefon do ręki wybierzesz numer 112 i będziesz prosił Boga by policja jak najszybciej sie zjawiła. Pozdrawiam.

Masakra @ 12:00, 15.09.2019

IP: 95.49...63

Nie oznakowany radiowóz patroluje w nocy ulice na sygnałach przeciez to bezsens

Bzb @ 12:02, 15.09.2019

IP: 176.109...88

Durna baba która wyjeżdżając na drogę z pierwszeństwem z dziećmi nie potrafi zauważyć radiowozu jadącego na sygnałach i światłach. Gdyby policja jechała szybko to by wszyscy zginęli. Dla kret. Nie..poczekaj jak bandytą będzie na twoim podwórku i będą jechać 50 km/h do Ciebie. Po to są sygnały, żeby ludziom pomóc w nagłych sytuacjach

Alamakota @ 12:09, 15.09.2019

IP: 188.147...217

Ile razy była sytuacja na drodze że dużo dużo szybciej oni jeżdżą ta bmką niż jest dopuszczalne. Po obwodnicy 100/120 to leciutką ręką, bo przecież im można. Czy
W terenie zabudowanym.
Kobieta powinna zachować ostrożność ale jeśli na drodze gdzie powinni jechać 90,(przecież policja powinna dać przykład) lecieli grubo ponad 100 to chyba coś jest nie tak. Kobieta miała prawo źle oszacować czas kiedy samochód się zbliży, sądzę że wyjeżdżając nawet jeszcze go tam nie było, ale jak ktoś zapie*rza 150........

Ostroleczanin @ 12:17, 15.09.2019

IP: 176.109...188

Jakis czas temu zatrzymala mnie policja za jazde bez zapietych pasow (tak twierdzili)mandatu nie przyjalem sprawa w sadzie na rozorawie jeden z policjantow sie nie pojawil.na drugiej rozprawie zaden z policjantow sie nie pojawil sprawa sie zakonczyla ponioslem jedynie koszty sadowe.
Licza sie fakty oraz dowody oskarzac Pania ktora prowadzila auto jest bezpodstawne.
Pani X ktora prowadzila radze oskarzyc pana pilicjanta o bezpodstawne oskarzenia
wtedy szybko zmiekna jak sie dowiedza ze w razie przegranej ostrolecka policja poniesie koszty zwiazane z rozprawa

Hubal93 @ 12:19, 15.09.2019

IP: 5.173...114

Wreszcie będzie spokój

skk @ 12:25, 15.09.2019

IP: 194.50...27

Jak by to była osoba z powiatu to pisalibyście że kobieta jeździć nie umie a tak, patrz jak wyżej... .

Max @ 12:33, 15.09.2019

IP: 5.173...123

Nie rozumiem jako władze ma policja ze zabiera prawo jazdy gdy człowiek nie jest przekonany o winie i nie przyjmuje mandatu paranoja !!!!

Qas @ 12:37, 15.09.2019

IP: 188.146...38

No i ch.uj i po Bawarce🤣
się popisali jeszcze kobiece prawko je.bneli śmiech na sali gdzie więcej zdjęć?za tydzień wyklepana będzie na giełdzie 🤣

Qas @ 12:38, 15.09.2019

IP: 188.146...38

Stop Piratom Drogowym !

Franek @ 12:40, 15.09.2019

IP: 176.109...60

100% wina kobiety.
Nie zachowała szczególnej ostrożności i nie ustąpiła pierwszeństwa włączając się do ruchu.
Koniec kropka.

Ja @ 12:41, 15.09.2019

IP: 5.173...83

A jakie sa koszty sądowe ?

Ice @ 12:59, 15.09.2019

IP: 94.254...223

Haha Nadgorliwe dzieci za kierownica tego BMW ostatnio za przekroczenie o 10km/h wleciały mandaty

dgffdg @ 13:07, 15.09.2019

IP: 185.166...175

Zdaniem Policji przyczyną większości wypadków jest nadmierna prędkość. Tak więc i w tym przypadku dość oczywiste jest kto był sprawcą, LOL. Trzeba być przecież konsekwentnym.

Prawda @ 13:08, 15.09.2019

IP: 5.173...36

Nędzna moja-ostroleka usuwajaca komentarze :)

Tomek @ 13:13, 15.09.2019

IP: 5.173...102

Słaby kierowca skoro nie uniknął zderzenia z pojazdem który powoli wciąga się na drogę .
Z obu stron niezachowanie szczególnej ostrożności .
A nagrania raczej nie będzie skoro nie był to pościg za innym autem.
Ale zgodnie z obowiązującymi przepisami włączając się musi ustąpić nawet jak by lądował tam samolot 😉

Hahaha a @ 13:16, 15.09.2019

IP: 37.248...175

Zabrakło wyobraźni uczestnikom zdarzenia. Nagranie z bmki rozwijałyby wszelkie wątpliwości no ale...

Bab @ 13:24, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...edab

Słabo jesteś zorientowany bo od wielu lat główna przyczyna jest nieustapienie pierwszeństwa

Nl @ 13:55, 15.09.2019

IP: 176.109...16

Coś czuję, iz kobieta było już na swoim pasie, a ktoś nie wyhamował, bo jadąc ponad 150 km w terenie zabudowanym i jeszcze na zakręcie- nota bene- przecenil swoje umiejętności, pseudorajdowca- i winą trzeba kogoś obarczyc, ale karzacy sam siebie nie ukarze...Lekarzu lecz się sam...

ostrołęczanin @ 14:12, 15.09.2019

IP: 176.109...1

Wpisy dotyczące tej kolizji świadczą o tym ,że większość z was nie zna przepisów drogowych.Nie można usprawiedliwiać kobiety , bo długi zakręt albo słaba widoczność,jeśli wjeżdżamy na drogę posiadającą pierwszeństwo przejazdu to jest naszym obowiązkiem zachować szczególną ostrożność. W tym przypadku nie ma najmniejszego znaczenia czy kogut świecił czy nie a jeśli świecił to tym gorzej dla tej pani.Często widzę lekceważący stosunek kierowców do samochodów uprzywilejowanych.Mnie uczono , jeśli widzę taki pojazd to mam jak najszybciej udostępnić przejazd.temu pojazdowi .A wielu nie ma zamiaru zjechać na pobocze, policja powinna robić takie akcje z pojazdami uprzywilejowanymi i karać kierowców nie przestrzegających tak ważnego przepisu.Tak na marginesie , jestem kierowcą od długich lat .Pozdrawiam smile

www @ 14:13, 15.09.2019

IP: 188.147...173

Trzy razy szybciej tam jechali i nie zabrali sobie prawka bardzo dziwne przeciez oni wykonuja wszystko zgodnie zlitea prawa.A moze oni sie pomylili zamiast zabrac sobie zabrali tej pani.Ja teraz to bym wyposazyl ih w raportowky patrolowac miasto tu bedzie z nich pozytek bo bedzie bezpieczniej.

Ziom @ 14:39, 15.09.2019

IP: 5.173...171

Sobie to nie zabierają prawka nawet po alkoholu. Myślę że policjanci nie są tu bez winy i dlatego tak ostro potraktowali kobietę.

ketuks @ 14:41, 15.09.2019

IP: 37.47...35

Typowe kobiece tłumaczenie. Np. Ja nie miałam zielonego? Ja miałam zieloną strzałkę pacanie.... W jednym że stanów USA kobiety mogą jeździć pod warunkiem że przed autem biegnie facet z wielką czerwoną flagą na tyczce i głośno wszystkich ostrzega. Autentycznie takie mają prawo do dziś.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:49, 15.09.2019

IP: 37.30...125

ostrołęczanin, nie masz racji, są takie przypadki:


16 sierpnia 2018
"Winny motocyklista, mimo że to na nim wymuszono pierwszeństwo

Kierująca samochodem osobowym nie zauważyła motocyklisty z dwóch powodów. Po pierwsze, poruszał się on z prędkością około 120 km/h. Wszystko to w miejscu, gdzie obowiązywało ograniczenie do 50 km/h. Po drugie, jednoślad wyjechał zza wierzchołka wzniesienia, oddalonego od miejsca wypadku o 55 metrów. Jednoznacznie stwierdzono, że te dwa czynniki stanowiły śmiertelne połączenie. Nie sposób jest przecież w takich warunkach dostrzec pojazdu przemieszczającego się z tak dużą prędkością. Pojawił się on bowiem w miejscu widocznym z poziomu skrzyżowania zaledwie ok. 1,5 sekundy przed uderzeniem. Chwile wcześnie można było zauważyć jedynie łunę świateł pojazdu, ale dokonanie oceny prędkości na podstawie jej obserwacji jest niemożliwe nawet dla specjalisty."

. @ 14:50, 15.09.2019

IP: 5.173...164

Wszędzie tylko zdjęcia radiowozu, a gdzie samochód sprawczyni?

Ostroleczanin @ 14:53, 15.09.2019

IP: 176.109...188

.


Niestety w panstwie policyjno-komunistyczym tak jest
Na drugi raz przy wyjezdzie ze swojej posesji prosze dac wiecej gazu aby policyjne auto doznalo wiekszych uszkodzen wtedy bedzie pewne ze Oni maja racje na 100%



.

Ostroleczanin @ 14:58, 15.09.2019

IP: 176.109...188

Moze ktos sie w koncu zainteresuje dlaczego policjanci na sluzbie spotykaja sie na pogawedki przy ogrodkach dzialkowych na "Bemowie"?

Alex @ 14:59, 15.09.2019

IP: 5.174...7

Sprawa jest bardzo oczywista, Winę ponosi kierowca włączający się z do ruchu czyli wyjeżdzający z posesji na drogę publiczną, gdyż nie zachował szczególnej ostrożności przy włączaniu się do ruchu. Jeżeli nieoznakowane BMW poruszało się beż sygnałów świetlnych i dzwiękowych nie było w danej chwili uprzywilejowanym, a zatem jego kierowca przy przekroczeniu prędkości powinien ponieść konsekwencje prawne jak każdy kierowca za przekroczenie prędkości. Jeżeli chodzi o zatrzymanie prawa jazdy to można się z tym zgadzać albo nie, ale zgodnie z obecnie obowiązującymi uregulowaniami prawnymi w tym zakresie policjant ma prawo w szczególnych przypadkach stworzenia przez kierowcę zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu lądowym zatrzymać prawo jazdy. Od powyższej decyzji tak jak od mandatu kierowca może dochodzić swych praw przed sądem.

czarny@ @ 15:03, 15.09.2019

IP: 178.235...136

W końcu nie będą jeżdzić po mieście i na rądach wylapywać
kierowców bez zapiętych pasów.Widzial ich ktoś przy szkolach?
Pokierowali ruchem jak wjazd na most byl zakorkowany,wtedy jeżdzili po obwodnicy.
Mogą wykorzystać zalegly urlop angry

Widz @ 15:04, 15.09.2019

IP: 185.166...8

Koguty włączyli po zdarzeniu żeby nie było na nich bo przecież uprzywilejowany ma pierwszeństwo. Ludzie w nocy to nie ma bata że ona ich nie widziała, nie była by głupia żeby wyjeżdżać jak widziała by światła i w dodatku niebieskie. To ich wina i teraz się próbują wykręcić

Do widz @ 15:22, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...edab

Mam nadzieję, że policja weźmie twoje IP i cię przesłucha. A jak kłamiesz i wyjdzie że mieli sygnały to dostaniesz wyrok.

TEDI @ 15:30, 15.09.2019

IP: 178.235...9

Panowie policjanci jechali ok 150 km na godz na pewno nie mieli włączonych sygnałów dźwiękowych bo bym je słyszał a byłem 50m od stłuczki .to na pewno nie wina kobiety nawet pojazd uprzywilejowany ma obowiązek zachować ostrożność w terenie zabudowanym !!!!!!! ten zakręt i ta prędkość na pewno nie pozwala na dostrzeżenie samochodu nadjeżdżającego .panowie policjanci miejcie honor i przyznajcie się do swojego błędu .kobieta nie jest tu niczemu winna .gdyby tak było to nie zjechało by się 5 radiowozów i nie zablokowali by drogi na 4 godziny .to po prostu kpina.

Mariusz @ 15:47, 15.09.2019

IP: 188.146...166

Ciężko będzie się tej Pani wybronić, prędkość bmw ma tu ogromne znaczenie.
Druga sprawa to , że Pani odmówiła przyjęcia mandatu świadczy o jej przeświadczeniu że jest niewinna, nie odmawia się przyjęcia mandatu od tak.
Nie widziałem kolozji, ale myślę że wyskoczyli ta betą jak Filip z konopi, a Pani nie spodziewała się tak szybko pędzącego pojazdu w miejscu które tak dobrze zna i jest przyzwyczajona do ograniczenia prędkości do 50 km/h. Wystarczy znać prędkość bmw i w prosty sposób można określić gdzie byli policjanci jak ta Pani podjęła decyzję o włączeniu się do ruchu.
Zwolnijcie , wy również majstry od wystawiania " porzadku".

Snnsg @ 15:49, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...edab

Gdyby jechali szybko to tylko wióry by zostały i trupy mosku

joł @ 16:04, 15.09.2019

IP: 37.30...211

Podobno nie jechali ani na sygnałach świetlnych ani na sygnałach dzwiękowych więc jeśli ktoś zna ten zakręt to wie że widać na nim max 30 metrów. Beemwu jadąc 150 km/h pojawiło się baaaaardzo szybko. Kobieta wyjeżdżając miała pustą ulicę a jak była już na pasie nagle pojawiło się Beemwu. A może świadkowie słyszeli też jakby jeden z policjantów wezwanych do zdarzenia miał powiedzieć policjantowi z Beemki że jak coś to jechali na akcję? A może dopiero po stłuczce jeden z policjantów wyjął na dach "koguta"?

gbur @ 16:12, 15.09.2019

IP: 83.28...167

widać że żaden tuman nie wie co to znaczy "pojazd uprzywilejowany", skoro pojazd nieoznakowany jechał na sygnałach świetlnych oraz dźwiękowych to bez względu na to czy ktoś ma pierwszeństwo czy stoi na czerwonych światłach to uprzywilejowanych pojazdów nie dotyczą ograniczenia prędkości, sygnalizacje świetlne czy ustąpienia pierwszeństwa takiej pani co wyjeżdża sobie i nie zatrzymała się by przepuścić pojazd. Gdzieś się pali, ktoś ma ostatnie sekundy życia, kradzież, to co taki uprzywilejowany pojazd ma zatrzymać się na skrzyżowaniu i czekać 3 minuty aż się zrobi miejsce aż będzie mógł przejechać lub na taką goworowską na światła jechać i stać 2 minuty na zapalenie się zielonego światła, gdy zielone tym czasem trwa 5 sekund?
Gdyby nie jechali na sygnałach to wtedy byłoby z ich winy ale skoro były sygnały to kobieta za stworzenie zagrożenia będzie mieć problem. Każdy taki mądry, a niech spróbuje ktoś wyprzedzić taki radiowóz, wóz strażacki czy karetkę na sygnałach jadącą, wtedy zostaniecie solidnie ukarani, ale nikt nie ma na tyle odwagi by coś takiego zrobić, kierowcy za 5 zł laughing
myślcie nim coś powiecie tumany jeden z drugim

xyz @ 16:23, 15.09.2019

IP: 5.60...2

będzie trochę spokoju

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 16:31, 15.09.2019

IP: 188.147...244

gbur, mylisz się.

" Zdarzenie drogowe na drodze krajowej nr 8 pod Zambrowem z 2013 roku. Nagranie z tej kolizji pokazał Maciej Knapik w "Faktach" TVN 15 lutego.

Są to fakty opisane w prawomocnym wyroku sądu.

Policja wniosła do sądu wniosek o ukaranie kierowcy, który próbował skręcić w lewo, został on jednak uniewinniony. Sąd, posiłkując się opinią biegłego, stwierdził, że gdy radiowóz pędził z prędkością 170 km/h, kierowca miał prawo go nie zauważyć i nie usłyszeć w porę. Oceniając zaś technikę jazdy policjanta, biegły stwierdził, że była ona nieprawidłowa. "Spowodował on zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez niezachowanie szczególnej ostrożności podczas wyprzedzania" - uznał biegły.

Sąd Rejonowy w Zambrowie zauważył, że "policjanci mogli nie stosować się do znaków i sygnałów drogowych, jednakże zachowując szczególną ostrożność". Podkreślił w wyroku (II W 502/13) , że "korzystanie z uprawnień [pojazdu uprzywilejowanego - red.] nie może zagrażać bezpieczeństwu innych uczestników ruchu"."

xyz @ 16:42, 15.09.2019

IP: 5.60...2

czy uprzywilejowany czy nie to jakieś zasady w ruchu powinny obowiązywać a nie zap.ile wejdzie

Karol @ 17:01, 15.09.2019

IP: 37.30...134

Bmw za tydzień będzie na giełdzie jako nie bita. A w ogłoszeniu- starsza babcia woziła dwa psy he he

K300 @ 17:03, 15.09.2019

IP: 176.109...185

Przez te grasujące policyjne BMW na drodze 544 to jaja były, nie raz droga się korkowała za jakimś ciągnikiem lub lebiegą bo każdy bał się wyprzedzić przez tych pajaców. Pozdrowienia dla psa z grubym ryjem.

do nieradiomaryjny ... @ 17:07, 15.09.2019

IP: 178.213...243

To inna sytuacja .Kierowca " który próbował skręcić w lewo " był na tej samej drodze , ta Pani włączała się do ruchu z PRYWATNEJ POSESJI.

Heh @ 17:14, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...962c

Kolizja z uczestnictwem policji to i zdjęć MO nie na robiło tyle co zwykle...

Eryk. @ 17:16, 15.09.2019

IP: 188.146...42

Spieszyli się bmw bo może Panią Beatę Szydło wieźli 😀.
To już po kobiecie pójdzie z torbami wcale sąd nie musi orzekać to tylko dodatkowe koszty dla niej.😫

beata @ 17:21, 15.09.2019

IP: 79.185...57

Miałam taka sytuacje z autobusem , ja się włączałam do ruchu i choć moim zdaniem kierowca autobusu to widział i nie zahamował to jego winna. Mandatu nie przyjęłam ale kosztowało mnie to więcej. Moja wina bo to ja włączałam się do ruchu i powinnam wszystko sprawdzić. Miałam zaledwie rok prawko i byłam przekonana, ze to nie moja wina. Dziś tak nie myślę.

dw @ 17:24, 15.09.2019

IP: 83.6...189

I czemu tylko jedno zdjęcie?,z reguły było ich ok.10,jeśli uderzyli w tył kierującej,ewidentna wina policji

Eloo @ 18:04, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...e821

Radiowóz jechał z prędkością 150 na ograniczeniu 50 bo teren zabudowany... prawda że ta kobieta jadąc z dziećmi powinna zachować szczególną uwagę ale w tym miejscu jest ciężko bo tam jest zakręt więc nawet przy jej prawidłowym postępowaniu i ich prędkości wypadek się zdarzył. A na kogutach nie jechali czego im się nie udowodni nawet jeśli nagranie się 'znajdzie'.

Jasio @ 18:21, 15.09.2019

IP: 37.30...148

Kodeks drogowy Art 53.2 Kierujący pojazdem uprzywilejowanym (jeśli ma włączone sygnały świetlne i dżwiekowe) pod WARUNKIEM ZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI może nie stosować się do przepisów ruchu drogowego tylko w razie gdy uczestniczy w akcji związanej z ratowaniem życia, zdrowia, mienia albo koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub porządku publicznego. Przywalenie za zakrętem w zad poprzedzajacego pojazdu, nawet gdy ten włączył sie do ruchu gdy kierująca nim nie widziała sygnałów oraz z jaką prędkością jedzie radiowóz nijak się ma do zachowania SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI.

do Jasio @ 18:32, 15.09.2019

IP: 178.213...243

"nawet gdy ten włączył " --------- ona dopiero się włączała DO RUCHU - wyjeżdżała z PRYWATNEJ POSESJI Na DROGĘ PUBLICZNĄ

Sołek @ 18:36, 15.09.2019

IP: 37.47...11

A poświęcony był ten radiowóz?

mikeyla @ 19:05, 15.09.2019

IP: 176.109...105

ile czasu .noje musza wchodzić w upe żeby pojeździć taka bmką zamiast kierować ruchem na skrzyżowaniach gdzie nie ma sygnalizacji?

Iii @ 19:09, 15.09.2019

IP: 79.236...105

I sie popisali państwowym bmw

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 19:11, 15.09.2019

IP: 188.146...190

"Kierujący pojazdem uprzywilejowanym jest tylko i wyłącznie zwolniony z odpowiedzialności za popełnienie wykroczenia, ale już nie jest zwolniony z odpowiedzialności za skutki takiego zachowania, jeżeli do nich doprowadzi.

Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może przejechać na czerwonym świetle, ALE POD WARUNKIEM, że zachowa szczególną ostrożność, że nie wymusi pierwszeństwa przejazdu w sposób doprowadzający do kolizji czy wypadku. Ma prawo się nie zatrzymać przed znakiem STOP, ale tylko wówczas, gdy jest pewien, że nie doprowadzi do kolizji czy wypadku z pojazdem poruszającym się po drodze z pierwszeństwem przejazdu. Może przekraczać linie ciągłe, może przekraczać prędkość, może "wjeżdżać pod zakaz" - ale znowu pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności i w taki sposób, by - mówiąc kolokwialnie - nie narobić żadnych szkód. Za wszystkie swoje poczynania na drodze jest zwolniony tylko i wyłącznie z odpowiedzialności za łamanie przepisów - czyli po prostu kierujący pojazdem uprzywilejowanym nie dostanie za to mandatu. I to jedyne jego "uprzywilejowanie". Jeśli swoim zachowaniem spowoduje kolizję bądź wypadek - nawet jadąc "na bombach" - za jego skutki już odpowie. "

do nieradiomaryjny ... @ 19:17, 15.09.2019

IP: 178.213...243

Kobieta wyjeżdżała z PRYWATNEJ POSESJI Na DROGĘ PUBLICZNĄ
Art. 17 ustawy Prawo o ruchu drogowym wskazuje, że włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego oraz przy wjeżdżaniu:

na drogę z nieruchomości, z obiektu przydrożnego lub dojazdu do takiego obiektu, z drogi niebędącej drogą publiczną oraz ze strefy zamieszkania;
na drogę z pola lub na drogę twardą z drogi gruntowej;
na jezdnię z pobocza, z chodnika lub z pasa ruchu dla pojazdów powolnych;
na jezdnię lub pobocze z drogi dla rowerów, z wyjątkiem wjazdu na przejazd dla rowerzystów;
pojazdem szynowym - na drogę z zajezdni lub na jezdnię z pętli.

Kodeks drogowy precyzuje, że włączając się do ruchu, kierujący jest obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi ruchu. Niezależnie od tego czy będzie to rower, motorower, czy ciężarówka. Warto także pamiętać, że zamiar włączenia się do ruchu musi być zawsze jednoznacznie sygnalizowany kierunkowskazem.

Tbbg @ 19:22, 15.09.2019

IP: 37.30...70

Widocznie czuje się niewinna.
Wideo pokaże.
Miśki myślą że są władcami na drodze. Czasem ich obserwuję jak jeżdżą to bez żadnego poszanowania dla przepisów.
Tak, mowa o miśkach

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 19:29, 15.09.2019

IP: 37.30...171

do nieradiomaryjny ... , jeśli pojazd z pierwszeństwem miał za dużą prędkość, to jest wina kierującego pojazdem na głównej.

Czytaj ze zrozumieniem:

"Policja wniosła do sądu wniosek o ukaranie kierowcy, który próbował skręcić w lewo, został on jednak uniewinniony. Sąd, posiłkując się opinią biegłego, stwierdził, że gdy radiowóz pędził z prędkością 170 km/h, kierowca miał prawo go nie zauważyć i nie usłyszeć w porę. Oceniając zaś technikę jazdy policjanta, biegły stwierdził, że była ona nieprawidłowa. "Spowodował on zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez niezachowanie szczególnej ostrożności podczas wyprzedzania" - uznał biegły."

Czy było tak w tym przypadku, nie wiem.

Nie ma różnicy w skręcaniu w lewo gdy jesteś wyprzedzany, czy we włączaniu się do ruchu podczas wyjazdu z posesji. To są takie same wymuszenia pierwszeństwa. Ale jeśli pojazd na głównej, nawet uprzywilejowany, miał za dużą prędkość, to kierujący nim jest winien. Kierujący nim ma tak jechać, by wypadku nie spowodować.

Od tego są biegli, by ustalić prędkości i tor jazdy pojazdów.

do nieradiomaryjny ... @ 19:45, 15.09.2019

IP: 178.213...243

" jeśli pojazd z pierwszeństwem miał za dużą prędkość, to jest wina kierującego pojazdem na głównej"

NIE JEST TO PRAWDĄ bo:

Kierowca pojazdu uprzywilejowanego może nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów - pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności. Oznacza, to że kierującego takim pojazdem nie obowiązują m. in. ograniczenia prędkości, może wjechać „pod prąd”, wyprzedzać w miejscach gdzie obowiązuje taki zakaz, czy wjechać na skrzyżowanie na czerwonym świetle.

Pozostali uczestnicy ruchu są zobowiązani do ułatwienia przejazdu pojazdu uprzywilejowanego - w szczególności przez usunięcie się z jego drogi lub zatrzymanie się. Stojący w korku kierowcy powinni rozjechać się na boki, wjechać na pas zieleni lub zjechać na pobocze, a pojazdy znajdujące się w ruchu powinny zmienić pas, tak żeby jak najszybciej przepuścić pojazd uprzywilejowany.

Marek @ 19:46, 15.09.2019

IP: 83.6...31

Na 100% kilku osobom to na rękę, jeden groźny radiowóz wyeliminowany.

ketuks @ 19:51, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...1bb6

Trochę rozumu, ostrożności i pokory na drodze było nieraz cenniejsze niż najlepszy przepis prawny. Nikogo nie pocieszy jak mu na grobie wyryją w kamieniu: " tu leży ten co miał pierwszeństwo"

Do ketuks @ 19:54, 15.09.2019

IP: 178.213...243

Amen

Xxx @ 20:06, 15.09.2019

IP: 2a01:110f...8734

A może się okazać że jest jakiś monitoring przed bądź za zakrętem. Nagrania z wideo rejestratorów inny kierowców.Tvn lubi takie sprawy

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 20:11, 15.09.2019

IP: 188.146...232

do nieradiomaryjny ... , mylisz się.

Kierowca pojazdu uprzywilejowanego ma obowiązek upewnić się, czy pozostali użytkownicy pojazdów dają mu wolny przejazd, i dopiero może skorzystać ze swojego uprzywilejowania przejazdu. Nie może jak czołg na ślepo jechać nie patrząc, czy ludzie dadzą mu pierwszeństwo przejazdu.

"Mamy obowiązek ustąpić mu pierwszeństwa nawet, jeśli on go nie ma - na tym polega paradoks sytuacji i statusu pojazdu uprzywilejowanego. Tutaj jest niezbędna współpraca, bo jeśli jej nie będzie, w razie zdarzeń drogowych do odpowiedzialności za ich skutki pociągani mogą być właśnie kierowcy dwóch pojazdów: tego, który nie był pojazdem uprzywilejowanym, ale poruszał się po drodze z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie umożliwił przejazdu pojazdowi uprzywilejowanemu (o ile jest oczywistym, że miał taką możliwość i go widział) oraz tego, który kierował np. karetką "na bombach" na nic zważając. "

do nieradiomaryjny ... @ 20:13, 15.09.2019

IP: 178.213...243

I co , próbujesz udowodnić ,że to Ty masz rację- -----masz racje ,że nie masz racji.

Fan bmw @ 20:15, 15.09.2019

IP: 31.41...130

Ktos napisal dla jaj ze na liczniku bylo 150h , a wy lykacie to jak pelikany, ciemna masa, puste lby. Nic dziwnego ze mamy taki rzad jak tetaz. Poniewaz wam wszystko mozna wcisnac, bo wasz tok myslenia to taki: Jest super mamy 500+, minimalne place 3000-4000zl ale kosztem tego ze wszystko bedzie drozsze i wkoncu wyjdzie tak ze wyjdzie ze dzis za jedna wyplate kupisz 100 bochenkow chleba, a po spelnionych obietnicach 4000zl minimalnej chleb bedzie kosztowal 5zl i za jedna wyplate kupicie tylko 80 bochenkow. Obudzcie sie! Tempe taborety! A wracajac do tematu , auto przy uderzeniu jak na zdjeciach musialo wyhamowac do 30h na godzine. 150h na godzine to by nie bylo co zbierac....

CHWDP @ 20:16, 15.09.2019

IP: 178.235...112

Może MO pokaże zdjęcia samochodu pani, czy nie było przyzwolenia? Śmieszne, że funkcjonariusze którzy dostają tak szybkie służbowe pojazdy, nie przechodzą dodatkowych szkoleń z doskonalenia jazdy, a wypadków z udziałem nieoznakowanych radiowozów jest na polskich drogach coraz więcej.....

... @ 20:18, 15.09.2019

IP: 5.173...49

Nagrania nie będzie tylko słowo przeciw słowu i już po niej na wadze.Jeden drugiego nie będzie przecież gryzł.

Bordo @ 20:20, 15.09.2019

IP: 178.235...20

AKURAT WCZORAJ 200 METRÓW PRZED KOLIZJA MNIE WYPRZEDZALI I LECIELI... CHYBA ZE 200KM/H Z SAMYM SYGNAŁEM ŚWIETLNYM....
NIE BYŁO NAJMNIEJSZYCH SZANS NA REAKCJĘ KOBIETY KTÓRA WYJEŻDZAJAC Z POSESJI MUSIAŁA SIĘ WŁĄCZYĆ ODRAZU NA ASFALT DO RUCHU..

. @ 20:24, 15.09.2019

IP: 176.109...165

A tak po za tematem to co się stało z tą choromańską bo już nie wypisuje komentarzy?

Do Bordo @ 20:25, 15.09.2019

IP: 178.213...243

To podaj swoje dane - może Pani będzie chciała skorzystać - jesteś ŚWIADKIEM OBRONY

Marek @ 20:31, 15.09.2019

IP: 83.6...67

Na 100% kilku osobom to na rękę, jeden groźny radiowóz wyeliminowany.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 20:32, 15.09.2019

IP: 188.147...123

do nieradiomaryjny ... ,

"" jeśli pojazd z pierwszeństwem miał za dużą prędkość, to jest wina kierującego pojazdem na głównej"

NIE JEST TO PRAWDĄ bo:"

Znalazłem wyroki sądu, w których orzekano winnym kierującego pojazdem uprzywilejowanym, który przekroczył prędkość.

Czy tu było przekroczenie prędkości, nie wiem, a może było ścięcie zakrętu i jazda jak w Anglii? Mogło być różnie.

To wszystko biegli ustalą.

do nieradiomaryjny ... @ 20:38, 15.09.2019

IP: 178.213...243

I co , próbujesz udowodnić ,że to Ty masz rację- -----masz racje ,że nie masz racji.

Grześ @ 20:38, 15.09.2019

IP: 188.146...42

Nagranie nie będzie ujawnione z prostego powodu bo jest nie wygodne dla jednej z stron.

heya @ 20:45, 15.09.2019

IP: 188.146...222

jeździł wilk razy kilka ponieśli i wilka...

Bzb @ 20:50, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...edab

Ludzie co wy mówicie, wina tylko baby. każdemu z was jakbym wyjechała przed nosa a wy byście jechali na drodze z pierwszeństwem to ciekawe jakbyście pisali. A co tu mówić jak radiowóz jedzie na sygnałach świetlnych i dźwiękowych trzeba być chyba ślepemu albo myśleć nie wiadomo o czym. A policja jak ma zgłoszenie to chyba normalnie że jedzie żeby jak najszybciej pomóc. Nie wiem jak były ale ja bym chciał żeby policja jak mi by była potrzeba szybko przyjechała.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 21:03, 15.09.2019

IP: 188.147...147

Bzb, jak było, to wiedzą uczestnicy wypadku i świadkowie.

Biegli ustalą okoliczności.

Janusz @ 21:05, 15.09.2019

IP: 2a00:f41...f975

Nagranie nie będzie wam udostępnione bo to nie wasz interes :)

Zbyszek @ 21:48, 15.09.2019

IP: 159.205...160

Podejrzani policjanci ewidentnie mataczą, podrobili dowody włączając dopiero po wypadku sygnały świetlne i dźwiękowe, świadek zdarzenia potwierdza, że radiowóz policyjny nie był pojazdem uprzywilejowanym. Co zrobi komendant policji w Ostrołęce? Jestem ciekaw dalszego postępowania. Przecież mogła zginąć cała rodzina.

Zyga @ 21:53, 15.09.2019

IP: 37.47...172

Po 1 policja ma rację po 2 policja ma rację chćby jechali napruci i 200/h policja ma rację choćby cała wieś widziała że było inaczej sąd nie uwierzy bo po 3 policja ma zawsze rację

Mmm @ 22:05, 15.09.2019

IP: 109.79...238

Szkoda, że nie ma zdjęcia samochodu "sprawczyni". Uderzenie było w lewy tylni bok forda, więc sprawa jest dyskusyjna. Nie dziwię się że odmówiła przyjęcia mandatu.

ketuks @ 22:30, 15.09.2019

IP: 37.47...35

Ogólnie rzecz ujmując. Zasada ograniczonego zaufania. Każdy ma zakładać że poruszający się pojazd może się nie zastosować do przepisów. Innymi słowy myślimy za siebie i za innych uczestników ruchu.

Andrzej @ 23:46, 15.09.2019

IP: 37.109...147

A może do kolizji doszlo gdy już wyjechala z posesji i byla na drodze glownej, a nie gdy wyjezdzala. To zmienia okoliczności zdarzenia. Policjanci mogą kłamać, że wymusila pierwszeństwo jazdy, a w rzeczywistości to oni nie zachowali należytej ostrożności i dlatego oni ponoszą winę. Kobieta jest bez winy, dlatego nie przyjęła mandatu. Dobry adwokat i dwóch swiadkow, tych co byli blisko miejsca zdarzenia sprawę zalatwi na korzyść kobiety.

MÓJ PUNKT WIDZENIA @ 06:35, 16.09.2019

IP: 83.6...208

Prawo prawem.Jeżeli policja jechała z tak dużą prędkością to musieli być świadomi że wyjeżdżając za jakiegokolwiek zakrętu nie zdążą zahamować . BRAWO Panowie z BMW (troszkę więcej fantazji)

Jkkk @ 07:04, 16.09.2019

IP: 2a00:f41...edab

Jestem ciekawa jak każdy z was by mówił jakby taka baba wyjechała mu a on wyjechał na drodze jak z pierwszeństwem.

Olo @ 07:16, 16.09.2019

IP: 37.47...242

Mnie też kiedyś zatrzymali. Wyprzedzałem samochód, oni jechali przed tym samochodem. Nie było miejsca żeby za nich zjechać, a jak zacząłem ich wyprzedzać to przyspieszyli żeby bardziej mnie ukarać. A to był pies Kowal.

ppl @ 07:23, 16.09.2019

IP: 176.109...105

Pościg przez wieś z prędkością 200km/h tylko po to żeby zatrzymać kierowcę, który przekroczył prędkość o 5km/h

h @ 07:41, 16.09.2019

IP: 91.229...26

przecież to proste, nad czym tu debatować. WŁĄCZASZ SIĘ DO RUCHU Z POSESJI MASZ USTĄPIĆ PIERWSZEŃSTWA WSZYSTKIM. A TA NIUNIA NIE WIDZIAŁA RADIOWOZU KTÓRY ŚWIECI I WYJE!!! CI CI PISZĄ INACZEJ DOSTALI PEWNIE MANDAT I PŁACZĄ TERAZ.

Jacek @ 07:52, 16.09.2019

IP: 195.12...148

Nieubłagana statystyka
Samochody policyjne są wykorzystywane inaczej niż prywatne auta zwykłych zmotoryzowanych. Mimo to zastanowienie budzi fakt, że więcej niż połowa spośród stosunkowo nowych, nieoznakowanych BMW serii 3, brała już udział w kolizjach. Jak informuje TVN24, 49 takich zdarzeń miało miejsce w 2018 r., a do końca maja 2019 r. było ich jeszcze 26, co daje sumę 75 zdarzeń na 140 samochodów. Sami policjanci odpowiadali za 31 z nich w 2018 r. i pięć w 2019 r.

Jak pokazują liczby, przesiadka do mocnych, dysponujących 252 KM wozów nie była gładka. Samochody są szybkie — osiągają 100 km/h w 5,8 s — i dysponują napędem na cztery koła, który powinien niwelować problemy z opanowaniem auta. Mimo to wiele zdarzeń było spowodowanych przez samych policjantów. W pięciu pierwszych miesięcy 2019 r. było już znacznie lepiej.

Gosc @ 08:18, 16.09.2019

IP: 2a00:f41...ce8f

Wszyscy twierdzą że wina kobiety bo włączyła się do ruchu. A może było tak jak niektórzy piszą że kobieta prawidłowo włączyła się do ruchu i zajęła już swój pas ale ze bemka jechała z dużą prędkością a tam był zakręt, więc winioslo ich na tym zakręcie i uderzyli w nia już na jej pasie co? Świadczyć może o tym uszkodzenie bmw które jest rozbite zdecydowanie mocniej od strony osi jezdni.

Obserwator @ 09:00, 16.09.2019

IP: 185.13...202

Milicjant powinien stracić prawoko, pojazd uprzywilejowany ma jechać tak żeby nie zrobić krzywdy innym!!!!!!!!!!

X @ 09:03, 16.09.2019

IP: 185.13...202

Teraz staną przy dworcu i będą łapać pieszych żeby zarobić na drugie ,metoda milicji

Kamilek123 @ 09:49, 16.09.2019

IP: 2405:8100...926a

To była tylko kwestia czasu, widziałem jak jeżdzą tym BMW, bez żadnego pojęcia i uważają że wszystko mogą. Szkoda tylko że z pieniędzy podatników tak się bawi policja...

nnn @ 09:58, 16.09.2019

IP: 46.76...39

Z tych opisów wynika ewidentnie, że kobieta jest niewinna i jeszcze do tego odebrano jej prawo jazdy (w tym wypadku bezprawnie) to i tak w ostrołęckim Sądzie nie wygra --to wszystko kolesie:(

WOS @ 10:32, 16.09.2019

IP: 31.0...79

To są mistrzowie prostej. Nie mają żadnego doświadczenia jak zachować się na drodze. Tu wszystko zależy od sądu, mam tylko nadzieję że jednak winni będą milicjanty. Na miejscu kobiety podał bym ich do sądu cywilne za straty moralne. I żądał grubej kasy na fundacje, ratujące ludziom życie.

er @ 10:47, 16.09.2019

IP: 91.229...26

JEDZIESZ DROGĄ Z PIERWSZEŃSTWEM, Z POSESJI BABA WYJEŻDZĄ I NIE USTĄPUJE PIERWSZEŃSTWA I POLICJA WINNA HA HA HA..DOUCZ SIE KOLEŚ, ALBO BZDUR NIE OPOWIADAJ

WOS @ 10:53, 16.09.2019

IP: 31.0...79

I tak najej miejscu ciągnął, bym ich po sądach za straty moralne. Do tego stopnia aż by im na chleb zabrakło.

Kurpś @ 11:01, 16.09.2019

IP: 2a00:f41...bb01

Ale wy jesteście śmieszni że winni policjanci i będą płacić na jakąś fundację. A i tak z naszych podatków wszystko

do "er" @ 11:08, 16.09.2019

IP: 2a01:110f...931b

Kobieta nie wtargnela na jezdnie tylko z tego co widac wjechała zapewne upewniajac sie ze jezdnia jest pusta, niestety nie mozna winic kobiety ze nie widzi czy cos nadjezdza zza zakreta gdyz jest to poza skala jej widzenia moze niektorzy driverzy jak ty widza czy cos nadjezdza zza zakretu ale wiekszosc ludzi zdrowych na umysle nie posiada tej umiejetnosci. Jak ktos zapie... jezdnia jak po torze to kazdy wymusza na nim pierwszenstwo kto sie wlaczy do ruchu w polu jego widzenia.

Polak @ 11:26, 16.09.2019

IP: 5.173...23

Widzę, że większość komentujących skończyła zaocznie lub wieczorowo podstawówkę a wiedzę o ruchu drogowym czerpie od kolegów, którzy iloraz inteligencji mają na poziomie rozmiaru obuwia. Jeśli jechał 150 km/h (to jest ok 40 m/s !) to w najlepszym przypadku osoby z tego drugiego samochodu byłyby ranne. Używajcie rozumu komentujące ćwierćmózgi i nie powtarzajcie bzdur jak nie widzieliście zdarzenia.

Czesio @ 11:36, 16.09.2019

IP: 94.254...149

pięć radiowozow skaswnych w ciągu dwóch miesięcy, wszystko to za moje podatki...
policji trzeba zabrać prawo jazdy

Os @ 11:47, 16.09.2019

IP: 185.13...202

Dla czego w Polsce na milicję mówi się policja ?

amerykański @ 11:51, 16.09.2019

IP: 83.15...73

A taki był ładny, amerykański. Szkoda !

Do Polaka ( prawdziwego) @ 11:59, 16.09.2019

IP: 185.13...202

Przeczytałem twój komentarz , i szybko zorientowałem się że jesteś po studiach wyższych na ul kołobrzeskiej w Wojciechowicach

Geniek @ 12:09, 16.09.2019

IP: 37.30...40

Do pudła z tym babsztylem a dzieci do domu dziecka wtedy się zastanowi zanim wsiądzie za kierownicę .

M @ 12:38, 16.09.2019

IP: 185.13...202

Przed zakrętem jest napewno ograniczenie prędkości a jeżeli go nie ma to stoi znak ostrzegawczy( zakręt) zakręt każdy zdrowy kierowca zdejmuje nogę z gazu , ale z tego wynika że milicja mając taki sam nie musi tego robić

Haha klawo kulawe kolabo @ 13:57, 16.09.2019

IP: 178.235...9

Gówn burza w komentarzach. A psiaki w sadzie i tak wygrają bo ten system jest kulawy.

Janusz @ 15:30, 16.09.2019

IP: 178.235...10

Ciekawe co by było gdyby uprzywilejowany radiowóz wyjeżdżał z posesji i dostałby strzał od pojazdu na głównej. Wtedy oczywiście winny byłby radiowóz, bo włączał się do ruchu! Prawda?

Wygra ten kto miał racje.

Zero w was obiektywizmu.

Janek @ 16:31, 16.09.2019

IP: 31.41...87

Kazik z Januszem i Zbychem wyklepio i bedzie nówka nieśmigajka laughing laughing laughing

Jędrzej Graczyk @ 17:25, 16.09.2019

IP: 37.248...49

Zastanawiające:
do p. rzecznika Policji: Nie rozumiem jak można wjechać "pod nadjeżdżający pojazd i się z nim zderzyć?" (żadnej logiki w tym NIE MA)
Do piszącego ten artykuł: przecież koguty to pieją na działce sąsiada mojego (a mieszkam w samym centrum Ostrołęki) i nic nie wiem aby były (one te koguty) zatrudnione w Policji lub na jej usługach. To raczej nierozumne ptaszyska "nieloty zwykle" zainteresowane tylko kopulacją. Syreny z kolei to kojarzą mi się raczej z miłym widokiem roznegliżowanej do pasa kobiety .... .
Ogarnijcie się ....

Xyz @ 18:25, 16.09.2019

IP: 5.173...49

Daj małpie zegarek to prędzej czy później zepsuje.

www @ 18:58, 16.09.2019

IP: 188.146...123

Nie trzeba filozofa a trzeba spojzec ktora strona rozbita bmw a wiec za zakretu zajeli lewy pas ruchu i dlatego uderzyli w ta pania prubujaco wlaczyc sie do ruchu.Gdyby bylo inaczej bmw mialo by rozbite prawa strone.Prosze o posypanie glowy popiolkem i przyznanie sie do winy .Problem dla policji jest taki ze nie maja ubezpieczenia i trzeba by zaplacic tej pani i bedo kombinowac zeby sie wybielic.

do www @ 20:26, 16.09.2019

IP: 178.213...243

Nie trzeba filozofa , a trzeba .......... słownik poprawnej polszczyzny

Aaa @ 21:00, 16.09.2019

IP: 5.173...67

Ciekaw jestem jak nazywał się policjant który kierował BMW
Czyżby to Michał O ?

Alojz @ 21:00, 16.09.2019

IP: 91.90...140

No i super, że rozbity. Nie ma jednego sprzętu do polowań.

Bb @ 21:33, 16.09.2019

IP: 188.147...229

Gdzie zdjęcia rozbitego Forda?
Dlaczego nikt takowego nie zrobiłalbo nie udostępnił?
Zastanawiające 🤔🤔🤔

Hahaha a @ 21:45, 16.09.2019

IP: 5.172...1

Ciekawe gdzie się tak śpieszyli?

Soltys @ 23:21, 16.09.2019

IP: 176.109...230

Ciekawe cwaniaki kierowcy jak byście zobaczyli auto pędzace 150km/h zza łuku drogi? Wiecie dlaczego nie ma zdjęć auta którym poruszała się kobieta? Bo dostała w tył nie w bok a przecież wyjeżdżał na drogę i czyja wina??

Ekspert @ 02:54, 17.09.2019

IP: 45.139...8

W mojej ocenie gdyby wyszkolony kierowca BMW (zakładam, że był wyszkolony i jego umiejętności były zanacznie powyżej przeciętnego kierowcy) jechał w tym miejscu z przepisową prędkością 50km/h a nawet 70km/h to spokojnie by wyhamował. Gdyby jechał z prędkością 100-120km/h to miałby szanse na wyhamowanie albo na znaczne wytracenie prędkości i wyprzedzenie pojazdu bez doprowadzania do kolizji. Zatem skoro tego nie zrobił oznacza to, że poruszał się ze znacznie większą prędkością co może sugerować iż pani nie miała możliwości zobaczenia w porę pędzącego pojazdu. Tak więc pełną winę ponosi kierowca BMW.

d @ 07:43, 17.09.2019

IP: 91.229...26

Gdyby bmw jechalo szybko jełopie to wszyscy by zgineli! czy tak ciężko ci to pojać? widziałeś kiedyś wypadek przy 150? Przy takiej prędkości samochody przełamuja się na pół

Mi @ 08:03, 17.09.2019

IP: 92.43...50

Ekspert masz łeb. Masz rację. Ja np jeżdżę ze znacznie większymi prędkościami ostatnio mi Pani wymusiła pierwszeństwo i ze 140 wyhamowałem. Fakt mało brakowało, ale dałem radę. Ostatnio też miałbym stłuczkę z radiowozem który zmieniał pas na linii ciągłej, ale na szczęście nie mam tego problemu teraz co ta Pani bo wiadomo kto by był winny.

Proponuje zakup kamerki jednakże nie jak "SUPER KIEROWCA" "JUTUBER" laughing wrzucający filmiki do sieci tylko dla swojego zabezpieczenia. Oczywiście nagranie zostawić do czasu skopiowania ze względu na to że może być zagubione przez panów z Policji :) strzeżonego Pan Bóg strzeże tongue

do IP 178 213 243 @ 16:44, 17.09.2019

IP: 188.147...176

Od kiedy jestes taki mondry i wykrzstalcony wieczorowo za kase.

Tedi @ 14:28, 18.09.2019

IP: 94.254...106

Ekspert ma racie popieram .