sobota, 19 października 2019 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

BRW

Aktualności

Wypadek na ulicy Warszawskiej (zdjęcia)

88-letni mężczyzna został z obrażeniami ciała zabrany do szpitala na skutek wypadku drogowego do którego doszło dziś w nocy na drodze krajowej numer 61 (gm. Olszewo-Borki). Według wstępnych ustaleń policji kierowca ciężarówki uderzył w tył nieoświetlonego auta, które częściowo stało na jezdni.

O oficjalny komunikat policji w tej sprawie poprosiliśmy KMP w Ostrołęce.

Reklama- Jak wynika ze wstępnych ustaleń, kierujący ciężarowym volvo z naczepą 26-letni mieszkaniec naszego powiatu jadąc od Ostrołęki w kierunku Różana uderzył w tył nieoświetlonego fiata, który częściowo stał na jezdni. Za jego kierownicą siedział 88-letni mieszkaniec naszego powiatu. W wyniku zdarzenia mężczyzna z obrażeniami ciała został przewieziony do szpitala. Kierowca ciężarówki był trzeźwy, od seniora została pobrana krew do badań - poinformował podkom. Tomasz Żerański, rzecznik prasowy ostrołęckiej policji.

Na miejscu wypadku pracowało kilka patroli ostrołęckiej drogówki, straż pożarna oraz funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego.

ReklamaW związku z trwającymi opadami deszczu ostrołęcka policja apeluje do kierujących pojazdami, pieszych i rowerzystów o ostrożność na drodze. Deszcz powoduje, że droga jest śliska, a droga hamowania auta znacząco się wydłuża.

Informacja o wypadku dotarła do ostrołęckich policjantów dziś około godziny 3.00 w nocy.

Dalsze czynności w tej sprawie mające na celu wyjaśnienie wszystkich okoliczności tego zdarzenia wyjaśniają policjanci z ostrołęckiego wydziału dochodzeniowo-śledczego.

Zobacz zdjęcia:
Wypadek na ulicy Warszawskiej

Więcej zdjęć: Wypadek na ulicy Warszawskiej

Odsłon: 19203 komentarze: 39
09:20, 10.10.2019r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót


dar @ 10:40, 10.10.2019

IP: 5.184...183

Oj kierowcy , gdzie te oczy i glowa i rozum . wassat

Zdzich @ 11:12, 10.10.2019

IP: 37.30...20

Ale urwał

Przejeżdżając @ 11:53, 10.10.2019

IP: 5.173...7

zerknąłem na te sprasowane Uno.Duuużo szczęścia ma Ten starszy Pan ,że w ogóle przeżył.

U96 @ 12:04, 10.10.2019

IP: 46.134...192

Co za bezmyślny dziadyga. W nocy w deszczu wystarczy auto z naprzeciwka i zapomnij że coś zobaczysz na drodze czy poboczu. Szkoda dziadowi baterii było.

Pol @ 12:24, 10.10.2019

IP: 31.0...201

Do dyżurnego wpłynęło zgłoszenie że na pasie drogowym stoi nieoswietlone auto osobowe tak jak by jechał i poprostu się zatrzymał zanim przyjechała policja do tego oto Pana ciężarówka już uderzyła w tył osobowki. Zatrzymał się za znakiem zatrzymywania się.

do U96 @ 12:33, 10.10.2019

IP: 178.213...243

Nie jest ważne czy STARSZEGO PANA wina , mimo wszystko nawet jeśli to nie upoważnia " ciebie " do CHAMSKICH komentarzy.Kiedyś i "ty" będziesz "bezmyślnym dziadygą" i "dziadem" ,życzę ci CHAMIE by " ciebie" tak samo potraktowano.

Krzyś @ 12:42, 10.10.2019

IP: 79.189...130

Nie powinno być bezterminowych praw jazdy. Kończysz 70 lat i do lekarza.

U96 @ 12:43, 10.10.2019

IP: 46.134...192

Przez tego starego pryka kierowca Volvo ma masę problemów bo wypadek był także z jego winy, chociaż to stary dziad sprowokował ten wypadek.

do U96 @ 12:53, 10.10.2019

IP: 185.204...131

Ale koles płytki jestes szok ... angry angry angry angry angry angry angry angry angry

Hahaha a @ 12:55, 10.10.2019

IP: 31.0...58

A krokodyle to po co?

sz/ @ 12:59, 10.10.2019

IP: 37.30...196

Nie dotyczy mojego teścia nie czytam, Ehh,

do U96 @ 13:00, 10.10.2019

IP: 178.213...243

Nie zmienia to faktu ,że jesteś CHAMEM , no ale czego chcieć .........

Grześ @ 14:46, 10.10.2019

IP: 178.235...232

Szkoda chłopaka z ciężarówki bezmyślnego seniora niestety nie

Hej @ 14:50, 10.10.2019

IP: 178.42...218

Rozumiem starszy pan trochę po 70tce ale 88 lat to uważam że nie powinien już jeździć samochodem a tym bardziej w nocy gdzie jest rodzina tego Pana w tym wieku to się siada obok kierowcy a nie za kierownicą

Motorhet @ 15:34, 10.10.2019

IP: 176.109...0

Tacy seniorzy w wieku +80 już z urzędu od państwa powinii mieć przyznawane samochody autonomiczne Tesla nówka którą i ślepy poprowadzi.

Do U96 @ 12:43 @ 15:53, 10.10.2019

IP: 2a00:f41...1af4

Kuta.sie młody odpier.ol się od starszych ludzi z tym swoim słownictwem bo jesteś za smarkaty żeby się wypowiadać na tematy o których nie masz pojęcia / nazwanie ciebie kuta.sem jest wyrazem mojego szacunku dla ciebie za nazywanie starszych ludzi " prykami" lub "starymi dziadygami ". Pomyśl może mu się te uno zepsuło, druga sprawa to z kabiny ciągnika siodlowego dość dobrze widać tylko pod warunkiem że się nie śpi za fajerą lub nie gapi w telefon / to oczywiście domysł/

kierowca @ 16:13, 10.10.2019

IP: 31.41...214

możesię wyprzedzaly TIR i dlatego osobowy nie widział

Jo @ 16:32, 10.10.2019

IP: 185.135...10

Jak z tira można nie zauważyć samochodu, nawet na drodze. Może młodego przebadać?

Pp @ 17:44, 10.10.2019

IP: 2a00:f41...d933

88 lat to powinien w domu deski pozbijac i sie smierci przygotowywac. A nie dziadka i na wojtkach widziano jak spal w tym uno heheh w tym wieku wiecej badan powinno byc. Wnuki powinny go wozic a nie pryk jezdzi i mysli ze uno to kamper. A moze to jakis pe. Do. Fil i dzieci obserwuje po nocach. Jest ciemno pada deszcz trzeba jakos byc oswietlonym. Nie mogl na biedre zjechac i tam spac. De. Bil dzi.dyga.

do Pp @ 18:00, 10.10.2019

IP: 178.213...243

Idź się leczyć na nogi , bo na głowę już za późno.

Do Pp @ 17:44 @ 19:09, 10.10.2019

IP: 5.172...127

Ciebie powinno się poddać eutanazji bo leczenie nie przynosi skutku
Czy matka wie że ćpiesz

Kier-owca 40+ @ 21:09, 10.10.2019

IP: 37.47...86

Kierowcom 80+ powinno się zabierać uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych, stwarzają poważne zagrozenie na drodze

Gość @ @ 21:54, 10.10.2019

IP: 5.173...210

Do wyżej, masz rację że stwarzają zagrożenie dla siebie i innych uczestników dróg.

barbara @ 22:12, 10.10.2019

IP: 37.30...228

To prawda ,w wieku pow 80 lat powinien być zakaz prowadzenia pojazdu

Do barbara @ 22:12 @ 22:44, 10.10.2019

IP: 37.248...103

Ty też stwarzasz zagrożenia na drodze i na chodniku, generalnie twoja osoba stwarza zagrożenie swoim istnieniem tak samo jak ameby o nicku
Gość @ @ 21:54 oraz Kier-owca 40+ @ 21:09 czyli kierowcy taczek

Do 178.213...243 @ 23:01, 10.10.2019

IP: 37.47...61

Rozumiem że ten dziadzio to twój ptotoplasta, skoro tak się burzysz na nieprzychylne komentarze wobec tego pryka który przyczynił się do tego zdarzenia brakiem zwojów mózgowych Zamiast pilnować poprawności wypowiedzi lepiej pilnuj swojego dziadzia żeby nie stał na środku drogi jak widły w gnoju po ciemku bo następnym razem może być gorzej.

Osoba @ 05:41, 11.10.2019

IP: 2a00:f41...5621

Ludzie przestańcie nie macie swojego życia sprawę wyjaśnia policja nie wy i nie zwalajcie winy na dziadka bo on najgorzej ucierpiał i stan jest ciężki a nie wiecie dokładnie jak było to nie komentujcie

Gość @ 05:54, 11.10.2019

IP: 178.235...232

Komentarze w obronie seniorów to chyba pisze rodzina seniora uno

ZiM @ 09:20, 11.10.2019

IP: 37.30...49

kierowcy po wyżej 75 roku życia powinni przechodzić co roczne badania u psychologa , dostali by do rozwiązania parę psychotestów a psycholog orzekłby czy człowiek może prowadzić pojazd po drogach publicznych. orzeczenie powinno być wpisane w książeczkę kierowcy seniora oraz wysłane do wydziału komunikacji .

do Do 178.213...243 @ 10:24, 11.10.2019

IP: 178.213...243

Nie jest to nikt kogo znam , zgadzam sie z ZiM ,że "kierowcy po wyżej 75 roku życia powinni przechodzić co roczne badania u psychologa" . Irytują mnie de.bi. le twojego pokroju , którzy używają słów których nie rozumieją ( ptotoplasta) i wypisują chamskie komentarze jak TY zapominając , że też ich to czeka.

Jo @ 12:39, 11.10.2019

IP: 5.173...29

Tylko jest jeden problem, że to grupa do 30 lat powoduje najwięcej wypadków. Idąc tym tropem prawko powinno być wydawane od 30 lat. Ile to dzieciaków, młodzierzy zginęło a przecież refleks chyba lepszy niż u 90 latka, a mózg nieprzewidywalny. Z dwojga wolę tych 90 latków niż gówniarzy bezmyślych.

Kk @ 13:37, 11.10.2019

IP: 194.50...254

Ludzie jak można uznać kierowce ciężarówki za winnego jeśli w ciemną noc (o 4 rano jest jeszcze zupełnie ciemnio) i gdy pada deszcz stoi sobie nieoświetlone auto na drodze (tudzież częsciowo na drodze). Tak samo jakby mieć pretensje do kierowcy ze nie zauważył nieświetlnego pieszego albo rowerzysty!!!
Całkowita winna osobówki- trzeba myśleć co się robi!!

Gość @ 15:37, 11.10.2019

IP: 178.42...120

A może zasłabł i dlatego zjechał na pobocze?

Ja @ 16:09, 11.10.2019

IP: 95.40...138

Auto nie zjechało na pobocze stało w pasie jak porusza się zwykle auto tyle że nie było zupełnie oświetlone bądź odpowiednio oznakowane.

Anemo @ 16:51, 11.10.2019

IP: 5.173...208

Ja pi....ole , znawcy.. jak wy będziecie mieli po 70 + to wam tez prawka oby pozabierali.. was też czeka starość i wtedy taki głupi ch...jeden z drugim jak wy teraz napisze żeby wam prawko zabrali ..!! A to co w nocy swiatel mijania nie ma w ciężarówce..? A może gość zasłabł.. oczy się otwiera i patrzy jak szpak w pi.... podczas jazdy..

Do Gość @ 05:54, @ 17:07, 11.10.2019

IP: 2a00:f41...9006

A ty z rodziny tego sprawcy z tira co nie widzi auta na poboczu? Badania psychiatryczne dla grupy kierowców do 30lat to oni zabijają najbardziej

Gość @ 17:09, 11.10.2019

IP: 178.42...120

Do Ja z 16.16.09 -a skąd wiesz?widziałeś jak stało?

DO GOŚĆ @ 00:45, 13.10.2019

IP: 2a00:23c4...541e

A to co ty nie masz rodziny że sie dziwisz że ktoś pisze w obronie seniora, to chyba normalne co , tym bardziej że wina nie jest tylko seniora ale także młodego kierowcy tira , popierwsze auto nie stało na pasie jezdni tylko na poboczu, nie stało tam chwile tylko pare godzin, są świadkowie którzy mijali ten samochód i nie musieli robić żadnych manewrów żeby go ominąć to czemu raptem ten kierowca tira o godz 3 w nocy go niewidział , może sam przysnął albo gapił sie w telefon .
Obejrzyjcie sobie zdjecia na innych portalach jak wyglądają obydwa auta i nie pier.dol.cie że uno stało na pasie jezdni bo zostało uderzone w tylny lewy róg a prawym rogiem ciężarówki.
Może zasłab, źle sie poczuł albo zepsuło sie auto to nie znaczy że kierowca tira może taranować wszystko co stoi na drodze, gdzie miał oczy w tym momencie ten tirowiec, fakt uno było nie oświetlone, bez awaryjnych ,bynajmniej w chwili wypadku, niewiadomo może były włączone wcześniej, auto stało pare godzin wiec może padła bateria ale to nie zwalnia zawodowego kierowcy tira którzy przeważnie są dobrymi kierowcami na to żeby obserwować co jest przed nim, tym bardziej że auta mają nowe , światła super, widoczność z kabiny bardzo dobra

Ona @ 22:33, 13.10.2019

IP: 185.242...172

Czy ktoś z Was był świadkiem tego zdarzenia lub też przejedżał w godzinach między 22 a 3 w nocy i widział jak (gdzie) stało auto?

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót