wtorek, 25 lutego 2020 r., imieniny Cezarego, Wiktora, Konstancjusza

Reklama   |   Kontakt
Eldor

Aktualności

Polsat o dziecku z rozciętym językiem: "Lekarze ze szpitala w Ostrołęce odesłali rodziców 120 km dalej"

W głównym wydaniu sobotnich "Wydarzeń" na antenie Polsatu poruszono sprawę dziecka z Ostrołęki, które tak mocno ugryzło się w język, że potrzebny był chirurg. Przed kamerą na temat braku jakiejkolwiek pomocy ze strony ostrołęckich lekarzy wypowiedział się ojciec dziecka. Szpital nie ma sobie nic do zarzucenia.

- Lekarze ze szpitala w Ostrołęce odesłali rodziców 120 km dalej, do Białegostoku. Ojciec chłopca utknął w korku, na szczęście pomogła policja. Pytanie tylko dlaczego od razu nie pomogła karetka - mówiła na antenie Polsatu prezenterka "Wydarzeń" Agnieszka Mosur.

Reklama Reporterzy Polsatu wybrali się do Ostrołęki, by porozmawiać z ojcem dziecka. Do nieszczęśliwego wypadku doszło w ubiegły czwartek. Pięciolatek podczas zabawy przewrócił się i odgryzł sobie kawałek języka. Ojciec z chłopcem pojechał do szpitala, ale tam odesłano go do placówek w Warszawie lub Białymstoku, które mają oddziały chirurgii dziecięcej.

- Lekarze w Białymstoku nie rozumieją, dlaczego mały pacjent musiał trafić aż do nich, dlaczego pomocy nie udzielono dziecku w najbliższym ostrołęckim szpitalu, do którego z krwotokiem z ust najpierw przywiózł go ojciec - mówił reporter Jacek Gasiński.

- Chcący pozostać anonimowym ojciec powiedział, że zaproponowano mu karetkę, ale uprzedzono, że ta może przyjechać najwcześniej za godzinę, a jeśli nie chce, to na własną rękę musi jechać półtorej godziny do Warszawy, albo Białegostoku. Tak też zrobił, ale w drodze zaniepokoił go stan syna - relacjonował reporter Polsatu.

Reklama - Nie dostałem żadnej pomocy, ani znieczulenia, ani leku dla dziecka, które cierpiało z bólu, ani żadnego opatrunku - powiedział przed kamerą ojciec 5-letniego chłopca. - Podczas przejazdu syn był coraz bardziej blady, mało ze mną rozmawiał, nie wiedział co się dzieje dokładnie - dodał.

- W Ostrołęce, gdzie nie udzielono dziecku pomocy, a ojcu na własną rękę polecono jej szukać gdzie indziej, nikt nie chciał o tym rozmawiać. Szpital stoi na stanowisku, że wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, bo po pierwsze szpital nie posiada oddziału dziecięcej laryngologii, ani chirurgii, do tego stan zdrowia pacjenta nie zagrażał jego życiu - powiedział na zakończenie reporter Jacek Gasiński.

O zdarzeniu można przeczytać na stronach polsatnews.pl. Główne wydanie sobotnich "Wydarzeń" na antenie Polsatu dostępne jest na platformie ipla.tv oraz na stronie polsatnews.pl.

Wyświetleń: 40889 komentarze: 146
19.10.2019, 20:55r. Drukuj




Powrót


W @ 21:01, 19.10.2019

IP: 176.109...1

To się nie powinno nazywać w ogóle szpitalem.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 21:02, 19.10.2019

IP: 188.146...71

Kto zarządza szpitalem w Ostrołęce i karetkami?

Anonim @ 21:03, 19.10.2019

IP: 2a02:810d...a448

Po w Ostrołęce ten szpital powinni zamknąć bo oni wniczym nie pomagają tylko odsylaja

Jurek @ 21:04, 19.10.2019

IP: 188.146...93

Bo w ostrolęce sa 2 karetki. i Do rocietej Wargi czy jezyka KARETKA Nie jezdzi. Jezdai do stanow zagrozenia zycia Barany jedne i tłumoki!!! jak sie dziecko dlawi dusi. zawał wypadek udar.Barany od tego jest karetka.Tepi Ludzie.SOR w ostrolece przyjmuje dzieci od 4 r.zycia inaczej sa kierowane do Ciechanowa.wawy lub bialegostoku.ZROZUMCIE

Henoi @ 21:06, 19.10.2019

IP: 2a00:f41...75e7

I bardzo dobrze ze TV była, zmiany są potrzebne a ten idiotyczny pomysł na SOR-ze ze recepcjonistka może co 15 minut rejestrować chorego pomimo że nikogo innego nie ma????

Dolek @ 21:09, 19.10.2019

IP: 31.0...74

Nasi lekarze nie potrafili pomóc temu dziecku i ja ich rozumiem. Tu nie Warszawa proszę państwa, tu jest Ostrołęka.

do Jurek @ 21:10, 19.10.2019

IP: 188.146...207

dziecko w tym przypadku było 5cio letnie, mądre to jest że odsyłają jakiekolwiek bez względu na wiek dziecko z otwartą krwawiącą raną?

teraz @ 21:13, 19.10.2019

IP: 188.146...199

W Ostrołęce to mogliby odciąć do końca lub na sorze dziecko czekałoby kilka godzin

Alis @ 21:16, 19.10.2019

IP: 94.254...32

W Ostrołęce już dawno powinien być oddział i poradnia chirurgii dziecięcej a nie trzeba jeździć z dziećmi do Warszawy albo Ciechanowa

Anonimowa @ 21:18, 19.10.2019

IP: 46.76...110

To jest jakaś masakra ten szpital a po 2 to nie szpital tylko wiadomo co...a o karetkach to bez komentarza mojego taty nie zabrali gdy mial zawal dopiero lekarz rodzinny pomogl bo przez nich by sie....i to jest pomoc.Zdechnac można a nie pomomoga

Do Jurek @ 21:18, 19.10.2019

IP: 5.173...130

Zanim cos napiszesz to doczutaj lub dopytaj. Te 2 karetki o ktorych piszesz to karetki systemowe ZRM. Jeżdżą do zagrozen zycia jal napisales ale nie realizuja transportow miedzyszpitalnych.
Transporty miedzyszpitalne realizuje podwykonawca ostrołęckiego szpitala nie pogotowie. Zeby przetransportować dziecko musi byc ono pacjentem szpitala czyli min. zarejestrowane na SOR.
Więc najpierw doczytaj dopiero sie wypowiadaj "tłumoku"

Marta @ 21:23, 19.10.2019

IP: 37.248...28

Trochę szacunku do ludzi..jak można pisać że są baranami??? Chcą ratować dziecko i to zrozumiałe że jadą do najbliższego szpitala..ale tylko ktos kto byl w takiej sytuacji widocznie to zrozumie..a nie zrozumie ten na pewno co nie siedział z dzieckiem na SOR..😢

Amelia @ 21:28, 19.10.2019

IP: 94.254...83

Moja córka kilka lat temu, jako 9 latka nabawiła się czyraków, zaczelo robić się zakażenie. W naszym pozal się Boże szpitalu rozcinali jej wszystko na żywca, gdzie następnie kazali udać się na chirurgię dziecięcą do Ciechanowa. Krzyk dziecka przerażający. W tamtejszym szpitalu jak zobaczyli, w jaki sposób oczyszczali wrzody złapali się za głowę, gdyż jak się okazało, w przypadku kiedy to właśnie dziecko ma taką dolegliwość taki zabieg robi się pod narkozą... specjaliści od siedmiu boleści...

theo @ 21:29, 19.10.2019

IP: 90.248...190

Ręce opadają w starciu z takimi wiadomościami.
Niby żaden Trzeci Świat, a mimo tego 120km potrzeba bylo jechać aby dziecko otrzymało pomoc lekarską.
A co by było gdyby ojciec nie miał samochodu?
Czy kogoś jeszcze dziwi, że ludzie z Ostrołęki wyjeżdżają?

Gkhfgh @ 21:33, 19.10.2019

IP: 188.147...2

U nas w Ostrołęce nie ma specjalistów, tylko rezydenci!!! Rezydent to lekarz, ale nie specjalista, a u nas co drugi specjalista od danej dziedziny posyła nawet na sor rezydenta i co on może jak nie jest np. z tej specjalności? Ano. Chcemy na kardiologię a rezydent jest z neurologi. Dwie inne dziedziny i stąd nasz szpital nie ma specjalistów, bo biorą praktykantów i nie szkolą rezydentów.

Pani @ 21:36, 19.10.2019

IP: 37.30...238

Boże Boże ratuj

Opinia @ 21:41, 19.10.2019

IP: 188.146...226

Ostrołęcki szpital to najgorszy szpital w Polsce. Jeżdżę dużo po Polsce, spotykam wielu ludzi i wszyscy śmieją się i robią sobie żarty z tego "szpitala".

Ola @ 21:47, 19.10.2019

IP: 37.47...245

Mnie dwa lata temu jak wparowalam na sor z nieprzytomnym dzieckiem 1,5 roku, które wymiotowało po drodze tez odesłali do Ciechanowa. Powiedzieli tylko ze wstrząśnienie mózgu i zapytali czy nie krwawi z uszu i nosa i tyle. Żadnego prześwietlenia ani nic. A głowa dziecka w połowie sina. Na pytanie czy zawiozą nas karetka bo dziecko leje się przez ręce Pani na sorze stwierdziła ze samochodem na własna rękę będzie szybciej. W Ciechanowie aż za głowe się złapali jak powiedziałam ze nie było robione prześwietlenie głowy...

Kolosyt @ 22:00, 19.10.2019

IP: 176.109...80

"Szpital stoi na stanowisku, że wszystko odbyło się zgodnie z procedurami" ja bym ich wszystkich zgodnie z "procedurami" pozwalniał i zatrudnił LEKARZY a nie biurokratów, którzy patrzą na procedury a nie dobro pacjenta! Brawo POLICJA, która miała "procedury" w d... .

Pepe @ 22:04, 19.10.2019

IP: 176.109...208

W tym szpitalu od zawsze "stan pacjenta nie zagraża jego życiu" a później co któryś umiera i tylko ręce rozkładają

Wanilia @ 22:06, 19.10.2019

IP: 37.30...243

W pierwszej kolejności do zwolnienia to te baby, które siedzą na rejestracji w SOR!!!!!!!!!

Kolosyt @ 22:13, 19.10.2019

IP: 176.109...80

A Ty Jurek jak uważasz pacjętów za bydło, które nazywasz "Tępymi Baranami" i pracujesz w Ostrołęckiej "służbie" zdrowia. To świadczysz o niej, swoim poziomem wypowiedzi... Słabo, bardzo słabo :(

A @ 22:18, 19.10.2019

IP: 5.174...159

Najważniejsze, że ojciec dziecka zachował się jak trzeba i wiedział, do kogo się zwrócić o pomoc. Reszta się nie liczy.

. @ 22:41, 19.10.2019

IP: 37.128...117

A tak ten z PSLu się chwalił ledwo tydzień temu jak to dobrze rządzi szpitalem. Już wtedy mi się smutno zrobiło jak pomyślałem z czego to on jest taki dumny.

Asia @ 22:56, 19.10.2019

IP: 5.173...233

Mam nadzieję, że ktoś beknie za to!
😤😤😤

Sk/mUTEK @ 22:59, 19.10.2019

IP: 176.109...166

PSL
W szpitalu rządzi od wielu wielu lat PSL
I dlatego mamy taki jaki mamy szpital.
Ale za parking na pewno kasę wzięli.
Głosuj na PSL.
Jak głosujesz na PO to i na PSL bo to koalicja jest.
A ile głosów w Ostrołęce zdobył startujący na posła z list PSL dyrektor szpitala ?
Ja nie głosowałem na PSL.
Mogę narzekać.

angry

Pacjent @ 23:23, 19.10.2019

IP: 79.185...19

Najgorszy Szpital w całej Polsce to właśnie w Ostrołece

Realista @ 23:42, 19.10.2019

IP: 83.28...222

Chcieliście muzeum no to nie ma pieniedzy na szpital.

Kornel @ 00:04, 20.10.2019

IP: 188.147...0

Najgorszy szpital w Polsce!!!!!!

R @ 00:08, 20.10.2019

IP: 31.0...115

Sor to tragedia. A te panie z panio doktor na czele to porażka. W innym kraju dawno by je zwolnili

WOS TAK JESTEM Z OKOLIC I OMIJAM O-KE @ 00:11, 20.10.2019

IP: 2a01:110f...1999

Byłem dwukrotnie w tym szpitalu z bardzo chorym dzieckiem tam tylko straszą informują!!!!! Te dwa razy nas odesłali że lekarz nie zejdzie , w drożdżowe nie ma pediatry , byliśmy także w drożdżowe lekarz powiedział uszy zdrowe kazał inchalowac , tego samego wieczora prosilismy i przyjęła nas pani prywatnie, a w uchu małego dziecka czerwono TĄ OSTROŁĘKĄ TO MOZNA SOBIE PODETRZEC, SZPITAL NAJGORSZY Z MOZLIWYCH LEKAZE BEZ POJECIA SZOK !!!! KOLEJNY PRZYPADEK KARETKA NIE CHCIALA WZIAC Z POTEZNYM BULEM GLOWY GDY ZACZELISMY NAGRYWAC ZE SMIECHEM ZABRALI , CO SIE OKAZALO GUZY NA GLOWIE I PO PRZESWIETLENIU ODRAZU WARSZAWA !!!! LUDZIE JESLI SZUKACIE POMOCY TO OMIJAJCIE OSTROLEKE I OSTROLECKI SZPITAL

Andy @ 00:18, 20.10.2019

IP: 176.97...95

Zróbcie wykaz placówek służby zdrowia które nie mają żadnych akredytacji ani wdrożonych żadnych ISO i gdzie w związku z tym personel działa zgodnie ze zdrowym rozsądkiem i wiedzą medyczną, a nie zgodnie z procedurami.

WOS TAK JESTEM Z OKOLIC I OMIJAM O-KE @ 00:18, 20.10.2019

IP: 2a01:110f...1999

ONI W JAKIM KOLWIEK PRZYPADKU NIE UDZIELAJA NAWEC JAKIEJ KOLWIEK CHICIAZBY DORAŹNEJ POMOCY TYLKO ODSTRASZĄ I WYNOCHA GDZIE INDZIEJ , ZGADZAM SIE Z INNYMI ZE JEST TO NAJGORSZY SZPITAL W POLSCE A BABY Z REJESTRACJI NA SORZE DO ZWOLNIENIA BO TO GLOWNIE ONE ODSYLAJA JA TEZ BYM JE ODESLAL ALE DO DOMU BO W PRACY NIE NADAJĄ SIE DO NICZEGO !!!!!

Observer @ 00:21, 20.10.2019

IP: 62.233...90

Lekarz z Białegostoku potwierdził, że dziecku nic nie zagrażało. To była zwykła rana, która krwawiła jak każda inna dobrze ukrwiona okolica ciała. Tym nie mniej jednak zachowanie lekarza z Ostrołęki naprawde żenujące, który jest leniwy, mało elastyczny, zasłania się procedurami i skazuje rodziców na karkołomne szukanie innego szpitala. Ale najbardziej zaskakujące zachowanie ojca, który panikuje na widok krwi i skarży się do mediów, a sam nie rozwiązuje tak prostych tematów. Meżczyzna tak sie nie zachowuje!!!

Xxx @ 00:22, 20.10.2019

IP: 2003:c7...f7b5

Mój brat parę lat temu odciął sobie palec w Ostrołęce kazali wyrzucić go do kosza bo co oni mają z tym zrobić. Pomógł Kraków palec przyszli i jest sprawny do dzisiaj.

slimie @ 00:42, 20.10.2019

IP: 88.156...93

w ostrolece na kazdej plaszcyzzznie widac dziadostwo

Prawda @ 01:12, 20.10.2019

IP: 93.23...34

To jest żałosne. Lepiej niech zamknąć ten szpital czasu sie zaoszczędzić. Lekarze są po to żeby ratować ludzi a nie ze nie pałacą to ja nie przyjmuje. A jak nie zadowolony to niech wypi..... na budowę.

. @ 01:16, 20.10.2019

IP: 5.173...28

Wszystkie służby w oce są jakieś niemogetne .

Pacjent @ 01:16, 20.10.2019

IP: 31.0...41

Brawo dla ojca za dobrą decyzję . A szpital w Ostrołęce ? Zamknąć ,zaorać po co utrzymywać darmozjadów.. szkoda słów i nerw a ty Jurek kladz się sam do Ostrołęki i się lecz.

Marcin @ 01:16, 20.10.2019

IP: 5.173...160

Niedouczeni pseudo lekarze..prostego złamania czy zszycia rany nie potrafia w Ostrołęce dobrze ogarnąć a co dopiero język...czego wy od nich wymagacie...oni sami od siebie nic nie wymagają dlatego właśnie są w Ostrołęce :D

Bo to monopol jest @ 01:30, 20.10.2019

IP: 5.173...119

Jakby było kilka szpitali u nas to pacjent byłby ważny i standardy wyższe a tak to jak w urzędzie. Kiedyś musisz tu trafić i wtedy trzymają Cię za jaja

Kris @ 02:09, 20.10.2019

IP: 2a00:f41...7801

Tak to jest szpital tylko z nazwy, ta placówka zdrowia to tragedia, wiem to z własnego doświadczenia i naprawdę niechce się rozpisywać co i jak tam było bo nie chce do tego wracać wspomnieniami, lepiej było by ją zamknąć i odrazu wozić ludzi do innych szpitali.

I co my my @ 02:23, 20.10.2019

IP: 185.93...70

Jaki to człowiek odmówił.....

Córka @ 02:40, 20.10.2019

IP: 5.173...13

Gdy kilka lat temu wezwalismy karetke do nieprzytomnego Taty (prawdopodobnie mial zawal serca),uslyszelismy w sluchawce,ze wszystkie 3 karetki sa zajete.Przewozily pacjentow do nowego szpitala na zabiegi...Zaden idiota nie pomyslal,ze moze dojsc do sytuacji,w ktorej bedzie niezbedna szybka pomoc medyczna.Z pomoca przyjechala straz pozarna!!!Niestety za pozno :( Stracilismy wspanialego ojca,meza,dziadka i przyjaciela.Ostrolecki szpital omijajmy szerokim lukiem

Kris @ 02:49, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Jacek S trafił do Ostrołęckiego szpitala że złamaniem nogi wyjechał w trumnie

Kris @ 02:51, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Bojarski trafil do Ostrołęckiego szpitala z udałem zmarł na wylew z powodu źle dobranej ilości lekow

Kris @ 02:53, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Z udarem

Kris @ 02:54, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Moja ostrołęka a może tak mniej reklam bo telefony nie dają rady

nmh @ 02:55, 20.10.2019

IP: 178.235...62

dziadostiecejwo i nic wiecej

Kris @ 02:57, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Moja mama 63lata zabrana z domu przez karetkę, dusila się, 6godzin czekania na sorze. hospitalizacja, stwierdzono zapalenie pluc

mnh @ 02:58, 20.10.2019

IP: 178.235...62

dostali nowe karetki tylko chyba dla szpanu powinna sie tym zajac prokuratura dziadoski szpital i nic wiecej

Kris @ 03:01, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Moja córka 2razy w szpitalu za drugim razem na moja prośbę położona do szpitala , dusila się 2dni z powodu zapalenia płuc które było widoczne dopiero po wykonaniu zdjęcia rentgenowskkiego

Kris @ 03:07, 20.10.2019

IP: 78.152...12

Personel na oddziale dziecięcym w Ostrołęce to jedyny personal który zasługuje na pochwalę ale zanim tam mój dzieciaczek trafił to resztę szpitala bym zburzyl.

I @ 03:11, 20.10.2019

IP: 78.152...12

To tak w skrócie, ta placówka powinna być zamknięta z powodóu braków kadrowych, jedyne co możesz wyleczyć w Ostrołęckie szpitalu to choroba wywołana bakteriami jaki kolwiek uraz dyskwalifikuje ten szpital

PiotrEk @ 03:21, 20.10.2019

IP: 188.147...163

Kilka lat temu dotarłem na ostrołęcki SOR z objawami świadczącymi o udarze mózgu - drętwienie jednej strony ciała. Po wejściu na SOR moim oczom ujrzały się leniwe i bez jakiejkolwiek wiedzy baby w rejestracji. Powiedziały, że niestety na lekarza trzeba czekać "godzinę, może nawet dwie". Wpadłem w furię i powiedziałem, że w takim razie jadę taksówką do Łomży i gdy chciałem wyjść jedna z tych bab zatrzymała mnie i powiedziała: "Pan poczeka". Lekarz pojawił się za 3 minuty. Mój stan był na tyle poważny, że trafiłem na intensywną terapię na neurologii.

Ostroleczanin @ 05:34, 20.10.2019

IP: 178.235...84

Bardzo dobrze teraz bekną media mają moc. Szybkiego powrotu do zdrowia dla dzieciaczka i gratulacje za zimną krew dla ojca

kl @ 06:19, 20.10.2019

IP: 178.235...142

Czy Natkowski, od niedawna kierownik hotelu MOSiR to tylko zbieżność nazwisk? Jeśli nie to jakby nie patrzył jest to kolejny sukces tatki i całego ostrołęckiego PSL-u. Rychu zamiast zgrywać lowelasa na motorze weż się robotę. Przyjdż kiedyś o 5 rano do szpitala i zobacz w jakich warunkach ludzie czekają do 7.30.

Xkkkk @ 07:41, 20.10.2019

IP: 176.109...202

Just a shame and disgrace...

Xkkkk @ 07:45, 20.10.2019

IP: 176.109...202

To tylko potwierdza mnie jaki jest tutaj chory system...

Ja @ 08:04, 20.10.2019

IP: 5.173...139

No cóż, jesteśmy skazani na taki szpital, tu od lat jest tylko gorzej i gorzej. Żadne nowe mury nie pomogły. Coraz częściej myślę o wyjeździe z tego miasteczka. A swoją drogą, Ostrołęka ostatnio w mediach cieszy się tylko złą sławą.

Tomek @ 08:07, 20.10.2019

IP: 37.47...175

To nie szpital tylko kostnica dla oczekujacych

Hej @ 08:11, 20.10.2019

IP: 95.41...70

CHORY SYSTEM ?
TRZEBA BYC PO PROSTU CZŁOWIEKIEM
MLODZI LEKARZE INACZEJ REAGUJA A TE STARE KTORZY MAJA SIE ZA BOGOW TO TYLKO Z DYZURU NA DUZUR DOBRA KASA LECI.
SOR- TAM DOPIERO HARDKOR
CHYBA TVN POWINIEN SIE ZAJAC TYM SYFEM SZCZEGULNIE SOR

1235 @ 08:14, 20.10.2019

IP: 80.50...118

wassat tongue sad angrymozna zawsze jechac do innego szpitala nie ma przymusu

Co zrobić? @ 08:16, 20.10.2019

IP: 23.129...216

Wywalić na ZBITY PYSK wszystkich, którzy mieli styczność z tym pacjentem!

aaaa @ 08:49, 20.10.2019

IP: 80.50...118

Moja Mame przywiozłem po przypadkowo spożytej substancji żrącej . Miala ubytek o srednicy ok5 cm. Obrzek ust jak siostra Godlewska a nawet duzo wiekszy. Zdarzenie nagle. Nikt nawet nie ogladal mamy. w kazdej chwili moglo dojsc do obrzeku drog oddechowych i uduszenia.
Odmowiono przyjecia i wyslano do przychodni.

podatnik @ 09:13, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Jaki ten szpital zły a wszyscy leca po ratunek do szpitala. Ludzie możecie jeżdzić do Białegostoku. Wkrótce szpital zamkną to się przekonacie jak to jest bez szpitala. Nie ma pieniedzy na szpitale to nie narzekac.

Do podatnik @ 09:22, 20.10.2019

IP: 5.173...139

Po to płacę podatki, żeby mieć zapewnioną opiekę i nie mam ochoty opłacać tych, którzy w ... mają czyjeś zdrowie i swoje obowiązki. Taniej nam wyjdzie opłacanie karetek do przewozu chorych do normalnych szpitali, niż opłacanie tej prowizorki, którą mamy.W sumie teraz leczeniem chorych zainteresowani są tylko lekarze rodzinni.

Justyna @ 09:22, 20.10.2019

IP: 89.230...139

Tak właśnie jest rok temu moją córkę pogryzł pies i jak dojechaliśmy do szpitala w Ostrowi Mazowieckiej odesłali nas do Warszawy no a w Warszawie byli w szoku że dziecku nie została udzielona pomoc. Szok!!

do IP: 5.173...139 @ 09:26, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Specjalistyczna opieka to specialistyczny szpital, aby przyszyć kończynę trzeba jechać do Szczecina. Płacisz podatki to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś sie leczył w Białymstoku, a w Ostrołęce będą mniejsze kolejki.

ju @ 09:29, 20.10.2019

IP: 5.184...212

ekskluzywna kostnica.

Do podatnik @ 09:39, 20.10.2019

IP: 5.173...139

O tym mówię, ale drogę do Białegostoku też trzeba pokonać i to powinno zostać zapewnione, odgórnie, nie pozostawione pacjentom, zamiast tu utrzymywać pozory ,powinno się zainwestować w transport. A kasa powinna iść tam, gdzie najwięcej pacjentów. Ciekawe, jakie byłyby kolejki, gdyby ludzie mieli taki prosty wybór?

Ania @ @ 09:43, 20.10.2019

IP: 37.248...148

Zgadzam się z przedmowczynią Wanilią.Panie z SOR powinny być na pierwszym miejscu zwolnione.Odnoszä się do pacjenta jakby z przymusu pracowały. A szczególnie jedną z nich.Wstydzic się ta powinna.

. @ 09:46, 20.10.2019

IP: 205.201...81

Podenerwujecie się, popiszecie, a te sz.maty (mylnie zwane lekarzami) tylko się będą śmiali z tych frajerów, co muszą się u nich leczyć.

do IP: 5.173...139 @ 10:08, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Zawsze można leczyć sie prywatnie. Ludzie nie oczekujcie cudów Polska na służbę zdrowia wydaje mniej niż Rumunia. A Jarosław powiedział, że trzeba czekac co najmniej 12 lat, aby coś się poprawiło. Pomniki i muzea ważniejsze niż służba zadrowia.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 10:21, 20.10.2019

IP: 188.147...197

do IP: 5.173...139 , zawsze można zmienić zarzadzajacych szpitalem i karetkami. Ludzie nie oczekują cudów. Jest coraz lepiej ze służbą zdrowia, ale trzeba czekać lata, by naprawić zaległości po PO i PSL. Może zmiana władzy w samorządzie województwa coś pomoże?

Do podatnik @ 10:24, 20.10.2019

IP: 5.173...139

Nie zmieniaj tematu, podaję proste rozwiązanie: dać ludziom wybór, zapewnić transport i opłacać dobrze tych, którzy są dobrymi fachowcami, słabe placówki same się wykruszą. A muzea i pomniki to tylko temat zastępczy, który mnie teraz nie interesuje.

Grzegorz @ 10:26, 20.10.2019

IP: 188.146...180

Przecież w tym szpitalu nie pracują lekarze. Na miano lekarza trzeba sobie zasłużyć!

do IP: 5.173...139 @ 10:41, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Jaki transport jak połowa ratowników medycznych odeszła? Jakich lekarzy jak prywatnie zarabiaja 20x więcej? Dobre placówki są prywatne, gdyż ceny są prywatne. Jak nie ma pieniedzy na służbę zdrowa a są na ostanią elektrownie węglową to mamy to co mamy.

Do podatnik @ 10:58, 20.10.2019

IP: 5.173...139

Jak zaczną dobrze zarabiać, to wrócą. Elektrownia mnie teraz nie interesuje. Niewydajny szpital jest zbędny, kasę trzeba przekierować tam, gdzie ludzie chcą się leczyć, to całe rozwiązanie. Zapytaj kiedyś lekarza przyjmującego prywatnie, czy nie wolałby zarabiać normalnie i mieć po pracy czas na normalne życie?

WO @ 11:13, 20.10.2019

IP: 31.41...214

nie piszmy bzdetów o budowie elektrowni szpital był zawsze bardzo slaby i mial mało dobrych lekarzy mieszkam tu od 1979r i a w szpitalu zmienił się budynek na nowy a reszta czyli opinie jak był najgorszy w okolicy tak został do dziś czyli rzdzoncy o 1989r nic nie zmienili a najdłużej rzadził PSL 16 lat

do IP: 5.173...139 @ 11:13, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Bzdury opowiadasz ile ten szpital ludzi uratował? I jakie tam kolejki. Nikt Cie nie zmusza abyś sie leczył w Ostrołęce masz wybór. Ja prywatnie chodzę do dentysty i płacę po kilka tysiecy i nie narzekam.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 11:14, 20.10.2019

IP: 188.147...197

Do podatnik, przecież on chciał leczyć swoje dziecko w ostrołęckim szpitalu, więc kasę trzeba przekierować tam.

"kasę trzeba przekierować tam, gdzie ludzie chcą się leczyć, to całe rozwiązanie."

Jak zaczną dobrze zarabiać w Ostrołęce, to dobrzy lekarze wrócą.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 11:18, 20.10.2019

IP: 188.147...197

do IP: 5.173...139 ,

"Nikt Cie nie zmusza abyś sie leczył w Ostrołęce masz wybór. Ja prywatnie chodzę do dentysty i płacę po kilka tysiecy i nie narzekam."

Dlaczego zmusza się ludzi do jazdy do Białegostoku, nie można w Ostrołęce? Dlaczego nie mam wyboru Ostrołęki?

Jeśli mam prywatne się leczyć, to mogę składki zdrowotnej nie opłacać?

xxx @ 11:19, 20.10.2019

IP: 178.42...99

Jak odgryzł sobie język to normalne ze mało rozmawiał, nie wiem co w tym dziwnego

do nieradiomaryjny @ 11:24, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Dlatego, że język musi przyszyć specjalista, a w Ostrołęce takiego nie ma. Nie ma pienidzy na służbę zdowia, brakuje specjalistów, więc trzeba jeżdzić dalej. Ludzie dostali 500+ więc stać ich aby leczyć się prywatnie. czy do dentysty również chodzą na kasę chorych?

nnnnnnnn @ 11:48, 20.10.2019

IP: 178.42...207

pie=======sz głupoty tak rzadzi walnietypslikrawatykolorybylecalusnego paszol ztakimszpitalem wykanczalnia laughing

eeeeeee @ 11:55, 20.10.2019

IP: 194.50...77

stać minie chodzić prywatnie, ale dlaczego na kasę chorych ma być gorzej, to niczym rodem z PRL, jakość usług powinna być jednakowa (co innego kolejki, na kasę może być nieco dłużej wiadomo dlaczego), ale chodzenie prywatnie bo niby lepsza jakość usług to nieporozumienie (lekarz bierze pieniądze za to czy prywatnie czy też na kasę)

Bożka @ 11:57, 20.10.2019

IP: 178.235...137

Za to każdego pijaka, którego przywiezie policja przyjmują bez kolejki.
Robią mu wszystkie badania.
Człowiek trzeźwy musi poczekać 2, 3 godziny.

Maria @ 12:10, 20.10.2019

IP: 37.30...111

Obsługa szpitala dramat. Ale co się dziwić jak dyrekcja ma w powiązaniu. Taki Sidorzak co on wie o opiece zdrowia)?

WO @ 12:36, 20.10.2019

IP: 178.235...249

Szpital najgorszy w Polsce! Zamknąć go! Już lepiej jechać do Łomży albo do Ostrowi.

Do podatnik @ 12:40, 20.10.2019

IP: 5.173...139

No to ładnie się uśmiechnij, pokaż ząbki i na spacerek, on zdrowia doda. Miłego dnia.

En @ 12:49, 20.10.2019

IP: 31.41...185

Jestem osobą niepełnosprawną ruchowo. Nie mogę skorzystać z parkingu tj. koperty najbliżej schodów ponieważ ta koperta jest zarezerwowana [ na środku koperty stoi kołpak] dla młodego w pełni zdrowego pana dyrektora szpitala . Konkluzja nasuwa się sama, że przykład idzie z góry i pan dyrektor pacjentów niepełnosprawnych też ma gdzieś. Biedak nie jest w stanie pokonać kilkanaście kroków więcej do szpitalnego budynku i musi parkować w miejscu przeznaczonym dla ludzi z niepełnosprawnością. Życzę dobrego zdrowia i odrobinę empatii panie dyrektorze.

miro @ 12:56, 20.10.2019

IP: 213.76...199

Kot Kaczyńskiego ma lepszą opiekę niż zwykły człowiek w Polsce .

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 13:00, 20.10.2019

IP: 188.147...210

do nieradiomaryjny, składki zdrowotne biorą, a leczyć i jechać (za swoje) trzeba do innego województwa. Co ma 500+ do służby zdrowia? Co za bzdury piszesz, że jest wybór?

"Nikt Cie nie zmusza abyś sie leczył w Ostrołęce masz wybór."

Dlaczego zmuszono go aby leczył dziecko w Białymstoku?

Luk @ 13:02, 20.10.2019

IP: 176.109...85

W tym szpitalu to cyrki na porodówce także .

do nieradiomaryjny @ 13:31, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Jeszcze parę miesięcy temu pisałeś, że składki nie wystarczą na utrzymanie służby zdrowia, więc rząd musi je podnieść, a teraz nie chcesz płacić składek?

Szpital to nie elektrownia nie można zatrudnić katechetów zamiast lekarzy, aby przyszyć język potrzeba specjalisty i odpowiednich urządzeń. W Ostrołęce nie ma specjalisty najbliższy w Warszawie lub Białymstoku.

Omg @ 13:55, 20.10.2019

IP: 79.184...252

Konowaly ostrołęccy. Onkologia porażka. Dogorywanie chorych. Laryngolog ordynator porażka. Powinni go wywalić na zbity pysk. Chamskie podejście do chorych, ordynarny człowiek. Trafiłam z pilnym skierowaniem, otworzył mi drzwi w gabinecie i kazał mi wyjść. Potraktował jak gowno. A ja wilam się z bólu..

aaa @ 14:04, 20.10.2019

IP: 178.235...49

Najbardziej boli niewiedza ludzi (widac po komentarzach) dotyczaca dzialania systemu opieki zdrowotnej w naszym kraju. Kazdy Sebix z Karyna wpadnie z hukiem i domaga sie wszystkiego, co widzial w dr.house. TO TAK NIE DZIAŁA ! Wspomniane procedury sa, obowiazuja i jezeli nie ma przeslanki by zrobic inaczej to nikt nie bedzie tego robil, bo moze za to chociazby odpowiadac karnie. Wiadome, ze prosty lud (wspomniani powyzej Sebek z konkubina) nie pomysla o tym , ani nie zrozumieja bo prawda jest taka, ze wiekszosc ludzi w Polsce nie ma podstawowej wiedzy z zakresu m.in prawa itd ( zreszta widac to znowu po wynikach wyborów ). Matoły żerujące na ludziach, ktorzy pracuja, beneficjenci pisowskiego socjalu nie mysla o tym jak finansuje sie sluzbe zdrowia.

no @ 14:49, 20.10.2019

IP: 176.109...190

Po prostu wstyd. Ciągle chcą podwyżki mowa o lekarzach, a robią coś takiego angry angry

jerzy @ 14:49, 20.10.2019

IP: 185.204...127

SOR zgodnie z ustawą przyjmuje wszystkich w stanie zagrożenia życia a nie tylko od 4 roku życia. Wiek tutaj nie ma żadnego znaczenia. Natomiast karetki transportowe, którymi dysponuje Szpital są własnością prywatnego podmiotu. Pogotowie i ich nowe ambulanse to w ogóle inna instytucja.

Jola @ 15:05, 20.10.2019

IP: 78.152...230

To nie Warszawa ani nie Bialystok tu jest tylko rzez w ostroleckim szpitalu sie tylko umiera a nie leczy

Żenada @ 15:20, 20.10.2019

IP: 2a00:f41...3101

Na ostrołęcki sor leje ciepłym moczem 🤮🤮🤮

do Jola @ @ 15:31, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Leczenie w ostrołęckim szpitalu nie jest przymusowe. Jesteś ubezpieczony to sobie wybierasz szpital. Można się leczyć gdzie się chce możesz w Warszawie czy Białymstoku to tylko twoja wola. Szpital ma tylko obowiązek ratować życie, nic więcej, a jak są jakieś zastrzeżenia co do przebiegu leczenia to sprawę się zgłasza do prokuratury. Czym więcej zgłoszeń tym mniej błędów lekarskich.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 15:47, 20.10.2019

IP: 188.147...210

do Jola,

"Jesteś ubezpieczony to sobie wybierasz szpital. Można się leczyć gdzie się chce możesz w Warszawie czy Białymstoku to tylko twoja wola."

Co za bzdury piszesz.

Był ubezpieczony i nie mógł sobie wybrać ostrołęckiego szpitala tylko musiał swoim transportem jechać do innego województwa. Nie mógł dziecka leczyć gdzie chciał.

"Szpital to nie elektrownia nie można zatrudnić katechetów zamiast lekarzy"

W zarządzie szpitala dyrektor informatyk i wicedyrektor mechanik.

do nieradiomaryjny @ 16:16, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Czy ty rozumiesz język polski. Ostrołęcki szpital nie może wykonać tak skomplikowanej operacji. Zaledwie kilka szpitali w Polsce może to zrobić, gdyż trzeba posiadać odpowiednio wyposażoną salę operacyjną, lekarza specjalistę i wykwalifikowany personel. Żaden szpital w okolicy nie wykonałby takiej operacji po za Białymstokiem i Warszawą. W Ostrołęce, Łomży i Siedlcach takich operacji się nie przeprowadza. Chcieć, a móc to są dwie rożne rzeczy. Wielu pacjentów leczy się w Białymstoku czy Warszawie i nic w tym dziwnego. Dlatego rząd zamyka część szpitali, gdyż tak ma być.

Sk/mUTEK @ 16:24, 20.10.2019

IP: 176.109...166

Szpitalem w Ostrołęce rządzi koalicja PO - PSL
Mamy demokracje.
Wygrali wybory i rządzą.

Widzieliście wpis w tej dyskusji pana Jana Kowalskiego ?
Ja nie widziałem.
On głosuje na PO. I nie narzeka.

Ja na nich nie głosuje i mam prawo narzekać na to co dzieje się w ostrołęckiej służbie zdrowia.
A moim zdaniem jest tragicznie źle.
Jak ktoś trafi, na ostrołęcki sor, to współczuje bo tam współczucia nie ma.
Umiejscowienie nocnej opieki zdrowotnej dla ostrołęczan w miejscu bez dojazdu ( ale za parking trzeba zapłacić) to po prosu wypięcie d... na chorych ludzi...

Głosowałeś na PO lub PSL.
Nie narzekaj. Walcz o ich dobre i dobrze płatne stołki.

Ale od PSLu rower można wygrać na festynie.
A jak ktoś dojedzie do szpitala rowerem, nie musi płacić za parking.

laughing laughing laughing angry

Mirek @ 16:28, 20.10.2019

IP: 37.30...23

Widzę, że do dyskusji dołączają obrońcy ostrołęckiego "szpitala". Chyba łatwo się domyślić kto to pisze. Takiej fali skarg szpital w swojej historii chyba nie miał. Powinni zamknąć to w **olerę.

do Mirek @ @ 16:58, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Absolutnie nie bronię szpitala, ale jakie ministerstwo zdrowia takie szpitale. Za edukację odpowiedzialny jest minister edukacji, za policję minister spraw wewnętrznych, a za szpitale minister zdrowia. Zamknięcie szpitala w Ostrołęce to pozostawienie kilkudziesięciu tysięcy ludzi bez opieki. Panowie z partii tacy jak nieradiomaryjny czy Sk/mUTEK dadzą sobie radę bez szpitala w Ostrołęce, ale najbiedniejsi mieszkańcy, emeryci i renciści pozostaną bez opieki skazani sami na siebie.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 17:02, 20.10.2019

IP: 37.30...120

do nieradiomaryjny, no to po co piszesz bzdury, że

"Jesteś ubezpieczony to sobie wybierasz szpital. Można się leczyć gdzie się chce możesz w Warszawie czy Białymstoku to tylko twoja wola."

Nie rozumiesz języka polskiego. Był ubezpieczony i nie mógł leczyć się w Ostrołęce.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 17:04, 20.10.2019

IP: 37.30...120

I jeszcze jedno:

"- Lekarze w Białymstoku nie rozumieją, dlaczego mały pacjent musiał trafić aż do nich, dlaczego pomocy nie udzielono dziecku w najbliższym ostrołęckim szpitalu, do którego z krwotokiem z ust najpierw przywiózł go ojciec - mówił reporter Jacek Gasiński."

A Ty z partii piszesz:

"Ostrołęcki szpital nie może wykonać tak skomplikowanej operacji."

m @ 17:40, 20.10.2019

IP: 79.189...173

to nie się powinno nazywać szpital, tylko porażka, dziękuje za uwagę.

do nieradiomaryjny @ 17:43, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Sierowali go do Białegostoku, gdyż tylko tam lub w Warszawie mogi to pozszywac i połączyć wszystkie nerwy i naczynia krwionośne. Gdyby nie to to dziecko nie niałoby czucia w jezyku do końca życia, a tak trafiło do specjalisty. Spytaj się rodziców czy nie są zadowoleni, że dziecko trafiło do Białegostoku? Dziecko jest zdrowe, otrzymało odpowiednią pomoc i teraz za operację ponosi odpowiedzialność Białystok. W Ostrołęce nie ma specjalisty ani sprzetu ani personelu, który przeprowadziłby taką operację. Lekarze z Białegostoku nie praktykują w Ostrołęce i nie wiedzą, że Ostrołęka nie może przeprowadzać takich operacji. Gdyby coś nie było zgodne z prawem to zgloszonoby to do prokuratury. Lepiej pilnuj swoich udziałow w galerii, a nie wypowiadasz się na temat, o którym nie masz pojęcia.

BB @ 18:09, 20.10.2019

IP: 2a01:110f...8ad4

Ja bym was wyleczył wszystkich, szczególnie leni kandydujących do sejmu i senatu. Wstydu nieroby nie macie. Trzy razy dziennie lewatywa i płukanie żołądka i wszyscy od razu poznalibyście uroki pracy dla innych. Nic nie robicie, kolejna kadencja za 500 +,

Kolejna kadencja, kolejne setki tysięcy z naszysz pieniędzy na leni i obiboków, którzy nie potrafią nic a nic zrobić dla ostrołęki.

I się jeszcze widzimisiu nieradiomaryjny masz czelność wypowiadać ??
Idź do muzeum i odpad łódkę w porcie.
Jak można być takim złamasem, tak ty i twoi mocodawcy.
szkoda mojego czasu, widzimisiu.
Ręce mi opadają, takie macie de_bile szpitale.

Piotrek @ 18:12, 20.10.2019

IP: 37.30...86

Nie mogę tego czytać co niektórzy piszą. W momencie, kiedy to dziecko trafiło na SOR w Ostrołęce to właśnie te -pożal się Boże- rejestratorki, jak i lekarze przejęli za nie odpowiedzialność. W sytuacji gdy nie mogą wykonać zabiegu, natychmiast powinna zabrać dziecko karetka do miejsca, gdzie taki zabieg jest możliwy do wykonania i koniec kropka. Nie ma czegoś takiego jak brak karetki, to jest wymówka. Jak jest poważny wpadek drogowy, to też "nie ma karetki" i ludzie mają konać? Pacjent, który zgłasza się na SOR ma mieć otrzymaną pomoc, a nie być odesłanym.

do Piotrek @ @ 18:24, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Ludzie nie wypowiadajcie się bo ręce opadają. Karetka być może właśnie ratowała życie innemu pacjentowi. SOR podjął właściwą decyzje i to oni wzięli na siebie odpowiedzialność kierując dziecko do Białegostoku, aby trafił do najlepszego specjalisty w okolicy i tylko on mógł mu pomóc. Przyszycie języka to dosyć skomplikowana operacja dlatego został skierowany na oddział chirurgi dziecięcej.

Dal niedowiarków: nie ma wystarczającej ilości karetek, zespołów ratowniczych i ratowników medycznych, wystarczy obejrzeć co się dzieje w służbie zdrowia:

chaos-w-systemie-ratownictwa-medycznego

KATE @ 18:57, 20.10.2019

IP: 78.152...109

Skoro nie mają oddziału laryngologi dziecięcej to czemu operują dzieci na Laryngologii? A Jest ich całkiem sporo, bo tygodniowo przewija się tam z sześcioro dzieci!!
Tu odmówili pomocy ?!!!!!!!
Wstyd! Co się dzieje na tym świecie !?
angry angry angry

do KATE @ 19:16, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Usunięcie migdałków, a przyszycie języka to nie to samo. Trzeba połączyć naczynia krwionośne, aby nie obumarł i nerwy, aby było czucie w języku to bardzo skomplikowane. Nikt nie będzie ryzykował, aby dziecko zostało inwalidą. Nie było zagrożenia życia, operacja może odbyć do kilku godzin, nie można było podać leków, gdyż rodzice zdecydowali się na własny transport. Gdyby dziecko źle zareagowało na leki byłoby bez pomocy medycznej. Przy transporcie karetką można podać leki.
Ludzie nie mylcie pojęć na taką operacje mamy kilka godzin to nie zawał czy udar, gdzie ratownicy mają kilka czy kilkanaście minut. Gdy złamałem rękę nie pojechałem na SOR w Ostrołęce tylko własnym pojazdem do Warszawy, gdybym miał zawał czy udar chciałbym, aby karetka z ratownikami medycznymi i lekarzem przybyła do mnie w kilka minut z Ostrołęki. Wbrew temu co wszyscy myślą właśnie rodzicom udzielono właściwej informacji, gdzie dziecku pomogą najlepsi specjaliści. A ze mamy taką służbę zdrowia zawdzięczamy sami sobie. Wybraliście sami macie muzeum za 30 mln złotych, brakuje karetek i ratowników medycznych.

pacjentka @ 20:02, 20.10.2019

IP: 178.213...237

Co lekarze zrobili ,żeby pomóc dziecku? W szkole zawsze tak pytają się nauczyciela.

do pacjentka @ 20:33, 20.10.2019

IP: 178.42...133

Rzetelnie poinformowali rodziców o sytuacji dziecka, wysłali ich do najlepszej specjalistycznej placówki w regionie, gdzie dziecko otrzymało najlepszą pomoc. Lekarze nie mogli podać leków, gdyż rodzice zdecydowali sami, że zawiozą dziecko własnym transportem, a gdyby coś się działo w trakcie transportu to wystarczy dzwonić pod 112. Dla mnie jako pacjenta to wzorowa postawa. Zamiast podjąć się czegoś i nie podołać. Najlepiej oceniać tym, którzy siedzą z boku i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za swoje działania.

Czytanie z zrozumieniem @ 21:06, 20.10.2019

IP: 80.50...118

Połowa komentarzy to dyżurni malkontenci druga połowa komentarzy o tym że facet jechał z dzieckiem własnym transportem- powyżej redakcja cytuje ojca który przyznał że zaproponowano mu karetkę na którą po prostu nie chciał czekać.
Jeżeli byłby jakiś pozew na szpital lub lekarza który prowadził dziecko przez krótki pobyt na SOR powinien być też pozew bądź powiadomienie sądu rodzinnego o to by przyjrzał się sytuacji w rodzinie skoro ojciec odmawia transportu sanitarnego i na własną rękę z dzieckiem narażając go na utratę zdrowia i życia- to by go nauczyło
A jeżeli to koledzy z Białegostoku zrobili taką aferę to cóż---- shame on you

IDA @ 22:28, 20.10.2019

IP: 188.146...254

Stawiam na słynną panią doktor. Przyzwyczaiła się do nic nierobienia. Pisze opinie dla Policji, w których nic nie ma tak jak i w opisach, a kasa podwójna leci. I po co się wysilać.

Pipi @ 23:08, 20.10.2019

IP: 5.173...0

Ostrołęce konowaly, brak słów, dyplom zdobyte za masło w czasach prlu, nawet prywatnie nie przyłoży się do pracy jak Pan Bóg przykazal, w gabinecie nad dawnym sklepem obuwniczy ccc właśnie w Ostrołęce, konowalka szlifowalami jedynkę aż rowalila wargę i żadnych skrupułów tylko powiedziała, takie rzeczy się zdarzają, aja cóż ja, chodzę do końca życia z zajęć a warga, tak łatwo możesz do niej trafić bo otwiera nawet w nocy.

Pipi @ 23:08, 20.10.2019

IP: 5.173...0

Ostrołęce konowaly, brak słów, dyplom zdobyte za masło w czasach prlu, nawet prywatnie nie przyłoży się do pracy jak Pan Bóg przykazal, w gabinecie nad dawnym sklepem obuwniczy ccc właśnie w Ostrołęce, konowalka szlifowalami jedynkę aż rowalila wargę i żadnych skrupułów tylko powiedziała, takie rzeczy się zdarzają, aja cóż ja, chodzę do końca życia z zajęć a warga, tak łatwo możesz do niej trafić bo otwiera nawet w nocy.

obserwator @ 23:33, 20.10.2019

IP: 74.14...38

do Hey niewiem czy bedzie to pocieszeniem dla Taty watpie bo to trzeba nad wszystkim rozpaczac.Mieszkam w kanadzie w malym miescie jak na kanade ale ludzie nie uwierzycie tu jest to samo w szpitalach niema pacjentow sa tylko biurokraci panie w mini spodniczkach noszace papierki pacjenta sie do domu odsyla w ten sam dzien po operacji bo na ich wyplaty brakuje a chca wiecej i wiecej przy drzwiach jest 2 oddzwiernych zeby drzwi otworzyc jeden stoi drugi siedzi i co pol godziny zmiana drugi stoi pierwszy siedzi i zarabiaja 200 tys baksow na rok .Politycy winni politycy kochani .Teraz wybory w kanadzie ter i wlasnie konserwatysci chca to zmienic a maja program podobny do PIS

obserwator @ 23:56, 20.10.2019

IP: 74.14...38

Do Ida yes you are right shame on you! Obwiniarz kolegow z Bialegostoku to ty sie wstydz wyglada mi jakbys brala w tym udzial ja znam te wasze szpitalne zagrywki zeby tylko kase sobie nabic pacjent sie najmniej liczy wasze kieszenie sie licza!!! Miala tu przyklad z wlasna corka gdzie w podobnym grajdole piers jej usuneli chemia i radiacja szpikowac chcieli kazda chiena chciala zarobic a szpital najlepszy w kanadzie wiesz co powiedzial ratujac moja corke -zebys przyszla do nas odrazu to dzisiaj by tego nie bylo co jest-we are tired of Windsors mistake .I ty chcesz zawstydzac innych wiem na czym wasze praktyki polegaja Skoro mamy sie sami leczyc w domu to Wy na bruk

obserwator @ 00:19, 21.10.2019

IP: 74.14...38

A odnosnie wyborow kanadyjskich smieja sie ludzie ze mnie na ulicy i pokazuje mi zdjecie naszego rodaka kampanie prowadzi prezydencka fotografuje sie z arabami i wklaja na facebooka tak ja tez sie wstydze jak ty tylko za takie sz....je jak ty

natasza @ 00:33, 21.10.2019

IP: 94.254...179

Dla mnie ten nasz szpital to jedna patola. Nie rozumiem lekarze i pielęgniarki oni myślą że oni pracują tu niby za kare to po jakiego hu...a szli wgl na studia i wgl pracują w szpitalach skoro im ciężko pacjetami sie zająć a o SOR to już nie wspomniam brak kultury do pacjentów a oddziały to już wgl szczególnie ginekologia położnictwo masakra jakaś 😡😡😡😡łaske zrobią że dziecku pomoc medyczną udzielą bez mózgi😡

obsrwator @ 00:41, 21.10.2019

IP: 74.14...38

do Natasz skarbie pomysl troche na sluzbie zdrowia sie robi najwieksza kapuche czlowiek dl ratowania zycia swego lub bliskiej osoby a nie daj Boze dziecka odda wszysko a oni to wykorzystuja.Amerykanie to opanowali do perfekcji

obserwator @ 00:45, 21.10.2019

IP: 74.14...38

Najlepiej umieja wykorzystac to onkolodzy.Jeden w Detroit dostal 44 lata do odsiadki tylko co z tego a ile usmiercil? 90% swoich pacjentow czym? chemia

obserwator @ 01:05, 21.10.2019

IP: 74.14...38

Moge Wam wymienic tysiace sprawdzonych przypakow wlacznie z sadzeniem lekarzy bardzo zle ze w komputerach lekarze maja dostep do wszyskiego jezeli juz jeden postawi Ci diagnoze drugi bedzie sie tego trzymal swini sobie nie podkladaja a pacjenta sie leczy na to za co rzad placi najwiecej niezaleznie czy posiada ta chorobe czy nie reszte sobie sami dospiewajcie

obserwator @ 01:10, 21.10.2019

IP: 74.14...38

dzisiaj juz tylko zawal i wylew nie moga podciagnac pod raka reszta to wszysko rak.Nie macie pojecia jakie przekrety sie robi w sluzbie zdrowia wiem co mowie mam tego dowody

Anna Cz. @ 08:39, 21.10.2019

IP: 217.153...74

Jak widzę, że każdy psy wiesza na ostrołęckich lekarzy to nóż mi się w kieszeni otwiera. W takim razie z każdą błahostką jedźcie sobie do innych miast skoro tutaj wszyscy są tacy niedouczeni, niewykwalifikowani, chamscy itp. Rejonizacji dawno nie ma, więc macie dobrowolność leczenia. W grudniu minie rok jak mojemu -wtedy lekko ponad 2 letniemu- siostrzeńcowi uratowali życie robiąc odbarczanie krwiaka. Pierwsza taka operacja robiona na DZIECKU, bo dotychczas operowali tylko dorosłych. ... też mogli sobie olać i pozwolić mu umrzeć, bo w stanie jakim był nie zdążyłby dojechać do Różana a co dopiero dalej. Ja jestem dozgonnie wdzięczna ekipie chirurgów i neurochirurgów operującej 1-2.12.2018r. Także moi drodzy zastanówcie się co piszecie... każdy widzi to co najgorsze a tych dobrych elementów nie dostrzega.

Gosc @ 08:49, 21.10.2019

IP: 2a01:110f...4c2f

Kochani nasze składki zdrowotne idą na 500plus i Banasi,Misiewiczow itp naczelnik państwa ze swoją sitwa dotuje szpitale a wiadomo kto rządzi od 4 lat finansami dlatego proszę nie szukać winnych w opozycji bo z lekarzy finansuje NFZ pisowskie i oni odpowiadają za oddziały w szpitalach

Kurp @ 09:02, 21.10.2019

IP: 83.28...182

Do szpitala w Ostrołęce są ogromne kolejki , dłuższe niż do ościennych szpitali i dla zdrowo myślącego człowieka o czymś to świadczy

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:38, 21.10.2019

IP: 2a00:11c0...86

Sprawa dla prokuratury - jeśli faktycznie, wszystko odbyło się zgodnie z prawem i procedurami, to zarzuty powinni usłyszeć Ci, którzy takie prawo ustanowili, a lekarze powinni sobie przypomnieć, kim jest pacjent - ten przypadek kwalifikował się pod interwencję LPR, a nie ojca, gnającego na łeb na szyję, ponad 100 km bo mogło się to zakończyć dużą większą tragedią.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:48, 21.10.2019

IP: 2a00:11c0...86

Cyt.:
"Jest coraz lepiej ze służbą zdrowia"

Tępy naziolu, 69 zamkniętych szpitali, kilkaset zamkniętych oddziałów szpitalnych, kilka tysięcy wyeliminowanych łóżek i utajniona kwota zadłużenia szpitali, gdzie ostatnia ujawniona to była 13 mld złotych.

Jeszcze nigdy nie było tak źle - to jest zapaść.

Przypominam, że PiS w kampanii 2015 roku, obiecywał szybkie uzdrowienie służby zdrowia, chwilę wcześniej, minidyktatorek zażądał od Arłukowicza, naprawy sytuacji w przeciągu tygodnia.

Teraz, minidyktatorek stwierdza, że potrzebuje na to kolejnycj 3 kadencji - kto tego dożyje, chyba tylko Ci, którzy od publicznej służby zdrowia, trzymają się z daleka, a dyrektorzy szpitala przywożą im osobiście do domu kule.

Hej @ 09:55, 21.10.2019

IP: 95.41...70

Do podatnik
Ale ja jeżdżę do Warszawy bo jak napisałeś ten szpital jest zły.
A w Ostrołęce tylko prywatnie inaczej nie ma szans

Hej @ 10:03, 21.10.2019

IP: 95.41...70

Anna Cz. @ 08:39, 21.10.2019217.153...74

Pisze o siebie, mnie na sor lekarz olał tak po prostu.
Z wypisem do domu , zaznaczył by udać się do lekarza rodzinnego.
Tak wiec zostało.
Lekarz rodzinny wypisał skierowanie do poradni A tam .... HARDKOR!!!
Po paru dniach udało się z dostać do poradni i udzielono mi " pierwszej pomocy" którą powinna być na SOR parę dni wstecz.
Więc, to mój przykład Pani Anno.
Co do siostrzeńca, dobrze że u niego wszystko się ułożyło pozytywnie i życzę mu zdrowia.

Sk/mUTEK @ 10:05, 21.10.2019

IP: 185.69...66

Wybory w naszym województwie wygrała koalicja PO-PSL i rządzą.
Co to znaczy dla Ostrołęki.
PO prostu podzielili się stołkami...

- szpitalem rządzi - PSL
- Meditransem rządzi- PO
- WORD - rządzi PSL
- urząd marszałkowski - PO

..... co tam jeszcze maja we swoich włościach ?

oczywiście jak coś się źle dzieje to zwalają na PIS.

do Sk/mUTEK @ @ 11:26, 21.10.2019

IP: 83.28...228

Minisestwo zdrowia rozdaje pieniadze, a tam rządzi PIS.

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:31, 21.10.2019

IP: 83.28...228

Ojciec zdecydował, że nie będzie czekał na karetkę i nikt mu nie kazał lecieć na łeb na szyję.

Czaku @ 15:46, 21.10.2019

IP: 5.184...253

Ten szpital nigdy nie ma sobie nic do zarzucenia.......kiedy ktoś się za to zabierze??????

Sk/mUTEK @ 21:24, 21.10.2019

IP: 176.109...166

DO .......
do Sk/mUTEK @ @ 11:26, 21.10.2019
IP: 83.28...228

"Minisestwo zdrowia rozdaje pieniadze, a tam rządzi PIS."

Białystok też ma kasę z Ministerstwa od PIS.
W Białymstoku dziecko przyjęli bo tam nie rządzi szpitalem PSL.

Ja221 @ 08:36, 24.10.2019

IP: 2a02:a317...e318

To najgorsza placówka medyczna.
Bród i znieczulica personel szpitala ma gdzieś pomoc chorym ludziom.
Mam nadzieję że sąd skaże winnych zaniedbań bo właśnie wtoczylam przeciwko nim sprawę w sądzie.
Ludzie przestańcie być bierni nie pozwólcie by to co tam się dzieje stało się bezkarne.

Ona @ 09:59, 25.10.2019

IP: 176.109...140

I teraz wiadomo dlaczego pacjenci wyskakują w Ostrołęckim szpitalu z okiem...
Swoją drogą pogotowia też jest warta uwagi. A szczególnie odżywki pielęgniarek i położnych do pacjentek. BEDZIECIE SIE A TO SMAŻYĆ W PIEKLE WREDNE BABSKA!!! RAZEM Z TYMI Z SOR-u!!!

Fajny @ 18:33, 25.10.2019

IP: 87.116...133

Widzę że z ostrołęckiego szpitala robi się druga Ostrów mazowiecka.. Żeby to była wizyta prywatna za parę tys to by skakali przy tym dziecku z pewnością