piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: długie kolejki, problemy z rejestracją i spóźniający się lekarz w poradni ortopedycznej. Szpital wyjaśnia

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

Piszę w sprawie sposobu przyjmowanie pacjentów w poradni ortopedycznej. Przychodnia otwarta jest od godziny 8.00. W poradni przyjmuje jeden lekarz, który spóźnia się i przychodzi o 8.30. Przyjmuje jednego pacjenta i robi sobie przerwę o godzinie 9.00.

Ludzie zajmują kolejkę już od szóstej rano, dwie godziny przed otwarciem przychodni. Siedzi tam po 20-30 osób często do późnego popołudnia, niektórzy czekają po osiem godzin. Czy nie można wdrożyć na przykład rejestracji telefonicznej i umawiać pacjentów co 15-30 minut na konkretne godziny, żeby oszczędzić i swój jak i pacjentów czas, jak to jest w innym przychodniach czy innych miastach?

ReklamaCzy naprawdę wszystkie procedury w naszym szpitalu muszą trwać godzinami?

Czasem przyjęcie na oddział trwa parę godzin, kolejnych parę siedzenie i czekanie na 20 minutowy zabieg

Odpowiada Paweł Natkowski, dyrektor Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce:

Zarzut dotyczący spóźniania się lekarzy w poradni ortopedycznej po wyjaśnieniach nie potwierdził się. W poradni ortopedycznej jak i innych poradniach jest możliwość rejestracji telefonicznej, ale zawsze należy pamiętać o dostarczeniu skierowania w ciągu 2 tygodni. Panie rejestratorki przy planowaniu wizyty proponują najbardziej optymalne godziny zgłoszenia się, stąd też nie ma konieczności zajmowania kolejki wcześnie rano. W poradni ortopedycznej przyjmują również w czwartek i piątek lekarze ortopedzi z oddziału, którzy zajmują się pacjentami po leczeniu szpitalnym.

Wyświetleń: 11615 komentarze: -
08:20, 17.11.2019r. Drukuj