czwartek, 12 grudnia 2019 r., imieniny Aleksandra, Adelajdy, Dagmary

Aktualności

Amadi prezentuje nowy utwór - "Nie gadam" (wideo)

W sieci pojawił się nowy utwór ostrołęczanina Amadeusza Mirgosa, który swoją trudną, życiową ścieżkę postanowił opowiedzieć w tekstach, które pisze i rapuje. Na jego kanale YouTube jest już utwór pt. "Nie gadam", w którym znów możemy odnaleźć znajome ostrołęckie kadry i plenery związane z osiedlem Stacja.

Utwór, podobnie jak wcześniejsze kompozycje Amadiego, przepełniony jest żalem oraz buntem wobec świata, który rzadko wyciąga pomocną dłoń do człowieka, który popełnił wiele błędów.

Reklama"Nie jestem przykładem, przykład ze mnie żaden" - śpiewa Amadi i pokazuje, że trudna przeszłość mocno odbiła się na kształtowaniu jego charakteru. Chłopak pokazuje jednak, że problemy można przekuć w pasję, jaką stała się dla niego muzyka i pisanie tekstów.

Poniżej najnowszy klip do piosenki pt. "Nie gadam". Na kanale YouTube - Amadi TV znajdziesz też inne utwory.

Odsłon: 6708 komentarze: 24
09:29, 01.12.2019r. Drukuj




Powrót


Pfffff @ 13:12, 01.12.2019

IP: 5.173...140

Chłopie jedz do Niemiec na szparagi bo muzyka to ty nie zablysniesz. A szczerze to żal tego słuchać 10latek umie lepiej kleic rymy

Gostek @ 13:24, 01.12.2019

IP: 5.173...101

Szału nima

klaudi @ 14:00, 01.12.2019

IP: 88.156...88

romson pamietasz jak obrabialam cie w krzakach przy trójce? :P

Xxx @ 14:54, 01.12.2019

IP: 176.109...221

Sorry. To jakis fake jest czy co z tym "wykonawca" zyciowa sciezka hehe dobre

Ona @ 15:18, 01.12.2019

IP: 188.146...233

Prawie jak teledysk z Witaj Witaj! Heeeej! 😂

Hehe @ 15:30, 01.12.2019

IP: 185.166...89

Dla polewy to nagrywa pewne :D

Aha @ 15:35, 01.12.2019

IP: 178.235...94

Autor artykułu ma chyba podobny poziom intelektualny jak ten błyskotliwy artysta. Po co promować coś tak prymitywnego plytkiego i patologicznego. Chyba żeby osmieszyc dany nurt muzyczny. Ręce opadają czytając wypociny pisane z taką pasja na temat zalenia się i buntu tego osobnika. Ten gość jest chory psychicznie a wy jeszcze robicie z niego większe posmiewisko. Darujcie sobie takie artykuły.

beka z goscia @ 16:30, 01.12.2019

IP: 95.49...222

no nie uwierze w to co wlasnie i przeczytalem i uslyszalem hahahhaa przedstawili tego goscia jak jakiegos super mc a jedyne co mi przychodzi na mysl jak go slucham to lech roch pawlak i jego zeli papom albo waszka g hahahah czlowieku gubisz sie z bitem rymy sa na sile i bez sensu a ten wers ze przyklad ze mnie zaden to chyba juz gdzies slyszalem

Gość @ 19:29, 01.12.2019

IP: 2a01:110f...cabb

Czy chodzenie po torowisku nie jest wykroczeniem?

Łukasz @ 20:05, 01.12.2019

IP: 2a00:f41...167e

Odrazu z miejsca go hejtujecie. Mi też nie za bardzo przypadło do gustu ale ważne ze pröbuje, ze ma pasję, ze coś juz nagrał. Przestancie go cisnąć i zajmijcie sie sobą.

Yhy @ 20:20, 01.12.2019

IP: 178.235...204

Każda pasję szanuje i nic mu nie bronię. Po prostu to nie jest czas na promocję w mediach bo jest to mega słabe. A takie artykuły odbieram na zasadzie wysmiania danego gatunku muzycznego wraz z jego słuchaczami. Jednym słowem szydera.

Święty Mikołaj @ 20:24, 01.12.2019

IP: 2a00:f41...6f01

Super ujecia z użyciem green screena .Bardzo fajnie zapisujesz się w rapowej historii okolicy .

HvN_ @ 21:48, 01.12.2019

IP: 5.172...166

A ja widzę potencjał i serce włożone w to a nie pozeranctwo. Trochę brak Ci skillsow wokalnych ale tragedii nie ma. Nawet fajnie się to złożyło z trapowym bitem. Props, kształtuj się dalej, a jeszcze lepszy mix/master i powinien być ogień. Pozdro pracuj nad flow.

marian @ 08:15, 02.12.2019

IP: 82.177...82

Masz nieźle napier$$lone w głowie dzieciaku. Mogą pisać, że to gniot, ale wg mnie masz swój styl. Szanuję.

Żenada @ 08:25, 02.12.2019

IP: 176.109...153

Cud, że nie zaginął po drodze bo ma w tym doświadczenie

mieszkanka @ 10:38, 02.12.2019

IP: 185.166...77

Szczerze, chłopak robi coś by poradzić sobie z trudnymi doświadczeniami. To świetne, nie istotne czy dobrze czy pięknię rapuje... ważne że wylewa z siebie te złe rzeczy. Gratuluje! Walcz z tym dalej! :)

Ma21 @ 12:53, 02.12.2019

IP: 5.173...220

Fajne dubstepem podjeżdża riDYM spoko

Jutek @ 17:13, 02.12.2019

IP: 83.6...185

Ale gow.... take same jak te ramoss tatuu cale miasto kreci z nich beke leszcze

Xxx @ 22:12, 02.12.2019

IP: 2a00:f41...4401

Jutek h... Ci w d.... sam jestes leszczem

Ppp @ 08:55, 03.12.2019

IP: 94.254...94

Nie rob z siebie gwiazdy typie . Żalosny jestes sam przezylem wiele wiecej niz ty, alkoholizm, patologie, odwyk itd Masz zal do calego swiata tylko do siebie nie . Pewnie kazdy cie powinien w rączke calowac jak spier.dalales nacpany na gigancie. Masz slaba psyche zamiast nagrywac takie pier.dy o buncie i zalu lepiej popracuj nad soba i spojrz ile to ty swojej rodzinie sprawiles bólu a nie wylewasz gorzkie zale i uzalasz sie nad soba jak piz.da, przeszlosc to przeszlosc , trzeba podniesc glowe do gory , walczyc i isc do przodu a nie tak jak ty . Je,bac cie tfu

jajo @ 11:30, 03.12.2019

IP: 94.254...219

O kur** ale dno. w sumie jekie mniasto takie rapery.

On @ 20:46, 04.12.2019

IP: 176.109...151

O ooo matko..

Xjx @ 21:12, 04.12.2019

IP: 91.207...122

Rapujesz jak cygański woźnica.

Heniek Kapusta @ 00:52, 08.12.2019

IP: 5.173...189

Ścieżkę to on raczej wciągał
Może i ciężka bo kto by tyle na raz opitolił
Brawo ty
Oby wiecej kólek śniegu ;_;

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót