Do naszej redakcji dotarły informacje o problemach z przedłużeniem kart abonamentowych do parku wodnego w Ostrołęce o okres, w którym trwała przerwa technologiczna. Rokrocznie użytkownicy miejskiej pływalni mogli liczyć na takie wydłużenie okresu ważności karty. W tym roku pojawiły się trudności.
Przedłużenie ważności karty dotyczy okresu przerwy technologicznej, wprowadzonej w miejskim zakładzie budżetowym w okresie świąteczno-noworocznym, który przeznaczony jest na bieżące naprawy i remonty.
ReklamaTemat przeniósł się także na forum "Mojej Ostrołęki".
- Dlaczego w tym roku, wzorem lat ubiegłych, nie jest przedłużany termin karty w związku z przerwą technologiczną? W latach ubiegłych karty były automatycznie przedłużane. Każdy musi zgłaszać indywidualnie i czy to będzie uwzględnione? - pyta jeden z forumowiczów.
Nie był to odosobniony przypadek. Inny internauta potwierdza problem.
- Czy naprawdę jest problem sprawdzić karty a przynajmniej zaktualizować osoby zapisane na kartce, jeżeli ona jeszcze istnieje? Czy kierownikowi zależy, żeby tego nie zrobiono? W latach poprzednich karty były przedłużane automatycznie o przerwę techniczną. W tym roku ciągnie się to jak przysłowiowy "ból po kiszkach" - pisze czytelnik.
ReklamaO sprawę zapytaliśmy w Urzędzie Miasta w Ostrołęce. Odpowiedź wystosowało Biuro Prasowe miejskiego ratusza.
- Karnety, których okres ważności obejmował 1-10 stycznia 2020, czyli czas, w którym trwała przerwa technologiczna, będą miały przedłużony termin o te dni, w których użytkownicy nie mogli korzystać z basenu. W celu przedłużenia ważności karnetów należy zgłosić się do sekretariatu w Parku Wodnym "Aquarium" - informuje Piotr Potulski, kierownik Biura Prasowego UM w Ostrołęce.
Wyświetleń: 2503 | komentarze: - | 14:39, 04.02.2020r. |