piątek, 7 sierpnia 2020 r., imieniny Doroty, Kajetana, Donata

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Most kolejowy do rozbiórki jeszcze w tym roku. Co będzie z rurą ściekową OPWiK, którą zamontowano pod mostem?

W związku z modernizacją linii kolejowej nr 35, zaplanowana jest gruntowna przebudowa mostu kolejowego nad rzeką Narew w Ostrołęce. Przeprawa będzie całkowicie rozebrana. Wywiązał się jednak problem, bo pod mostem biegnie rura miejskiej spółki, która odprowadza ścieki z miasta do oczyszczalni.

Obecnie trwają prace nad opracowaniem dokumentacji projektowej zadania kolejowego. Rozbiórka mostu ma się rozpocząć jeszcze w tym roku.

Reklama Niestety, z kolejową inwestycją koliduje instalacja Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Pod mostem jest bowiem zawieszona rura ściekowa, która odprowadza nieczystości z miasta do oczyszczalni. To dla samorządu ogromny problem.

- Pod ten most podwieszona jest rura, którą, zgodnie ze statystykami, pompowanych jest na dobę około 260 metrów sześciennych nieczystości do naszej oczyszczalni. Tego mostu nie będzie przez rok. Jeśli nie będzie mostu, to nie będzie pod co podwiesić tej rury. Wstępnie rozmawialiśmy z prezesem i gdybyśmy chcieli na przykład wykonać przekop pod rzeką to jest koszt trzech milionów złotych. Firma przebudowująca most nie ma w swoim zakresie przebudowy naszej rury. To jest dla nas wyzwanie - mówił podczas ostatniej sesji rady miasta, prezydent Łukasz Kulik.

Reklama Problemy miasta potwierdza biuro prasowe PKP, które poinformowało nas, że to w zakresie miejskiego samorządu jest przebudowanie tego fragmentu instalacji.

- Zgodnie z treścią umowy zawartej w lutym 2009 roku pomiędzy PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A., a OPWiK w Ostrołęce, w przypadku rozbiórki mostu, OPWiK zobowiązało się we własnym zakresie i na własny koszt dokonać przebudowy kanalizacji sanitarnej na omawianym obiekcie. W związku z powyższą umową, przebudowa rurociągu nie była uwzględniona w zakresie prac PLK - poinformował nas Karol Jakubowski z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Reklama Jak zapowiada PKP, planowane jest spotkanie inwestora z przedstawicielami OPWiK oraz urzędu miasta, dotyczące rurociągu, zabezpieczeniem transportu ścieków w czasie przebudowy mostu i montażem rurociągu kanalizacji sanitarnej po zakończeniu prac mostowych.

Wstępnie planowany termin rozbiórki to druga połowa 2020 r. Zakończenie inwestycji przewidywane jest w połowie 2022 r.

Jak informuje PKP, rozbiórka starej konstrukcji mostu rozpocznie się po ustaleniu zamiennego sposobu odbioru ścieków przez oczyszczalnię.

Wyświetleń: 16744 komentarze: 98
11.02.2020, 12:55r. Drukuj




Powrót


Mam nadzieje, ze pomogłem :) @ 13:13, 11.02.2020

IP: 212.69...136

Gó.wno

ostrołęczanin @ 13:20, 11.02.2020

IP: 176.109...192

Tak się kończą inwestycje podejmowane przez grupę polityków /specjalistów / od wszystkiego , aby dziś a dalej jak Bóg da. Powinno się rozliczać poprzedników za niegospodarność i marnowanie publicznych pieniędzy. Powinno to dotyczyć rozliczeń w skali kraju nie tylko na naszym podwórku. Może wtedy powoływani dyrektorzy z zawodu zastanowili by się czy warto podejmować trudne stanowiska z którego będzie kiedyś rozliczony. wink

Madame @ 14:01, 11.02.2020

IP: 188.146...226

Powiedz ile poprzednia władza zmernowała publicznych pieniędzy i funduszy nie wykonujac przekory pod dnem rzeki A podwieszając rurę pod mostem ?
Ale nie bój nic !
Obecna władza myśli przyszłościowo ! Na pewno wykona przekop i bezproblemowo pozyska na to fundusze ! Przecież są bardzo kreatywni A inwestycje w mieście idą do przodu aż miło popatrzeć !!!
I wciąż powstają nowe ! 🤣

misio @ 14:08, 11.02.2020

IP: 46.246...19

Czy ktokolwiek ma jeszcze wątpliwości, że faszystowska onuca i Madame to ta sama PiSowska sucz?

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 14:20, 11.02.2020

IP: 37.30...185

ostrołęczanin, podwieszenie rury do mostu super rozwiązanie. Teraz można inaczej poprowadzić rurociąg. Nie ma co się oglądać na poprzedników, najlepiej to na gotowe przyjść i 5 lat nic nie robić.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:28, 11.02.2020

IP: 217.146...86

Tępy naziolu, można, tylko trzeba skądś wytrzasnąć 3 miliony, bo poprzednicy woleli iść na łatwiznę i zrobić prowizorkę, w ogóle nie przejmując się tym, jaki to będzie miało skutek w przyszłości.

@ @ 14:33, 11.02.2020

IP: 5.173...1

Zostawcie ten most z tą rurą w świętym spokoju a obok zróbcie drugi most

Madame @ 14:35, 11.02.2020

IP: 188.146...226

Tak, czy srak.
To śmierdzący temat z tą rurą.
Spadam stąd.
Idę obserwować dzikie ptactwo brodzące.

Sk/mUTEK @ 15:02, 11.02.2020

IP: 185.69...66

O TU KIERUNEK PIS u
OK
Popieram - najlepiej wysadzić
ABSOLUTNIE NIC NIE BUDOWAĆ

a jak się zrobi odpowiednio duży wolny plac
wyświetlić nowy film
KLER albo
podpowiadam np. podobno fundusze zbierają państwo Sekielscy
czyli ładny film powstanie akurat na taka okazję

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:08, 11.02.2020

IP: 217.146...86

Sutek, słyszałeś o czymś taki jak "kino"?

A, co byś powiedział, gdyby Ci w tymże kinie, finansowanym z pieniędzy mieszkańców, nie pozwolili obejrzeć Twoich ulubionych filmów, takich jak "Mgła", czy "Smoleńsk", pewnie darłbyś japę w niebogłosy - mam rację?

"Kleru" nie obejrzałeś, ale wiesz, że jest "be" i Ostrołęczanie oglądać go nie powinni.

anty KO(n)Don... @ 16:07, 11.02.2020

IP: 2a01:110f...18bf

Z tego co ja pamiętam to ta rura jest tam "od zawsze"...a swoje lata już mam...tak że nie drapcie się dziewczęta w tych komentarzach, bo to chyba jeszcze POprzednicy POsKOmuchów montowali czyli czerwoni towarzysze. Być może się mylę ale długo to już wisi. Poza tym wtedy były inne uwarunkowania i nikt jeszcze nie myślał o rozbiórce mostu, wtedy kilej jeszcze normalnie funkcjonowała...ale przyszedł tow. balcerek vel Bucholtz z p r z y d u p a s e m Ryśkiem Sfetru i na rozkaz z Berlina zaorali naszą Polską gospodarkę.

Elo @ 16:11, 11.02.2020

IP: 5.173...100

Most odmalować i bedzie jak nowy.
Ścieki puścić do rzeki jak w Warszawie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:27, 11.02.2020

IP: 217.146...85

Cyt.:
"- Zgodnie z treścią umowy zawartej w lutym 2009 roku pomiędzy PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A., a OPWiK w Ostrołęce, w przypadku rozbiórki mostu, OPWiK zobowiązało się we własnym zakresie i na własny koszt dokonać przebudowy kanalizacji sanitarnej na omawianym obiekcie. W związku z powyższą umową, przebudowa rurociągu nie była uwzględniona w zakresie prac PLK - poinformował nas Karol Jakubowski z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A."

W 2009 roku, ktoś nie wiedział, że ten most nadaje się wyłącznie do remontu, no to chyba mogli tego nie wiedzieć, wyłącznie "towarzysze" z PiS, tak, jak nie wiedzieli, że Ostrołęce potrzebny jest trzeci most drogowy przez Narew.

Wygląda więc na to, że ktoś z PKP, "wystrychnął PiSowskich towarzyszy na dudka", czyli nic nowego - vide stara pływalnia przekazana firmie "krzak" i przez te firme rozkradziona w biały dzień.

Dfd @ 16:40, 11.02.2020

IP: 188.146...141

Dokładnie , ta rura ma ponad 10 lat , po co tak się podniecacie i znowu na PiS

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:00, 11.02.2020

IP: 217.146...85

Umowa została podpisana w 2009 roku - nie umiesz czytać? - nie rura jest problemem, ale umowa, która miasto podpisało z PKP i przez kolejnych 9 lat nic z tym nie zrobiło, no poza pozostawieniem miasta ze 130 mln długiem - to też nie jest wina PiSu?, to czyja, "krasnoludków, które szczają do mleka"???

Janusz z Czarnolasu @ 17:04, 11.02.2020

IP: 37.47...118

A ta rura to Srajka czy Szczajka ?

Gfg @ 17:05, 11.02.2020

IP: 188.146...141

A ty Janie z oki umiesz czytać? Może to twoja wina wiec czarodzieju odkręciła to , bo po co tu te twoje wypociny. Masz problem to naprawiaj bo tym pisaniem nic nie zdziałasz .

Stanisław @ 17:07, 11.02.2020

IP: 37.47...247

Janku, Janeczku, decyzja o remoncie linii kolejowej 35, w tym mostu kolejowego, zapadła stosunkowo niedawno i to nowy prezydent ma się uporać z problemem, po to został wybrany, co z resztą robi, po co się wcinasz mącicielu? A podwieszanie rurociągów przy mostach, jest bardzo często spotykane. Niegospodarnością byłoby wydawanie milionów na rurociąg pod dnem rzeki, gdzie za ułamek kwoty został zrobiony podwieszony rurociąg.

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 17:13, 11.02.2020

IP: 217.99...112

Dfd, w zeszłym roku nic nie zrobiono z tą rurą, a nie było wiele pracy dla ratusza.

OPWiK powinien zgodnie z umową przystąpić do prac nad przebudową kanalizacji sanitarnej na moście.

"- Zgodnie z treścią umowy zawartej w lutym 2009 roku pomiędzy PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A., a OPWiK w Ostrołęce, w przypadku rozbiórki mostu, OPWiK zobowiązało się we własnym zakresie i na własny koszt dokonać przebudowy kanalizacji sanitarnej na omawianym obiekcie. W związku z powyższą umową, przebudowa rurociągu nie była uwzględniona w zakresie prac PLK - poinformował nas Karol Jakubowski z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A."

Remont mostu jest planowany od niedawna.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:14, 11.02.2020

IP: 217.146...85

Cyt.:
"i to nowy prezydent ma się uporać z problemem"

Cyt.:
"Wstępnie rozmawialiśmy z prezesem i gdybyśmy chcieli na przykład wykonać przekop pod rzeką to jest koszt trzech milionów złotych."

No to właśnie, próbuje to rozwiązać, tak ja dokończenie remontu Blachnickiego co wiązło się ze znalezieniem funduszy, po cofnięciu dotacji przez PiSowskiego wojewodę, Ostrowskiej, remontu mostu, co wiązało się ze znalezieniem ponad 3 mln, bo poprzednicy nie byli w stanie ustalić czy w przęsłach mostu jest zbrojenie i na wszelki wypadek stwierdzili, że jest, a faktycznie go nie było, nie zwracania ministerstwu dziewictwa 25 mln + kończenie muzeum bandytów za nasze ostrołęckie, bo poprzednie władze nie wywiązały się z umowy z tymże ministerstwem - takie miasto, ze 130 milionowym długiem i fontanną za 1,2 miliona, zastał po poprzedniku.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:16, 11.02.2020

IP: 217.146...85

Cyt.:
"a nie było wiele pracy dla ratusza."

Tępy naziolu, było wskrzeszanie trupów, które wypadały z szaf w urzędzie - wykaz masz powyżej.

Do Jana Kowalskiego @ 17:22, 11.02.2020

IP: 5.173...71

Dlatego mieszkańcy wybrali Kulika by wszystko w mieście było wg ładu i składu.. On sobie z wszystkimi problemami poradzi...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:24, 11.02.2020

IP: 217.146...85

Jak widać, radzi sobie i to całkiem skutecznie, co nie znaczy, że nie należy informować ludzi o tym, w jakich warunkach musi to robić.

jak we Warszawie @ 17:58, 11.02.2020

IP: 95.49...162

niech do rzeki srajo

ZK120T @ 18:24, 11.02.2020

IP: 84.234...61

Drodzy Zakochani,
Szybciutko przepnijcie swoje kłódki gdzie indziej póki czas, bowiem lada moment Wasze związki pójdą na złom!

M. @ 18:28, 11.02.2020

IP: 2a02:a319...cb67

Super! W końcu jak oddadzą do użytku, to będzie można pojechać na Mazury bez korków albo na lotnisko Szymany :) Kolej chodziła od 1917 na tym odcinku, a w 2001 zawiesili... Dramat :(

Stanisław @ 18:36, 11.02.2020

IP: 37.47...247

Janku, pięknie wybierasz to co ci pasuje pod tezę, ale ogarnij, że to na nikogo już nie działa. A twoi idole sami się pogrążają :)

A @ 18:48, 11.02.2020

IP: 2001:67c...5a

Janie, czerwony khmerze, wszyscy wiedzą, że prezydent cały czas walczy z pułapkami zastawionymi przez poprzednika. On myślał, że wszystko będzie bardzo cacy, a tu takie problemy. Podobno już na samym początku, jak tylko został prezydentem i poszedł tam gdzie król chodzi piechotą, to się okazało, że tam papieru nie ma.
Skoro reżimowe media skarżą się w jego imieniu, jak to jest ciężko, to mam proste rozwiązanie - niech zrezygnuje.

Wielkomiasteczkowy @ 18:52, 11.02.2020

IP: 5.173...171

Gówniane miasto gówniany problem. Ciesze się, że w tym zdychającym i smutnym jak peeezda mieście już nie mieszkam.

WIESŁAW @ 18:57, 11.02.2020

IP: 77.114...83

Do A . Buchnąłeś papier jak w " Kiepskich " ? Tylko żarówki oszczędż .

A @ 19:12, 11.02.2020

IP: 2001:67c...5a

Prezydent od dawna krytykował poprzednika m.in. za niegospodarność, a kandydując na prezydenta i wygrywając wybory spodziewał się zastać miasto w dobrej kondycji? Coś tu nie halo. Albo wcześniej krytykował nie mając żadnej wiedzy, albo teraz udaje, że nie wiedział o złej kondycji miasta.

do misio @ 19:30, 11.02.2020

IP: 37.47...222

Madame Pisanka z duрy Kaszanka, to troll, który cieszy się z powrotu na MO i pisze pod różnymi pseudonimami.
Na konkurencyjnym portalu dyskutuje już sam ze sobą. Choćby w artykule o kuliku (ptaku).
Można go łatwo rozpoznać, bo ma jakiś fetysz w słowach ko(n)don.
I przeważnie udaje kobietę. Taki oślizły typ.

mieszkaniec gminy @ 19:31, 11.02.2020

IP: 31.41...214

ja bym radził niech sie poradzi trzaskoskiego ze stolicy to mało rozgarniety gosc ale kto wie

czujny obserwator @ 20:07, 11.02.2020

IP: 157.25...130

jeżeli moi drodzy będą rozbierać "kolejaka" to w te miejsce może powinna powstać a'la kładka/most dla pieszych i rowerów to byłoby idealne rozwiązanie bierzmy pod uwagę że mimo niena jlepszego stanu mostu ludzie codziennie korzystają z niego n apewno lepiej by to wyglądało . .. . wink

A @ 20:59, 11.02.2020

IP: 2001:67c...5a

"dyskutuje już sam ze sobą."

To dokładnie tak samo jak czerwony khmer kowalski tutaj - wali post pod postem

Ajj @ 21:12, 11.02.2020

IP: 82.145...104

Znajac PKP i to jak tam ludzie biora sie do roboty to nic z porozumienia nie bedzie

gówniak @ 21:27, 11.02.2020

IP: 2001:67c...

Ta rura to Srajka czy Szczajka ?

Pokraki i Szuje @ 21:50, 11.02.2020

IP: 188.147...125

mogli by od razu zrobic podwójny most - kolejowo samochodowy.......

BB @ 22:48, 11.02.2020

IP: 2a01:110f...5a9a

Ktoś mówił, że TVPis jest mocno zainteresowana odbiorem, a następnie dystrybucją zawartości tejże rury, więc może problem zostanie rozwiązany odgórnie

Pan Wiesio @ 22:52, 11.02.2020

IP: 84.234...61

Kto używa poziomicy ten jest chyba z zagranicy

Realny @ 23:00, 11.02.2020

IP: 188.146...205

Lewacy już atakują A ten most stoi od dziesiątek lat rura też wcześniej już była niż w 2009 tylko Kowalski zapomina że umowy zazwyczaj mają jakiś okres obowiązywania i może w 2009 akurat trzeba było podpisać nową i przedłużono ja na starych warunkach z resztą wtedy myślami o tym że kolej powoli upada most zostanie i tak będzie stał nieużywany latami A rura będzie pod nim wisieć A tu nagle przyszła zmiana post komuniści zostali odsunięci od władzy zaprzestano sprzedawania i zamykania wszystkiego co polskie rozpoczeto modernizację i są problemy.

Naki97 @ 23:04, 11.02.2020

IP: 2a01:110f...1c73

Zostawić most a obok zrobić nowy ,rozbiórka to też kosztuje .A za ⁷oszczendzone pieniądze wyremontować i pomalować .țaki most to kawał ostrołęckie histori.Pozatym można się przemieszczać na drugą stronę rzeki Narwi

Geniusz @ 23:06, 11.02.2020

IP: 178.235...73

Zrobić zbiornik i wywozic szambiarkami 20 kursów i elo

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 04:24, 12.02.2020

IP: 37.30...49

BB, to dobry pomysł, jeśli prezydent stęka na rurę, to niech się zwróci do rządu o most pontonowy dla niej jak w Warszawie.

Wos @ 05:39, 12.02.2020

IP: 37.47...105

Od razu wkopywać pod rzeką? A później w razie wycieku co znowu odkopywać naprawiać i zakopywać ???
Zrobić jakieś rusztowanie nad rzeką i na nim podwiesić te rurę .. później spowrotem podwiesić na nowy most ludzie bez jakieś wiedzy inżynierskiej wymyślają lepsze i tańsze pomysły..... Kto tym miastem rządzi....

DO mieszkańców Borek i Osiedla Leśnego @ 07:26, 12.02.2020

IP: 5.172...171

Apelujcie przy budowie mostu o kładkę pieszo- rowerową wzdłuż konstrukcji. Jest szansa na skrót do Ostrołęki i to spory. Nie trzeba będzie po torach chodzić/jeździć. Podpisy, petycje itp. Jest możliwość, szczególnie mieszkańcy Borek macie we władzach partię rządzącą. Powtarzam działać jest to realne.

Brzydki_Zły_i_Szczery @ 07:31, 12.02.2020

IP: 185.166...89

Ciężko postawić bajpas?
Wpiąć się w rurę przed mostem, przeprowadzić drugą, na słupach, wpiąć się za mostem.
Tadaaaa

Polonez @ 08:47, 12.02.2020

IP: 176.109...151

I znowu Niemcy narobili nam problemów, budując ten most kolejowy w czasie I WŚ.

Gość @ 08:51, 12.02.2020

IP: 37.7...86

Ci co na lewo byli podłączeni do OPEWIKU z chęcią sfinansują przekop pod rzeką trzeba to im tylko zaproponować.

On @ 09:01, 12.02.2020

IP: 5.173...248

Rok 2009. Kto byl wlodarzem tego miasta? Prosze napisac.

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 09:09, 12.02.2020

IP: 37.30...49

On, to było bardzo dobre rozwiązanie, często jest spotykane. Ciekawe, czy władze miasta nie podwieszą tej rury pod nowym mostem kolejowym?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:15, 12.02.2020

IP: 78.152...118

Cyt.:
"jeśli prezydent stęka na rurę"

W, którym miejscu "stęka" - wg Ciebie, miał o tym w ogóle nie mówić, a może miał się za to pokajać?

Znaleźliście już tę firmę, z którą Kotowski podpisał umowę w sprawie starego basenu, a która pozwoliła jej, przez nikogo nie niepojona, w biały dzień, rozkraść co się jeszcze dało czy nadal szukacie?

A, może zaraz przeczytamy o "stękaniu" Kulika w tej sprawie?

Cyt.:
"On, to było bardzo dobre rozwiązanie".

Tępy naziolu, a nie wydaje Ci się, że lepiej było od razu zrobić tak, żeby później nie było problemu?

Teraz praca jest podwójna.

Cyt.:
"często jest spotykane"

Na przykład, gdzie?

Pokraki i Szuje @ 13:34, 12.02.2020

IP: 178.42...243

Panie Prezydencie !!! Jest szansa zrobić coś dla miasta. Trzeba spróbować zdobyć poparcie dla nowego mostu kolejowego budowanego razem z mostem SAMOCHODOWYM !!! Jest miejsce obok torów na 2 pasy drogi, można dociągnąć obwodnicę i mamy sprawę rozwiązaną !!! Trasa wzdłuż oczyszczalni ścieków, nie przecina i nie koliduje z żadnymi nieruchomościami. Most i tak ma być budowany - podejrzewam, że wykonanie go szerszego o 2 pasy samochodowe nie spowoduje wzrostu kosztów mostu o 100%. To by było 100 RAZY LEPSZE rozwiązanie dla miasta niż most w Teodorowie.
Ciekawe co o tym myslicie...

Pokraki i Szuje @ 13:39, 12.02.2020

IP: 178.42...243

DO mieszkańców Borek i Osiedla Leśnego - czemu tylko kładka ?? Czemu nie zrobic 2 pasów ruchu, samochodowego. Do tego miasto robi 2-3km ulicy łączącej obwodnicę z drogą 61 i mamy dokończona południową obwodnice miasta. Nawet gdyby to ograniczyc do samochodów osobowych - dla mieszkańców Ostrołeki i sąsiednich gmin to by była KOLOSALNA zmiana w ruchu. Nie ma co sie kłócić czy PIS czy PO - szkoda czasu na wasze trollowanie szanowne trolle. Zastanówcie sie czy to nie byłby dobry pomysł i czy nie warto by było połączyć siły i wszystkie opcje razem z wnioskiem o dofinansowanie do rządu....

Gość @ 14:09, 12.02.2020

IP: 2a00:f41...29

Jak chcesz obwodnicę to pod Twoimi oknami niech puszczą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:24, 12.02.2020

IP: 2a00:11c0...87

Na pewno, gdyby się dogadali z PKP, to skorzystałby każdy, bo przecież koszty budowy samego mostu można by podzielić - musiałyby się odbyć rozmowy trójstronne, między PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A., marszałkiem województwa i władzami miasta - uważam, że przy tak znaczącej kumulacji sił i środków, byłoby to możliwe, pod warunkiem, zaniechania pomysłu z budową mostu w Teodorowie, bo tych "dwóch srok, za ogon", moim zdaniem złapać się nie da, tym bardziej, że most w Teodorowie, będzie tak właściwie dla "nikogo", bo tranzyt z kierunku Łomży przejmie w 100% Via Baltica, a Ostrołęczanom, zwyczajnie nie będzie po drodze.

Pokraki i Szuje @ 14:25, 12.02.2020

IP: 178.42...243

"Jak chcesz obwodnicę to pod Twoimi oknami niech puszczą" - Mieszkasz w oczyszczalni??? Obwodnica przez pole i wzdłuż torów, obok oczyszczalni. Jezeli ktoś mieszka 40 m od torów - jest kilka takich domów w Grabowie - to i tak ma raczej sporo hałasu od drogi krajowej i pociągów. Wiec warto by było przy okazji nowego mostu i obwodnicy - ubiegac się o solidne ekrany dżwiękowe. Most kolejowy i tak zbudują, pociągi bedziesz mieć pod oknem.

Pokraki i Szuje @ 14:34, 12.02.2020

IP: 178.42...243

Janie, most w Teodorowie to chyba najgłupszy pomysł jaki ostatnio wydała jakakolwiek lokalna władza.
Ale to chyba sprawa gminy Rzekuń. Ten most nie jest dla mieszkańców Ostrołeki w odróżnieniu od tego o którym pisałem. Nowy most w miejscu kolejowego podłącza do obwodnicy Ostrołeki osiedle Leśne, Pomian, Grabowo, Łęczysk, nawet Sienkiewicza i Bursztynowe - całą południowo-zachodnią Ostrołękę oraz sypialnie Ostrołeki czyli Dzbenin i Olszewo-Borki - ładnych kilka tysięcy ludzi. W elegancki sposób wyprowadza ruch z centrum

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:49, 12.02.2020

IP: 217.146...87

Mnie o tym przekonywać nie musisz, bo ja to wiem od 2002 - 2004 roku, kiedy to powstał projekt tej obwodnicy i bardzo się zdziwiłem, że PiSowski następca Ryszarda Załuski, zamiast kontynuować jego dzieło, zajął się jego (Załuski), opluskwianiem, za właśnie tę obwodnicę - zwróć uwagę, że przez 12 lat nic nie robienia przy obwodnicy i chyba wbrew modłom PiSowców, obwodnica, dzielnie dawała i daje radę do dzisiaj - moim zdaniem jedynym powodem zaniechania tego projektu, były względy stricte polityczne, bo przecież po wygranych przez Kotowskiego i PiS wyborach, mieli PiSowski rząd, PiSowskiego Prezydenta i posła Czartoryskiego w randze wiceministra, a więc tłumaczenia, ze "się nie dało", mnie, po prostu nie przekonują - mało tego, "stawiam talary, przeciwko orzechom", że gdyby w 2006 roku wygrał ponownie Ryszard Załuska, to już dawno jeździlibyśmy tym mostem, który zbiegałby się z DK61, przy obecnym rondzie imienia bandyty.

pikpok @ 15:15, 12.02.2020

IP: 194.50...83

to jest streaming treści od Jana Kowalskiego, wprost z jego domu.

Pokraki i Szuje @ 15:16, 12.02.2020

IP: 178.42...243

Janie - ok zgoda, ale jak pisałem - nie warto rozpamietywac co było i dlaczego, walić w PIS czy w PO.
Tu trzeba raczej porozumienia, przeanalizowania czy da sie to zrobić i jezeli tak, to podjęcia próby żeby to wypaliło - wszyscy razem, PIS, PO, Lewica i kto tam jeszcze jest w radzie Ostrołęki. Najważniejsze jest nasze miasto bo żyjemy w nim na co dzień i co dzień wielu z nas przychodzi stać w korkach na mostach. Nowy most połaczony z południową obwodnicą to byłby spory krok w rozwoju miasta - tak uważam.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:34, 12.02.2020

IP: 78.152...118

Oczywiście, że sprawą nadrzędną, jest porozumienie, ale przecież nie da się abstachować od rzeczywistości i udawać, że "nic się nie stało", bo stało się i to dużo - wielu ludzi, wówczas w 2006 toku, nawoływało do zakończenia tego projektu.

Na dzień dzisiejszy, tak jak pisałem wcześniej, konieczne jest porozumienie PKP (czyli de facto rządu), marszałka województwa i władz miasta - gdyby ktokolwiek z Rady Miasta, nie poparł tego pomysłu, to byłaby to jego samorządowa "śmierć", a więc o to się nie obawiam.

BB @ 15:49, 12.02.2020

IP: 83.31...168

Nieradiomaryjny. Udajesz ze nie zrozumuales mojej wypowiedzi. A jak odkurzacz jestes podlaczony do scieku. Widac ze bardzo ci to pasuje. Nie wszyscy byliby w stanie tak sie skundlic jak ty nieradiomaryjny.

BB @ 16:07, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...6e6d

Pan Poseł, Pan Senator, Panowie, były na szczęście, prezydent i część jego dworu, jako hymn powinni sobie obrać piosenkę niejakiej Margarte, pod tytułem "byle jak". Te dwa słowa w piękny sposób charakteryzują wasze działania dla Ostrołęki. Inną piosenką, do uznania, powinniście uczcić wasze pełne portfele i, w niektórych przypadkach, reklamówki, widać bog tak chciał, pozdrawiam was serdecznie.

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 17:06, 12.02.2020

IP: 37.30...49

BB, czekam na nie byle jakie działania dla Ostrołęki władz miasta. A jeśli tego nie będzie, to mam nadzieję, że także poprosisz o zmniejszenie portfeli.

A co do reklamówki, to była legalna.

Ps. Gdy brak argumentów, to zaczyna się atakować rozmówcę.

BB @ 17:12, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...6c9a

w jakim zakresie rozmowa o reklamówce dotyczy ciebie ?? bardzo osobiście to odebrałeś. Bo do ciebie odniosłem słowa dotyczące tylko i wyłącznie, tak lubianego przez ciebie, ścieku.

cóz tu dużo mówić, każdy uczciwy człowiek, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze, chowa je do reklamówki i wkłada do szafki w wynajmowanym, obcym osobom, mieszkaniu. Każdy uczciwy człowiek tak robi. nie mam więcej pytań, do tego typu zachowań...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:18, 12.02.2020

IP: 78.152...118

Cyt.:
"A co do reklamówki, to była legalna."

Tępy naziolu, a kto tak stwierdził?

Janku pomóż! @ 17:24, 12.02.2020

IP: 5.184...214

Janie, świetne pomysły, tyle wizjonerskich idei, takie niby proste, a jakże niebanalne, czuć, że spłodził je nietęgi umysł! Ale mam pewien dysonas poznawczy, pomóż Janie mi go rozwiązać! Czemu prezydent nic w tej sprawie nie robi? Czyżby nie ogarniał tych idei? A może są dla niego zbyt śmiałe, nie chce brać na siebie splendoru za ich realizację?Czemu nie chce poprowadzić takiego wspaniałego projektu, za który Ostrołęczanie budowali by mu pomniki, ba miałby pewnie swoją zwrotkę w hymnie miasta? Tyle pytań, tak mało odpowiedzi, Janku, pomóż, bo nie wiem co o tym myśleć!

BB @ 17:35, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...1379

Janie, stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa. Sami kryształowi ludzie.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 18:08, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, nie zrozumiałeś, mój wpis dotyczył tego Twojego wpisu:

"Nie wszyscy byliby w stanie tak sie skundlic jak ty nieradiomaryjny."

A co do prokuratury i legalnej reklamówki, to czy w 2011 jej szefem był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

BB @ 18:43, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

nieradiomaryjny, nie manilupuj, nie wychodzi ci to. Jesteś coraz bardziej żałosny w tych swoich staranich. bardzo osobiście potraktowałeś wpis o reklamówce i teraz się wijesz nieporadnie.

i może trochę inaczej.

Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
No proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?


nie rżnij większego, niż jesteś, głu..pa nieradiomaryjny.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 19:09, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, ilu okradzionym, którzy zostawiają ciężko zarobione pieniądze w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu, organa ścigania zwracają ukradzione pieniądze bez sprawdzenia ich legalności?

Kto się zgłosi po odbiór skradzionego mienia, musi udowodnić własność do niego.

Uważasz, że te pieniądze były nielegalne?

"stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa."

W 2011 szefem prokuratury był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

Masz jakieś zarzuty do organów ścigania?

Nie rżnij...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 19:10, 12.02.2020

IP: 82.145...167

Tępy naziolu, pytam ponownie, kto, kiedy i w jakim trybie, stwierdził, że pieniądze znajdujące się w reklmówce są "legalne"?

BB @ 19:21, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

Ponawiam pytanie

Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
No proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?

nieradiomaryjny, powyższe pytanie nie jest skierowane do ciebie, więc się nie udzielaj manipulancie. Nie pytam powyżej, czy ktoś jest oszustem czy nie. Pytam tylko o to, kto ma takie praktyki, że w cywilizowanym świecie, w XXI wieku, wypłaca z konta banowego ciężko zarobione pieniądze i trzyma je w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu. Zrozumiałeś ? Będę, od teraz, zadawał to pytanie pod każdym artykułem. Bo mam takie prawo. Zrozumiałeś?

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 19:25, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, ponawiam pytanie:

ilu okradzionym, którzy zostawiają ciężko zarobione pieniądze w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu, organa ścigania zwracają ukradzione pieniądze bez sprawdzenia ich legalności?

Uważasz, że te pieniądze były nielegalne?

"stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa."

W 2011 szefem prokuratury był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

Masz jakieś zarzuty do organów ścigania?

Nie rżnij...

BB @ 19:27, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

Ponawiam pytanie

Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
No proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?

BB @ 19:39, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

nieradiomaryjny, dobry jesteś niuniek. 6 minut od mojego wpisu na konkurencyjnym portalu, nieporadnie próbujesz neutralizować mój komentarz. Masz tam live podgląd, czy mocodawcy wysyłają ci smski z poleceniami i namiarami ? pobawimy się tongue

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 19:51, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, BB Nie pogrążaj się, przecież piszesz o konkretnym przypadku okradzenia prezydenta z gotówki w 2011 roku.

Organa ścigania oddały ukradzione pieniądze, po sprawdzeniu o kogo prawnie należą, bo ilu okradzionym, którzy zostawiają ciężko zarobione pieniądze w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu, organa ścigania zwracają ukradzione pieniądze bez sprawdzenia ich legalności?

To były legalne pieniądze w reklamówce.

Uważasz, że te pieniądze były nielegalne? Na jakiej podstawie? Na podstawie ankiety? Od kiedy na podstawie ankiety oddaje się skradzione pieniądze?

"BB @ 17:35, 12.02.2020
IP: 2a01:110f...1379

Janie, stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa. Sami kryształowi ludzie."


W 2011 szefem prokuratury był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

Masz jakieś zarzuty do organów ścigania?

Nie rżnij...

"stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa."

W 2011 szefem prokuratury był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

Masz jakieś zarzuty do organów ścigania?

Nie rżnij...

BB @ 19:53, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

Ponawiam pytanie.

Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
Proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 19:56, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, BB Nie pogrążaj się, przecież piszesz o konkretnym przypadku okradzenia prezydenta z gotówki w 2011 roku.

Organa ścigania oddały ukradzione pieniądze, po sprawdzeniu o kogo prawnie należą, bo ilu okradzionym, którzy zostawiają ciężko zarobione pieniądze w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu, organa ścigania zwracają ukradzione pieniądze bez sprawdzenia ich legalności?

To były legalne pieniądze w reklamówce.

Uważasz, że te pieniądze były nielegalne? Na jakiej podstawie? Na podstawie ankiety? Od kiedy na podstawie ankiety oddaje się skradzione pieniądze?

"BB @ 17:35, 12.02.2020
IP: 2a01:110f...1379

Janie, stwierdzić mogłaby prokuratura, gdyby była obiektywna, ale obiektywna nie będzie, bo jej szefem jest przy..pas naczelnego pisu.sa. Sami kryształowi ludzie."


W 2011 szefem prokuratury był "przy..pas naczelnego pisu.sa"?

Masz jakieś zarzuty do organów ścigania?


Nie rżnij... bawisz się w ankiety.

BB @ 20:00, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

oj nieradiomaryjny, skoro tak postępujesz, to musi to być dla ciebie bardzo drażliwy temat.
mało się nie posikasz.

oczywiście ponawiam pytanie


Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
Proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 20:04, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, dla Ciebie reklamówka prezydenta to jest drażliwy temat, skoro w artykule o moście piszesz takie słowa, a potem się rozwijasz.

"Pan Poseł, Pan Senator, Panowie, były na szczęście, prezydent i część jego dworu, jako hymn powinni sobie obrać piosenkę niejakiej Margarte, pod tytułem "byle jak". Te dwa słowa w piękny sposób charakteryzują wasze działania dla Ostrołęki. Inną piosenką, do uznania, powinniście uczcić wasze pełne portfele i, w niektórych przypadkach, reklamówki, widać bog tak chciał, pozdrawiam was serdecznie."

Reklamówka z pieniędzmi była legalna.

BB @ 20:08, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

ponowiłbym pytanie, ale z szacunku dla czytających, zrobię to dopiero jutro. miłej nocy.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 20:15, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, komu oddają odzyskane z kradzieży pieniądze bez sprawdzenia ich legalności? Ilu okradzionym, którzy zostawiają ciężko zarobione pieniądze w reklamówce w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu, organa ścigania zwracają ukradzione pieniądze bez sprawdzenia ich legalności?

BB @ 20:20, 12.02.2020

IP: 2a01:110f...bf01

przeczytaj jeszcze raz moje pytanie, nie dotyczy ciebie, a srasz się jakby ktoś krzywdził twoją matkę. idź spać.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 20:44, 12.02.2020

IP: 217.99...113

BB, przeczytałem Twoje pytanie. Nie wiem, co do sprawdzenia legalności pieniędzy w reklamówce ma ilość ludzi robiących co chcą ze swoimi pieniędzmi? Jeśli nawet tylko jeden był taki przypadek, to czy te pieniądze nie były legalne lub takie przechowywanie pieniędzy jest nielegalne?

Jakieś były konkretne zarzuty czy tylko Twoje?

ja @ 20:59, 12.02.2020

IP: 83.31...205

Po co rozbierać i 3 miliony na podkop dla rury. Te 3 mln można przeznaczyć na drugi most. Będą 2 i ta obwodnica miałaby rację bytu bo ta w Teodorowie do jest do nikąd. Poza tym można to pięknie połączyć z bulwarem nad rzeką, dawnym grodziskiem i przystanią przy Rynku. Zrobić ścieżkę rowerową. Piękny teren dla mieszkańców i blisko. Bo bez tej infrastruktury to rynek jest strasznie zapyziały z kamienicami do sprzedania i pod wynajem.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 21:08, 12.02.2020

IP: 217.99...113

ja, władze miasta do roboty. Nie ma na razie dużo roboty w mieście, więc mogą następny most budować.

Papik @ 21:50, 12.02.2020

IP: 94.42...13

Skąd wiesz, że w mieście nie ma dużo do roboty? Pracujesz w ratuszu?

Aby zbudować most trzeba mieć za co i to o wiele więcej niż 3 miliony wspomniane przez @ja.
Miasto jest zadłużone i nie ma mowy, aby zdobyło fundusze na taką inwestycję.

Poza tym nie wiemy jakie jeszcze trupy w szafie zostawiła poprzednia władza, więc szarpanie się z nowymi inwestycjami jest finansowym samobójstwem.

nieradiomaryjny jest tylko o wysługę lat tań ... @ 22:07, 12.02.2020

IP: 217.99...113

Papik, nie stękać, tylko do roboty.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:14, 13.02.2020

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Reklamówka z pieniędzmi była legalna."

Tępy naziolu - kto, kiedy i w jakim trybie to stwierdził?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:25, 13.02.2020

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Nie ma na razie dużo roboty w mieście"

Tępy naziolu, może by i nie było, gdybyb nie nie trzeba był sprzątać "Stajni Augiasza", którą po sobie zostawiliście - naPiSz nam, co, poza opluskwianiem Ryszarda Załuski, Wy zrobiliście przez pierwsze 14 miesięcy.

Cyt.:
"Papik, nie stękać, tylko do roboty."

"Polki i Polacy, przez ostatnie 8 lat..." - zapomniałeś?

Uważasz, że ludzie są na tyle głupi, że nie pamiętają o 130 milionach długu i fontannie za 1,2 miliona?

NaPiSz nam, kiedy Kotowski wziął się do roboty, kiedy po 10 latach, w obliczu zbliżających się wyborów podjął jeną, zakończona totalnym fiaskiem próbę rozmowy o trzecim moście?

A, może wziął się wtedy, kiedy "wynegocjował" offset na 800 tys., podczas gdy w Łomży wyniósł on 9 milionów?

A, może wtedy, kiedy odbierał od Ostrady ul. Warszawską po remoncie, w trakcie którego, wykonawca złamał pisemny zakaz inspektora nadzoru?

NaPiSz nam, kiedy wzięliście się do pracy - rad bym o tym przeczytać.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:27, 13.02.2020

IP: 217.146...87

A, może wtedy, kiedy na spółkę z Płochą, tłumaczyli Ostrołęczanom, że żadnej przeprawy zastępczej nie będzie?

B @ 10:13, 13.02.2020

IP: 2001:67c...cdc

Dawaj czerwony khmerze, dawaj.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:34, 13.02.2020

IP: 2a00:11c0...87

Widzę, że piabiakowe pustaki z odzysku, w skrócie PPzO, przeszły szkolenie z korzystania z VPN laughing laughing laughing laughing

Teraz, beż posądzenia o to, że większość wPiSów, tworzy kilku nawiedzonych PiSowców, mogą PiSać do woli, pod coraz głupszymi nickami laughing laughing laughing

BB @ 11:45, 13.02.2020

IP: 2a01:110f...b6da

Przepraszam, że się powtarzam, i ponawiam pytanie

Ilu, z czytających ten wpis, wypłaca swoje ciężko zarobione pieniądze z bankowego konta, chowa je do reklamówki, i trzyma w wynajmowanym obcym osobom mieszkaniu ?
Proszę, zgłaszajcie się uczciwie pracujący i uczciwie chowający swój dorobek w reklamówkach.... no napiszcie, ilu z Was tak robi?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:53, 13.02.2020

IP: 2a00:11c0...87

BB, ja to pytanie zadawałem kilka dni i nikt się nie zgłosił laughing laughing laughing

Jakie to trzeba mieć zaufanie do domowników (czytaj rodziny), żeby nawet jeśli się nie wierzy bankom, trzymać kasę w wynajmowanym obcym ludziom mieszkaniu smile smile smile

Wygląda więc na to, że Pan Kotowski, miał większe zaufanie do obcych ludzi niż do własnej rodziny, chociaż nie chce mi się wierzyć, że w ponad 100 metrowym mieszkaniu (kontrowersje, co do dokładnego metrażu, wynikły na skutek nieścisłości w oświadczeniach majątkowych), nie znaleźć miejsca, gdzie można zbunkrować teką reklamówkę, bez obawy, że znajdzie ja ktoś z domowników laughing laughing laughing

Wystarzczyło by przecież, w czasie nieobecności pozostałych, zakopać ten "skarb" w przydomowym ogródku laughing laughing laughing laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:06, 13.02.2020

IP: 2a00:11c0...87

Errata:
jest - "100 metrowym mieszkaniu"
powinno być - "100 metrowym domu"